Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:34
Haha die voet in de wc! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

HaveHam schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:55:
Ziet er erg goed uit.

Voor degene die het nog niet opgevallen was:
[afbeelding]

De humor is weer als vanouds :P
Haha, beste tot nu toe.

Voor de mensen die het nog steeds niet snappen:
NASDAQ = BAWSAQ = ball sack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet de opgestoken middelvinger als mouse pointer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Zarif schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:58:
[...]

Haha, beste tot nu toe.

Voor de mensen die het nog steeds niet snappen:
NASDAQ = BAWSAQ = ball sack
Dat zat ook al in GTA IV als je midden in de stad reed ;)
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/gtawiki/images/6/6d/BAWSAQ-GTA4-exterior.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:01
Ziet er wel weer lekker vermakelijk uit! Is het nou exact dezelfde map als in San Andreas? Zie een hoop overeenkomsten, dus hoop niet dat er teveel momenten in zitten waarvan je denkt "dit ken ik al" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ik ben sprakeloos, ik ga mijzelf dagen lang opsluiten!

Heb de Special Edition ge-pre-orderd!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Noctonix schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:18:
Ik ben sprakeloos, ik ga mijzelf dagen lang opsluiten!

Heb de Special Edition ge-pre-orderd!
Haha, had de CE al besteld en heb die week de hele week vrij :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11

Vis

Tennissen, wielrennen, skydiven.. Hoppaaa dik!!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:36:
[...]

Dus is het nu wachten op de next gen. Ik gok zomer 2014.

[...]

Dan moeten er dagelijks heel veel verkeersdoden in de VS vallen.
Want al die mensen rijden allemaal drive it like you stole it zeker ?!?
Beetje vreemde opmerking, sowieso vallen er daar heel veel verkeersdoden daar niet van.
Maar probeer eens een beetje naar de regels te rijden dan merk je dat het heel goed kan ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:12
Wat wordt dit een geweldige game! Nu nog een goede smoes verzinnen voor m'n baas zodat ik me vanaf de 17e een week op kan sluiten met m'n tv, PS3 en dit juweeltje van R*.

Ik was wel even verbaasd door het minimalistische ontwerp van de HUD. Daarin viel me ook op dat ze drie verschillende 'bars' erin hebben verwerkt. Zou die derde balk voor de special power zijn?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/GTA5%20HUD2.jpg
Southern Sun schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:10:
...Is het nou exact dezelfde map als in San Andreas? Zie een hoop overeenkomsten, dus hoop niet dat er teveel momenten in zitten waarvan je denkt "dit ken ik al" :P
Het is een totaal nieuwe map, zelfs nog flink groter dan die van San Andreas (wel maar één grote stad, dus geen SF of LV). Ze zijn natuurlijk beide wel gebaseerd op de werkelijkheid, dus je zult waarschijnlijk een aantal locaties kunnen herkennen, maar verder is het totaal nieuw.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
:9~

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/gtav221skx.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die actie op de snelweg met dat ontwijken is ook echt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:59
Wat mij voornamelijk opviel was hoe soepel alles liep. Ik hoop echt dat het een voorbode is voor een soepele ervaring op de consoles, aangezien ik GTA4 (en de add-ons) dat niet echt vond, die voelden allemaal wat stroperig aan.

Verder ziet het er waanzinnig uit: Drop in-drop out met de drie speler, de graphics, verweven verhaallijnen, van alles om te doen. Kom maar op!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15

Breakdown van de trailer, begint rond 1:10.00

[ Voor 39% gewijzigd door martijntjuhh op 09-07-2013 23:36 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dit is een spel zoals de sims altijd had willen zijn. Beetje sporten, eten winkelen en werken!
Dit alles in een grote open wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap alleen een ding niet.. ik neem aan dat GTA V vrij goede graphics heeft, hoe kan het dan ooit enigszins degelijk spelen op de 360 die in 2005 uitkwam? En valt er al wat zinnigs te zeggen over welke videokaart je nodig zou hebben om GTA V eventueel op 1080p te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Laatst online: 23-02 12:02
Iedereen die het een irritante voice over stem vindt heeft volgens mij niet helemaal door dat dit wederom een parodie is op de lame Amerikaanse commercials. Ik vind het zelf iig geniaal gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 09:11

Vis

Ik vraag mij af of het daadwerkelijk wel zo smooth loopt op een ps3 of Xbox 360... Zal er niet vanop kijken dat deze beelden van een next gen apparaat komen, of pc. Om zo genoeg current gen versies te verkopen :)

Hoop t overigens niet hoor!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:43
Vis schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:09:
Ik vraag mij af of het daadwerkelijk wel zo smooth loopt op een ps3 of Xbox 360... Zal er niet vanop kijken dat deze beelden van een next gen apparaat komen, of pc. Om zo genoeg current gen versies te verkopen :)

Ja, ze dachten, goh, laten we een build compileren voor een totaal andere architectuur zoals x86 zodat we ze nu een betere ervaring kunnen geven. :') Er is geen next-gen of PC-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Waar was dat artikel ook al weer waarin Rockstar zegt dat ze juist nu meer uit de console kunnen halen dan toen met GTA4 :P.

