Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
AMD1800 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:33:
@Ereaser: ik ook! Maar, ik heb ook alle GTA's die er zijn op de pc vorig jaar voor 10 euro gekocht op steam. Geniaal die kerstmisaanbiedingen!
En voor de Mac gebruikers onder ons: GTA:SA is ook in de Appstore te downloaden voor ik meen 13 euro

De game loopt eigenlijk best goed op mijn MBP uit eind 2011. Echt een Aanrader

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat mensen nog zo enthousiast zijn over SA...en daadwerkelijk weer gaan spelen .Je zou zeggen dat we na alle delen daarna toch wel verwend zijn met mogelijkheden dat je daar niet meer naar om zou kijken. Maar SA is volgens vele de game van de reeks die het beste heeft gedaan, ik vond elk deel dat uitkwam weer beter dan de vorige, weliswaar andere sfeer maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:01:
Grappig dat mensen nog zo enthousiast zijn over SA...en daadwerkelijk weer gaan spelen .Je zou zeggen dat we na alle delen daarna toch wel verwend zijn met mogelijkheden dat je daar niet meer naar om zou kijken. Maar SA is volgens vele de game van de reeks die het beste heeft gedaan, ik vond elk deel dat uitkwam weer beter dan de vorige, weliswaar andere sfeer maar toch.
Komt voornamelijk omdat het fun gehalte zo ontzettend hoog lag en de game leed er niet onder als je hem serious wou spelen.
Vooral sommige cheats waren hilarisch xD
Met massive bunnyhop op het hoogste gebouw proberen te komen
Op een olie tanker gaan staan en dan cars fly away (dus als iemand er tegen aan rijd stijgt hij op als een luchtballon)
Iedereen op straat heeft rocket launchers, ontzettend leuk als je in een achtervolging met de politie zit en homies knallen ze gewoon kapot ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Vooral met SA:MP leuk :)

Maar ik kan niet wachten op V! Een grote wereld / meer vrijheid zou echt geweldig zijn _/-\o_.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 18:48
SA was inderdaad leuk om dat je gewoon een beetje kon aan kloten! IV had dat veel minder naar mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42
janvanmil schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:30:
[...]

SA was inderdaad leuk om dat je gewoon een beetje kon aan kloten! IV had dat veel minder naar mijn gevoel
Volgens mij is er ook geen Mac versie van GTA IV ...
De digital download via rockstar is alleen beschikbaar in de US, maar ik denk dat ik wel ergens kan halen.
(koop alleen maar doosje voor de key, game haal ik wel van usenet ... iets met mac zonder dvd drive zzz)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Ha, ik heb SA ook voor de gein weer geinstalleerd. Speelde het altijd op de console. Je ziet wel veel overeenkomsten met de nieuwe GTA5. Behalve in graphics, holy sh#t, het is er toch wel erg op vooruit gegaan! :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb enkele maanden geleden GTA Vice City via Steam gekocht en nog eens gespeeld. :)
Maar de graphics zijn zoals verwacht wel redelijk shit. Het is toch altijd bizar om te zien dat we vroeger dachten "Wow, wat een graphics, we zitten bijna aan de limiet!". :P Over 10 jaar ziet Battlefield 3 er bijvoorbeeld ook sterk achterhaald uit. (Toch op PC. Op consoles zal het een ander verhaal zijn. Sony en MS, get your shit together :r )

Ik had ook een textures mod gezocht( http://www.moddb.com/games/grand-theft-auto-vice-city of http://www.moddb.com/mods/vice-cry maar ik herinner mij dat het bij mij niet werkte...)
Anyway, dan toch de game beginnen spelen met de shitty graphics. Het leuke is dat je na een tijd toch perfect naast de graphics kunt zien, en gewoon focust op het verhaal en de personages. :D (Ook de beweging van de personages was voor zijn tijd, zeer goed. Ik bedoel dan die in de cutscenes.)

Wat ik ook merkte: vroegere GTA's waren veel moeilijker. De politie schoot sneller je banden stuk of legden van die spijkerstrips. Als je met kapotte banden in Vice City of San Andreas rijdt, is je wagen echt moeilijk nog te controleren, terwijl in GTA IV je nog makkelijk kunt doorrijden.
Toch een paar missies in GTA Vice City die ik redelijk wat keren moest herdoen. Uiteindelijk ben ik ongeveer halfweg de storyline gestopt omdat een bepaalde missie mij te frustrerend werd, en ik de game toch stilaan beu werd. :+
Dus ik merk wel direct het verschil met GTA IV: GTA IV is veel meer dumbed down.

En voor de mensen die de game ook zouden willen kopen. Bedenk wel dat je een error kunt krijgen doordat Vice City natuurlijk niet gemaakt is met nieuwe hardware en de nieuwe Windows-versies in gedachten. Ik had die error indertijd wel weten op te lossen via deze threads die nog gebookmarked staan:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1311695
http://forums.steampowere...read.php?t=1246790&page=2
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1031067

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 16-11-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
Het is en blijft gewoon de sfeer van SA i.c.m. een goed afwisselende omgeving en veel verschillende voertuigen.
Zit nu in de San Fierro missies. Volgende missie moet ik Jizzy B 'tha biggest p.i.m.p. in town' omleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Ah! In die night club onder de brug, waar je via het dak naar binnen moet! Memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom herinner ik me zo weinig van SA :( ..heb dat spel uitgespeeld....fiets, zwarte man.....oja dat pleintje :) en met je matties op pad...drive by....maar dan blijf ik even steken....kerk was de saints toch....ja.
te lang geleden ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:20:
oke :)....oja vliegtuigen in vorige delen was wel tof ..alleen was de wereld redelijk klein om met een Jet erover te vliegen daarnaast was er maar 1 vliegveld, enige optie was ofwel terug naar het vliegveld, eruit springen met parachute, of zonder...of landen waar waar het kan, maar meestal opstijgen daarna zonder vleugels ging weer niet....Nu is de open grote wereld geen probleem en Jets/kleine vliegtuigjes prima keus om terug te brengen...Nu nog meer vliegveldjes!
Je kon gewoon van stad naar stad vliegen. Las Venturas had een vliegveld (met de Jumbo jet in de hangar), San Fierro had een grote luchthaven en ook Los Santos had een kleine luchthaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nieuwe screens! Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LdfdP.gif

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/131938_10151290472991023_1392201341_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/679983_10151290473251023_1184809251_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:30
In het kader van de toekomst en GTA 5... Nvidea 660(non ti)... (wil in de toekomst GTA5 gaan spelen), wat denken jullie. Gaat hij dat trekken.. of toch nog ff doorsparen? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:19
R0y. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:06:
In het kader van de toekomst en GTA 5... Nvidea 660(non ti)... (wil in de toekomst GTA5 gaan spelen), wat denken jullie. Gaat hij dat trekken.. of toch nog ff doorsparen? :N
Als de engine beter geoptimaliseerd is dan GTA 4 kom je een eind, verwacht niet dat je het op max settings kan spelen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SgtElPotato schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:10:
[...]

Als de engine beter geoptimaliseerd is dan GTA 4 kom je een eind, verwacht niet dat je het op max settings kan spelen.
Laten we hopen dat Rocketstar het voorbeeld van Dice gaat volgen en net als Battlefield 3 met GTA V een dijk van een PC game aflevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ik zou een half jaartje wachten oid en dan pas een nieuwe kaart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:20:
[...]

Ik zou een half jaartje wachten oid en dan pas een nieuwe kaart kopen.
Ja, draai nou met een hd 6790 maar merk toch met games zoals BF3 of black ops 2 dat het niet zo lekker draait :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

R0y. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:33:
[...]

Ja, draai nou met een hd 6790 maar merk toch met games zoals BF3 of black ops 2 dat het niet zo lekker draait :X
Even een tandje lager zetten, niet alles moet op ultra. ;)
Het is maar een voorstel, je moet het natuurlijk zelf weten.
Het zou wel jammer zijn als je nu een kaart koopt en over
een x aantal maanden een nieuwe moet kopen omdat GTA5
er toch niet zo lekker op draait. (als dat je doel is tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41

nFo

Koop een xbox, is goedkoper dan een videokaart die GTA V moet gaan draaien over een jaar of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:54:
[...]

Even een tandje lager zetten, niet alles moet op ultra. ;)
Het is maar een voorstel, je moet het natuurlijk zelf weten.
Het zou wel jammer zijn als je nu een kaart koopt en over
een x aantal maanden een nieuwe moet kopen omdat GTA5
er toch niet zo lekker op draait. (als dat je doel is tenminste)
Je hebt gelijk! :9
nFo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:01:
[...]

Koop een xbox, is goedkoper dan een videokaart die GTA V moet gaan draaien over een jaar of langer.
Heb ik ook, maar op de 1 of andere manier verkies ik de PC boven me console (wil geen console vs pc war beginnen, maar dat is mijn ervaring met de console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Er is nog geen PC versie aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:49:
[...]

Dat weet ik, daarom staat er ook.. wat denken jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: 660 is een hele andere kaart dan de 680...niks gezegd :+
ik weet het eerlijk gezegd niet

spaar dan meteen door voor de 690 zit je altijd goed 8)

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:49:
[...]

Maar we weten dat ie er gaat komen dus prima vraag van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als hij al voor de PC komt duurt dat nog minstens een jaar, dus om nu al een kaart te kopen voor een spel wat pas over een jaar uit komt is niet echt slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik heb nogal moeite om de juiste info te vinden over GTA V.
Is deze net zo 'free to play' als SA ? Of is het een vast parcours verhaallijn waar je nauwelijks van af kan wijken ?

Komt er een ( MMO ? ) Multiplayer optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:11
Lasteraar schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 07:52:
Ik heb nogal moeite om de juiste info te vinden over GTA V.
Is deze net zo 'free to play' als SA ? Of is het een vast parcours verhaallijn waar je nauwelijks van af kan wijken ?

Komt er een ( MMO ? ) Multiplayer optie ?
Kijk even op IGN, dit topic of Wikipedia. Die info kun je makkelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens zo een vraag is in 1 willekeurig V filmpje beantwoord
behalve op je laatste vraag is daar nog niet veel nieuws over behalve dan dat ze niet kunnen wachten om deze info vrij te geven

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:04:
[...]

Maar we weten dat ie er gaat komen dus prima vraag van hem.
Dat weten we nog helemaal niet. Red Dead Redemption heeft geen PC versie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:25:
[...]

Dat weten we nog helemaal niet. Red Dead Redemption heeft geen PC versie gekregen.
..en dan alle* voorgaande GTA's was er een PC versie. Wat is je punt nou?

*behalve de handheld versies

[ Voor 7% gewijzigd door Sinner op 17-11-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:25:
[...]

Toen ik een jaar geleden bij Rockstar in Breda was werd mij verteld dat de PC-versie er gewoon zou komen.

Kan deze discussie nu stoppen? Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
rgras schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:00:
[...]

Toen ik een jaar geleden bij Rockstar in Breda was werd mij verteld dat de PC-versie er gewoon zou komen.

Kan deze discussie nu stoppen? Mooi.
Rockstar in Breda weet shit over het algemeen, maar goed. Er komt wel een PC-versie, waarom niet bij Red Dead Redemption? Simpel, te duur en meer een niche-achtige product (hoewel, met 13 miljoen verkochte exemplaren). Ook komt RDR niet zo soepel uit de verf natuurlijk op de PC in verband met de (standaard) WASD-controls en een paard. Niet om te flamen, maar niet iedereen gebruikt een controller natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik herinner mij dat ik eens had gelezen dat RDR niet naar de PC kwam doordat de bepaalde Rockstar studio die die game maakt, niets van ervaring heeft met PC games.
Of een te klein team heeft om ook nog eens een PC versie te ontwikkelen. Of gewoon geen zin heeft in het maken van een PC port. Kortom: die bepaalde Rockstar studio is eerder een buitenbeentje.

Feit is dat deze theorie wel kan kloppen. RDR is gemaakt door Wikipedia: Rockstar San Diego en als je kijkt naar hun gemaakte games zie je bij platforms nooit PC staan. (buiten die eerste game daar)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/rockstarsandiego.PNG

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 17-11-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Asgaro schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:34:
Ik herinner mij dat ik eens had gelezen dat RDR niet naar de PC kwam doordat de bepaalde Rockstar studio die die game maakt, niets van ervaring heeft met PC games.
Of een te klein team heeft om ook nog eens een PC versie te ontwikkelen. Of gewoon geen zin heeft in het maken van een PC port. Kortom: die bepaalde Rockstar studio is eerder een buitenbeentje.

Feit is dat deze theorie wel kan kloppen. RDR is gemaakt door Wikipedia: Rockstar San Diego en als je kijkt naar hun gemaakte games zie je bij platforms nooit PC staan. (buiten die eerste game daar)
[afbeelding]
Maakt geen jota uit, want Rockstar Toronto heeft de PC-versie van GTA IV gedaan. En San Diego heeft vroeger al dikke games gemaakt als Midtown Madness, voor onder andere de PC. Heb de schijfjes hier nog wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kunnen jullie a.u.b. een keer ophouden over de PC versie :O praat gewoon over het spel zelf ongeacht welk platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Twylight schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:11:
Kunnen jullie a.u.b. een keer ophouden over de PC versie :O praat gewoon over het spel zelf ongeacht welk platform.
Dan posten we wel alleen screenshots en links, want dan houdt het wel op met discusseren of niet. Is toch geen "PC is beter dan consoles" of vice versa? Niets op de man, gewoon inhoudelijk gediscussieerd met onderbouwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:47
me_mrtn schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:23:
[...]

Dan posten we wel alleen screenshots en links, want dan houdt het wel op met discusseren of niet. Is toch geen "PC is beter dan consoles" of vice versa? Niets op de man, gewoon inhoudelijk gediscussieerd met onderbouwingen.
Hier op GoT?

Afbeeldingslocatie: http://www.reactionface.info/sites/default/files/images/1310498381546.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:29
me_mrtn schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:23:
[...]

Nee, er valt niet inhoudelijk te discussieren over of hij wel of niet op de PC komt, aangezien daar geen feiten over zijn. Hoogstwaarschijnlijk wel, maar we zien wel.

Laten we het maar gewoon bij screenshots en de analyse daarover hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik moest ook even lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

me_mrtn schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:09:
[...]

Maakt geen jota uit, want Rockstar Toronto heeft de PC-versie van GTA IV gedaan. En San Diego heeft vroeger al dikke games gemaakt als Midtown Madness, voor onder andere de PC. Heb de schijfjes hier nog wel liggen.
Interessant, zou de PC-release ook door hen worden gedaan? En zal dat worden vertraagd door de nog recente ontwikkeling van Max Payne 3?

Overigens een zeikpuntje over de modbreak: Dit topic is niet bedoeltd als PC vs Consoles discussietopic.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
En nog steeds denk ik dat we een PC versie krijgen in 2013 zelf
Maar fuck damn, Ik koop ik de CE voor de Xbox en zodra er een online keystore is met de PC versie in de aanbieding, verkoop ik em weer. tadaa.
en dan komen de mods.
en ach als de game 4x mooier is dan wil ik wel een paar minuten een drivertje downloaden.
Je blijft toch een tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bij San Andreas en GTA IV zat er ongeveer 7 maanden tussen de consoles- en de PC-versie, dus ik gok op november/december 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Sua schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:32:
[...]

Interessant, zou de PC-release ook door hen worden gedaan? En zal dat worden vertraagd door de nog recente ontwikkeling van Max Payne 3?

Overigens een zeikpuntje over de modbreak: Dit topic is niet bedoeltd als PC vs Consoles discussietopic.
Geen idee, zou zomaar kunnen. Te verwachten is dat Rockstar North (het oude DMA Design) gewoon de ontwikkeling heeft en dat andere studios bijspringen. Kijk de credits maar eens van een gemiddelde GTA-game na. Er zijn meer studios die meehelpen bij de ontwikkeling. Overigens, bij GTA IV hebben er in totaal zo'n 1000 mensen aangewerkt. :P

Dat domme geleuter hierboven laat ik maar voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Vuvuzela

My spire is forming

Vrij duidelijke info van Game informer
Summary:

You can't play the entire game as one character; sometimes you have to a solo mission as each character to advance the story.
No co-op in the story.
Some missions with all three characters you have to switch between them and then are given the opportunity to choose afterwards.
Can't kill another character when playing as one of the three.
Michael can walk around his house and interact with his family.
Can buy new clothes.
In free roam you choose to play whichever character you want.
Each character is from a different part of Los Santos, but you can go anywhere you want.
Natural Motion Euphoria used just like in IV, RDR and MP3.
Entire map is open from the beginning.
LV and SF definitely not in game.
Downtown area of LS is smaller than Liberty City
During demo, game and switching characters ran perfectly without lag.
Swimming underwater confirmed, plenty of areas to explore.
Plenty of boats and hoes.
Internet on smartphone.
Lots of TV shows.
Trevor able to set things on fire when he wants, not just in missions.
Each character has his own inventory and money. Subject to change before release, though.
No CJ.
No characters from III, VC or SA.
Couple of familiar faces from IV will visit.
Variety of races included; cars, bikes, triathlons.
Still working on Wanted system.
Rockstar didn't answer when asked if Xbox will have multiple discs.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Plenty of boats and hoes.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee dat is een leuke verwijzing naar de film Step Brothers, met hun megahit Boats'n Hoes.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=o8T095mFdW8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Vuvuzela schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:50:
Vrij duidelijke info van Game informer
  • Internet on smartphone.
Zou wel megavet zijn als je je eigen smartphone/tablet op de 360 met SmartGlass kan koppelen. GPS/kaart en ingame telefoontjes aannemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Maranello schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:12:
[...]

Zou wel megavet zijn als je je eigen smartphone/tablet op de 360 met SmartGlass kan koppelen. GPS/kaart en ingame telefoontjes aannemen :D
Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/762/337.gif

Dat is een waanzinnig idee :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
''Rockstar heeft pc-versie Grand Theft Auto V 'in overweging'

In een interview met IGN biedt Dan Houser, vide-president van uitgever Rockstar Games, weinig hoop voor wie een pc-versie wil spelen van Grand Theft Auto V.''

nieuws: Rockstar heeft pc-versie Grand Theft Auto V 'in overweging'

Zegt genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd , dit zegt dat het gewoon gaat komen...allemaal strategie :+
iedereen gaat deze nu voor de ps3/xbox kopen....ze moeten iets zeggen over de PC release, die druk van de consument/ media ligt er. Hier houden ze het mooi in het midden maar dan zodanig dat ze de argwaan wekken van koop nu maar gewoon voor de consoles want het is helemaal niet zeker dat er een pc versie komt. En diegene die zeggen er komt geen pc versie want de consument heeft dat er naar gemaakt vanwege de illegale download....Dan zou ik zeggen met opkomst van Steam is er weer enige zekerheid dat de verkoop toch goed zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:53:
Volgens mij geloven jullie wat je wil geloven. Je zal R* waarschijnlijk nog niet eens geloven als ze officieel maken dat er *echt* geen pc-versie komt.
iedereen gaat deze nu voor de ps3/xbox kopen....
Dat is sowieso verstandig. Als je geen jaar wil wachten tenminste. Kan me nog herinneren dat GTA IV uitkwam voor de pc; hoe erg dat topic werd overspoelt door miljoenen problemen. Dan kan je gaan klagen over dat de graphics misschien niet zo mooi zijn, maar je kan tenminste de disc erin drukken en spelen. Buiten dat is het verhaal natuurlijk veel belangrijker dan marginaal betere graphics.

Wat ik in m'n laatste post hier zei;
Gunner schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:24:
Op de FP ook, bij elk bericht over GTA. Altijd dat gemekker over de pc-versie. De eerste comments gelijk al. Vermoeiend zeg. dat nog niemand geroepen heeft "jaaaaaa maar GTA is begonnen op de PC dus ze *moeten* het wel uit gaan brengen" en nog meer van dat soort gezeur wat nergens op slaat.
en zie; wederom; loewie1984 in 'nieuws: Rockstar heeft pc-versie Grand Theft Auto V 'in overweging''. Nog geen half uur na posting van het artikel het zoveelste non-argument.
Is toch van de zotte, en eigenlijk de arrogantie voorbij. Waar is GTA groot geworden? En dan gaan ze zo met de 'achterban' om,
Alsof een commercieel bedrijf daar in geinteresseerd is. _O-

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 20-11-2012 12:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Nouja goed. Marginaal beter.
Dat mag je vinden. Ik vind een vele malen hogere resolutie, grotere textures, geen blurring, aa en dan nog de mods die beschikbaar komen, om over de precisie van mouse/keyboard nog maar te zwijgen toch echt reden genoeg om deze game op pc te willen spelen.

Op console ga ik hem simpelweg niet kopen.

Daarnaast lees ik net in op m'n mobiel dat iemand in de laatste updates van rsgc / gfwl mappen heeft gevonden met de naam "gta 5" en daarin plaatjes van een vrachtwagen met "coming soon" erop
Hij gaf er ook een path bij op, zodat mensen zelf ook konden kijken op hun pc. Als je Mp3 geïnstalleerd had, zou je die update gehad hebben.

Ik ga zo thuis kijken. Ik kan alleen de desbetreffende forum post even niet meer vinden.
Was op facepunch of op gtaforums.

Zal thuis even zoeken. Nu nog in trein, op mobiel

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:14:
[...]

Volgens mij geloven jullie wat je wil geloven. Je zal R* waarschijnlijk nog niet eens geloven als ze officieel maken dat er *echt* geen pc-versie komt.
Nou,zo erg dat ik er perse in wil geloven tegen beter weten in,zo ver word ik die gamewereld ook niet ingetrokken, het blijft een spelletje he :)
Ik denk alleen wat het verstandigste is om te doen als je een marketingstrategie erop los moet gooien bij een bedrijf, en laat ik het zo zeggen, het verbaast/verrast mij niet dat Rockstar deze mededeling doet met het idee dat ie toch op de pc uitkomt. Zou me eerder verrassen als ze nu aangeven dat er geen pc versie uitkomt want dan is het definitief. I wouldn't care less. Ik heb de ps3 dus mij zal het weinig boeien of ie nog op de pc uit gaat komen, ik hoop het wel, maar dat is alleen dat het moddable is en naar je smaak kan inrichten...en de graphics zijn mooi meegenomen. klopt.

trouwens je moet ook nagaan dit spel is nu al zoveel jaren in productie, en paar maanden voor de launch weten ze niet of ie nog op de pc uitkomt...maw; natuurlijk weten ze dat wel daar hebben ze al die jaren mooi over na kunnen denken. En als ze besloten hebben om het niet te doen, lijkt mij dat ze dat dan expliciet aangeven ipv we weten het nog niet. Maar ook dat kan een strategie zijn alleen is de bedoeling daarvan mij onduidelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Gunner schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:14:
[...]

Als ze dan toch totaal niet aan een PC versie denken, waarom kondigen ze dit dan niet direct aan? ;)
Momenteel schieten ze zich toch in de voet door zo te reageren?
Als Rockstar direct zou zeggen dat er geen PC versie komt, ben ik zeker dat vele PC gamers bij de console-release overstag zullen gaan en direct een PS3 Slim + GTA V zouden kopen.
(Xbox 360 zullen PC gamers waarschijnlijk niet halen want wij PC gamers vinden het nog steeds zeer belachelijk en smerig dat je maandelijks/jaarlijks moet betalen voor gewoonweg online te kunnen gamen. Maar dat is voer voor een andere discussie die hier niet moet gebeuren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
@Gunner: het zou een bedrijf inderdaad een rotzorg wezen hoe hun klanten over het bedrijf denken. Is ook echt totaal niet van belang voor het succes van het bedrijf. Het bepaalt alleen maar deels hoeveel producten je zal verkopen en dat is ook totaal irrelevant voor het succes van het bedrijf. En mocht er toch een dermate hoge vraag zijn naar de PC versie van GTA V dan heeft Rockstar daar ook gewoon schijt aan, want ze willen eigenlijk het liefst geen geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41

nFo

Asgaro schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:58:
[...]

Als ze dan toch totaal niet aan een PC versie denken, waarom kondigen ze dit dan niet direct aan? ;)
Momenteel schieten ze zich toch in de voet door zo te reageren?
Als Rockstar direct zou zeggen dat er geen PC versie komt, ben ik zeker dat vele PC gamers bij de console-release overstag zullen gaan en direct een PS3 Slim + GTA V zouden kopen.
(Xbox 360 zullen PC gamers waarschijnlijk niet halen want wij PC gamers vinden het nog steeds zeer belachelijk en smerig dat je maandelijks/jaarlijks moet betalen voor gewoonweg online te kunnen gamen. Maar dat is voer voor een andere discussie die hier niet moet gebeuren...)
€ 33,- voor 1 jaar xbox live valt wel mee, kun je tenminste zonder al te veel problemen blackops 2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:35
nFo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:42:
[...]

€ 33,- voor 1 jaar xbox live valt wel mee, kun je tenminste zonder al te veel problemen blackops 2 spelen.
Dont feed the troll, ga aub geen zomg diz console sux bec4uzzzzzz xxx discussie voeren hier.

Ik hoop voor Rockstar zelf dat ze wel met een PC versie komen, kan me nu al de gigantische haat inbeelden die ze gaan krijgen als er gewoon geen PC versie van GTA V verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:53:
iedereen gaat deze nu voor de ps3/xbox kopen....ze moeten iets zeggen over de PC release, die druk van de consument/ media ligt er. Hier houden ze het mooi in het midden maar dan zodanig dat ze de argwaan wekken van koop nu maar gewoon voor de consoles want het is helemaal niet zeker dat er een pc versie komt. En diegene die zeggen er komt geen pc versie want de consument heeft dat er naar gemaakt vanwege de illegale download....Dan zou ik zeggen met opkomst van Steam is er weer enige zekerheid dat de verkoop toch goed zal lopen.
Precies. Hetzelfde deden ze geloof ik ook met de PC versie van GTA4.
Toen bleven ze ook vaag over een eventuele PC versie.
Dat is gewoon om de console verkoop te stuwen want dan krijg ja alles van die gasten die zeggen: wahaha hij komt toch niet op de PC. En zo gaan ze weer absurd veel console versies verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dit kwam ik tegen via het GTAforums.com forum:

Afbeeldingslocatie: http://rockstarnexus.com/media/news/4033881646.PNG

Volledig artikel: http://rockstarnexus.com/...n-Social-Club-files-on-PC
Het komt er op neer dat er referenties naar GTA V in de Social Club applicatie is gevonden.

( Die app is software die Rockstar heeft gemaakt en die sinds GTA IV geïntegreerd zit in elke Rockstar game die op PC uitkomt. (GTA IV, Max Payne 3 en LA Noire hebben allemaal die software)
Vervolgens kan je op http://socialclub.rockstargames.com/ je stats bekijken omdat die app dat allemaal bijhoudt. Daarnaast kan je vanuit GTA IV op PC ook opgenomen filmpjes editen en uploaden naar die site en dat gebeurt ook via die app. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Maar aan de andere kant is het ook wel heel erg vreemd dat ze nu al, ver voor de release op consoles, bezig zijn met rgsc klaarmaken voor GTAV?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deadsy schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:11:
[...]

Precies. Hetzelfde deden ze geloof ik ook met de PC versie van GTA4.
Toen bleven ze ook vaag over een eventuele PC versie.
Dat is gewoon om de console verkoop te stuwen want dan krijg ja alles van die gasten die zeggen: wahaha hij komt toch niet op de PC. En zo gaan ze weer absurd veel console versies verkopen.
Wat een quatsch. Alsof Rockstar dat nodig heeft. Volgens mij grijpen een boel mensen zich hier aan elke strohalm die ze maar kunnen vinden.

[ Voor 80% gewijzigd door Gunner op 20-11-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:19:
[...]

Wat een quatsch. Alsof Rockstar dat nodig heeft. Volgens mij grijpen een boel mensen zich hier aan elke strohalm die ze maar kunnen vinden.
Ik denk dat de PC versie er wel komt. Denk er eens over na, waarom zouden ze een open antwoord geven over een PC-release? Ze gaan nu écht niet nog eens beginnen aan de PC-versie als ze nog niet begonnen zijn en een definitief antwoord is alleen maar goed voor hun verkopen, want dan wachten de PC gamers niet meer op een PC versie en halen ze het mogelijk voor de consoles. En Rockstar heeft niet meer verkopen nodig? Wat? Even vergeten dat het een bedrijf dat uit op winst is?

Maar aan de andere kant, het is maar een spelletje, een beetje relativeren mensen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
De PC versie komt!!!!!!!!

Of niet...

Nee wel!!!

Hangt er van af..

Nee onzin hij komt gewoon!!!

... Toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Shodan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:13:
De PC versie komt!!!!!!!!

Of niet...

Nee wel!!!

Hangt er van af..

Nee onzin hij komt gewoon!!!

... Toch??
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Evdwm.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Vuvuzela

My spire is forming

Dat deze discussie nog steeds gaande is. PC versie komt maar niet binnen een half jaar na de console versie.. En als we een paar jaar wachten dan kunnen we het op de iPad spelen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

eventuele strategieplan van het bedrijf ontgaat je en dan kan ik best indenken dat, in jouw beleving ,enkele van ons naïef zijn door stellig te geloven dat die pc versie hoe dan ook komt puur omdat we dat willen. :)

het gaat niet om..alsof ze dat nodig hebben hoe jij het zegt...want als elk bedrijf zo een insteek zou hebben kunnen ze maar beter stoppen met alle marketing..denk eerder door zo een arrogante manier van denken binnen een bedrijf dat er snel een nieuw team aangesteld wordt door de ceo, maar zoiets zal nooit voorkomen :+ maw elk bedrijf doet alles om het hoogste rendement eruit te halen dus ook via marketingstrategie..ongeacht of ze het wel of niet nodig hebben volgens jou..
daarmee niet willen zeggen dat wat sommige, wo ik ,suggereren ook perse zo zal zíjn...het lijkt mij alleen het meest logische dat er belang bij is om het op deze manier te brengen

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
BeefHazard schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:19:
Maar aan de andere kant is het ook wel heel erg vreemd dat ze nu al, ver voor de release op consoles, bezig zijn met rgsc klaarmaken voor GTAV?
Ze moeten het toch testen, ook met social club. en waarschijnlijk is het efficienter om het gelijk goed te doen (console + PC).

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Asgaro schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:18:
Dit kwam ik tegen via het GTAforums.com forum:

[afbeelding]

Volledig artikel: http://rockstarnexus.com/...n-Social-Club-files-on-PC
Het komt er op neer dat er referenties naar GTA V in de Social Club applicatie is gevonden.

( Die app is software die Rockstar heeft gemaakt en die sinds GTA IV geïntegreerd zit in elke Rockstar game die op PC uitkomt. (GTA IV, Max Payne 3 en LA Noire hebben allemaal die software)
Je vergeet 1 ding, en dat is dat de Rockstar Social club ook gebruikt wordt op de consoles. Dus het zegt helemaal niets ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Slasher schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:58:
[...]

Je vergeet 1 ding, en dat is dat de Rockstar Social club ook gebruikt wordt op de consoles. Dus het zegt helemaal niets ;)
Een beetje gematigdheid is wel gepast. Het HOEFT niets te betekenen, dat het niets betekent is geenszins duidelijk.

Feit dat consoles en PC allebei een platform gebruiken met de naam "Rockstar Social Club" wil niet zeggen dat zij ook hetzelfde zijn. Het zou goed kunnen dat dit wel een teken is, dat er ook gewerkt wordt aan, of in ieder geval gedacht wordt aan, een PC release.

Het zou kunnen dat de resources voor de de PC / console versies van RGSC niet gedeeld zijn namelijk.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
[...]

Huh? Nodig hebben is toch helemaal geen overweging.
Rockstar is een bedrijf met investeerders en aandeelhouders, die gewoon rendement willen zien.
Zoals Dan ook zegt, het is een puur zakelijke afweging.

De console versie moet eerst verkopen, doet die dat, dan zijn investeerders en aandeelhouders bereid een PC versie ook toe te laten.

Verder is er ook gewoon praktisch belang. De PC versie is ten op zichte van de console versie een doorontwikkeld product. Op grafisch gebied is er redelijk wat verbeterd, zoals we weten en Rockstar vewent sinds GTA IV de PC-gamers met extra features zoals replay etc. Die ook ingebouwd moeten worden.

De PC versie vergt dus gewoon opnieuw een investering, die met console verkoop cijfers, verantwoord moet worden.

En zo simpel is het. Dat wij nu blij worden van hints die wijzen op een PC ontwikkeling is mijns inziens niet gek. We willen immers graag ook in GTA V duiken, maar zijn niet bereid om een console(versie) aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DutchManticore schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:26:
We willen immers graag ook in GTA V duiken, maar zijn niet bereid om een console(versie) aan te schaffen.
Ik ben meer dan bereid om de 'mindere' (voor zover dat belangrijk is) graphics voor lief te nemen om;

1. Eerder te kunnen spelen, als ie al komt.
2. niet eerst honderden euro's te moeten spenderen om het enigszins fatsoenlijk te kunnen draaien...
3. ..... en daarna nog eens geconfronteerd te worden met een brakke port met problemen die daarmee gemoeid gaan.

Daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gunner schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:44:
[...]

Ik ben meer dan bereid om de 'mindere' (voor zover dat belangrijk is) graphics voor lief te nemen om;

2. niet eerst honderden euro's te moeten spenderen om het enigszins fatsoenlijk te kunnen draaien...
3. ..... en daarna nog eens geconfronteerd te worden met een brakke port met problemen die daarmee gemoeid gaan.

Helemaal mee eens, bij mij telt ook nog eens mee dat mijn vrienden alleen op xbox spelen en ik besturing van auto's op PC altijd al gehaat heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
[...]

Dat is leuk, maar daar hebben we het helemaal niet over?
Ik zit op geen enkele wijze consoles af te kraken, of het PC platform op te hemelen.
Ik zeg alleen hoe ik denk dat het gaat met betrekking tot een PC release.

Ik sluit af met "En daarom zijn wij PC gamers dus vol goede moed" en jij duikt daar direct op met een console vs. pc response en negeert wat ik voor de rest zeg?

Ik heb het geen moment gehad over dat ik een controller een nutteloos en onnauwkeurig rotding vind.
En je argument over honderden euro's raakt ook kant noch wal, want jij moet ook een HD TV kopen bij je Xbox voordat je kunt spelen, en die zijn ook niet goedkoop.

Kortom, hou die console vs. PC praatjes nou even voor je, en reageer nou eens inhoudelijk op wat er gezegd wordt of reageer niet?

[ Voor 99% gewijzigd door DutchManticore op 21-11-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DutchManticore schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:26:
De console versie moet eerst verkopen, doet die dat, dan zijn investeerders en aandeelhouders bereid een PC versie ook toe te laten.
Toen in oktober 2008 de eerste pc previews kwamen van GTA IV bleek ook dat Rockstar er al een jaar aan had gewerkt. Dus in oktober 2007 hadden ze dat besluit al genomen.

Kortom, er wordt allang aan de pc versie van GTA V gewerkt. Vermoedelijk door Rockstar Toronto die na de release van Max Payne 3 zijn gefuseerd met Rockstar Vancouver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:58
[...]

En wat maakt het de PC spelers uit waar jij toe bereid bent om de mindere graphics voor lief te nemen? Je gaat echt volledig om het punt heen en blijft maar aangeven waarom jij voor een console versie kiest. Fantastisch leuk voor je en geniet er van zal ik zeggen, maar laat het daar dan ook bij....

Voor de volledigheid, ik heb een xbox staan waar ik aardig wat op game en heb geen pc. Dus voor mij zal het ook de xbox versie worden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Alsjeblieft zeg, is het nu nog steeds zeuren tussen pc of console? Kan het aub weer over de game gaan? Elke keer wanneer er weer een post is in dit topic is het steeds een pc request of een pc vs console discussie.
Shodan schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:02:
[...]

Ja hey!!! Jij weet ook dondersgoed dat ze bij Rockstar dit topic met behulp van google translate aan het volgen zijn!! Niet zo naief doen, zo maken we nog een kans dat er een PC versie komt!
Haha :o

[ Voor 43% gewijzigd door Kecin op 21-11-2012 16:11 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Kecin schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:45:
Alsjeblieft zeg, is het nu nog steeds zeuren tussen pc of console? Kan het aub weer over de game gaan? Elke keer wanneer er weer een post is in dit topic is het steeds een pc request of een pc vs console discussie.
Ja hey!!! Jij weet ook dondersgoed dat ze bij Rockstar dit topic met behulp van google translate aan het volgen zijn!! Niet zo naief doen, zo maken we nog een kans dat er een PC versie komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Op 6 december kunnen we alvast genieten van GTA Vice City op iOS en Android voor $4.99. Bron.
Today we're pleased to announce that Grand Theft Auto: Vice City 10th Anniversary Edition will launch for iOS via the App Store and Android through Google Play on December 6th, with both versions priced at $4.99.

This 10th Anniversary Edition brings the full experience of Grand Theft Auto: Vice City to mobile devices, with native high-resolution graphics and several enhancements unique to the iOS and Android platforms including updated character models and lighting effects, new and more precise firing and targeting options, a fully customizable control layout and native support for Retina display devices.

Stay tuned to the Rockstar Newswire for more updates in the weeks ahead, including a new trailer as well details on limited Vice City anniversary-themed collectibles coming soon to the Rockstar Warehouse. Check out a list of compatible devices below.

Apple iOS Devices: iPad, iPhone 4, 4S & 5, iPod touch 4th & 5th Generation

Android Phones: Motorola Razr, Razr Maxx, Razr Maxx HD, Motorola Atrix, Motorola Photon, Motorola Droid Bionic, HTC Rezound, HTC One X, HTC One S, HTC Evo 3D, HTC Sensation, HTC Droid Incredible 2, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Nexus S, Samsung Galaxy Note 1 & 2, Samsung S2, Samsung Galaxy R, Sony Xperia Play, Sony Xperia S, P, T & TL, Sony Walkman Z Series Media Player, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Google Nexus 4

Android Tablets: Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Asus Eee Pad Transformer Prime, LG Optimus Pad, Medion Lifetab, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9 / 10.1, Samsung Galaxy Tab 2, Samsung Galaxy Note 10.1, Sony Tablet S, Sony Tablet P, Toshiba Thrive, HTC Flyer, Google Nexus 7, Google Nexus 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Laten we speculeren over de CE. GTA IV had een lockbox en een tas ivm de three leaf clover missie.
GTA V heeft 3 personages. en veel three leaf clover achtige missies.
Dus wat zal de CE bevatten? waarschijnlijk de OST en artboekje. Misschien making off dvd.
Season pass zou niet verrassend zijn.
Ik verwacht geen dlc autos, missies en wapens.
Omdat het voornamelijk om geld gaat. Wat nep geld misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Shodan schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:02:
[...]

I lol'ed. >:)

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:32

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Kecin schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:45:
Alsjeblieft zeg, is het nu nog steeds zeuren tussen pc of console? Kan het aub weer over de game gaan? Elke keer wanneer er weer een post is in dit topic is het steeds een pc request of een pc vs console discussie
Tsja, Rockstar bericht dat ze een PC-versie in overweging hebben dus nieuws is het blijkbaar wel. Verder is het een nutteloze discussie, omdat zich iedere keer weer de twee extremen zich tegen elkaar uit proberen te spelen. Er is geen definitieve 'beste' versie, en wat voor iemand het beste werkt is super subjectief. Aan de ene kant heb je de PC-gamers die toch een beetje bang zijn dat er geen versie voor hun platform komt, aan de andere kant heb je de Console-gamers die met een behoorlijk potje cognitieve dissonantie proberen de boel goed te praten.

• Menesis
Weet iemand hoe groot de maps van San Andreas, RedDR en GTA4 zijn in Kilometers?
ik zoek het wel FF uit :P

GTA: SA: 36 Km2
GTA4: 3,2x4,8 = 15 Km2
RDRD: ongv. 45 - 70 Km2

dus GTA5 = 96 - 121 Km2 !(?)
pakweg 10x10Km :)

[ Voor 77% gewijzigd door Menesis op 22-11-2012 11:20 ]

Mixed Reality dev

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Eigelijk wel vreemd dat het platform met de meeste gamers(pc) vaak als laatste aan de beurt komt bij een release...
Desalniettemin ga ik hem weer helemaal grijs spelen - als ik een pc zou hebben die er niet geschikt voor is dan zou ik er wel een kopen zo hooked was ik altijd aan de GTA serie.

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ik hoop gewoon dat R* hat alsnog op de PC uitbrengt an anders heb ik gewoon pech.
Tot die tijd vermaak ik me wel met alle radiostations van alle GTA's, ik vond een appje op de android markt GTA Radio, heerlijke app. Streamt alle zenders met commercials, helaas is voor enkele zenders het commentaar verwijderd, waarschijnlijk vanwege rechten enzo, maar wat overblijft geeft mij nog steeds het GTA gevoel.
Grote favoriet is toch wel Mastersounds van GTA-SA met de Love Giant.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

• Ereaser
Menesis schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:13:
Weet iemand hoe groot de maps van San Andreas, RedDR en GTA4 zijn in Kilometers?
ik zoek het wel FF uit :P

GTA: SA: 36 Km2
GTA4: 3,2x4,8 = 15 Km2
RDRD: ongv. 45 - 70 Km2

dus GTA5 = 96 - 121 Km2 !(?)
pakweg 10x10Km :)
Dat is ongeveer 1/3 van Just Cause 2, wat ongelofelijk massive was :D

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 22-11-2012 12:00 ]

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:58:
[...]

Dat is ongeveer 1/3 van Just Cause 2, wat ongelofelijk massive was :D
bedoel je dat V maar 1/3de is van jc2 of dat jc2 1/3de is van V (lijkt net een formule :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 12:31 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:31:
[...]

bedoel je dat V maar 1/3de is van jc2 of dat jc2 1/3de is van V (lijkt net een formule :+ )
Just Cause 2 is het eiland Panau 1000km2.

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:47:
[...]

Just Cause 2 is het eiland Panau 1000km2.
:o :o !!

Ken het spel niet echt, althans niet in bezit...maar zo groot? ik dacht dat V de grootste sandbox game zou worden....niet dus...toch even steam downloaden :)

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Fijn dat iemand die berekening even heeft gemaakt :-) V wordt dus wel kleiner dan JC2 maar wel behoorlijk groot dus. Mooi.

JC2 is zeker niet zo gedetailleerd als GTA IV maar je kan daar wel eindeloos op expeditie. En na >100 uur spelen kom je dan nog steeds dorpjes en militaire bases tegen waar je nog niet eerder bent geweest. Volgens mij was dat inderdaad ongeveer 30 bij 30 kilometer. Dan ging je regelmatig met een auto naar een plek met een helikopter om dan naar een vliegveld te gaan om dan met een jet naar de andere kant van de map te gaan. Als je er zin in had, je kon ook gewoon met een parachute meteen gedropt worden waar je wilde zijn. Fantastische schaal heeft dat spel.

Maar voor mijn gevoel is San Andreas ook prima dus zolang V groter wordt dan dat is de ontdekkingsreiziger in mij tevreden :-)

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:31:
[...]

V is 1/3de van JC2 idd
Just Cause is ongeveer 31.6km x 31.6km, dus zoals leosand al zei ongeveer 1000km²

En Just Cause 2 is ook zeker niet de grootste als ik dit bekijk:
Maps vergeleken

• Menesis
Ereaser schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:08:
[...]

V is 1/3de van JC2 idd
Just Cause is ongeveer 31.6km x 31.6km, dus zoals leosand al zei ongeveer 1000km²

En Just Cause 2 is ook zeker niet de grootste als ik dit bekijk:
Maps vergeleken
ze zijn microsoft flightsimulator vergeten :P

Mixed Reality dev

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Menesis schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:11:
[...]
ze zijn microsoft flightsimulator vergeten :P
En Spore! :+

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:35
JC2 ... hmmm grapple hook /parachute mod voor GTA V wordt dan een leuke uitdaging voor iemand

• Ereaser
QwaftZefoni schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:03:
JC2 ... hmmm grapple hook /parachute mod voor GTA V wordt dan een leuke uitdaging voor iemand
Qua models zou dat geen probleem moeten zijn, de parachute zit er al in en een grappling hook is gewoon een zwarte lijn. Alleen de mechanics nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
mja, op zen minst een 3e is ook water bij just cause 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

102 is niet 1/3 van 302, helaas.

Just Cause 2 was ongeveer 30x30, oftewel 302, oftewel iets minder dan 1000 km2. Da´s ongeveer 10x zo groot als GTA V gaat zijn. Als de berekingen van Menesis kloppen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Waar halen jullie eigenlijk die wijsheid van de omvang van GTA V map vandaan? Is daar al iets over concreets aangekondigd? Behalve dan dat het groter wordt dan GTAIV, San Andreas en RDR bij elkaar?

Verder vind ik die vergelijkingen vaak maar vreemd, dit zijn toch eigenlijk altijd schattingen, aangezien er geen universele maateenheid toepasbaar is. Misschien heb ik het mis, maar elke game heeft toch zijn eigen schaal/verhoudingen ten opzichte van de speler/characters? Ook de verschillen in detail tussen de generaties games bepalen de werkelijke grootte van de maps. Het belangrijkste lijkt me eigenlijk de snelheid waarop je door de map kunt bewegen, dit is bepalend voor je perceptie van afstand.
Wat dat betreft maak ik me voor GTAV niet heel veel zorgen. Wat stedelijke omgevingen betreft heeft Rockstar zich al lang en breed bewezen, en ook de wijdse landschappen van RDR lijken terug te komen. Daarbij hebben ze al aangegeven vooral genoeg ruimte te willen bieden om flink te kunnen vliegen, dus dat zit wel snor.

Just Cause 2 heb ik nooit gespeeld, maar ik vraag me dan af of die map niet ontzettend repetitief is? Binnenkort toch maar eens proberen.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
in JC2 kon je af en toe wel eens vloeken als je voertuig (of helicopter) gekrashed of gebombardeerd was. Het was dan een stuk lopen, of vliegen (grapple hook). Maar je kon je ook dmv een helicopter laten verplaatsen naar een dorpje dat je al had ontdenkt.
Pagina: 1 ... 11 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.