Oculus Rift + Virtuix Omni + GTA V = Nooit meer naar buiten gaan.
En toch genoeg beweging krijgenAquaSheep schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:32:
Oculus Rift + Virtuix Omni + GTA V = Nooit meer naar buiten gaan.

Dit zou wel mooi zijn.. http://baziwood.ir/1392/0...-site-lists-gta-v-for-pc/
Lol, link je me nu door naar een Iraanse website?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Heh, nu je het zegt 
Dit is misschien beter: https://www.google.be/search?q=e3+website+gta+V+lists+pc
Dit is misschien beter: https://www.google.be/search?q=e3+website+gta+V+lists+pc
Zou wel epic zijn
En langs de ene kant kan het wel dat de PC-versie sneller komt dan normaal het geval is: de PS4 en Xbox One lijken qua architectuur op de x84 architectuur van PC's dus het is best mogelijk dat ze bewust al aan de PC-versie bezig zijn om al wat ervaring meer te hebben.
(ze hebben uiteraard x86 ervaring door hun eerdere PC-games maar niet met een GTA game + DirectX 11 bijvoorbeeld + grote wereld (GTA IV noem ik klein, ja))
Je kan de analogie doortrekken naar het feit dat je in vele recente PC-games ook eindelijk DirectX 11 ziet: hoewel DirectX al lang uit is, werd het de eerste jaren gewoon niet gebruikt. Waarom zouden ze ook een extra inspanning doen voor PC gamers?
Maar nu dat de Xbox One met DirectX 11 zal werken, steken ze in zulke zaken nu wel tijd voor de PC-ports: als "oefening" (beetje slechte term, i know) voor als de next-gen consoles er zijn.
Dat denk ik toch, en dat lijkt me toch een aannemelijke reden.
Ben toch een beetje benieuwd wat voor pc je straks nodig zult hebben voor deze game. Zal vast aardig aan de prijs zitten. Denk dat ik dan maar voor de console versie ga.
De PC-versie is toch nog niet aangekondigd?afca123 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:23:
Ben toch een beetje benieuwd wat voor pc je straks nodig zult hebben voor deze game. Zal vast aardig aan de prijs zitten. Denk dat ik dan maar voor de console versie ga.
Neuh, ik verwacht dat 'ie komt na de console release.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Weet niet of dit al bekend was, het is voor nu niet meer dan een gerucht
- You no longer gather ammo just by passing over it. Now you have to press a button.
- - KWKR is the first confirmed radio. Described as a mixture of Vladivostok and TBoGT's Electroshoc, playing electronic music ranging from k-pop to American trance. (NOTE: I think the guy mistaken Electroshoc with Vladivostok, which was replaced by an all new radio)
- - A HEALTH remix of a The xx song was played in said station.
- - Crews can schedule their missions though Rockstar Social Club. That way you can be warned in-game that your partners are going for a heist and such.
- - Week days return and will affect gameplay (i.e.: Sunday most things will be closed and streets will be loaded at Friday night).
- - Each radio will comment on the aftermath of the missions, like SA and VCS.
- - You can place a bike in the Bobcat. It's implied you can do the same with jetskis using larger pick-up trucks.
- - It's impossible to shoot friends (like RDR).
- - Line of sight system works as perfectly as a stealth game.
- - Some of the complaining were about more taxi cabs than normal vehicles in the
Dit zou erg vet zijn, maar was er met dat aftermath op de radio ook niet in IV maar dan in een heel lichte vorm? Het zou iig goed in GTA V kunnen, niet geheel ondenkbaar.The Outlaw schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:41:
Weet niet of dit al bekend was, het is voor nu niet meer dan een gerucht
- - Crews can schedule their missions though Rockstar Social Club. That way you can be warned in-game that your partners are going for a heist and such.
- - Week days return and will affect gameplay (i.e.: Sunday most things will be closed and streets will be loaded at Friday night).
- - Each radio will comment on the aftermath of the missions, like SA and VCS.
- - You can place a bike in the Bobcat. It's implied you can do the same with jetskis using larger pick-up trucks.
- - Line of sight system works as perfectly as a stealth game.
Dit zat idd gewoon in IV. Best veel ook.iPodKiller schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:09:
[...]
Dit zou erg vet zijn, maar was er met dat aftermath op de radio ook niet in IV maar dan in een heel lichte vorm? Het zou iig goed in GTA V kunnen, niet geheel ondenkbaar.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat zal meevallen.afca123 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:23:
Is uiteraard moeilijk te zeggen aangezien de game er nog niet is voor de PC maar aangezien ze al een tijdje met de enige werken en de game ook op de PS3 en Xbox360 moet draaien zullen de PC eisen niet absurd hoog zijn. Uiteraard afhankelijk van je resolutie etc.
Ben benieuwd. E3 gaat vanavond los, zou Rockstar weer een paar mooie screenshots in de planning hebben staan op de Newswire?
Laten we het hopen, ik kan echt niet lang meer wachten... MUST... PLAY... GTA...The Outlaw schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:08:
Ben benieuwd. E3 gaat vanavond los, zou Rockstar weer een paar mooie screenshots in de planning hebben staan op de Newswire?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zou vet zijn als je dan ook een Flatbed helemaal vol kan gooien met auto's / motoren.- You can place a bike in the Bobcat. It's implied you can do the same with jetskis using larger pick-up trucks.
Echt he, Jetski achterop, vervolgens duiken/vissen en dan even een rondje met de Jetski. Dit gaat mij een boel vakantiegeld schelen, hopen dat mijn vriendin ook op vakantie wil binnen de GTA wereldCappieL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:45:
[...]