Gevonden: http://egamer.co.za/2012/...s-the-best-timing-of-all/

“GTA 4 was our first attempt at a new platform and HD visuals, so the first part of development was seriously difficult. Now we know what the hardware’s capable of, so it’s become a lot easier to move things along and a lot more fun, too.

“GTA: San Andreas came out at the peak of the PlayStation 2′s cycle, and we put out a really good game thanks to that. All the best games for a console come out at the end of the lifecycle, right? So now’s the best timing of all.”

[ Voor 71% gewijzigd door Jerry op 09-07-2013 19:18 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:43
Al gevonden!

[ Voor 93% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-07-2013 19:20 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Laatst online: 06-05 21:18
Na de trailer ben ik overtuigd! Zojuist pre-order geplaatst bij directgame.nl, 49,79, mooi actie prijsje.

@ hierboven, zag ook dat ze de special edition verkopen maar weet niet of dat de goedkoopste is.

[ Voor 8% gewijzigd door Boagriuz op 09-07-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Boagriuz schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:21:
Na de trailer ben ik overtuigd! Zojuist pre-order geplaatst bij directgame.nl, 49,79, mooi actie prijsje.

@ hierboven, zag ook dat ze de special edition verkopen maar weet niet of dat de goedkoopste is.
Bij Gamemania is de SE 80 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19

Aan het eind staat niet voor niets dat alle footage ingame genomen is. Aangezien er geen versies voor PC en next-gen zijn mag dan aangenomen worden dat het van de 360 of PS3 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Had mijn pre-order van de special edition al wat eerder geplaatst ivm gunstige aanbieding (60 eurootjes :D) maar nu toch zeker helemaal tevreden. Ziet er slick uit. Net gewilde vrije dagen in september doorgegeven maar begin te twijfelen of ik niet ergens einde van de week vrij wil gaan nemen, hehe.

Ga m sowieso nog even een keer rustig bekijken :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

But wait there is more. 14 nieuwe screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is wel een ideale game om de wachttijd op de nieuw consoles dragelijker te maken. Kan hier makkelijk een maand mee zoet zijn en dan zitten we alweer half Oktober. Heb me met GTA IV destijds zeker 2 maanden goed vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

kazuka schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:00:
Het is wel een ideale game om de wachttijd op de nieuw consoles dragelijker te maken. Kan hier makkelijk een maand mee zoet zijn en dan zitten we alweer half Oktober. Heb me met GTA IV destijds zeker 2 maanden goed vermaakt.
En als ik ben uitgekeken begint m'n vriendin vaak. GTA IV destijds s opgestart. Haar de controller gegeven. Alleen maar mensen omver gereden en ze zien vliegen. Dubbel dat ze lag. Heerlijk. Ze geeft eerlijk toe dat ze dat het leukste vind aan GTA. Nou prima, ik doe wel mee _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Ik mag toch hopen dat de next gen versies wel een stukkie mooier zijn dan dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:27:
[...]

Ik mag toch hopen dat de next gen versies wel een stukkie mooier zijn dan dit. :)
Als die komen, beste Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Ik hoop echt dat geen next-gen komt want dat is alleen maar slecht voor R*
Want bij next gen verwacht je ook meer ''next gen'' en geen GTA 5 met betere graphics.
Want een next-gen Gta moet er minimaal zo goed uitzien als bijv. The division en ook echte next-gen features hebben want dat verwacht iedereen .

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Je bedoelt een hogere resolutie versie, next gen my ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Natuurlijk komen die. Rockstar heeft niet voor niets gezegd niets kwijt te willen over de PC en next gen versies. Waarom ontkennen als die toch niet komen? Nu weerhoud je mensen zoals ik er alleen maar van geen pre-order te plaatsen.
iPodKiller schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:54:
[...]

Hogere resolutie, betere animaties (+ gezichten), meer detail in de draw distances, betere textures, en veel meer crap overal op straat en de tafels. Zeg maar waar The Last Of Us mee begonnen is, en waar The Division in uitblinkt. Moet niet zo een hele grote klus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
[...]

Als ze een next-gen versie maken zal het al veel beter eruitzien met een hogere resolutie en AA erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:24:

[...]

, betere animaties (+ gezichten),
Hahaha, Rockstar gaat gelijk verder met de nieuwe deel, die gaan echt geen moeite daarvoor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
iPodKiller schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:26:
[...]

Hahaha, Rockstar gaat gelijk verder met de nieuwe deel, die gaan echt geen moeite daarvoor doen.
Juistem, daarom ontkennen ze de next gen/PC versie niet. That makes sense..

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 09-07-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
iPodKiller schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:54:
[...]

Laat hem mooi praten, dat heeft toch geen zin. Enfin, twee mooie interviews over wapen en auto customization. Zo is Pay'n Spray verdwenen.
- Wapens
- Auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ziet er prachtig uit! Ik wil graag de collecters edition bestellen maar liever niet gelijk 100 euro droppen. Ik heb bij Dixons gekeken (heb een 10 euro kortingsbon daar nog) en kan ik hem voor 99 euro pre-orderen.

Iemand nog tips waar ik beter kan pre-orderen? En alleen op 1 plek of op meerdere?
Verder heb ik een PS3 & een Xbox 360. Beide met 'flinke' HD. Welk platform raden jullie aan. Ik game niet heel erg veel dus heb ook niet echt een voorkeur.
Wellicht is PS3 beter qua online?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de video. De graphics zien er voor current gen consoles meer dan prima uit. Toch vind ik het wel jammer dat Rockstar ervoor gekozen heeft om zo'n uitgebreide video uit te brengen. Het haalt toch wel veel van het verrassende effect weg. Hetzelfde als dat je al een maand weet welk cadeau je gaat krijgen, maar het pas op je verjaardag uit mag pakken/gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kecin schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:01:
Ziet er prachtig uit! Ik wil graag de collecters edition bestellen maar liever niet gelijk 100 euro droppen. Ik heb bij Dixons gekeken (heb een 10 euro kortingsbon daar nog) en kan ik hem voor 99 euro pre-orderen.

Iemand nog tips waar ik beter kan pre-orderen? En alleen op 1 plek of op meerdere?
Verder heb ik een PS3 & een Xbox 360. Beide met 'flinke' HD. Welk platform raden jullie aan. Ik game niet heel erg veel dus heb ook niet echt een voorkeur.
Wellicht is PS3 beter qua online?
Volgens diverse bronnen is PS3 het hoofdplatform. Daarop hebben ze ook de demo aan de pers laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
In het filmpje zag je ook de PS3 controls voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dat zal dus PS3 worden, nu nog een shop die op tijd kan leveren en niet te duur is. Waar hebben jullie allemaal ge-pre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Alleen al door het eindeloze gezever in dit topic hoop ik dat er geen nextgen versie komt. Betere graphics maakt iets nog niet nextgen namelijk. Red Dead Redemption is nog steeds een van de mooiste console games van deze generatie. LA Noire ging hier imo nog iets overheen zelfs en had een prima performance verder. Als V dit niveau evenaart ben ik iig tevreden. Ook Max Payne 3 kan genoemd worden als voorbeeld van de stijgende lijn van Rockstar games sinds GTAIV. Hoewel niet open wereld, maar qua vloeiendheid van de gameplay.

Nee, ik heb na wat ik tot nu toe gezien heb vooralsnog geen redenen om skeptisch te zijn over V.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
The Master Race needs a GTA V port... :+

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/-tYwZr97r8Os/ULRbUnlD_sI/AAAAAAAAC-w/KRAoIcCL-gw/s1600/pc+gaming+master+race.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Vind het een erg vette trailer, maar had graag wat langere gameplay beelden willen zien, ipv telkens 5 seconden, telkens als ik me ergens op kan focussen verspringt het beeld weer. Kan niet nog niet echt een beeld van de game krijgen. Maargoed, Can't fucking wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

swoutr schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 01:37:
Vind het een erg vette trailer, maar had graag wat langere gameplay beelden willen zien, ipv telkens 5 seconden, telkens als ik me ergens op kan focussen verspringt het beeld weer. Kan niet nog niet echt een beeld van de game krijgen. Maargoed, Can't fucking wait
Tjah het blijft een gameplay trailer, zoveel mogelijk laten zien (van deze ontzettend grote map) in korte duur.
We weten iig hoe de HUD eruit ziet en de gameplay elementen zoals schakelen tussen karakters!

Als het te snel voor je gaat, speel het dan gewoon af in slow mo in de YT player.

Vind dit prima zat, rest mogen we zelf spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Wat prachtig zeg, wat een wow gevoel krijg ik hier van.
Speel al 1.5 jaar niet meer op me xbox en ps3, maar voor GTA 5 ga ik hem weer aansluiten.
En vanaf 17-9 ga ik heel veel GTA spelen, wat een stad geweldig gewoon

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 21:44

RMX

bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:32:
[...]

Volgens diverse bronnen is PS3 het hoofdplatform. Daarop hebben ze ook de demo aan de pers laten zien.
Gamekings heeft anders de demo op de Xbox360 gezien.

En waarom zouden ze nu al over next-gen gaan praten als deze nog in de winkels moet komen, en eventuele kopers zullen wachten totdat er een next-gen update verschijnt van GTA IV? Natuurlijk beginnen ze er niet over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28

Pykow

Angelo OTR

Sorry maar grafisch gezien is het precies hetzelfde als GTA IV alleen met meer kleuren en niet zo koud en ill zoals in zijn voorganger. daarnaast intresseerd het mij ook heel erg weinig of de game er veel beter uit ziet. wat GTA zo tof maakt is de vrijheid en hoe de stad leeft.
de vrijheid in GTA San Andreas was geweldig, de stad in GTA IV leefde mooi en goed.
combineer deze twee games in GTA V en daar lijkt het nu op, dan heb je mij helemaal gelukkig en de ultieme GTA game.

Ik heb de game besteld bij dixons ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 10-07-2013 09:37 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Ik snap het nut vaak van pre-orders niet. Ik lees hier vaak genoeg op internet dat de pre-orders juist later verstuurd worden, of dat er problemen zijn tijdens de levering ervan. Ik rijd wel naar de Makro / Media Markt waar die net voor sluitingstijd de dag voor de release al vaak in de schappen gelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
De algemene consensus op de diverse game-fora is dat de next-gen versie gelijktijdig met de pc-versie uit zal komen; dat klinkt ook wel logisch, want beide platformen bieden veel meer mogelijkheden dan de current-gen consoles; als de game nu bijv. wordt doorontwikkeld voor de pc, dan is een release op next-gen een kleine stap..

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

RMX schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:38:
Ik snap het nut vaak van pre-orders niet. Ik lees hier vaak genoeg op internet dat de pre-orders juist later verstuurd worden, of dat er problemen zijn tijdens de levering ervan. Ik rijd wel naar de Makro / Media Markt waar die net voor sluitingstijd de dag voor de release al vaak in de schappen gelegd worden.
Doe ik ook meestal. Dat heeft ook wel wat, de quest voor dat spel. Winkel X heeft hem niet, en hop, naar de volgende. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RMX schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:16:
[...]
Gamekings heeft anders de demo op de Xbox360 gezien.

En waarom zouden ze nu al over next-gen gaan praten als deze nog in de winkels moet komen, en eventuele kopers zullen wachten totdat er een next-gen update verschijnt van GTA IV? Natuurlijk beginnen ze er niet over!
Okay, ik meen gelezen te hebben dat Jan van PU 'm op de PS3 heeft gezien, maar kan het nergens meer vinden. Alle screenshots en de gameplay trailer zijn als het goed is afkomstig vanaf een PS3. Uiteindelijk zal het eventuele verschil minimaal zijn, dus ik denk dat je je op beide systemen geen zorgen hoeft te maken.

Inderdaad, maar de next gen versies niet ontkennen komt eigenlijk op hetzelfde neer. ;)

Ik wacht het ook gewoon rustig af.
Zoveel valt er toch niet aan te snappen? Niet de deur uit hoeven, prijs, extra DLC. Ik heb in 5 jaar tijd 1 pre-order niet op tijd gehad, en dat was Max Payne 3. Dat kwam door Hemelvaart of Pinksteren en vertraging bij PostNL. Verder alles op tijd binnen en soms nog 1 of 2 dagen te vroeg. 8)

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 10-07-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Voor de gewone editie van een spel lukt dat meestal wel, maar als je een Special of Collectors Edition wil is het in mijn ervaring wel nuttig om te pre-orderen. Daarnaast krijg je bij steeds meer games een pre-order bonus in de vorm van extra content of bepaalde perks in het spel (waarvan het ook maar de vraag is of je dat zou willen). Ik heb GTA (en eerdere pre-orders) wel bij een vaste winkel besteld zodat ik daar zelf naar toe kan wanneer ik tijd heb (bv meteen al 's ochtends) en zodat ik niet thuis op de postbode hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:12
Bij directgame.nl kun je hem goedkoop pre-orderen. http://www.directgame.nl/pre-orders/grand-theft-auto-v/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28

Pykow

Angelo OTR

ik pre-order games om 1 reden.
gemakzucht ;)

ik heb paar keer meegemaakt dat ik bij een dixons of een bartsmit aankwam en dat ze de game niet konden meeleveren. Sterker nog ik heb vroeger met ons moeder nog zelfs winkels afgereden voor bijvoorbeeld FIFA die toen die dag uitkwam en ik heb dus nu ook geen zin om alle winkels langs te gaan.

ik pre-order hem meestal voor dezelfde prijs als dat ze in de winkel liggen, ik heb ze meestal op de dag van de release. nu moet ik zeggen dat het 2 a 4 jaar geleden is dat ik een game het gepre-orded in een winkel. tegenwoordig heb je Steam,Origin,battle.net,uPlay .
lekker betalen via iDeal en hop de dag van de release heb je de game, soms hebben de winkels hem eerder, maar dat maakt mij niet zoveel uit. ik doe het dus puur voor gemakzucht om niet de stad door hoeven te zoeken, maar gewoon na me werk de dixons in kan lopen en gelijk naar de kassa en weer de deur uit ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mooi gedetailleerde analyse van Gamer.nl. Veel leuke weetjes staan erin.

http://www.gamer.nl/achte...-de-gta-5-gameplaytrailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gamer.nl gaat de GTASeriesVideos kant op? :+ Nee ik wacht toch liever op zijn versie, die vent weet dan ook echt alles over GTA.

Hier de screens analysis:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

bram1984 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:49:

Zoveel valt er toch niet aan te snappen? Niet de deur uit hoeven, prijs, extra DLC. Ik heb in 5 jaar tijd 1 pre-order niet op tijd gehad, en dat was Max Payne 3. Dat kwam door Hemelvaart of Pinksteren en vertraging bij PostNL. Verder alles op tijd binnen en soms nog 1 of 2 dagen te vroeg. 8)
Ok, de extra DLC zou een pluspunt kunnen zijn. Maar tijdens een release lees ik hier constant gejank op het forum of de pre-order wel op tijd binnenkomt en of hij al verzonden is, terwijl ik al aan het gamen ben. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik baal wel erg om het feit dat de installatie vereist is. opzich wel beter zo groot dat het spel is :p maar ik heb 1 van de eerste generatie ps3's nu moet ik serieus een HDD kopen om het te kunnen spelen. best hinderlijk aangezien al gauw PS4 komt. maarja erg jammer dat ps4 geen ps3 games kan afspelen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 10-07-2013 11:27 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 17:22
Misschien heel ver gezocht, maar op het filmpje YouTube: Grand Theft Auto V: Official Gameplay Video

Zie je bij 4:30 een browser met een cursor, misschien de eerste hint voor een PC versie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:18

OMD

Welke ps3 heb jij dan?

De eerdere generaties was de kleinste schijf 40 gig. Dat is toch meer dan zat?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tc662 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:55:
Misschien heel ver gezocht, maar op het filmpje YouTube: Grand Theft Auto V: Official Gameplay Video

Zie je bij 4:30 een browser met een cursor, misschien de eerste hint voor een PC versie? :P
nee is gewoon een pc die je ingame gebruikt denk ik met je analoge sticks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Tc662 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:55:

Dat zat al in GTA4, daar kon je online daten.. Die PC Versie zal er vast wel komen, maar ik vindt het belangrijker dat hij goed werkt op de console.

Hoewel het er allemaal op een 'Ultra' PC er prachtig uitziet, zal het op de console ook machtig mooi eruit zien. Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, dat GTA een Console game is. Ik ben er met de PS1 mee opgegroeid. op de PS2 en in 2008 de PS3. Dat spel werkt gewoon vele malen beter op een controller dan met een muis en toetsenbord.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

OMD schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:59:
Welke ps3 heb jij dan?

ja ik heb die van 60 GB nog. zou je denken ja maar hij zit vol. aan savegames en installs zoals GT5 etc. weet ook niet waar het door komt, had alle video's er al afgegooid en zit er steeds tegen aan. kon demo van GT6 ook al niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
OMD schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:59:
Welke ps3 heb jij dan?

Je kan altijd een upgrade doen, gewoon een nieuwe 2,5" (laptop) HDD/SSD kopen en erin prakken.

Heb ik een paar jaar terug ook gedaan, heb het 40 gig model, maar zit een HDD van 350GB in :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
bram1984 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:20:
Mooi gedetailleerde analyse van Gamer.nl. Veel leuke weetjes staan erin.

http://www.gamer.nl/achte...-de-gta-5-gameplaytrailer
Erg netjes gemaakt :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
Nog 2 Q&A's die op de website van Game Informer staan:

Gun combat: http://www.gameinformer.c...ft-auto-v-gun-combat.aspx

Customization: http://www.gameinformer.c...auto-v-customization.aspx

:) zo veel zin in die game man.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamespot:

GTAV launches worldwide September 17 for Xbox 360 and PlayStation 3. PC and Wii U versions are "up for consideration," while Rockstar is reportedly hiring programmers to bring its "latest titles" to PC.

die Wii U , benieuwd of daar de doelgroep voor is. Maar die pc versie zal wel half jaar later komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Boeiend al die "geruchten" dat jullie daar zelf niet een beetje moe van worden. Jullie lezen alleen maar wat jullie willen lezen.

"Ik heb een ps3 en ik ga nu berichten zoeken dat het leadplatform een ps3 is om andere te overtuigen (maar stiekem vooral mezelf) dat hij daar toch beter op wordt.''

-.-'

Koop lekker de versie die jou het meeste aanstaat, maar probeer een ander niet te overtuigen van jou mening.

[ Voor 15% gewijzigd door swoutr op 10-07-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
swoutr schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:43:
Boeiend al die "geruchten" dat jullie daar zelf niet een beetje moe van worden. Jullie lezen alleen maar wat jullie willen lezen.

"Ik heb een ps3 en ik ga nu berichten zoeken dat het leadplatform een ps3 is om andere te overtuigen (maar stiekem vooral mezelf) dat hij daar toch beter op wordt.''

-.-'

Koop lekker de versie die jou het meeste aanstaat, maar probeer een ander niet te overtuigen van jou mening.
Waar heb je het over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:15:
gamespot:

GTAV launches worldwide September 17 for Xbox 360 and PlayStation 3. PC and Wii U versions are "up for consideration," while Rockstar is reportedly hiring programmers to bring its "latest titles" to PC.

die Wii U , benieuwd of daar de doelgroep voor is. Maar die pc versie zal wel half jaar later komen
GameSpot. :') Als er iets al ongelooflijk belachelijk is, dan is het die site wel. Alles voor de pageviews. Een Wii U-versie komt er echt no way, die kan het simpelweg niet aan. Mocht je zo'n fanboy zijn van de Wii U, nee, want theoretische kracht komt niet in de buurt met wat de game in de praktijk kan. Daarnaast zou GTA Online niet kunnen door dat belachelijke systeem van Nintendo. Daarnaast zit je nog met de opslag van 8GB / 32GB. Maar goed, blijven hopen dat volk hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii U ben ik overigens geen fan van, ik doelde meer op of het uberhaupt zin heeft om gta op deze console uit te brengen.

gamespot is een prima site.

ja die pc versie zal wel komen. Al is het een half jaar later.

Snap de frustratie niet als er nieuws/geruchten worden geplaatst over pc/next gen.
Dit is GTA topic, alle nieuws daarover kun je hier neerzetten.
Het lijkt net alsof de mensen die de ps3 gepreorderd hebben gewoon niet willen dat deze op andere pc/consoles uitkomen, snap het ook wel als je je ps3 versie hebt en blijkt op een andere console/pc beter te presteren. Is niet cynisch bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik snap niet dat mensen persé hopen op een vlotte PC release. De vorige edities kwamen toch ook pas vele malen later op de PC uit, waarom zou dat nu anders zijn? Daarnaast is in mijn opinie GTA echt een console game, alhoewel ik San Andreas veel op de PC heb gespeeld (vooral met MTA en SA-MP).

Ik heb het luxe probleem dat ik allebei de consoles heb. Nu nog een afweging maken welke ik versie van GTA ik ga nemen voor welke console... Verder denk ik dat de PC vs Console oorlog niet veel zal uitmaken. Rockstar plant dit soort zaken al jaren van tevoren en overal is over nagedacht. Er kan geen scheet gelaten worden zonder dat er een concept, gedachte, hoger doel of winst achter zit. Vloeken, tieren en zeuren op internet (vanuit de fanbase) zal dus weinig helpen. Rockstar zou dat niet loslaten. Want wees eerlijk, een groot percentage van de mensen zou de console versie niet kopen wanneer ze wisten dat ze een aantal weken later op de PC de game illegaal zouden kunnen spelen.

My 2ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik snap niet dat mensen persé hopen op een vlotte PC release.
Vreemdste uitspraak van de dag. Antwoord: omdat je dan eerder kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:19
Kecin schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:51:
Want wees eerlijk, een groot percentage van de mensen zou de console versie niet kopen wanneer ze wisten dat ze een aantal weken later op de PC de game illegaal zouden kunnen spelen.

My 2ct.
Tuurlijk wel, hoe groot denk je dat het percentage is dat naast een console ook een dikke gamepc heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 23-09 15:52
Een goeie analyse van de gameplay trailer mocht iemand zich 68 min vervelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kecin schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:51:
Er kan geen scheet gelaten worden zonder dat er een concept, gedachte, hoger doel of winst achter zit. Vloeken, tieren en zeuren op internet (vanuit de fanbase) zal dus weinig helpen. Rockstar zou dat niet loslaten.
Bang on! De huidige consolegeneratie heeft een uitgebreide userbase waar Rockstar/Take-Two gewoon de meeste Euro's vandaan kan halen. De PC-versie verkocht gewoon slecht, mede door de piraterij. Verder is het gewoon duidelijk dat RAGE het beste geoptimaliseerd kan worden op een console. Voor next-gen zal Rockstar meer uit de kast moeten trekken dan wat opgetrokken textures. Dan kan juist een wereld helemaal gaan leven, maar dat heeft geen zin voor V. Dan breek je echt een complete game af. Enige wat kan is een rerelease op een next-gen console. Logica is niet zo gek. Tot die tijd zegt Rockstar er niets over en om dan met een pageviewgeile geruchtenmeuk van Gamespot en andere meuk te komen, voegt gewoon geen moer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Voor nu is het om meerdere redenen beter dat Rockstar GTA V alleen op de current-gen consoles uitbrengt. Naar mijn idee (van wat ik zie in de gameplay trailer, de screenshots enz.) gaat Rockstar met GTA V alles qua performance uit de kast trekken en voluit qua het benutten van de kracht van de huidige consoles om zo deze generatie consoles mee af te sluiten. De wereld leeft van wat ik zie, de textures en graphics overall zien er stukken beter uit dan in GTA IV (ik zeg niet next-gen, maar zeker wel beter, kijk alleen maar naar de models van de peds), de grootte van de map is immens en het spel is ziek uitgebreid (denk aan alle zijmissies en andere dingen die naast de hoofdmissies te doen zijn).
Voor mij lijkt het alsof Rockstar met GTA V, next-gen mogelijkheden (qua levendigheid van games) nu al aan ons voor probeert te schotelen, maar dan op de huidige generatie consoles!

Tuurlijk kunnen ze de game uitbrengen voor PC en ik maak me ook geen illusies dat ze dat op termijn ook zeker nog wel zullen doen, maar wat betreft de consoles halen ze nu voor de huidige generatie consoles nog eens alles helemaal uit de X360 en de PS3 wat performance betreft om ons weer voor jaren bezig te houden (DLC dan nog niet eens meegerekend) en zich hierna dan gaan richten op de next-gen beleving van de GTA-franchise, wat uiteraard als ik er nu al aan denk een zieke ervaring gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Na de gameplay trailer ook maar aangeschaft. Dit ga ik anders niet volhouden tot aan de PC versie :P.
Wanneer de PC versie uitkomt dan schaf ik die ook aan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Exclusieve review met Rockstar! (doen ze anders gewoonweg nooit op voorhand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik vind het vreemd dat die persoon zoveel vragen beantwoord. Echt niet hun gewone doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Misschien een nieuwe marketing manager die meer toe laat? geen idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
SmokingCrop schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:59:
Misschien een nieuwe marketing manager die meer toe laat? geen idee :p
Ik denk dat dit deel zó goed in elkaar zit en zo'n idioot goeie titel is, dat ze confident genoeg zijn om dit te doen net als dat ze deze keer voor het eerst ooit voor een release van een GTA-game gewoon gameplay-beelden laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Handelen in aandelen vind ik wel een leuke uitbreiding. In GTA:SA vond ik gokken ook al erg tof en dit is toch een leuke uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die voice uit de trailer, is dat dezelfde vrouw die ook de trailer deed van Hitman?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
4Real schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:31:
Handelen in aandelen vind ik wel een leuke uitbreiding. In GTA:SA vond ik gokken ook al erg tof en dit is toch een leuke uitbreiding.
ja en nu hopen dat je ingame de koers van de aandelen kunt beïnvloeden.

Hey vandaag gaan ik bank X overvallen, even hun aandelen verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 01:42:
[...]

ja en nu hopen dat je ingame de koers van de aandelen kunt beïnvloeden.

Hey vandaag gaan ik bank X overvallen, even hun aandelen verkopen :D
en hopelijk ook omgekeerd, door bepaalde slechte dingen te doen aan de concurrent van je aandelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

En waarschijnlijk is het het slimste om meteen in het begin elke dollar die je kunt vinden te investeren in ammu shares, hoe meer jij uithaalt hoe meer kogels en wapens er door iedereen gekocht zullen worden = more profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Snake schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:25:
Die voice uit de trailer, is dat dezelfde vrouw die ook de trailer deed van Hitman?
Zoiets vermoedde ik ook al ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

SmokingCrop schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:10:

[video]
Nice inteview, sowieso is dat GTA 5'Clock wel een interessante show. Tof dat je wapens gewoon blijft houden. Ik vond het altijd zo maf dat Niko in GTAIV die wapens gewoon weggooide wanneer de laatste kogel op was. Ook erg mooi dat je je getunede auto's voor een bepaald bedrag gewoon uit een impound kan terughalen en dat je ze dus niet voor altijd kwijt bent.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
SmokingCrop schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:10:

[video]
Opsomming van wat er allemaal is gezegd in dit interview en dus nieuw naar buiten is gekomen:
  • Custom cars that you abandon will be taken to an impound lot
  • You will be able to puncture a gas tank, drive the car into a group of enemies, run away then set the trail on fire to blow up the car
  • You do not lose guns when they run out of ammo
  • big overhall to non-weapon fighting, no need to lock on, more free flowing
  • Each character has different fighting animations
  • Strength stat effects damage taken
  • Much more destructible environments
  • AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc...
  • Climbing improved considerably
  • Player can position the 3 protagonists in fire fights (make 1 snipe, other provide cover etc.. )
  • All 3 protagonists feel different to play as (movement speed etc..) Each carries different amounts of ammo
  • special abilities last for certain amounts of time, the amount and cool down speed can be "levelled" up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tering, daar zitten vette dingen tussen. Zelfs ik begin nu te twijfelen om 'm op de current gen te halen (zolang er geen nieuws komt). Wie had dat gedacht. :P
•big overhall to non-weapon fighting, no need to lock on, more free flowing
Hoe bruut zou een Batman-achtig combat systeem zijn?
•Much more destructible environments
Benieuwd in hoeverre dit eruit gaat zien, klinkt goed.
•You will be able to puncture a gas tank, drive the car into a group of enemies, run away then set the trail on fire to blow up the car
WTF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:01:
Tering, daar zitten vette dingen tussen. Zelfs ik begin nu te twijfelen om 'm op de current gen te halen (zolang er geen nieuws komt). Wie had dat gedacht. :P

[KNIP]
Geloof me, ik weet zeker dat in ieder geval een PC-versie er wel aan gaat komen. Next-gen denk ik eerlijk gezegd niet, maar de PC-versie gaat wel komen, alleen het komende jaar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:45
Iemand die weet waar nog een Collectors edition van de PS3 versie beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb zelf de game preorder staan voor ps3, maar neem aan dat ze vtv wel bekend maken welke lead platform was ? Heb beide consoles, maar sinds ik laatste maanden nogal ps3 game, als ik dan xbox aanzet wordt ik beetje waus van dat geluid van dat ding :P
Maar als hij bv duidelijk beter is op xbox haal ik hem daar.
Als ik hierboven zo lees is er echt hoop aangepast. Nog steeds hoop ik dat rijden beetje lijkt op gta4, maar dat zal valse hoop zijn vrees ik...
Ook hoop ik dat de map van begin meteen volledig beschikbaar is. Vind de missies in gta games vaak beetje meh, en wil juist gewoon genieten van de vrijheid en leuke dingen je kan doen erin.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

bram1984 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:01:
Moet niet gekker worden vandaag :+

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 11-07-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De analyse van Gtaseriesvideos, de beste kanaal die ook echt alles afweet van GTA en geen detail mist. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
v8power67 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:37:
... Ook hoop ik dat de map van begin meteen volledig beschikbaar is. Vind de missies in gta games vaak beetje meh, en wil juist gewoon genieten van de vrijheid en leuke dingen je kan doen erin.
Rockstar heeft gezegd dat de volledige map vanaf het begin beschikbaar is (uiteraard m.u.v. bepaalde binnenlocaties). Omdat de drie personages allemaal in een ander gebied van de kaart 'leven' vonden ze het gek om een van die gebieden af te schermen.

http://www.grandtheftwiki.com/Los_Santos_in_GTA_V

Unusually, the entire map will be open to the player right from the start of the game, rather than being restricted to a small corner or island until reaching missions that open up access to other portions of the map. This is in keeping with GTA V's philosophy of letting the player do whatever he/she wants to do, rather than being forced to do certain things at a certain time in a certain way. Rockstar also felt the map was too large for the player to be restrained to a certain area.

Pagina: 1 ... 19 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.