Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

RMX

Het is gewoon de investering niet waard om tegelijk voor 3 platformen te ontwikkelen. Er zijn 22 miljoen exemplaren nu verkocht. Hoeveel denk je dat dit van de PC zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:31

Pykow

Angelo OTR

RMX schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:38:
Het is gewoon de investering niet waard om tegelijk voor 3 platformen te ontwikkelen. Er zijn 22 miljoen exemplaren nu verkocht. Hoeveel denk je dat dit van de PC zijn?
0,0 omdat je nog niet kan pre-orderen voor op de PC.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
@RMX: voor de PC-versie maakt het wel degelijk uit of je tegelijkertijd voor 3 platformen ontwikkeld, of voor slechts 2 platformen, en later (zo goedkoop mogelijk?) een console-poort probeert te maken van de X360-versie.
Wanneer je namelijk tegelijkertijd voor 3 platformen ontwikkeld, zal GTA ook veel minder als de consolepoort aanvoelen omdat ze dan per platform kunnen programmeren. Wanneer dat achteraf gebeurd gaan ze proberen te poorten om tijd te besparen (want het is al code natuurlijk)

Als ik namelijk GTA 4 op de PC ga spelen met een X360-controller (van Microsoft), speelt het EXACT hetzelfde als dat ik het op een X360-console zou spelen, enige verschil: mijn graphics zijn voluit wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:12
Het jammere is dat ze waarschijnlijk heel veel beelden van missies laten zien. Situaties die je als je rond rijdt niet na kunt maken. Dat is altijd jammer. Bedoel, waarom zou je niet gewoon als minigame kunnen inbreken bij de instantie die het treinverkeer en dan de wissels zo kunnen verzetten dat je een megacrash veroorzaakt. Zou toch geinig zijn. Huizen opblazen kan wellicht wel in het echt, maar ook dat zullen we moeten afwachten.. En buiten een missie om een auto van een trailer af stelen? Ik vraag het me af. Maar goed, ik moet zeggen dat ik de beelden op zich wel leuk vind. En de stad en het daar omheen liggende land moet wel gigantisch zijn!

Overigens word ik zo langzamerhand heel erg moe om de discussie over de PC release. Het is al honderd keer besproken en er komt vast wel een pc release en ja, de pc release is altijd later geweest dan de consoles. So be it. Zeiken erover heeft toch geen zin, want Rockstar zal de release heus niet ineens naar voren schuiven, als ze het gezeur al horen. En anders koop je lekker een console met gta v als je geen geduld hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door AMD1800 op 14-11-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Jorn1986 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:42:
Als ik namelijk GTA 4 op de PC ga spelen met een X360-controller (van Microsoft), speelt het EXACT hetzelfde als dat ik het op een X360-console zou spelen, enige verschil: mijn graphics zijn voluit wat mooier.
Nee. Op de PC moet je namelijk eerst je hardware upgraden, je drivers upgraden, je hardware overclocken, een bug in Windows oplossen om vervolgens het spel weg te doen omdat de multiplayer servers vol met gehackte clients zit.

Ik weet bijna zeker dat alle GTA spelers het belangrijker vinden om onderuitgezakt op de bank plug-and-play GTA te spelen in plaats van het enorme geklooi dat je met PC gaming krijgt voor marginaal hogere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

RMX

Pykow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:41:
[...]

0,0 omdat je nog niet kan pre-orderen voor op de PC.
Ik had het over GTA IV.

Anyway, met mijn opmerking bedoel ik; Consoles leveren meer op, daar gaat de aandacht naar uit. Red Dead Redemption heeft helemaal geen PC versie, dus hoop voor de PC gamers dat er toch iets jullie kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:50:
[...]

Nee. Op de PC moet je namelijk eerst je hardware upgraden, je drivers upgraden, je hardware overclocken, een bug in Windows oplossen om vervolgens het spel weg te doen omdat de multiplayer servers vol met gehackte clients zit.

Ik weet bijna zeker dat alle GTA spelers het belangrijker vinden om onderuitgezakt op de bank plug-and-play GTA te spelen in plaats van het enorme geklooi dat je met PC gaming krijgt voor marginaal hogere graphics.
Daar ben ik het mee eens.. heb GTA jaren op pc`s gespeeld. maar die drama met hardware/drivers/bugs waren de druppel..

Gta op een console is gewoon ideaal.. aan - dvd er in en gamen.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
RMX schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:57:
[...]

Ik had het over GTA IV.

Anyway, met mijn opmerking bedoel ik; Consoles leveren meer op, daar gaat de aandacht naar uit. Red Dead Redemption heeft helemaal geen PC versie, dus hoop voor de PC gamers dat er toch iets jullie kant op komt.
De PC-versie gaat er gewoon komen, alleen wat later (aldus Rockstar Nederland een jaartje terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
rgras schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:00:
[...]

De PC-versie gaat er gewoon komen, alleen wat later (aldus Rockstar Nederland een jaartje terug).
QFT :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:50:
[...]

Eigenlijk betaal je met iDeal op Steam, installeert alles automatisch (krijg je door Rockstar wel nog even Windows Live door de strot gedouwt, maar goed) en dan kun je gewoon spelen...

En marginaal hogere graphics? :X
Daarnaast vind ik een muis + tobo zowel bij shooter als bij GTA ver superieur. Als ze nog even hadden gesleuteld aan de heli besturing zodat deze meer op BF3 had geleken was het helemaal perfect geweest,

Misschien moet je er als Dev ietsje meer moeite voor doen, maar dan heb je ook wat!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:34:
[...]

Eigenlijk betaal je met iDeal op Steam, installeert alles automatisch (krijg je door Rockstar wel nog even Windows Live door de strot gedouwt, maar goed) en dan kun je gewoon spelen...

En marginaal hogere graphics? :X
Daarnaast vind ik een muis + tobo zowel bij shooter als bij GTA ver superieur. Als ze nog even hadden gesleuteld aan de heli besturing zodat deze meer op BF3 had geleken was het helemaal perfect geweest,

Misschien moet je er als Dev ietsje meer moeite voor doen, maar dan heb je ook wat!
Het is niet mogelijk om een auto fatsoenlijk te besturen met toetsenbord en muis, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het superieur is. Of hebben de pedalen in jouw auto ook alleen maar een aan en een uit stand? En het stuur kan alles volledig naar links of volledig naar rechts?

Bij een multiplayer shooter kan ik begrijpen dat je er de moeite voor wilt doen om een muis te gebruiken met een hoge DPI, een speciale netwerkkaart met geweldige QoS voor verminderde lag en de allerbeste videokaart om op hoge FPS te kunnen spelen. Bij GTA zie ik er het nut niet van in om avonden bezig te zijn met alles te tweaken, puur voor de marginaal betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:40:
[...]

Het is niet mogelijk om een auto fatsoenlijk te besturen met toetsenbord en muis, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat het superieur is. Of hebben de pedalen in jouw auto ook alleen maar een aan en een uit stand? En het stuur kan alles volledig naar links of volledig naar rechts?

Bij een multiplayer shooter kan ik begrijpen dat je er de moeite voor wilt doen om een muis te gebruiken met een hoge DPI, een speciale netwerkkaart met geweldige QoS voor verminderde lag en de allerbeste videokaart om op hoge FPS te kunnen spelen. Bij GTA zie ik er het nut niet van in om avonden bezig te zijn met alles te tweaken, puur voor de marginaal betere graphics.
Ik heb alle GTA met veel plezier op de pc's gespeeld. En had na een half uur de besturing van de auto's ook onder controle.
Dus ik wacht met alle liefde nog wat langer voor de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:40:
[...]

Bij GTA zie ik er het nut niet van in om avonden bezig te zijn met alles te tweaken, puur voor de marginaal betere graphics.

Dat doe ik dus ook niet. Ik speel GTA IV met veel plezier op een 560Ti, een onboard netwerkkaartje en een MX518... Niet echt high-end dus.

Tweakeren beperkt zicht tot het importen van echte auto's (*dus de echte BMW, Mercs, Toyota's etc etc in het spel) en het installen van SweetFX(simpele kleuraanpasser een SMAA injector)
Max 10 minuten werk voor SweetFX en 5 minuten per auto die je importeert.

En misschien is een controller beter voor het racen.
Maar toch voelt het zoveel lekkerder aan voor mij Ik speel al racegames sinds ik me kan herinneren op de PC. Werkt prima met pijltjestoetsen. Beter dan wat ik presteer met GT5 en een controller in me handen.

Daarnaast is schieten natuurlijk een integraal onderdeel van de game, en dat gaat net wat lekkerder met een muis IMHO.

Trouwens wel knap dat ze volgens Gameinformer de trailer draaien op een PS3. Goed gedaan van Rockstar, kan niet wachten om te zien wat ze voor de PC in petto hebben (ik hoop een fatsoenlijke draw distance, zodat je echt lekker kan snipen) :)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jeroenneman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:50:
[...]
En misschien is een controller beter voor het racen.
Maar toch voelt het zoveel lekkerder aan voor mij Ik speel al racegames sinds ik me kan herinneren op de PC. Werkt prima met pijltjestoetsen. Beter dan wat ik presteer met GT5 en een controller in me handen.
Maar HOE :?. Zowel gas, sturen als remmen is 100% analoog, jouw toetsenbord kent slechts 2 standen: Aan of uit. Lichtjes je rempedaal induwen om vlot een bocht te nemen kan je niet doen zonder degelijke controller, hooguit de rem 100% aantikken en hopelijk dat je daarmee in een drift terechtkomt. Niet bepaald ideaal.

Degenen die ik ken die GTA4 toch op pc speelden ipv op console sloten gewoon een xbox controller aan, puur omdat de besturing daarmee zoveel beter was.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 14-11-2012 22:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:05:
[...]

Maar HOE :?. Zowel gas, sturen als remmen is 100% analoog, jouw toetsenbord kent slechts 2 standen: Aan of uit. Lichtjes je rempedaal induwen om vlot een bocht te nemen kan je niet doen zonder degelijke controller, hooguit de rem 100% aantikken en hopelijk dat je daarmee in een drift terechtkomt. Niet bepaald ideaal.

Degenen die ik ken die GTA4 toch op pc speelden ipv op console sloten gewoon een xbox controller aan, puur omdat de besturing daarmee zoveel beter was.
PC fanboys kan je niet overtuigen met reason :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Twylight schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:09:
[...]
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Twylight schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:09:
[...]
Ik heb net het gevoel dat de laatste pagina hier een overvloed is aan console 'fanboys'.

Naïviteit alom, zogenaamde mythes over pc gaming waarbij elke tweaker wel beter zou moeten weten, hyperbolen en dingen die absoluut niet waar zijn...

Een toetsenbord is in se een input net zoals een controller. Op PC heb je de keuze tussen de twee -> superieur. Zelfs moest je geen controllers hebben, bij vorige generatie GTA's werd er nooit geklaagd over het feit dat rijden zogezegd moeilijker zou zijn met toestenbord+muis. Allemaal een gevolg van die belachelijke pc vs console internetdebatten(hypocriet, I know, ik vind zelf pc superieur maar probeer objectief te blijven)

Vanuit een technisch standpunt is er natuurlijk geen twijfel, pc's zijn hier, als we aannemen dat men als modeltweaker een mid/high-end computer heeft, superieur. Van graphics tot resoluties tot mods.

De enige voordelen die consoles hebben zijn plug & play, en het feit dat ze bijna foolproof zijn voor mensen die niet veel computerkennis bezitten. Verder zijn er mensen die problemen hebben qua drivers etc... Hier heb ik persoonlijk nooit last van gehad(toch niet in vanilla versies), dus kan ik niet over meespreken.

Op het vlak van input/gameplay zijn ze dus objectief bekeken gelijk, technisch wint pc, qua toegankelijkheid consoles.
Oftewel het antwoord op elke pc-consolediscussie. Nu verder over de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ho maar, ik heb niet gezegd dat console superieur is, ik heb gezegd dat een analoge controller superieur is aan een toetsenbord in GTA4, en daar blijf ik 100% achter staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:11
Ik heb de trailer net nog eens bekeken en telkens gepauzeerd, maar echt belachelijk hoeveel details Rockstar er weer in heeft gestopt. Het loopt allemaal ook zo fijn soepel. Heb er nu al zin in. :D Op de PS3 is dat dan hé, Windows doe ik niet (meer) aan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Dan wachten wij "PC-Fanboys" lekker en gebruiken een xbox360 controller bij het rijden en vliegen?

Probleem opgelost.

Enige nadeel is dat we langer moeten wachten.
Dat van gas en rem ben ik wel met de console groep eens, maar of dat nou zo'n ramp is.....

Rijden gaat inmiddels al aardig goed hoor, bochten blijft wel een probleem maar powersliden is ook mooi, zolang het goed gaat...." :X

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Is het aimen iedereen vergeten? :)
Niets zo lekker en fijner om met een muis te aimen...

Daarnaast: heel belangrijk en misschien wel persoonlijk, achter een monitor kan ik echt in een game mee gezogen worden, alle details van dichtbij meemaken.. Dit heb ik met gameconsoles niet.

Zo, nu klaar met het gezeik.. De tweakers zullen gewoon geduld moeten hebben :) hij komt zeker voor de pc!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Vis schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:04:
Is het aimen iedereen vergeten? :)
Niets zo lekker en fijner om met een muis te aimen...

Daarnaast: heel belangrijk en misschien wel persoonlijk, achter een monitor kan ik echt in een game mee gezogen worden, alle details van dichtbij meemaken.. Dit heb ik met gameconsoles niet.

Zo, nu klaar met het gezeik.. De tweakers zullen gewoon geduld moeten hebben :) hij komt zeker voor de pc!
Heb ik ook wel hoor dat ingezogen worden maar voor GTA is het toch ook wel relaxed om onderuitgezakt op de bank een beetje rond te cruisen :-P

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ledtherebelight
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 01:02
Pykow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:28:
Echt wat een bullshit dit nieuws !!!
Waarom geen PC release !!
echt wat is dat toch tegenwoordig met die ontwikkelaars.
nee een game uitbrengen op een verouderde rot xdoos is beter dan nieuwe graphics op de PC's :S
echt bullshit.

als GTA nu uitkwam met de release van de nieuwe xbox of playstation, dan had ik het er wel voor over om er 1 aan te schaffen (sterker nog met GTA IV heb ik xbox360 aangeschaft, alleen jaar later verbannen omdat ik hem omgebouwd had)

GTA V release 2014 PC waarschijnlijk, damn en dan straks weer een slecht gepoorte game krijgen :S
Ik had verwacht dat ze wel beter wisten na GTA IV, maar ik zie het weer somber in.
GTA Vice city em GTA SA waren tenminste nog echt goede PC titels.
Alsof dit een verassing was. Gta is altijd eerst op de consoles uitgekomen en later pas op pc, dit is bij elke versie zo geweest en zal wss ook nooit veranderen. Ik ben een pc gamer maar heb gta op de console 'leren' spelen en zal het dus ook daarvoor kopen, maar het is echt geen verrassing dat het op de pc later komt...

Verwijderd

dit is wat rockstar zegt over de consoles

http://m.xgn.nl/ps3/nieuw...soles-perfect-voor-gta-v/

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:29
Och och, wat een geouwehoer over console vs PC zeg. Alsof dat iets oplevert. spellen verkopen nou eenmaal beter voor consoles. Rockstar heeft de strategie eerst iets uit te brengen voor dat platform, geld te cashen en dan pas te werken aan de PC-port. PC gamers (moi incluis) moeten daarmee leren leven. En iedereen speelt hoe hij het het fijnst vindt. Ik speel zelf met controller op PC, dat doe ik met alle 3rd person console ports.

Graphics zit wel een groot verschil in tussen PC en xbox360 (kijk maar eens wat vergelijkings filmpjes) aan de andere kant, zit je met een console vaak een stuk verder van het scherm, dus valt het minder op.

Link van jappie geeft ook wel aan dat ze nu echt het maximale uit de consoles weten te persen, dus het zal allemaal een stuk mooier zijn dan GTAIV!

Zelf koop ik heel misschien tegen die tijd een PS3, als we thuis eindelijk ons TV-bakbeest hebben vervangen door een flatscreen. Heb ik meteen een blueray speler :)

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Shodan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:56:
Zelf koop ik heel misschien tegen die tijd een PS3, als we thuis eindelijk ons TV-bakbeest hebben vervangen door een flatscreen. Heb ik meteen een blueray speler :)
Tip van ome Sinner; Koop er een afstandsbediening bij. d:)b

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Ik begin die console vs. PC debatten op internet echt zat te worden. Het meest belachelijke zijn de mensen die beweren dat Rockstar eerst het voor de PC moet uitbrengen, omdat ze daar groot mee zijn geworden... Dat is echt de grootste BS die ik heb gehoord.

Ik wacht lekker tot April en koop dan GTA V voor de PS3 en neem 2 weken vrij!

• Shodan
Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:37:
[...]

Tip van ome Sinner; Koop er een afstandsbediening bij. d:)b
Das een goeie, mijn neef loopt altijd te klooien met zijn controller tijdens films....

Verwijderd

dit is al de 4de die het echt zat begint te worden, hoop dat we morgen weer allemaal nuchter zijn.
Ik ben het zat dat er religie op aarde is, maar ej wat doe je eraan.

• Shodan
NVM

[ Voor 100% gewijzigd door Shodan op 15-11-2012 11:06 ]

Verwijderd

Kunnen we het weer over de game hebben a.u.b.?

Van wat je zo kort van de personages meekrijgt in de nieuwe trailer lijkt het me eigenlijk wel een heel grappig stel bij elkaar. Beetje Ocean's Eleven-achtig hoe ze op het eind met z'n drieën erbij staan met blikken van 'oh my god...'.
Koppel daar de over-the-top actie aan, de enorme verscheidenheid aan gebieden, geen gezeik meer over de telefoon van vrienden die je continu opbellen, en ik denk dat dit een heerlijke game gaat worden.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hebben jullie die hoge bergen niet gezien? Waar je met je helikopter of vliegtuig, fiets, traktor of zelfde met je quad door en overheen kan scheuren niet gezien?

Dat is voor mij genoeg om de graphics van gta 4 te nemen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Shodan
green-tea schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:23:
Hebben jullie die hoge bergen niet gezien? Waar je met je helikopter of vliegtuig, fiets, traktor of zelfde met je quad door en overheen kan scheuren niet gezien?

Dat is voor mij genoeg om de graphics van gta 4 te nemen.
Wat zeg je nu eigenlijk precies? Vind je de bergen niet mooi??

Verwijderd

ik denk dat ie bedoelt dat ie daar naar uitkijkt en het spelelement
belangrijker vindt dan de graphics

• green-tea
Correct en tevens juist.

Die bergen in graphics van GTA IV is zeker weten goed genoeg!

Graphics hoeven ze van mij niet te verbeteren, op wat kleine detailtjes na. Ik hoop gewoon dat er meer interactie is in de freeroaming. En het allemaal wat levendiger is.

Als dat tenkoste gaat van betere graphics dan GTA IV, zie ik het probleem niet.

• Shodan
Niet negatief bedoeld, maar green-tea is niet van Nederlandse origine?

• green-tea
Shodan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:58:
Niet negatief bedoeld, maar green-tea is niet van Nederlandse origine?
Jawel alleen mijn nederland is gewoon waardeloos haha.

• Verwijderd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:21:
Beetje Ocean's Eleven-achtig hoe ze op het eind met z'n drieën erbij staan met blikken van 'oh my god...'.
Bijna, het is een referentie naar Confucius: "See no evil, hear no evil, speak no evil", vrij vertaald "horen, zien en zwijgen".

• Shodan
green-tea schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:09:
[...]

Jawel alleen mijn nederland is gewoon waardeloos haha.
Mag ik uit interesse dan vragen of je eigenlijk wel voldoet aan de leeftijdseis om dit spel te mogen spelen? ;)

• green-tea
Uhm. Helaas al 6 jaar!

Soms te druk en dan wil je toch even snel reageren. Dat werkt ook niet mee aan de zinsbouw en de spelling daarvan.

[ Voor 14% gewijzigd door green-tea op 15-11-2012 12:21 ]

• Shodan
Hehe, geen probleem ik zal ophouden....

• green-tea
Gelukkig kost het geen klanten in de zaak :) Wel grappig dat het hier dan toch opvalt.

Is het zo slecht dan? haha.

• Shodan
Volgens mij is het meer dat je er gewoon net iets meer tijd voor moet nemen.

Maar we raken dankzij mij wat offtopic.....

• jmxd
  • Niet online
De 9gag plaatjes mag je achterwege laten.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 15-11-2012 20:27 ]

Twylight schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:53:
Hoe kan je het nou beter en vriendelijker vinden spelen op een PC. Als er iets is waar de console versie superieur in is is het wel de besturing. Heb je wel eens geprobeerd een helicopter te besturen met je numpad?
Daarom gebruik ik bij GTA zowel de controller als wasd+muis.
Controller is voor auto's en andere voertuigen. WASD+muis voor lopen etc. Doe ik met elk spel.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

12game.com heeft aangegeven via fb dat er een special edition uitkomt..Ze zijn hiervan op de hoogte maar ze mogen deze nog niet op hun site zetten, ook niet als pre-order.

ze schatten de prijs (die ze zelf niet weten) rond de 200 euro

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Dus heeft iemand de trailer al helemaal ontleed om nieuwe dingen te leren?
Ik heb nu wel een aantal mensen uit de eerste trailer en eerdere screenshots kunnen identificeren.

Zo is de heist uit trailer 1, waar Micheal met stofmasker uit komt lopen, zonder Franklin en Trevor. of geen gestoorde trevor. Zal zich ergens in ghet begin afspelen vermoed ik.

200 euro. damn. dsa veel.

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:12:
12game.com heeft aangegeven via fb dat er een special edition uitkomt..Ze zijn hiervan op de hoogte maar ze mogen deze nog niet op hun site zetten, ook niet als pre-order.

ze schatten de prijs (die ze zelf niet weten) rond de 200 euro
Uiteraard gaat Rockstar flink uitpakken met V, echter boeit mij die special edition packs nooit wat... wat moet je nou met zo'n standbeeldje van de hoofdpersonages, of zo'n speciale doos.

Als er voor mij maar een boekje inzit, met plattegrond.
Naslagwerk zoals informatie over de stad etc is wel op internet te vinden... :) en meestal zit dat er zelfs ook al standaard bij.
(PC versie)

Verwijderd

check op youtube (en als je tijd hebt even de rest van zijn filmpjes kijken, zitten toch paar verrassende dingen in die hij noemt die ik over het hoofd heb gezien.:

YouTube: GTA V - Trailer #2 Best Breakdown/Analysis Part 1

hier krijg je elk nieuwtje/screenshot/trailer uitgelegd....hijzelf is Nederlands, spreekt erg goed Engels.
Enorme hit voor gta volgers.

Alleen het vreselijke irritante is zijn begin bij elk gesproken analyse; WHHHAAAAATTTT is GOIINNNGGG onnn GUYS, MY name is Drizla A.k.a. Jelle....en eindigd met PEAAAACCEEE out...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 13:22 ]

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 09:39
wat ik jammer vind is dat alleen maar de zon schijnt in de trailer en dat je niet kan zien hoe het er uit ziet als het regent of als het sneeuwt, zegt toch wel iets over het spel

Verwijderd

@plankton...wat zegt dat dan over het spel?

• Vis
  • Nu online

Vis

Plankton schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:18:
wat ik jammer vind is dat alleen maar de zon schijnt in de trailer en dat je niet kan zien hoe het er uit ziet als het regent of als het sneeuwt, zegt toch wel iets over het spel
Ik vermoed dat V ook niet zo'n "duistere" en donkere setting zal zijn als in GTA 4... daar was het imo echt te vaak wisselvallig met veel regen.
Natuurlijk is het New York uit real life ook vaak bewolkt en niet zo zonnig als Los Angeles.

Sneeuwen hoeft voor mij niet.. af en toe een regenbui wel

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 11:40
Ik kan echt niet wachten tot de release. Als deze uitkomt, ga ik hem helemaal kapotspelen (zowat letterlijk :P). De wereld ziet er vet uit, in de tweede trailer zie ik een race met crossmotoren.

• Vis
  • Nu online

Vis

Martindo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:34:
Ik kan echt niet wachten tot de release. Als deze uitkomt, ga ik hem helemaal kapotspelen (zowat letterlijk :P). De wereld ziet er vet uit, in de tweede trailer zie ik een race met crossmotoren.
Hier nog 1 :)

En idd.. die race in de bergen.. heerlijk! Zoals in SA kon _/-\o_

Zelf denk ik dan al aan de free roam stunts met een crossmotor waarin je eindeloos kunt racen over de berggebieden en bossen (de race missies zijn wel leuk, maar zelf off-road aanklooien vind ik altijd leuker)

• Schway
  • Niet online
Plankton schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:18:
Het is fucking Los angeles 8) . California, The Golden State 8) 8) .
New york ligt veel noordelijker met vaker slechter weer
LA is behoorlijk zuid
Verschil van Amsterdam en lissabon.

[ Voor 3% gewijzigd door Schway op 15-11-2012 14:08 ]

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
[...]

Zelf denk ik dan al aan de free roam stunts met een crossmotor waarin je eindeloos kunt racen over de berggebieden en bossen (de race missies zijn wel leuk, maar zelf off-road aanklooien vind ik altijd leuker)
Ik hoop dat er terug sidemissions zijn in de vorm van races op stoffige, smalle baantjes. :)
Doet me denken aan die gok-Chinees in GTA SA die in de countryside races hield. :D

Verwijderd

Martindo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:34:
scherp van je! ik zie het nu ook. :)

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Schway schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:00:
[...]

Het is fucking Los angeles 8) . California, The Golden State 8) 8) .
New york ligt veel noordelijker met vaker slechter weer
LA is behoorlijk zuid
Verschil van Amsterdam en lissabon.
Dat valt reuze mee. Het is meer zo ongeveer het verschil tussen Amsterdam en Bern, Zwitserland.
Beide steden liggen wel een stuk lager op het noordelijk halfrond: NY ligt ten hoogte van Madrid, LA ligt bijna net zo zuidelijk als Baghdad...

[/aardrijkskundeles] d:)b

Verwijderd

Los Angeles : aldoor zon, seizoenen dat het regent maar niet zoals we in NL gewend zijn..wel veelal smog in zomertijden. zoals we al zagen op het plaatje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 15:11 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/549/gtavscreenshot.jpg

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
[...]

Ja, gelt hier ook. Uren rond crossen, die mega berg oprijden en dan er stijl vanaf rijden en proberen niet te vallen, geweldig!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
of zoals in het filmpje lekker met zo'n crossmotor een race doen rond de bergen geweldig....

en wat te denken van die buggy.....

Burp

• Ereaser
Wii4all schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:37:
of zoals in het filmpje lekker met zo'n crossmotor een race doen rond de bergen geweldig....

en wat te denken van die buggy.....
Waren ookal screenshots van :) Volgens mij zag je in de trailer ook iemand crashen, wat weer wat meer variatie aanbrengt in het racen, omdat het in SA toch allemaal een beetje stijfjes was.

• Vis
  • Nu online

Vis

Ereaser schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:38:
[...]

Waren ookal screenshots van :) Volgens mij zag je in de trailer ook iemand crashen, wat weer wat meer variatie aanbrengt in het racen, omdat het in SA toch allemaal een beetje stijfjes was.
Achja.. laten we nu niet te hoog van stapel lopen met de overeenkomsten van de "afgemaakte" trailers, en de uiteindelijke gameplay he :9

Zo ben ik al vaker bedrogen :)

Ik hoop het natuurlijk wel.. en toen ik voor het eerst uit een raam knalde bij een botsing met de auto in GTA 4, had ik ook zoiets van.. YEAH!!! VET! :D

Maar trailers neem ik altijd met een korreltje zout.

• Schway
  • Niet online
Het is mij nog niet opgevallen dat dingen in trailers werden getoond die niet in het spel waren.

Verwijderd

je bedoelt dingen die je nog niet wist....mja grotendeels waren er geen verrassingen..Hoewel de bewegende hond vond ik er erg goed uitzien. Met dieren en games altijd even afwachten.
We hebben in ieder geval een betere impressie gekregen van de screens tot op heden. Paar nieuwe wagens gezien, we hebben de characters beter leren kennen....die psychopaat vind ik wel grappig.
En dat er wagens uit vliegtuigen gereden worden en zeilboten op trailers zijn toch nieuw.
Waterreflectie is echt zeer realistisch, vlammen weet ik niet echt wat ik daar van moet vinden.

Verwijderd

de politieauto maakte een wat nerveuze indruk bij de achtervolging, opzich logisch want de wagen moest meteen uitwijken voor de auto die van de truck losgekoppeld werd :+.... Ik hoop dat de AI ,met name de politie, flink is verbetert en niet als een kip zonder kop rond rijdt en overal tegenaan knalt.

• Ereaser
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:47:
[...]

Achja.. laten we nu niet te hoog van stapel lopen met de overeenkomsten van de "afgemaakte" trailers, en de uiteindelijke gameplay he :9

Zo ben ik al vaker bedrogen :)

Ik hoop het natuurlijk wel.. en toen ik voor het eerst uit een raam knalde bij een botsing met de auto in GTA 4, had ik ook zoiets van.. YEAH!!! VET! :D

Maar trailers neem ik altijd met een korreltje zout.
Idd, zoals kano's in AC3 die er jammer genoeg niet inzaten, zelfs niet in een scripted missie.

