Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:08

RnB

Ik lees net dat iOS5.1 is geseed naar de developers. Zou dat kunnen betekenen dat 5.0.2 snel komt? Of misschien helemaal niet, dat we gelijk overgaan op 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
Lijkt me dat we eerst een tussenstap maken om het batterij probleem misschien te verhelpen.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat zitten er voor nieuwe dingen in 5.1 dan?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die 'horror'verhalen te hebben gelezen was ik op voorhand toch wel wat ongerust.
Gebruik is op zwarte iPhone 4S 16GB meer dan voldoende, vannacht negen uur op stand-by gestaan en is met 3% gedaald, klopt nogmaals met die 0,5% per uur.

Gebruik: 3 uur en 46 minuten
Standby: 18 uur en 21 minuten

Batterij: 67%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03
Dat zijn idd goeie cijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Laatst online: 11-09 19:07
heb gisteren de iphone uit de verpakking gehaald, hij was zo als het hoort netjes vol. en toen gelijk meting gestart.
heb de apps twitter/whatsapp/facebook/ en siri aanstaan maar locatie voorziening uit.

gebruik: 3 uur en 20 minuten
standby: 17 uur en 15 minuten

batterij: 76 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slurpt locatievoorzieningen dan zo'n aanzienlijk deel van de batterij leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Bah, hier gaat mijn iPhone niet erg sterk.
Vannacht eens helemaal opgeladen voor t slapen en ook even opnieuw opgestart. Daarna dus zonder apps geopend te hebben aan laten staan. Vrij nieuwe SIM-kaart, alles geladen via een iTunes (5.0.1) backup en de meeste location services off.

Battery: 54%
Usage: 2 Minutes
Standby: 9 Hours

Betekend dus meer dan 5% batterij verlies per uur. Dat word dus altijd een oplader meenemen :(

Ik zie nu trouwens bij 'Diagnostics & Usage' en enorme waslijst aan meldingen staan. Kunnen mensen met een goede batterijduur dit bevestigen? Sinds gisteravond zo'n 50 berichten. Heb het nu eens uitgezet, kijken wat het doet!

Edit: het lijkt erop dat vrijwel alle meldingen over iets met WiFi gaan.. ik ga dus alle netwerken 'vergeten' en uitzetten.
Edit 2: Hmm.. even naar beneden gelopen (2x WiFi in huis) en blijkbaar vind hij geen andere WiFi-signalen meer dan wat er in mijn Backup was opgeslagen. Meer mensen last van?

[ Voor 18% gewijzigd door mouzetc op 29-11-2011 12:32 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik heb zo'n 20 berichten staan bij diagnose, de meeste zijn low-memory...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
rinkel schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:50:
Ik heb zo'n 20 berichten staan bij diagnose, de meeste zijn low-memory...
Ook van 1 dag?

WiFi vergeten en uitzetten bleek het niet op te lossen.. kon mn batterij gewoon letterlijk zien drainen elke 5 min.
Nu maar eens een complete frisse restore doen, zonder backup.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Nee, is over een aantal dagen.
Had dit op iculture gezet:

13:01, 95% (gebruik: 29min)
13:36, 91% (gebruik: 37min)
13:44, 90% (gebruik: 39min)
14:00, 87% (gebruik: 48min)
14:30, 85% (gebruik: 57min)

(locatie voorzieningen uitgezet om 13:00)

Edit:
Wat me trouwens opvalt is dat de batterij de eerste 2uur netjes op 100 procent blijft staan.

[ Voor 186% gewijzigd door rinkel op 29-11-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
@mouzetc,

Ik heb ook die "Diagnostic" gebeuren aan en zag gister bij toeval ook al die bestanden staan.
Bij mij zijn er ook tig van 1 dag (niet geteld hoeveel). Veel gaan over Cell-tower info.
een aantal over applications crashes en 1 van low-memory.

Verder doe ik nu een kleine 2 dagen met mijn batterij met normaal gebruik.
Wel een drain van +/-2,25% per uur.

Ik moet geen GPS gebruiken want dan zie ik wel de %tjes er vanaf vliegen. Wat ook niet bepaald
fijn is als je aan het Geocachen bent. GPS verbruikt veel ik weet het, maar volgens mij hoort het niet zo snel
te gaan. (niet bij gehouden heoveel per uur).

Opzich ben ik te vreden over de 2 dagen dat ik haal, maar als ik zie wat Apple aan geeft dat hij hoort te halen
vind ik het wel wat magertjes.

Ik wacht dan ook nog even rustig op de volgende update om te zien wat deze gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Turbo_boy schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:58:
@mouzetc,

Ik heb ook die "Diagnostic" gebeuren aan en zag gister bij toeval ook al die bestanden staan.
Bij mij zijn er ook tig van 1 dag (niet geteld hoeveel). Veel gaan over Cell-tower info.
een aantal over applications crashes en 1 van low-memory.
Ah, thanks! Gezien jouw batterij dus wel 'lang' meegaat, hoeft het daar niet direct aan te liggen.
Wellicht kunnen andere mensen ook even kijken naar de inhoud mocht je veel meldingen hebben.

Vanaf Apple word er naar mijn idee ook maar weinig naar buiten gecommuniceerd. En lees dat meerdere mensen een iPhone kunnen ruilen.. betekend dit iets?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is ook onderweg.

Status: Wij hebben contact opgenomen met het servicepunt en het toestel is nog in behandeling. Ik verwacht deze week antwoord.

Benieuwd hoe het gaat aflopen. Zijn er mensen die ook het probleem hebben dat het gebruik net zo hoog ligt als de stand-by?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Nou, weinig succes. iPhone volledige restore gegeven. Geen backup geladen, location services uit, iCloud uit, siri uit, WiFi uit, diagnostics uit en alsnog flinke battery drain.

Nu maar hopen dat er echt een update gaat komen die dit gaat verhelpen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Gebruik: 5 uur, 29 minuten
Stand-by: 3 dagen, 8 uur
4% over

prima tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
mouzetc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:44:
Nou, weinig succes. iPhone volledige restore gegeven. Geen backup geladen, location services uit, iCloud uit, siri uit, WiFi uit, diagnostics uit en alsnog flinke battery drain.

Nu maar hopen dat er echt een update gaat komen die dit gaat verhelpen.
En hoe zit het qua push notifications?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Laatst online: 13:35
Ik heb nu nog 16% over.

14 uur en 32 minuten gebruik
15 uur standby.

Heb vandaag gegamed, Imessage, Muziek, Twitter, facebook, Whatsapp, Gedownload, Wifi heledag aan en 3G voor 4 uur. Veel gedaan en tot nu toe redelijk tevreden. hoop dat het met (5,1) beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Caneezy schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:07:
Ik heb nu nog 16% over.

14 uur en 32 minuten gebruik
15 uur standby.

Heb vandaag gegamed, Imessage, Muziek, Twitter, facebook, Whatsapp, Gedownload, Wifi heledag aan en 3G voor 4 uur. Veel gedaan en tot nu toe redelijk tevreden. hoop dat het met (5,1) beter gaat.
Jaloers! Zat net alweer op 36% met 3:30u gebruik (Wordfeud & mail) en 8:00u standby.
Xeanor schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:05:
[...]

En hoe zit het qua push notifications?
Heb daar eerlijk gezegd niet naar gekeken. Er zijn verder geens apps geinstalleerd/mail ingesteld, dus denk dat alleen Weather hier vooral gebruik van maakt?

Ik heb verder de hoop wel een beetje opgegeven. Even overal op de forums geneusd en sommige mensen blijken helemaal geen last te hebben, anderen hebben met geluk na wat aanpassingen/restores toch goede batterijduur en er zijn nog mensen(waaronder ik), die last blijven houden helaas.

EDIT: Als ik Location Services aan heb en dan bij System Services kijk, zie ik dat de 'Setting Time Zone' continue aan blijft.

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 29-11-2011 23:23 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
mouzetc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:20:
[...]

Jaloers! Zat net alweer op 36% met 3:30u gebruik (Wordfeud & mail) en 8:00u standby.

[...]

Heb daar eerlijk gezegd niet naar gekeken. Er zijn verder geens apps geinstalleerd/mail ingesteld, dus denk dat alleen Weather hier vooral gebruik van maakt?

Ik heb verder de hoop wel een beetje opgegeven. Even overal op de forums geneusd en sommige mensen blijken helemaal geen last te hebben, anderen hebben met geluk na wat aanpassingen/restores toch goede batterijduur en er zijn nog mensen(waaronder ik), die last blijven houden helaas.

EDIT: Als ik Location Services aan heb en dan bij System Services kijk, zie ik dat de 'Setting Time Zone' continue aan blijft.
Ik heb alles aan, Location services, Facebook, messenger, ga zo maar door. Tot nu toe gaat het nog wel. Alleen wanneer ik wil dat de batterij snel opgaat dan duurt het juist lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
mouzetc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:12:
[...]

Ah, thanks! Gezien jouw batterij dus wel 'lang' meegaat, hoeft het daar niet direct aan te liggen.
Wellicht kunnen andere mensen ook even kijken naar de inhoud mocht je veel meldingen hebben.
Ik heb dan wel mijn mail op fetch staan (30min) location services uit.

Valt me ook erg op dat het per dag erg verschild, zoals gister heb ik net een dag vol kunnen houden zonder
enige gekke dingen te hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:49
Het woord: ''gebruik'' naast de stand-by is in mijn ogen relatief.
Je kunt 10u muziek luisteren, of 10u whatsappen. De tweede trekt uiteraard de accu sneller leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik heb de afgelopen nachten mijn iPhone vergeten uit de oplader te halen waardoor hij is gaan opladen van 0% tot 100%. Wou weten of dit schadelijk is? Toevallig is het na 45 minuten standby en 15 minuten gebruik nog 100%.. Verbazingwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
De eerste 2uur blijft ie bij mij op 100% staan als ik er niks mee doe, maar dan keldert ie omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
mouzetc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:20:
[...]

[...]

Probeer ook nog even:

Settings -> General -> Restrictions -> Ping op OFF
Settings -> Location Services -> System Services -> Setting Time Zone op OFF

Je zegt dat die laatste continue aan blijft? Bij mij is 'ie gewoon uit... Location-based iAds heb ik daar ook uit gezet.

Ik heb Location Services voor weather (Settings -> Location services) ook uit gezet btw. Hij hoeft niet de hele tijd te kijken waar ik ben.

Als die Setting Time Zone weer vanzelf aan gaat kan dat nog wel eens de oorzaak van je batterijproblemen zijn maybe.

Verder kunnen location-based reminders ook nog veel batterij trekken kennelijk. Ik gebruik reminders wel, maar niet op die manier.

[ Voor 8% gewijzigd door Xeanor op 30-11-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik heb gelezen op de forum van 9to5mac en MacRumours dat de batterij prestaties zeker zijn verbeterd tot wel 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Caneezy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:12:
Ik heb gelezen op de forum van 9to5mac en MacRumours dat de batterij prestaties zeker zijn verbeterd tot wel 20%.
Met? Niks doen?

..Of bedoel je de firmware 5.0.2/5.1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
keanu_ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:15:
[...]

Met? Niks doen?

..Of bedoel je de firmware 5.0.2/5.1? ;)
Haha sorry. Er zijn mensen die de 5.1 hebben geinstalleerd bij Macrumors en 9To5Mac en zeggen dat hun algemeen prestatie van de batterij vooruit is gegaan. Hier een voorbeeld:
"Battery is even better. By this time of a day in older software i would be on about 20 to 30 percent and today ive used it a lot for call and everything and i have about 45% and it came off the charger at 5 30 and now for me it is 4 30 "

http://9to5mac.com/2011/1...-references-minor-tweaks/ <-- kan hier worden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:06
Is er nog niemand zijn Iphone 4s ontploft?
http://www.hln.be/hln/nl/...oft-in-volle-vlucht.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Caneezy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:12:
20% is voor mij lang niet voldoende. Gisteren avond rond 1uur uit de lader gehaald en vervolgens was ie vandaag om half 5 alweer leeg.. en heb hem zeker wel 15minuten gebruikt :(

Ik had wel wat problemen verwacht.. maar kom soms niet eens een halve dag door zonder gebruik, beetje balen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
iPhone 4S 16GB Vodafone
iOS 5.0.1
Gebruik: 7 uur 35 minuten
Standby: 1 dag, 12 uur
16% resterend.
Tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Skann schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:38:
iPhone 4S 16GB Vodafone
iOS 5.0.1
Gebruik: 7 uur 35 minuten
Standby: 1 dag, 12 uur
16% resterend.
Tevreden. :)
Ik moet zeggen ik vandaag ook.

iPhone 4S 16GB Telfort
iOS 5.0.1
Gebruik: 10 uur en 14 minuten
Standby: 14 uur en 21 minuten
51% resteren

Ben verbaaaasd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Kijk, dat zijn cijfers!
Mag ik vragen wat er bij jou onder gebruik wordt verstaan? Heb je gebeld, gemaild, genavigeerd, etc?

Ik heb altijd zo'n 20% nog over bij ±4u gebruik en ±10, 11u standbye. Veel slechtere cijfers dus.. Dan heb ik dus gemaild, facebook gecheckt, whatsapp, wat wordfeud en wat gebrowse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Wordfeud gaat vooral hard denk ik. Dat gebruik ik niet. Verder veel Facebook, Whatsapp, Twitter, SMS en bellen. Locatievoorzieningen staan uit. iMessage en Siri aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RnB schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:27:
Kijk, dat zijn cijfers!
Mag ik vragen wat er bij jou onder gebruik wordt verstaan? Heb je gebeld, gemaild, genavigeerd, etc?

Ik heb altijd zo'n 20% nog over bij ±4u gebruik en ±10, 11u standbye. Veel slechtere cijfers dus.. Dan heb ik dus gemaild, facebook gecheckt, whatsapp, wat wordfeud en wat gebrowse.
Dag en nacht pushberichten van WhatsApp, Badoo, Linkedin, Mail, Facebook, Facebook Messenger, Imessage. omde half uur mail checken. Heb geImessaged, Whatsapp, Mail. Muziek geluisterd. Gedownload en gegamed. Redelijk veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Caneezy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:44:
[...]

Dag en nacht pushberichten van WhatsApp, Badoo, Linkedin, Mail, Facebook, Facebook Messenger, Imessage. omde half uur mail checken. Heb geImessaged, Whatsapp, Mail. Muziek geluisterd. Gedownload en gegamed. Redelijk veel!
Wauw dan is dat nog best wel een goede prestatie!
Die van mij komt over 2 weken binnen, eens even lezen wat er allemaal 'mis' is met de batterij/iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat het aan de kleur ligt. Het zijn vaker de witte iPhones met batterijproblemen, dan de kleur zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:54:
Ik heb het gevoel dat het aan de kleur ligt. Het zijn vaker de witte iPhones met batterijproblemen, dan de kleur zwart.
Ik merk meer problemen met de zwarte dan de witte. Ik heb een witte iPhone 4S met een collega van mij en hij heeft dezelfde prestaties.
Dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:00:
[...]

Ik merk meer problemen met de zwarte dan de witte. Ik heb een witte iPhone 4S met een collega van mij en hij heeft dezelfde prestaties.
Dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?
Zoals ik al zei en in mijn tekst duidelijk vermeldt staat. ''Ik heb het gevoel dat''. Dit geeft al te kennen dat het argument gebaseerd is op speculatie. Ik heb nu al meerdere witte iPhones (4S) gehad, en allen hadden batterijproblemen. Wel is het zo dat op fora's zoals macrumors vaak de mensen zijn die een witte iPhone hebben aangeven last te hebben van batterydrains.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik heb een zwarte....

Ik heb besloten om het percentage maar gewoon uit te zetten en mn externe batterij te gebruiken indien nodig. Is een piepklein dingetje, dus makkelijk mee te nemen.
Ik heb eerljk gezegd zo mn twijfels of er nog een 5.0.2 uit komt. Meeste sites citeren dezelfde (duitse) bron. Ik denk dat het wachten wordt op 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Nieuwe update.

iPhone 4S 16GB Telfort
iOS 5.0.1
Gebruik: 1 dag
Stand-by: 1 dag 3 uur
Resterend 8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Dat is echt leip. Meer kan ik er niet over zeggen. 8)7

Oké, dit is echt weird:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P84Y0v7n5cLkbAzgDhF01hyi/full.png

Gisteravond (weer) een clean install gedaan wegens iTunes sync problemen (muziek die hardnekkig op de iPhone blijven staan...) en vandaag krijg ik ineens dit als accuduur.
Ik begrijp er helemaal niets meer van, ik heb alles gewoon op dezelfde manier ingesteld en geïnstalleerd en ik krijg ineens een boost van heb ik jou daar.
Eerder zou ik nu op <10% zitten, nu heb ik dus nog de helft te gaan.

[ Voor 82% gewijzigd door RnB op 01-12-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb sinds de USA release een iPhone 4s en merk niet echt iets van de accu problemen zo lijkt het.
Draai nu 5 iPhone generatie's mee en het is altijd hetzelfde. iPhone in de morgen van de lader en dan als ik ga slapen er weer aan met ongeveer 10%

Iets wat naar mijn beleving met een Nokia Smartphone niet anders was, mits je die veel gebruikte.

Ik zie dat ik de iPhone van de 12uur ook minimaal 6uur daadwerkelijk gebruik, dan is 1dag toch helemaal zo verkeerd niet?

Afbeeldingslocatie: http://img607.imageshack.us/img607/3484/img1711p.jpg

Ik heb met binnen deze accu duur 2x gebeld, Push mail aan en veel gemaild(Gmail als exchange ingesteld), twitter/instagram/facebook push aan en in de auto (2x 20min) muziek geluisterd via Spotify offline en verder de standaard dingen gedaan, internetten/imessage/twitter/facebook. Vrijwel overal via Wifi.

Edit: Ik draai nog op de reserve kopie van de iPhone1, althans heb nooit een nieuwe aan gemaakt en telkens de "laatste" terug gezet als ik een nieuwe iPhone kocht.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 01-12-2011 23:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt goed voor het beschreven gebruik.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:52:
Niet echt goed voor het beschreven gebruik.
Vind je? 6uur23 daadwerkelijk gebruik is toch netjes te noemen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Niet als je die vergelijkt met andere accutijden. Caneezy had nog 50% over na 7u nogwat gebruik en 10+u standby. Iemand anders had iets vergelijkbaars.

Ik heb die van mij vandaag aan de lader gestopt bij 14% accu en een gebruiktijd van net geen 7u en standby van 10u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dan valt het misschien wat tegen. Vond het zelf (en dat is het belangrijkst natuurlijk) wel netjes.
Misschien dat Wifi uit of een lagere brightness ook nog helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RnB schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:00:
Niet als je die vergelijkt met andere accutijden. Caneezy had nog 50% over na 7u nogwat gebruik en 10+u standby. Iemand anders had iets vergelijkbaars.

Ik heb die van mij vandaag aan de lader gestopt bij 14% accu en een gebruiktijd van net geen 7u en standby van 10u.
Heb mijn telefoon nu volledig opgeladen en ga slapen. Zal hem later op de dag intensief gebruiken en dan zal ik een screenshot posten van vandaag en de dagen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb op aanraden van een tweaker de iPhone in vliegtuigmodus gezet en gekeken hoe de batterydrain eruit ziet. Wat denk je?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VWKFZTx2fyVfgawHU1un1Scb/full.png

8)7

Dat is toch crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Wellicht hoort mijn vraag hier niet thuis, ik ervaar immers (nog :> )geen problemen, maar ik lees wat tegenstrijdige verhalen over hoe om te gaan met de eerste laadcyclus.

Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone. Nieuw uit doos is de batterij voor ongeveer 80% geladen.
Ik heb ergens gelezen (kan even niet meer terugvinden waar) dat je de telefoon eerst moet gebruiken en de accu (zo goed als) leegmaken, daarna volledig opladen.
Maar nu lees ik hier dat je juist meteen moet opladen...

Wat is het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Gisteren mijn Iphone 4s binnen gekregen waar 5.0.0 opstond.
Dit was gelijk een drama met m'n batterij, stand-by tijd was hetzelfde als gebruikerstijd en binnen no time van 100% naar 60% terwijl ik geen bijzondere dingen deed.

Gisteravond update 5.0.1 geínstalleerd en vannacht aan de lader gelegd. Vanochtend om half 8 eruit gehaald.
Heb nog 92% over met gebruik van 42 minuten en stand-by tijd van 2 uur en 57 minuten.

Ziet er al stukken beter uit!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig maar! Lijkt me toch even schrikken. Update werkt dus in aantal gevallen dus toch. :)

Hier gebruik van 3 uur en 15 minuten, stand-by 12 uur en 54 en percentage op 75%. Ik denk dat ik ook niet mag klagen. Met m'n HTC Desire HD was ik 's nachts al gauw 10% procent kwijt en had ik maar een stand-bytijd van 8 uur met normaal gebruik. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:05:
Gelukkig maar! Lijkt me toch even schrikken. Update werkt dus in aantal gevallen dus toch. :)

Hier gebruik van 3 uur en 15 minuten, stand-by 12 uur en 54 en percentage op 75%. Ik denk dat ik ook niet mag klagen. Met m'n HTC Desire HD was ik 's nachts al gauw 10% procent kwijt en had ik maar een stand-bytijd van 8 uur met normaal gebruik. :')
Dat zijn helemaal aardige tijden! Zoiets ga ik niet halen ben ik bang :( Zit nu op 82% dus ben bang dat ik net een dagje vol kan maken :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
sjorremans schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:28:
Gisteren mijn Iphone 4s binnen gekregen waar 5.0.0 opstond.
Dit was gelijk een drama met m'n batterij, stand-by tijd was hetzelfde als gebruikerstijd en binnen no time van 100% naar 60% terwijl ik geen bijzondere dingen deed.

Gisteravond update 5.0.1 geínstalleerd en vannacht aan de lader gelegd. Vanochtend om half 8 eruit gehaald.
Heb nog 92% over met gebruik van 42 minuten en stand-by tijd van 2 uur en 57 minuten.

Ziet er al stukken beter uit!
92% na pak em beet 3uur standby, en slechts 42 minuten gebruik... Ik vind dat nou niet echt goeie tijden te noemen. 96-97% zou dan redelijk zijn. 200uur standby = 0,5% per uur)

Ik weet natuurlijk niet wat je met je telefoon gedaan hebt in die 42 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
rinkel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:40:
[...]

92% na pak em beet 3uur standby, en slechts 42 minuten gebruik... Ik vind dat nou niet echt goeie tijden te noemen. 96-97% zou dan redelijk zijn. 200uur standby = 0,5% per uur)

Goed is het ook nog niet echt, wel een verbetering in vergelijking met gisteren. Vanochtend heeft de telefoon 2,5 uur onder mn kussen gelegen en toen was ik 2% kwijt.

Nu doe ik een beetje whatsappen en facebooken. Heb 2 telefoontjes gepleegd van ca. 10 minuten en dat is het wel eigenlijk. Zit nu op 79%. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB, heb je al een andere sim geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
rinkel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:40:
[...]

Vannacht om 1 uur opgeladen, en half 9 wakker, keurig 98% resterend. kom net thuis, van half 9 tot 12:15 3G aan, muziek, Whatsapp enal. Batterij op 76%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nope, ik kan zo snel niet aan een andere sim komen.
Ik heb sinds vanochtend wel 5.1 erop staan, ben benieuwd of het verbeteringen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels zo'n 98% zeker dat datje probleem gaat verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Een andere simkaart bedoel je?
En die conclusie trek je aan de hand van het feit dat ie in vliegtuigmodus zolang op 100% blijft staan of aan de hand van iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder andere het Apple forum, ik moet het zelf nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RnB schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:39:
Een andere simkaart bedoel je?
En die conclusie trek je aan de hand van het feit dat ie in vliegtuigmodus zolang op 100% blijft staan of aan de hand van iets anders?
Er zijn al meerdere mensen via amerikaanse forums die 5.1 hebben geinstalleerd en al duidelijk bewijzen dat hun batterij met meer dan 30% beter is. Op momenten dat ze dan 20% zouden hebben, hebben ze nu 50% of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang niet altijd, bij mij hielp het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Hm, ik heb na 18min gebruik en 48min standby al een decrease van 3%. Ik ga nog geen conclusies trekken, pas na een dag, maar ik vind het nog geen echte verbetering.

Ik zal binnenkort even een andere simkaart halen dan. Ik heb echter wel gewoon een standaard microsim, dus geen geknipt gebeuren.

Ik begrijp er geen kont van, net een nieuwe simkaart gehaald en gelijk geplaatst. Mocht ook niet baten.. Ik zie nog steeds de procenten eraf vliegen. Ik denk toch wel een procent per minuut.

[ Voor 25% gewijzigd door RnB op 02-12-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 1 week wachten heb ik bericht gekregen van algebeld.nl. Mijn accu probleem is te danken aan corrosie die is ontstaan in het toestel! Ik heb dit toestel slechts 2 weken in gebruik gehad. Vanaf het begin dat ik hem had heb ik al problemen met de batterij gehad. Kosten om de iphone te laten maken.... Let op nu komt het: €283,93,-

Schandalig!

Een oplossing van algebeld.nl heb ik tot dusver nog niet gekregen. Wordt vervolgd! :(

Ook wel grappig om te zien uit de brief is:

Geachte klant,

Wij hebben uw reparatie ontvangen met de klacht: Batterij is snel leeg / korte stand-by tijd.

U ontvangt een prijsopgave omdat de benodigde reparatie buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.
Aan het toestel is val-, stoot- of drukschade geconstateerd. 8)7
Voor het vermelde reparatiebedrag kan het toestel worden omgeruild.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Had vannacht toch nog even mn percentage aan staan om eens te kijken hoe die t zou doen vannacht, ziehier t resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2m7izrb.png

Kan je vertellen dat ik vannacht geen 3uur bezig ben geweest.

Lijkt erop dat er iets op de achtergrond is blijven hangen, lijkt Android wel, al kun je bij Android nog zien welke processen het meeste processortijd gebruiken.

Edit
Overigens is die 90% tot stand gekomen met een deel in flight modus.
Ik heb mn diagnose log nu wel helemaal vol met meldingen.

@RnB
Interessant! Het is nu duidelijk dat de benzineslurper in het zend/communicatie-deel zit (door die 100% na 8uur in flightmodus). Dit kan nog veel zijn, zoals whatsapp, pushmail, fetchmail, iMessage, facebook, etc..
Misschien eens al mn mailboxen eens verwijderen, kijken of dit helpt. IMessage heb ik al n tijdje uit staan.

[ Voor 37% gewijzigd door rinkel op 02-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:23
Ik heb m'n iPhone 4s 16 GB (wit) nu iets meer dan een week. De eerste dagen was hij na 13 uur leeg, daarna na 16 uur bij gelijk gebruik. Inmiddels is het verder verbeterd, zit nu al op 15 uur standby (4uur gebruik) en heb nog 50%. Ik heb de batterij nu 2x al helemaal leeg laten lopen, daarna merkte ik al significant verschil. Ik heb er dus vertrouwen in dat het nu beter wordt, batterij heeft blijkbaar een aanloopperiode nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Momenteel zit ik op 21 uur en 34 minuten standby en 13 uur gebruik. Resterend 28%.
Heb de toestel redelijk gebruikt vandaag.

Dit op een iPhone 4S 16GB Telfort
iOS 5.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Dat is zeker niet slecht, die 13 uur is echt behoorlijk.

Mag ik vragen hoeveel email boxen je hebt en hoe je ze binnenhaalt?
En welke apps heb je geinstalleerd?

[ Voor 49% gewijzigd door rinkel op 02-12-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
rinkel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:48:
Dat is zeker niet slecht, die 13 uur is echt behoorlijk.

Mag ik vragen hoeveel email boxen je hebt en hoe je ze binnenhaalt?
En welke apps heb je geinstalleerd?
Twitter, Facebook, Linkedin, Badoo, 1 Email om de half uur, iMessage, Whatsapp. App store daarnaast, youtube, muziek luisteren, WiFi heletijd aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik zit te kijken of er misschien een app is die roet in t eten gooit. Een ding is zeker, hij moet verbinding maken met t internet, aangezien de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de telefoon in flight modus zet. ALS het een app is.

Jammer genoeg is er geen app die dat voor je in de gaten kan houden. Zoals bij android.
Zijn er nogal wat. Ik ben iig alle apps nog eens langsgelopen. Bij facebook stonden alle meldingen al uit. Verder niet veel geks tegengekomen.
Ik begin langzaamaan toch mail te verdenken, dit is al eens een aantal keer eerder aangegeven, heb dat volgens mij ook al eens getest, maar misschien moet ik het nog eens wat meer aandacht geven. Misschien eens de drie email boxen eens geheel verwijderen of op een uur zetten. Ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Caneezy schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:21:
[...]

Twitter, Facebook, Linkedin, Badoo, 1 Email om de half uur, iMessage, Whatsapp. App store daarnaast, youtube, muziek luisteren, WiFi heletijd aan
Heb je je e-mail op fetch staan? Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat push mail ook een stroomvreter is. Echter wil ik mijn mails gewoon direct ontvangen, dus ik ontkom er niet aan om push aan te zetten. Nu vraag ik me sterk af of alleen dat het is, want jij haalt zulke gruwelijke tijden.

Ik vind het wel opvallend dat de 16GB versies hier de hogere tijden lijken te behalen. Ik bezit zelf de 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Hier een 16GB versie, niet de beste batterijduur helaas. Overigens heb ik de telefoon ook al eens als nieuw gedraaid, zonder e-mail e.d. Ondanks dat toch gewoon slechte batterijduur.

Ben dus bang dat wij er geen invloed op kunnen hebben en het gewoon afwachten is op iOS 5.1.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Door RnB zn post ben ik er toch wel van overtuigd dat het iets is wat data verstuurt. Maarja... Wat dan?
Misschien toch maar weer eens mn telefoon helemaal leeg halen en zonder apps een dagje testen. Vervolgens 1 mailbox op push, dan eens een app installeren, etc..
Wel heel wat gedoe dat veel tijd vergt om het verschil te zien.

[ Voor 51% gewijzigd door rinkel op 03-12-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nou, daar zit deels het probleem.
Wanneer ik namelijk mijn iPhone gebruik, dan zie ik de procenten voorbijvliegen. Als ie in stand-by is, is dit al stukken minder. En dit dus gewoon met 3G connectie hè. Dus tijdens gebruik, verbruikt ie gewoon veel te veel. En met gebruik heb ik het gewoon over wat whatsappen, facebook, browsen en wat nieuws applicaties gebruiken. Nou niet iets waarvan je zegt, aha, dat is het.

Caneezy kan van alles doen en toch haalt ie dikke tijden, dus er is gewoon iets mis.

Ter illustratie: net tijdens de ''boodschappen'' 2% eraf na 6min gebruik..... Mailtje gestuurd en iPhoneclub app gestart.

[ Voor 11% gewijzigd door RnB op 03-12-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Juist. Dat is ook de situatie hier.
Op zich haal ik zonder gebruik wel een standby tijd van 3 dagen. Maar zodra ik maar iets internet ofzo dan stijgt het verbruik enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik ben niet zo'n enorme gebruiker, dus had me een beetje gefocust op die standby tijden. De zijn ook iets makkelijker te vergelikken. Maar het is absoluut een probleem
Het gekke is, is dat ik om dat eens te testen 3uur lang tomtom aan had voor navigeren zonder voeding, en dat ging toen prima. Ik weet niet meer precies hoeveel procent er af ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus eigenlijk zou je een schedule app moeten hebben die s'nachts de 3G uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Normaal gesproken zit mijn telefoon in de lader snachts. Staat ie op een dock op t nachtkastje.
Ik laat em er soms af, puur om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is hier bij mijn 4s eigenlijk ook hopeloos -- en ik begrijp het ook niet zogoed, die standbye en gebruikstijden. Als ik hem na 100% te hebben opgeladen gedurende de nacht loskoppel van de oplader en helemaal niet gebruik is na 3 uur standbye tijd ook 2 uur gebruikstijd geregistreerd en de batterij 84% ---- Terwijl er geen applicaties op de achtergrond draaien (alles gesloten) en ik het apparaatje geen enkele keer aan heb gezet en hiervoor heb ik de push meldingen van hotmail en exchange ook nog eens uitgezet. Locatie services staan verder allemaal in ongewijzigde instellingen.

Het apparaat registreert dus tijdens de standbye tijd ook veel gebruikstijd -- terwijl ik er in ieder geval niets mee doe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RnB schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:01:
[...]

Heb je je e-mail op fetch staan? Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat push mail ook een stroomvreter is. Echter wil ik mijn mails gewoon direct ontvangen, dus ik ontkom er niet aan om push aan te zetten. Nu vraag ik me sterk af of alleen dat het is, want jij haalt zulke gruwelijke tijden.

Ik vind het wel opvallend dat de 16GB versies hier de hogere tijden lijken te behalen. Ik bezit zelf de 32GB.
Sorry ben ik weer jongens. Om de half uur fetcht hij me email.. Vind ik wel redelijk. Telefoon is vanavond uit gegaan. Totale tijd was ronde de standby: 1 dag 1 uur. en gebruik 14 uur. Vind ik wel goed. Ik post straks fotos op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Jongens zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/4307/img0078f.png

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Daar kan ik alleen maar van dromen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Holy cow!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:38
Standby op dit moment: 10 uur, gebruik 4 uur en 47 minuten. Om 8 uur van de lader gehaald. Nu nog 50 procent over. Ben blij dat mijn batterij van de 4s 16gb het tot nu toe nog altijd de hele dag wel volhoudt. Terwijl ik hem wel intensief gebruik, facebook, whatsapp, imessage, internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
timwijn schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:02:
Standby op dit moment: 10 uur, gebruik 4 uur en 47 minuten. Om 8 uur van de lader gehaald. Nu nog 50 procent over. Ben blij dat mijn batterij van de 4s 16gb het tot nu toe nog altijd de hele dag wel volhoudt. Terwijl ik hem wel intensief gebruik, facebook, whatsapp, imessage, internet.
Inderdaad daar ben ik dus ook heel blij mee. Tot nu toe tevreden. Hopelijk met 5.1 dat de batterij nog beter word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Gisteren een gebruikstijd van 8 uur en 33 minuten gehaald met een standby tijd van 1 dag. Had nog 4 procent over. Niet heel slecht dus. Alleen heb ik de telefoon nooit 8 uur zelf gebruikt dis er zullen wel apps zijn die iets doen, terwijl ik toch alles netjes afsluit. Toch nog even uitzoeken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sjorremans schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:05:
Gisteren een gebruikstijd van 8 uur en 33 minuten gehaald met een standby tijd van 1 dag. Had nog 4 procent over. Niet heel slecht dus. Alleen heb ik de telefoon nooit 8 uur zelf gebruikt dis er zullen wel apps zijn die iets doen, terwijl ik toch alles netjes afsluit. Toch nog even uitzoeken .
Zijn er diagnose-apps die wat meer inzicht geven in de draaiende processen en het energie verbruik? Of doet Apple daar niet aan? Ik kon niet 1-2-3 iets nuttigs vinden in de App store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik heb ook nog geen handige app gevonden, heb er al een paar gekocht en geprobeerd.

BleepingApple op het apple forum heeft wel iets interessants gevonden.
Het lijkt erop dat het telefoondeel zorgt voor de drain. Dus zonder sim maar met wifi aan en alles gewoon aan is er geen drain. Het enige verschil is dus dat de telefoonfunctie uit staat.

klik

Dus data uitzetten en wifi uit geeft nog wel die drain. Ik ga dit ook eens testen.

Edit
Kan vandaag even niet mijn sim eruit halen, dus voor de grap eens mn toestel op vliegtuigstand gezet met wifi aan. Vervolgens 3 mailboxen op push, facebook op push, locatievoorzieningen aan voor facebook, etc. Eigenlijk gewoon alles aan.
Ondertussen een mail of 15 binnen gekregen.
18.15: 83% (had in de autolader gezeten)
20:38: 82%

Dus, 0,5% per uur = 200uur standby, volgens het boekje dus.
Ik weet dat dit niet het hele verhaal vertelt, maar het zegt wel iets, onderandere dat push email, bij mij, niet de energievreter is.

Edit2
21:50: 78%
Bijna 4% in een uur... Bovenstaande mag dus in twijfel worden getrokken... Betekent 25uur standby

[ Voor 48% gewijzigd door rinkel op 04-12-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bij mij gaat het soms ook heel hard maar ik kan geen oorzaak aanwijzen. Ik kijk uit naar info/update van Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik zit toch nog eens wat na te rekenen.
Volgens de specs kun je 9uur wifi gebruiken, laten we zeggen 10uur, dat is toch wel 10% per uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
rinkel schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:19:
Ik zit toch nog eens wat na te rekenen.
Volgens de specs kun je 9uur wifi gebruiken, laten we zeggen 10uur, dat is toch wel 10% per uur...
'Gebruiken'. Of ik nu thuis zit met WiFi of onderweg met 3G (beiden op standby), het maakt voor mij 0,0 uit.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb m'n iPhone 4S nu sinds afgelopen donderdagavond (1 dec) en met locatievoorzieningen op "aan" en het gegeven dat ik nog relatief veel "speel" met m'n telefoon (nieuwigheid...), doe ik ongeveer 1,5 dag met de accu.

Als ik de locatievoorzieningen uit zet neemt de accuduur ontzettend toe! (maar daar waren al vele mensen vóór mij achtergekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Gitarist schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:19:
Ik heb m'n iPhone 4S nu sinds afgelopen donderdagavond (1 dec) en met locatievoorzieningen op "aan" en het gegeven dat ik nog relatief veel "speel" met m'n telefoon (nieuwigheid...), doe ik ongeveer 1,5 dag met de accu.

Als ik de locatievoorzieningen uit zet neemt de accuduur ontzettend toe! (maar daar waren al vele mensen vóór mij achtergekomen)
Klopt. Voor sommige apps is locatiebepaling echter wel handig, dus je kan het niet zomaar uitlaten. Ik zet het uit waar nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Xeanor schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:59:
[...]

Klopt. Voor sommige apps is locatiebepaling echter wel handig, dus je kan het niet zomaar uitlaten. Ik zet het uit waar nodig. :P
Ik zet het aan waar nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Bij mij is mijn wifi ook veel stabieler als ik locatievoorzieningen op uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:48
@caneezy aangezien er verhalen de ronde doen over een slechte batch ben ik benieuwd naar de eerste 4 letters van jou serienummer. En die van andere natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
@OkeOkeOke

DNVG

Ik hou het +/- 2 dagen vol op accu met redelijk gebruik.

[ Voor 63% gewijzigd door Turbo_boy op 06-12-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

DNQK hier, inclusief slechte batterijduur..
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste