Toon posts:

SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 50 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:46
alesandro_46 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 22:11:
[...]

Na een update is de 'Erase downloads' knop weer terug :|

De knop heet blijkbaar erasedls. Ik heb de custom.css tekst aangepast, maar dat mocht niet baten. Heb je toevallig een idee hoe ik de knop weer weg krijg?
Hi @alesandro_46,

Probeer dit eens:
code:
1
2
3
4
5
.greyButton.erasedownloads {
  position: absolute;
  visibility: hidden;
  display: none;
}

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:32
Glamdring schreef op zondag 12 april 2026 @ 18:55:
[...]

Hi @alesandro_46,

Probeer dit eens:
code:
1
2
3
4
5
.greyButton.erasedownloads {
  position: absolute;
  visibility: hidden;
  display: none;
}
_/-\o_ Yes!
De erase downloads knop is (voor mij) gelukkig weer verdwenen, super bedankt!

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• smv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:10

smv

Goedendag,

Ik ben nu 3 dagen aan het pielen om een spotweb filter aan de praat te krijgen. Via de gui en zoeken, werkt hij. Zodra ik hem opsla met naam aangeven, dan vind ik alles wat los en vast zit. Nu ik heb op het woord filter gezocht in dit topic en de 10 bladzijdes door gelezen. Daar kwam de tool spotweb filter creator naar voren. Deze werkt top!

Echter wat ik niet wist, zodra ik mijn ene test filter saved en impoteer, dat hij mijn huidige filters volledig overshreef. Ik dacht dat hij mijn nieuwe filter toevoegde.

Kan iemand mij aub de filter file geven, waar alle standaard filters in staan? Deze heb ik eerder gezien, dat iemand deze gegeven heeft, maar die url werkt niet meer.

Met mijn AI vriend online, kan ik niet vinden hoe ik dit makkelijk kan terug zetten. Vandaar mijn vraag hier of iemand de .xml zou willen uploaden, zodat ik hem kan downloaden.

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:46
@smv

Ik was ook een keer wat filters kwijt, maar heb deze toen op mijn linux bak hersteld met:
code:
1
php upgrade-db.php --reset-filters
Waarschijnlijk moet je in dit commando nog het pad naar upgrade-db.php toevoegen.

• smv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:10

smv

Glamdring schreef op donderdag 23 april 2026 @ 16:05:
@smv

Ik was ook een keer wat filters kwijt, maar heb deze toen op mijn linux bak hersteld met:
code:
1
php upgrade-db.php --reset-filters
Waarschijnlijk moet je in dit commando nog het pad naar upgrade-db.php toevoegen.
Heel erg bedankt, ik heb ze weer terug.
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
Houd er rekening mee dat je geen link zet naar content, dat levert je direct een waarschuwing op.
LET OP: Linken naar spotweb sites is dus ook niet de bedoeling..

Lees de topicstart voor je een vraag stelt! Hierin staan meerdere antwoorden voorgekauwd.