Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surr1e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 19:40
Ik sta nog steeds in de `order picken uit het magazijn´. Heerlijk als je al vanaf 3 november in de pre order staat en nog steeds niets onvangen hebt. Hi scoort geen punten hier haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zie ik het goed dat KPN web XL, bij KPN zelf, de voordeligste een jarige abonnement biedt? Ik wil snel internet en minimaal 1gb data. Bij KPN komt dat uit op e50,- per maand en e70,- voor het toestel. Nergens kom ik iets tegen wat ook maar in de buurt komt. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:25
40e voor het toestel zelfs.

Ik heb hetzelfde idee met Vodafone. Heb/had plannen om naar Vodafone smart over te stappen, maar kom nergens goedkopere acties tegen dan via site Vodafone zelf. Alleen het branded zijn van het toestel weerhoudt me op dit moment nog. ( en het feit dat ik 3 maanden dubbel moet betalen...:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Hennep
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 20:22
Jannibal23 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:42:
40e voor het toestel zelfs.

Ik heb hetzelfde idee met Vodafone. Heb/had plannen om naar Vodafone smart over te stappen, maar kom nergens goedkopere acties tegen dan via site Vodafone zelf. Alleen het branded zijn van het toestel weerhoudt me op dit moment nog. ( en het feit dat ik 3 maanden dubbel moet betalen...:) )
Ik heb 'm met Smart 100 bij Belcompany besteld, is de goedkoopste die ik kan vinden (€130 bijbetalen) en dan is 'ie nog niet branded ook.

Jammer genoeg heeft BC nog steeds niet geleverd, is hier iemand die al meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ik kom iedere keer toch weer bij mtv-mobile uit.
1 gb internet en wat bel/sms minuten is wat ik wil (en geen tmobile meer).

27,50 p/m maar doe dan voor een euro de sms verdubbelaar erbij en 140,- of 210,- voor de L800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:50
Ik heb 27 oktober de Nokia Lumia 800 bestelt via de Vodafone website in combinatie met een Vodafone Bel+SMS+Web smart 100 abbo. Ik kreeg vandaag het bericht dat mijn nummerbehoud was goedgekeurd door Simyo (ik zit al een aantal jaar met simyo prepaid simkaart). Echter wordt het nummer pas op 22 december overgedragen aan Vodafone. Dat duurt dus nog een maand.

Ik heb al naar Vodafone gebelt, maar ze konden mij echter geen informatie geven waarom het zo lang duurt en ze konden ook niet voor verkorting van deze wachttijd regelen.

Kan iemand mij vertellen of dat dat normaal is? Krijg ik mijn Nokia Lumia 800 dan ook pas over een maand? Ik baal er echt van, ik had deze Nokia het liefst vorige week al in mijn handen gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
hjs schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:51:
ik kom iedere keer toch weer bij mtv-mobile uit.
1 gb internet en wat bel/sms minuten is wat ik wil (en geen tmobile meer).

27,50 p/m maar doe dan voor een euro de sms verdubbelaar erbij en 140,- of 210,- voor de L800.
Agreed on that!
49.50 voor mij voor 400 belminuten, 1 gb internet en nog 500 mb traag als je er over zit ipv betalen. 70 eu voor het telefoon = Voor mij een doener! :9

Tegen die 13,50 euro voor 400 belminuten en 3 x zo snel internet als een sim only, kan een sim only niet tegen op :p (er van uitgaande dat de telefoon los 450e kost)

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik mijn bestelling MTV 180 min 2jaar voor de blauwe lumia 800 via phonehouse geplaatst, en ik werd vandaag gebeld
om mijn gegevens te verifieren. Vervolgens kreeg ik te horen dat ze al de blauwe in voorraad hebben en ze willen graag morgen komen bezorgen. Meteen het werk adres opgegeven, maar moest eerst op een bevestiging van KPN wachten of ze mijn abonnement goedkeuren. Zojuist kreeg Ik een defintieve email voor de bezorging.
Ik dacht dat de blauwe pas vanaf week 48 verkrijgbaar? Ik ben nog een beetje sceptisch, en oh wel hoop dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:26:
Gisteren had ik mijn bestelling MTV 180 min 2jaar voor de blauwe lumia 800 via phonehouse geplaatst, en ik werd vandaag gebeld
om mijn gegevens te verifieren. Vervolgens kreeg ik te horen dat ze al de blauwe in voorraad hebben en ze willen graag morgen komen bezorgen. Meteen het werk adres opgegeven, maar moest eerst op een bevestiging van KPN wachten of ze mijn abonnement goedkeuren. Zojuist kreeg Ik een defintieve email voor de bezorging.
Ik dacht dat de blauwe pas vanaf week 48 verkrijgbaar? Ik ben nog een beetje sceptisch, en oh wel hoop dat het goed komt.
Als dat zo is bestel ik hem ook direct ! Want dat wil ik ook :) Waar heb je aan kunnen geven in het bestelproces dat je een blauwe wilt?

edit: ik vind dat the phonehouse wel erg bizarre prijzen hanteert voor de telefoon. Waar je bij mtv 'maar' 70 euro betaald, betaal je bij the phonehouse gewoon ff €274 voor de lumia bij een éénjarig abbo... Doeii :P

[ Voor 11% gewijzigd door DocM3 op 22-11-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonehouse.nl
En kies eerst de blauw en vervolgend het abonnement proceduur van begin tot eind afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan geen Edit knop vinden via Mercurry app (ipad)
Daarom heb voor twee jaar en 180 min gekozen en ik kom uit op rond 781 euro ipv voorbij 900 euro en nog iets voor 120 min pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Ah vandaar de goedkope prijs voor de telefoon. Ik zoek overal een éénjarig abbo :) Ik wacht nog wel ff. "Voor kerst" is nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poplitius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:13
49.50 voor mij voor 400 belminuten, 1 gb internet en nog 500 mb traag als je er over zit ipv betalen. 70 eu voor het telefoon = Voor mij een doener! :9
Wanneer je rekent volgens die 386 euro die ze zelf hanteren, dan betaal je met een 1-jarig 300 minuten abonnementje 14,89 euro per maand (incl. internet dus). Bij een 2-jarig abonnement met dezelfde minuten etc. komen die kosten op 19,73 euro per maand. Verbaast me dat de maandkosten hoger worden als je een langduriger verplichting aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
B.Lensen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:15:
[...]

ik zie hem hier toch in menigeen webshop te koop. (negri, cellhut etc.)
Tevens geloof ik haar wel dat ze daar te koop waren, ik zie geen reden voor haar om anders te verklaren.

t.o.v. de Radar, deze heeft wel 2de camera en een groter scherm dus ik vind de lumia licht(gniffel) overpriced. Maar ik wacht nog rustig een maandje, wie weet wat hij dan doet.
Dus omdat de lumia tig veel dingen extra heeft en 1 ding niet, is hij overpriced. Logica is vaak ver te zoeken. |:(
Ik hoop dat je het sarcastisch bedoelde ;)

Maar de Lumia is 100% zeker niet gelaunched in de VS. Alleen in Europa (slechts 5-6 landen). Dus alles wat je in VS winkels ziet zijn importmodellen. Bij Negri kost hij 680 dollar = 504 euro en bij de Cellhut zelfs 800 dollar = 593 euro. Dus ik weet niet hoe je aan de 300 euro komt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 23-11-2011 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Update: Had een pre-order lopen bij Hi, die tot gisteren niet uitgeleverd is. Toen toch maar even langs een Hi winkel gegaan (Rotterdam), waar ik prima ben geholpen: pre-order geannuleerd, en daarna abo ter plaatse verlengd en lumia meegekregen. Eventuele ervaringen en/of een review volgt tzt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

raar dat ze de pre-orders niet leveren terwijl ze er wel gewoon hebben liggen in de winkel.. pre-order wil bij mij toch zeggen dat die eerst geleverd worden.. niet echt FIFO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:36:
Phonehouse.nl
En kies eerst de blauw en vervolgend het abonnement proceduur van begin tot eind afronden
Wel typisch dat als je het toestel los wil bestellen bij phonehouse.nl er nog steeds aangegeven wordt dat de levertijd 1 tot 2 weken is.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik was gisteren bij Belcompany in Arnhem. De verkoper kon in het systeem zien dat er 4 winkels in nederland (van BC) een blauwe hadden liggen. Hij zelf dacht dat de blauwe alleen als special geleverd ging worden. Dit betekent op een speciaal verzoek van een klant kunnen ze deze bestellen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb momenteel een Telfort ZZP abonnementje (sim only). Ik heb mijn laaste toestellen (e50/e71/e72/N8) los gekocht en dan een sim only.
Ik kan nu weer een nieuw abonnement afsluiten, alleen twijfel ik waar. Ik ben best tevreden over Telfort, het netwert (KPN) is prima, het internet redelijk snel.

Heeft iemand ervaring met Tele2? Of andere tips?

Ik ben er wel uit dat het de blauwe L800 gaat worden. Ik had liever de N9 gekocht, maar het ontbreken van Whatsapp (en wie weet in de toekomst nog meer aps) is voor mij toch wel een beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Kan je hier ook erg handig vergelijken, totale kosten van providers en dergelijke:

http://www.bellen.com/mob...ia/lumia-800/prijzen.aspx

Met die Phonehouse Voucher kan je tevens voor 20 euro besteding, 50 euro korting krijgen op die totaalprijs (ja je hebt 120 euro tegoed, maar de aanschafprijs bij TPH is 70 euro.). Dus voor 700 euro prima abbo over twee jaar, denk ik zo,

EDIT: Heb het dus over MTV Mobile 180 belminuten of 90 sms pack.

EDIT: Iemand btw ervaringen met de netwerk-kwaliteit van MTV Mobile? Ik woon in de buurt van Eindhoven.

[ Voor 60% gewijzigd door Crescendo op 23-11-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ZoutePeper schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:06:
Kan je hier ook erg handig vergelijken, totale kosten van providers en dergelijke:

http://www.bellen.com/mob...ia/lumia-800/prijzen.aspx
Ik wil graag filteren op internet verbruik, zie alleen het filter in of exclusief.
Niet een filter op hoeveelheid zoals wel bij bellen en smsen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Hmm, je hebt er nog één, zo'n site. Maar die weet ik even niet meer, volgens mij kon dat daar wel. Maar op zich is dit een erg handige site.

Hmm, je hebt ook deze:

http://www.gsminfo.nl/mob...HRlcl9tYXhfbXBycz0yMDA%3D

Daar wordt internet d.m.v sterretjes wel apart weergegeven.

[ Voor 56% gewijzigd door Crescendo op 23-11-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:24
Wel typisch dat als je het toestel los wil bestellen bij phonehouse.nl er nog steeds aangegeven wordt dat de levertijd 1 tot 2 weken is.
In Eindhoven waren ze afgelopen weekend nochtans gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernieboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb vorige week de Lumia 800 icm MTV mobile besteld bij the Phonehouse, leek me toch de beste optie. Alleen heeft er iemand al meer duidelijkheid over de levertijden van de blauwe? Daar is nog steeds veel onduidelijkheid over. Heeft iemand uberhaupt al een blauwe binnen? Zo ja, waar vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Niks in nog officieel bevestigd wanneer het toestel precies in de winkels ligt. Nokia zegt week 48.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

r2504 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:57:
[...]

In Eindhoven waren ze afgelopen weekend nochtans gewoon op voorraad.
Vergeten te melden dat ik het over de blauwe had. De zwarte is inderdaad geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernieboy
ZoutePeper schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:06:EDIT: Iemand btw ervaringen met de netwerk-kwaliteit van MTV Mobile? Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Ik heb me laten vertellen bij the Phonehouse dat je met MTV mobile rechtsstreeks op het KPN netwerk zit, wat volgens de verkoper ook minder problemen oplevert aan de grens van ons land. Itt Telfort waar je roamt op het KPN netwerk en waardoor je telefoon automatisch de sterkste verbinding zal kiezen, wat kan leiden tot hoge kosten als een buitenlands netwerk een sterker signaal heeft. Ga er dus vanuit dat je ook KPN kwaliteit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ZoutePeper schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:06:
EDIT: Iemand btw ervaringen met de netwerk-kwaliteit van MTV Mobile? Ik woon in de buurt van Eindhoven.
onderop de site staat: MTV Mobile is powered by hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor de middag kwam iemand van AMP logistiek een pakket bij mij op het werk bezorgd, en het blijkt zwart ipv blauw te zijn.

Mijn fout was dat ik alles heb getekend en pas de verpakking open maakte.

Ik werd vanmorgen om 03:00 in de morgen wakker van een nare droom, dat er verkeerde kleur afleverde bij mijn bestelling en nu komt het uit.
Mijn dag is totaal verpest..
De dag daarvoor had ik met iemand van AMP gesroken en zij verzekerde me dat er een blauwe lumia is.

Ik heb maar direct AMP gebeld, en liet weten dat ik een officiele e-mail te willen ontvangen, en ik heb die ook gekregen..verder hoe en wat wordt vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Net bij de Phonehouse geinformeerd naar de blauwe en ze zagen nog niks staan in de computer.
Verkoopster gaf nog als tip mee dat je bij hun een oud toestel kunt inruilen tegen een X bedrag. Het bedrag wat je er voor terug krijgt kun je op hun site checken. Misschien handig voor mensen die niet te veel willen bijbetalen en toch nog een oud toestel hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Begrijpen mensen nou niet dat de blauwe NERGENS beschikbaar is. Als het ergens wel op voorraad is dan is het een gewoon een FOUT. Leer nou gewoon logisch nadenken. De blauwe die kunnen ze niet uit het niets toveren mensen.

Door Microsoft NL is bevestigd dat ze volgende week beschikbaar zullen zijn. Wacht gewoon af ipv te haasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:35:
Begrijpen mensen nou niet dat de blauwe NERGENS beschikbaar is. Als het ergens wel op voorraad is dan is het een gewoon een FOUT. Leer nou gewoon logisch nadenken. De blauwe die kunnen ze niet uit het niets toveren mensen.

Door Microsoft NL is bevestigd dat ze volgende week beschikbaar zullen zijn. Wacht gewoon af ipv te haasten.
Af en toe heb ik wel een beetj vertrouw op de andere mensen, wk 47 is bijna wk48 dus nam ik aan het ze al in voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:42
Telfordia schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:11:
Net bij de Phonehouse geinformeerd naar de blauwe en ze zagen nog niks staan in de computer.
Verkoopster gaf nog als tip mee dat je bij hun een oud toestel kunt inruilen tegen een X bedrag. Het bedrag wat je er voor terug krijgt kun je op hun site checken. Misschien handig voor mensen die niet te veel willen bijbetalen en toch nog een oud toestel hebben liggen.
Thanks for the tip! Ik ga vanmiddag een Lumia ophalen en ruil nu meteen mijn oude Nokia E71 in voor € 46,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernieboy
Je kan ook nog proberen te vergelijken wat je bij andere opkopers krijgt: check http://www.zwipit.com/nl/mobiel-verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:38:
Net voor de middag kwam iemand van AMP logistiek een pakket bij mij op het werk bezorgd, en het blijkt zwart ipv blauw te zijn.

Mijn fout was dat ik alles heb getekend en pas de verpakking open maakte.

Ik werd vanmorgen om 03:00 in de morgen wakker van een nare droom, dat er verkeerde kleur afleverde bij mijn bestelling en nu komt het uit.
Mijn dag is totaal verpest..
De dag daarvoor had ik met iemand van AMP gesroken en zij verzekerde me dat er een blauwe lumia is.

Ik heb maar direct AMP gebeld, en liet weten dat ik een officiele e-mail te willen ontvangen, en ik heb die ook gekregen..verder hoe en wat wordt vervolg.
Edit:zojuist een telefoon gekregen van een medewerkster van AMP Logistics, een kreeg te horen dat de blauw er nog niet is. Misschien volgendeweek, zodra die kleur verkrijgbaar is dan wordt de mijn omgeruild.
intussentijd..kan ik niets doen :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Zojuist heeft me broertje de lumia800 voor €386 bij de KPN store meegekregen >>.. mocht eigenlijk niet zeiden ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
De inruilwaardes van oude toestellen zijn zeer laag en je kunt ze vaak beter gewoon op marktplaats verkopen. Toegegeven: als je echt een hele rits oude meuk toestellen hebt liggen kan het bijelkaar natuurlijk wel lekker optellen en hoef je geen moeite te doen om al die zooi op marktplaats te slijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Bij KPN krijg je nu opeens een Angry Birds speaker gratis bij de Lumia..
Doen ze zeker niks meer aan voor mensen die hebben gepre-ordered voor dezelfde prijs?

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Kev!n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:30:
Zojuist heeft me broertje de lumia800 voor €386 bij de KPN store meegekregen >>.. mocht eigenlijk niet zeiden ze :P
Hoe?

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Vanavond het bevrijdende sms'je gehad van Hi:
Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door PostNL aangeboden. Groeten van Hi
En ook op de online order-status pagina:
Laatste update: 23/11/2011
Order verzonden
Precies één week dus nadat het toestel is uitgekomen. Op zich nog niet slecht, je gaat er niet dood aan.. maar van een pre-order mag je toch verwachten dat het toestel op de dag van uitkomen verzonden wordt, of hooguit een dag later. Vind ik.
Kun je dat als bedrijf niet aan; wees dan eerlijk en laat geen pre-orders toe. Schrijf dan gewoon: "wegens overmatige drukte laten wij geen pre-orders toe. Zodra het toestel uit is kun je hier bestellen en je ziet vanzelf wel wanneer we hem opsturen" ;) .

