Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Waarom is het trouwens zo duur via de PH en BC ? 270 euro voor de telefoon terwijl bij MTV je maar 70 betaald.

Don't they have towels in the future ?
http://www.wphome.nl/2011...-cyaan-blauw-is-onderweg/
"...Nokia Nederland heeft echter steeds aangegeven dat de blauwe variant half december beschikbaar zou zijn en de roze (magenta) ongeveer twee weken later. In ieder zullen alle kleuren dus voor 2012 in de winkel liggen"
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
[ Voor 3% gewijzigd door Paul01 op 29-11-2011 17:40 ]
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
@Telfordia -> Helemaal mee eens !
edit: zojuist ff met MTV Mobile gebeld. Medewerker geeft aan niet te weten of ze hem in het blauw gaan leveren. Voorlopig in ieder geval enkel zwart.
[ Voor 31% gewijzigd door DocM3 op 29-11-2011 18:31 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Counter-Strike op 29-11-2011 18:28 ]
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Verwijderd
Ze houden er een voor me bezet
Verwijderd
Ook al levert Nokia NL niet aan de telefoon toko, maar ik denk Nokia NL wel een degelijke invloed heeft op de telefoon toko(s), vanaf welke datum het produkt verkocht mag worden.Skann schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:43:
Maar Nokia levert niet aan the Phone House he... TPH haalt ze weer via Copaco of welke dan ook.
Kijk, dat zijn de fijne berichten!veeence schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:05:
Ik kreeg net een telefoonje van de PhoneHouse in Delft, morgen krijgen ze de blauwe/cyane Nokia Lumia 800 binnen.
Yep, same here. Had op tijd op de verpakking zien staan dat er een zwarte in zou zitten. Meteen Phonehouse gebeld; die betalen me een maand abonnementsgeld terug. Het is wel verleidelijk om die zwarte toch even uit zijn verpakking te halen...Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:15:
Zijn er ook mensen die wel blauwe besteld maar kreeg de zwarte binnen? Het gaat om de combinatie van the phonehouse + Amp logistics?
De zwarte, deze had ook vertraging bij levering.Folkifoon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:18:
@Sir Hennep / de blauwe?
Verwijderd
Dan ga ik morgen de phonehouse bellen.drfisheye schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:11:
[...]
Yep, same here. Had op tijd op de verpakking zien staan dat er een zwarte in zou zitten. Meteen Phonehouse gebeld; die betalen me een maand abonnementsgeld terug. Het is wel verleidelijk om die zwarte toch even uit zijn verpakking te halen...
Een uur geleden werd ik gebeld door de phonehouse, en het blijkt een enquete te zijn. Hij vroeg me hoe me beval met mijn nieuwe lumia. God verdomme ze moeten hun huiswerk beter doen om de goede kleur op te sturen. Ik heb de lumia nog niet aangeraakt stelletje idioten
Dat is heel mooi nieuws, bedankt!veeence schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:05:
Ik kreeg net een telefoonje van de PhoneHouse in Delft, morgen krijgen ze de blauwe/cyane Nokia Lumia 800 binnen.
Morgen maar even met een omweggetje naar het station als ik uit school kom.
Verwijderd
Wees niet te snel blij..ik ben een beetje sceptisch.. Heb nu zo weinig vertrouwen in de mensen.PmBb schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:32:
[...]
Dat is heel mooi nieuws, bedankt!
Morgen maar even een omweggetje naar het station als ik uit school kom.
Je krijgt weer standaard antwoord.. Helaas lopen we met vertgraging bla bla
Ja dat is waar. Morgenmiddag eerst maar even bellen.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:35:
[...]
Wees niet te snel blij..ik ben een beetje sceptisch.. Heb nu zo weinig vertrouwen in de mensen.
Je krijgt weer standaard antwoord.. Helaas lopen we met vertgraging bla bla
Zoals gemeld, hij had vandaag iemand van Nokia over de vloer met een werkende blauwe L800.
Hij had het over een 24-uurs levering, dus als ik morgen naar de winkel ga en het toestel koop, heb ik deze een dag later. Dit is een kleine vestiging van TPH (Beurs Rotterdam). Ik belde omdat de winkel op de Hoogstraat een keer of 7 de telefoon niet opnam.
Ik weet niet wat in Rotterdam de grootste winkel is van TPH, maar ik gok dat hij daar wel gewoon op voorraad ligt.
Het blijft vreemd, alle tegenstrijdige berichten...
Verwijderd
Veel suc6 dan.
Er werd ook ooit beloofd door een van de Amp logistics medewerker dat het ging om de blauwe lumia, maar ik kreeg een zwart toegestuurd. Als het met opzet was,dan is het zeker een smerig streek van hun.
minus studentenkortingFolkifoon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:17:
Morgen weten we meer! Hij zou los te koop zijn voor +- € 480.
Verwijderd
Blauw heeft z'n prijs, denk ik.
studentenkorting....het hele leven is een studie toch?
En bij dat filiaal ben ik gisteren langs geweest. Ook zij hadden geen blauwe en wisten ook niet wanneer die kwam.TrueChaoZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:24:
Vandaag nog bij de BelCompany langs geweest (Rotterdam Alexandrium), en die wisten nog steeds van niks (week 50 volgens het systeem). Er stond wel bij een filiaal in Schiedam een blauwe ingeboekt (enige vestiging in NL), maar dat bleek een verkeerd ingeboekte zwarte te zijn. Dus dan is dalijk TPH de enige die hem 2 weken eerder kan leveren, zou mooie stunt zijn. Lekker dealtje met Nokia hebben die dan.
Het zal mij benieuwen of we vandaag de eerste meldingen zullen zien van "ik heb hem!"
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ach... dat misleiden lijkt bij de Lumia het trefwoord te zijnTelfordia schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:43:
PH maakt nu ook reclame op tv waar de blauwe en roze in te zien is met de mededeling "Nu verkrijgbaar". Beetje misleidend anders.
Verwijderd
Cyan komt eind van de week, Zaterdag of Dinsdag dus volgens de verkoper.
Verwijderd
--drfisheye schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:11:
[...]
Yep, same here. Had op tijd op de verpakking zien staan dat er een zwarte in zou zitten. Meteen Phonehouse gebeld; die betalen me een maand abonnementsgeld terug. Het is wel verleidelijk om die zwarte toch even uit zijn verpakking te halen...
Gisteren een twitter bericht op @Phonehousehelp geplaatst.
Kreeg alleen te horen dat zodra de blauw binnen wordt ik op de hoogte gehouden.
Het was ook vaag, daarom heb ik besloten om een van de Phonehouse filiaal op te bellen, ze verwezen me naar het hoofdkantoor te bellen.
tel 0900 424 0900.
Mijn eerste keer bel, adviseerde een van de medewerker me de verkeerde lumia terug op te sturen, daarna wordt de goede kleur naar me toegestuurd.
Mijn collega's adviseerden me om voor een andere route te kiezen, namelijk door een courier te laten bezorgen of een van de toko te laten bezorgen
Dus weer terug bellen, en nu heb ik een andere antwoord gekregen en wacht nu voor AMP Logistics telefoon voor een afspraak. Als het goed wordt ie morgen..mits ik een bel van hun krijg.
Ik wacht nog hoog uit een uur, dan bel ik die mensen op.
Ik wil graag uit deze zee-kolk
oh vergeet te melden dat het hoofdkantoor de blauwe binnen hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 12:24 ]
Had ik hier boven al vermeldVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:15:
[...]
--
Gisteren een twitter bericht op @Phonehousehelp geplaatst.
Kreeg alleen te horen dat zodra de blauw binnen wordt ik op de hoogte gehouden.
Het was ook vaag, daarom heb ik besloten om een van de Phonehouse filiaal op te bellen, ze verwezen me naar het hoofdkantoor te bellen.
tel 0900 424 0900.
Mijn eerste keer bel, adviseerde een van de medewerker me de verkeerde lumia terug op te sturen, daarna wordt de goede kleur naar me toegestuurd.
Mijn collega's adviseerden me om voor een andere route te kiezen, namelijk door een courier te laten bezorgen of een van de toko te laten bezorgen
Dus weer terug bellen, en nu heb ik een andere antwoord gekregen en wacht nu voor AMP Logistics telefoon voor een afspraak. Als het goed wordt ie morgen..mits ik een bel van hun krijg.
Ik wacht nog hoog uit een uur, dan bel ik die mensen op.
Ik wil graag uit deze zee-kolk
oh vergeet te melden dat het hoofdkantoor de blauwe binnen hebben
Graag zou ik ook willen weten of het toestel softwareupdates heeft gehad t.a.v. de zwarte versie.
Waarschijnlijk is dit te zien in de softwareversie.
nieuws: MTV Mobile verhoogt prijzen met nieuwe abonnementen
Of ben ik nu te negatief?
[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic
Gisteren was de lumia blue + web smart 200 (1 jaar) voor 99 euro te bestellen op de site van belcompany..
Kom ik nu aan het kijken, gelden er de volgende tarieven:
lumia + web smart100 1jaar (prijs 129.99)
lumia + web smart150 1jaar (prijs 199.99)
lumia + web smart200 1jaar (prijs 149.99)
Het vreemde is ook nog, dat wanneer je de telefoon wilt bestellen er in eerste instantie staat dat de telefoon gewoon gratis is. Daar heb ik voor gebeld en is me gemeld, dat het dan gewoon de prijzen zien die je ziet op het moment dat je ze aanklikt.
Maar de opbouw is wel vreemd. dat de prijs van een de telefoon bij een websmart 100 goedkoper is, dan die bij een websmart 200 bijvoorbeeld.
Edit: En nu zijn de prijzen ineens weer aangepast.. Vreemd allemaal!
[ Voor 4% gewijzigd door tiele87 op 01-12-2011 14:02 ]
Verwijderd
Als de fout bij jou zit, hoor je het zo goed mogelijk voor de klant te doen..communicatie tussen TPH(toko) en AMP en onderlingen is onder de maat.
Je moet niet vanuit gaat dat alles voor jou wordt geregeld..je moet zelf achterna gaan heb ik de laatste tijd geleerd.
dus voortaan niet zo huiverig meer met online bestelling.
update:
AMP heeft gebeld voor het afspraak. Morgen tussen 09:00 en 13:00..hopelijk is mijn nachtmerrie voorbij
@Telfordia
Het kan positief uitpakken, maar meestal niet...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 14:34 ]
Belcompany vertelde dat de Lumia over 2 weken geleverd gaat worden. ff geduld hebben dus.
Op de lange telefoonwachttijd bij de Phonehouse na, waar ze zich voor hebben geexcuseerd, ging het allemaal best netjes.
En Nokia moet er in het vervolg vanuit gaan dat mensen misschien wel de telefoon willen in de kleur die op de billboards staat!
Verwijderd
@mensen die verkeerde kleur binnen krijgt..gewoon niet pikken
Verwijderd
Dat dien(en) ik en jij morgen goed op te letten op de kleur, en een retour-ontvangstbevestiging te vragen.drfisheye schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:22:
Ook bij mij heeft AMP gebeld; morgenochtend komen ze mijn zwarte omruilen voor een blauwe. (Hopen dat ze geen roze afleveren.)
Op de lange telefoonwachttijd bij de Phonehouse na, waar ze zich voor hebben geexcuseerd, ging het allemaal best netjes.
En Nokia moet er in het vervolg vanuit gaan dat mensen misschien wel de telefoon willen in de kleur die op de billboards staat!
Studenentenkorting kennen ze in TPH winkels blijkbaar niet. Dan maar even wachten tot ik hem via de website kan krijgen, scheelt toch weer 7471 euroFolkifoon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:02:
Ik heb de blauwe toch maar los gekocht zonder abbo, € 480 bij TPH. Morgenochtend 11.00 afhalen. Moet zeggen dat ik de telefoon nadat ik had betaald pas voor het eerst in het echt heb gezien. Vertouwen heet dat?
Verwijderd
Die fout had ik wel gedaan vorige week, contract getekent ..en dan pas een verpakking tas uitpakte waar de bode bij was. Toen had ik het meer vertrouwen in de mens en geloofde dat alles klopte.Folkifoon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:02:
Ik heb de blauwe toch maar los gekocht zonder abbo, € 480 bij TPH. Morgenochtend 11.00 afhalen. Moet zeggen dat ik de telefoon nadat ik had betaald pas voor het eerst in het echt heb gezien. Vertouwen heet dat?
Ze hebben hem in die winkel al in hun hand gehad deze week. Om het eerlijk te verdelen worden alle blauwe lumias op het hoofdkantoor gehouden en zijn ze alleen op bestelling te krijgen (met 24h levering).Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:54:
[...]
Die fout had ik wel gedaan vorige week, contract getekent ..en dan pas een verpakking tas uitpakte waar de bode bij was. Toen had ik het meer vertrouwen in de mens en geloofde dat alles klopte.
Er stonden er nog 13 in het syteem, volgens mij waren het er 30. Als hij niet blauw is wil ik mijn centjes terug
Simkaarten knippen doen ze daar niet aan maar ik ga het zelf maar proberen. Ik wil namelijk een duo-simkaart alleen kan dat niet icm met microsim bij Telfort....heb mn oude simmetje om straks mee te oefenen.
(en ergens hoop ik nu dat ik morgen niet voor l#l naar die vestiging rij)
Ehh er zijn echt wel meer vestigingen van TPH dan 30 en op Twitter zag ik dat de eerste vandaag al uitgeleverd zijn... Ik blijf het maar een wazig verhaal vinden.Telfordia schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:14:
Misschien hebben ze er nu 30 geleverd gekregen en volgen er volgende week meer. Vandaar ook dat BC hem pas over zo'n 2 weken krijgt. De levering zal nog wel een beetje op gang moeten komen.
Mooi dat MTV aankondigd 12 december over te gaan op nieuwe pakketten. Ik stap mooi naar ze over vóór 12 december. Met blauwe lumia of niet !
Verwijderd
Ik heb 2 jaren mtv 180 genomen en 69 euro bijbetalen voor toestel, de prijs schilt niet echt veel voor 1 jaar, en als je voor 120 minuten kies dan kom je het duurder uit.DocM3 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:02:
Hebben jullie nu allemaal 2 jarig abbo's aangeschaft via TPH om die blauwe maar te krijgen? Of allemaal los? Ism 1 jarige abbo's is het ja niet te betalen via TPH. 200 euro meer dan via bijv. MTV Zelf.
Mooi dat MTV aankondigd 12 december over te gaan op nieuwe pakketten. Ik stap mooi naar ze over vóór 12 december. Met blauwe lumia of niet !
Nou hoop dat voor diegene die een blauwe wilt ook snel krijgen.
Daarnaast, mag een man ook een hobby hebben!
Wanneer jij jouw studenten.net kaart laat zien bij de Phone House krijg je 15% korting op je bijbetaalprijs* aan de kassa of online.
Ik kom dan uit op 411, bij hi kost hij los 386?PmBb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:08:
Zojuist de blauwe(los) via de internet bij TPH besteld. Achterlijk personeel in Delft zei dat studentenkorting niet bestond bij hun dus toch maar via internet besteld.
[...]
Zelf zit ik er namelijk ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar > 300 heb ik er nou net weer niet voor over (ik wil er namelijk alleen op ontwikkelen, voor dagelijks gebruik heb ik een andere telefoon..)
edit:
386 los in de winkel that is, toevallig een paar dagen terug te horen gekregen van een vriend die er een gehaald heeft daar.
[ Voor 10% gewijzigd door xPhantom op 01-12-2011 23:23 ]
Hi levert geen blauwexPhantom schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:19:
[...]
Ik kom dan uit op 411, bij hi kost hij los 386?
Zelf zit ik er namelijk ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar > 300 heb ik er nou net weer niet voor over (ik wil er namelijk alleen op ontwikkelen, voor dagelijks gebruik heb ik een andere telefoon..)
edit:
386 los in de winkel that is, toevallig een paar dagen terug te horen gekregen van een vriend die er een gehaald heeft daar.
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Ja! Ik was gisteren ook in Delft: "Nee, dat geldt alleen voor telefoons met een abonnement", ja lekker is dat...PmBb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:08:
Zojuist de blauwe(los) via de internet bij TPH besteld. Achterlijk personeel in Delft zei dat studentenkorting niet bestond bij hun dus toch maar via internet besteld.
[...]
Ik ga het ook maar via de site doen, ik zit alleen een beetje met de 1 - 2 weken levertijd in m'n maag. Dat staat er namelijk als sinds begin november, wie weet hoe lang dat nog kan duren...
Verwijderd
Zo tot ziens bij de andere Windows Phone topics en ook uiteraard hang ik nog hier rond.
Veel suc6 voor alle andere mede tweakers voor de lumia
Het lijkt er nu op dat TPH het van de website heeft afgehaaldveeence schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:22:
[...]
Ja! Ik was gisteren ook in Delft: "Nee, dat geldt alleen voor telefoons met een abonnement", ja lekker is dat...
Ik ga het ook maar via de site doen, ik zit alleen een beetje met de 1 - 2 weken levertijd in m'n maag. Dat staat er namelijk als sinds begin november, wie weet hoe lang dat nog kan duren...
Ik maak me over die levertijd via de website geen zorgen meer. Ik zie wel wanneer hij komt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel redelijk snel komt. swordsman360 heeft namelijk zijn blauwe via TPH vandaag binnen gekregen(na de nodige moeite).
Oh? Bij mij staat er nog steeds "Actuele status: Verwachte levertijd 1 tot 2 weken" als ik de cyaane versie selecteer...PmBb schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:30:
[...]
Het lijkt er nu op dat TPH het van de website heeft afgehaald
Verwijderd
mijn MTV sim werkt meteen ondanks 5 dec pas ingaan.gewoon voor zekerheid thuis 3G uitschakelen en via wifi downloaden.
[ Voor 87% gewijzigd door Eoghlear op 02-12-2011 19:06 ]
Was nog best ff lastig omdat het toestel niet ingeboekt was of zoiets. Gelukkig zat er een erg gezellige dame achter de balie bij TPH Spijkenisse. Ze had zelf ook een Lumia dus vol op gespreksstof over wp7. Hopelijk hebben meer verkopers een wp7 toestel zodat het snel aanslaat.
Zodra zoonlief op bed ligt ga ik er lekker mee prutsen!
De eerste ontmoeting was niet echt om verliefd op te worden, maar waarschijnlijk vind ik de innerlijk mooier.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Vanmiddag 12:30 was hij al binnen!
Echt een heerlijk toestel
Ik vind de kleur echt geweldiggauchov6 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:58:
TPH in Eindhoven had vanmiddag nog een nieuwe blauwe op voorraad, ze hebben hem voor mij uitgepakt en ik vond de kleur toch niet zo mooi; het is een licht blauw-groene kleur niet het Nokia blauw dat je zou verwachten.
http://www.google.nl/sear...1l6l6l0l169l1057l7.4l11l0
Je kon de kleur niet vinden online
Verwijderd
Verwijderd
Wacht nu smart up de update vvoor de batterij en cemera setting( nokia heeft blijkbaar niet zo goed testers) macro als standaard gezet oidddd
(479 euro zijn ze daar trouwens)
bij t mobile betaal ik €35x24=€840 + €95 bijbetalen = €935 icm 220 belminuten/sms/internetbundel
bij hollandsnieuwe betaal je €9x24=€216 + €450 nieuw toestel = €666,-
Ben benieuwd of iemand nog iets anders kan aanraden maar dit klinkt toch wel als een erg goede deal.
[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 05-12-2011 21:52 ]
youtube.com/@hisrep
Dat is goedkoper dan los + een hollandsnieuwe abbo.
Hollands Nieuwe kost 12*10 euro = 120 euro + 480 voor de Lumia = 600 euro
Hi kost 2*15+10*30 = 330 + 180 voor de Lumia = 510
Dat scheelt 90 euro en met de goedkoopste Lumia uit de Pricewatch 50 euro.
Helaas heb ik dan wel een zwarte Lumia.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.