Even een vraag om erachter te komen of dit een Note-kwaal is en of meerderen het hebben ...
Van de week had ik het over extreem warm worden van de note tijdens het luisteren van muziek ...
En normaal gesproken laat ik mijn batterij helemaal leeg gaan voordat ik hem oplaadt ...
Maar vandaag moest ik onverwachts naar ziekenhuis, en mijn batterij was bijna leeg, dus even snel aan de lader ...
... merk ik dat hij supertraag is met typen / swypen / internetten en op dingen klikken ......
maar dan ook echt zo traag, dat de swype hapert ... vervolgens 2 letters geeft, een spatie doet, weer 2 letters geeft, weer een spatie doet ...
Zelfs het blauwe lijntje wat je dan ziet zit een knik in ... geen vloeiende lijn dus ...
Terwijl die aan de lader zit dus!
Als ik hem van de lader afhaal, dan doet ie gewoon normaal ...
Meerdere mensen last van?
Of gewoon morgen Dynafix bellen??
Baal nu wel een beetje dat ik hem via neckermann gekocht heb en niet gewoon in een winkel ...
Het is niet nodig om een volledige tekst in Bold/Vet lettertype op het forum te plaatsen! Dit lettertype is bedoeld om iets te accentueren, niet om een bericht schreeuwerig over te laten komen!
[
Voor 15% gewijzigd door
Bullet NL op 15-02-2012 00:46
]