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Kev!n schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:30:
Wtf :o

Dat wil ik ook!

Youtube: DashcamNL

• Paul01
HyperioN schreef op donderdag 24 november 2011 @ 01:31:

[...]

Precies één week dus nadat het toestel is uitgekomen. Op zich nog niet slecht, je gaat er niet dood aan.. maar van een pre-order mag je toch verwachten dat het toestel op de dag van uitkomen verzonden wordt, of hooguit een dag later. Vind ik.
Kun je dat als bedrijf niet aan; wees dan eerlijk en laat geen pre-orders toe. Schrijf dan gewoon: "wegens overmatige drukte laten wij geen pre-orders toe. Zodra het toestel uit is kun je hier bestellen en je ziet vanzelf wel wanneer we hem opsturen" ;) .
Het wel een commercieel bedrijf en op deze manier cashen ze toch mooi.

• jkommeren
  • Laatst online: 20-08 18:02
Ik denk dat het verwarrende is dat de doos van de zwarte wel duidelijk blauw als thema heeft :)

Gisteren gebeld door Hi, kon 1 jaar verlengen a 42,50 per maand, hoefde ik maar 100 euro bij te betalen voor de foon. Met ook 2 maanden 17,50 betalen ipv 42,50. Of 37,50 per maand en 120 euro bijbetalen. Helaas in het zwart (wel op voorraad). Heb gevraagd of ik er volgende week op terug mocht komen.

Dinsdag 29 november is er trouwens een nokia/microsoft (app) event op de hightech campus in Eindhoven. Ik ga er naartoe denk ik!

EDIT: 29 november ja :P niet 27. Nog niet helemaal wakker |:(

[ Voor 20% gewijzigd door jkommeren op 24-11-2011 09:59 ]

• defcon84

defcon84

Multipass?

29 november?

edit:
linkje: https://www.facebook.com/event.php?eid=299383606743573
Ik zie dat Matthijs Hoekstra ook moet spreken.. :p

[ Voor 83% gewijzigd door defcon84 op 24-11-2011 09:58 ]

Verwijderd

Zijn de Lumia's bij HI branden of unbranded. Ik krijg die van mij vanmiddag binnen en die gaat in de verkoop. Aangezien ik de verpakking niet wil openen stel ik deze vraag.

• BlakHawk
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:09:
Zijn de Lumia's bij HI branden of unbranded. Ik krijg die van mij vanmiddag binnen en die gaat in de verkoop. Aangezien ik de verpakking niet wil openen stel ik deze vraag.
Waarom zou je dat doen?
Wat wil je ervoor hebben?

Verwijderd

Is de Lumia 800 branded of unbranded bij kpn/Vodafone?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Ernieboy schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:58:
Je kan ook nog proberen te vergelijken wat je bij andere opkopers krijgt: check http://www.zwipit.com/nl/mobiel-verkopen
Dan doe ik het toch maar bij de Phone house of zelf aanbieden.

Samsung wave 43 euro is wel erg weinig, The Phonehouse geeft er 75 voor.
Huidige prijzen op V&A 100-120

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• BlakHawk
Arrrghhh, ik krijg natuurlijk nooit meer een leuke prijs voor mijn Sensation van 4 maanden oud :(
Ben bang dat ik de aankoop van de Lumia iets moet uitstellen...

[ Voor 24% gewijzigd door BlakHawk op 24-11-2011 12:12 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
Interessant, denk dat ik mn 3G bij vodafone verkoop, en dan zsm daarna ook bij hun een 800 ga halen :)

• Crescendo
Kiswum schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:14:
[...]

Dan doe ik het toch maar bij de Phone house of zelf aanbieden.

Samsung wave 43 euro is wel erg weinig, The Phonehouse geeft er 75 voor.
Huidige prijzen op V&A 100-120
Zo dat is nog geen verkeerde prijs, krijg voor mijn Samsung Monte maar 30 euro. Dus die zet ik op Ebay denk ik. (daar gaan ze nog voor 70 euro weg, die van mij is net driekwart jaar oud)

• BlakHawk
Though... Net iemand die voor 300 euro mijn Sensation wil ophalen, vandaag nog.
Zit ik alleen nog met de nieuwprijs van de Lumia... Phonehouse is erg duur...
Webshop heeft hem voor 399... Maar doet KPN nu echt geen verkoop, want ik zie in dit topic een uitzondering staan!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hmm als je geen student bent is dit wellicht de goedkoopste prijs bij een los toestel:
Op dit moment 450 euro (excl.6 euro verzendkosten), maar hij is niet op voorraad, bestellen kan wel,:

https://www.gsmwijzer.nl/...plan_id=217&provider_id=1

Eventueel nog een overzicht:

http://www.gsminfo.nl/mob...a-800/prijzen-los-toestel

Typhone € 399,00
GSM wijzer € 450,00
Belsimpel € 471,00
Mobily € 476,00
Belsimpel Black € 485,00
Belsimpel Blue € 485,00
Telefoonshop € 489,00
Smartphoneshop€ 489,00
2call € 491,00

Typhone staat niet meer op de website bij de losse toestellen, maar volgens de reacties hieronder toch gunstig geprijst. Je kunt je waarschijnlijk wel gewoon inschrijven: http://www.typhone.nl/gsm/nokia/2340/nokia-lumia-800
KPN/Hi verkoopt de telefoons nog niet los, dit heb ik zojuist bij KPN gecontroleerd. De prijzen die op de website staan bij een abonnement kloppen dus ook niet helemaal.

Voorbeeld: Prijsoverzicht (3) Nokia lumia 800 van € 279,95 naar € 0,00
http://www.kpn.com/mobiel...45&AddonSubscriptionSkus=

[ Voor 71% gewijzigd door Kiswum op 24-11-2011 14:46 . Reden: Typhone toegevoegd ]

• BlakHawk
Kiswum schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:24:
Hmm als je geen student bent is dit wellicht de goedkoopste prijs bij een los toestel:
Op dit moment 450 euro (excl.6 euro verzendkosten), maar hij is niet op voorraad, bestellen kan wel,:

GSM wijzer € 450,00
Belsimpel € 471,00
Mobily € 476,00
Belsimpel Black € 485,00
Belsimpel Blue € 485,00
Telefoonshop € 489,00
Smartphoneshop€ 489,00
2call € 491,00
Typhone heeft hem eraf gehaald... Daar stond ie voor 399... :(

• BlakHawk
Kiswum schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:24:

GSM wijzer € 450,00
Belsimpel € 471,00
Mobily € 476,00
Belsimpel Black € 485,00
Belsimpel Blue € 485,00
Telefoonshop € 489,00
Smartphoneshop€ 489,00
2call € 491,00
Zet Typhone er maar weer bij voor 399 ;)
Net gebeld en de reden dat hij er niet meer staat is dat hij vrij hard gaat en in principe nu apart wordt gehouden voor klanten die een abonnement bestellen. Maar de prijs is nog steeds 399. Ze wachten alleen even op een nieuwe levering...

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
Typhone verwacht de unbranded telefoon ergens begin 2012 te kunnen leveren aldus een mail.

Verwijderd

dfrenner schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:36:
[...]

Waarom zou je dat doen?
Wat wil je ervoor hebben?
Ik ben tevreden met het toestel wat ik nu heb, heel simpel. Wat ik er voor wil hebben? Ik denk dat 400 een nette prijs is. Ik ben nog steeds aan het achten op de bezorger. Zodra ik de telefoon heb zal ik een advertentie plaatsen in V&A>

Maar is die telefoon nu wel of niet branded?

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
hij is zwaar branded met 4 verschillende providers door elkaar(ook nog een chinese provider) ik wil hem wel voor 200 euro overkopen, de providers zijn geen probleem voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door badluckboy op 24-11-2011 15:03 ]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@ badluckboy, volgens mij is de vraag niet eerder gesteld van de Hi/KPN toestellen.
De toestellen van Coolblue waren wel branded met een Vodafone logo, ze waren daarentegen wel simlock vrij. De vraag van Stekkepoot kan wat mij betreft wel gewoon beantwoord worden.

Stekkepoot mocht het aanbod van Typhone nog geldig zijn, dan koop ik hem liever daar voor het bedrag van 399 euro. Uit welke regio kom je, wellicht heb ik in de nabije toekomst alsnog interesse in jou toestel ;)

• BlakHawk
badluckboy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:02:
hij is zwaar branded met 4 verschillende providers door elkaar(ook nog een chinese provider) ik wil hem wel voor 200 euro overkopen, de providers zijn geen probleem voor mij.
Is dit serieus bedoeld?
In welk opzicht branded?

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:00:
[...]
Ik ben tevreden met het toestel wat ik nu heb, heel simpel. Wat ik er voor wil hebben? Ik denk dat 400 een nette prijs is. Ik ben nog steeds aan het achten op de bezorger. Zodra ik de telefoon heb zal ik een advertentie plaatsen in V&A>

Maar is die telefoon nu wel of niet branded?
Hij is niet branded. Heb mijn Hi toestel hier voor me liggen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• hjs
  • Niet online

hjs

Kan dat handelen aub via DM :+

ter info: Vorige week kon ik via DM een L800 krijgen voor 350,-

[ Voor 52% gewijzigd door hjs op 24-11-2011 15:23 ]

• BlakHawk
hjs schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:22:
Kan dat handelen aub via DM :+

ter info: Vorige week kon ik via DM een L800 krijgen voor 350,-
De verwachting is natuurlijk ook dat de prijzen gaan dalen nog. Daarom wil ik er op dit moment eigenlijk ook niet meer dan 350 voor betalen. Maar mensen op MP zijn er niet al te happig op, kan ik me voorstellen.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Dat is ook mijn reden dat ik niet boven de 350 zal gaan, ik kan namelijk best wel even wachten en eigenlijk heb ik meer interesse in de blauwe witte versie.

Mijn PM is inmiddels al wel gestuurd naar de (bijna) verkoper

[ Voor 20% gewijzigd door Kiswum op 24-11-2011 15:52 ]

• BlakHawk
Kiswum schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:47:
Dat is ook mijn reden dat ik niet boven de 350 zal gaan, ik kan namelijk best wel even wachten en eigenlijk heb ik meer interesse in de blauwe witte versie.

Mijn PM is inmiddels al wel gestuurd naar de (bijna) verkoper
Welke verkoper is dat?
Dan kan ik 360 bieden :+

• powadha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:50
In mijn enthousiaste bui al weken geleden de blauwe gepreordered bij belcompany (los toestel) Hopelijk worden ze inderdaad in december nog uitgeleverd. Gezien alle reclame best slecht dat de levering zo traag op gang komt.
Maar goed, we wachten rustig verder.

Ik zie de vraag regelmatig voorbij komen, maar niet voor belcompany...dus (sorry als ik in herhaling val) is de Lumia bij Belcompany unbranded?

Fijne avond allemaal!

• Basekid
http://www.phonearena.com...ia-Lumia-800-soon_id24036

"cut the price of the Lumia 800 by 15% in the second half of January or February"

Verwijderd

Basekid schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:55:
http://www.phonearena.com...ia-Lumia-800-soon_id24036

"cut the price of the Lumia 800 by 15% in the second half of January or February"
Gezien z'n reputatie kan je er weinig waarde aan hechten.

• Sir Hennep
  • Laatst online: 09-09 20:22
powadha schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:28:
In mijn enthousiaste bui al weken geleden de blauwe gepreordered bij belcompany (los toestel) Hopelijk worden ze inderdaad in december nog uitgeleverd. Gezien alle reclame best slecht dat de levering zo traag op gang komt.
Maar goed, we wachten rustig verder.

Ik zie de vraag regelmatig voorbij komen, maar niet voor belcompany...dus (sorry als ik in herhaling val) is de Lumia bij Belcompany unbranded?

Fijne avond allemaal!
Ik denk zelf wel dat 'ie unbranded is. Heb een zwarte besteld maar die wordt hopelijk morgen geleverd (volgens klantenservice). Heb hem i.c.m. een Vodafone abo dus ik zal hier melden of die zeker branded is of niet.

• Viegie
  • Laatst online: 01-02-2024
Als Belg ben ik vandaag naar Terneuzen gegaan (KPN winkel) om te kijk of ik het toestel los kon kopen. De verkoper vertelde me vriendelijk dat dit kon voor 396euro waarbij het toestel volledig simlock vrij werd gemaakt. Hij vertelde me er wel bij dat ik daardoor de garantie verlies of problemen kon hebben om op het Belgisch netwerk aan te sluiten.

Klopt hier iets van?

• Philip D
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05-2020
In België is inderdaad dit toestel nog niet beschikbaar (Snap ik niet. Want zou dit graag voor mezelf onder de kerstboom willen leggen). Op CoolBlue.be kan je het toestel niet bestellen. Maar op CoolBlue.nl wel. Maar nl levert niet naar België. Maar er zijn ander online aanbieders die dit wel willen doen. Ik vind wel dat het toestel SimLock vrij is. (Dus bruikbaar in België) Maar wat is branded en unbranded??? En werkt een in nederland aangekocht toestel wel 100% in Belgie en heb ik ook 100% ondersteuning van Nokia? En wat met de garantie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023
MichaelvGoethem schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:29:
Als Belg ben ik vandaag naar Terneuzen gegaan (KPN winkel) om te kijk of ik het toestel los kon kopen. De verkoper vertelde me vriendelijk dat dit kon voor 396euro waarbij het toestel volledig simlock vrij werd gemaakt. Hij vertelde me er wel bij dat ik daardoor de garantie verlies of problemen kon hebben om op het Belgisch netwerk aan te sluiten.

Klopt hier iets van?
Simlockvrij maken? Ik heb de mijne bij een KPN winkel gekocht en zal morgen eens met een Vodafone-kaartje testen, vergeten dat mijn Vodafone geen microsim is 8)7 dus ik kan je niet helpen met deze vraag maar volgens mij is het toestel gewoon simlockvrij. Dan is het probleem met eventueel garantieverlies bij het simlockvrij maken en netwerkproblemen niet aan de orde lijkt me.
Philip D schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:20:
In België is inderdaad dit toestel nog niet beschikbaar (Snap ik niet. Want zou dit graag voor mezelf onder de kerstboom willen leggen). Op CoolBlue.be kan je het toestel niet bestellen. Maar op CoolBlue.nl wel. Maar nl levert niet naar België. Maar er zijn ander online aanbieders die dit wel willen doen. Ik vind wel dat het toestel SimLock vrij is. (Dus bruikbaar in België) Maar wat is branded en unbranded??? En werkt een in nederland aangekocht toestel wel 100% in Belgie en heb ik ook 100% ondersteuning van Nokia? En wat met de garantie????
Verschil branded en unbranded (kort door de bocht): branded toestel zitten wat toevoegingen in het toestel door de provider (en daardoor toestel goedkoper?) en software-updates komen meestal later. Je ziet het bij het opstarten van het toestel dan een logo van de provider. Bij unbranded is dit allemaal niet het geval. Weet overigens niet of branded wel of niet simlockvrij is......? Iemand anders hier kan dit vast wel voor je beantwoorden.

Ga in ieder geval gewoon voor een unbranded, dan heb je al dat gezeur niet. Als je een webshop op het oog hebt, gewoon even bellen of mailen. Als je een bepaalde webwinkel op het oog hebt, dan kan je hier ook een berichtje achter laten. Misschien dat iemand al een toestel daar heeft gekocht en het voor je kan bevestigen.

Een toestel gekocht in NL zou gewoon in België moeten werken en garantie moet ook geen probleem zijn, mits je er geen gekke fratsen mee uithaalt.

[ Voor 2% gewijzigd door unknowndb op 25-11-2011 00:50 . Reden: Het is al laat ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een Nederlands toestel zou idd geen probleem moeten zijn voor een belgische gebruiker......, zolang het om bellen, smsen en internet via WiFi gaat. Maar aangezien verschillende tweakers problemen hebben met de internet-instellingen van bijv. Simyo, omdat die niet in het lijstje met te kiezen providers staat, kan dat natuurlijk ook voor een belgische gebruiker problemen opleveren, de belgische providers staan immers ook niet in NL toestellen. Mogelijk bedoelde de KPN -medewerker in Terneuzen dit ook.
Overigens werkt Nokia aan een oplossing, heb ik gelezen.

De NL toestellen hebben uiteraard wel gewoon europese garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

De reden waarom Belgie de Lumia 800 niet heeft, heeft te maken met de release van de Nokia N9 die draait op Meego.
Dit toestel is daarentegen weer niet (officieel) verkrijgbaar in Nederland.
Ik verwacht eigenlijk dat er de komende maanden meer info over zal zijn over een release van de Lumia in Belgie.
Uiteraard zal een unbranded versie gewoon in beide landen werken, maar wat Rajboen zegt klopt inderdaad.

Branded kan soms ook betekenen dat het simlock vrij is.
Coolblue NL verkoopt/verkocht toestellen met een opstartlogo van Vodafone en GSMWijzer PDA wereld verkoopt ze met een T-mobile logo. Beide branded, maar wel simlock vrij. Het kan daarentegen wel betekenen dat het toestel updates via Vodafone/T-mobiile gepushed zal krijgen en niet direct via MS. De toekomst uitwijzen of dit klopt.

[ Voor 1% gewijzigd door Kiswum op 25-11-2011 09:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik durf het bijna niet te vragen, maar iemand al een concrete datum waarop de blauwe volgende week leverbaar is? Een paar dagen van te voren moet er toch een datum te geven zijn? Lijkt me zeer wenselijk voor Nokia dat de blauwe voor Sinterklaas in de winkel ligt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:57:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar iemand al een concrete datum waarop de blauwe volgende week leverbaar is? Een paar dagen van te voren moet er toch een datum te geven zijn? Lijkt me zeer wenselijk voor Nokia dat de blauwe voor Sinterklaas in de winkel ligt of niet?
Die vraag wil ik ook heel graag stellen, dan kan mijn fout geleverde kleur van mijn Lumia omgeruild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Lumia 800 is bij kpn/hi simlock vrij. Heb hem zelf en getest met vodafone kaartje :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pocket-lint.co...yan-nokia-lumia-800-three

Good news lovers of Nokia and all things blue - the cyan Nokia Lumia 800 has landed in the UK with Three now stocking it in store and online.

The UK network tweeted to say:

"Christmas has come early! The #Nokia Lumia 800 is now available on Three in Cyan. Check it out in your local 3Store."

andere source:
http://www.technobuffalo....lable-now-from-three-u-k/

Zo te zien hebben ze in de UK.
Ik heb een goede hoop dat vanaf volgende week ook in Nederland leverbaar is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Goed nieuws. Zal die eind volgende week wel in Nederland in de winkels liggen.

Begrijp ik nou goed dat ze het toestel wel hebben, maar dat er je hem nog wel moet pre-orderen? Zou die dan alleen op de hoofdkantoren aangekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:15:
Goed nieuws. Zal die eind volgende week wel in Nederland in de winkels liggen.

Begrijp ik nou goed dat ze het toestel wel hebben, maar dat er je hem nog wel moet pre-orderen? Zou die dan alleen op de hoofdkantoren aangekomen zijn?
Hoop dat het zo..meerdere sites hebben een paar weken al gemeld dat de Cyan op 28 nov (dus week 48) gaat landen.
Mijn nummerbehoud gaat 5 dec in, en mijn oude sim(vadafone) is geen micro.
De nieuwe SIM staat al klaar om geactiveerd te worden, hoop dat tegen die tijd AMP Logistics mij gaat benarderen en anders wordt het moeilijk om gebeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hmm vanaf 28 november.. Die dag zit ik in Kerkrade. Ik zal eens in de pauze als ik tijd hebben de lokale belcompany binnen vallen. Ben heel benieuwd.

Edit: Hmm of ze houden zich van de gekke of Belcompany en Phone House weten echt niet wanneer de blauwe Lumia 800 komt. Net even gebeld met 2 vestigingen, maar niks nada noppes...

[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 25-11-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Kiswum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:01:
...en GSMWijzer PDA wereld verkoopt ze met een T-mobile logo. ... updates via ...T-mobile gepushed ... De toekomst moet uitwijzen of dit klopt.
Het moet ook niet gekker worden: T-Mobile verkoopt ze hier niet, maar krijgt toch hun logo op die toestellen. Ze zijn al slecht in het uitvoeren van updates, maar als ze het ding hier niet eens verkopen houd ik mijn hart vast.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Verwachten jullie nog mooie acties voor de kerstperiode of kan ik hem net zo goed nu gaan halen?
Bij hi willen ze niet aanpassen dat ik meer moet betalen als verlenger dan als nieuwe klant, Bij de phone house doen ze hier niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
  • Laatst online: 23-08 21:15
Eoghlear schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:24:
Verwachten jullie nog mooie acties voor de kerstperiode of kan ik hem net zo goed nu gaan halen?
Bij hi willen ze niet aanpassen dat ik meer moet betalen als verlenger dan als nieuwe klant, Bij de phone house doen ze hier niet moeilijk over.
Ik zou er niet op wachten eerlijk gezegd. Los is de lumia 800 sowieso niet heel prijzig. De Hi-verkoper in Leiden schatte de prijs op zo een 400 euro.

In de winkel moet je gewoon vragen naar een los toestel. Ze hebben, als ik dit forum zo lees, al een paar keer een toestel los verkocht, het staat dus in het kassasysteem. Gewoon duidelijk aangeven dat je geen abonnement wil.

[ Voor 3% gewijzigd door PmBb op 25-11-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
PmBb schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:48:
Ik zou er niet op wachten eerlijk gezegd. Los is de lumia 800 sowieso niet heel prijzig. De Hi-verkoper in Leiden schatte de prijs op zo een 400 euro.

In de winkel moet je gewoon vragen naar een los toestel. Ze hebben, als ik dit forum zo lees, al een paar keer een toestel los verkocht, het staat dus in het kassasysteem. Gewoon duidelijk aangeven dat je geen abonnement wil.
Tja als die winkels ze gewoon gaan verkopen, hebben ze een gigantische afzet.

Op MP is iedereen echt gek... Als Typhone nou even zorgt dat ze voorraad hebben, is die 399. Als hi en kpn gewoon dat toestel zouden verkopen 386!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
dfrenner schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:53:
[...]

Tja als die winkels ze gewoon gaan verkopen, hebben ze een gigantische afzet.

Op MP is iedereen echt gek... Als Typhone nou even zorgt dat ze voorraad hebben, is die 399. Als hi en kpn gewoon dat toestel zouden verkopen 386!
Naar de winkel dus

edit: Trouwens, is Typhone niet branded?

[ Voor 5% gewijzigd door PmBb op 25-11-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
PmBb schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:56:
Naar de winkel dus

edit: Trouwens, is Typhone niet branded?
We hebben hier alleen de KPN winkel en niet hi volgens mij. Ik ga het wel proberen, maar hoe groot is die kans?

Edit:
Geen idee...

[ Voor 3% gewijzigd door BlakHawk op 25-11-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Ben net even geweest, hadden wel een demo toestel liggen. Tijd mee gespeeld en ik moet echt zeggen dat ik nu helemaal overstag ben. Dit gaat hem worden! Lag goed in de hand, voelde fijn aan en UI liep zo smooth! Zag er gewoon zeer mooi en degelijk uit.

Verlengen en een toestel goedkoop erbij wil niet echt lukken, dus ga nu voor een los toestel i.c.m. sim-only even uitzoeken. Ben benieuwd waar ik dan op uit ga komen, of dat overstappen naar vodafone misschien een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
ArnoudBM schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:02:
[...]

Het moet ook niet gekker worden: T-Mobile verkoopt ze hier niet, maar krijgt toch hun logo op die toestellen. Ze zijn al slecht in het uitvoeren van updates, maar als ze het ding hier niet eens verkopen houd ik mijn hart vast.
Zullen wel import-toestellen uit Duitsland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Marly schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 01:28:
[...]

Zullen wel import-toestellen uit Duitsland zijn.
Ik vermoed ook zoiets, bij T-mobile is hij in de shop nog niet bekend (ik ken een aantal shopmanagers waarbij ik het heb nagevraagd).
Als het toestel uit Duitsland komt is het qua garantie geen probleem. Nokia levert minimaal Europese garantie waardoor je een toestel uit Spanje hier ook kunt laten repareren.

[ Voor 9% gewijzigd door Kiswum op 26-11-2011 20:28 . Reden: zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Kiswum schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:17:
[...]

Ik vermoed ook zoiets, bij T-mobile is hij in de shop nog niet bekend (ik ken een aantal shopmanagers waarbij ik het heb nagevraagd).
Als het toestel uit Duitsland komt is het qua garantie geen probleem. Nokia levert minimaal Europese garantie waardoor je een toestel uit Spanje hier ook kunt laten repareren.
Ik begreep van een verkoper in de tmobile store dat ze de lumia ook zelf niet gaan leveren (ook niet op de website). Mij werd aangeraden hem via een tussenverkoper aan te schaffen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een overzicht naar waar de blauwe Lumia's verkocht (gaan) worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:41:
Is er al een overzicht naar waar de blauwe Lumia's verkocht (gaan) worden?
Morgen schijnt hij gereleased te worden. Misschien maar even bellen naar de Hi winkel of ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ?!?!?! dan ga ik vast voor de deur liggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Tot nog toe was bekend dat het toestel week 48 gereleased zou worden. Weet niet zeker of het toestel gelijk maandag in de winkel ligt. KPN/Hi/Telfort hebben gemeld de blauwe niet te gaan leveren. Phonehouse heeft hem wel al op de site staan, maar nog als niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:09:
Tot nog toe was bekend dat het toestel week 48 gereleased zou worden. Weet niet zeker of het toestel gelijk maandag in de winkel ligt. KPN/Hi/Telfort hebben gemeld de blauwe niet te gaan leveren. Phonehouse heeft hem wel al op de site staan, maar nog als niet leverbaar.
Ik word zo moe van van het wachten (op de blauwe dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Marly schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:29:
Een Nederlands toestel zou idd geen probleem moeten zijn voor een belgische gebruiker......, zolang het om bellen, smsen en internet via WiFi gaat. Maar aangezien verschillende tweakers problemen hebben met de internet-instellingen van bijv. Simyo, omdat die niet in het lijstje met te kiezen providers staat, kan dat natuurlijk ook voor een belgische gebruiker problemen opleveren, de belgische providers staan immers ook niet in NL toestellen. Mogelijk bedoelde de KPN -medewerker in Terneuzen dit ook.
Overigens werkt Nokia aan een oplossing, heb ik gelezen.

De NL toestellen hebben uiteraard wel gewoon europese garantie.
de lumia werkt perfect in belgie hoor.. ik gebruik 'm icm Mobile Vikings (Base/KPN) en heb nog nergens problemen mee gehad.. heb ook al gelezen dat ie op het proximus netwerk ook gewoon goed werkt..

EUR 409,89 -> http://www.ebay.de/itm/No...5890d17cdd#ht_2056wt_1110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Net met GSM wijzer gebeld voor mijn nokia of ze een indicatie konden geven wanneer ik hem zou ontvangen. Blijkt dat de levering vertraagd is en dat ze nog geen leverdatum konden geven... Baal er echt van en zeker omdat ik donderdag avond nog had gebeld en toen zeiden ze dat ze hem vrijdag zouden binnen krijgen en dat ik hem dan deze week zeker zou hebben. En me oude telefoon krijgt met de dag meer kuren. Gaat om de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
PmBb schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:34:
[...]

Morgen schijnt hij gereleased te worden. Misschien maar even bellen naar de Hi winkel of ze hem hebben.
Net bij een Hi winkel wezen informeren naar de blauwe. Daar wisten ze er nog niet veel over. "Waarschijnlijk gaan we hem niet leveren" zei de verkoper daar.

Bij de belcompany even gespeeld met de zwarte en tussen neus en lippen door naar de blauwe gevraagd. De reactie van de verkoper zei mij meer dan genoeg, met andere woorden: Ik mag je er nog niks over vertellen. Zal ik je bellen als hij binnen is? Kreeg het idee dat hij binnenkort komt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Bij Vodafone en Hi verkopen ze dat ding in iedergeval niet los. Erg jammer. Nu maar wachten tot hij online ergens voor een degelijke prijs verkocht wordt.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste