Foutje (wordt bedtijd :-/)
De Lumia (cyaan) zal ik op basis van Bel - SMS - Web 250 nemen, die grote databundel van web smart heb ik niet nodig. De actie van de S2 is dan minder interessant. Alhoewel ik zeer zeker niet negatief tegenover Windows Phone sta is er qua telefoon zelf een aantal (voor mij negatieve) punten dat de S2 niet heeft. Het draaien van custom roms als een van de belangrijkste.
Maar idd, je weet het nooit, zeker als de verwachtingen niet zo hoog zijn kan het 100% (en meer) meevallen.
Ik zie je gewijzigde post: aan de ene kant zweer ik bij de eenvoud van iOS (als ik dat mag vergelijken met het ook kant en klare en niet te customizen Windows Phone) op m'n iPad maar het begint gewoon te 'kriebelen' als ik speel met de Galaxy S van m'n vriendin. Ik vind het heerlijk als ik alles naar m'n hand kan zetten. Anderzijds is het ook meer spelen om het spelen ;-)
Komt verder nog bij dat ik een broertje dood aan dat social media gedoe heb en daar ligt de kracht van Windows Phone in mijn optiek vooral in. Maar goed, daarin moet ik mijn mening dan misschien herzien.......
[
Voor 36% gewijzigd door
Verwijderd op 25-12-2011 02:24
]