Maar zoals met een auto uit een vliegtuig rijden of dat er auto's van vrachtwagens afvallen, dat zijn van die dingen waarvan ik graag wil dat ze in de game zitten, maar waarvan ik het inderdaad niet verwacht.

• Vis
  • Nu online

Vis

Jawel... ik verwacht ze wel in de game... in een missie opzekers, dus je zal uiteindelijk echt wel met een auto uit een vliegtuig kunnen rijden waarschijnlijk in een of andere missie.

Alleen heb ik het meer over de gameplay physics en bewegingen vergeleken met de trailers.
Die verschillen vaak van elkaar. Omdat een trailer altijd op en top wordt gemaakt met graphics die in de uiteindelijke game meestal minder zijn.. of iig anders aanvoelen.

Een trailer is niet voor niets een lokkertje he ;) geldt voor films ook. Een alles samenvattend beeld in 1 a 2 minuten. Top notch materiaal.

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

Trevor lijkt wel erg veel op jack nicholson

• jmxd
  • Niet online
De 9gag plaatjes mag je achterwege laten.

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 15-11-2012 20:27 ]

• Ereaser
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:27:
Jawel... ik verwacht ze wel in de game... in een missie opzekers, dus je zal uiteindelijk echt wel met een auto uit een vliegtuig kunnen rijden waarschijnlijk in een of andere missie.

Alleen heb ik het meer over de gameplay physics en bewegingen vergeleken met de trailers.
Die verschillen vaak van elkaar. Omdat een trailer altijd op en top wordt gemaakt met graphics die in de uiteindelijke game meestal minder zijn.. of iig anders aanvoelen.

Een trailer is niet voor niets een lokkertje he ;) geldt voor films ook. Een alles samenvattend beeld in 1 a 2 minuten. Top notch materiaal.
In een missie ja, maar ik wil ten alle tijden met een of ander maf voertuig uit een vliegtuig springen :D
Maar ja daar heb je wel gelijk in, zoals dat stuk dat er iemand aan die boot slingert. Lijkt me niet dat de physics zo ontzettend smooth zijn met het slingeren :P

• Schway
  • Niet online
Als je net als in SA grote vliegtuigen hebt, maar dit keer kan je de laad klep openen of sluiten zou geweldig zijn. Vliegtuig kapen, op de baan zetten, laad klep openen, auto er in, laadklep sluiten, de lucht in, in het vliegtuig naar de auto lopen, laad klep openen. Geronimo!

• Ereaser
Schway schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:51:
Als je net als in SA grote vliegtuigen hebt, maar dit keer kan je de laad klep openen of sluiten zou geweldig zijn. Vliegtuig kapen, op de baan zetten, laad klep openen, auto er in, laadklep sluiten, de lucht in, in het vliegtuig naar de auto lopen, laad klep openen. Geronimo!
Auto erin? Ik dacht eerder aan een hele berg dan stijl omhoog vliegen en de laadklep open gooien :9

• Schway
  • Niet online
Ereaser schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:52:
[...]

Auto erin? Ik dacht eerder aan een hele berg dan stijl omhoog vliegen en de laadklep open gooien :9
of allemaal lijken en dan over de stad vliegen. })

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ereaser schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:52:
[...]

Leuk idee, en dan daar een achievement bij : "Dropped 5 cars from 15000ft" etc... _/-\o_

Verwijderd

15000ft :+ ben idd benieuwd hoe hoog je kan vliegen en hoe dit wordt begrensd...door een onzichtbaar plafond...of een stall, hoe was dit bij de vorige delen?

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:59:
15000ft :+ ben idd benieuwd hoe hoog je kan vliegen en hoe dit wordt begrensd...door een onzichtbaar plafond...of een stall, hoe was dit bij de vorige delen?
In GTA IV steeg je helicopter gewoon niet verder. In SA kan ik me niet goed herrinneren, maar ik weet wel dat de map continu uitbreidde als je er uit wou vliegen. Waarschijnlijk hetzelfde met omhoog vliegen, maar dat weet ik niet zeker

Verwijderd

oke :)....oja vliegtuigen in vorige delen was wel tof ..alleen was de wereld redelijk klein om met een Jet erover te vliegen daarnaast was er maar 1 vliegveld, enige optie was ofwel terug naar het vliegveld, eruit springen met parachute, of zonder...of landen waar waar het kan, maar meestal opstijgen daarna zonder vleugels ging weer niet....Nu is de open grote wereld geen probleem en Jets/kleine vliegtuigjes prima keus om terug te brengen...Nu nog meer vliegveldjes!

• jmxd
  • Niet online

coole animatie :)

[ Voor 40% gewijzigd door jmxd op 15-11-2012 17:23 ]

Verwijderd

vet gemaakt idd!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41

nFo

Verwijderd

Ik kan echt niet wachten tot die er is :D
Graphics minder? Tja het zal mij allemaal weinig intresseren, zelfs het 10jaar oude vice city is nog leuk om te spelen. Dat kunnen maar weinig andere spellen zeggen.

• Sinner

Sinner

VC mogen ze mij best opfrissen en opnieuw uitbrengen, daar wil ik de portemonnee graag voor trekken. :)

• me_mrtn
Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:25:
VC mogen ze mij best opfrissen en opnieuw uitbrengen, daar wil ik de portemonnee graag voor trekken. :)
Deze herfst voor iOS en Android. :) Ben alweer fanatiek onderweg aan de gang met GTA III. :P

• Vis
  • Nu online

Vis

Push it to the limit :)

Geweldige soundtrack had VC ook! Beste gewoon!

• Vis
  • Nu online

Vis

me_mrtn schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:27:
[...]

Deze herfst voor iOS en Android. :) Ben alweer fanatiek onderweg aan de gang met GTA III. :P
Serieus?! Even een itunes card aanschaffen dan :p
VC op de iPad ! Bruut!

Verwijderd

als ze IV maar op de vita brengen...lijkt me erg gaaf

• Vis
  • Nu online

Vis

Whoopdiedoop wat had ik nog in mijn kastje verstopt liggen? 8)

https://dl.dropbox.com/u/87402281/IMG_20121115_183943.jpg

Fijne avond iedereen.

Niet nodig om iedereen je warez versie te showen, besides je plaatje is veel te groot.

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2012 11:01 ]

• me_mrtn
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:30:
[...]

Serieus?! Even een itunes card aanschaffen dan :p
VC op de iPad ! Bruut!
nieuws: Rockstar brengt GTA: Vice City naar Android en iOS

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic is niet bedoelt als PC vs Consoles discussietopic.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ereaser schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:05:
[...]

In GTA IV steeg je helicopter gewoon niet verder. In SA kan ik me niet goed herrinneren, maar ik weet wel dat de map continu uitbreidde als je er uit wou vliegen. Waarschijnlijk hetzelfde met omhoog vliegen, maar dat weet ik niet zeker
San Andreas was voor zover ik weet gewoon een stall als je te hoog kwam.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
zit je weer naar de eerste post van dit topic te kijken. Gewoon 1 jaar geleden alweer de eerste trailer.

Duurt allemaal veel te lang ;)

Burp

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:46:
Whoopdiedoop wat had ik nog in mijn kastje verstopt liggen? 8)

[afbeelding]

Fijne avond iedereen.
En voor de mensen die de legale, correcte toer op willen: http://store.steampowered.com/app/12120/ voor 9.99 euro.

• Sinner

Sinner

Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:28:
Push it to the limit :)

Geweldige soundtrack had VC ook! Beste gewoon!
Ik draai het weleens in de auto :$

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:28:
[modbreak]Dit topic is niet bedoelt als PC vs Consoles discussietopic.[/]
vind het op tweakers eigenlijk meevallen...er zijn misschien 2 pagina's aan gewijd. en aangezien het een pc noch PS3/Xbox topic is, laat gaan.. ook al zijn er een paar die daar al snel zat van zijn omdat ze deze discussies op allerlei andere fora gevolgd hebben en hier hun ongenoegen over melden...vond er niet echt aanleiding toe om die frustatie hier te melden op basis wat in dit topic gezegd is.

en nu snel hopen op trailertje 3 met ingame footage aub }:O :9

• Vis
  • Nu online

Vis

Asgaro schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:09:
[...]

En voor de mensen die de legale, correcte toer op willen: http://store.steampowered.com/app/12120/ voor 9.99 euro.
Ghehehe

Achja, in die tijd was het branden van een niet zo legale kopie in, toch? :p

Net weer even gespeeld, haha blijft lache.. al zijn de graphics na de ENB mods nog steeds crappie.. het spel loopt zelfs slechter daardoor.. maar goed. Alsnog leuk vermaak!

Die smalle armpjes van Carl lol! Blijft een geniaal idee om het trainen en eet patroon in een game te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Rin: bedoeld is met een D, deelwoordvorm ("is gelopen" en niet "is geloopt"). ;)

On: geinige trailer, meer niet. Totdat ik echte gameplay zie, ben ik gematigd enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Vis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:14:
[...]

Ghehehe

Achja, in die tijd was het branden van een niet zo legale kopie in, toch? :p

Net weer even gespeeld, haha blijft lache.. al zijn de graphics na de ENB mods nog steeds crappie.. het spel loopt zelfs slechter daardoor.. maar goed. Alsnog leuk vermaak!

Die smalle armpjes van Carl lol! Blijft een geniaal idee om het trainen en eet patroon in een game te verwerken.
Ik heb hem zelf nog liggen met een mooie uitgeprinte cover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:12
@Ereaser: ik ook! Maar, ik heb ook alle GTA's die er zijn op de pc vorig jaar voor 10 euro gekocht op steam. Geniaal die kerstmisaanbiedingen!
Pagina: 1 ... 10 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.