Data duur? Sim only 1 gb met 190 bel minuten voor..... 10,95 
Die ga ik ook _nooit_ opzeggen
Ik heb tot nu toe nog altijd de bijgeleverde Flip-Cover in gebruik.mphilipp schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Heb je toevallig een hoesje eromheen? Zou zomaar kunnen dat die het signaal dempt. Gokje...
Ik ben altijd bereikbaar via Skype, dat is ook goedkoop bellen hé.Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:39:
[...]
Push-mail? Gebruik ik niet. WhatsApp? What's that??
9/10x zit ik toch achter een bureau met bijbehorende meuk. Ik heb het toestel voornamelijk voor het grote scherm gekocht, en via Sygic lekker offline navigeren dus een dataverbinding heb ik persé niet nodig (is toch alleen maar duur).
Verwijderd
Tsja, het is voor mij belangrijker om (zakelijk) telefonisch bereikbaar te zijn (niemand in mijn klantenkring gebruikt Skype), en dan heb ik liever een langere standby-tijd.onkeltje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:53:
[...]
Ik ben altijd bereikbaar via Skype, dat is ook goedkoop bellen hé...
Ik moet dat een beetje tegensprekenmphilipp schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:22:
[...]
Je moet, zoals hiervoor al gesugereerd is, wifi uit laten gaan als het scherm uit gaat. WiFi is uit zichzelf niet goed voor je accuduur omdat ie constant signaal geeft. Dat wil je dus niet. Door WiFi uit te zetten als je scherm uit gaat, pakt ie de mobiele dataverbinding en hoewel die in principe meer stroom verbruikt dan WiFi, doet ie dat niet constant. Dus on-demand dataverbinding opbouwen is beter voor je accu dan continue WiFi aan.
Maar je gaat 's nachts dus niet thuis slapen in een kamer met (naar alleen waarschijnlijkheid) een stopcontact naast je, waar je je Note gewoon kan opladen?Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:59:
[...]
Tsja, het is voor mij belangrijker om (zakelijk) telefonisch bereikbaar te zijn (niemand in mijn klantenkring gebruikt Skype), en dan heb ik liever een langere standby-tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 03-05-2012 18:17 ]
Of op mogelijke momenten, op 230V is de note in een uurtje of twee weer vol, of iig aardig bijgetankt om weer een poosje door te kunnenKen. schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:16:
[...]
EDIT: Wat minder cryptisch: waarom zou je 'm 's nachts niet gewoon opladen als het kan.
Verwijderd
Waarom zou ik als het niet hoeft? Bovendien heeft een accu ook een (beperkte) levensduur.Ken. schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:16:
[...]
...
EDIT: Wat minder cryptisch: waarom zou je 'm 's nachts niet gewoon opladen als het kan.
[ Voor 5% gewijzigd door Henkpaulus op 03-05-2012 23:05 ]
Een mobiele verbinding ís ook minder zuinig dan WiFi. Dat zei ik ook. Alleen is het probleem met WiFi dat ie altijd de verbinding 'live' houdt en dus steeds allerlei onzin heen en weer stuurt (keep alive). Ook als het scherm uit is en je helemaal niets met het ding doet. In die gevallen kan ie beter op mobiel data terugvallen, want die verbinding maakt ie alleen maar als ie het nodig heeft. Netto is dat dus zuiniger. Tenzij je natuurlijk allerlei zut aan hebt staan die elke 2 minuten verbinding maakt.FreshMaker schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:16:
[...]
Ik moet dat een beetje tegenspreken
Op momenten dat de telefoon een goede verbinding heeft met het wifinet, is hij zuiniger dan de mobiele verbinding.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Hmmm, Ik heb een soortgelijk probleem.onkeltje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:34:
Vorige vrijdag is mij iets opgevallen.
Ik was in Hasselt en daar moest ik op iemand wachten dus ik wilde dan maar even internetten.
Ik zat vlak bij verschillende hotspots maar voor mij was het signaal niet sterk genoeg om op internet te gaan.
Dus ging ik maar via dataverkeer maar dat is traag.
Ik zag een jonge gast met een goedkope GSM en die was gewoon op internet, ik heb hem aangesproken en hij liet mij gewoon zien dat hij met zijn vriendin aan het chatten was via WIFI.
Dat snap ik niet goed hoor, ik een apparaat van zeg maar (in het begin) 650euro en hij een apparaat van nog geen 200euro (dat vertelde hij en ge kon ook zien dat het low budget was) maar hij kon internetten en ik niet![]()
Is dat iets typisch voor de dure Note of heb ik alleen zoiets aan de hand. Ik heb Wifi signaalmeter op mijn toestel en die gaf voor al wat hij zag toch maar een zwak signaal.
Ik was geen 10m verwijderd van de hotspot.
Zijn hier mensen die dat kunnen beamen of heb ik alleen dat probleem?
Of heb ik ergens mijn instellingen niet juist staan?
Pentaxiaan
Verwijderd
Welke kernel draai jij met stunner?ocdaan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:08:
Best raar als ik al de reacties lees (op deze pagina).
Ik heb wifi en data-verbinding constant aanstaan. Thuis en op het werk heb ik wifi dus m'n Note zal 95% van de tijd de wifi gebruiken.
Vanaf het begin (dikke 2 maanden nu) kan ik al zo'n 3 dagen met een accu doen. Ik maak dan niet veel gebruik van de telefoon.
Wat wel vreemd is is dat ik 2 weken terug ofzo problemen kreeg met de accu duur. Zonder ook maar iets veranderd te hebben, dus niet anders ingesteld of apps geinstalleerd ofzo ging de accu nog geen 24 uur mee. Echt super vaag. En een week later ongeveer was het probleem plots weer verdwenen en kon ik weer 3 dagen met een accu.
Ik draaid nu sinds een week de Stunner ICS rom. Ben er erg tevreden mee en vandaag is hget dag 3 sinds de laatste charge. De accu geeft nu nog 30% aan, nogmaals.. met wifi en data-verbinding constant aan dus.
Ik heb mail en whatsapp draaien, verder geen apps die data verbruiken volgens mij.
Het is dus vreemd dat iedereen zo klaagt over wifi enz. Volgende week krijg ik een 3000 mA accu binnen, met een beetje mazzel kan ik dan 4 dagen zonder te laden.
Android-versie:
[ Voor 3% gewijzigd door ocdaan op 04-05-2012 10:14 ]
t-mobile sim only, 330min/sms + onbeperkt internet (2gb volle snelheid, daarna wordt deze gehalveerd) 27,- euries.Vandread schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:38:
Data duur? Sim only 1 gb met 190 bel minuten voor..... 10,95
[ Voor 3% gewijzigd door Noob_Saibot op 04-05-2012 10:19 ]
Land van het eeuwige vuur
Weet je heel toevallig of Google Play: LCD Resolution (Root) daar ook op werkt? Dat schijnt op veel ICSRoms gewoon niet te werken, en ik vind dat toch wel een enorm nadeel dan.ocdaan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Android-versie:
4.0.4
Smallbandversie:
N7000DDKL1
Kernel-versie:
3.0.15-i9220ZCLP6-CL343671
Stunner version:
1.4.26.1
Build-Number:
IMM76D
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Geen ideeWybo schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Weet je heel toevallig of Google Play: LCD Resolution (Root) daar ook op werkt? Dat schijnt op veel ICSRoms gewoon niet te werken, en ik vind dat toch wel een enorm nadeel dan.
Nee, die werkt ook niet op Stunner maar in de Euphoria settings van Stunner's rom is een optie ingebouwd om dpi te wijzigen.Wybo schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Weet je heel toevallig of Google Play: LCD Resolution (Root) daar ook op werkt? Dat schijnt op veel ICSRoms gewoon niet te werken, en ik vind dat toch wel een enorm nadeel dan.
Ja Proximus is Belgisch en gaat samen met Belgacom.Henkpaulus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:32:
updaten is goed gegaan, maar heb nog steeds als landcode PRO staan. En heb een paar applicaties van proximus tussen mijn apps staan.
Heb gisteren mijn landcode laten veranderen van korea naar pro bij een samsung service center.
En proximus is volgens mij een belgische provider, is dat erg?
[ Voor 14% gewijzigd door Sansar op 05-05-2012 20:19 . Reden: "Probleem" opgelost ]
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Verwijderd
Eerste android?Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:17:
Hoi,mag mij nu eindelijk ook een trots Note bezitter noemen en had de mazzel
er 1 aante schaffen omdat de MM tot vorige week zaterdag ze los verkocht voor
E 440,- euro.
Heb er al mee zitten spelen en alles naar mijn wens aangepast wat dus inhoudt dat
alle frontwidgets verwijderd zijn,alle extra vensters(leeg= alle 7) ook en ik dus alleen
de widgets in de toolbar heb (telefoon,message,kalender en home button) en verder
de overige widgets ingedeeld naar belangrijkheid als je de home button aanraakt en
de overige widgets ziet.
Maar ik heb een vraag en wel het volgende:
1 vd widgets die standaard op de Note komt als je hem voor het eerste opstart is die
van Yahoo finance en nog wat andere SS spul.
Kun je dat veranderen en daar andere widgets voor in de plaats zetten (CNN bijvoorbeeld)
en deze oude widgets dus helemaal verwijderen en waar vind je ze in het toestel (android
mappen?) en hoe plaats je de nieuw gedownloade widgets dan op je nieuwe Note?
Is dat gewoon door aansluiting op je computer (ik download alle widgets die ik wil op de
PC en dan sluit ik de Note aan en dan is het gewoon mapjes scrollen en erin plaatsen)
en dan verwerkt de telefoon dit zelf of anders.
dank alvast.
Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB
Dat is geen note...... Of een nieuw type misschien, zie geen home toets.
[ Voor 8% gewijzigd door hetnet op 08-05-2012 09:02 ]
waarom ?kevindelange schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:22:
Nou hopelijk komt hij dan maar snel!
en anders lees je even het artikel waarna gelinkt wordthetnet schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:57:
[...]
Dat is geen note...... Of een nieuw type misschien, zie geen home toets.
Model nummer SGH 1717 das geen note, note heeft GT-N7000
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Het lijkt mij gewoon erg leuk om gebruik te maken van ICS.FreshMaker schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:48:
[...]
waarom ?
Uitblijven van ICS is niet het einde van de wereld.
Prettig als het komt, begrijp me goed, maar het gedoe wat ik met de S2 heb gehad de afgelopen weken zit ik niet op te wachten.
reboot op reboot, en teneinde weer terug naar 2.3.6
laat het maar gewoon normaal werken, dan ga ik over op ICS op de Note
Sorry hoor, maar dat men in de amerikaanse versie van de Note een andere chip gebruikt wil niet zeggen dat het geen Note is. Dat je door de hardware-verschillen geen uitwisselbaarheid hebt lijkt me niet meer dan logisch. Zelfs de US site van Samsung noemt de i717 Galaxy Note.alex3305 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:22:
Echter is de i717 geen echte Note. Er zit bijvoorbeeld een andere processor in en wat andere sensoren en radio's, waardoor zaken tussen onze Note en de AT&T Note niet uitwisselbaar zijn. Sterker nog, de AT&T Note heeft zelfs al wat meer leaks gehad dan onze Note.
Momenteel draait de homemade Cyanogenmod9 best goed op de Note, vooral Build 7 (de meest recente) is erg stabiel. Maar dat is iets beter voer voor in het andere topic.
[ Voor 5% gewijzigd door Yucko op 08-05-2012 17:20 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Het is wel een Note, maar de LTE versie is gewoon hardwarematig anders, dus is ook de Android systeemsoftware ander. Die is nl specifiek gecompileerd voor die hardware. We moeten dus wachten om een versie die specifiek voor de internationale Note versie is gemaakt.Yucko schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:18:
[...]
Sorry hoor, maar dat men in de amerikaanse versie van de Note een andere chip gebruikt wil niet zeggen dat het geen Note is.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Het is ook wel een Note, dat zeg ik verder in mijn tekst ook, waarbij ik refereerde aan de AT&T Note, welke dus de LTE versie is. Daarnaast heb je nog een aparte versie in Zuid-Korea en een Canadese versie. Oh ja, en dan ook nog een met dezelfde hardware, maar met de titel I9220, welke alleen in China uit is gebrachtYucko schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:18:
[...]
Sorry hoor, maar dat men in de amerikaanse versie van de Note een andere chip gebruikt wil niet zeggen dat het geen Note is. Dat je door de hardware-verschillen geen uitwisselbaarheid hebt lijkt me niet meer dan logisch. Zelfs de US site van Samsung noemt de i717 Galaxy Note.
[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 08-05-2012 19:46 . Reden: Was voor in de andere thread :+ ]
Synchronisatie loopt voor zover ik kan zien gewoon goed en het groene icoontje met de twee pijltjes staat er ook keurig. De accustatus kan ik helaas niets aan zien gezien ik de accu er noodgedwongen uit moest halen wilde ik weer leven krijgen in mijn telefoon. Ik hoop maar dat het niet vaker voorkomt, niet bepaald ideaal.alex3305 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:39:
Zeer waarschijnlijk een synchronisatie die vast is gelopen. Dat komt op Android helaas nogal eens vaker voor. Kijk eens bij 'Accounts en Synchronisatie', klik daar even elk synchronisatiepunt aan en kijk even of er niet zo'n iconntje bij staat van twee pijltjes. Zet deze dan aan/uit en als het goed is gaat dan de synchronisatie wel goed.
Anders natuurlijk even bij de accustatus kijken welke app zoveel heeft gevreten.
Ge moet de Note niet aan de lader GOOIEN hé, behandel dat beestje met zachtheid en dan zult ge die problemen niet hebben.Perkouw schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 06:28:
Wat ik vandaag toch voor raar iets heb meegemaakt met mijn Note.
Toen ik gisteren was thuis gekomen heb ik hem gelijk in de lader gegooid, normaal doe ik dat pas als ik ga slapen. En toen ik uiteindelijk ging slapen heb ik hem uit de lader gehaald want hij gaf aan vol te zitten. De volgende morgen, vandaag, kom ik uit bed en wil ik snel even het nieuws checken geeft mijn telefoon totaal geen beeld meer. Echt helemaal niets.![]()
Iemand enig idee what the hack er nu gebeurd kan zijn met mijn Note ?!
[ Voor 4% gewijzigd door onkeltje op 09-05-2012 14:19 ]
Niet echt iets bijzonders, je had 'gewoon' een SOD (Sleep of Death), De moeilijkheid is uitvogelen wat het (in jou geval) veroorzaakt, een app of het OS (versie) zelf.Perkouw schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 06:28:
Wat ik vandaag toch voor raar iets heb meegemaakt met mijn Note.
Toen ik gisteren was thuis gekomen heb ik hem gelijk in de lader gegooid, normaal doe ik dat pas als ik ga slapen. En toen ik uiteindelijk ging slapen heb ik hem uit de lader gehaald want hij gaf aan vol te zitten. De volgende morgen, vandaag, kom ik uit bed en wil ik snel even het nieuws checken geeft mijn telefoon totaal geen beeld meer. Echt helemaal niets.![]()
Aan/uit knop indrukken en/of de home knop had totaal geen effect. Weer in de lader gedaan en ook toen kreeg ik geen response. Uiteindelijk de accu eruit gehaald en er weer in gedaan en voilá hij doet het weer en met een accu lading van iets minder dan 20%. Dat is helaas te weinig om de dag door te komen maar dat terzijde.
Iemand enig idee what the hack er nu gebeurd kan zijn met mijn Note ?!
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Gelukkig doet de Note het, voorlopig, weer als vanouds. Ik blijft het nog steeds erg merkwaardig vinden gezien ik op de stock rom draai en eigenlijk amper apps heb geïnstalleerd. Ik houd het in ieder geval de komende tijd even in de gaten. :-)blmp schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:59:
[...]
Niet echt iets bijzonders, je had 'gewoon' een SOD (Sleep of Death), De moeilijkheid is uitvogelen wat het (in jou geval) veroorzaakt, een app of het OS (versie) zelf.
Net even gekeken hier, helaas krijg ik ''geen update beschikbaar'' in beeld. Wellicht dat het met Kies al wel te updaten is ?
Dat zou goed kunnen!Perkouw schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:04:
[...]
Net even gekeken hier, helaas krijg ik ''geen update beschikbaar'' in beeld. Wellicht dat het met Kies al wel te updaten is ?
Kan het helaas hier niet proberen, iemand anders die wel die mogelijkheid heeft ?
gebruikers van XDA zeggen dat het ook via KIES kan.Perkouw schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:06:
[...]
Kan het helaas hier niet proberen, iemand anders die wel die mogelijkheid heeft ?
Ik heb het betreffende topic op XDA even bekeken maar ik zie niemand zeggen dat het ook met Kies lukt.yok schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:09:
[...]
gebruikers van XDA zeggen dat het ook via KIES kan.
Bedoelde dit topic.Perkouw schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:12:
[...]
Ik heb het betreffende topic op XDA even bekeken maar ik zie niemand zeggen dat het ook met Kies lukt.
Klik hier voor het topic op XDA.
Als ik het zo lees ben ik ook bang dat het voor de Nederlandse toestellen nog even gaat duren.dedoi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:22:
nederlandse note zal wel een maand moeten wachten op de rest heb ik het gevoel
Verwijderd
Verwijderd
neededoi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:09:
als ik me land code wil veranderen moet hij dan geroot zijn ?
Verwijderd
Hier alleen KOR.dedoi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:14:
als ik je stappen volg staat er sales code XEN en ik voor de rest niks veranderen
ik heb een pools model het zal daar dan aan liggen dat ik die keuze wel heb.dedoi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:14:
als ik je stappen volg staat er sales code XEN en ik voor de rest niks veranderen
Niet gek om hierbij te vermelden:Stuwie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:04:
stappen die doet om van landen code te veranderen
1. zoek je IMEI nr dit doe door *#06# in te typen op je toetsen-bord van de bel modus
noteer deze
2. toets vervolgens *#272* xxxxxxxxxxxx # in xxxxxx staat voor je IMEI
nu krijg je een lijst te zien met landen code's kies voor DBT
start op nieuw op en als het goed is krijg je de update OTA binnen. suc6
ben ik effe blij dat ie het niet deedKen. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:
[...]
Niet gek om hierbij te vermelden:
Zo wipe je dus ook gelijk al je data van je telefoon ZONDER confirmatie
Bedankt hè
Ik blij dat ik dit even lees. Nu wacht ik sowieso wel gewoon even tot hij officieel OTA binnenkomt.Ken. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:
[...]
Niet gek om hierbij te vermelden:
Zo wipe je dus ook gelijk al je data van je telefoon ZONDER confirmatie
Bedankt hè
Verwijderd
Die van mij komt daar ook van wegStuwie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:
[...]
ik heb een pools model het zal daar dan aan liggen dat ik die keuze wel heb.
sorry ik ga er van uit dat je altijd backups maakt bij grote update's nogmaals sorryKen. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:24:
Blij dat ik jullie kon behoeden voor wat ik net heb meegemaakt damn it
Kan ik weer alles in gaan stellen en alle apps gaan installen en configgen en restoren (gedeeltelijk aangezien ik oude backups heb..)
Maar goed, ik heb zo wel mooi ICS.. juj
Verwijderd
Ah, zo'n ramp is het niet hoor.Stuwie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:27:
[...]
sorry ik ga er van uit dat je altijd backups maakt bij grote update's nogmaals sorry
Probeer het anders even met Kies ?Ken. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:31:
[...]
Ah, zo'n ramp is het niet hoor.
Het merendeel staat gelukkig "in de cloud"
Enige vervelende is: "No update available"
Zal ik vanavond eens proberen als ik thuis ben. Zal wel moeten lukken op die manier gok ik zo.
Toen ik de IMEI opzocht, met die #06# manier, kreeg ik een melding: "USSD code actief", hetzelfde als bij stap 2. Daarna kreeg ik 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI code". Ik zocht dus de IMEI code op via instellingen, deed stap 2 maar kreeg alsnog deze melding.Stuwie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:04:
stappen die doet om van landen code te veranderen
1. zoek je IMEI nr dit doe door *#06# in te typen op je toetsen-bord van de bel modus
noteer deze
2. toets vervolgens *#272* xxxxxxxxxxxx # in xxxxxx staat voor je IMEI
nu krijg je een lijst te zien met landen code's kies voor DBT
start op nieuw op en als het goed is krijg je de update OTA binnen. suc6
[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 10-05-2012 13:42 ]
Verwijderd
Draait hier prima... kwam je wel van een cleane install?KneoK schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:42:
Iew, nou weet ik weer waarom ik al een poosje geen Samsung firmware meer draai
Geen premium suite, standaard keyboard is stuk (elke toetsaanslag geeft NULL) maar nog wel root. Abyss weer geflashed, 3 wipe en terug naar CM9.
Ik wacht wel tot een van de getalenteerde devs op XDA er iets moois van weet te bakken.
Neh, direct vanaf CM9 geflashed met Mobile Odin. Geen boot daarna dus toen een factory reset uitgevoerd maar toen kreeg ik dus het toetsenbord probleem. Heb even door de telefoon heen gebladerd en had al heel snel in de gaten dat ik meer dan tevreden was met CM9.418O2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:50:
[...]
Draait hier prima... kwam je wel van een cleane install?
[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 10-05-2012 13:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq