Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024

Eetje

Rustig

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:14:
[...]

Onlangs heeft u bij ons de game ‘GTA V – Collector’s Edition’ voor de Playstation3 besteld met bestelnummer ........... U heeft van ons bericht gekregen dat de bestelling is geannuleerd.

Helaas hebben wij uw bestelling per ongeluk geannuleerd. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas kunnen wij de annulering niet meer ongedaan maken.

Momenteel zijn wij druk bezig met een oplossing voor de situatie. U ontvangt uiterlijk aankomende donderdag 4 juli 2013 bericht van ons met een oplossing. Wij vragen u vriendelijk om geduld.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de ontstane situatie.

Met vriendelijke groet,

Bol.com Klantenservice
Ik kreeg deze mail dus ook net, na flink teleur te zijn gesteld vanmorgen.

Ben meteen op internet gaan zoeken of er meer mensen deze mail hadden gekregen en dat blijkt dus ook zo te zijn. Ben erg benieuwd wat er nu gebeuren gaat.

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
“When will we get information on GTA V multiplayer?”

Expect to hear some first details soon – it’s called Grand Theft Auto Online and we’re very excited to unveil it for you sometime this summer.

Bron: http://www.rockstargames..../asked-answered-gtav.html
De multiplayer van GTA V zal dus de aparte naam Grand Theft Auto Online gaan dragen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:14
Eetje schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:19:
[...]

Ik kreeg deze mail dus ook net, na flink teleur te zijn gesteld vanmorgen.

Ben meteen op internet gaan zoeken of er meer mensen deze mail hadden gekregen en dat blijkt dus ook zo te zijn. Ben erg benieuwd wat er nu gebeuren gaat.
Ik vraag me af wat nu handig is. Bestelling bij Dixons laten staan of bij bol.com (neem aan dat ze de annulering van de pre-order ongedaan maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ProfoundValue schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:55:
[...]

De multiplayer van GTA V zal dus de aparte naam Grand Theft Auto Online gaan dragen :o
Dat klinkt wel interessant. Misschien een soort van mmo-achtige multiplayer. Iedereen wordt bij elkaar in 1 stad gegooid :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
SL65 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:20:
[...]

Ik vraag me af wat nu handig is. Bestelling bij Dixons laten staan of bij bol.com (neem aan dat ze de annulering van de pre-order ongedaan maken).
Ik laat ze allebei staan, kan bol.com toch gratis retour sturen en dixons/mycom is goedkoper als ze kunnen leveren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Beetje pointing out the obvious. Dat heeft jan en alleman hier gisteren zelf ook kunnen lezen. Lekker makkelijk nieuwsbericht 8)7

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Onlangs hebben wij helaas (een deel van) uw bestelling moeten annuleren omdat het artikel "Grand Theft Auto V - Collector's Edition" niet beschikbaar was. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Als compensatie voor het ongemak bieden wij u een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in uw account geplaatst en is geldig tot en met 31 juli 2013.

Met vriendelijke groet,
bol.com

Kreeg dit net op de mail van Bol. Maar volgens mij klopt dit niet aangezien de annulering hun eigen fout was :? de oplossing lijkt mij dan niet 2,50 vergoeden

[ Voor 13% gewijzigd door SL65 op 03-07-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mu.siQ schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:59:
[...]

Beetje pointing out the obvious. Dat heeft jan en alleman hier gisteren zelf ook kunnen lezen. Lekker makkelijk nieuwsbericht 8)7
Dit is daarom gewoon zo klaar als een klontje: er komt gewoon een PC versie in 2014, samen met een next gen versie. Voor mij reden genoeg om de game niet op de current gen te halen. Ze zeggen er gewoon niks over, omdat ze nu zoveel mogelijk PS3/X360 versies willen verkopen, en die mensen gewoon nog een kopie aan willen smeren op hun PS4/X1. Handig, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:19

TommyGun

Stik er maar in!

SL65 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:09:
Onlangs hebben wij helaas (een deel van) uw bestelling moeten annuleren omdat het artikel "Grand Theft Auto V - Collector's Edition" niet beschikbaar was. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Als compensatie voor het ongemak bieden wij u een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in uw account geplaatst en is geldig tot en met 31 juli 2013.

Met vriendelijke groet,
bol.com

Kreeg dit net op de mail van Bol. Maar volgens mij klopt dit niet aangezien de annulering hun eigen fout was :? de oplossing lijkt mij dan niet 2,50 vergoeden
Je krijgt 2,50 euro; wat is daar mis mee? Je hoeft niet voor de game te betalen lijkt me...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:38:
[...]

Dit is daarom gewoon zo klaar als een klontje: er komt gewoon een PC versie in 2014, samen met een next gen versie. Voor mij reden genoeg om de game niet op de current gen te halen. Ze zeggen er gewoon niks over, omdat ze nu zoveel mogelijk PS3/X360 versies willen verkopen, en die mensen gewoon nog een kopie aan willen smeren op hun PS4/X1. Handig, dat wel.
Dit dacht ik ook eigenlijk. Als ze het niet ontkennen noch bevestigen duidt dat meestal op open kansen.
Vind het nieuwsbericht dus wel iets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
SL65 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:09:

Met vriendelijke groet,
bol.com

Dit is ook niet de oplossing, ze zijn bezig met of de annuleringen terugdraaien of iedereen die besteld heeft krijgt nogmaals de mogelijkheid om de CE via een speciale link te bestellen (dus niet zichtbaar voor andere klanten).

Gr Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Theregiment schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:32:
[...]

Dit is ook niet de oplossing, ze zijn bezig met of de annuleringen terugdraaien of iedereen die besteld heeft krijgt nogmaals de mogelijkheid om de CE via een speciale link te bestellen (dus niet zichtbaar voor andere klanten).

Gr Bart
Speel die link dan alsjeblieft wél door. Dan kan iedereen gratis orderen dalijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
ProfoundValue schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:52:
[...]

Speel die link dan alsjeblieft wél door. Dan kan iedereen gratis orderen dalijk :)
Zal mijn baas blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Aldus de Q&A van Rockstar Games kunnen we ''very soon" een gameplay video verwachten. Waarschijnlijk met beelden uit de Multiplayer, lijkt mij. Op GTAforums.com hebben ze ook berekend dat nu onderhand de site ook wel online moet komen, met alle bijbehorende extra info/plaatjes/beleving. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024

Eetje

Rustig

Heb de mail met een link gekregen en ik kan hem nu opnieuw bestellen, mooie oplossing van bol.com.
Ik kreeg helaas geen 2,50 terug haha.

Edit* kreeg wel 10% korting bij afrekenen, beter ;)
Edit2* geld van geannuleerde bestelling staat alweer op mijn rekening

[ Voor 39% gewijzigd door Eetje op 04-07-2013 15:46 ]

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Bol.com heeft het inderdaad netjes geregeld zo.

Trouwens weer nieuwe artwork op rockstargames.com
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1372790970.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1372790990.jpg

http://www.rockstargames....k-friends-and-family.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28

Pykow

Angelo OTR

Kom maar op met GTA V :D
Ik heb de xbox360 van me neef overgekocht voor 100 euro.
dat in vergelijking dat ik mijn verbannen xbox360 paar maanden geleden voor 70 euro heb verkocht.

met HDMI aansluiten op me pc monitor en gamen maar.
moet alleen kijken of ik iets moet doen voor het geluid.

Bestaat er gewoon een USB headset of wat dan ook ? of een simpel verloopje dat ik me pc speakers erop kan aansluiten

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SL65 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:27:
Bol.com heeft het inderdaad netjes geregeld zo.

Trouwens weer nieuwe artwork op rockstargames.com
[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.rockstargames....k-friends-and-family.html
Gelijk op mijn achtergrond instellen! Krijg er helemaal zin in! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hehe, die onderste is wel heel erg mooi.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die heb ik allebei echt maanden geleden al gezien. Kom nou eens met gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:04
Ik snap ook de commotie niet. Want beide afbeeldingen zijn volgens mij al sinds mei beschikbaar.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:31:
Ik snap ook de commotie niet. Want beide afbeeldingen zijn volgens mij al sinds mei beschikbaar.
Klopt, maar ze hadden bij de vorige artworks de zijkanten eraf gehaald, nu heeft R* ze vrijgegeven als hi res wallpaper. Wat ik op prijs stel.

http://news.softpedia.com...r-Characters-350834.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Truth.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AnCZjAn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Jammer genoeg wel ja.. had liever gezien dat ze gelijktijdig deze keer de PC-versie zouden uitbrengen (GTA IV is zóveel beter/mooier op de PC dan op de consoles), maar ik ben bang dat we weer net zolang moeten wachten als de vorige keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
+1, win _/-\o_

Zou immens teleurgesteld zijn als Rockstar weigert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Ik ga m'n best doen niet tegen spoilers of gameplay aan te lopen voordat 'ie uitkomt voor PC. als dat al gebeurt :X
Heb ik alsnog dat "Wow!" moment wanneer ik het voor het eerst speel.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

BeefHazard schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 17:26:
Ik ga m'n best doen niet tegen spoilers of gameplay aan te lopen voordat 'ie uitkomt voor PC. als dat al gebeurt :X
Heb ik alsnog dat "Wow!" moment wanneer ik het voor het eerst speel.
Wat doe je dan hier? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Oooh please ;(

dit kennen we nu wel, pc gamers betalen niet voor hun games, maar downloaden alles, deal with it. Sorry maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

swoutr schreef op zondag 07 juli 2013 @ 00:08:
[...]

Oooh please ;(

dit kennen we nu wel, pc gamers betalen niet voor hun games, maar downloaden alles, deal with it. Sorry maar het is niet anders.
Tjah, daar zit wel wat in, maar vind het ook jammer voor de PC gamers die gewoon wel alles netjes koopt.

Maar er is wel animo ervoor in ieder geval. Maar ze mogen de PC versie lekker uitstellen, ze moeten eerst GTA V niet overhaasten met releases, het moet gewoon goed gebeuren zodat de console versies top zijn.

Als de PC versie tegelijkertijd gaat uitkomen met de consoles dan is een slechte console port onvermijdelijk. Maar goed, zo valt er uiteindelijk altijd wel iets te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 21:44

RMX

A Grand Theft Auto V Official Gameplay Video will be released at some point before September 17. Stay tuned to @GTA5Updates for the latest.
https://twitter.com/GTA5Updates

Eerste wat ik dacht: Ohajoh??
Had ik zelf ook wel kunnen verzinnen dat dit voor de launch gereleased word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

RMX schreef op zondag 07 juli 2013 @ 01:00:
[...]

https://twitter.com/GTA5Updates

Eerste wat ik dacht: Ohajoh??
Had ik zelf ook wel kunnen verzinnen dat dit voor de launch gereleased word
Als het 1 week voor de release is dan heeft het weinig zin.. Zo'n sneak peak moet je minstens 1 maand van te voren doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
iPodKiller schreef op zondag 07 juli 2013 @ 00:41:
[...]
Als de PC versie tegelijkertijd gaat uitkomen met de consoles dan is een slechte console port onvermijdelijk.
Waarom?

Ik bedoel, Max Payne 3 kwam 1 maand later uit dan de console versie en is het beste PC spel qua performance dat Rockstar de laatste jaren heeft gemaakt.

Bovendien zal de next-gen versie een port van de PC versie zijn want ze hebben praktisch dezelfde hardware. En de lead dev van het PS4 team heeft al gezegd dat een port van een PC game naar een next-gen console versie een kwestie van weken is, en geen maanden zoals eerst. Dus het is waarschijnlijker dat de PC versie van GTA V al vanaf het begin een eigen dev team heeft, net zoals bij Max Payne 3.

Denk eigenlijk dat hetzelfde team eraan werkt. Ze hebben zelfs een mac versie van MP3 gemaakt en dat zegt eigenlijk al genoeg over hoe ver de RAGE engine voor PC is door-ontwikkelt. Blijkbaar zover dat het loont qua investering om een mac game te maken terwijl dat toch echt een superkleine afzetmarkt is. Niet te vergelijken met de +40 miljoen actieve Steam gebruikers waarvan zeker een paar miljoen GTA V zal aanschaffen. Als de GTA V Steamversie 40 euro/dollar kost is dat 80 miljoen omzet, minus de 30% die naar Steam gaat blijft er meer dan genoeg over om een eigen dev team te rechtvaardigen.

Want uiteindelijk draait het allemaal om geld, iets wat vooral de jongere tweakers hier nogal eens vergeten. Terwijl dat ironisch genoeg het thema is van GTA V: the almighty dollar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

GTA V is Rockstar's 'most ambitious game yet'. Dus als ze daar een PC versie van maken, zou een console port echt triest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Zarif schreef op zondag 07 juli 2013 @ 01:47:
GTA V is Rockstar's 'most ambitious game yet'. Dus als ze daar een PC versie van maken, zou een console port echt triest zijn.
Ik zou juist zeggen van niet, deels vanwege dezelfde reden die 2 Posts hierboven is gegeven, maar ook omdat de mogelijkheid altijd kan blijven bestaan dat Rockstar gewoon een los team van PC devs gelijktijdig met de console-versies van GTA V heeft laten werken waardoor alles perfect in sync is ontwikkeld en voor de pc geoptimaliseerd waardoor een gelijktijdige release of een release een maand later best mogelijk kan zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ProfoundValue schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 17:22:
[...]

Jammer genoeg wel ja.. had liever gezien dat ze gelijktijdig deze keer de PC-versie zouden uitbrengen (GTA IV is zóveel beter/mooier op de PC dan op de consoles), maar ik ben bang dat we weer net zolang moeten wachten als de vorige keer :(
Vreemd, dan heb ik denk ik een andere game gespeeld. GTA IV heeft mij op de PS3 namelijk een veel soepelere ervaring gegeven dan op de PC. Wat een dramatische port is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 08:52:
[...]

Vreemd, dan heb ik denk ik een andere game gespeeld. GTA IV heeft mij op de PS3 namelijk een veel soepelere ervaring gegeven dan op de PC. Wat een dramatische port is dat.
Deels ligt het uiteraard aan wat voor PC je hebt, maar ik heb het ook niet over het feit of de port wel of niet goed was. Ik had het eerder meer over de graphics die vele malen beter waren op de PC-versie dan de console-versie én (dat had ik nog niet opgenoemd) het feit dat de PC-versie te modden is, waardoor je verschillende functionaliteiten aan GTA IV kon toevoegen (denk aan nieuwe missies, nieuwe mappen, nieuwe auto's enz. enz.).

Desalniettemin zal ik hoe dan ook in eerste instantie enorm gaan genieten van de X360 versie van GTA V en ik zie later de PC-versie wel verschijnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, de graphics zijn hoger van resolutie en de textures zijn beter. Maar daar kijk ik zo makkelijk doorheen. Veel mensen doen voor komen alsof de PC versie van een spel ineens 100x zoveel NPC's en betere AI brengt, terwijl het onderaan de streep voornamelijk een hogere resolutie is.

De besturing, die ik belangrijker vind dan opgepoetste graphics, is echter ronduit dramatisch te noemen.

Hoe zonde is dat. De 360 versie kopen en daarna de PC versie? Ik wacht lekker op de PC/next-gen release, en ga al die shit in de hoogst mogelijke kwaliteit ontdekken. Das hetzelfde als een cam versie van een film kijken waar je enorm naar uitkijkt, en vervolgens naar de 3D Imax variant gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:33:
Ja, de graphics zijn hoger van resolutie en de textures zijn beter. Maar daar kijk ik zo makkelijk doorheen. Veel mensen doen voor komen alsof de PC versie van een spel ineens 100x zoveel NPC's en betere AI brengt, terwijl het onderaan de streep voornamelijk een hogere resolutie is.

De besturing, die ik belangrijker vind dan opgepoetste graphics, is echter ronduit dramatisch te noemen.

Hoe zonde is dat. De 360 versie kopen en daarna de PC versie? Ik wacht lekker op de PC/next-gen release, en ga al die shit in de hoogst mogelijke kwaliteit ontdekken. Das hetzelfde als een cam versie van een film kijken waar je enorm naar uitkijkt, en vervolgens naar de 3D Imax variant gaan.
Mwah, vind ik niet. Het maakt naar mijn idee niks uit of je hetzelfde spel een paar keer voor andere platformen koopt, dat is puur je eigen keuze. Het leuke vind juist aan dat soort dingen is dat je kunt vergelijken en bovendien (in dit geval zal dat met GTA V hoogstwaarschijnlijk niet zo zijn) zou het zomaar zo kunnen zijn dat Rockstar extra's in de PC versie stopt dan in de X360 versie, die je dan mooi ook kunt spelen aangezien je beide versies hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, ik blijf het echt zonde vinden (oh ja, je betaalt er ook nog eens dubbel voor). Niks mooiers dan een game voor het eerst spelen en alles op je gemak ontdekken. Het maakt wel degelijk iets uit. Je weet alles al, en niks is meer nieuw, alleen grafisch ziet het er mooier uit. Als ik dan moet kiezen tussen hardware van een jaar of 8 oud, of splinternieuwe hardware, dan ga ik zeer zeker voor het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:36
Nou de gebeden zijn verhoord hoor, morgen om 17.00 uur een gameplay video.

https://twitter.com/RockstarGames/status/354253783183794177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat werd een keer tijd. Ben zeer benieuwd wat ze gaan laten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eindelijk FFS! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

me_mrtn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:04:
Nou de gebeden zijn verhoord hoor, morgen om 17.00 uur een gameplay video.

https://twitter.com/RockstarGames/status/354253783183794177
16:00 uur als het goed is ivm zomertijd.

http://www.timebie.com/timezone/easterndaylightamsterdam.php

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 08-07-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
JA! EINDELIJK!!!

En het zou 3 uur 's middags bij ons moeten zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IlNhju7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

ProfoundValue schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:14:
JA! EINDELIJK!!!

En het zou 3 uur 's middags bij ons moeten zijn:

[afbeelding]
De ene zegt 5 uur ik zeg 4 uur en jij weer 3 uur. 8)7

Wat is het nou echt? Denk gewoon om 4 hoor.

GTA 5 will get its first public gameplay reveal tomorrow, July 9 at 10am Eastern time / 3pm GMT / 4pm CET, Rockstar Games has announced.
http://www.vg247.com/2013...play-revealcoming-july-9/

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 08-07-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
16.00 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Hell yeah, bring it on :D

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Ik denk dat het de gameplayvideo is die de redactie van Tweakers ook heeft gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nKix4Lw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mijn 2ehandse xbox360 is binnen en werkt.
kom maar op met GTA V im ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:55:
vanmiddag is de eerste gameplaytrailer van gta v...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:57:
[...]

klopt, het is nog lang wachten op de release. ik weet toch al dat ik hem ga halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.popehat.com/wp-content/uploads/2013/03/no-shit-sherlock-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:55:
En ik hoop snel mijn PS3 te verkopen, weer extra monayh voor GTA V toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Blijkbaar recent online gekomen op www.rockstargames.com/job...4e4c4687f0/rockstar-leeds
ROCKSTAR LEEDS
GRAPHICS PROGRAMMER

Rockstar Leeds are currently looking for a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform. Working together with the other Rockstar studios, you will be responsible for maintaining the studio’s uncompromising quality bar, delivering the highest quality PC experience possible.

RESPONSIBILITIES
Work within a team of skilled developers on Next Generation games.

QUALIFICATIONS
Educated to degree level or equivalent, with an emphasis on computer graphics
1 year of PC or Xbox360 graphics experience (DX9 and/or DX11)
1+ shipped products

SKILLS
Excellent C++ skills
Strong understanding of 3d graphics principles + techniques
Familiarity with game asset pipelines
Prior experience with deferred renderers
Ability to work in a multithreaded environment
Good communication skills
Passionate about PC gaming
Jammer dat er geen PC-versie gelijktijdig ontwikkeld werd, zoals bij Max Payne 3.
Maar goed, the wait will be worth it!
En hoewel ik een PS3 Slim heb, ga ik gewoon op de PC-versie wachten. Tenminste: zolang ik nog andere games te spelen heb, maar daar twijfel ik niet aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Niet echt verrassend toch. Ze hebben een PC en next gen versie nooit ontkend, dus ik ging er al die tijd al vanuit dat die versies ook gaan komen. Ik wacht ook lekker op de next gen versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Asgaro schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:39:
Blijkbaar recent online gekomen op www.rockstargames.com/job...4e4c4687f0/rockstar-leeds

[...]

Jammer dat er geen PC-versie gelijktijdig ontwikkeld werd, zoals bij Max Payne 3.
Maar goed, the wait will be worth it!
En hoewel ik een PS3 Slim heb, ga ik gewoon op de PC-versie wachten. Tenminste: zolang ik nog andere games te spelen heb, maar daar twijfel ik niet aan. :P
:O Bij de andere locaties zijn geen vacatures voor een PC-geörienteerde graphics programmer? Kan dat eeuwige geneuzel gewoon eens stoppen tot het aangekondigd is? Net zoals dat geleuter over een kansloze next-gen versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
me_mrtn schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:25:
[...]

:O Bij de andere locaties zijn geen vacatures voor een PC-geörienteerde graphics programmer? Kan dat eeuwige geneuzel gewoon eens stoppen tot het aangekondigd is? Net zoals dat geleuter over een kansloze next-gen versie.
En waarom precies zou hierover niet mogen gespeculeerd worden? Veel wordt er niet losgelaten over GTA V, evenals de "normale" versies (ja, de PC en de next gen versie noem ik de normale versie). Ik zie niet in waarom we het daar niet over mogen hebben. Jij praat dus alleen over dingen die al aangekondigd zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:31:
[...]

En waarom precies zou hierover niet mogen gespeculeerd worden? Veel wordt er niet losgelaten over GTA V, evenals de "normale" versies (ja, de PC en de next gen versie noem ik de normale versie). Ik zie niet in waarom we het daar niet over mogen hebben. Jij praat dus alleen over dingen die al aangekondigd zijn. :)
Puur om het feit dat er al tig discussies over zijn gevoerd, het uiterst zinloos is en het totaal niets bijdraagt behalve weer telkens dezelfde oeverloze discussie oprakelen, zoals nu weer gebeurd. PC en next-gen zijn niet aangekondigd, punt. Anders open je een GTA Speculatietopic, maar dit is gewone vervuiling voor dingen die wél nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
me_mrtn schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:25:
[...]

Lijkt me gewoon perfect mogelijk dat er gelijktijdig aan een next-gen versie wordt gewerkt. Het is niet omdat er nog geen concreet bewijs voor is, dat het niet gebeurt...

Kijk naar Naughty Dog: die hadden een developmentteam dat in het geheim al lang aan The Last Of Us bezig waren terwijl enkel Uncharted 3 nog maar was aangekondigd.

En er is niets mis met het posten van hints over next-gen en PC versies. Veel nuttigs is er anders toch niet te posten in de lange periodes tussen nieuwe trailers/interviews. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Hebben we al beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee, maar wel een overload aan comments :

http://www.rockstargames....ideo-coming-tomorrow.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nog een half uurtje te gaan.

http://www.rockstargames.com/V/

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:01
Hmm, ik krijg een lege pagina te zien als ik de link van iPodKiller open, ik verwacht eigenlijk niet dat het de eerste uren mogelijk zal zijn om vlot de video te bekijken. Maar op die paar uurtjes zal het nu ook wel niet aankomen denk ik. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GTA5video's gaat de gameplay livestreamen, wie weet blijft hij stabiel. Maar die zal ook vanuit R* streamen.

YouTube: GTA V GAMEPLAY LIVE! + Countdown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
glennvho schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:38:
Hmm, ik krijg een lege pagina te zien als ik de link van iPodKiller open, ik verwacht eigenlijk niet dat het de eerste uren mogelijk zal zijn om vlot de video te bekijken. Maar op die paar uurtjes zal het nu ook wel niet aankomen denk ik. :-)
De officiële site zal inderdaad plat kunnen gaan, maar ik verwacht een stipte release op Youtube. :)
De video is daar waarschijnlijk al lang geupload en Rockstar moet gewoon de video van private naar public switchen.

edit: link naar hun YT: YouTube: Rockstar Games

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 09-07-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, die hebben het allang geupload op private.

Edit: Hahaha die comment pagina is nu bij mij ook op wit gegaan hahaahahaha.

f*ck die gif.

[ Voor 130% gewijzigd door iPodKiller op 09-07-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha moet je die comments zien gaan op die YT video. Als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[ Voor 44% gewijzigd door Angeloonie op 09-07-2013 16:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij staat op YT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:04

Eerst op Tweakers zetten, dan pas zelf kijken :)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:05

Maxow

Hidden Sound System

En hij staat op Youtube

Ik moet zeggen dat ik een behoorlijk San Andreas gevoel krijg bij de trailer. Qua mogelijkheden is het weer echt meer die richting op gegaan, wat voor een langere levensduur gaat zorgen dan GTA IV denk ik.

Grafisch vind ik het niet al te spectaculair, maar misschien als ik het op daadwerkelijk op m'n tv zie dat het wel mee valt. (hoewel ik GTA IV op de PS3 niet echt super vond)

[ Voor 89% gewijzigd door Maxow op 09-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:37
Jammer die manier van wapens kiezen, vind ik niet fijn

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Vind ook het switchen tussen characters niet erg fijn gekozen. (net als dat saaie vrouwtje dat alles vertelt)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Paar dingen zien er wat minder uit, maar overall gezien.. wow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ps3gamer91 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:06:
Jammer die manier van wapens kiezen, vind ik niet fijn
Hoezo? Vet relaxed man. Tijd vertraagt een klein beetje ook, prima. Hoe wil jij het graag dan?

Ik ben een beetje in dubio. Aan de ene kant zitten er wel wrede dingen tussen en ziet het er redelijk goed uit voor een current gen game, maar aan de andere kant zijn de animaties wel redelijk houterig en is er qua detail ook wel een en ander aan te merken op de close up graphics.

Het rijden en schieten ziet er wel veel vloeiender uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Grafisch hier en daar minder, maar nu kan ik al helemaal niet wachten!

Ook jammer, de bitrate ziet er niet zo hoog uit in de trailer!

Maar hier is een live analysis!

YouTube: GTA V GAMEPLAY LIVE! + Countdown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zolang tijdens het gamen niemand me belt om te gaan bowlen, vind ik het prima :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vond juist het rijden er meteen weer zo extreem arcade uitzien, gta4 was rijden kicken(een van de weinige leuke dingen aan gta4), koste nog moeite om snel te zijn...
Verder leuke video maar graphics zijn redelijk te doen. Wel weer veel te doen. Ga hem wel halen en denk ook meer spelen dan gta 4 want gta4 in mijn opinie sucks big time...
Maar ja spelen ga ik hem wel. Maar heb geen kan niet wachten problemen :P Dat had ik meer met the last of us :)

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 09-07-2013 16:13 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

v8power67 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:13:
Vond juist het rijden er meteen weer zo extreem arcade uitzien, gta4 was rijden kicken(een van de weinige leuke dingen aan gta4), koste nog moeite om snel te zijn...
Verder leuke video maar graphics zijn redelijk te doen. Wel weer veel te doen. Ga hem wel halen en denk ook meer spelen dan gta 4 want gta4 in mijn opinie sucks big time...
Maar ja spelen ga ik hem wel. Maar heb geen kan niet wachten problemen :P Dat had ik meer met the last of us :)
Rijden moet inderdaad gewoon zoals in GTA IV en niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BioHazard schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:18:
[...]

Rijden moet inderdaad gewoon zoals in GTA IV en niet anders.
Als ik ergens blij mee ben, is dat ze het rijden veranderd hebben, net als de shooting mechanics. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik ben bang dat het veel te arcade-ish gaat worden. Het hoeft ook geen Gran Turismo/Forza te worden, maar een beetje physics is toch wel nodig. Anders doet het afbreuk aan de rest van de realistische wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BioHazard schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:23:
Ik ben bang dat het veel te arcade-ish gaat worden. Het hoeft ook geen Gran Turismo/Forza te worden, maar een beetje physics is toch wel nodig. Anders doet het afbreuk aan de rest van de realistische wereld.
GTA IV physics waren niks mis mee imo. Je glijdt soms te snel weg maar dat was het ook echt. Ook de tuning ziet er nice uit. Hoop dat GTA Online daarmee echt leuk gaat worden! In je eigen getunede bak racen misschien?

Maar vind het echt ontzettend jammer dat het op zo'n lage bitrate gerenderd is, nu lijkt het wel alsof we kijken uit een video uit 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BioHazard schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:23:
Tja, ik heb ik het echte leven anders een stuk meer controle over mijn auto, dan die zeepkisten in GTA IV. Dus ik vind het verre van realistisch. Het is veel mooier als je tijdens een achtervolging Hollywood style goed gecontroleerd tussen tegenliggers door kan zigzaggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Ik hoef nog maar 1 spel te kopen en dat is GTA V. Alles zit erin. Schieten, racen, meerdere sporten. Een alles in 1 game ;)
Ziet er mooi uit en grappig om met 3 karakters te kunnen spelen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:08
bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:21:
[...]

Als ik ergens blij mee ben, is dat ze het rijden veranderd hebben, net als de shooting mechanics. _/-\o_
Precies. Met name de camera die achter voertuigen hangt in GTA 4 is echt belabberd. Besturing van helís en jets mogen ze wat mij betreft 100% afkijken van BF3...

Waar ik ook héél erg nieuwsgierig naar ben is GTA Online! Het ziet er in ieder geval al soepeler uit dan GTA4 Multiplayer, waar ik nooit echt aan heb kunnen wennen.

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 09-07-2013 16:29 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Je kunt geld beleggen in aandelen. Het zou leuk zijn als je de aandelenkoers word beïnvloed met de zooi die jij uitvreet in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:26:
[...]

Tja, ik heb ik het echte leven anders een stuk meer controle over mijn auto, dan die zeepkisten in GTA IV. Dus ik vind het verre van realistisch. Het is veel mooier als je tijdens een achtervolging Hollywood style goed gecontroleerd tussen tegenliggers door kan zigzaggen. :)
Niet alleen in het echte leven, ook in heel veel andere games. Ik heb recent Gran Turismo 5 uit een budgetbak gehaald en daarin krijg ik die auto's stukken beter door een bocht, en uberhaupt rechtdoor over de weg, dan in GTA4. Realistisch mag best maar alle vertragingen, dempingen en massa in GTA4 voelde alsof je met de dikste wagen van Bowser over een ijsvlakte probeerde te racen in Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
We hadden allemaal verwacht dat het er nog glimmender enz. uit zou zien. Als de game goed is, dan maken de textures niks uit..

Overall ziet de game er sowieso beter uit, qua graphics, het is alleen niet next-gen.. dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik zit ook in het kamp van de mensen die GTA IV's rijgedrag belabberd vond...
Je begon werkelijk bij de kleinste bewegingen te slippen. Ik heb niets tegen het minder arcade maken, maar GTA IV ging echt te ver. Dat was totaal niet realistisch: als in de echte wereld elke auto zo'n rijgedrag had, zou je nooit veilig kunnen rondrijden!

Het leek wel of je altijd reed op een besneeuwd wegdek en bij de kleinste draaiing moest je de rem indrukken om niet te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Denk dat veel mensen vergeten dat veel auto's in het spel van die amerikaanse slagschepen zijn. mij broertje heeft er 1 in real life en ja die rijden echt zo ;)
De sport wagens rijden in gta4 toch ook gelijk sportiever. Dus zie echt het probleem niet...
Erg jammer dat naar aanleiding wat ik zie in video dat ze het verandert hebben...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ProfoundValue schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:35:
We hadden allemaal verwacht dat het er nog glimmender enz. uit zou zien. Als de game goed is, dan maken de textures niks uit..

Overall ziet de game er sowieso beter uit, qua graphics, het is alleen niet next-gen.. dus?
Dus is het nu wachten op de next gen. Ik gok zomer 2014.
v8power67 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:36:
Denk dat veel mensen vergeten dat veel auto's in het spel van die amerikaanse slagschepen zijn. mij broertje heeft er 1 in real life en ja die rijden echt zo ;)
De sport wagens rijden in gta4 toch ook gelijk sportiever. Dus zie echt het probleem niet...
Erg jammer dat naar aanleiding wat ik zie in video dat ze het verandert hebben...
Dan moeten er dagelijks heel veel verkeersdoden in de VS vallen.

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 09-07-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jheroun schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Niet alleen in het echte leven, ook in heel veel andere games. Ik heb recent Gran Turismo 5 uit een budgetbak gehaald en daarin krijg ik die auto's stukken beter door een bocht, en uberhaupt rechtdoor over de weg, dan in GTA4. Realistisch mag best maar alle vertragingen, dempingen en massa in GTA4 voelde alsof je met de dikste wagen van Bowser over een ijsvlakte probeerde te racen in Mario Kart.
Jij vergelijkt nu dan ook een spel waar de physics van Gran Turismo 5 jaren in ontwikkeling waren, die zijn zo verfijnd, zelfs Forza komt daar niet eens in de buurt van, waarom GTA V dan wel?

De physics van GTA IV zijn prima voor een sand box game, maar als je een auto/race sim wilt spelen ga dan ook geen GTA spelen FFS, het gaat hier om de totale pakket. Alles wat verbeterd aan de driving mechanics gaat worden moet je zien als extra. Ze mogen eerst focussen op een goede storyline.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 09-07-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 21:44

RMX

Wat een trailer! Dit word heel vet, en zeker een 10 waard. Gelukkig kun je die Rockstar games altijd blind kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Die gameplay zag er uitstekend uit voor een PS3-versie, hoewel ik benieuwd ben hoe ze het met de AA hebben opgelost en de laadtijden. Als je kijkt naar een game als The Last of Us (toch wel een grafische topper), dan brengt die een PS3 toch erg aan het zweten. Ben ook benieuwd hoe "slim" de AI is van de hoofdpersonages, zag er zo leuk uit maar effectief moet het ook zijn. Qua randzaken overtreft het GTA IV alleen al, maar handling van de auto's is mij veel te arcade. Desalniettemin niets voor de next-gen, aangezien die meer aankunnen dan alleen wat betere textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
iPodKiller schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:42:
[...]

Jij vergelijkt nu dan ook een spel waar de physics van Gran Turismo 5 jaren in ontwikkeling waren, die zijn zo verfijnd, zelfs Forza komt daar niet eens in de buurt van, waarom GTA V dan wel?

De physics van GTA IV zijn prima voor een sand box game, maar als je een auto/race sim wilt spelen ga dan ook geen GTA spelen FFS, het gaat hier om de totale pakket. Alles wat verbeterd aan de driving mechanics gaat worden moet je zien als extra. Ze mogen eerst focussen op een goede storyline.
De physics in 4 waren prima, hoop dat ze dit zo gelaten hebben. Ik krijg idd weer een goed SA gevoel, grafisch is het eerlijk gezegd niet super opgepoetst maar de wereld ziet er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ziet er erg goed uit.

Voor degene die het nog niet opgevallen was:
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/haveham/flipthebird.jpg

De humor is weer als vanouds :P

[ Voor 3% gewijzigd door HaveHam op 09-07-2013 16:56 ]

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:01:
[video]

Eerst op Tweakers zetten, dan pas zelf kijken :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0LVhd.gif
Pagina: 1 ... 18 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.