Ik denk dat ze wel degelijk winst maken. Het verschil is dat de telefoon te duur wordt verkocht in de hoop daar meer geld uit te halen.
Anoniem: 282855
Huh, wat,? ik snap het niet, waarom een Nokia Lumia kopen als je voor het zelfde geld een echte Android Samsung Galaxy 2S kan krijgen?
It doesn't make sense, dit is waanzin gewoon!
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 282855 op 02-01-2012 02:40 ]
Als je zo'n vraag hier stelt, dan behoor je duidelijk niet tot de doelgroep en moet je vooral een S2 gaan kopen. Ook een prachtig apparaat, maar compleet andere doelgroep wat mij betreft.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ja is inderdaad heel mooi. Zag deze topic vannacht voorbijkomen, en begreep dus niet waarom een Windows phone te kopen voor zoveel geld.PaT schreef op maandag 02 januari 2012 @ 07:58:
Als je zo'n vraag hier stelt, dan behoor je duidelijk niet tot de doelgroep en moet je vooral een S2 gaan kopen. Ook een prachtig apparaat, maar compleet andere doelgroep wat mij betreft.
Anyway, Gewoon doen als je een Lumia wilt, laat je niet door mij afleiden.
(PaT, Begreep al niet waarom mijn berichtje ineens weg was, had hem weer herplaatst, nu duidelijk)
Succes.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 282855 op 02-01-2012 08:48 ]
Wat zit je nou te trollen man?Anoniem: 282855 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 02:17:
Huh, wat,? ik snap het niet, waarom een Nokia Lumia kopen als je voor het zelfde geld een echte Android Samsung Galaxy 2S kan krijgen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dit waren de redenen voor mij om voor de Lumia te kiezen:Anoniem: 282855 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:45:
[...]
Ja is inderdaad heel mooi. Zag deze topic vannacht voorbijkomen, en begreep dus niet waarom een Windows phone te kopen voor zoveel geld.
Anyway, Gewoon doen als je een Lumia wilt, laat je niet door mij afleiden.
(PaT, Begreep al niet waarom mijn berichtje ineens weg was, had hem weer herplaatst, nu duidelijk)
Succes.
- Ik heb al een Android gehad, wilde eens iets anders.
- Hoef geen lag(en ja, naar mijn mening lagt SII nog steeds)
- Wil een mooi scherm(geen groen ipv wit)
- Liefst een origineel design(geen iPhone-kopie)
- Liefst niet van plastic(plastic op de Lumia is wel goed genoeg voor mij)
- Liefst 4" scherm(Lumia 800 zou dus van mij wat groter mogen
Aangezien ik iets anders dan Android wou(de Razr is ook wel mooi, maar te groot en te duur), ging ik kijken naar WP7. Met name, naar de Lumia 710 en Lumia 800. En toen kwam de aanbieding van TPH voorbij, dus werd het de Lumia.
Ik kan het ook wel begrijpen dat jij een super oversatured en groot scherm wilt, duizenden apps en dual-core processor dat op papier leuk klinkt, maar ja...
Ik wil deze week ook de Lumia halen, maar met het abbo wat ik op het oog heb, krijg ik deze niet gratis.
Als ik het Bel-SMS-Web 200min 250mb € 37,50 *50%korting € 18,75, abbo neem, moet ik €130 bij betalen.
Maar als ik nu Bel-SMS-Web 450min 1000mb € 57,50 *50%korting € 28,75 neem, kan ik dan gewoon na 3 maanden me abbo verlagen naar de bovenstaande, of kan ik maar 1 stap omlaag?
Als ik het Bel-SMS-Web 200min 250mb € 37,50 *50%korting € 18,75, abbo neem, moet ik €130 bij betalen.
Maar als ik nu Bel-SMS-Web 450min 1000mb € 57,50 *50%korting € 28,75 neem, kan ik dan gewoon na 3 maanden me abbo verlagen naar de bovenstaande, of kan ik maar 1 stap omlaag?
---RAWE CEEK!!!---
Ik kan het ook wel begrijpen dat jij een super oversatured en groot scherm wilt, duizenden apps en dual-core processor dat op papier leuk klinkt, maar ja... 
Nog al prettig hoor al die apps, groot scherm, en zeer snelle telefoon.
Lag? Nou niet op mijn Samsung Galaxy 2S hoor, Je zal wel een starters telefoon als de Samsung Plus heeft dat ding geloof ik bedoelen.
Ik heb hier Nu een Lumia voor mij liggen, het doet de pantalon niet zwellen, Lumia heeft juist lag!
Verneem graag uwer reactie.
Lag? Nou niet op mijn Samsung Galaxy 2S hoor, Je zal wel een starters telefoon als de Samsung Plus heeft dat ding geloof ik bedoelen.
Ik heb hier Nu een Lumia voor mij liggen, het doet de pantalon niet zwellen, Lumia heeft juist lag!
Wut?Anoniem: 282855 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:04:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Wat voor lag?Anoniem: 282855 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:04:
Laatst met een Nexus S gespeeld maar vond de interface toch een soort van niet helemaal vloeiend lopen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zal wel een aantal apps missen, maar ik hoop dat ze alsnog ooit beschikbaar komen.
Als je je Market paar dagen niet start, dan 10 apps te updaten hebt en klikt dan op "alles updaten", moet jij eens kijken wat die telefoon gaat laggen.Lag? Nou niet op mijn Samsung Galaxy 2S hoor, Je zal wel een starters telefoon als de Samsung Plus heeft dat ding geloof ik bedoelen.
Niemand weet of dit kan, wil graag deze telefoon, maar wil niet aan een duur abbo vast zitten.NoFearCreations schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:59:
Ik wil deze week ook de Lumia halen, maar met het abbo wat ik op het oog heb, krijg ik deze niet gratis.
---RAWE CEEK!!!---
Is geen starterstelefoon en het gaat hier over de Lumia dus graag ontopic.Anoniem: 282855 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:04:
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases
Vodafone, sms'te mij zonet. 'Uw aanvraag voor nummerbehoud is in behandeling genomen'. Het abonnement moet ingaan op 1 februari, ik hoop dat dat ook lukt, en dat het niet vanaf nu één maand verder is.
Wss forum niet goed gelezen (miss is dit al gezegd) maar ik hoor net van coolblue dat ze de lumia 800 niet kunnen uitleveren in belgie tot 2 februari, ook al bestel ik hem in nederland.. welke Belgen hebben hun lumia al en via wat gekocht ? zelf gaan halen ?
Ik heb begrepen dat je bij Vodafone pas na 6 maanden kan verlagen. Zie ook de Vodafone Klantenservice website. En het is maar 1 stap onder het niveau van je huidige abonnement, en kost je 20 euro.NoFearCreations schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Niemand weet of dit kan, wil graag deze telefoon, maar wil niet aan een duur abbo vast zitten.
Edit: Doh! Het ging natuurlijk om KPN niet Vodafone
[ Voor 3% gewijzigd door TrueChaoZ op 04-01-2012 13:19 ]
Graag meer info: abo voor 12 maanden? Hoeveel maanden krijg je die 50% korting?NoFearCreations schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Niemand weet of dit kan, wil graag deze telefoon, maar wil niet aan een duur abbo vast zitten.
Is sim only geen optie?
Bij Telfort zit je op 13,85/ mnd (12 mnd abo): 200 min, 25 sms en 200MB. Lumia kan je bij het V&A gedeelte vast voor zo'n 360-370,- krijgen.
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases
Abbo voor 24 maanden. Wil geen sim-only, gaat me er juist om dat ik het toestel gratis krijg.
Wil graag bij KPN blijven. Bij TPH zeiden ze dat het wel kon, ga nu de klantenservice maar is bellen.
Wil graag bij KPN blijven. Bij TPH zeiden ze dat het wel kon, ga nu de klantenservice maar is bellen.
---RAWE CEEK!!!---
Zo iets?NoFearCreations schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:42:
Abbo voor 24 maanden. Wil geen sim-only, gaat me er juist om dat ik het toestel gratis krijg.
http://www.phonehouse.nl/...kpnbel-sms-web/275/2jaar/
http://www.phonehouse.nl/...kpnbel-sms-web/200/2jaar/
(2de bijna gratis)
Tis al geregeld. Krijg morgen de Lumia thuis, eerste maand met het 450 abbo, en na een maand kan ik hem al verlagen naar de 200. Super geregeld bij KPN!
---RAWE CEEK!!!---
Heb hem gisteravond gehad van de TPH actie. Eerste indruk mooi toestel. Kon alleen nog geen verbinding maken met Vodafone maar vandaag zou mijn nummer overgezet worden. Dadelijk even kijken of het al werkt.
Ik zit er aan te denken om het volgende abonnement te nemen bij Vodafone inclusief de Nokia Lumia 800:
Bel+Sms+Web 200 2 jaar
Toestelprijs: € 70
1e 6 maand: € 17,25
overige 18 maand: € 34,50
Totale kosten: € 70 + € 103 + € 621 = 794 euro.
35 euro is wel het maximale wat ik wil uitgeven per maand. Ik
Iemand nog een tip voor een goedkoper abonnement?
Bel+Sms+Web 200 2 jaar
[ Voor 214% gewijzigd door Isane op 03-01-2012 22:21 ]
Jammer dat je de deal van TPH net gemist hebt. Ik denk dat het wel goedkoper kan eigenlijk en zou nog ff wachtenMarkoAlmelo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:36:
Ik zit er aan te denken om het volgende abonnement te nemen bij Vodafone inclusief de Nokia Lumia 800:
Bel+Sms+Web 200 2 jaar
Dat is wel heel duur. Als ik jou was zou ik eens verder kijken bij MTV Mobile of Hi. Daar hoef je bij een 2-jarige abbo vaak niet te betalen.MarkoAlmelo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:36:
Bel+Sms+Web 200 2 jaar
@de rest
Kunnen we ontopic blijven. Led4sale's doel is om te trollen en de Android Fanboy rond te hangen. Blijkbaar is hij nogal onzeker en moet hij het almachtige Android beschermen tegen het leugenachtige Windows Phone.
Wat ik wil zeggen: voortaan negeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 04-01-2012 00:47 ]
Anoniem: 57478
Ik zag op 26-12-11 een actie bij The Phone House waar je een Nokia Lumia 800 kreeg bij een jaar abbo van Vodafone ,ik heb gelijk de aanvraag ingediend met nummerbehoud ,27-12-11 netjes gebeld door The Phone House voor controle en een afspraak ,de tijdelijke afspraak was op 3-1-12 op mijn werkadres,alleen mijn nummer moest nog van Prepay (Simyo) naar Vodafone overgezet worden .ik kreeg toen een berichtje van Vodafone dat het 5 -1-12 werd overgezet maar in tussen is dit al weer 2 keer verzet en ik moet nu wachten op akkoord van Vodafone voordat ze de Nokia bezorgen maar ik denk dat er wel meer berichtjes aan komen !!!
Nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt want overzetten is toch zo gebeurd.!!!!!
Nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt want overzetten is toch zo gebeurd.!!!!!
Mijn nummer zou op 5 Januari overgezet worden, gisteren nog een sms'je van Vodafone gehad. Vandaag is dus mijn abbonement ingegaan(ten minste, dat hoop ik, zit allemaal data te verstoken), kan van zowel T-Mobile, als van Vodafone bellen, maar niet gebeld worden - de lijn is dan bezet en sms'jes komen niet aan. Iemand enig idee wanneer mijn nummer dan echt overgezet wordt of moet ik Vodafone bellen?
_
Zie nu dat ik op de website van T-Mobile weg ben, ligt dus aan Vodafone.
_
Zie nu dat ik op de website van T-Mobile weg ben, ligt dus aan Vodafone.
[ Voor 11% gewijzigd door exelletor op 05-01-2012 12:54 ]
Nummerportatie kan altijd maximaal 24 uur duren, is mij verteld!
Anoniem: 80466
De losse toestellen zijn hier aardig geprijsd voor 423 euro : http://www.mobielskopen.nl/?s=lumia
Zeker de cyan en magenta versies zijn lastig voor die prijs te vinden
Zeker de cyan en magenta versies zijn lastig voor die prijs te vinden
Hebben mensen deze 1 jarige aanbiedingen al gezien? Zeker voor de mensen die geinteresseerd zijn in veel mb's:
http://www.castle.nl/aanb...0-icm--1-jarig-abonnement
http://www.castle.nl/aanb...0-icm--1-jarig-abonnement
Voor de mensen met Vodafone Bel + Sms + Web abbo(vooral van die 1 jaar actie):
Op de website van Vodafone, bij My Vodafone kun je een extra Internet extra bundel gratis aanvinken - je betaalt dan 2.50EUR/ elke 100MB extra. Veel goedkoper dan 8 cent/MB extra die we standaard betalen(je moet dan wel redelijk wat MB's overzitten om goedkoper uit te zijn)
Op de website van Vodafone, bij My Vodafone kun je een extra Internet extra bundel gratis aanvinken - je betaalt dan 2.50EUR/ elke 100MB extra. Veel goedkoper dan 8 cent/MB extra die we standaard betalen(je moet dan wel redelijk wat MB's overzitten om goedkoper uit te zijn)
thanks das een goede tip!exelletor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:24:
Voor de mensen met Vodafone Bel + Sms + Web abbo(vooral van die 1 jaar actie):
Je zegt gratis, en vervolgens 2.50EUR/elke 100 mb extra. Hoe zit de vork nu precies in de steel? Bedankt voor de goede tip, btw.
Dat optie zit er niet standaard in en je moet hem aanvinken. Dus, wanneer je overheen gaat, betaal je dan 2.50EUR/100MB dat je overheen gaat. Maar je hebt geen vaste maandelijkse kosten.Crescendo schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:20:
Je zegt gratis, en vervolgens 2.50EUR/elke 100 mb extra. Hoe zit de vork nu precies in de steel? Bedankt voor de goede tip, btw.
Het komt dus goedkoper uit wanneer je meer dan ~35MB overheen zit.
Ik zoek nog een goedkope roze voor me gf i.c.m een abonnement. Hi.nl heeft alleen de zwarte helaas (maar had wel een goede aanbieding). Abbo prijs rond de 35eur. Liefst KPN/Hi of Vodafone.
Iemand een suggestie?
Iemand een suggestie?
https://wren.co/join/Devian
VF heeft op dit moment de beste aanbiedingen voor 1 jaar contracten (ook wanneer je niet via VF zelf bestelt, itt hi en kpn helaas). 2 jaar maakt het niet veel uit welke provider je kiest.Devian schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:28:
Ik zoek nog een goedkope roze voor me gf i.c.m een abonnement. Hi.nl heeft alleen de zwarte helaas (maar had wel een goede aanbieding). Abbo prijs rond de 35eur. Liefst KPN/Hi of Vodafone.
Iemand een suggestie?
Kijk eens bij the Phone house of Belcompany
Maar ik dacht dat de roze pas in februari leverbaar zou zijn? Zie nu dat ze hem bij TPH uit de lijst met opties hebben gehaald.
[ Voor 9% gewijzigd door jkommeren op 10-01-2012 08:17 ]
Dus dit is alleen voor mensen die over hun bundel zouden gaan? En als je dan over je bundel gaat betaal je 2,50 EUR per 100mb dat je je over je bundel gaat?exelletor schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:24:
[...]
Dat optie zit er niet standaard in en je moet hem aanvinken. Dus, wanneer je overheen gaat, betaal je dan 2.50EUR/100MB dat je overheen gaat. Maar je hebt geen vaste maandelijkse kosten.
Het komt dus goedkoper uit wanneer je meer dan ~35MB overheen zit.
Dat klopt, en je moet er dus blijkbaar minimaal 35MB over heen gaan (maar dat is dan vaak wel het geval) om goedkoper uit te zijn. Ga je meer dan 35MB zonder bundel er over heen dan betaal je meer dan die € 2,50.Crescendo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Dus dit is alleen voor mensen die over hun bundel zouden gaan? En als je dan over je bundel gaat betaal je 2,50 EUR per 100mb dat je je over je bundel gaat?
Anoniem: 614
Prijzen zijn al beter aan het worden. De relatief lage prijs bij de MyCom helpt blijkbaar.
Gisteren in alle winkels van MyCom op te halen. Nu pas over 2 dagen.
Gisteren in alle winkels van MyCom op te halen. Nu pas over 2 dagen.
Ik zit met het idee te spelen om mijn iPhone 4 te ruilen voor een Lumia 800 via marktplaats oid. Maar ik vraag me af of dit een goede ruil zou zijn. Qua waarde komen ze in elk geval overeen, +- 350 euro.
Is het uberhaupt slim om een nieuwe 2e hands Lumia te nemen?
Ik zou even wachten tot de nieuwe patch uitgerold is. Er zijn nu zoals je misschien weet veel telefoons met accu problemen, sommige laden maar tot 1000/1500 op, andere (zoals die van mij) tot 1300/1500. Ik zou pas tweedehands kopen als ik zeker wist dat die patch bij alle telefoons goed gaat werken.
youtube.com/@hisrep
Ik ben van plan deze telefoon te nemen, icm. een KPN personal sim abonnement. Nu zit ik alleen met 1 vraag: Ze geven aan dat je je bundel hoger en lager kunt instellen, aan de hand van je gebruik. Weet iemand hie dit zit? Kan ik bijv ook in 1x van 42.50 naar 30 euro pm? dus 3 stappen terug?
Als het prijsverschil echt de moeite waard is; waarom niet?voxxel schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:26:
Ik zit met het idee te spelen om mijn iPhone 4 te ruilen voor een Lumia 800 via marktplaats oid. Maar ik vraag me af of dit een goede ruil zou zijn. Qua waarde komen ze in elk geval overeen, +- 350 euro.
Ik heb zelf een 2e hands gekocht via marktplaats voor 270 Euro, krasloos.
Unlocked, maar wel Vodafone branded. Hij pakte van de week meteen de update.
Don't rely on their truth alone
Paar posts eerder staat dit:Evoluzione schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:06:
Ik ben van plan deze telefoon te nemen, icm. een KPN personal sim abonnement. Nu zit ik alleen met 1 vraag: Ze geven aan dat je je bundel hoger en lager kunt instellen, aan de hand van je gebruik. Weet iemand hie dit zit? Kan ik bijv ook in 1x van 42.50 naar 30 euro pm? dus 3 stappen terug?
Ook staat inderdaad op hun website:NoFearCreations schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:54:
Tis al geregeld. Krijg morgen de Lumia thuis, eerste maand met het 450 abbo, en na een maand kan ik hem al verlagen naar de 200. Super geregeld bij KPN!
Geen definitie van hoeveel omlaag, terwijl er iets lager bij KPN Mobiel staat:Je hebt een Personal Sim abonnement:
Je kunt 3 maanden na het afsluiten of na het verlengen van je abonnement jouw abonnement wijzigen
Bij het wijzigen kun je overstappen naar een hogere of lagere bundel binnen jouw abonnement
Het wijzigen van je abonnement naar een hogere of lagere bundel is gratis
Je kunt één keer per maand je abonnement wijzigen
De einddatum van je abonnement blijft ongewijzigd, hoe vaak je je abonnement ook wijzigt (omhoog of omlaag)
Je kunt je abonnement wijzigen op MijnKPN.
"Je kan dan maximaal één bundel omlaag. "
Ik zit zelf ook wel aan deze constructie te denken, bij 1 jarige abo's is deze telefoon bij KPN nog steeds zeer interessant, alleen loopt mijn huidige abo nog best een tijd door, maar tegen de tijd dat mijn abo afloopt ga ik hier ook zeer zeker naar kijken...
-Xbox Gamertag: Dbongers
De Engelsen hebben geluk.
De Lumia 800 is er vandaag te koop voor 150 euro!
http://www.argos.co.uk/we...=-1&searchTerms=LUMIA+800
En het is geen foutje
http://www.theverge.com/2...mia-800-sim-free-argos-uk
Alleen in de UK geleverd, kent niemand familie daar die het kan doorsturen....actie vanuit tweakers haha
Woonde ik maar even in de UK
En het is geen foutje
Alleen in de UK geleverd, kent niemand familie daar die het kan doorsturen....actie vanuit tweakers haha
[ Voor 40% gewijzigd door alwaysleft op 21-01-2012 12:34 ]
Ja, kunnen we niks opstarten hierAnoniem: 425430 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:41:
Wow dat is echt goedkoop
Als iemand een kennis heeft daar, doe ik meteen mee !!
Anoniem: 425430
Ik ben ook ff aan het denken voor een kennis.
Ken wel iemand die daar zit, maar niet echt persoonlijk of zo... helaas
I'm in! Als mijn ouders thuis komen neem ik contact op met een achterneef in de UK. Hopen dat ik er zo een kan krijgen
jammer, als iemand iemand kent in de UK....kunnen we een gezamenlijke actie opzettenAnoniem: 425430 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:45:
Ik ben ook ff aan het denken voor een kennis.
Zou je via je neef misschien meer dan 1 kunnen bestellen ??HollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:47:
I'm in! Als mijn ouders thuis komen neem ik contact op met een achterneef in de UK. Hopen dat ik er zo een kan krijgen
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 425430 op 21-01-2012 12:49 ]
Schrijf je mij ook inHollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:47:
Ik doe mijn best voor iedereen, maar mijn (achter)neef kennende zal die geen eens moeite doen om er een voor mij te bestellen
mmm, minder...moeten toch goede tweakers zijn met goede kennissen in de UK...HollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:49:
Ik doe mijn best voor iedereen, maar mijn (achter)neef kennende zal die geen eens moeite doen om er een voor mij te bestellen
Het mag niet, maar misschien ff in het normale Lumia 800 topic posten.
Volgens mij kijken daar meer mensen dan hier...
En het is geen foutje
doe het even hier posten omdat in telecomproviders er nog niet veel reactie is wat kan uitbloeien tot iets moois, namelijk iedereen een goedkope lumia
En het is geen foutje
doe het even hier posten omdat in telecomproviders er nog niet veel reactie is wat kan uitbloeien tot iets moois, namelijk iedereen een goedkope lumia
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 21-01-2012 13:05 ]
doneAnoniem: 425430 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:55:
Het mag niet, maar misschien ff in het normale Lumia 800 topic posten.

Anoniem: 433014
beide links zijn dood!alwaysleft schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:57:
http://www.argos.co.uk/we...amp;searchTerms=LUMIA+800
En het is geen foutje
doe het even hier posten omdat in telecomproviders er nog niet veel reactie is wat kan uitbloeien tot iets moois, namelijk iedereen een goedkope lumia![]()
Grrr ik kan niemand in Engeland bereiken en mijn ouders zijn niet thuis. WAAR ZIJN ZE ALS IK ZE NODIG HEB
Anoniem: 80466
http://www.argos.co.uk/st...il/searchtext%3ELUMIA.htm
120 pond.
Jammer dat ik hem niet kan bestellen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 21-01-2012 13:06 ]
de bedoeling vanuit meerdere hier is om een actie op te starten als iemand iemand in de UK kent...Anoniem: 80466 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:05:
[...]
http://www.argos.co.uk/st...il/searchtext%3ELUMIA.htm
120 pond.
Jammer dat ik hem niet kan bestellen
je kunt ook telefonisch bestellen by the way...post net iemand op thevergeHollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:03:
Grrr ik kan niemand in Engeland bereiken en mijn ouders zijn niet thuis. WAAR ZIJN ZE ALS IK ZE NODIG HEB![]()
Ja maar shippen ze naar het buitenland?alwaysleft schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:12:
[...]
je kunt ook telefonisch bestellen by the way...post net iemand op theverge
nee, daarom zeg ik ook als iemand iemand goed in de UK kent kunnen we een actie opstarten :)dat diegene ze besteld en doorstuurd naar iemand in Nederland en die ze weer naar ons verstuurd...is allemaal niet zo moelijk...en dan betalen we bijvoorbeeld 175 euro voor het toestel, heeft diegene ook nog winstHollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:12:
[...]
Ja maar shippen ze naar het buitenland?
[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 21-01-2012 13:16 ]
Te laat:
Update: That was it, folks. Argos seems to have quickly run through its stock of Lumia 800s as the order button on its web store no longer takes you anywhere. If you were quick enough to get an order in on time, congratulations.
Te laat 
Update: That was it, folks. Argos seems to have quickly run through its stock of Lumia 800s as the order button on its web store no longer takes you anywhere. If you were quick enough to get an order in on time, congratulations.
mmmm, de site werkt nog en mensen kunnen nog bestellen met de goede prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 21-01-2012 13:18 ]
nope, je kunt nog steeds bestellen... http://www.argos.co.uk/we...=-1&searchTerms=LUMIA+800
De site werkt nog, maar als je op order clickt komt er niks..
telefonische bestellingen worden wel nog aangenomenHollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:20:
De site werkt nog, maar als je op order clickt komt er geen bestel scherm
Ugh ik geef het op, ik moet verder studeren. Maandag tentamens. Waarom heb je dit soort acties nooit in Nederland
ja idd...best een schande eigenlijkHollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:26:
Ugh ik geef het op, ik moet verder studeren. Maandag tentamens. Waarom heb je dit soort acties nooit in Nederland
Hmm het schijnt een pricing issue geweest te zijn...
https://www.facebook.com/argos/posts/371613726188591
https://www.facebook.com/argos/posts/371613726188591
Blauw & Rood wordt zwaar mee gestunt door MediaMarkt deze dagen!
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Anoniem: 320675
ik mag verlengen bij tmobile ( bij andere providers pas over 1 maand ) ik wil een abbonement nemen met de lumia 800 . het liefst een 1 jaar abbonement waarbij het toestel gratis is ... zo niet dan niet al teveel bij betalen.. ik heb niet veel belminuten nodig rond de 150/200 min is genoeg ... belangrijker is dat snel internet . als 1 jarig abbonement niet mogelijk is wat zou dan een goede 2 jaars abbonement zijn.. ik heb hierboven ergens een link gezien waarbij je het toestel gratis krijg bij een 1 jarig abb. die actie is van vodafone maar helaas mag ik dus nog niet bij een andere provider verlengen... iemand tips? links naar websites zijn welkom..
De beste deal die ik heb kunnen vinden is:
Vodafone 1 jaar Bel+SMS+Web 200 + Nokia Lumia 800 Black
34,50 -> eerste 3 maanden 50% korting
eenmalig bijbetalen €144
aansluitkosten €30
http://www.castle.nl/abonnement-met-gsm/abonnementen/10527
Kijken of t-mobile m kan matchen, want heb eigenlijk niet zoveel zin om van provider te wisselen.
Vodafone 1 jaar Bel+SMS+Web 200 + Nokia Lumia 800 Black
34,50 -> eerste 3 maanden 50% korting
eenmalig bijbetalen €144
aansluitkosten €30
http://www.castle.nl/abonnement-met-gsm/abonnementen/10527
Kijken of t-mobile m kan matchen, want heb eigenlijk niet zoveel zin om van provider te wisselen.
Hoe bedoel je? wat kosten ze dan?fewips schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:40:
Blauw & Rood wordt zwaar mee gestunt door MediaMarkt deze dagen!
Miijn Vodafone Abbo zou vandaag ingaan, echter staat er nog steeds 'geen bereik', ik snap dit niet? Mijn Simyo is wel afgesloten, maar Vodafone nog niet ingegaan, moet ik dit ergens activeren?
EDIT: Zal zeker de Microsim moeten activeren door te bellen naar de klantenservice, fijn dat ze dat niet even mailen of smsen o.i.d dat dat nog moet gebeuren..
EDIT: Zal zeker de Microsim moeten activeren door te bellen naar de klantenservice, fijn dat ze dat niet even mailen of smsen o.i.d dat dat nog moet gebeuren..
[ Voor 29% gewijzigd door Crescendo op 01-02-2012 20:35 ]
422 euro. Niet echt speciaal stunten zou ik zeggen. Maar tijdens de BTW vrije dagen waren de blauwe en rode 377 (zwarte was 402), maar net op het moment dat ik wou bestellen was de blauwe op.HollovVpo1nt schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:09:
Hoe bedoel je? wat kosten ze dan?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Misschien nu bij de Saturn, die hebben zo'n actie waardoor hij 60 euro goedkoper zou moeten zijn
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Anoniem: 188437
Prijzen op pricewatch kloppen niet. Zijn bij studentenmobiel en GSMwijzer de prijzen indien je ook en internetbundel afneemt.
Antwoord van Studentmobiel: Zoals afgesproken nog een mail ten aanzien van ons gesprek. Na navraag blijkt de fout bij Tweakers te liggen. Wij zijn helaas niet verantwoordelijk voor vergelijksites en verzoeken u de klacht ten aanzien van de niet kloppende maandbedragen bij Tweakers te leggen.
Jammer.
Bij Saturn zie ik geen aanbieding voor Lumia staan.
Antwoord van Studentmobiel: Zoals afgesproken nog een mail ten aanzien van ons gesprek. Na navraag blijkt de fout bij Tweakers te liggen. Wij zijn helaas niet verantwoordelijk voor vergelijksites en verzoeken u de klacht ten aanzien van de niet kloppende maandbedragen bij Tweakers te leggen.
Bij Saturn zie ik geen aanbieding voor Lumia staan.
@Echtroodhaar
Dan moet je dus wel naar de Saturn winkel toe natuurlijk.
De folder is alleen aanbiedingen, de actie is geldig op assortiment met ongetwijfeld wel een paar uitzonderingen zoals Apple, spelcomputers etc. Zie actievoorwaarden
[YouTube: http://youtu.be/uRa2RMGOjbQ]
Vergelijkbaar dus met de diverse landelijke MM actie's, wat ook niet zo verwonderlijk is, aangezien beide ketens dezelfde mama hebben.
Dan moet je dus wel naar de Saturn winkel toe natuurlijk.
De folder is alleen aanbiedingen, de actie is geldig op assortiment met ongetwijfeld wel een paar uitzonderingen zoals Apple, spelcomputers etc. Zie actievoorwaarden
[YouTube: http://youtu.be/uRa2RMGOjbQ]
Vergelijkbaar dus met de diverse landelijke MM actie's, wat ook niet zo verwonderlijk is, aangezien beide ketens dezelfde mama hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door Yippie op 02-03-2012 23:16 ]
Nu bij www.castle.nl gratis i.c.m. 1 jaar Vodafone BSW Smart 150
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik heb vandaag de Lumia 800 besteld met een 1 jarig Vodafone bel+sms+websmart 100 abonnement bij Typhone.
Eerste 4 maanden 21,25 euro, daarna 42,50 euro.
Eerste 4 maanden 21,25 euro, daarna 42,50 euro.
Alleen voor Belgische tweakers
Geldig voor aankopen tot 31/05/2012.

Voor meer info: https://webaction.highco-data.be/WebAct_NOKIA
Geldig voor aankopen tot 31/05/2012.

Voor meer info: https://webaction.highco-data.be/WebAct_NOKIA
[ Voor 5% gewijzigd door c-mattic op 15-04-2012 09:47 ]
Na een jaar mijn Omnia 7 gebruikt te hebben wil ik dit toestel ook, maar wel voor 1 jaar.
Hij is nu in de aanbieding bij GSM Eindhoven, voor 295 euro (simlockvrij).
http://gsm-telecom.marktp...-2-jaar-garantie-295.html
Inclusief een KPN 350/350/400 abonnement zijn dan de totaalkosten 517 euro 1 jaar (bijvoorbeeld).
Bij Hi Toestellease 150/150/1000 kost het toestel 463,50 voor 1 jaar exclusief aankoop van het toestel.
Bij Castle is hij niet meer gratis en nu het goedkoopst met een 1 jaar BSW Smart 100/100/1000 voor 513.
Heeft er iemand een betere aanbieding gespot? Ik wil 1 jaar en zoveel mogelijk MB, bellen en sms doe ik weinig.
Hij is nu in de aanbieding bij GSM Eindhoven, voor 295 euro (simlockvrij).
http://gsm-telecom.marktp...-2-jaar-garantie-295.html
Inclusief een KPN 350/350/400 abonnement zijn dan de totaalkosten 517 euro 1 jaar (bijvoorbeeld).
Bij Hi Toestellease 150/150/1000 kost het toestel 463,50 voor 1 jaar exclusief aankoop van het toestel.
Bij Castle is hij niet meer gratis en nu het goedkoopst met een 1 jaar BSW Smart 100/100/1000 voor 513.
Heeft er iemand een betere aanbieding gespot? Ik wil 1 jaar en zoveel mogelijk MB, bellen en sms doe ik weinig.
[ Voor 15% gewijzigd door Initech op 16-04-2012 14:47 ]
Wat een achterlijke tent die Studentmobiel/GSMwijzer.
Ik had dus een boze mail gestuurd, krijg ik nu terug dat de Nederlandse toestellen zogenaamd ineens uitverkocht waren en dat de leverancier alleen buitenlandse toestellen hadden liggen. Verder het standaard verhaal dat een buitenlands toestel minstens zo goed is en geschikt voor NL-markt bladiebla.
Dus eerst zeggen ze toe dat ik een NL-toestel krijg en dat de Lumia 800 geen importproduct is, en nu trekken ze hun keutel in?
En kosten voor retourzending willen ze niet vergoeden. Nu gaat 't maar om 8,05 Euro maar het gaat mij om het principe: ik geef van tevoren aan dat ik geen buitenlandse meuk wil (en indien dat wel zo is moest de order maar meteen geannuleerd worden zodat verzendkosten voor beide partijen niet gemaakt hoefden te worden), zij zeggen toe alleen echte NL-Lumia's te verkopen en geen import-Lumia's. Als ze dan achteraf dat toch verkeerd doen, dan mogen ze imho ook opdraaien voor de kosten van retourzending. Dat heet ondernemersrisico.

Dus eerst zeggen ze toe dat ik een NL-toestel krijg en dat de Lumia 800 geen importproduct is, en nu trekken ze hun keutel in?
En kosten voor retourzending willen ze niet vergoeden. Nu gaat 't maar om 8,05 Euro maar het gaat mij om het principe: ik geef van tevoren aan dat ik geen buitenlandse meuk wil (en indien dat wel zo is moest de order maar meteen geannuleerd worden zodat verzendkosten voor beide partijen niet gemaakt hoefden te worden), zij zeggen toe alleen echte NL-Lumia's te verkopen en geen import-Lumia's. Als ze dan achteraf dat toch verkeerd doen, dan mogen ze imho ook opdraaien voor de kosten van retourzending. Dat heet ondernemersrisico.

Ik zou die 8 euro niet laten liggen, je hebt daar gewoon recht op. Ze hebben niet geleverd wat ze hadden moeten leveren, jij zit met de kosten. Datkenniet.
Ik wilde een simlock vrije toestel,maar kreeg een italiaanse branded nokia lumia 800 (Bij opstarten logo van netwerk TIM ofzo) daar baalde ik van.Heb mijn verzendkosten niet terug gekregen jammer genoeg.Je koopt een simlock vrije toestel en dan liegen ze gewoon tegen je.Bart-Willem schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:58:
[...]
Ik bestel er ook niets meer, iets toezeggen en toch heel wat anders opsturen. Dat valt bij mij onder de categorie "beroepsleugenaars". Had jij wel je verzendkosten vergoed gekregen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
In jouw geval hadden ze dus ook gewoon verzendkosten moeten vergoeden.

Dat die branded is wil natuurlijk niet zeggen dat die niet simlock vrij isAmaze86 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:45:
[...] Ik wilde een simlock vrije toestel,maar kreeg een italiaanse branded nokia lumia 800 (Bij opstarten logo van netwerk TIM ofzo) daar baalde ik van.Heb mijn verzendkosten niet terug gekregen jammer genoeg.Je koopt een simlock vrije toestel en dan liegen ze gewoon tegen je.
Blijft natuurlijk dat het vervelend is, maar om nou te zeggen dat ze tegen je gelogen hebben. Nee. Tenzij je hebt gevraagd om een unbranded simlock vrije telefoon en je een branded of gesimlockte telefoon krijgt.