Zou vet zijn als je dan ook een Flatbed helemaal vol kan gooien met auto's / motoren.
Ik heb zo'n vermoeden dat de pc versie wel kan wachten tot medio 2014. Hoop het zelf niet, zou erg zuur zijn..BeefHazard schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:05:
Neuh, ik verwacht dat 'ie komt na de console release.
I'm an Ironman!
Stond ook een tijdje op de GTAForums maar de uploader heeft de video verwijderd.
Inmiddels staan er 134 screenshots op de officiële website van GTA V. Tijd voor wat anders. Nieuwe trailer misschien?
Verwijderd
Liever de game! 17 september duurt nog even.Zarif schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:04:
Inmiddels staan er 134 screenshots op de officiële website van GTA V. Tijd voor wat anders. Nieuwe trailer misschien?
Denk dat dat nog een maandje ver weg is. Maar ik sta daar ook om te springenZarif schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:04:

134 al? Shit dat gaat snel! Lijkt echt op 50-70 max.Zarif schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:04:
ik wil meer nieuws van GTA V !!!
komt die uit op de next gen, komt die nog naar de PC.
anders kost GTA IV even 200 euro zodat ik hem kan spelen.
komt die uit op de next gen, komt die nog naar de PC.
anders kost GTA IV even 200 euro zodat ik hem kan spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb Collectors Edition preorderd
.. Hadden ze maar dat headset ook in CE...
Ik heb hem nog niet besteld. Ik neem aan dat de colectors en special edition niet gelimiteerd zijn?
En ik koop niet zovaak spellen voor ze uitkomen. Kan ik met de SE en CE nog prijsdalingen verwachten normaal gezien, of maakt het weinig uit of ik nu of later bestel?
En ik koop niet zovaak spellen voor ze uitkomen. Kan ik met de SE en CE nog prijsdalingen verwachten normaal gezien, of maakt het weinig uit of ik nu of later bestel?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Niet nodig johVerwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:45:
ik had gehoopt op gameplay beelden/videos van gta v op de e3.
Weet iemand of Rockstar Games voor GTA IV op E3 gameplay lieten zien? Volgens mij vinden ze zichzelf daar te goed voor. En dat zijn ze ook.
^ Dat vraag ik me ook af...Wybo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:36:
Ik heb hem nog niet besteld. Ik neem aan dat de colectors en special edition niet gelimiteerd zijn?
Volgens mij was Rockstar niet op de E3 (toch?)Zarif schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:04:
Weet iemand of Rockstar Games voor GTA IV op E3 gameplay lieten zien? Volgens mij vinden ze zichzelf daar te goed voor. En dat zijn ze ook.
Rockstar komt bijna nooit naar de E3. Al had ik stiekem op wat gameplay gehooptjanvanmil schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:14:
[...]
Volgens mij was Rockstar niet op de E3 (toch?)

Zien we dat nou goed?!

Jammer genoeg was het een fake versie die ze toonden op de E3 en zat er binnen gewoon een WoW guide.. ook niet zo gek als het pel nog niet af is en de guide hierop ingesteld moet zijn. Ook op de game en features nadat GTA V Gold is gegaan.

Jammer genoeg was het een fake versie die ze toonden op de E3 en zat er binnen gewoon een WoW guide.. ook niet zo gek als het pel nog niet af is en de guide hierop ingesteld moet zijn. Ook op de game en features nadat GTA V Gold is gegaan.
Hoop stiekem dat Rockstar een hoop heeft afgekeken bij Volition.
SR3 is voor mij namelijk vele malen vermakelijker dan GTA4 en co. Zou jammer zijn als de voormalige koning van de zandbak blijvend second best word.
Uiteindelijk is de fun en het plezier die je met een game hebt voor mij toch het belangrijkst. (en laat het daar nu aan ontbreken bij de laatste rockstar titels)
SR3 is voor mij namelijk vele malen vermakelijker dan GTA4 en co. Zou jammer zijn als de voormalige koning van de zandbak blijvend second best word.
Uiteindelijk is de fun en het plezier die je met een game hebt voor mij toch het belangrijkst. (en laat het daar nu aan ontbreken bij de laatste rockstar titels)
SR3 is een budgetbak spel, die je later oppikt voor een tientje. Slechte verhalen, na 2 is het niet normaal over de top gegaan, SR zit gewoon niet zo goed in elkaar als GTA dat doet.eL_Jay schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:42:
Hoop stiekem dat Rockstar een hoop heeft afgekeken bij Volition.
Verwijderd
Ach het is hier nu toch zomer en te warm om de hele dag te gamen. September is het zo, (als ze maar niet weer uit gaan stellen)Liever de game! 17 september duurt nog even.
Ja, nu is het dé perfecte tijd om te gaan gamen, straks in september beginnen de scholen / het werkleven weer en komen er weer andere titels uit. Maar goed, ik kan wel wachten tot september (niet
)
Ik ga lekker wachten op de next gen versie van deze game, ervan uitgaande dat die gaat komen. No way dat ik dit op 8 jaar oude hardware ga spelen, tenzij geen andere keuze.
Ben ik helemaal met je eens, vooral zwaar over de top (voor mij een goede zaak, want het heeft humoriPodKiller schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:07:
[...]
SR3 is een budgetbak spel, die je later oppikt voor een tientje. Slechte verhalen, na 2 is het niet normaal over de top gegaan, SR zit gewoon niet zo goed in elkaar als GTA dat doet.
