Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:35
Svenderson schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:36:
Just Cause 2 heb ik nooit gespeeld, maar ik vraag me dan af of die map niet ontzettend repetitief is? Binnenkort toch maar eens proberen.
Ik raad 't je aan. Qua rijden schieten is 't verre van realistisch dus verwacht dat niet.
Wel leuke gameplay, humor en het gevoel in een wereld te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Just Cause 2 is niets meer dan humor geweest voor mij.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Svenderson schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:36:
Waar halen jullie eigenlijk die wijsheid van de omvang van GTA V map vandaan? Is daar al iets over concreets aangekondigd? Behalve dan dat het groter wordt dan GTAIV, San Andreas en RDR bij elkaar?

Verder vind ik die vergelijkingen vaak maar vreemd, dit zijn toch eigenlijk altijd schattingen, aangezien er geen universele maateenheid toepasbaar is. Misschien heb ik het mis, maar elke game heeft toch zijn eigen schaal/verhoudingen ten opzichte van de speler/characters? Ook de verschillen in detail tussen de generaties games bepalen de werkelijke grootte van de maps. Het belangrijkste lijkt me eigenlijk de snelheid waarop je door de map kunt bewegen, dit is bepalend voor je perceptie van afstand.
Wat dat betreft maak ik me voor GTAV niet heel veel zorgen. Wat stedelijke omgevingen betreft heeft Rockstar zich al lang en breed bewezen, en ook de wijdse landschappen van RDR lijken terug te komen. Daarbij hebben ze al aangegeven vooral genoeg ruimte te willen bieden om flink te kunnen vliegen, dus dat zit wel snor.

Just Cause 2 heb ik nooit gespeeld, maar ik vraag me dan af of die map niet ontzettend repetitief is? Binnenkort toch maar eens proberen.
Zoals je zelf zei heeft Rockstar aangegeven dat GTA V groter zal zijn dan GTA:SA GTA4 en RDR bij elkaar. In theorie kun je die maps prima met elkaar vergelijken. Het zijn allemaal games met realistisch bedoelde personen die dus grofweg dezelfde afmetingen hebben. Verder zijn er wel meer dingen waar je afmetingen uit kunt halen (auto's, bepaalde delen van gebouwen). Het gaat erom dat je in elk geval niet een map van Mario met een map van Jak & Daxter gaat verglijken :+
Het is dus uiteindelijk een beetje gokken, maar ik denk dat het aardig klopt.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Menesis schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:05:
[...]
Zoals je zelf zei heeft Rockstar aangegeven dat GTA V groter zal zijn dan GTA:SA GTA4 en RDR bij elkaar. In theorie kun je die maps prima met elkaar vergelijken. Het zijn allemaal games met realistisch bedoelde personen die dus grofweg dezelfde afmetingen hebben. Verder zijn er wel meer dingen waar je afmetingen uit kunt halen (auto's, bepaalde delen van gebouwen). Het gaat erom dat je in elk geval niet een map van Mario met een map van Jak & Daxter gaat verglijken :+
Het is dus uiteindelijk een beetje gokken, maar ik denk dat het aardig klopt.
Idd, de map grote van RDR is bepaald door met een paard van de ene kant naar de andere kant te lopen en gemiddelde snelheid ongeveer te bepalen. Je moet er maar zin in hebben ;)
Verder is in Just cause 1 coördinaat ongeveer 1 meter, dus daarvan is het makkelijk te bepalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:35
... en niet te vergeten het modden, oh het modden: hele ochtenden of nachten bezig met het importeren van textures en het samenstellen van carpacks om daarna er lekker in rond te rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
QwaftZefoni schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:01:
... en niet te vergeten het modden, oh het modden: hele ochtenden of nachten bezig met het importeren van textures en het samenstellen van carpacks om daarna er lekker in rond te rollen
Is dat wel mogelijk op de PS3 of Xbox 360? Die zijn toch nog niet gekraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:50:
[...]

Is dat wel mogelijk op de PS3 of Xbox 360? Die zijn toch nog niet gekraakt?
Nee, maar op de PC kan het wel. Vooral in Vice City en San Andreas heb ik me daar zeer goed mee vermaakt. Zo had ik in Vice City de Sabre Turbo vervangen door een batmobile. Ding ging enorm snel en was erg handig met achtervolgingen.
Het enige nadeel was dat je op een gegeven moment tegen iemand in die auto moest racen in een gewone Sabre. Dan maakte je dus geen schijn van kans.
Dus toen tijdelijk vervangen door de handling lines van een Pony bestelbusje. :P

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
F_demon schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:23:
[...]

Nee, maar op de PC kan het wel. Vooral in Vice City en San Andreas heb ik me daar zeer goed mee vermaakt. Zo had ik in Vice City de Sabre Turbo vervangen door een batmobile. Ding ging enorm snel en was erg handig met achtervolgingen.
Het enige nadeel was dat je op een gegeven moment tegen iemand in die auto moest racen in een gewone Sabre. Dan maakte je dus geen schijn van kans.
Dus toen tijdelijk vervangen door de handling lines van een Pony bestelbusje. :P
Er zijn wel modders op de xbox, vaak genoeg mensen gezien in auto's met neon eronder. (Vooral leuk om die te jatten van die mensen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
haha prachtig! Nog bijna de meest realistische spoof die ik van die scene heb gezien :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Op gametrailers staat een serie over de geschiedenis van de GTA-francise. Er zijn inmiddels 4 delen van.

http://www.gametrailers.c...uto-retrospective--part-i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nWFgq.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door jmxd op 01-12-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Wie heeft 'm al ergens in pre-order staan? Is dat echt nodig?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Eiríkr schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:56:
Ik niet, ik heb een MediaMarkt, FRS, Dixons, specifieke gameshops e.d. op 1 min afstand lopen zitten.
Ik ga gewoon op de prijs af, wellicht nog ergens een nachtelijke verkoop?
Sowieso vind ik 65 euro belachelijk. Met zoveel winkels in de buurt verwacht ik nog wel ergens 50 euro ofzo.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Eiríkr schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:56:
Je krijgt er tot nu toe alleen een poster bij, dus ik wacht wel tot er meer bekend is over wat erbij gaat zitten (en wie weet wel voor de special/limited edition ga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
pre order zou ik niet doen als je de game eerder of op de dag zelf wil spelen.

Het gaat zo vaak fout relatief veel mensen die teleurgesteld worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
QwaftZefoni schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:01:
Ja hopelijk gaat modden ook goed met V. Mijn herinneringen zijn minder rooskleurig: na een hele nacht importeren en modden erachter komen dat er één foute mod inzit en het spel onspeelbaar is :( man wat balen was dat, probeer dan maar eens de fout te vinden :9 Ik kan haast niet wachten tot hij uitkomt!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kecin schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:08:
[...]

Ik niet, ik heb een MediaMarkt, FRS, Dixons, specifieke gameshops e.d. op 1 min afstand lopen zitten.
Ik ga gewoon op de prijs af, wellicht nog ergens een nachtelijke verkoop?
Sowieso vind ik 65 euro belachelijk. Met zoveel winkels in de buurt verwacht ik nog wel ergens 50 euro ofzo.
Op amazon is hij te preorderen voor 50 euro, geen slecht idee in ieder geval :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:29

Vuvuzela

My spire is forming

boe2 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:32:
[...]
Op amazon is hij te preorderen voor 50 euro, geen slecht idee in ieder geval :)
Maar dan heb je hem wel paar dagen later waarschijnlijk. Wat mij die 15 euro dus nooit waard zal zijn.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gta fan....heb een ps3 maar over die paar dagen lach ik om...ik wacht immers gewoon op de pc release als die er komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Echt waar? Ik koop de xbox versie en dan met een sale em voor de PC.
Ik ga niet een jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik heb helaas geen X-Box, noch een PS3

En ik moet tzt eens kijken of ik geld teveel heb, ben bang van niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is hij op de console veel eerder uit dan op de pc dan?
Schway schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:26:
Echt waar? Ik koop de xbox versie en dan met een sale em voor de PC.
Ik ga niet een jaar wachten.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Er is nog niet eens een PC release aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Gisteren speciaal om die reden een Xdoos aangeschaft. t is wel effe wennen zeg. Maar heb het er wel voor over om GTA V wat eerder te kunnen spelen. Maar zodra het kan wordt de PC versie meteen aangeschaft :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nu al een Xbox aangeschaft? Het spel komt toch nog lang niet uit, of heb ik wat gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
.Sjoerd schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:36:
Gisteren speciaal om die reden een Xdoos aangeschaft. t is wel effe wennen zeg. Maar heb het er wel voor over om GTA V wat eerder te kunnen spelen. Maar zodra het kan wordt de PC versie meteen aangeschaft :p
Had je net zo goed kunnen wachten op de xbox 720 :)

Hij komt vast wel (hoop ik) voor de pc, tegen die tijd misschien een kleine upgrade en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Paar nieuwe shots:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/383605_10151395528605097_647622022_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/181875_10151395528625097_664764281_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/547656_10151395528620097_1496508406_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/31568_10151395528710097_853000596_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/602798_10151395528720097_324838625_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er allemaal weer prachtig uit, maar wat is het toch maar weer de vraag wat er van over blijft op die oude PS3/360. De plaatjes zijn mooi om te zien, maar als ik dan denk aan 720p en bergen met kartels en fog om de boel draaiende te houden op de verouderde consoles... zonde gewoon.
GTA 4 maakte ook grote indruk tot het moment dat ik rond ging rijden, en truukjes zag om de boel draaiende te houden op consoles. :(
Laten we hopen dat dit een waardige GTA word en niet een herinnering aan een sterke reeks op een zwak/zwaar verouderde console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
.Sjoerd schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:36:
Kon je beter wachten tot met de GTA V release. Ongetwijfeld zou er een Xbox360 + GTA V bundle komen die wat voordeliger is. ;) (+ Ik hoop dat je in de tussentijd niet een Gold Live membership kocht?)
Nice!!
Alleen is het wel duidelijk dat deze screens: ofwel aangepast zijn, ofwel van de PC versie is die ongetwijfeld in development is. Je ziet namelijk nauwelijks karteltjes in deze screens. En in consolegames zijn karteltjes namelijk zeer duidelijk te zien in de meeste games. Als er toch AA technieken toegepast worden op consolegames, zijn deze zeker niet zo goed zoals hier op de screens, aangezien die zeer intensief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nieuwe info:
- There is no a lead platform, they are developing the game at the same time in both PS3 and XBOX360
- Who saw the demo thinks that there won't be a Wii U version because rockstar is not experienced with this new console, but he is also confident that there will be a PC version after a few months.
- Who saw the demo said the graphics is amazing, and you can see the maniacal attention to all the details. Amazing graphics and attention to details combine together and give a credibility to the game world.
- Speaking of graphics, the demo had a lot of alias (Which is going to be fixed before release, of course) but the frame rate wasn't bad (but not perfect). Curiosity: They did the same presentation for GTA IV 5 years ago, and in this case the graphics was great but the frame rate was really bad.
- At the moment you can't switch between characters if you are in free roam and you are wanted, but they are still working on that so it may change (Maybe we'll be able to switch characters and then make a huge escape from police with all the characters together... Damn, this should be in the wish list lol)
- There will be multiple endings (Maybe we already know that, I can't remember)

As for the lenght of the game, Rockstar said that the main story alone lasts about as the red dead redemption one. So about 25-30 hours. But there will be a HUGE amount of secondary things to do.
Btw, It will last less than the one in GTA IV with Nico because they know that a lot of people didn't finish the story because it was too long.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=534256

Let ook op het 4de puntje: daar zegt hij dat er veel "alias" is. Wat staat voor aliasing en betekent dat er dus karteltjes zijn.
AA technieken ( = anti-aliasing technieken) zorgen voor het maskeren van die karteltjes. In de screens is er dus duidelijk AA toegepast. Maar dat betekent dat die screen niet rechtstreeks van de game komen en dus wat aangepast zijn...

Niet dat dit zo'n ramp is. De game zal er nog altijd 50 keer beter uitzien dan GTA IV ooit deed, omdat GTA IV duidelijk een grauwe bruine tint over zich heeft hangen als je gameplay/screens van beiden vergelijkt.
Ook zie je duidelijk verbetering in animatie, in gezichten, en in de details vd omgeving.

En wtf, waarom voltooien mensen niet de storyline van GTA IV? Dat de storyline lang is, mag toch geen nadeel zijn? Das net het voordeel lol. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Lol, die laatste opmerking is best apart ja. :P Ik heb GTA IV overigens iets van 8 keer uitgespeeld, en ik ben weer opnieuw begonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SChief schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:05:
Lol, die laatste opmerking is best apart ja. :P Ik heb GTA IV overigens iets van 8 keer uitgespeeld, en ik ben weer opnieuw begonnen. :+
Ik heb die nog maar 1 keer uitgespeeld... Kheb de game enkele dagen geleden terug gedownload via Steam en na Borderlands 1 uitgespeeld te hebben, begin ik eraan. ;) Deze keer wel met mods natuurlijk. :P
M'n PC is na 4-5 jaar eindelijk eens geupgraded dus mods zouden vloeiend moeten gaan met deze build.

Want dit ziet er wel zeer goed uit (via http://www.hardwareluxx.d...815-147.html#post17231617 )
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/gtaiv2011-08-1514-50-3j75i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/gtaiv2011-11-0715-39-o7dfc.jpg

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Asgaro schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:38:
Nieuwe info:

En wtf, waarom voltooien mensen niet de storyline van GTA IV? Dat de storyline lang is, mag toch geen nadeel zijn? Das net het voordeel lol. 8)7
De verhaallijn is niet te lang, maar gewoon te saai en te langdradig. Dat is de reden dat ik het einde van het verhaal niet gehaald heb, het boeide gewoon niet meer. Niko verveelde, de missies werden een sleur. Een lange storyline mag inderdaad geen nadeel zijn, maar dat was het voor veel van ons in GTA IV dus wel. Red Dead Redemption daarentegen verveelde me nooit, ondanks de erg lange verhaallijn.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Svenderson schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:45:
[...]

De verhaallijn is niet te lang, maar gewoon te saai en te langdradig. Dat is de reden dat ik het einde van het verhaal niet gehaald heb, het boeide gewoon niet meer. Niko verveelde, de missies werden een sleur. Een lange storyline mag inderdaad geen nadeel zijn, maar dat was het voor veel van ons in GTA IV dus wel. Red Dead Redemption daarentegen verveelde me nooit, ondanks de erg lange verhaallijn.
Yup.
Ik zelf heb GTA4 wel volledig uitgespeeld (vaker dan 1x).
Maar ik denk dat de reden waarom veel mensen dit niet gedaan hebben meer aan het saaie hoofd personage lag dan aan het lange verhaal.
Mensen interesseerden zich gewoon niet voor Nico en ze vonden de telefoontjes die hij continu kreeg gewoon zwaar irritant.

Tommy en CJ waren gewoon beter en interessanter.
De lengte van het verhaal zal nooit een reden zijn om iets niet uit te spelen zolang het interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
S.J_84 schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:58:
[...]

Had je net zo goed kunnen wachten op de xbox 720 :)

Hij komt vast wel (hoop ik) voor de pc, tegen die tijd misschien een kleine upgrade en gaan met die banaan.
Ja. Niet dus.

Wachten op Microsoft doe ik al genoeg met al die klote bugs in MS project.
PC release is nog niet eens bevestigd.
Laat staan een XBOX "720" release.
En die €220 die ik voor die XBOX 360 (incl. Halo4) heb betaald is echt een schijntje ivm de PC upgrades die ik heb uitgevoerd om GTA IV maar een beetje soepel te draaien. En Rockstar kennende zal GTA V geen uitzondering vormen en weer een waardeloze Console Port zijn en kunnen we het dus halverwege 2014 met high end spul van die tijd een beetje soepel draaien.

En dan zal ik dat halverwege 2014 ook zeker doen. Is veel mooier dan de Xdoos versie van spring 2013. Maar tot die tijd zal ik GTA V op de 360 spelen.

Bijkomend voordeel. Krijg GTA IV sinds mn laatste windows reinstall maar niet geinstalleerd op mn PC, echt wazig allemaal. Kan het nu eindelijk weer spelen omdat mn broertje hem voor de Xbox had :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:51:
[...]
De lengte van het verhaal zal nooit een reden zijn om iets niet uit te spelen zolang het interessant is.
Ik had zelf niet het idee dat IV langer was dan san andreas, maar het voelde wel als een voortslepende lijdensweg door de geringe variatie in omgevingen. San andreas was ook best lang, maar dat was door de variatie iedere keer weer interessant. En het verhaal, en de hoofdpersoon, waren inderdaad uberhaupt leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Jheroun schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 04:19:
[...]

Ik had zelf niet het idee dat IV langer was dan san andreas, maar het voelde wel als een voortslepende lijdensweg door de geringe variatie in omgevingen. San andreas was ook best lang, maar dat was door de variatie iedere keer weer interessant. En het verhaal, en de hoofdpersoon, waren inderdaad uberhaupt leuker.
Bij GTA iv werd ook constant het tempo eruit gehaald omdat je dan weer met je neef moest poolen of drinken etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ben echt blij dat GTA V er zoveel kleurrijker uit gaat ziet. Eergisteren terug met GTA IV begonnen, en standaard ziet het er toch maar grauw uit...

GTA V
Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/fullsize/richman_hotel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/fullsize/franklin_9f.jpg

GTA IV (online race)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/GTA/2012-12-29_00007.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/GTA/2012-12-29_00004.jpg

En een speciale vermelding van deze lol: een server van meer dan 25 man, en enkele hadden grappige cheats. Waardoor je cars met neonlights kreeg, of dus torens van cars.
Maar gelukkig geen cheats die anderen irriteren. Ik heb vernomen dat dit vooral op Xbox 360 het probleem is.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/GTA/2012-12-29_00015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Asgaro schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:59:
[...]

Ben echt blij dat GTA V er zoveel kleurrijker uit gaat ziet. Eergisteren terug met GTA IV begonnen, en standaard ziet het er toch maar grauw uit...

GTA V
[afbeelding]

[afbeelding]

GTA IV (online race)
[afbeelding]

[afbeelding]
Hou er wel rekening mee dat dat opgepoetste screenshots zijn. Ook is het in LA een stuk zonniger dan in NY :+

[ Voor 19% gewijzigd door martijntjuhh op 29-12-2012 13:05 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
martijntjuhh schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:04:
[...]

Hou er wel rekening mee dat dat opgepoetste screenshots zijn. Ook is het in LA een stuk zonniger dan in NY :+
Maar de 2 gameplaytrailers zien er ook wel kleurig uit, dus qua kleurgebruik zal het wel kloppen. ;)
Maar ik vermoed dat bijvoorbeeld die reflecties wel opgepoetst kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
martijntjuhh schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:04:
[...]

Update: ik heb NY wat fleuriger en aangenamer gemaakt door mods. :+ Als iemand meer info of screens wilt van het resultaat, kan die naar mijn link in mijn signature gaan.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/GTA/Nieuwer/GTAIV%202013-01-03%2003-24-05-463.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/GTA/Nieuwer/GTAIV%202013-01-03%2004-10-02-328.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hoe meer screenshots van Trevor. hoe meer ik hem echt realistisch over vind komen als een psycho. _/-\o_

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:36
Die laatste heeft toch wel beperkte scherpte in de textures. Kijk even ter hoogte van de 'E'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Ik wacht met pre-ordere totdat er een limited edition ofzo er voor komt :P
En ik denk dat ik m voor zowel me xdoos als me pc neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 11:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

me_mrtn schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:38:
Die laatste heeft toch wel beperkte scherpte in de textures. Kijk even ter hoogte van de 'E'.
Vind de hele screen niet echt highres over komen, misschien zijn dit console shots

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:29
Deadsy schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:51:
[...]

Yup.
Ik zelf heb GTA4 wel volledig uitgespeeld (vaker dan 1x).
Maar ik denk dat de reden waarom veel mensen dit niet gedaan hebben meer aan het saaie hoofd personage lag dan aan het lange verhaal.
Mensen interesseerden zich gewoon niet voor Nico en ze vonden de telefoontjes die hij continu kreeg gewoon zwaar irritant.

?? Het enige interessante van het "verhaal" was nu juist het personage. Een van de boeiendste en diepste karakters in een game! Het is juist andersom. Het stompzinnige langdradige verhaal wat totaal niet aansluit bij het serieuzere karakter zorgde er bij mij vaak voor dat ik wilde stoppen. Uiteindelijk heb ik het wel uitgespeeld, maar wel met veel moeite.

Punt is gewoon dat mensen geen serieus karakter willen in GTA, het moet alleen maar blije humor zijn en chaos en dus meer zoals saints row. Hopelijk vinden ze een betere balans in GTA V, dus een goede mix van humor en een serieus verhaal met geloofwaardige karakters.

Edit: Ok ok, wat naast nico wel een tof (en humoristisch!) karakter was, is Lil Jacob! Die was echt vet! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Shodan op 14-01-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:03:
[...]

Vind de hele screen niet echt highres over komen, misschien zijn dit console shots
Dat zijn het ook snuggere harry, er is geen pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Shodan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:20:
[...]

?? Het enige interessante van het "verhaal" was nu juist het personage. Een van de boeiendste en diepste karakters in een game! Het is juist andersom. Het stompzinnige langdradige verhaal wat totaal niet aansluit bij het serieuzere karakter zorgde er bij mij vaak voor dat ik wilde stoppen. Uiteindelijk heb ik het wel uitgespeeld, maar wel met veel moeite.

Punt is gewoon dat mensen geen serieus karakter willen in GTA, het moet alleen maar blije humor zijn en chaos en dus meer zoals saints row. Hopelijk vinden ze een betere balans in GTA V, dus een goede mix van humor en een serieus verhaal met geloofwaardige karakters.

Edit: Ok ok, wat naast nico wel een tof (en humoristisch!) karakter was, is Lil Jacob! Die was echt vet! _/-\o_
Vond Nico zelf maar saai, de enige boeiende characters vond ik idd Lil Jacob, Brucey en die ieren met die messed up familie :p . De rest vond ik allemaal niet zo bijzonder.
Heb het spel wel 3x uitgespeeld, maar meer om weer wat te doen te hebben in het spel.
Veel activities waren verdwenen vergeleken met SA :/ Liever geen vrienden en meer activities in de volgende GTA :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Lil' Jacob vond ik ook maar niets, Nico viel op zich nog wel mee dankzij Roman (net zoals Tommy en Ken Rosenberg). Tommy was ook maar een saai type, maar werd door de belachelijk grappige cast omhoog gehaald. En natuurlijk het feit dat Vice City prachtig ontworpen was. Overigens vond ik Luis Lopez juist wel leuk en leek het een beetje ouderwets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lil Jacob was inderdaad een debieltje, jammer dat je die niet kan afschieten. Wat mij verdel irriteerde aan GTA 4 waren de lange questslines, op een gegeven moment moet je kiezen wie je overhoop schiet. En af en toe interesseerde me dat helemaal niks, ik wou dan eigenlijk voor optie 3 kiezen, gewoon weglopen en laat ze het maar uitzoeken. Of optie 4, pak ze allebei.

Tweede nadeel van GTA 4 is dat je af en toe mooie autos wint maar als je dan een missie doet verdwijnt je auto gewoon. Ik heb dan liever een systeem zoals Sleeping Dogs waar al je auto's altijd terug te vinden zijn in elke garage, net zoiets als de kledingkasten in GTA 4. Niet helemaal realistisch maar wel een stuk handiger.

Vond GTA 4 toch wel een topgame, mijlen vooruit als je het vergelijkt met GTA 3. Hoop dat GTA 5 ook op Steam uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al release data voor gta v voor de platformen bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:32:
zijn er al release data voor gta v voor de platformen bekend?
Nope nog niets is officieël..

Ik moet elke keer wel watertanden bij de screenshots, vooral parachute springen in GTA5 lijkt me vet! :D (http://gta5blog.nl/gta5-gallery/?pid=20) Met de heli omhoog en dan uitstappen :P

Daarnaast lijkt het me vet om met de submarine (http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/711) en quad (http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/641) te knallen _/-\o_

Super veel zin deze game, GTA4 goed grijs gespeeld op de PS3. Hoop dat de ai ook weer net een stukje beter is dan in GTA4, blijft mooi om op auto's te schieten en ze te achtervolgen >:)

[ Voor 15% gewijzigd door BertP op 15-01-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:29
Jamaicaans accent is gewoon supertof. Beetje blowen, beetje crimineel uithangen. Relaxte gozer die Lil, J. Roman was best grappig, maar op een gegeven moment gewoon super irritant. hulpeloos typje. Brucie was wel aardig, maar naar mijn mening ook weer net iets te overdreven met zijn alpha male gezeur. Leuk bedoeld, maar het verveeld gewoon snel en past niet bij het wat donkere verhaal van Nico.

Van wat ik van GTA V heb gezien denk ik dat het wel beter wordt, de karakters lijken tot nu toe iets geloofwaardiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Op bol.com staat nu 26-04

http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823290/

Overigens ook korting als je pre-ordered

[ Voor 23% gewijzigd door FireFoz op 17-01-2013 09:00 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50

Duinkonijn

Huh?

Ik heb nog geen limited edities gezien van GTA V, komen die er?

Vond de kit die ik de vorige keer had opzich geweldig.. Kluisje/cd/boek/sleutelhanger/poster etc

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
zijn er nog van die microsites gemaakt voor GTA5? Zoals Rockstar ook van die vage sites maakte voor GTA3 enzo?

zoals bijv: www.petsovernight.com http://www.pogothemonkey.com/ http://www.rockstargames.com/libertytree/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 11:45
Ik heb nog niets van microsites vernomen voor GTA5.
Moet wel zeggen dat de microsites van GTA III toch het meest uitgebreid is.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Komaan Rockstar Games, waar blijft die consolerelease?!

Ik wacht zelf wel op de PC versie, maar ben toch benieuwd om gameplay enzo te zien.
Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/443/tumblr_liebpzbCOv1qdkf2k.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Laatst online: 23-09 12:38
GTA V komt ook naar de pc:

http://www.gta5tv.com/gta-v-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Had ook niet anders verwacht (en gehoopt) een spel als GTA:V kan gewoon niet volledig tot z'n recht komen op de huidige crappy consoles.

Deze laatste grote knaller van de huidige generatie MOET ook gewoon op de PC te bewonderen zijn met een full HD resolutie, AA, super high textures, meer dan 25fps en mods.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 22:52
rickyy schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:23:
Had ook niet anders verwacht (en gehoopt) een spel als GTA:V kan gewoon niet volledig tot z'n recht komen op de huidige crappy consoles.

Deze laatste grote knaller van de huidige generatie MOET ook gewoon op de PC te bewonderen zijn met een full HD resolutie, AA, super high textures, meer dan 25fps en mods.
Maarrrrr....zou hij op het zelfde moment gereleased worden? kan me niet zo snel herinderen hoe dit met zijn voorgangers was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:06
Zou ook draaien op XP. Daar geloof ik dus helemaal niks van. En geen windows 8. Klopt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Standaard placeholder die door een "matige" fansite wordt beoordeeld als een officiële bevestiging. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
me_mrtn schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:03:
[...]

Standaard placeholder die door een "matige" fansite wordt beoordeeld als een officiële bevestiging. ;w
Ik vind ook dat die fansite wel snel conclusies trekt.

Ik hoop dat het waar is, maar eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een foutje is van de administratie. Ik bedoel: ik ben 100% zeker dat er een PC versie komt, maar die komt zeker niet gelijk met de consolerelease en is dus nog ver weg...

En zoals hierboven gezegd: kan moeilijk geloven dat het oude Windows XP nog zal ondersteund worden.
Feit is dat de nieuwste technologieën reeds door Rockstar in de RAGE engine zijn gezet: Max Payne 3 biedt namelijk ondersteuning voor DirectX 11 en al die andere nieuwe dingen.
De "basis" is dus al gelegd voor toekomstige games.

Edit: hmm, Max Payne 3 ondersteunt toch nog Windows XP zo te zien! http://www.rockstargames.com/maxpayne3/pc
Dus op zich kan het wel nog kloppen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik denk als een softwarehuis als Amazon al weet dat er een PC versie komt dat er vast wel een hoop andere mensen dit ook al weten, en het nooit zo lang stil gehouden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
http://www.destructoid.co...-black-ops-2-222097.phtml

Amazon France was indertijd ook verantwoordelijk voor de eerste verwijzing naar CoD Black Ops 2. Ik hoop dus dat ze ditmaal ook gelijk hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Twee nieuwe ontwikkelingen:

- Sinds 6 november staat die Amazon France optie er al. Mensen vonden dit uit dit artikel: http://www.pcinpact.com/n...-seconde-video-arrive.htm

Rockstar zal dus intussen al lang weten dat die link er staat. Het blijft raar dat Rockstar dus niets officieel ontkent of hier iets aan doet?

- Ook op de Duitse Amazon is er nu een pre-order link voor de PC versie!
www.amazon.de/Rockstar-Ga...TF8&qid=1358695405&sr=8-3
Ik weet niet hoelang die pre-order daar al mogelijk is.
Daar wordt overigens enkel van Windows Vista en 7 ondersteuning gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 08:01

Fresh

nee is nee

Op alle websites waar GTA V voor de pc opstaat zijn gewoon placeholders jongens. Bijna iedere website neemt aan dat het spel ook voor pc verschijnt na de release voor de 'almighty' consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA V gaat sowieso heel veel uren gedraaid worden! :9~ :9~ Bij bol heb je nu trouwens een pre-order actie, bij mij staat ie al sinds 30 oktober in bestelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Volgens mij zo nep als de tering. Moet je kijken hoe ze die controller vasthoudt. En GTA werkt met de D-pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ik heb het afgelopen jaar nauwelijks meer gespeeld op mijn console.
Maar voor GTA 5 ga ik hem toch maar weer aansluiten.

En dan alleen nog maar dit spel spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:17:
Volgens mij zo nep als de tering. Moet je kijken hoe ze die controller vasthoudt. En GTA werkt met de D-pad?
Ben wel bijna zeker dat dit nep is. Mensje zal best wel af en toe eens een spelletje hebben gedaan hoor, maar geen GTAIV. Ze zit nl nog in dat 1e intro-stukje en daar bakt ze, zo te zien, al helemaal niks van omdat ze maar wat willekeurige knopjes op de controller indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:17:
Ze is vast aan het cheaten, want d-pad wordt gebruikt voor je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Kan ook door het editen komen, de beelden zijn natuurlijk op een leuke manier achter elkaar gemonteerd, alsof de regie gaat weten dat je bij verschillende spellen verschillende knoppen gebruikt :) Die gta hadden ze haar misschien net gegeven ofzo, dat leek inderdaad nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Ik vond dat ze voor haar leeftijd heel representatief reed :').

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 25-09 20:39
Weinig nieuws de laatste tijd rondom GTA V. Sparen ze alles voor een bepaald event of is er gewoon nog niets om te showen? Hij moet toch al over 4 maanden uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Lizardz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:19:
Weinig nieuws de laatste tijd rondom GTA V. Sparen ze alles voor een bepaald event of is er gewoon nog niets om te showen? Hij moet toch al over 4 maanden uitkomen?
Allemaal opbouw van spanning.

Ik hoop trouwens stiekem dat hij niet voor PC uitkomt, dan krijgen we in dit topic ook niet zo'n waterval aan "Mijn videokaart x draait hem met x FPS"-meldingen en kunnen we het gewoon over de game zelf hebben.

Als ie wel voor PC uitkomt gaan PC-gamers toch in dit topic lopen klagen hoe slecht de port wel niet is.

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Fusajiro: Ik hoop dan ook dat GTA ook niet komt voor de consoles. Dan krijgen we dat gejammer over framedrops en de discussie over op welke console ie er beter uit ziet ook niet. En als je geklaag zo erg vindt, vraag ik me toch af waarom je nu zelf begint met klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
AMD1800 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:13:
@Fusajiro: Ik hoop dan ook dat GTA ook niet komt voor de consoles. Dan krijgen we dat gejammer over framedrops en de discussie over op welke console ie er beter uit ziet ook niet. En als je geklaag zo erg vindt, vraag ik me toch af waarom je nu zelf begint met klagen.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik zie hier zelden tot nooit mensen klagen over framedrops, laat staan dat ze het over vergelijkingen tussen de consoles hebben? En voor jouw info: hij komt wel op de consoles. 8)

Prima als hij ook op de PC komt, maar dan wel graag een apart topic. FC3 topic werd op den duur ook volgespammed met geleuter over configs en videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hier nog een oudere man die gamet! And the dude got taste: BFBC2. :D
En het is een Nederlander btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Bram1984: Ik heb het toch wel zien gebeuren. En ja, ik weet dat gta v wel komt voor de consoles. Het ging puur om het principe dat die mensen waarschijnlijk ook wel weer wat te zeuren hebben.

Ik ben het met je eens dat een apart Performance topic voor de pc wel prettig zou zijn voor iedereen. Is met iv ik ook gebeurd, dus dat zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

AMD1800 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:13:
Punt is dat dat niet gebeurt in het GTA4 topic, maar het wel compleet ondergespamd werd met benchmarks en PC configs op het moment dat GTA4 ook op pc uitkwam. Het zou leuk zijn als we dat niet opnieuw hoeven door te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:01

RMX

boe2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:56:
[...]

Punt is dat dat niet gebeurt in het GTA4 topic, maar het wel compleet ondergespamd werd met benchmarks en PC configs op het moment dat GTA4 ook op pc uitkwam. Het zou leuk zijn als we dat niet opnieuw hoeven door te maken.
Dat merkte ik bij Far Cry 3 laatst ook.
Zou dit werken met een NVidia GTX840 met 300 GB ram?
Zeer irritant inderdaad.

Word trouwens wel weer tijd dat er wat nieuwe info los komt, maarja RockStar kennende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:24
RMX schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:11:
[...]

Dat merkte ik bij Far Cry 3 laatst ook.

[...]

Zeer irritant inderdaad.

Word trouwens wel weer tijd dat er wat nieuwe info los komt, maarja RockStar kennende...
Dan stuur je ze toch deze link: http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
boe2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:56:
[...]

In de comment-waarschuwing van de GTA IV thread staat een link naar de GTA IV performance thread die 83 pagina's heeft: GTA 4 Performance Topic
Als een mod bij de release van de GTA V PC versie zorgt dat er ook zo'n waarschuwing komt bij dit topic hier, komt het wel in orde. ;)
Tenzij de game terug een consoleport van jewelste wordt... :P De GTA IV specs kloppen namelijk totaal niet: je hebt een krachtiger systeem nodig dan wat ze aanraden om de game ook maar iets speelbaar te maken...
Daarnaast ook nog de talloze problemen die velen hadden (ik gelukkig niet) om de game zelfs maar gewoon te kunnen starten.

Toch heb ik veel hoop dat GTA V beter wordt:
- GTA Vice City en San Andreas waren niet echt brakke ports, maar liepen feitelijk wel vlot op de game PCs van toen. Zonder problemen. Dus ze kúnnen het wel als ze willen.
- GTA IV was ontwikkeld op de zeer nieuwe RAGE engine. Ik denk wel dat ze intussen meer ervaring en kennis hebben opgedaan dan indertijd.
- Max Payne 3 draait ook op RAGE maar loopt zeer vlot (heb ik vernomen, ik moet de game eens kopen.)
- RAGE ondersteunt sinds MP3 DirectX 11.0 wat betere performantie zou moeten geven, etc.
- Rockstar moet de PC versie als een oefening zien voor de Xbox 720: hoogstwaarschijnlijk zal Microsoft proberen om terug de architectuur goed op die van een gewone PC te laten lijken. Dit biedt alleen maar voordelen omdat developers hun minder moeten "inwerken" in de nieuwe stuff.
Dus win-win situatie.

Waar blijft die game, Rockstar? Ik ben de laatste tijd bezig met een replay van GTA IV, en hoewel het mij echt boeit, mis ik toch wel veel aspecten die in GTA SA zaten:
countryside, gebergtes, bos, vliegtuigen, jetskis, gewoon het gevoel van een zeer grote wereld te hebben, de toch wat leukere car handling, de iconische characters (die hippie, of die gekke madam in dat hutje in't bos _O- ), ...

[ Voor 28% gewijzigd door Asgaro op 27-01-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

Placeholder ook al in NL gezien bij o.a. de Saturn maar niet zoals hierboven gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:03
http://www.rockstargames....ng-9172013.html/#comments

17 September... Jammer dat hij niet voor de zomervakantie komt. ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jammer idd, maar omdat Rockstar zo'n game nooit zou afraffelen is het wel begrijpelijk. Dan maar hopen op een mooie zomer, kom ik ook nog eens buiten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 17:33
Daar wordt nogal veel over geklaagd zeg.. Maar liever een goede game wat later dan een minderen game iets vroeger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 25-09 20:39
Dat is wel een flinke tegenvaller inderdaad. Al is het wel goed dat ze natuurlijk de tijd nemen om het een echte topper te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Idd, heb samen met een stuk of 3 vrienden bijna wel iedere zomer GTA IV gedaan sinds de release, maar ja dan komt er nog maar een zomertje GTA IV bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steeds dichterbij de release van next gen consoles.....ik vat het niet, ik dacht juist dat ze het zo snel mogelijk wilde uitbrengen om...wacht eens even...we zullen niet teleurgesteld zijn...gegarandeerd..
betekend dit niet gewoon; de game zal reeds op next gen uitkomen maar ze mogen er nooit wat van zeggen omdat het dan ook de nextgen console release zal verhullen.
Natuurlijk komt het op de ps3/xbox360 maar is het allemaal niet 1 grote poppenkast om de big big release samen met next gen aan te kondigen. Als 1 pack. Meeste geruchten gaan al dat eind dit jaar de next gen zal uitkomen. het lijkt me gewoon raar, ook al weet ik wat ze zeggen waarom ze op de ps3/xbox360 uit willen brengen, dat deze game zo ongeveer samen met de release van de next gen komt. Dan lopen ze achter de feiten aan, aan een game waar ze jaren aangewerkt hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Nee ze gaan m echt niet next-gen uitbrengen:
Hoe zullen ze denk je meer verkopen? de huidige gen consoles (waarvan er miljoenen verkocht zijn) of next-gen (die dus niemand heeft in het begin)?

Daarnaast heb ik wat gelezen in interviews dat GTA4 nog enigzins brak was omdat ze de consoles onder de knie probeerde te krijgen. Nu hebben ze meer ervaring in vooral de PS3 (want die blijft het lastigst te temmen) en nu kunnen ze dus alles eruit halen wat er in zit!

[ Voor 41% gewijzigd door Menesis op 31-01-2013 16:55 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beide :), diegene die bij de ps3 blijven, geen probleem, diegene die overgaan naar next gen die hebben de game ook...waarom niet van 2 oud/nieuw console de markt uitbreiden, vooral met een 1 game/console pack zal dit een groot succes zijn.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Laat de consoles eerst maar eens officieel aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:54:

Daarnaast heb ik wat gelezen in interviews dat GTA4 nog enigzins brak was omdat ze de consoles onder de knie probeerde te krijgen. Nu hebben ze meer ervaring in vooral de PS3 (want die blijft het lastigst te temmen) en nu kunnen ze dus alles eruit halen wat er in zit!
Ik heb dat ook gelezen, dat bedoelde ik idd met; ook al weet ik waarom ze het op de oude consoles uitbrengen.
Natuurlijk is dit waar.

Maar waar ligt het probleem? het verhaal is geschreven, de omgeving is geschreven, alleen werkend krijgen op een betere videokaart/console zal extra moeten worden geïnvesteerd. (misschien de reden extra maanden erbij +waar ze al lang aan werken)
Trouwens Rockstar heeft toch aangekondigd dat het op de pc zou komen? Met diens systeemeisen waarom kan het dan niet op de next gen? Misschien beetje kort door de bocht, geen idee welke hindernissen ze moeten nemen. Maar feit blijft dat ze niet alles opnieuw moeten schrijven, het zal ook geen toppertje zijn als je deze game over 4 jaar weer bekijkt op je next gen maar voor nu wel misschien.

Ik filosofeer ook maar wat, ik lach me een kuiken als het waar zal zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 17:03 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.