Voor de studenten onder ons, wat denken jullie hiervan?
Eenmalig: 89,90 euro
eerste 6 maanden: 13,12 per maand
overige 18 maanden: 33,75 per maand
totale kosten:
89,90 + 78,72 + 607,5 =
776,12 over 2 jaar. (gemiddeld 32,34 per maand incl alle kosten)
Wat krijg je ervoor?
Nokia Lumia 800+ 2 jaar lang:
KPN netwerk (ik heb slechte verhalen over T-Mobile gehoord)
onbeperkt SMS
120 minuten
650MB internet met 14,4 mbit/s
Als je het toestel los zou kopen (stel 450 euro) en dan een sim only abonnement zoeken kom je op meer uit als de 13,60 die dit abonnement dan per maand zou kosten! Dus ik denk dat dit een van de voordeligste keuzes is met dit type bundel.
Of..
Heeft iemand een beter alternatief? Ik heb namelijk op dit moment niet zo veel bel/SMS nodig. 50 minuten en 100 sms is voldoende (zo'n 150 mix dus bijv.) en ongeveer 500MB internet, dat niet al te traag is (minimaal 3,2mbit ofzo). Liever niet bij T-Mobile vanwege matige netwerk. En de mogelijkheid tot internet in buitenland met een voordelige bundel is ook fijn - veel kleine providers bieden dit niet aan. Als het prijsverschil echter groot is wil ik dit wel opofferen - zo veel ben ik nou ook weer niet in het buitenland. Bij Hi, Vodafone en T-mobile weet ik in ieder geval dat er mooie bundels te krijgen zijn voor in het buitenland (in ieder geval europa). Ik heb bij een aantal kleine providers gekeken (vooral die gebruik maken van KPN netwerk) die dit niet hebben.
Ook ben ik er over aan het denken te wachten op de Lumia 900, die eind februari al verwacht wordt. Iemand daar ideeën over?
[
Voor 31% gewijzigd door
Martijn018 op 14-12-2011 14:05
. Reden: typo ]