Verhaal/story is wel minder, maar daar staat dus vrijheid(sandboxen zoals het ooit door rockstar is uitgevonden), humor, fun, goed werkende gameplay (helicopters in 4, verschrikkelijk), vliegtuigen en gewoon en plezierig spel.
GTA 4 en co is echt af en toe een missie en dan snel weer iets anders pakken, wat een gort-droge meuk is dat zeg (in de tussentijd wel tig keer vice city, gta 3 en sanan uitgespeeld)
Scheelt dat ik gameplay dan ook belangrijker vind dan story (ben na mass-effect 3 overgestapt op TES en Fallout, minder (voorgekauwd) verhaal, maar zo veel betere gameplay en humor)
Begrijp me niet verkeerd ik hoop dat Rockstar weer koning van de zandbak wordt, maar daar heb ik een hard hoofd in, met alles wat ik heb gezien.
Rockstar lijkt juist meer lineair te willen als ik zo kijk naar 4&Co en tot nog toe de info over 5.
[ Voor 33% gewijzigd door eL_Jay op 13-06-2013 09:49 ]
Ik vond SR3 zo'n vreselijk slecht spel. Dat hele totaal over-the-top stijltje en kinderachtige, puberale humor. Het spel heeft gewoon niet de klasse die een GTA wel heeft. Handling van de auto's voelde ook gewoon niet lekker aan naar mijn mening. Niet aan mij besteed. Maarja, ieder zn ding natuurlijk. De graphics waren ook zo vreselijk, het leek wel een PS2 game op de PS3.
Maar inderdaad: GTA IV was net iets te serieus. Het verhaal van IV vond ik wel tof, maar het probleem dat ik met IV heb is dat het simpelweg niet genoeg fun-factor heeft om nog rond te klooien na de story. Te weinig sidemissies, en eigenlijk is die stad ook wel erg beperkt. Persoonlijk vind ik dan dan SA nog steeds echt de vloer aanveegt met IV, kijk alleen al wat je allemaal kan doen in die game.
Sleeping Dogs.. Dat vond ik echt een geweldige sandbox die ook echt wat anders deed dan GTA IV. Goede story, lekker vechtsysteem, toffe stad. Helaas echter wat aan de korte kant. Mijn GOTY 2012 iig.
Maar inderdaad: GTA IV was net iets te serieus. Het verhaal van IV vond ik wel tof, maar het probleem dat ik met IV heb is dat het simpelweg niet genoeg fun-factor heeft om nog rond te klooien na de story. Te weinig sidemissies, en eigenlijk is die stad ook wel erg beperkt. Persoonlijk vind ik dan dan SA nog steeds echt de vloer aanveegt met IV, kijk alleen al wat je allemaal kan doen in die game.
Sleeping Dogs.. Dat vond ik echt een geweldige sandbox die ook echt wat anders deed dan GTA IV. Goede story, lekker vechtsysteem, toffe stad. Helaas echter wat aan de korte kant. Mijn GOTY 2012 iig.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
"maar het probleem dat ik met IV heb is dat het simpelweg niet genoeg fun-factor heeft om nog rond te klooien na de story"Voxalizer schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:18:
Ik vond SR3 zo'n vreselijk slecht spel. Dat hele totaal over-the-top stijltje en kinderachtige, puberale humor. Het spel heeft gewoon niet de klasse die een GTA wel heeft. Handling van de auto's voelde ook gewoon niet lekker aan naar mijn mening. Niet aan mij besteed. Maarja, ieder zn ding natuurlijk. De graphics waren ook zo vreselijk, het leek wel een PS2 game op de PS3.
Dat geldt imo ook voor Sleeping Dogs (wat verder idd een erg toffe game was).
Sleeping Dogs, die heeft me aardig verrast, heerlijke combat systeem! Verhaal ook best goed, voorspelbaar maar goed. Hoop dat er een vervolg komt met Wei Shen in een Next gen sleeping dogs 2!Voxalizer schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:18:
Nouja, hoewel waarschijnlijk niet iedereen het even leuk vond heeft Sleeping Dogs wel degelijk functies die voor replayvalue zorgen na de story. Leaderboards, stat awards, collectibles. Het is er dus wel degelijk.veldkampj schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:32:
[...]
"maar het probleem dat ik met IV heb is dat het simpelweg niet genoeg fun-factor heeft om nog rond te klooien na de story"
Dat geldt imo ook voor Sleeping Dogs (wat verder idd een erg toffe game was).
+1iPodKiller schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:07:
[...]
SR3 is een budgetbak spel, die je later oppikt voor een tientje. Slechte verhalen, na 2 is het niet normaal over de top gegaan, SR zit gewoon niet zo goed in elkaar als GTA dat doet.
motabeatz.com
Heel saints row is echt een trieste bedoeling, ik kan echt niet snappen dat mensen dat leuk vinden, voor 1 keer is die tergend slechte humor mischien een BEEEEEEEETJE grappig. De makers van SR weten het zelf ook, het is een kut spel en daarom doen we het maar over de top voor de jonge gamertjes, nog een beetje verkopen. Wat een rommel.
Beter oplettenYdieresiS schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:43:
Ik heb ze hier nog niet gezien, dus bij deze, de screenshots die Rockstargames in het kader van de E3 heeft vrijgegeven.
screens
Ik kan bijna niet meer wachten tot het 17 september is.
Zolang het bij dit soort plaatjes blijft, kan ik er echt helemaal niks mee.
bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:58:
Zolang het bij dit soort plaatjes blijft, kan ik er echt helemaal niks mee.
Die heb ik gemist. Attent van jeiPodKiller schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:49:
[...]
Beter opletten, plaatjes hoeven niet altijd gepost te worden.
[...]
Ik hoop binnenkort ook op gameplaybeelden. Rockstar zegt altijd dat alle screens en dergelijke gewoon met de game engine gemaakt zijn, maar ik wil liever beelden zien met de HUD in beeld, waarin mensen gewoon echt de game aan het spelen zijn. Ik twijfel niet over de game, maar ben wel benieuwd hoe het er nu echt in-game uitziet.
Latin capital letter y with diaeresis
Dit is zonder twijfel niet écht wat je ingame voorgeschoteld krijgt, denk dat het wel ongeveer hetzelfde is maar ik geloof niet dat het er echt zo goed uitziet. Natuurlijk moet je je ook nog bedenken dat je met een bewegend beeld last hebt van aliasing.YdieresiS schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:02:
[...]
Die heb ik gemist. Attent van jeIk laat ze wel staan, misschien hebben anderen er ook overheen gekeken.
Ik hoop binnenkort ook op gameplaybeelden. Rockstar zegt altijd dat alle screens en dergelijke gewoon met de game engine gemaakt zijn, maar ik wil liever beelden zien met de HUD in beeld, waarin mensen gewoon echt de game aan het spelen zijn. Ik twijfel niet over de game, maar ben wel benieuwd hoe het er nu echt in-game uitziet.
Ja laat maar staan, mijn post viel niet zo op denk ik..YdieresiS schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:02:
[...]
Die heb ik gemist. Attent van jeIk laat ze wel staan, misschien hebben anderen er ook overheen gekeken.
Ik hoop op juist geen gameplay, gewoon lekker op screens houden en op de releasedag alles zelf lekker ontdekken. R* doet het goed zo. Maar als er toch gameplay komt, leuk, maar ik zie liever niks.
Ik zou zelf graag gameplay willen zien zolang het maar niets van de verhaal lijn of van een missie laat zien.iPodKiller schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:12:
[...]
Ja laat maar staan, mijn post viel niet zo op denk ik..![]()
Ik hoop op juist geen gameplay, gewoon lekker op screens houden en op de releasedag alles zelf lekker ontdekken. R* doet het goed zo. Maar als er toch gameplay komt, leuk, maar ik zie liever niks.
@iPodKiller: bij GTA 4 kregen we in trailers op een gegeven moment ook delen van missies te zien, en later zelfs de uitvoering van een complete missie. Dat was slechts een spoiler van enkele missies, want er zaten nog tal van andere missies in. Verder is het puntje van herkenning tijdens het gamen niet zo erg bij het spelen van een missie: mogelijk kan je daardoor een andere manier proberen dan de game-makers hadden gedaan in de trailer?
Ik kan vooral niet wachten op een ingame shot met healthbars/map etc, zodat je de 'feel' eindelijk een beetje krijgt. Ben zelf een gtaforums.com veteraan, walgelijk tot in de details gaan. Helaas is het forum tegenwoordig nog erger dan vroeger, tot op het belachelijke aan toe. Enige wat ik hoop is dat de PC versie voor 2014 uitkomt, maar die kans zal wel gering zijn. En inderdaad, GTA IV was beperkt. Je kon niet echt heel lekker cruisen zoals in GTA SA, omdat je op een gegeven moment toch echt ieder hoekje kende van de map.
Ja, de HUD en een in-game shot zou ik graag willen zien idd.
Ik zou wel graag echte gameplay willen zien. Pas dan heb je echt t gevoel qua graphics, animaties, sfeer etc... zonder dat het opgepoetst is etc.
Als het kon keek ik de complete walkthrough
Als het kon keek ik de complete walkthrough

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 18-06-2013 01:35 ]
I served in a company of heroes.
Ik hoop niet dat dit gaat gebeuren, wil hem gewoon de 17e van september kunnen spelen:
http://www.sidhtech.com/n...elease-date-late/1008129/
motabeatz.com
Zou een klap in de gezicht zijn voor de 360 spelers. Hoop dat dit niet waar is, iedereen moet hem gewoon in september spelen!
Wat een BS artikel. Nergens staat dat je nog kan preorderen tot 31 december.
GTA V komt gewoon 17 september uit voor PS3 en X360.
http://www.microsoftstore...1lksuygvgfkmmdgnqngqmvqqv*Valid through 9/16/2013, or while supplies last. Valid Microsoft Store Online. Xbox Points Promotion limited to customers who have pre-ordered selected game titles. Cannot be transferred or otherwise redeemed for cash or gift cards. Not combinable with other offers. Limit 3 per customer.
GTA V komt gewoon 17 september uit voor PS3 en X360.
Op een onbekende online store staat dat je tot 31 december kan reserveren. Ermahgerd GTA got delayed.
Edit: Oh gewoon Microsoft. Typfoutje geweest zeker.
Edit: Oh gewoon Microsoft. Typfoutje geweest zeker.
[ Voor 22% gewijzigd door Zarif op 20-06-2013 16:22 ]
Zou MM of andere winkels een nachtverkoop houden?
Elect a clown, expect a circus.
Ik denk dat diverse winkels wel een nachtrelease zullen houden, dit is een groot spel 
Iemand op GTAForums zegt dit iig ,
q
Iemand op GTAForums zegt dit iig ,
q
http://www.gtaforums.com/...5&showtopic=557557&st=140QUOTE (zeepsoptattoo @ Saturday, May 25 2013, 17:06)
Ik heb vandaag de ce gereserveerd bij game mania in dendermonde.
15euro voorschot en kreeg er een dubbel poster bij.
Zij doen ook een midnight launch.
Today pre ordered the ce at game mania dendermonde.
15 euro downpayment en got an extra double poster.
They are doing a midnight launch also.
Haha already going to it with friends it will Be a funny night
Ik heb godver de godver de godver speciaal een 360 aangeschaft om GTA V op de release te kunnen spelen omdat de PC versie altijd maaaaanden later komt.... Dus laat dit niet waar zijn...NickySantoro schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:41:
Ik hoop niet dat dit gaat gebeuren, wil hem gewoon de 17e van september kunnen spelen:
Serieus? Balen als 'ie dan ook op de next gens komt..Sjoerd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:48:
[...]
Ik heb godver de godver de godver speciaal een 360 aangeschaft om GTA V op de release te kunnen spelen omdat de PC versie altijd maaaaanden later komt.... Dus laat dit niet waar zijn...
Tja en dan ga je spelen, en dat is het grafisch een deceptie en lijkt het in de verste verte niet op de screens. Oh, en de besturing is ook amper verbeterd.iPodKiller schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:12:
[...]
Ja laat maar staan, mijn post viel niet zo op denk ik..![]()

[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 28-06-2013 19:56 ]
Grafisch komt het toch wel in orde. Laatst weer ff TBOGT weer gespeeld en het ik vind het er nog steeds super uit zien. Weinig spellen kunnen hier aan tippen. Controls zijn ook prima, rijden is tenminste realistisch en niet zoals need for speed met 200 km/h tegen een boom aan en je staat in 1 keer stil zonder schade.bram1984 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:53:
[...]
Serieus? Balen als 'ie dan ook op de next gens komt.
[...]
Tja en dan ga je spelen, en dat is het grafisch een deceptie en lijkt het in de verste verte niet op de screens. Oh, en de besturing is ook amper verbeterd.
motabeatz.com
Gast, waarom altijd zo pessimistisch over GTA V? De RAGE engine is niks mis mee, dus jij wilt zeggen dat de RAGE engine lelijke graphics heeft? Hoe wil je het grafisch slechter doen dan GTA IV , RDR en Max payne 3?bram1984 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:53:
[...]
Tja en dan ga je spelen, en dat is het grafisch een deceptie en lijkt het in de verste verte niet op de screens. Oh, en de besturing is ook amper verbeterd.

Denk je dat Rockstar al die tijd uit hun neus zitten te eten? Verwacht geen grafische hoogstandjes, maar een opgepoetste RAGE engine, wat voor mij genoeg is, meer kun je toch niet meer uit de current gen consoles pushen. Enigste wat telt op dit moment is een sterke verhaallijn en een goede replay waarde!
En hoe kun jij nou weten of de besturing dan amper verbeterd zal zijn? Sorry gast, dit is Rockstar North, geen Infinity Ward/Treyarch o.i.d. , die weten zeker waar ze mee bezig zijn.
Deal with it!
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er nog geen release datum bekend? Lijkt me typisch iets wat in een OP thuihoort.
Enige*iPodKiller schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 23:43:
[...]
Gast, waarom altijd zo pessimistisch over GTA V? De RAGE engine is niks mis mee, dus jij wilt zeggen dat de RAGE engine lelijke graphics heeft? Hoe wil je het grafisch slechter doen dan GTA IV , RDR en Max payne 3?![]()
Denk je dat Rockstar al die tijd uit hun neus zitten te eten? Verwacht geen grafische hoogstandjes, maar een opgepoetste RAGE engine, wat voor mij genoeg is, meer kun je toch niet meer uit de current gen consoles pushen. Enigste wat telt op dit moment is een sterke verhaallijn en een goede replay waarde!
En hoe kun jij nou weten of de besturing dan amper verbeterd zal zijn? Sorry gast, dit is Rockstar North, geen Infinity Ward/Treyarch o.i.d. , die weten zeker waar ze mee bezig zijn.
Deal with it!
Begrijpend lezen is ook een vak zie ik alweer.
Ik ben pessimistisch omdat ik IV, net als veel anderen, dermate tegen vind vallen, dat ik deze niet eens uit heb gespeeld. Lekkere replay waarde hè. Op basis daarvan begrijp ik niet dat mensen deel 5 blind kopen. En nee, ik ben grafisch niet echt onder de indruk van deeltje IV, eerlijk gezegd. Ik ga dan ook uit van een nog aan te kondigen next gen versie, want ik heb geen zin om met pop up te spelen op een 8 jaar oude console. En ik weet niet of de besturing verbeterd is, omdat er nog geen gameplay is laten zien! Exact mijn punt. Opgepoetste screenshots posten is niet zo heel moeilijk. Tot nu toen vind ik Watch Dogs indrukwekkender ogen. Dus ja, sorry dat ik niet zo blindstarend goedgelovig ben als jij.
Typisch, ik heb GTA IV stuk of 4x uitgespeeld en half jaar geleden de multiplayer herontdekt. Ik ben bang dat Watch Dogs teveel hetzelfde trucje wordt waar je alles lekker hacked en weg komt met één druk op de knop. Maar we gaan het beleven!bram1984 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 07:26:
[...]
Enige*
Ik ben pessimistisch omdat ik IV, net als veel anderen, dermate tegen vind vallen, dat ik deze niet eens uit heb gespeeld. Lekkere replay waarde hè. Op basis daarvan begrijp ik niet dat mensen deel 5 blind kopen. En nee, ik ben grafisch niet echt onder de indruk van deeltje IV, eerlijk gezegd. Ik ga dan ook uit van een nog aan te kondigen next gen versie, want ik heb geen zin om met pop up te spelen op een 8 jaar oude console. En ik weet niet of de besturing verbeterd is, omdat er nog geen gameplay is laten zien! Exact mijn punt. Opgepoetste screenshots posten is niet zo heel moeilijk. Tot nu toen vind ik Watch Dogs indrukwekkender ogen. Dus ja, sorry dat ik niet zo blindstarend goedgelovig ben als jij.
Er is door R* aangegeven dat de besturing in GTA IV kut was.bram1984 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:53:
[...]
Serieus? Balen als 'ie dan ook op de next gens komt.
[...]
En van de graphics weet je ongeveer wat je kunt verwachten zal iets beter zijn als 4.
Maar waar vooral veel kritiek op was in gta4 was de sfeer het verhaal en die oneuzele dates/biljarten en de fun factor was niet zo aanwezig bij gta 4
En als R* zich op deze 4 punten richt sfeer/besturing en het verhaal/fun factor heb je gewoon de beste game uit deze console periode
Daar kan Watch dogs niets aan veranderen die moet zich eerst maar bewijzen als sandbox game(wat ik hoop dat de gameplay wat meer te bieden heeft dan alleen rennen/schieten en hacken)
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Wat voor jou genoeg is maar Ik verwacht wel grafische hoogstandjes na zoveel jaar developing. Het zal wel tegenvallen als ze bij de ps3/xbox blijven...Ik weet het niet, ze zullen er het maximale uithalen maar of ze de verwachtingen en concurrerende toppers als watch dogs kunnen bijbenen. Denk het nietiPodKiller schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 23:43:
[...]
Denk je dat Rockstar al die tijd uit hun neus zitten te eten? Verwacht geen grafische hoogstandjes, maar een opgepoetste RAGE engine, wat voor mij genoeg is.
Deal with it!
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 00:28 ]
Verwijderd
helemaal mee eens...Ik zal gtaV sowieso niet aanschaffen als deze niet op pc en of next gen uitkomt, ook met oa de redenen die jij aangeeft. Ik bekijk de gameplay dan wel via youtube als ie uitgekomen is via mijn next gen.bram1984 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 07:26:
[...]
Enige*
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 00:32 ]
De main focus voor hun is current gen consoles. Mooie actie hoor, GTA V niet kopen als die niet op de PC en next gen uitkomt. Maar goed, als je alleen een PC hebt dan kun je ook niks anders doen dan het niet te kopen.Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 00:22:
[...]
Ik zal gtaV sowieso niet aanschaffen als deze niet op pc en of next gen uitkomt, ook met oa de redenen die jij aangeeft. Ik bekijk de gameplay dan wel via youtube als ie uitgekomen is via mijn next gen.
Iedereen vergelijkt Watch dogs wel met GTA V, los van dat beide games een sandbox zijn, zijn het compleet andere games imo. Maar goed, dit gaat nergens heen zo te zien.
Op de man spelen wordt niet gewaardeerd, vooral niet op deze manier...
[ Voor 78% gewijzigd door Gropah op 02-07-2013 14:20 ]
Verwijderd
Uiteindelijk heb je er alleen jezelf er mee als je em niet koopt.
De vergelijking met watchdogs snap ik ook helemaal niet, ongeveer hetzelfde als battlefield en call of duty met elkaar vergelijken... (m.i. liggen die twee games al te ver uit elkaar om behoorlijk vergeleken te kunnen worden)
Maarja, als ie alleen voor de ps3 komt prima! Anders koop ik em wel voor de ps4
De vergelijking met watchdogs snap ik ook helemaal niet, ongeveer hetzelfde als battlefield en call of duty met elkaar vergelijken... (m.i. liggen die twee games al te ver uit elkaar om behoorlijk vergeleken te kunnen worden)
Nouja, je kunt appels best met peren vergelijken hoor.
Als je vind dat GTA IV de fun factor mist, waar ik het overigens nog best wel mee eens ben, lijkt me dat bij een spel als Watch Dogs juist nog erger het geval. Wat ik tot nu toe in gameplay video's van Watch Dogs heb gezien is qua setting en gameplay zo mogelijk nog serieuzer is dan GTA IV. Bovendien lijkt me dat hacken na een tijdje ook niet meer zo heel erg boeiend.
Replay value? Mwah. Zo sceptisch als Bram1984 is over GTA V, zo sceptisch ben ik over Watch Dogs. Met name doordat ik al die Ubisoft games (AC-serie, FC3) in feite nooit meer aanraak na de story uitgespeeld te hebben. GTA IV heb ik ondanks dat ik GTA SA vele, vele malen beter vond toch echt wel een keer of 3 uitgespeeld en daarnaast redelijk veel multiplayer gedaan.
Rockstar heeft tussen de regels door zelf aangegeven dat ze ook vinden dat GTA IV wat te serieus en beperkt was, kijk alleen naar het verschil tussen Niko's story en The Ballad of Gay Tony. Reken maar dat het wel goed komt met V.
Momenteel zijn er niet echt dingen waar ik me zorgen over maak bij V. Ik verwacht graphics van het niveau Red Dead Redemption, wat ik echt een prachtige game vind. Als V er nog mooier uitziet is dat mooi meegenomen.
Als je vind dat GTA IV de fun factor mist, waar ik het overigens nog best wel mee eens ben, lijkt me dat bij een spel als Watch Dogs juist nog erger het geval. Wat ik tot nu toe in gameplay video's van Watch Dogs heb gezien is qua setting en gameplay zo mogelijk nog serieuzer is dan GTA IV. Bovendien lijkt me dat hacken na een tijdje ook niet meer zo heel erg boeiend.
Replay value? Mwah. Zo sceptisch als Bram1984 is over GTA V, zo sceptisch ben ik over Watch Dogs. Met name doordat ik al die Ubisoft games (AC-serie, FC3) in feite nooit meer aanraak na de story uitgespeeld te hebben. GTA IV heb ik ondanks dat ik GTA SA vele, vele malen beter vond toch echt wel een keer of 3 uitgespeeld en daarnaast redelijk veel multiplayer gedaan.
Rockstar heeft tussen de regels door zelf aangegeven dat ze ook vinden dat GTA IV wat te serieus en beperkt was, kijk alleen naar het verschil tussen Niko's story en The Ballad of Gay Tony. Reken maar dat het wel goed komt met V.
Momenteel zijn er niet echt dingen waar ik me zorgen over maak bij V. Ik verwacht graphics van het niveau Red Dead Redemption, wat ik echt een prachtige game vind. Als V er nog mooier uitziet is dat mooi meegenomen.
Ben ik de enige of lijkt die vrouw van het 1e plaatje op nikolette van dam
Verwijderd
Ik vind, mijn mening, dat wanneer ie niet op de next gen of pc uitkomt, dat ik blijf bij de next gen/pc...mijn ps3 zal ik verkopen eenmaal de next gen aangeschaft. Ik ga niet voor gtaV mijn ps3 behouden. Daarnaast is mijn gevoel gewoon zo van, eenmaal next gen ga ik niet meer terug naar wat al 8-10 jaar geweest is en eigenlijk ook wel gehad heb.
[ Voor 55% gewijzigd door Gropah op 02-07-2013 14:19 ]
Het zijn beide open world 3rd person sandbox games, dus wat valt er niet aan te vergelijken? Okay, de algemene inhoud van beide games wijken wel van elkaar af (WD heeft een wat serieuzere ondertoon, met hacken als belangrijk spelelement), maar op het gebied van gameplay, animaties, auto handling en graphics, kan de vergelijking wat mij betreft prima gemaakt worden.Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 03:16:
Uiteindelijk heb je er alleen jezelf er mee als je em niet koopt.
Verwijderd
overigens bedoelde ik met het bijbenen van concurrerende toppers (zoals watch dogs) niet de gelijkenissen als hoe het spel gespeeld moet worden, hoewel hier natuurlijk ook overeenkomsten inzitten. Maar dat rond de release van de next gens er veel concurrentie zal zijn van games die een tandje hoger draaien. Ik neem toch aan dat je met de next gen games meer hoogstandjes kan verwachten in de zin van AI, "omgeving interactie". graphics, en eigenlijk het hele spelelement dat meer mogelijkheden biedt. Het zou mooi zijn als half jaar later toch blijkt dat GTAV voor de next uitkomt.
Verwijderd
Waar ik me het meest aan stoor is dat veel games vaak negatief worden beoordeeld puur op basis van een vergelijking met een andere game. (hoe relevant of die vergelijking dan ook mag zijn) In plaats van een game op basis van goede argumenten op zichzelf te beoordelen.
Krijg net door via Bol.com dat ze de collectors edition voor de PS3 niet kunnen leveren, zijn er meer mensen die hem hier hebben gepreorderd en deze melding krijgen?
Ik wilde net posten, heb ook net die mail gehad...echt balenYdieresiS schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:19:
Krijg net door via Bol.com dat ze de collectors edition voor de PS3 niet kunnen leveren, zijn er meer mensen die hem hier hebben gepreorderd en deze melding krijgen?
Waar nu te pre orderen?
Ps4/switch gamer
Ik zag hem bij de Dixons nog wel in het assortiment, ik weet alleen niet of de PS3 versie geen collector's edition krijgt, of dat er iets niet goed is in de levering. Ik zag op de site van Bol.com de XBOX 360 versie nog wel gewoon staan.
Ik heb zelf de special edition bij dixons besteld. Geen mail of wat dan ook gehad...Al is de pre-order daar wel zonder plaatje e.d. Er staat alleen; special edition, hehe
[ Voor 33% gewijzigd door Mu.siQ op 02-07-2013 11:29 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
De special edition is nog wel verkrijgbaar zie ik, ik zie alleen de collector's edition voor de PS3 bij heel veel winkels niet meer.
Bol.com krijgt bijna of geen collectors editions voor de PS3 blijkbaar. Had op de dag van de bekendmaking van de collectors edition al gereserveerd bij bol.com, maar ook geannuleerd.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:22:
[...]
Ik wilde net posten, heb ook net die mail gehad...echt balenvind het ook nergens op slaan dat ze maanden voor release weten dat ze hem niet krijgen?!
Waar nu te pre orderen?
http://www.rockstargames.com/V/preorder/nl heeft nog wat websites waarop de collectors edition te bestellen is. Heb hem zelf bij dixons besteld nu.
Heb zelf bij mycom (zelfde concern volgens mij) besteld. Wel ophalen via winkel. Vooruitbetalen doe ik nooit meer, heb namelijk al drie keer gehad dat ze een CE niet konden leveren (van de drie keer dat ik er bestelde), was toen ook dat ze de beste prijs bieden net als nu. Vooruitbetalen zie ik echter niet zitten, dus nu bol niet kan is er geen andere optie.SL65 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:00:
[...]
Bol.com krijgt bijna of geen collectors editions voor de PS3 blijkbaar. Had op de dag van de bekendmaking van de collectors edition al gereserveerd bij bol.com, maar ook geannuleerd.
http://www.rockstargames.com/V/preorder/nl heeft nog wat websites waarop de collectors edition te bestellen is. Heb hem zelf bij dixons besteld nu.
Ps4/switch gamer
http://www.rockstargames..../asked-answered-gtav.html
Staan leuke details in.
`Soon` een gameplay video! En ze hebben een nieuw onderdeel; GTA Online.
Xbox360 2 Dics.
Hashtagzinin
Staan leuke details in.
`Soon` een gameplay video! En ze hebben een nieuw onderdeel; GTA Online.
Xbox360 2 Dics.
Hashtagzinin
Verwijderd
Installatie GTA 5 verplicht, X360-versie op twee disks
Grand Theft Auto 5 op de Xbox 360 en PlayStation 3 vereist een installatie voordat spelers aan de slag kunnen met de game. Op de Xbox 360 komt de game op twee disks, op de PS3 op één.
Rockstar beantwoordt op zijn website een aantal vragen over de aankomende openwereldgame. De eerste disk van de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto 5 wordt gebruikt voor de verplichte installatie. Na het installeren moeten spelers de tweede disk in hun console stoppen, waarna er niet meer gewisseld hoeft te worden met disks. Zowel de singleplayer- als de multiplayermodus kunnen vanaf de tweede disk gespeeld worden. De PS3-versie heeft ook een verplichte installatie, maar heeft maar één disk. De installatie is ongeveer 8 GB.
Rockstar benadrukt ook dat de drie hoofdpersonages in de game voor bepaalde missies samenkomen, maar dat ze ook grote gedeeltes van het spel los van elkaar te werk gaan. Spelers kunnen met één van de personages een ander personage opzoeken. Het is zelfs mogelijk om één van de drie personages dwars te zitten, maar vermoorden kan niet. Rockstar meldt verder dat er binnenkort een gameplayvideo van GTA 5 verschijnt. De game is op 17 september voor Xbox 360 en PS3 verkrijgbaar.
bron : http://www.gamer.nl/nieuw...x360-versie-op-twee-disks
Grand Theft Auto 5 op de Xbox 360 en PlayStation 3 vereist een installatie voordat spelers aan de slag kunnen met de game. Op de Xbox 360 komt de game op twee disks, op de PS3 op één.
Rockstar beantwoordt op zijn website een aantal vragen over de aankomende openwereldgame. De eerste disk van de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto 5 wordt gebruikt voor de verplichte installatie. Na het installeren moeten spelers de tweede disk in hun console stoppen, waarna er niet meer gewisseld hoeft te worden met disks. Zowel de singleplayer- als de multiplayermodus kunnen vanaf de tweede disk gespeeld worden. De PS3-versie heeft ook een verplichte installatie, maar heeft maar één disk. De installatie is ongeveer 8 GB.
Rockstar benadrukt ook dat de drie hoofdpersonages in de game voor bepaalde missies samenkomen, maar dat ze ook grote gedeeltes van het spel los van elkaar te werk gaan. Spelers kunnen met één van de personages een ander personage opzoeken. Het is zelfs mogelijk om één van de drie personages dwars te zitten, maar vermoorden kan niet. Rockstar meldt verder dat er binnenkort een gameplayvideo van GTA 5 verschijnt. De game is op 17 september voor Xbox 360 en PS3 verkrijgbaar.
Mooi!Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:35:
Rockstar meldt verder dat er binnenkort een gameplayvideo van GTA 5 verschijnt. De game is op 17 september voor Xbox 360 en PS3 verkrijgbaar.
Eindelijk een gameplay video dus binnenkort.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:35:
Installatie GTA 5 verplicht, X360-versie op twee disks
Als deze niet op de next gens komt, is voor nu de keuze makkelijk: de PS3 versie. Eén disc en waarschijnlijk ook het leadplatform.
Maar goed dat ik sinds gisteren eigenaar ben van een PS3 Slim met 120GB.
Speciaal overgenomen van een vriend die er niets meer mee doet voor een leuk prijsje!
Eigenlijk alleen maar voor GTA V .. En andere exclusives zoals Beyond Two Souls bijv.
Dik zin in!
Speciaal overgenomen van een vriend die er niets meer mee doet voor een leuk prijsje!
Eigenlijk alleen maar voor GTA V .. En andere exclusives zoals Beyond Two Souls bijv.
Dik zin in!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Heb je voorheen een 360 gehad? Zo nee, koop dan gelijk Red dead redemption, Uncharted 2 + 3, Heavy Rain, en the Last of Us erbij
Ben je weer zoet voor even.
uiteindelijk maakt het niet uit welke versie je hebt, je hebt maar 1 disc nodig om het te spelen voor beide consoles. Kan niet wachten op de gameplay video
[ Voor 5% gewijzigd door Motabeatz op 02-07-2013 17:34 ]
motabeatz.com
Onlangs heeft u bij ons de game ‘GTA V – Collector’s Edition’ voor de Playstation3 besteld met bestelnummer ........... U heeft van ons bericht gekregen dat de bestelling is geannuleerd.SL65 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:00:
[...]
Bol.com krijgt bijna of geen collectors editions voor de PS3 blijkbaar. Had op de dag van de bekendmaking van de collectors edition al gereserveerd bij bol.com, maar ook geannuleerd.
Helaas hebben wij uw bestelling per ongeluk geannuleerd. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas kunnen wij de annulering niet meer ongedaan maken.
Momenteel zijn wij druk bezig met een oplossing voor de situatie. U ontvangt uiterlijk aankomende donderdag 4 juli 2013 bericht van ons met een oplossing. Wij vragen u vriendelijk om geduld.
Nogmaals onze oprechte excuses voor de ontstane situatie.
Met vriendelijke groet,
Bol.com Klantenservice
Ps4/switch gamer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.