Meer nieuwe screens

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Just do it.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Rockstar kennende zal er een Collectors Edition komen. Ik verwacht dat daar morgen meer informatie over vrij komt, vanwege de trailer. GTA V is namelijk al te pre-orderen als normale versie.Rednas_N schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:37:
Die afbeeldingen van de nieuwe game zien er erg gelikt uit! Ook wel gaaf om te zien dat het aanbod aan voertuigen een stuk groter lijkt in tegenstelling tot GTA IV. Weet iemand trouwens of er een 'Limited Edition' beschikbaar komt van GTA V?
Inderdaad ik voel het ook al aankomenAsgaro schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:22:
Qua verhaal: naar het einde van de game toe, wordt het eigenlijk pas echt leuk.Eerder zijn het dus allemaal aparte cases die niet gerelateerd zijn, en ik kan deels wel begrijpen dat er dan al mensen stoppen met de game.
Ik ga niets verklappen maar het feit is dat een groot complot aan het licht zal komen. En vele cases aan de Vice Desk en Arson Desk hebben dus uiteindelijk met elkaar te maken. Hoe en wat, dat moet je zelf maar ontdekken.
Cool, wist ik niet (meer?Dylan93 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:43:
[...]
GTA SA had ook bestuurbare treinenDe treinen zien er overigens hetzelfde uit als de SA variant.
Mixed Reality dev
Was echt wel vet, wanneer je te hard ging en je wilde remmen duurde het eeuwen om tot stilstand te komen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 14% gewijzigd door Vince22 op 14-11-2012 09:58 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Mixed Reality dev
Yeah ben ook zooo benieuwd he...
Mixed Reality dev
Elect a clown, expect a circus.
Zou mooi zijn ja, kan niet wachten!!!Slasher schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:52:
Die screens zien er heel vet uit.... Gaat er vandaag ook een releasedatum bekend worden?
Zou me niet verbazen opzich.Slasher schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:52:
Die screens zien er heel vet uit.... Gaat er vandaag ook een releasedatum bekend worden?
Dit was al enige tijd (min of meer) bekend: een release in de lente van 2013, waarschijnlijk maart/april!Kecin schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:29:
[...]
Zou me niet verbazen opzich.
Nog leuker zou zijn dat ze zeggen: Te koop vanaf 14dec ofzo, vlak voor de feestdagen. Maar zal wel maart/mei volgend jaar worden.
was ook zo bij de vorige trailer. Vind het wel geniaal, beetje spanning opbouwenVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:42:
http://www.rockstargames.com/
hehe die countdown...alsof het spel gereleased wordt...
Ja, Apple kan leren van Rockstar, terwijl die toch hun marketing wel prima op orde hebbenEreaser schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:51:
[...]
was ook zo bij de vorige trailer. Vind het wel geniaal, beetje spanning opbouwen
Dat wil nog niet zeggen dat ze er nog wat van Rockstar kunnen lerenbram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:35:
Ik denk dat Apple toch wel iets meer waard is dan Rockstar.
Verwijderd
Nogmaals: het is tijd voor een kudo-systeem op GoT want Jappiededeur verdient plusjesVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:39:
vind het wel leuk, voor een trailer...ik werd wakker ik dacht als eerste...TRAILER!!! toen dacht ik NED-DUITS toen dacht ik FRIETEN daarbij......de zon schijnt dus prima dagje
Dat zeker!Murphy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:41:
[...]
Nogmaals: het is tijd voor een kudo-systeem op GoT want Jappiededeur verdient plusjes
Juist, want Rockstar is toch wel echt een kei (janvanmil schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:37:
[...]
Dat wil nog niet zeggen dat ze er nog wat van Rockstar kunnen leren![]()
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Ik vraag me af of Rockstar iets speciaals gaat doen met de launch events, zoals Halo in london was echt geniaalRomeoJ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:03:
[...]
Juist, want Rockstar is toch wel echt een kei () in dit soort marketingacties!
Los Angeles zal wel worden volgehangen net zoals met GTA IVEreaser schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:13:
[...]
Ik vraag me af of Rockstar iets speciaals gaat doen met de launch events, zoals Halo in london was echt geniaal
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haaa, in dat hotel heb ik een keer overnacht. Epic.SL65 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:17:
[...]
Los Angeles zal wel worden volgehangen net zoals met GTA IV
[afbeelding]
bram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:35:
Ik denk dat Apple toch wel iets meer waard is dan Rockstar.
Phyxion in "[multi] GTA V"Slasher schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:52:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Murphy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:41:
[...]
Nogmaals: het is tijd voor een kudo-systeem op GoT want Jappiededeur verdient plusjes
vind ik persoonlijk altijd wel gaaf hoe games leven in de VS. Daar zie je langs de weg gewoon enorme billboards van nieuwe games. Erg cool.SL65 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:17:
[...]
Los Angeles zal wel worden volgehangen net zoals met GTA IV
[afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Shame on you!Bospa01 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:24:
De screens zien er idd supervet uit, nog ff wachten op de trailier.
In de tussentijd maar eens SA of GTA IV installeren; heb ze beide eigenlijk nooit gepeeld :x
4,68 GBVis schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:50:
[...]
San Andreas ga ik ook weer installeren... die zal toch niet zo groot zijn... (gok 6GB?) ben t alweer vergeten..
Ja New York hing ook helemaal vol. Ja in Frankrijk heb ik ook nog grote billboards van Red Dead Redemption gezienDonstil schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:49:
[...]
vind ik persoonlijk altijd wel gaaf hoe games leven in de VS. Daar zie je langs de weg gewoon enorme billboards van nieuwe games. Erg cool.
In Parijs hingen deze enorme GTA4 banners toen ook trouwens.
Burp
server natuurlijk straks overbelast...Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:42:
http://www.rockstargames.com/
hehe die countdown...alsof het spel gereleased wordt...
[ Voor 28% gewijzigd door Menesis op 14-11-2012 15:20 ]
Mixed Reality dev
ENB Series, en nog een texture mod, maar ben vergeten welke dit wasVis schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:27:
Nice...
Is er ook een HD pack voor beschikbaar, zoals eerder gevraagd/gemeld hier?
Dat zou super zijn.
I served in a company of heroes.
Het is bedoening, niet bedoeling
[ Voor 29% gewijzigd door DeMoN op 14-11-2012 17:06 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
[ Voor 178% gewijzigd door VantageR op 14-11-2012 17:10 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 17:09 ]
Ik ook! En toen mocht ik hem niet kijkenMurphy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:05:
Ik weet het, ik zat gewoon mijn geboortedatum verkeerd in te vullen. Dag 3 van de 31e maand
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Burp
Console hé, daarnaast vergt een open world game aardig wat van je systeem.Jeroenneman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:08:
Hij is geniaal, helaas ziet de pessimist in mij nog steeds low-res street textures en mucho aliasing!
Nog steeds geen MSAA gevonden Rockstar?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Als het op een xbox 360 kan draaien van 7 jaar oud, ziet het er uitstekend uit, vooral een stuk lichter dan GTA 4.SL65 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:09:
[...]
Console hé, daarnaast vergt een open world game aardig wat van je systeem.
PSN ID: Enzyme-NL
[ Voor 31% gewijzigd door Vuvuzela op 14-11-2012 17:15 ]
PC release komt natuurlijk wel. Je denkt toch niet serieus dat dit console footage is?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:12:
Het is al tien jaar hetzelfde, maar toch blijft iedereen in herhaling vallen:
- Een PC release komt niet of later. Dit omdat het minder rendabel dan console releases is
- Grafisch is het niet top. Daarentegen is het spel wel extreem uitgebreid en veelzijdig
Is het een idee om deze discussies niet meer te houden?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:12:
Het is al tien jaar hetzelfde, maar toch blijft iedereen in herhaling vallen:
- Een PC release komt niet of later. Dit omdat het minder rendabel dan console releases is
Verwijderd
jawelJeroenneman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:18:
[...]
Je denkt toch niet serieus dat dit console footage is?
Ja. Rockstar gaat de boel niet belazeren.Jeroenneman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:18:
[...]
Mixed Reality dev
Echt. Dat gehuil van de pc-gamers ben ik echt meer dan zat. Altijd hetzelfde gezeik. Volgens bij ben je gewoon strontjaloers dat jij nog een jaar moet wachten en daarom ga je maar bitchen dat je niet gelooft dat dit console footage isJeroenneman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:18:
Zal echt wel minstens een jaar worden. Als ie al komt.Schway schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:34:
Geile trailer.
Ik kan niet wachten op de PC versie, herfst/winter 2013 schat ik of zo. En dan de ENB mods.
[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 14-11-2012 18:27 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waaromdenk je jedat? Als ik de releasedates naast elkaar zet van alle vorige gta games zit er steeds een half jaar a 3/4 tussen.Gunner schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:24:
[...]
Zal echt wel minstens een jaar worden. Als ie al komt.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Heerlijk! Je hebt helemaal gelijk. Ik irriteer me er ook mateloos aan, maarja hier zitten nou eenmaal grotendeels PC gamers.Gunner schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:24:
Echt. Dat gehuil van de pc-gamers ben ik echt meer dan zat. Altijd hetzelfde gezeik. Volgens bij ben je gewoon strontjaloers dat jij nog een jaar moet wachten en daarom ga je maar bitchen dat je niet gelooft dat dit console footage is
Op de FP ook, bij elk bericht over GTA. Altijd dat gemekker over de pc-versie. De eerste comments gelijk al. Vermoeiend zeg. dat nog niemand geroepen heeft "jaaaaaa maar GTA is begonnen op de PC dus ze *moeten* het wel uit gaan brengen" en nog meer van dat soort gezeur wat nergens op slaat.
Euh nee, maar wel met de muis en WSAD. Gaat in BF3 in ieder geval prima!Twylight schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:53:
Hoe kan je het nou beter en vriendelijker vinden spelen op een PC. Als er iets is waar de console versie superieur in is is het wel de besturing. Heb je wel eens geprobeerd een helicopter te besturen met je numpad?
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.Schway schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:17:
Ik ben benieuwd naar de Collecters Edition. Ik heb nog steeds die tas en Lockbox van IV
Angelo NL / Global Cargo VTC
Koop gewoon de xbox of ps3 versie.Pykow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:28:
Echt wat een bullshit dit nieuws !!!
Waarom geen PC release !!
echt wat is dat toch tegenwoordig met die ontwikkelaars.
nee een game uitbrengen op een verouderde rot xdoos is beter dan nieuwe graphics op de PC's
echt bullshit.
als GTA nu uitkwam met de release van de nieuwe xbox of playstation, dan had ik het er wel voor over om er 1 aan te schaffen (sterker nog met GTA IV heb ik xbox360 aangeschaft, alleen jaar later verbannen omdat ik hem omgebouwd had)
GTA V release 2014 PC waarschijnlijk, damn en dan straks weer een slecht gepoorte game krijgen
Ik had verwacht dat ze wel beter wisten na GTA IV, maar ik zie het weer somber in.
GTA Vice city em GTA SA waren tenminste nog echt goede PC titels.
Verder ben ik blij dat ik mijn PS3 nog niet heb verkochtWtf... op Tweakers.net de trailer op slechts 360P, terwijl hij overal anders in HD is te bekijken: hebben jullie niet het juiste bronmateriaal gekregen ofzo?
Bekijk HIER de trailer lekker in HD.
De stem aan het begin doet me denken aan Robert de Niro!
Verder zie je een Apple computer met een ander logo er op, een Audi R8 met uiteraard andere badges, gafe missies... ja begin er zin in te krijgen!
Wat je aan missies ziet:
-met een auto uit een (AC130) transportvliegtuig rijden, en vervolgens paragliden naar beneden
-off-road motorrijden (zoals old-school San Andreas!)
-een insane missie waarbij 2 treinen (bewust?) op elkaar botsen
-met een (F35/JSF of Harrier jumpjet) een helikopter met een VIP (?) neerhalen
-je een autotransport jat waarbij auto's er af vallen waarmee je de politie moet afschudden?
-een missie waarbij je iemand in een gare stacaravan lastig valt
-een brandbom bij een iemand naar binnen gooien (payback?)
-je een snelle autoachtervolging hebt
-met C4 een kluis bij een bank opblazen
-door de Grand Canyon kloof (???) met een 2-motorig propeller vliegtuig vliegen
-zelf achtervolgt worden door criminelen, waarbij je in de snelheid o.a. een slide over een motorkap doet
-snel motorrijden in de stad
-racen met off-road vehicles
Maar:
-De game-engine draait op een steady 25fps in de trailer? Het ziet er veel beter uit, maar ten kostte van de framerate?
-In vorige trailers van GTA 4 zagen we ook steden vol met treinen, auto's en mensen, maar in-game in GTA4 heb ik het NOOIT zo druk gezien aan populatie in New York... zal het nou eens daadwerkelijk zo levend overkomen in GTA 5?
omdat ik geen console meer heb, omdat ik een shooter speler ben en op een console is alleen het verschrikelijke k. CoD game te spelen. omdat het easy to pick game is.nFo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:33:
[...]
Koop gewoon de xbox of ps3 versie.
Ik snap niet waarom iedereen gaat wachten op een pc release.
Alsof de graphics dan 10x beter zijn.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq