Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
PH verwacht hem ergens deze week. Hij lag vandaag nog niet op het hoofdkantoor. Mochten ze hem daar dinsdag binnen krijgen dan zal die niet eerder dan woensdag/donderdag in de winkel liggen (zegt mijn verstand).

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Als HI de blauwe niet gaat leveren zal MTV Mobile dat ook wel niet gaan doen lijkt me. Wat denken jullie?

Waarom is het trouwens zo duur via de PH en BC ? 270 euro voor de telefoon terwijl bij MTV je maar 70 betaald. :F Ik snap dat ze wat winst willen maken, maar op deze manier ga ik wel voor zwarte rechtstreeks bij MTV en snap ik niet waarom men de(een?) telefoon via PH of BC aanschaft? http://www.phonehouse.nl/...800/mtvmobile/4950/1jaar/

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Kan dus nog wel 2 weken duren voordat de blauwe er is.

http://www.wphome.nl/2011...-cyaan-blauw-is-onderweg/

"...Nokia Nederland heeft echter steeds aangegeven dat de blauwe variant half december beschikbaar zou zijn en de roze (magenta) ongeveer twee weken later. In ieder zullen alle kleuren dus voor 2012 in de winkel liggen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia-nl zei gister nog via FB "Normaal gezien half December"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Nou dat is dus nog wachten tot Kerst, tot we de blauwe kunnen bewonderen. Wellicht zijn dan tevens kleine updates uitgevoerd.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Tjongejonge wat is Nokia weer lekker ouderwets aan het prutsen. Volop reclame maken met de blauwe, Phonehouse weet niet beter dan dat deze week het toestel door Nokia geleverd wordt en er komt weer eens een uitstel tot half december terwijl het toestel al wel in Frankrijk leverbaar is. Hoe doen ze het toch iedere keer weer....Hoe kan dat nou????

[ Voor 3% gewijzigd door Paul01 op 29-11-2011 17:40 ]

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Wat zou het balen zijn als de blauwe toch niet zo tof blijkt :P Eeuwig gewacht, terwijl we hem al lang konden halen in het zwart.

@Telfordia -> Helemaal mee eens !

edit: zojuist ff met MTV Mobile gebeld. Medewerker geeft aan niet te weten of ze hem in het blauw gaan leveren. Voorlopig in ieder geval enkel zwart.

[ Voor 31% gewijzigd door DocM3 op 29-11-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Met hierboven, al zijn dan tegen die tijd (hoogstwaarschijnlijk) wel de kinderziektes eruit hetzij via software updates hetzij via n kleine hardwarerevisie. Tegen die tijd zou 'ie verder ook wel interop-unlocked zijn, vrijheid blijheid, mooi totaalpakket dan dus ;-).

[ Voor 26% gewijzigd door Counter-Strike op 29-11-2011 18:28 ]

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat Nokia Nederland verschillende telefoon toko's probeer te pushen zodat de consumenten de blauwe kleur vanaf gisteren al kan bemachtigen, ipv de mensen weer laten wachten terwijl die toko's ongetwijfeld die kleur al in hun voorraad hebben. Ja ik wijs de vinger onder andere naar jou the phonehouse nl. Normaal kan ik wel wachten, maar ik kreeg een verkeerde kleur Lumia opgezadeld. Zijn er ook mensen die wel blauwe besteld maar kreeg de zwarte binnen? Het gaat om de combinatie van the phonehouse + Amp logistics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Volgens de twitter van Phonehouse webcare verwachten ze vandaag de blauwe binnen te krijgen. Weet niet op dit op het hoofdkantoor is of in de winkels. Ik snap er niks meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Hoe lastig kan het zijn om hier een duidelijk antwoord over te krijgen. Nokia Nederland moet toch precies weten waar de toestellen vandaan komen en aan wie ze wanneer worden geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Maar Nokia levert niet aan the Phone House he... TPH haalt ze weer via Copaco of welke dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veeence
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik kreeg net een telefoonje van de PhoneHouse in Delft, morgen krijgen ze de blauwe/cyane Nokia Lumia 800 binnen.

