Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jkommeren
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 29-08 10:04
Podver, net gemist! :( vanochtend deed de website vreemd bij mij, en nu is hij aangepast. Ook maar op een mailtje gegooid, wie weet..

jkommeren wijzigde deze reactie 16-12-2011 13:06 (71%)

• Martijn018
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54
Ja, actie is afgelopen.
Gisterenavond heb ik hem rond 21:30 besteld.
Ik keek vanmiddag op de site: 320 euro voor het toestel nu?!
5 minuten later werd ik gebeld om m'n bestelling te bevestigen. Ik heb nog gevraagd of de eenmalige kosten wel het zelfde zijn gebleven als in het bestel overzicht, en dat bevestigde ze.
Ik heb dus ECHT geluk gehad.
Succes nog rimave, ik ben bang dat je pech hebt. :(

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:15

gws24

Thinking is hard!

Ik heb hem ook gisteravond besteld zo rond 10 uur en werd vandaag gebeld om 2 uur om een afleverafspraak te maken voor aankomende donderdag. Helaas moet ik dan werken, en ook de dagen erna, dus het word pas na kerst maar voor deze prijs kan je niet klagen :)

aan de dame van AMP Logistics aangegeven dat ik aankomende donderdag dus niet kon en dat het pas de week erop op woensdag kon. Nu net een mail van ze dat de afleverafspraak op woensdag 21/12 staat :o . Hoop dat ze dat gaan redden want ik stap over van t-mobile en dat kon wel even duren; de afspraak is dan ook nog niet definitief maar het zou wel een mooi kerstcadeau zijn!

gws24 wijzigde deze reactie 16-12-2011 18:27 (42%)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Croccifixio83
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 28-04 19:50
Ik heb de Lumia 800 ook maar besteld bij The Phone House met een 1 jarig Vodafone Bel- SMS- Web 200 abonnement. Te goedkoop om te laten liggen. Vanwege nummerbehoud wordt hij volgende week zaterdag bezorgd. Kan niet wachten!

• Vistajevski
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:25
Mhmm, Phonehouse heeft de losse Lumia 10 euro duurder gemaakt. Hij was eerst 479 euro, nu 489. Zijn er eigenlijk nog andere aanbieders die unbranded toestellen verkopen?

• 614
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
quote:
Vistajevski schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:04:
Mhmm, Phonehouse heeft de losse Lumia 10 euro duurder gemaakt. Hij was eerst 479 euro, nu 489. Zijn er eigenlijk nog andere aanbieders die unbranded toestellen verkopen?
Belcompany

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:07
Net gebeld met The Phonehouse. Helaas, ze konden hem niet meer gratis aanbieden.
Ik heb net op de banner geklikt op het moment dat hij verwijderd werdt.
Wel jammer, maar goed. Dan hou ik lekker m'n iPhone 4 met een sim-only abbo.
Niet via TPH uiteraard. :P

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• jkommeren
Uiteindelijk maar online via Belcompany besteld;

Blauwe lumia, 130 euro icm nieuw abo: 1jr Vodafone Web Smart 100 a 42.50 p/m, eerste 4mnd 50% korting.

100 minuten (betalen per seconde na eerste minuut), onbeperkt sms, 1000mb 14.4mbps, voip en tethering

Hoop dat ik hem morgen heb :)

P.s. was wel opvallend dat de Lumia op de factuur voor 429 euro stond opgegeven. Volgens mij houden ze de losprijs kunstmatig hoog..

jkommeren wijzigde deze reactie 20-12-2011 07:30 (19%)

• Batsu
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:58
Mijn Lumia zou morgen geleverd worden door AMP Logistics (TPH) maar er lijkt vertraging te zijn met mijn nummerbehoud van T-mobile naar Vodafone. Beide operatoren zijn akkoord (al was de datum van overdracht eerst 12/01/12 en nu vandaag blijkbaar in een keer 17/01/2012....).

iemand soortgelijke ervaringen gehad? Hoop toch echt morgen het toestel te ontvangen!

• Jannibal23
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:47
Hoe kom jij aan de informatie dat beide operatoren akkoord zijn?

Zelf maak ik namelijk dezelfde overstap (toestel wordt, onder voorbehoud van goedkeuring nummerportering, komende vrijdag geleverd). Dus ben nieuwsgierig of ik dit ook kan inzien.

• Batsu
Bellen....

naar t-mobile, naar vodafone, naar the phonehouse en naar AMP logistics....

Ik heb iig nog geen bevestiging gekregen dat mn nummerbehoud is goedgekeurd dus ik wordt wat zenuwachtig aangezien ik morgen mijn toestel wil krijgen, ongeacht of mn nummerbehoud in orde is...

• Ge2rt
  • Laatst online: 16-09 22:47

Ge2rt

4.8 kWp - gas/jr: <300 m3 :-)

Bij mij lijkt ook de overgang van prepaid T-Mobile naar Vodafone-abbo niet snel opgepakt te worden. Het is dus afwachten of AMP vrijdag langs kan komen, zoals onder voorbehoud afgesproken.

• Batsu
Ben aan t twitteren met TPH, zal wel laten weten wat daar uitkomt!

• Croccifixio83
quote:
Batsu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:39:
Ben aan t twitteren met TPH, zal wel laten weten wat daar uitkomt!
Graag, ik heb ook nog niets gehoord n.a.v. mijn bestelling.

• Heezen2011
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:25
Ik heb een vraag maar ik weet niet of ik hier helemaal goed zit. Maar ik weet wel dat jullie me makkelijk antwoord zullen kunnen geven.

Zodra ik wifi en 3g actief heb staan en ik ben binnen bereik van een wifi netwerk zal de telefoon dan automatisch voor de wifi kiezen ipv de 3g?

alvast vriendelijk bedankt.

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-09 14:11
Je zit niet in het goede topic. Zoek het juiste topic op.

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

quote:
Heezen2011 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:57:
Ik heb een vraag maar ik weet niet of ik hier helemaal goed zit. Maar ik weet wel dat jullie me makkelijk antwoord zullen kunnen geven.

Zodra ik wifi en 3g actief heb staan en ik ben binnen bereik van een wifi netwerk zal de telefoon dan automatisch voor de wifi kiezen ipv de 3g?

alvast vriendelijk bedankt.
Ja, moet natuurlijk wel het Wifi netwerk bekend zijn in de telefoon.
Ik heb ontdekt dat Windows Phone niet automatisch connect naar OPEN netwerken, ook al zijn ze toegevoegd. Alleen netwerken met beveiliging

• Heezen2011
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:25
quote:
ThaNetRunner schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:59:
[...]

Ja, moet natuurlijk wel het Wifi netwerk bekend zijn in de telefoon.
Ik heb ontdekt dat Windows Phone niet automatisch connect naar OPEN netwerken, ook al zijn ze toegevoegd. Alleen netwerken met beveiliging
Ah kijk precies wat ik wilde weten. Super bedankt.

• Relief2009
Kunnen we voortaan gewoon niet reageren op dit soort posts? Anders leren mensen er niets van.

• Batsu
Vaag verhaal.

Mijn aanvraag tot nummerbehoud is in eerste instantie afgekeurd omdat er blijkbaar een termijn van 30 dagen tussen moet zitten? Ze hadden gevraagd wanneer mijn contractdatum afloopt, dus dat had ik ingegeven.

Nu heeft vodafone dus 17/1/2012 voorgesteld, wat voor mij ok is. Dit is blijkbaar al doorgestuurd naar t-mobile maar die hebben het nog niet ontvangen 8)7

Het zal dus wel afwachten worden en ik verwacht m morgen niet. Mooi kak.

Tenzij alles in een keer goed gaat komen vandaag nog maar daar heb ik weinig vertrouwen in helaas.

• Witte Herder
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-03-2013
quote:
Batsu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:10:
Vaag verhaal.

Mijn aanvraag tot nummerbehoud is in eerste instantie afgekeurd omdat er blijkbaar een termijn van 30 dagen tussen moet zitten? Ze hadden gevraagd wanneer mijn contractdatum afloopt, dus dat had ik ingegeven.
Ik zit in een gelijk situatie met een overgang van T-mobile naar Vodafone (ik zou hem vrijdag krijgen maar reken er maar niet op). Ik heb eerst naar T-mobile gebeld voordat ik bij het afsluiten van het Vodafone-contract de einde oud abonnement/start nieuw abonnement optie invulde. Op advies van de medewerkster heb ik 27 januari ingevuld, hierbij de 30-dagen termijn in acht nemende.

Wat ik alleen niet begrijp: waarom ben jij bij de levering afhankelijk van het akkoord tussen de twee desbetreffende providers als het abonnement toch pas over enkele wegen ingaat? Je kunt toch met je t-mobile kaart met je nieuwe toestel bellen tot het nieuwe contract met nummerbehoud is ingegaan?

Laatste vraag: heeft het überhaupt wel zin om alle partijen te gaan bellen om het proces in zijn geheel te versnellen?

• jkommeren
quote:
Batsu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:00:
Mijn Lumia zou morgen geleverd worden door AMP Logistics (TPH) maar er lijkt vertraging te zijn met mijn nummerbehoud van T-mobile naar Vodafone. Beide operatoren zijn akkoord (al was de datum van overdracht eerst 12/01/12 en nu vandaag blijkbaar in een keer 17/01/2012....).

iemand soortgelijke ervaringen gehad? Hoop toch echt morgen het toestel te ontvangen!
Hier ongeveer hetzelfde probleem, bij Belcompany zeggen ze dat Vodafone mijn nummer al actief heeft?

• Batsu
quote:
jkommeren schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:52:
[...]

Hier ongeveer hetzelfde probleem, bij Belcompany zeggen ze dat Vodafone mijn nummer al actief heeft?
das vreemd!!

• Batsu
quote:
Witte Herder schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:47:
[...]

Ik zit in een gelijk situatie met een overgang van T-mobile naar Vodafone (ik zou hem vrijdag krijgen maar reken er maar niet op). Ik heb eerst naar T-mobile gebeld voordat ik bij het afsluiten van het Vodafone-contract de einde oud abonnement/start nieuw abonnement optie invulde. Op advies van de medewerkster heb ik 27 januari ingevuld, hierbij de 30-dagen termijn in acht nemende.

Wat ik alleen niet begrijp: waarom ben jij bij de levering afhankelijk van het akkoord tussen de twee desbetreffende providers als het abonnement toch pas over enkele wegen ingaat? Je kunt toch met je t-mobile kaart met je nieuwe toestel bellen tot het nieuwe contract met nummerbehoud is ingegaan?

Laatste vraag: heeft het überhaupt wel zin om alle partijen te gaan bellen om het proces in zijn geheel te versnellen?
ik snap ook niet waarom die nummerportering eerst in orde moet zijn. Anders hou ik dat Vodafone nummer wel?

Heeft dat win? Nee waarschijnlijk niet, maar dan heb ik wel zelf het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb en dan slaap ik wat beter (al ben ik wel teleurgesteld natuurlijk, toch n week naar uitgekeken).

• Witte Herder
quote:
Batsu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:55:
[...]

ik snap ook niet waarom die nummerportering eerst in orde moet zijn. Anders hou ik dat Vodafone nummer wel?

Heeft dat win? Nee waarschijnlijk niet, maar dan heb ik wel zelf het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb en dan slaap ik wat beter (al ben ik wel teleurgesteld natuurlijk, toch n week naar uitgekeken).
Het "lang gewacht, toch gekregen" gevoel heeft ook zo z'n charmante kant imo. Ik heb in het verleden echt dramatische ervaringen met het nummerbehoudproces van Hi naar T-mobile gehad dus ik ben wel wat gewend. :+

• Jannibal23
Online is ook wel het een en ander in te zien.

Op http://www.vodafone.nl/statusnb/?cmpid=60043 kan je op basis van je mobiele nummer controleren of Vodafone al iets aan het doen is. In mijn geval is er niks bekend.

Als je een my-tmobile account hebt kan je op https://www.t-mobile.nl/m...atusnumberportingout.aspx ook het een en ander zien. (In mijn geval ook nog niks...:( )

• Batsu
Bedankt!

Bij mij staat er dat het nummer bij T-mobile is overgezet naar Vodafone.

op de Vodafone site staat helaas nog dat ze wachten op n reactie van T-mobile.

Nou ja afwachten dus blijkbaar. het zal er om hangen denk ik!

• jkommeren
quote:
Batsu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:26:
Bedankt!

Bij mij staat er dat het nummer bij T-mobile is overgezet naar Vodafone.

op de Vodafone site staat helaas nog dat ze wachten op n reactie van T-mobile.

Nou ja afwachten dus blijkbaar. het zal er om hangen denk ik!
Bij mij bleek er toch wat anders aan de hand. Schijnbaar denken ze nog steeds dat ik bij Vodafone zit, terwijl ik daar een jaar of 8 geleden ben weggegaan voor Orange.

Nu wordt een "extern bedrijf" ingehuurd om mijn nummer uit hun systeem te halen, wat maximaal 2 weken gaat duren. Lekker dan. :-(

Hoop dat jij je tel morgen iig hebt ;)

jkommeren wijzigde deze reactie 20-12-2011 15:59 (3%)

• Batsu
quote:
jkommeren schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:58:
[...]

Bij mij bleek er toch wat anders aan de hand. Schijnbaar denken ze nog steeds dat ik bij Vodafone zit, terwijl ik daar een jaar of 8 geleden ben weggegaan voor Orange.

Nu wordt een "extern bedrijf" ingehuurd om mijn nummer uit hun systeem te halen, wat maximaal 2 weken gaat duren. Lekker dan. :-(

Hoop dat jij je tel morgen iig hebt ;)
Nou niet dus. Zojuist een bericht gehad, nummerbehoud is nog niet rond (wat maakt dat GVD nou uit!!??).
Erg raar want het probleem zit m dus bij Vodafone. Lijers....

En gezien de drukte zal het wel weer een week wachten worden! Oftewel ik mag blij zijn als ik m dit jaar nog heb.

Batsu wijzigde deze reactie 20-12-2011 17:29 (8%)

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ik zou de lumia morgen krijgen maar ook mijn nummerbehoud van T-mobile naar Vodafone is er nog niet door dus geen vroeg kerstcadeau voor mij :'( . Dat verwachtte ik eerlijk gezegd al want pas afgelopen donderdag alles in gang gezet / besteld bij de phonehouse. Op mijn T-mobile is echter wel te zien dat de portering is goedgekeurd en alleen nog de laatste controle door moet (stap 4); hoe lang dit echter gaat duren is natuurlijk maar de vraag.

Wel raar dat ik eerst op zaterdag een sms van vodafone krijg dat ze nummerbehoud per 2-2-2012 aanvragen en maandag dat ze nummerbehoud per 3-2-2012 aanvragen. Komt waarschijnlijk omdat de laatste dag van mijn contract 2-2 was en dat het dus per 3-2 pas kan ingaan. Alleen jammer dat T-mobile dat niet uit zichzelf doet. Snap trouwens niet dat alles zolang moet duren, met alle technologie van vandaag moet dat toch gewoon automatisch geregeld kunnen worden?

Wel heb ik al een nieuwe sim besteld en ontvangen bij T-mobile zodat ik nu voor mijn oude mobi de gewone sim kan gebruiken en zodra ik de lumia heb de microsim tot begin februari. Let op dat als je hetzelfde wil doen je een gewone sim moet aanvragen bij t-mobile (kosten 5 euro); is namelijk een gecombineerde: je drukt het formaat dat je wil uit de kaart. Dit vermelden ze alleen niet op de website!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• jkommeren
Staat nu ook op 4launch met als status "2 stuks onderweg vanuit onze leverancier"

http://www.4launch.nl/sho...umia-800--blauw-/tweakers

Voor 450 euro :) wellicht aantrekkelijk voor degenen die hem los willen kopen

jkommeren wijzigde deze reactie 21-12-2011 10:14 (20%)

• Batsu
quote:
gws24 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:50:
Ik zou de lumia morgen krijgen maar ook mijn nummerbehoud van T-mobile naar Vodafone is er nog niet door dus geen vroeg kerstcadeau voor mij :'( . Dat verwachtte ik eerlijk gezegd al want pas afgelopen donderdag alles in gang gezet / besteld bij de phonehouse. Op mijn T-mobile is echter wel te zien dat de portering is goedgekeurd en alleen nog de laatste controle door moet (stap 4); hoe lang dit echter gaat duren is natuurlijk maar de vraag.
Daar staat ie bij mij dus ook op.

Wat zijn het bij T-mobile ook een stel sukkels. Ik heb gebeld en gezegd wat de status is. Zegt ie doodleuk, ja dat staat niet in mijn systeem..... Hoe kan het nou zijn dat ik via internet meer zie als iemand die toegang heeft tot de T-mobile systemen?

Ik zeg dat TPH bevestiging nodig heeft dat het is goedgekeurd, zegt die Pipo; Ja dan ga je er naar toe en dan zeg je dat het in orde is..... Ja natuurlijk want zo werkt dat!

Ik ben teleurgesteld dat blijkbaar in de huidige technologische samenlevening dit soort dingen blijkbaar nog te moeilijk zijn.

• Driek
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Mijn Ben nummerportering is goedgekeurd :)
Telefoon verwacht ik dus gewoon morgen, volgens planning :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• Witte Herder
quote:
Batsu schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:02:
[...]

Wat zijn het bij T-mobile ook een stel sukkels. Ik heb gebeld en gezegd wat de status is. Zegt ie doodleuk, ja dat staat niet in mijn systeem..... Hoe kan het nou zijn dat ik via internet meer zie als iemand die toegang heeft tot de T-mobile systemen?

Ik zeg dat TPH bevestiging nodig heeft dat het is goedgekeurd, zegt die Pipo; Ja dan ga je er naar toe en dan zeg je dat het in orde is..... Ja natuurlijk want zo werkt dat!

Ik ben teleurgesteld dat blijkbaar in de huidige technologische samenlevening dit soort dingen blijkbaar nog te moeilijk zijn.
Is het misschien nuttig om met Vodafone te bellen? Ze moeten de goedkeuring van T-mobile toch verder oppikken?

• Relief2009
quote:
Batsu schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:02:
[...]

Dont tell me about it. Ik ben dankzij nummerbehoud van T-Mobile naar Vodafone uiteindelijk pas 6!! maanden later overgezet.

• Batsu
Joepie het is rond!!!

Vandaag bevestiging gehad dat het rond was (gisteren al volgens Vodafone). Zit dus ergens een dag vertraging in.
Direct na de mail datum aangepast voor komende vrijdag al!! Er id dus wel ruimte in!

Blij als een kind!

• jkommeren
Grats kerel :) hoop snel te volgen ;)

• gws24

gws24

Thinking is hard!

quote:
Batsu schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:34:
Joepie het is rond!!!

Vandaag bevestiging gehad dat het rond was (gisteren al volgens Vodafone). Zit dus ergens een dag vertraging in.
Direct na de mail datum aangepast voor komende vrijdag al!! Er id dus wel ruimte in!

Blij als een kind!
Bij mij is vandaag ook de portering van t-mobile naar vodafone rond en ben gebeld voor een nieuwe afleverafspraak. Helaas kan ik pas volgende week woensdag de telefoon in ontvangst nemen; kan niet eerder ivm werk. Naja, zoals ik al eerder zei: voor deze prijs kan je ook niet klagen :) .

• Croccifixio83
Bij mij is het ook rond. Zaterdag wordt hij afgeleverd. :)

• PP25
  • Laatst online: 17-09 07:36
Vorige week donderdag ben ik ingegaan op de phonehouse aanbieding. Maandag in huis en alles werkt. Ok, ik zat dan al wel bij vodafone, maar toch erg snel!

Fijn toestel trouwens.

• dj_raoul
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:12
Onze tussenpersoon kan eindelijk leveren via KPN Zakelijk :) Hopelijk heb ik hem morgen nog binnen, leuk kerstkadootje :9

• Witte Herder
Uw aanvraag bij Vodafone is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw The Phone House bestelling.
Leverdag/ dagdeel: 23-12-11 tussen 08:30 en 13:00

Toen ik zag dat het van beide kanten goedgekeurd was toch maar even met TPH gebeld. Of het zonder dat belletje ook vandaag geregeld was weet ik niet maar er achter aan zitten helpt volgens mij wel!

• Driek
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:29
sinds vanmorgen 10:30 eigenaar, 1e indruk: schitterend. Zwart echt zwart,
:D

Tijd van werken, tijd van rusten

• Chippu
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:34
Ik keek net op een link naar TPH eerder gegeven in dit topic. Er werdt gezegd dat deze aanbieding maar tot 16 december geldig was maar hij lijkt nog steeds beschikbaar:

http://www.phonehouse.nl/...qiid=12203971&color=black

392.25 voor een Lumia 800 bij een 1-jarig abonnement.

Zie ik het nu verkeerd of kan ik nog steeds profiteren van deze deal? :)

• Batsu
quote:
Chippu schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:53:
Ik keek net op een link naar TPH eerder gegeven in dit topic. Er werdt gezegd dat deze aanbieding maar tot 16 december geldig was maar hij lijkt nog steeds beschikbaar:

nee dat kan. Lijkt een nieuwe aanbieding omdat de HTC sensation er niet tussen staat. Dus snel doen als ik jou was! Heb hem nu een dag, toptoestel! Zal volgende week een review schrijven!

• Frankisback
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17-09 20:25
Goede aanbieding :) Zojuist overstag gegaan en de Cyaan Lumia 800 besteld :)

• Chippu
Bedankt voor de vlotte reactie Batsu.

Ben net als Frankisback overstag gegaan en heb een bestelling geplaatst. Ik overwoog hiervoor nog een Samsung Omnia W, daar deze iets goedkoper is, maar deze aanbieding (+1 jaar sim-only na afloop) maakt ze ongeveer even duur op een 2-jarige basis.

• Batsu
quote:
Chippu schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 13:53:
Bedankt voor de vlotte reactie Batsu.

Ben net als Frankisback overstag gegaan en heb een bestelling geplaatst. Ik overwoog hiervoor nog een Samsung Omnia W, daar deze iets goedkoper is, maar deze aanbieding (+1 jaar sim-only na afloop) maakt ze ongeveer even duur op een 2-jarige basis.
Heb de samsung ook overwogen maar vanwege deze aanbieding was de keuze snel gemaakt! Fijne kerst!!

• Sirius
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21-07 19:37
Iemand enig idee of deze telefoon dan Vodafone branded is ja/nee?

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 08:06
quote:
Sirius schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:47:
Hangt er vanaf waar je hem koopt :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Sirius
Fok, had ff moeten quoten!

Actie bij the Phonehouse :-)

Het gaat mij niet om de Lumia (maar dat geldt voor meer mensen heb ik het sterke vermoeden) want het idee is om Bel - SMS - Web Smart 150 te nemen, de Lumia te verkopen en de Galaxy S plus/ S2 te halen. Ik ben heel benieuwd naar de dit jaar uit te komen modellen en wil een telefoon om het komende jaar goed over te kunnen bruggen. Kom van een Nokia E72 dus qua snelheid kan het alleen maar beter ;-)

• 614
  • Niet online
quote:
De GS2 is ook met eenzelfde aanbieding.
http://www.phonehouse.nl/kerstdeals/?icmp=100001_kerstdeals
En als je een weekje een Lumia 800 gevuld met data gebruikt hebt, zal je niet meer naar een GS2 willen of je moet wel erg verknocht zijn aan het erg open Android.
.

614 wijzigde deze reactie 25-12-2011 02:11 (29%)

• Sirius
Foutje (wordt bedtijd :-/)

De Lumia (cyaan) zal ik op basis van Bel - SMS - Web 250 nemen, die grote databundel van web smart heb ik niet nodig. De actie van de S2 is dan minder interessant. Alhoewel ik zeer zeker niet negatief tegenover Windows Phone sta is er qua telefoon zelf een aantal (voor mij negatieve) punten dat de S2 niet heeft. Het draaien van custom roms als een van de belangrijkste.

Maar idd, je weet het nooit, zeker als de verwachtingen niet zo hoog zijn kan het 100% (en meer) meevallen.

Ik zie je gewijzigde post: aan de ene kant zweer ik bij de eenvoud van iOS (als ik dat mag vergelijken met het ook kant en klare en niet te customizen Windows Phone) op m'n iPad maar het begint gewoon te 'kriebelen' als ik speel met de Galaxy S van m'n vriendin. Ik vind het heerlijk als ik alles naar m'n hand kan zetten. Anderzijds is het ook meer spelen om het spelen ;-)

Komt verder nog bij dat ik een broertje dood aan dat social media gedoe heb en daar ligt de kracht van Windows Phone in mijn optiek vooral in. Maar goed, daarin moet ik mijn mening dan misschien herzien.......

Sirius wijzigde deze reactie 25-12-2011 02:24 (36%)

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
quote:

Thanks! Ik heb hem ook besteld vandaag. Ik baalde al een beetje dat ik de vorige keer te laat was..

Bij de lokale TPH is hij op voorraad, in het mailtje staat dat, als hij voorradig is meestal 'vandaag bestellen is morgen bellen' van toepassing is. Weet iemand zo of die stelling bij web only deals, geldig is op de voorraad van de lokale vestiging? Die heeft hem namelijk op voorraad, en zou dus misschien volgende week dinsdag / woensdag al kunnen leveren...

• Vistajevski
  • Laatst online: 10:25
quote:
Sirius schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:47:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik wil komende week een lumia halen (abo heb ik al, zij het niet van vodafone). Maar ik zou gek zijn om een los toestel te kopen als hetzelfde toestel + abo goedkoper is. Vraag is dus of het inderdaad om dezelfde unbranded, simlockvrije toestellen gaat die TPH ook los verkoopt?

• Sirius
Uitgaande van de aangeboden Lumia's (die van een verlenging afkomen) bij v&a zou ik bijna unbranded zeggen.

• jkommeren
quote:

Nice! Ik heb hem ook meteen besteld met een VF Smart 48.50 1 jr. (ook gratis nu, was een stuk duurder)

Thanks! :D

• Ctgras
  • Niet online
Dankzij het langs vliegen van dit topic in de sidebalk ben ik ook gelijk overstag gegaan. Bijna te mooi om waar te zijn, de aanbieding.
Speciale dank aan Chippu!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-09 18:35

HollovVpo1nt

HD2 noob

De aanbieding is echt heel verleidelijk.. Ik zit alleen met het probleem dat ik nog een HTC HD2 heb die 100% in orde is. Nouja, probleem is het niet echt :P Meer pech denk ik haha

HollovVpo1nt wijzigde deze reactie 25-12-2011 17:56 (19%)

• Sirius
Ligt aan je huidige abonnement. Ik heb sim only en ben al over mijn contractsduur heen. Ik wilde sowieso overstappen naar Vodafone en de combi met de Lumia is dan erg interessant (doorverkopen waardoor ik een erg goedkoop abonnement overhoud).

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-09 18:35

HollovVpo1nt

HD2 noob

quote:
Sirius schreef op zondag 25 december 2011 @ 20:33:
Ligt aan je huidige abonnement. Ik heb sim only en ben al over mijn contractsduur heen. Ik wilde sowieso overstappen naar Vodafone en de combi met de Lumia is dan erg interessant (doorverkopen waardoor ik een erg goedkoop abonnement overhoud).
Had je het tegen mij? Mijn contractduur is ook al verlopen. Ik heb in principe ook een sim only besteld (maandelijks opzegbaar). Neemt natuurlijk niet weg dat ik een goed en degelijk toestel heb :)

• Sirius
quote:
joblamie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:38:
Coolblue biedt de Lumia 800 nu toch weer los aan en is op voorraad. Dus vandaag voor 22.30 uur besteld is morgen in huis.
Quoten is idd makkelijker ;-)

Ja, was voor jou bedoeld.

Bij twijfel niet doen, zeker niet als je er nog tevreden mee bent.

• jkommeren
quote:
jkommeren schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:15:
[...]

Nice! Ik heb hem ook meteen besteld met een VF Smart 48.50 1 jr. (ook gratis nu, was een stuk duurder)

Thanks! :D
Net gebeld door Phonehouse, afleverafspraak gemaakt voor 3 januari :) nog eventjes geduld! O+

• Crescendo
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2017
Actie is nu volgens mij wel afgelopen staat nu weer 80euro voor toestel

• exelletor
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 30-06-2018
quote:
Crescendo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:43:
Actie is nu volgens mij wel afgelopen staat nu weer 80euro voor toestel
Bij mij nog steeds gratis:
http://www.phonehouse.nl/kerstdeals/?icmp=100001_kerstdeals

• Crescendo
Twijfel, twijfel, lastig dit :).

• Batsu
quote:
gewoon doen ;-)
wat is de twijfel??

• Crescendo
Heb sim-only pas een maand geleden afgesloten.

• Crescendo
Toch maar besteld :). Nu hopen dat ik niet te laat ben! Ingaande op 1 Februari 2012, nog even Simyooen dus.

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
quote:
xPhantom schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:27:
[...]

Thanks! Ik heb hem ook besteld vandaag. Ik baalde al een beetje dat ik de vorige keer te laat was..

<knip>
Vanmiddag gebeld voor een leverafspraak, dinsdag 3 januari tussen 8:30 en 13:00. Dag van te voren krijg ik een mail met een concrete tijd in een blok van 2 uur.. :)

• Crescendo
Ik ben ook gebeld, maar ze konden me niet bereiken. Moet morgen terugbellen naar AMP om een afspraak te maken. Even een vraag, ik heb als ingangsdatum 2 februari 2012 gekozen, in het mailtje staat dat na het maken van de afspraak het abbonement bij Vodafone wordt aangevraagd. Is het 'handig' om nu al Simyo te contacteren dat mijn sim-only per 1 februari 2012 opgezegd moet worden? Ik snap de gang van zaken niet volledig, hoe het nu in zijn werk gaat.

Edit: omdat ik nog niet de leeftijd van 18 heb bereikt, de gegevens van mijn pa ingevuld, echter lees ik nu nergens dat je 18 moet zijn, daar ben ik vanuit gegaan. Moet je 18 zijn om bij TPH een abbo aan te gaan?

Crescendo wijzigde deze reactie 27-12-2011 23:29 (19%)

• Ctgras
  • Niet online
Ik kreeg vanmorgen geheel onverwacht een belletje met de mededeling dat ze morgen al kunnen leveren, gelijk maar mee akkoord gegaan! Waar die 1-2 weken wachttijd voor staan vraag ik me dan ookweer af.

• TrueChaoZ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 29-03 22:15
quote:
Crescendo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:24:
Ik ben ook gebeld, maar ze konden me niet bereiken. Moet morgen terugbellen naar AMP om een afspraak te maken. Even een vraag, ik heb als ingangsdatum 2 februari 2012 gekozen, in het mailtje staat dat na het maken van de afspraak het abbonement bij Vodafone wordt aangevraagd. Is het 'handig' om nu al Simyo te contacteren dat mijn sim-only per 1 februari 2012 opgezegd moet worden? Ik snap de gang van zaken niet volledig, hoe het nu in zijn werk gaat.
Ik zit in hetzelfde schuitje... allicht iets moeilijker. Ik moet ook nog Simyoén tot 1 februari 2012. Alleen gaat mijn Simyo pas in op 6 januari :P Dus was lastig uitleggen aan de dame van AMP vandaag aan de telefoon hoe mijn nummerbehoud moet werken, want ja die deal met Vodafone BSW 200/250 voor 1 jaar kon ook ik niet laten liggen. Nog bedankt iedereen voor de tips en links - ik had hem de vorige keer net gemist.

Hoe het volgens mij werkt: jij hoeft niks te doen verder, dus niet je abonnement opzeggen bij Simyo. Vodafone via Phonehouse/AMP gaat proberen om de door jou opgegeven datum op te zeggen bij Simyo als je hebt gekozen voor nummerbehoud. Zie bijvoorbeeld http://www.phonehouse.nl/nummer-behoud/

TrueChaoZ wijzigde deze reactie 27-12-2011 23:40 (7%)

• TrueChaoZ
quote:
Ctgras schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:37:
Ik kreeg vanmorgen geheel onverwacht een belletje met de mededeling dat ze morgen al kunnen leveren, gelijk maar mee akkoord gegaan! Waar die 1-2 weken wachttijd voor staan vraag ik me dan ookweer af.
Je hebt ook de Cyan versie gekozen neem ik aan, daar staat inderdaad die 1-2 weken bij en bij geen enkele PH bij mij in de buurt op voorraad. Ik begreep inderdaad ook van de dame van AMP die mij opbelde dat dat niet klopte, en dat ze veel sneller konden leveren. Helaas moet ik dus nog iets langer wachten, voorlopig komt die van mij op 7 januari pas.
quote:
Let dus op, de deal loopt vandaag af! ;)

TrueChaoZ wijzigde deze reactie 27-12-2011 23:43 (16%)

• exelletor
quote:
TrueChaoZ schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:42:

[...]

Let dus op, de deal loopt vandaag af! ;)
Was er gisteren al bij. :P

• Crescendo
quote:
TrueChaoZ schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:39:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje... allicht iets moeilijker. Ik moet ook nog Simyoén tot 1 februari 2012. Alleen gaat mijn Simyo pas in op 6 januari :P Dus was lastig uitleggen aan de dame van AMP vandaag aan de telefoon hoe mijn nummerbehoud moet werken, want ja die deal met Vodafone BSW 200/250 voor 1 jaar kon ook ik niet laten liggen. Nog bedankt iedereen voor de tips en links - ik had hem de vorige keer net gemist.

Hoe het volgens mij werkt: jij hoeft niks te doen verder, dus niet je abonnement opzeggen bij Simyo. Vodafone via Phonehouse/AMP gaat proberen om de door jou opgegeven datum op te zeggen bij Simyo als je hebt gekozen voor nummerbehoud. Zie bijvoorbeeld http://www.phonehouse.nl/nummer-behoud/
Oké. Duidelijk, ik heb Simyo sinds begin november dus ik kan hem ook al eerder opzeggen in theorie, maar ik dacht dat daar een maand opzegtermijn voor moest staan. Nu bellen ze vanavond volgens mij weer van AMP Logistics, en dan maken we afspraak rond die 1 februari. Ze doen wel lastig (aan de ene kant ook goed) met dat ze persé diegene willen spreken op wie zijn naam het wordt gezet. Vanochtend weer gebeld, wilden ze wederom alleen mijn vader spreken, die moest hun maar terugbellen. :)

Eigenlijk kan je je niet eens voorstellen dat deze über deal er was. Je bespaart gewoon 392€(!) t.o.v nu. Absurd.

Crescendo wijzigde deze reactie 28-12-2011 10:12 (3%)

• exelletor
quote:
[b]Crescendo schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:54:
Eigenlijk kan je je niet eens voorstellen dat deze über deal er was. Je bespaart gewoon 392€(!) t.o.v nu. Absurd.
Bij 200 abbo moet je nu 324EUR voor de toestel bijbetalen, bij 250 299EUR. Is nog steeds een mooie korting geweest. :P

• TrueChaoZ
quote:
Gefeliciteerd dan >:)
quote:
Crescendo schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:54:
[...]
Oké. Duidelijk, ik heb Simyo sinds begin november dus ik kan hem ook al eerder opzeggen in theorie, maar ik dacht dat daar een maand opzegtermijn voor moest staan. Nu bellen ze vanavond volgens mij weer van AMP Logistics, en dan maken we afspraak rond die 1 februari. Ze doen wel lastig (aan de ene kant ook goed) met dat ze persé diegene willen spreken op wie zijn naam het wordt gezet. Vanochtend weer gebeld, wilden ze wederom alleen mijn vader spreken, die moest hun maar terugbellen. :)

In theorie had je je nummerbehoud (overstappen/opzeggen abo) al op 1 januari in kunnen laten gaan, maar dat was wel erg krap geweest. Volgens mij is het namelijk bij Simyo zo dat je minimaal 5 werkdagen had moeten hebben voor de einddatum van het opzeggen, en dat ging dan niet lukken. Dus ik denk ook dat 1 februari voor jou de eerste datum is. (Simyo klantenservice - abonnement vragen)

Overigens kan je de telefoon al een stuk eerder in huis hebben, en dus eerder de aflever afspraak maken. Op het moment dat Simyo akkoord is met de overstap/nummerbehoud dan kan de Lumia al binnen 1 tot 10 werkdagen van jou zijn - en dus afgeleverd worden door AMP.

PS: het is inderdaad een mooie besparing, maar ik kwam eerder op bedragen tussen de 150-200 euro uit, als je er rekening mee houdt dat de PhoneHouse echt heel duur is in vergelijking met anderen, ook voor de Cyan versie. Maar die besparing is natuurlijk nog steeds gewoon erg nice. Je betaald als je het vergelijkt met een Sim only van Vodafone zelf nu maar 120 (tot 160 afhankelijk van je abonnement) euro ongeveer voor het toestel, en daar kan je hem volgend jaar makkelijk nog los voor verkopen.

TrueChaoZ wijzigde deze reactie 28-12-2011 15:43 (3%)

• Crescendo
Klopt ben net wederom gebeld, en 5 januari komen ze hem afleveren. En daarna gaan ze dus de overstap 'creëren' van Simyo -> Vodafone. 1 februari zou ik dus dan met Vodafone moeten kunnen bellen,smsen etc..

• Robvandenheuvel
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-03-2014
Eergisteren er eentje gehaald bij de T-Mobile. Met een Smart-Plus abonnement. Vraag me eigenlijk nu al af of 500mb genoeg zou zijn.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Vandaag de zwarte lumia afgeleverd door amp en 1e indruk is WOW wat een toestel:
- snel
- goed scherm
- lekker gewicht (niet zo licht als de galaxy s2 waarbij ik denk dat ik hem doormidden breek)
- makkelijk te bedienen
Dit is trouwens allemaal niet verrassend als je zoals ik van wm6.5 komt :+ . Enige probleem dat ik had was dat ik via Zune en microsoft billing geen creditcard kon toevoegen (of ik had de optie niet of de informatie klopte niet) maar via de telefoon zelf in de marketplace kon het wel. Daarna verscheen de kaart ook in zune etc.

Nog niet al teveel kunnen spelen aangezien ik van 13 tot 22 moest werken maar ik ga genieten!

• Relief2009
Shit weer gemist :(

Waar ik nu over twijfel is of ik voor de 800 moet gaan of toch even CES afwacht en kijken wat daar Nokia laat zien. Hmmm...

Relief2009 wijzigde deze reactie 28-12-2011 23:02 (76%)

• 614
  • Niet online
quote:
Relief2009 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:01:

Waar ik nu over twijfel is of ik voor de 800 moet gaan of toch even CES afwacht en kijken wat daar Nokia laat zien. Hmmm...
Ik wacht de CES af. M'n Lumia 800 was niet goed (paar weken geleden), anders had ik nu al een Lumia 800 gehad.

M'n dochter heeft wel al een Lumia 800 voor haar verjaardag en die is helemaal goed. Ik zou nu dus zo voor een Lumia 800 gaan, maar wacht nu de CES af. Nog maar een dikke week.

• Crescendo
Je Lumia was niet goed. Kan je het nog vager zeggen?

• 614
  • Niet online
quote:
Crescendo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:30:
Je Lumia was niet goed. Kan je het nog vager zeggen?
Als je m'n reactie verleden bekeken had, had je 't geweten:
Die Lumia 800 had namelijk last van een brom tijdens bellen als ik zelf sprak. Net alsof ik in de microfoon blies tijdens het spreken. Voor mij voldoende vervelend om 'm retour te brengen met geld terug (Belcompany)
Van sommigen las ik dat het met de recente update opgelost is.
Feit is dat de Lumia 800 van m'n dochter de brom niet vertoond en ik het dus als opgelost zie.
Vandaar dat ik zo weer een Lumia 800 zou kopen.

• Crescendo
Ok, bedankt voor de toelichting. Was voor mij niet te begrijpen zonder voorkennis.

Edit:

Ik lees dit nu ineens, maar hier heb ik toch nog geen last van:

http://www.androidplanet....ten-vanaf-1-januari-2012/

Dit vraag ik omdat ik hem op 28 dec hem via TPH-deal heb aangevraagd en bevestiging al gehad dat ik hem 5 januari krijg, maar mijn abbo gaat pas 1 februari in.

Crescendo wijzigde deze reactie 29-12-2011 23:39 (66%)

• jkommeren
quote:
Crescendo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:54:
Ok, bedankt voor de toelichting. Was voor mij niet te begrijpen zonder voorkennis.

Edit:

Ik lees dit nu ineens, maar hier heb ik toch nog geen last van:

http://www.androidplanet....ten-vanaf-1-januari-2012/

Dit vraag ik omdat ik hem op 28 dec hem via TPH-deal heb aangevraagd en bevestiging al gehad dat ik hem 5 januari krijg, maar mijn abbo gaat pas 1 februari in.
Nou houd je hart maar vast dan, want ik heb zojuist deze mail gekregen van TPH
quote:
Wij hebben uw aanvraag verwerkt bij Vodafone. Op dit moment hebben wij echter nog geen terugkoppeling ontvangen van Vodafone dat uw order is verwerkt, uw aanvraag is in behandeling.

Let op; hierdoor kan uw bestelling met ordernummer 455271, NIET worden afgeleverd op de door u afgesproken voorkeursdatum.

Hoe nu verder? Zodra Vodafone uw aanvraag heeft verwerkt zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor een nieuwe en definitieve afspraak. Onze excuses voor het ongemak.
En ik had op 27 dec "bevestiging" gekregen dat hij er de 3e zou zijn.

Had al een paar keer hier gespiekt:
http://www.vodafone.nl/statusnb/?cmpid=60043

En inderdaad, mijn nummer was gisteren nog niet bij VF bekend. Leuk joh :F Misschien zijn de systeembeheerders op vakantie ofzo? |:(

• jkommeren
quote:
Relief2009 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:01:

Niet getreurd, er zijn ook fatsoenlijke alternatieven:

Bij Belcompany kun je hem met een 12 maanden VF Smart a 42.50 per maand al voor 130 euro krijgen, waarmee je in totaal 425 + 130 = 555 euro kwijt bent in je eerste jaar door 4 maanden 50% korting.

Of als je je helemaal wild voelt: Je kunt hem met een MTV mobile 500mb voor 2 jaar voor in totaal 550 euro scoren (wel bij tph meen ik). Maar dan heb je geen belminuten of sms xD

Volgens mij is BC ook een stuk sneller met leveren. Maar dat is meer een vermoeden.

jkommeren wijzigde deze reactie 30-12-2011 15:14 (8%)

• Relief2009
quote:
jkommeren schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:12:
[...]

Niet getreurd, er zijn ook fatsoenlijke alternatieven:

Bij Belcompany kun je hem met een 12 maanden VF Smart a 42.50 per maand al voor 130 euro krijgen, waarmee je in totaal 425 + 130 = 555 euro kwijt bent in je eerste jaar door 4 maanden 50% korting.

Of als je je helemaal wild voelt: Je kunt hem met een MTV mobile 500mb voor 2 jaar voor in totaal 550 euro scoren (wel bij tph meen ik). Maar dan heb je geen belminuten of sms xD

Volgens mij is BC ook een stuk sneller met leveren. Maar dat is meer een vermoeden.
550 euro is nog steeds een 200 euro boven die van de Kerstacties van PhoneHouse. Ik vind dat helaas geen alternatief. Voor dat geld wacht ik liever op de Lumia 900, tenzij PhoneHouse weer met een actie komt.

En wat betreft die van MTV, het is verplicht om een Belminuten/SMS package erbij te nemen.

• Batsu
quote:
jkommeren schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:00:
[...]

Nou houd je hart maar vast dan, want ik heb zojuist deze mail gekregen van TPH

[...]

En ik had op 27 dec "bevestiging" gekregen dat hij er de 3e zou zijn.

Had al een paar keer hier gespiekt:
http://www.vodafone.nl/statusnb/?cmpid=60043

En inderdaad, mijn nummer was gisteren nog niet bij VF bekend. Leuk joh :F Misschien zijn de systeembeheerders op vakantie ofzo? |:(
Gaat wel goedkomen denk ik hoor! Was bij mij ook zo. Mijn initiele nummerbehoud datum was afgekeurd want ik had een maand opzegtermijn bij mijn andere provider (t-mobile). Het duurde even wat langer maar uiteindelijk wel gewoon gelukt.

Verder is het logisch dat je afspraak even geannuleerd wordt omdat de nummerbehoud nog niet is goedgekeurd. Zodra dat goedgekeurd is duurt het nog n dag voordat dat naar je gecommuniceerd wordt en dat de rest in gang wordt gezet.

Voor wat betreft de prijsverhoging, daar hoef jij je geen zorgen om te maken denk ik want je aanvraag bevat de oude tarieven en die zullen ze moeten hanteren denk ik.

• exelletor
Mijn nummerbehoud is overigens goedgekeurd. Had toen de 30ste als ingangsdatum ingevuld, 3 Januari komt AMP de Nokia bezorgen en 5 Januari wordt mijn nummer van T-Mobile naar Vodafone overgezet(vanochtend sms'jes van T-Mobile en Vodafone ontvangen). :P Had hem de 26ste besteld. :)

• Jannibal23
Heb hem vanmiddag ook gekregen. De 15e besteld, vorige week mislukt ivm verkeerd IMEI nummer van mijn kant. Vandaag wel gelukt :).

Moet nog wel even wennen en ergens mijn good old Live ID ergens vandaan halen.

• Relief2009
Je kan ook gewoon een nieuwe live ID maken met je huidige mailadres. Het maakt weinig uit, want je hoeft de nieuwe ID niet te gebruiken.

• jkommeren
quote:
Relief2009 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:35:
[...]

550 euro is nog steeds een 200 euro boven die van de Kerstacties van PhoneHouse. Ik vind dat helaas geen alternatief. Voor dat geld wacht ik liever op de Lumia 900, tenzij PhoneHouse weer met een actie komt.

En wat betreft die van MTV, het is verplicht om een Belminuten/SMS package erbij te nemen.
Fair enough, hangt natuurlijk van je verbruik af.

En wbt mtv wist ik niet, weer wat geleerd :) op zich wel een creatieve abo structuur.

EDIT: Ik dacht dat de 900 voor de US zou zijn? Dwz een lumia 800 + LTE (en misschien front cam en/of groter scherm?). Ik heb wat gemist denk ik ^^ heb je een linkje?

jkommeren wijzigde deze reactie 31-12-2011 14:52 (16%)

• jkommeren
quote:
Batsu schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:43:
[...]

Gaat wel goedkomen denk ik hoor! Was bij mij ook zo. Mijn initiele nummerbehoud datum was afgekeurd want ik had een maand opzegtermijn bij mijn andere provider (t-mobile). Het duurde even wat langer maar uiteindelijk wel gewoon gelukt.

Verder is het logisch dat je afspraak even geannuleerd wordt omdat de nummerbehoud nog niet is goedgekeurd. Zodra dat goedgekeurd is duurt het nog n dag voordat dat naar je gecommuniceerd wordt en dat de rest in gang wordt gezet.

Voor wat betreft de prijsverhoging, daar hoef jij je geen zorgen om te maken denk ik want je aanvraag bevat de oude tarieven en die zullen ze moeten hanteren denk ik.
Hmm gelukkig :) ja ik dacht handig te zijn door de nummerbehoud datum op 7 feb te zetten (ik ging er al vanuit dat het iets langer zou duren, 7 jan loopt mijn contract af) maar het lijkt er niet veel sneller door te gaan. Achja ik had er wel op gerekend, maar het was leuk geweest.

Dan maar netjes afwachten zoals de rest ;)

• jkommeren
quote:
Relief2009 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:58:
Je kan ook gewoon een nieuwe live ID maken met je huidige mailadres. Het maakt weinig uit, want je hoeft de nieuwe ID niet te gebruiken.
Yep, tenzij je dacht slim te zijn (zoals ik :+ ) en bij het aanmaken je land op US te hebben gezet. Dan krijg je dus een US Marketplace ;) schijnbaar gelinkt aan het land waarmee je hem aanmaakt.

jkommeren wijzigde deze reactie 31-12-2011 14:57 (4%)

• 614
  • Niet online
quote:
jkommeren schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:46:
[...]

EDIT: Ik dacht dat de 900 voor de US zou zijn? Dwz een lumia 800 + LTE (en misschien front cam en/of groter scherm?). Ik heb wat gemist denk ik ^^ heb je een linkje?
Weten we nog niet. Na CES weten we meer.

• Relief2009
quote:
jkommeren schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:46:
[...]

Fair enough, hangt natuurlijk van je verbruik af.

En wbt mtv wist ik niet, weer wat geleerd :) op zich wel een creatieve abo structuur.

Het is een abo-structuur die ik ook graag bij andere providers terug zou willen zien. Je kiest precies zelf wat je nodig hebt.

Het is nog niet duidelijk allemaal, maar alles wijst naar een nieuwe smartphone met een 4,3 inch scherm. In het nieuwsberichtentopic zijn wat gelekte plaatjes. En het zou nogal dom zijn van Nokia om een dergelijk toestel alleen in de USA uit te brengen. De USA is niet bepaald hun grootste markt.

Maar we gaan offtopic. Mijn excuses. :P

• Chippu
Morgen wordt mijn toestel geleverd. :)

Sjemig de pemig, zie niet op de TPH website dat bij hetzelfde abonnement nu 324 euro betaald moet worden. Was deze aanbieding nu zo spectaculair of zijn de TPH's (of Vodafone's) prijzen gruwelijk hoog?

• ChillinR
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 12:59
quote:
Chippu schreef op zondag 01 januari 2012 @ 16:38:
Morgen wordt mijn toestel geleverd. :)

Sjemig de pemig, zie niet op de TPH website dat bij hetzelfde abonnement nu 324 euro betaald moet worden. Was deze aanbieding nu zo spectaculair of zijn de TPH's (of Vodafone's) prijzen gruwelijk hoog?
De aanbieding was zo spectaculair. De totale kosten die je betaalt (inclusief aansluitkosten etc) zijn lager dan de retailprijs van de losse telefoon. En dat terwijl je er een jaarabonnement van 200 min/sms + 400 MB databundel bij krijgt. Dat is echt absurd.

Ik kan me niet voorstellen dat TPH op zo'n abonnement winst maakt. Wellicht hebben ze een afspraak met Vodafone over het verkopen van een x-aantal abonnementen per jaar en hadden ze hun target voor 2011 nog niet gehaald? Dat is puur speculatie natuurlijk, maar met de aanbieding op zich verdienen ze geen geld volgens mij.

Ik heb er in ieder geval dankbaar gebruik van gemaakt, mijn Lumia 800 wordt morgen bezorgd :) (na wat zoeken een blauwe 'on display' gevonden in een winkel, en daardoor kunnen oordelen dat ik de zwarte mooier vind).

ChillinR wijzigde deze reactie 01-01-2012 20:20 (10%)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True