Ze houden er een voor me bezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:43:
Maar Nokia levert niet aan the Phone House he... TPH haalt ze weer via Copaco of welke dan ook.
Ook al levert Nokia NL niet aan de telefoon toko, maar ik denk Nokia NL wel een degelijke invloed heeft op de telefoon toko(s), vanaf welke datum het produkt verkocht mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
veeence schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:05:
Ik kreeg net een telefoonje van de PhoneHouse in Delft, morgen krijgen ze de blauwe/cyane Nokia Lumia 800 binnen.

Kijk, dat zijn de fijne berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernieboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Kijk, dan hoop ik dat ze voor mij hetzelfde doen in Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Net gebeld met Phonehouse Rotterdam (een in het centrum) en hij zegt dat als ik hem vandaag in de winkel bestel het toestel er morgen is. Hij had vandaag iemand van Nokia in de winkel met een blauw model (werkend, geen dummy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfisheye
  • Laatst online: 10-09 20:42
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:15:
Zijn er ook mensen die wel blauwe besteld maar kreeg de zwarte binnen? Het gaat om de combinatie van the phonehouse + Amp logistics?
Yep, same here. Had op tijd op de verpakking zien staan dat er een zwarte in zou zitten. Meteen Phonehouse gebeld; die betalen me een maand abonnementsgeld terug. Het is wel verleidelijk om die zwarte toch even uit zijn verpakking te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Hennep
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 20:22
Heb 'm net binnen van Belcompany en hij is (als je daar bestelt) unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
@Sir Hennep / de blauwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Hennep
  • Laatst online: 09-09 20:22
De zwarte, deze had ook vertraging bij levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drfisheye schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:11:
[...]

Yep, same here. Had op tijd op de verpakking zien staan dat er een zwarte in zou zitten. Meteen Phonehouse gebeld; die betalen me een maand abonnementsgeld terug. Het is wel verleidelijk om die zwarte toch even uit zijn verpakking te halen...
Dan ga ik morgen de phonehouse bellen.
Een uur geleden werd ik gebeld door de phonehouse, en het blijkt een enquete te zijn. Hij vroeg me hoe me beval met mijn nieuwe lumia. God verdomme ze moeten hun huiswerk beter doen om de goede kleur op te sturen. Ik heb de lumia nog niet aangeraakt stelletje idioten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
  • Laatst online: 23-08 21:15
veeence schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:05:

Dat is heel mooi nieuws, bedankt!
Morgen maar even met een omweggetje naar het station als ik uit school kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PmBb schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:32:
[...]

Dat is heel mooi nieuws, bedankt!
Morgen maar even een omweggetje naar het station als ik uit school kom.
Wees niet te snel blij..ik ben een beetje sceptisch.. Heb nu zo weinig vertrouwen in de mensen.
Je krijgt weer standaard antwoord.. Helaas lopen we met vertgraging bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:35:
[...]

Wees niet te snel blij..ik ben een beetje sceptisch.. Heb nu zo weinig vertrouwen in de mensen.
Je krijgt weer standaard antwoord.. Helaas lopen we met vertgraging bla bla
Ja dat is waar. Morgenmiddag eerst maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
@swordsman360, Dat begrijp ik heel goed, ik heb de verkoper aan de telefoon daarom ook gevraagd of hij zeker was dat het om de blauwe ging.

Zoals gemeld, hij had vandaag iemand van Nokia over de vloer met een werkende blauwe L800.

Hij had het over een 24-uurs levering, dus als ik morgen naar de winkel ga en het toestel koop, heb ik deze een dag later. Dit is een kleine vestiging van TPH (Beurs Rotterdam). Ik belde omdat de winkel op de Hoogstraat een keer of 7 de telefoon niet opnam.
Ik weet niet wat in Rotterdam de grootste winkel is van TPH, maar ik gok dat hij daar wel gewoon op voorraad ligt.

Het blijft vreemd, alle tegenstrijdige berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Folkifoon.
Veel suc6 dan.

Er werd ook ooit beloofd door een van de Amp logistics medewerker dat het ging om de blauwe lumia, maar ik kreeg een zwart toegestuurd. Als het met opzet was,dan is het zeker een smerig streek van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Morgen weten we meer! Hij zou los te koop zijn voor +- € 480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Vandaag nog bij de BelCompany langs geweest (Rotterdam Alexandrium), en die wisten nog steeds van niks (week 50 volgens het systeem). Er stond wel bij een filiaal in Schiedam een blauwe ingeboekt (enige vestiging in NL), maar dat bleek een verkeerd ingeboekte zwarte te zijn. Dus dan is dalijk TPH de enige die hem 2 weken eerder kan leveren, zou mooie stunt zijn. Lekker dealtje met Nokia hebben die dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
Folkifoon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:17:
Morgen weten we meer! Hij zou los te koop zijn voor +- € 480.
minus studentenkorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phonehouse is wel erg duur als je er een nieuw abbonement bij wil.
Blauw heeft z'n prijs, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
studentenkorting....het hele leven is een studie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

TrueChaoZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:24:
Vandaag nog bij de BelCompany langs geweest (Rotterdam Alexandrium), en die wisten nog steeds van niks (week 50 volgens het systeem). Er stond wel bij een filiaal in Schiedam een blauwe ingeboekt (enige vestiging in NL), maar dat bleek een verkeerd ingeboekte zwarte te zijn. Dus dan is dalijk TPH de enige die hem 2 weken eerder kan leveren, zou mooie stunt zijn. Lekker dealtje met Nokia hebben die dan.
En bij dat filiaal ben ik gisteren langs geweest. Ook zij hadden geen blauwe en wisten ook niet wanneer die kwam.
Het zal mij benieuwen of we vandaag de eerste meldingen zullen zien van "ik heb hem!"

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
PH maakt nu ook reclame op tv waar de blauwe en roze in te zien is met de mededeling "Nu verkrijgbaar". Beetje misleidend anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Telfordia schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:43:
PH maakt nu ook reclame op tv waar de blauwe en roze in te zien is met de mededeling "Nu verkrijgbaar". Beetje misleidend anders.
Ach... dat misleiden lijkt bij de Lumia het trefwoord te zijn :P Ik vind het knap als ze de roze toch al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net bij PhoneHouse Wormerveer geweest.
Cyan komt eind van de week, Zaterdag of Dinsdag dus volgens de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Heb nog even gebeld met een andere TPH in Rotterdam, hij ziet ze in de computer staan, ze liggen in Amersfoort. Je kan ze nu alleen bestellen, en dan worden ze morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal mooi zijn.
Al nieuws van andere shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Coolblue gebeld, die blijven alleen zwart verkopem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drfisheye schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:11:
[...]

--
Gisteren een twitter bericht op @Phonehousehelp geplaatst.
Kreeg alleen te horen dat zodra de blauw binnen wordt ik op de hoogte gehouden.

Het was ook vaag, daarom heb ik besloten om een van de Phonehouse filiaal op te bellen, ze verwezen me naar het hoofdkantoor te bellen.
tel 0900 424 0900.
Mijn eerste keer bel, adviseerde een van de medewerker me de verkeerde lumia terug op te sturen, daarna wordt de goede kleur naar me toegestuurd.
Mijn collega's adviseerden me om voor een andere route te kiezen, namelijk door een courier te laten bezorgen of een van de toko te laten bezorgen
Dus weer terug bellen, en nu heb ik een andere antwoord gekregen en wacht nu voor AMP Logistics telefoon voor een afspraak. Als het goed wordt ie morgen..mits ik een bel van hun krijg.
Ik wacht nog hoog uit een uur, dan bel ik die mensen op.
Ik wil graag uit deze zee-kolk :'(

oh vergeet te melden dat het hoofdkantoor de blauwe binnen hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:15:
[...]

--
Gisteren een twitter bericht op @Phonehousehelp geplaatst.
Kreeg alleen te horen dat zodra de blauw binnen wordt ik op de hoogte gehouden.

Het was ook vaag, daarom heb ik besloten om een van de Phonehouse filiaal op te bellen, ze verwezen me naar het hoofdkantoor te bellen.
tel 0900 424 0900.
Mijn eerste keer bel, adviseerde een van de medewerker me de verkeerde lumia terug op te sturen, daarna wordt de goede kleur naar me toegestuurd.
Mijn collega's adviseerden me om voor een andere route te kiezen, namelijk door een courier te laten bezorgen of een van de toko te laten bezorgen
Dus weer terug bellen, en nu heb ik een andere antwoord gekregen en wacht nu voor AMP Logistics telefoon voor een afspraak. Als het goed wordt ie morgen..mits ik een bel van hun krijg.
Ik wacht nog hoog uit een uur, dan bel ik die mensen op.
Ik wil graag uit deze zee-kolk :'(

oh vergeet te melden dat het hoofdkantoor de blauwe binnen hebben
Had ik hier boven al vermeld :) Ik ga zo naar TPH, heb ik hem ook morgen. Geen idee hoe groot hun voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernieboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik kan hem morgen in Utrecht komen ophalen bij TPH, eindelijk :9~ . Ze gaan hem vandaag bestellen. Kennelijk hebben ze hem dus nog niet standaard op voorraad liggen. Dus als je hem in bestelling hebt staan als je bij een TPH bent langsgeweest, kan je er maar beter zelf achteraan bellen, het lijkt erop alsof ze niet actief hun systeem gaan doorlopen op mensen die erop zitten te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Op de website staat nog een levertijd van 1 - 2 weken, ik hoop voor jullie dat het gaat lukken. We zien de plaatjes graag tegemoet.
Graag zou ik ook willen weten of het toestel softwareupdates heeft gehad t.a.v. de zwarte versie.
Waarschijnlijk is dit te zien in de softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als jullie aan MTV Mobile denken, lees dan ff dit bericht en maak haast.

nieuws: MTV Mobile verhoogt prijzen met nieuwe abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
PH Arnhem besteld hem ook vandaag voor mij. Als de distributie meewerkt hebben ze hem morgen of overmorgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Klinkt mij eigenlijk in de oren als "bestel hem maar, dan hebben we vast je centen en oeps, het duurt nog even sorry"...

Of ben ik nu te negatief? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Nee hoor Pat het klinkt bij mij ook zo, wellicht is dit hetzelfde probleem als met de Asus Transformer in het begin. De eerste 1,5 maand waren ze nauwelijks aan te slepen. Winkels wisten niet wanneer ze het model kregen en als hij er was dan waren er weer 50 binnen 30 minuten uitverkocht.

[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:03
Kan iemand het volgende verklaren?

Gisteren was de lumia blue + web smart 200 (1 jaar) voor 99 euro te bestellen op de site van belcompany..
Kom ik nu aan het kijken, gelden er de volgende tarieven:

lumia + web smart100 1jaar (prijs 129.99)
lumia + web smart150 1jaar (prijs 199.99)
lumia + web smart200 1jaar (prijs 149.99)

Het vreemde is ook nog, dat wanneer je de telefoon wilt bestellen er in eerste instantie staat dat de telefoon gewoon gratis is. Daar heb ik voor gebeld en is me gemeld, dat het dan gewoon de prijzen zien die je ziet op het moment dat je ze aanklikt.

Maar de opbouw is wel vreemd. dat de prijs van een de telefoon bij een websmart 100 goedkoper is, dan die bij een websmart 200 bijvoorbeeld.

Edit: En nu zijn de prijzen ineens weer aangepast.. Vreemd allemaal!

[ Voor 4% gewijzigd door tiele87 op 01-12-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een uur of twee gewacht voor telefoon van AMP Logistics, niks en moest weer zelf achterna gaan..een Mederwerkster is nog niet op de hoogte..moet heel wat gevraagd worden..en beloof voor 15:00 me terug te bellen (er wordt nog wat geregeld tussen phonehose en hun).

Als de fout bij jou zit, hoor je het zo goed mogelijk voor de klant te doen..communicatie tussen TPH(toko) en AMP en onderlingen is onder de maat.

Je moet niet vanuit gaat dat alles voor jou wordt geregeld..je moet zelf achterna gaan heb ik de laatste tijd geleerd.
dus voortaan niet zo huiverig meer met online bestelling.

update:
AMP heeft gebeld voor het afspraak. Morgen tussen 09:00 en 13:00..hopelijk is mijn nachtmerrie voorbij

@Telfordia
Het kan positief uitpakken, maar meestal niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:03
Heb 'm zonet besteld, met een 1jarig websmart 200 voor 99 euro... Verwacht niet dat die goedkoper gaat worden de komende tijd, daar waar de blauwe verkrijgbaar is.

Belcompany vertelde dat de Lumia over 2 weken geleverd gaat worden. ff geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Sinds dat mtv haar prijzen gaat verhogen is er geen enkel redelijk gunstig abbo meer. Belachelijke prijzen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfisheye
  • Laatst online: 10-09 20:42
Ook bij mij heeft AMP gebeld; morgenochtend komen ze mijn zwarte omruilen voor een blauwe. (Hopen dat ze geen roze afleveren.)

Op de lange telefoonwachttijd bij de Phonehouse na, waar ze zich voor hebben geexcuseerd, ging het allemaal best netjes.

En Nokia moet er in het vervolg vanuit gaan dat mensen misschien wel de telefoon willen in de kleur die op de billboards staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips voor Nokia NL voor volgende keer: lever alle kleur tegelijk..en geen bullshit
@mensen die verkeerde kleur binnen krijgt..gewoon niet pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drfisheye schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
Ook bij mij heeft AMP gebeld; morgenochtend komen ze mijn zwarte omruilen voor een blauwe. (Hopen dat ze geen roze afleveren.)

Op de lange telefoonwachttijd bij de Phonehouse na, waar ze zich voor hebben geexcuseerd, ging het allemaal best netjes.

En Nokia moet er in het vervolg vanuit gaan dat mensen misschien wel de telefoon willen in de kleur die op de billboards staat!
Dat dien(en) ik en jij morgen goed op te letten op de kleur, en een retour-ontvangstbevestiging te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Meteen bekijken terwijl de bode erbij staat. Zo kan hij/zij het direct meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik heb de blauwe toch maar los gekocht zonder abbo, € 480 bij TPH. Morgenochtend 11.00 afhalen. Moet zeggen dat ik de telefoon nadat ik had betaald pas voor het eerst in het echt heb gezien. Vertouwen heet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
Folkifoon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:02:
Ik heb de blauwe toch maar los gekocht zonder abbo, € 480 bij TPH. Morgenochtend 11.00 afhalen. Moet zeggen dat ik de telefoon nadat ik had betaald pas voor het eerst in het echt heb gezien. Vertouwen heet dat?
Studenentenkorting kennen ze in TPH winkels blijkbaar niet. Dan maar even wachten tot ik hem via de website kan krijgen, scheelt toch weer 7471 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En ook ik ga morgen mijn blauwe Lumia ophalen. Die vestiging van TPH kreeg er maar 1 binnen. Daar staat nu mijn naam op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkifoon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:02:
Die fout had ik wel gedaan vorige week, contract getekent ..en dan pas een verpakking tas uitpakte waar de bode bij was. Toen had ik het meer vertrouwen in de mens en geloofde dat alles klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:54:
[...]

Die fout had ik wel gedaan vorige week, contract getekent ..en dan pas een verpakking tas uitpakte waar de bode bij was. Toen had ik het meer vertrouwen in de mens en geloofde dat alles klopte.
Ze hebben hem in die winkel al in hun hand gehad deze week. Om het eerlijk te verdelen worden alle blauwe lumias op het hoofdkantoor gehouden en zijn ze alleen op bestelling te krijgen (met 24h levering).

Er stonden er nog 13 in het syteem, volgens mij waren het er 30. Als hij niet blauw is wil ik mijn centjes terug :)

Simkaarten knippen doen ze daar niet aan maar ik ga het zelf maar proberen. Ik wil namelijk een duo-simkaart alleen kan dat niet icm met microsim bij Telfort....heb mn oude simmetje om straks mee te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoe verklaar je dan het feit dat bij de vestiging van TPH die ik zojuist aan de lijn had er morgen 1 krijgt ZONDER voorbestelling??? 30 blauwe toestellen voor HEEL Nederland lijkt me ook wel bijzonder weinig.

(en ergens hoop ik nu dat ik morgen niet voor l#l naar die vestiging rij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Misschien hebben ze er nu 30 geleverd gekregen en volgen er volgende week meer. Vandaar ook dat BC hem pas over zo'n 2 weken krijgt. De levering zal nog wel een beetje op gang moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Voor mij ligt er morgen ook 1tje klaar. Precies die ene voor die vestiging. Lijkt er dus op dat elke vestiging er eentje krijgt. Karig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Telfordia schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:14:
Misschien hebben ze er nu 30 geleverd gekregen en volgen er volgende week meer. Vandaar ook dat BC hem pas over zo'n 2 weken krijgt. De levering zal nog wel een beetje op gang moeten komen.
Ehh er zijn echt wel meer vestigingen van TPH dan 30 en op Twitter zag ik dat de eerste vandaag al uitgeleverd zijn... Ik blijf het maar een wazig verhaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Hebben jullie nu allemaal 2 jarig abbo's aangeschaft via TPH om die blauwe maar te krijgen? Of allemaal los? Ism 1 jarige abbo's is het ja niet te betalen via TPH. 200 euro meer dan via bijv. MTV Zelf.

Mooi dat MTV aankondigd 12 december over te gaan op nieuwe pakketten. Ik stap mooi naar ze over vóór 12 december. Met blauwe lumia of niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik heb bij twee The Phonehouse winkels hetzelfde antwoord gekregen, namelijk de 24 uurs bestelling. Zou kunnen dat een aantal winkels er 1 heeft besteld, maar goed wat maakt het allemaal uit, ik hoop dat ik hem morgenochtend heb. Ik heb ook andere winkels gebeld/bezocht en niemand wist nog wanneer de blauwe zou komen, dus het is wel duidelijk dat TPH de eerste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocM3 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:02:
Hebben jullie nu allemaal 2 jarig abbo's aangeschaft via TPH om die blauwe maar te krijgen? Of allemaal los? Ism 1 jarige abbo's is het ja niet te betalen via TPH. 200 euro meer dan via bijv. MTV Zelf.

Mooi dat MTV aankondigd 12 december over te gaan op nieuwe pakketten. Ik stap mooi naar ze over vóór 12 december. Met blauwe lumia of niet !
Ik heb 2 jaren mtv 180 genomen en 69 euro bijbetalen voor toestel, de prijs schilt niet echt veel voor 1 jaar, en als je voor 120 minuten kies dan kom je het duurder uit.
Nou hoop dat voor diegene die een blauwe wilt ook snel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik koop hem gewoon los. Ik heb een leuke prijs voor mijn Omnia 7 gekregen, dus voor mij valt het bijbetalen relatief mee..

Daarnaast, mag een man ook een hobby hebben! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
Zojuist de blauwe(los) via de internet bij TPH besteld. Achterlijk personeel in Delft zei dat studentenkorting niet bestond bij hun dus toch maar via internet besteld.
Wanneer jij jouw studenten.net kaart laat zien bij de Phone House krijg je 15% korting op je bijbetaalprijs* aan de kassa of online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
PmBb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:08:
Zojuist de blauwe(los) via de internet bij TPH besteld. Achterlijk personeel in Delft zei dat studentenkorting niet bestond bij hun dus toch maar via internet besteld.

[...]
Ik kom dan uit op 411, bij hi kost hij los 386?

Zelf zit ik er namelijk ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar > 300 heb ik er nou net weer niet voor over (ik wil er namelijk alleen op ontwikkelen, voor dagelijks gebruik heb ik een andere telefoon..)

edit:
386 los in de winkel that is, toevallig een paar dagen terug te horen gekregen van een vriend die er een gehaald heeft daar.

[ Voor 10% gewijzigd door xPhantom op 01-12-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
xPhantom schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:19:
[...]

Ik kom dan uit op 411, bij hi kost hij los 386?

Zelf zit ik er namelijk ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar > 300 heb ik er nou net weer niet voor over (ik wil er namelijk alleen op ontwikkelen, voor dagelijks gebruik heb ik een andere telefoon..)

edit:
386 los in de winkel that is, toevallig een paar dagen terug te horen gekregen van een vriend die er een gehaald heeft daar.
Hi levert geen blauwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Gaat vodafone NL de blauwe nog leveren bij abo's? Zie dat ze dat in de UK inmiddels wel doen: http://shop.vodafone.co.u...hone/nokia-lumia-800-cyan

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veeence
PmBb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:08:

[...]
Ja! Ik was gisteren ook in Delft: "Nee, dat geldt alleen voor telefoons met een abonnement", ja lekker is dat... :?
Ik ga het ook maar via de site doen, ik zit alleen een beetje met de 1 - 2 weken levertijd in m'n maag. Dat staat er namelijk als sinds begin november, wie weet hoe lang dat nog kan duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik mijn blauwe Lumia. AMP kwam langs ron 08:45
Zo tot ziens bij de andere Windows Phone topics en ook uiteraard hang ik nog hier rond.
Veel suc6 voor alle andere mede tweakers voor de lumia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Gefeliciteerd Swordsman, nu heb ik er vertrouwen in dat de blauwe volgende week "leverbaar" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
veeence schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:22:
[...]

Ja! Ik was gisteren ook in Delft: "Nee, dat geldt alleen voor telefoons met een abonnement", ja lekker is dat... :?
Ik ga het ook maar via de site doen, ik zit alleen een beetje met de 1 - 2 weken levertijd in m'n maag. Dat staat er namelijk als sinds begin november, wie weet hoe lang dat nog kan duren...
Het lijkt er nu op dat TPH het van de website heeft afgehaald :D

Ik maak me over die levertijd via de website geen zorgen meer. Ik zie wel wanneer hij komt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel redelijk snel komt. swordsman360 heeft namelijk zijn blauwe via TPH vandaag binnen gekregen(na de nodige moeite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veeence
PmBb schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:30:
[...]

Het lijkt er nu op dat TPH het van de website heeft afgehaald :D
Oh? Bij mij staat er nog steeds "Actuele status: Verwachte levertijd 1 tot 2 weken" als ik de cyaane versie selecteer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al met al super mooi, zeven collega's op het werk kwamen hem bewonderen. Onder andere Iphone 4s en Galaxy SII gebruikers.. Hun reacties waren mooi en snel..nu een beetje uitproberen..
mijn MTV sim werkt meteen ondanks 5 dec pas ingaan.gewoon voor zekerheid thuis 3G uitschakelen en via wifi downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Feli met je mooie telefoon! Maar schakel de dataverbinding zeker uit, want voordat je abo ingaat, betaal je de buiten de bundel data-tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb nog weinig gemerkt vandaag van de 24 uurs levering van Phone House. Morgen dan maar misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
nevermind

[ Voor 87% gewijzigd door Eoghlear op 02-12-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ladies en gentlemen: I've got him :D

Was nog best ff lastig omdat het toestel niet ingeboekt was of zoiets. Gelukkig zat er een erg gezellige dame achter de balie bij TPH Spijkenisse. Ze had zelf ook een Lumia dus vol op gespreksstof over wp7. Hopelijk hebben meer verkopers een wp7 toestel zodat het snel aanslaat.

Zodra zoonlief op bed ligt ga ik er lekker mee prutsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Toestel zojuist voor het eerst in de MM Eindhoven gezien. Eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegen vallen, met name het formaat voelde tegenover mijn Samsung Wave dik aan. Even later liep ik naar de TPH Eindhoven en daar was ie voor de neus van een klant. De blauwe variant in levende lijve. Het blauw was echt fel, ik kreeg mijn last van mijn ogen. Ik denk dat ik nu wel iets langer kan wachten en hopen op de witte variant :D

De eerste ontmoeting was niet echt om verliefd op te worden, maar waarschijnlijk vind ik de innerlijk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20
Ik ben wel benieuwd naar kiekjes van de blauwe!!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
Donderdagavond rond 19:00 uur mijn blauwe Lumia 800 bij TPH webshop besteld.
Vanmiddag 12:30 was hij al binnen!

Echt een heerlijk toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:37

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

TPH in Eindhoven had vanmiddag nog een nieuwe blauwe op voorraad, ze hebben hem voor mij uitgepakt en ik vond de kleur toch niet zo mooi; het is een licht blauw-groene kleur niet het Nokia blauw dat je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
gauchov6 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:58:
TPH in Eindhoven had vanmiddag nog een nieuwe blauwe op voorraad, ze hebben hem voor mij uitgepakt en ik vond de kleur toch niet zo mooi; het is een licht blauw-groene kleur niet het Nokia blauw dat je zou verwachten.
Ik vind de kleur echt geweldig
http://www.google.nl/sear...1l6l6l0l169l1057l7.4l11l0
Je kon de kleur niet vinden online :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik snap wel wat je bedoel. Onder wat minder sterk licht neigt het toestel inderdaad naar het groen. In daglicht daarentegen vind ik het een fantastische kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb vandaag mijn blauwe opgehaald. Ik vind het echt een blits kleurtje. Weer eens wat anders dan zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de blauwe (Cyan) vanmiddag opgehaald by The Phonehouse. Ze konden mijn simkaart niet bijknippen. Dus als een gek naar de vodafone shop gegaan om de simkaart om te wisselen. Nu happy de peppie. Wat een gaaf toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo best wel veel mensen hebben de blauwe kleur. Nog even kan iedereen hem gewoon halen in de winkel.
Wacht nu smart up de update vvoor de batterij en cemera setting( nokia heeft blijkbaar niet zo goed testers) macro als standaard gezet oidddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
idd @swordsman360. Ik ben benieuwd wanneer de operators zelf de blauwe gaan leveren. Scheelt weer 200 euro op een jaar abbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Weet iemand inmiddels of Hi de cyan Lumia 800 gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb ergens gelezen dat KPN/Hi/Telfort de blauwe (Cyan) niet gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Het is wel vreemd dat de blauwe versie inmiddels wel is verkocht, maar daarvan staat nog geen prijs in de Pricewatch. Kom TPH stuur je prijzen door!

(479 euro zijn ze daar trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:00

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

is er iemand die het toestel nieuw heeft gekocht icm een simonly?
bij t mobile betaal ik €35x24=€840 + €95 bijbetalen = €935 icm 220 belminuten/sms/internetbundel
bij hollandsnieuwe betaal je €9x24=€216 + €450 nieuw toestel = €666,- ;) icm 275 belminuten/sms/mb

Ben benieuwd of iemand nog iets anders kan aanraden maar dit klinkt toch wel als een erg goede deal.

[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-12-2011 21:52 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
iemand al een Telfort Lumia ontvangen of bevestiging van versturen gekregen? Hij staat voor vandaag maar ik heb zelf nog geen bevestiging gehad, volgens de helpdeskmedewerker zijn vandaag de toestellen idd binnen gekomen maar hij kon niet zeggen of de mijne wordt uitgeleverd. Ik heb mijn order 1november geplaatst dus het zou behoorlijk zuur zijn als ik nog langer moet wachten op dit mooie toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzovds
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09-2024
Ook bij Telfort besteld.. Ook rond 1 november.. Nog niets ontvangen of gehoord.. Ook niet op Twitter account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20
Mhh, gister eventjes op de Hi site gekeken wat het me kost met verlengen.
Dat is goedkoper dan los + een hollandsnieuwe abbo.

Hollands Nieuwe kost 12*10 euro = 120 euro + 480 voor de Lumia = 600 euro
Hi kost 2*15+10*30 = 330 + 180 voor de Lumia = 510

Dat scheelt 90 euro en met de goedkoopste Lumia uit de Pricewatch 50 euro.
Helaas heb ik dan wel een zwarte Lumia.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste