Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50
Heb mijn CSC aangepast naar NEE, maar krijg nog steeds geen update OTA... Kakzooi.

En mijn telefoon ook leeg, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Gelukkig staat alles in de cloud en maakt Whatsapp zelf backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om in LA* roms root te krijgen zul je moeten restoren naar een eerdere rom, bijvoorbeeld KKA. Daarna kun je met Mobile Odin Pro flashen met everroot waarbij root behouden zal blijven.

Als je problemen hebt met Odin, kun je proberen deze in administrator modus te draaien, dat werkt namelijk bij mij wel altijd.

Hier kreeg ik ook maar halve bak updates, dus uiteindelijk er maar voor gekozen het hele ding te flashen met Mobile Odin naar een nieuwere versie. Werkt erg goed voor die paar euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik zit op een KKA rom (orginele OTA update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:11:
ik zit op een KKA rom (orginele OTA update)
Dan kun je dus flashen met Mobile Odin Pro naar LA4 of LA6 of elke andere versie. Dit zijn geloof ik non-wipe roms, maar dat vind je vast op XDA ergens :). Wil je echter multi csc, dan zijn het altijd wipe roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dan moet ik eerst rooten en die app kopen (of .... ;) )

Laat t eerst maar zo, alles werkt goed. Als ik de ICS update maar gelijk krijg.

[ Voor 43% gewijzigd door 418O2 op 09-02-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Heb de boel naar een paar uur prutsen weer werkend :) Ben de gele driehoek toevallig ook kwijt :D en ik zit nu op XXLA4 met me oude install. Dus heb niets opnieuw in hoeven stellen :)

Ik heb wel de Abyssnote 3.7 kernel in gebruik. Ik vond die op XXKKA wel lekker werken. Heb OC en UV:

1600 - 1350mv - 100 - 825mv
En GPU 267 MHz 850mv en 400 MHz (step 2 en 3) 1000mv.

Overall dus extra performance met veel lager verbruik :)
1400 Mhz doet hij op 1200mv ipv 1400mv (Stock). Stock voor 100 en 200 is uit mijn hooft iets van 1000mv. Maar dan kan ik ook prima 1000 MHz doen.

Mijn CPU clockt in vergelijking met andere slecht maar ben toch tevreden over me Undervolt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik had bij de eerste keer opstarten van de Note wel verwacht dat hij mijn contacten en SMS-jes etc wel over zou nemen van mijn HD2? Heb ik dat zo mis, of zie ik iets over het hoofd.

Verder ben ik erg tevreden, mooi apparaat.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Staan die op je SIM? Of heb je die in je Google account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Mijn contacten heb ik nu op mijn sim gezet en zo over gebracht naar de Note.

Is het mogelijk om contacten en smsjes van een Windows 6.5 telefoon in je google account te zetten? Contacten hoeft dus nu in principe niet meer, maar smsjes zou wel leuk zijn.

De rest ben ik niet in geïnteresseerd (afspraken etc.)

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Beetje tweakwerk moet het wel lukken denk ik als ik dit zo lees: http://android.riteshsahu...windows-mobile-to-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Moby schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:56:
Ik had bij de eerste keer opstarten van de Note wel verwacht dat hij mijn contacten en SMS-jes etc wel over zou nemen van mijn HD2? Heb ik dat zo mis, of zie ik iets over het hoofd.

Verder ben ik erg tevreden, mooi apparaat.
Waarom zou hij dat over nemen? Tenzij je ze op je sim hebt staan gebeurd dat niet.
Je contacten kunnen wel mits die die synct met google mail (er van uit gaand dat je een HD2 hebt met Android en niet WM65)

Of je moet een of andere import tool van Samsung gebruiken.

Als je Android op je HD2 hebt. Zou ik SMS backup & restore gebruiken om je SMSjes over te zetten. Ik gebruik dat al een jaar. Werkt echt super.
Moby schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:01:

Is het mogelijk om contacten en smsjes van een Windows 6.5 telefoon in je google account te zetten? Contacten hoeft dus nu in principe niet meer, maar smsjes zou wel leuk zijn.

Ik zag deze te laat. Niet dat ik zo 123 weet. Ik moet dit ook nog steeds een keer doen. Heb nog een pimbackup met smsjes van WM65 die ik ooit naar andoid wil zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Astennu op 10-02-2012 10:14 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Standaard laat hij geen SIMcontacten zien geloof ik, moet je even aanpassen (iets van More > display options in je contactenlijst).

Ik heb alles gesynct met Google. Toen ik van mijn SGS naar de Note ging had ik alle contacten na 5 minuten syncen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een rare vraag ....

maar ik zie steeds overal LA4 staan in dit topic ....
wat houdt dat in?

En is dat standaard?
Zo ja ... hoe kom ik daar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:59:
misschien een rare vraag ....

maar ik zie steeds overal LA4 staan in dit topic ....
wat houdt dat in?

En is dat standaard?
Zo ja ... hoe kom ik daar??
XXLA4 is een firmware versie. Als je naar settings en dan naar about phone gaat kun je zien welke versie jij hebt. Ik had zelf XXKKA wat bekend staat als een nederlandse Samsung Rom build. Zie ook:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997

XXLA6 is momenteel de nieuwste. Er zijn ook al aardig wat Custom roms die deze versie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook xxkka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24

heb gisterenavond mijn Note binnengekregen. Ga morgen wel even via een cellebrite alles over laten zetten
contacten zijn als sync via google maar smsjes en fotos wil ik ook nog even overgezet hebben van mijn iPhone.

1e reactie van iedereen is dat hij groot is en dat is hij ook. Voor de rest nog niet echt persoonlijke ervaringen na enkele uurtjes :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
harley schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:48:
[...]

heb gisterenavond mijn Note binnengekregen. Ga morgen wel even via een cellebrite alles over laten zetten
contacten zijn als sync via google maar smsjes en fotos wil ik ook nog even overgezet hebben van mijn iPhone.

1e reactie van iedereen is dat hij groot is en dat is hij ook. Voor de rest nog niet echt persoonlijke ervaringen na enkele uurtjes :P
Ja inderdaad :P heb al een paar keer de opmerking gekregen: heb je een tablet gekocht :P
Ik ben er zelf al helemaal aan gewend. Sterker nog. Ik vind me HD2 akelig klein :P ik wil nu niet meer terug. Maar groter moet hij ook echt niet worden want dan heb je gewoon te veel last als je em in de broekzak bij je draagt. Een 5,1" zou misschien beter zijn net wat compacter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb sinds 3 dagen een galaxy note. Ben er heel blij mee, op 1 ding na. Ik heb nu al voor de 3e of 4e keer dat hij niet uit standby wil komen. De toggles voor geluid, flightmode etc doen het prima. Het geluid aanpassen via de hardwaretoetsen doet het ok (huh, op zich vreemd dat dit kan vanuit standby?). Een telefoontje opnemen gaat ook, dan zie ik ook even het lock-scherm langskomen, maar verder kom ik niet.
Is het scherm weer zwart, dan is het enige wat ik kan doen het toestel rebooten.

Ik heb de software erop staan waarmee hij geleverd werd, 2.3.6 (xxkka).

Klinkt iemand dit probleem bekend in de oren? Is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:57

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

dragon2 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:58:
Ik heb sinds 3 dagen een galaxy note. Ben er heel blij mee, op 1 ding na. Ik heb nu al voor de 3e of 4e keer dat hij niet uit standby wil komen. De toggles voor geluid, flightmode etc doen het prima. Het geluid aanpassen via de hardwaretoetsen doet het ok (huh, op zich vreemd dat dit kan vanuit standby?). Een telefoontje opnemen gaat ook, dan zie ik ook even het lock-scherm langskomen, maar verder kom ik niet.
Is het scherm weer zwart, dan is het enige wat ik kan doen het toestel rebooten.

Ik heb de software erop staan waarmee hij geleverd werd, 2.3.6 (xxkka).

Klinkt iemand dit probleem bekend in de oren? Is er een oplossing voor?
Ik heb zo af en toe dat die niet uit stanby wil komen zelfs niet als je 5 min back knop in gedrukt houd.

De mijne is geroot en alle troep is er van gehaald (simtool kit ect ect) en is ook 2.3.6.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Geen enkel probleem met niet uit standby komen. Officiële LA4, geroot, SpeedMod 1-1. Af en toe dingen die niet helemaal lekker werken maar over het geheel smooth en oké.

Had hiervoor wel allerlei problematische custom roms, mogelijk versterkt door het bevriezen/deïnstalleren van allerlei (wat mij betreft) overbodige apps. Heb het idee dat een aantal van die nutteloze apps die je op de sgs 1/2 met veel gemak kon 'wegparkeren' nu voor vastlopers of spontane resets zorgen. (Dat of een paar van die custom rom bouwers zijn echte prutsers...)

Pasgeleden een Note gekocht voor mijn moeder, die ik zo degelijk mogelijk wilde houden. Was uiteindelijk zo blij met het resultaat dat ik de CWM image gekopieerd heb naar mijn eigen toestel. Nog geen neiging gehad om er veel aan te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Astennu schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:51:
[...]

XXLA4 is een firmware versie. Als je naar settings en dan naar about phone gaat kun je zien welke versie jij hebt. Ik had zelf XXKKA wat bekend staat als een nederlandse Samsung Rom build. Zie ook:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997

XXLA6 is momenteel de nieuwste. Er zijn ook al aardig wat Custom roms die deze versie gebruiken.
Ik heb mij zo'n beetje onnozel gezocht om die firmware te upgraden maar tot nog toe geen enkel resultaat.
Eerst wilde ik wel eens weten of het klopt ... XXLA6 dat is toch een firmware vn Rusland, kan dat dan geen kwaad?
Nu dat upgraden zou moeten gaan via Samsung New PC Studio en dus heb ik dat prog geïnstalleerd op mijn PC.
Als ik nu mijn Note aan de PC hang via USB dan kan ook perfect door mijn Note bladerenop mijn PC.
Onder rechts op het bediening centrum staat een icoon waar men op moet klikken om over te gaan naar een firmware update.
Als ik daar op klik krijg ik de boodschap dat er geen toestel geselecteerd is maar ik zie geen toestel staan in die lijst.
Verdorie, waarom staat mijn Note daar niet gewoon, boven in het scherm zie ik staan dat ik verbonden ben met de Note maar als ik wil upgraden dan ziet het systeem hem niet ??? Hoe moet ik zoiets oplossen?
Ik ben echt ten einde met mijn zoeken.
Oja, zo'n update naar de nieuwste versie heeft dat enig voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
onkeltje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:13:
[...]

Ik heb mij zo'n beetje onnozel gezocht om die firmware te upgraden maar tot nog toe geen enkel resultaat.
Eerst wilde ik wel eens weten of het klopt ... XXLA6 dat is toch een firmware vn Rusland, kan dat dan geen kwaad?
Nu dat upgraden zou moeten gaan via Samsung New PC Studio en dus heb ik dat prog geïnstalleerd op mijn PC.
Als ik nu mijn Note aan de PC hang via USB dan kan ook perfect door mijn Note bladerenop mijn PC.
Onder rechts op het bediening centrum staat een icoon waar men op moet klikken om over te gaan naar een firmware update.
Als ik daar op klik krijg ik de boodschap dat er geen toestel geselecteerd is maar ik zie geen toestel staan in die lijst.
Verdorie, waarom staat mijn Note daar niet gewoon, boven in het scherm zie ik staan dat ik verbonden ben met de Note maar als ik wil upgraden dan ziet het systeem hem niet ??? Hoe moet ik zoiets oplossen?
Ik ben echt ten einde met mijn zoeken.
Oja, zo'n update naar de nieuwste versie heeft dat enig voordeel?
Gezien je vorige vragen en dus je ervaring/kennis van Android zou ik als ik jou was niet proberen om een nieuwe firmware op je toestel te installeren.
Wacht maar gewoon af tot Samsung de tijd rijp acht om ook jouw toestel OTA (Over The Air) van een update te voorzien. Deze komt namelijk zeker.
Eventueel kan je via volgende weg af en toe manueel eens checken (rechtstreeks via je telefoon):
Settings -> About phone -> Software update -> Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt mij inderdaad ook slimmer. Een nieuwe firmware kun je namelijk forceren via Odin, maar als je dat fout doet heb je een hele dure boekenlegger. Daarnaast heb je dan ook officieel geen garantie meer, waardoor opsturen naar Samsung ook een no-go gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Bedankt voor de reacties.
Ik dacht dat het al offciële updates van Samsung Galaxy Note waren maar dat er hier iets fout ging.
Ik doe namelijk regematig een checkup voor updates.
Tot nu toe is er nog niets binnengekomen van Samsung Note zelf.
Enfin, ik heb dus nog niets gemist...
Ik hoop wel dat we spoedig een update krijgen naar Android 4.
Dat schijnt toch een belangrijk verschil te zijn.
Afwachten maar ...???

Wel jammer dat het programma Samsung New PC Studio toch niet echt naar behoren werkt aangezien het mijn Note niet ziet als ik naar updates wil gaan. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door onkeltje op 13-02-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Samsung en PC software is volgens mij altijd een crime
daarom blij dat hij OTA doet :)
ga (nog) niet lopen klooien met custom roms enzo Heb dat met de defy gedaan en dat beviel niet echt, teveel instabiliteit. Wacht wel op de officiele ICS

[edit]
is er een manier om Tegra only games te kunnen spelen ?
volgens mij is de note krachtiger (hij is iig sneller als mijn tablet was met tegra2)
en will graag Zen pinball spelen :)
verder speel ik toch geen spelletjes aangezien ik nog steeds niets heb gevonden wat mijn aandacht vast kan houden.

[ Voor 38% gewijzigd door harley op 13-02-2012 22:41 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Weet niet of deze mensen er überhaupt zijn, maar als je -net als ik- Launcher 7 (donate versie) draait op je Note, zorg er dan voor dat USB debugging is ingeschakeld. Ik had wat rare bugs en forse lag totdat ik die optie had ingeschakeld.

Edit: Whoops, nee..ligt toch niet (persé) aan USB debugging. Schijnbaar vindt Launcher 7 een force stop gewoon niet zo leuk op de Note. Dan is een reboot nodig om hem weer goed te laten functioneren.

[ Voor 31% gewijzigd door AmonTobin op 14-02-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik heb adw en go geprobeerd en die deden t ook niet lekker.

harley als je googled op tegra games galaxy note (of s2) vind je wel toola

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:59:
ik heb adw en go geprobeerd en die deden t ook niet lekker.

harley als je googled op tegra games galaxy note (of s2) vind je wel toola
Alleen dat Zen Pinball THD niet blijkt te werken :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:34

oNo

Dat kan met ChainFire, deze kan je in de markt vinden.
Weet niet meer zeker of je root access moet hebben.
De accu gaat er wel sneller van leeg. De pro versie een stuk minder omdat je met die versie per proces kan aangeven of ChainFire gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:09
Ik kom er nu pas achter dat je geen verjaardagen kan toevoegen bij je contacten? Klopt dit of zie ik iets gigantisch over het hoofd?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb je je contacten bij google opgeslagen?

Als ik Edit > (scroll down) More doe, staat Birthday erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ah, ik zie inderdaad dat alle contacten exchange contacten zijn. Iemand nog een tip hoe ik alles makkelijk naar mijn Google account krijg? Ik zie in de contactenlijst bij menu wel de optie samenvoegen met Google, maar als ik die selecteer gebeurt er niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi nog even een vraagje van mij ...
Ik heb mijn diensten van mijn werk als PDF gekregen ...

Nu ben ik op zoek naar een PDF reader die ongeveer gelijk is aan iBooks van Apple ...
Hij moet namelijk naar de zijkant kunnen bladeren ipv onder naar boven (zoals die in Adobe doet)

Ik had dus Aldiko erop staan ...
maar mijn diensten bestaan uit 3 PDF bestanden ...

namelijk ma t/m vrij,
zaterdag
zondag

alleen kan daar dus maar 1 PDF bestand op de plank krijgen.
En als ik hem wil importeren dan zegt ie doodleuk ".... bestand staat al op je boekenplank"
terwijl daar dus alleen degene komt te staan die ik er als eerste opgezet heb...

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bedankt dat je het woord exchange voor me in Google hebt ingetypt, maar hoe is dat een antwoord op mijn vraag? Ik ben niet op zoek wat exchange betekent, maar hoe ik mijn galaxy note contactenlijst makkelijk in mijn Google account krijg. Daarnaast vroeg ik of iemand nog een tip had. Ik begrijp dat er ook andere manieren zijn om achter de oplossing te komen (zoals een zoektocht starten in Google), maar als iemand mij hier op weg kan helpen (tenslotte hebben we allemaal dezelfde telefoon) zou dat wellicht handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zocht op "exchange to google contacts".

Maar wat wil je? Een eenmalige sync van Exchange naar Google Contacts? Of two-way sync tussen Exchange en Google Contacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Goede vraag, deze helpt me, dank je. Ik denk 2 way. Ik dacht altijd dat dit automatisch zou gebeuren en dat de telefoon als een soort hub zou fungeren tussen alle accounts, maar blijkbaar moet ik toch nog een aantal instellingen anders zetten. Of misschien maak ik ook daar een denkfout en moet ik dit buiten de galaxy note om regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:33:
Goede vraag, deze helpt me, dank je. Ik denk 2 way. Ik dacht altijd dat dit automatisch zou gebeuren en dat de telefoon als een soort hub zou fungeren tussen alle accounts, maar blijkbaar moet ik toch nog een aantal instellingen anders zetten. Of misschien maak ik ook daar een denkfout en moet ik dit buiten de galaxy note om regelen.
De telefoon behandelt elk account apart en van elk contact onderhoud hij dus ook vanaf welk account deze komt. (vandaar ook de vraag bij nieuwe aanmaken in welk account je dit wilt doen: sim, telefoon, gmail, exchange)

Synchen tussen accounts zou ik niet via de telefoon doen ivm foutgevoeligheid (of kwijtraken van accounts).
Mijn beste methode was nog: export vanuit exchange --> import in gmail.
Daarna op telefoon synchen van exchange contacts uitzetten en puur via gmail managen.

Tweede methode die mij wat opleverde: werk contacten via exchange en prive via gmail. Op het moment dat je ander werk hebt, zijn je werkcontacten ook uit je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Thanks! Niet helemaal het antwoord waar ik op had gehoopt, maar ik snap nu in elk geval hoe het werkt. Ik zal in elk geval de export vanuit exchange naar gmail doen. Het zou mij alleen zo mooi lijken als alles met elkaar gesynced was, zodat het niet uitmaakt waar ik een contact invoer, maar dan maar regelmatig handmatig syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Ik heb zelf google calender sync draaien (2-way), die zorgt ervoor dat m'n outlook en android kalenders thuis en op werk overal hetzelfde zijn, zonder extra werk voor mij. Moet je wel mogen installeren op je werk-pc, en je kalender overal hetzelfde willen hebben dus zonder gescheiden werk-privé. 1-way syncen kan overigens ook, gus google naar exchange of andersom.

De kalender komt op deze manier op m'n telefoon dus binnen via gmail, en werkt altijd direct op welke tablet of telefoon ik mijn gmail account ook instel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag wegens tegenaan gelopen.
Ik had op mijn sdkaart wat media files staan, avi, mp4 en mkv e.d.
Nu sloot ik mijn Note aan op de pc, om wat fotos ervan af te halen.

Na loskoppelen (juiste manier) ging zoals altijd de media scanner lopen.
Maar de oude mappen met media files waren leeg.

Iemand dit ook al gehad?

Op het werk laad ik de Note ook op via usb, en heb ik geen probleem gehad nog.
Het gebeurt dan ook naeen file transfer

[ Voor 10% gewijzigd door FreshMaker op 14-02-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik heb mijn resolutie naar 240 dpi gezet. Wat een genot. Nu heb ik 't idee dat ik een kleine tablet in mijn handen heb en niet een opgeblazen S II. Helaas moet je dan wel een launcher kiezen die deze instelling ondersteunt. Ik heb voor Go Launcher Ex gekozen.

PS dpi aanpassen doe je (op geroote telefoons) met LCD Resolution

[ Voor 11% gewijzigd door pvtonger op 14-02-2012 16:58 . Reden: Uitleg over LCD Resolution toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kijk dat is nog eens handig, dank je :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag om erachter te komen of dit een Note-kwaal is en of meerderen het hebben ...

Van de week had ik het over extreem warm worden van de note tijdens het luisteren van muziek ...
En normaal gesproken laat ik mijn batterij helemaal leeg gaan voordat ik hem oplaadt ...

Maar vandaag moest ik onverwachts naar ziekenhuis, en mijn batterij was bijna leeg, dus even snel aan de lader ...

... merk ik dat hij supertraag is met typen / swypen / internetten en op dingen klikken ......
maar dan ook echt zo traag, dat de swype hapert ... vervolgens 2 letters geeft, een spatie doet, weer 2 letters geeft, weer een spatie doet ...

Zelfs het blauwe lijntje wat je dan ziet zit een knik in ... geen vloeiende lijn dus ...

Terwijl die aan de lader zit dus!

Als ik hem van de lader afhaal, dan doet ie gewoon normaal ...
Meerdere mensen last van?
Of gewoon morgen Dynafix bellen??

Baal nu wel een beetje dat ik hem via neckermann gekocht heb en niet gewoon in een winkel ...

Het is niet nodig om een volledige tekst in Bold/Vet lettertype op het forum te plaatsen! Dit lettertype is bedoeld om iets te accentueren, niet om een bericht schreeuwerig over te laten komen!

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dit is zeker niet normaal. Je zou voor je hem weg brengt nog wel kunnen proberen hem opnieuw te flashen met een standaard ROM. Het kan een software probleem zijn, maar hoe dan ook is dit niet normaal en zeker niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contact opnemen met de servicedesk van Samsung
Het kan ook via Neckerman maar rechtstreeks contact is makkelijker en beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BulletNL, sorry is per ongeluk gegaan denk ik, bedankt voor het veranderen ..

@hmtsj + de rest : Die van mij is standaard, heb hem denk ik een week of 3 in mijn bezit nu.

@alteclansing : Dat kan ik ook wel eens doen idd, gewoon samsung zelf bellen ... want bij neckermann zeiden ze dat ik dynafix moest bellen ....
zou vorige week in utrecht langs samsung service punt gaan, maar de medewerkers van samsung waren er niet, die hadden de hele dag veragdering over Ice Cream dus die gaat er denk ik toch wel snel aankomen nu ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:34

oNo

pvtonger schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:57:
Ik heb mijn resolutie naar 240 dpi gezet. Wat een genot. Nu heb ik 't idee dat ik een kleine tablet in mijn handen heb en niet een opgeblazen S II. Helaas moet je dan wel een launcher kiezen die deze instelling ondersteunt. Ik heb voor Go Launcher Ex gekozen.

PS dpi aanpassen doe je (op geroote telefoons) met LCD Resolution
Heb je wat screenshots? Ik het eens overwogen en wil weleens zien hoe het er uit ziet.
Er is al een voor deze dpi aangepaste S-Memo apk te vinden op xda.

Overigens krijg je met SPD shell hetzelfde gevoel, dat je een kleine tablet hebt. Echter vind ik de laucher hiervan niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Nu.nl
Google Reader
Homescreen

Homescreen ziet er een beetje raar uit. Maar het gaat mij vooral om de applicaties die nu meer laten zien op een scherm.

Als je nog een andere app wilt zien, kan ik kijken of ik daar een screenshot van kan maken.

[ Voor 3% gewijzigd door pvtonger op 15-02-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb adw launcher en gewoon de collumns en rows beide naar 7 gezet.

Alleen die aangepaste smemo krijg ik nog niet aan de praat. (de ene is niet downloadbaar meer, en de andere versie krijg ik niet geïnstalleerd vreemd genoeg. Moet even kijken hoe ik lees en schrijfrechten in system/app krijg denk ik.)

/edit: met root browser is de installatie gelukt, alleen nog geen notities te zien of te maken

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-02-2012 11:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:16:
Even een vraag om erachter te komen of dit een Note-kwaal is en of meerderen het hebben ...

Van de week had ik het over extreem warm worden van de note tijdens het luisteren van muziek ...
En normaal gesproken laat ik mijn batterij helemaal leeg gaan voordat ik hem oplaadt ...

Maar vandaag moest ik onverwachts naar ziekenhuis, en mijn batterij was bijna leeg, dus even snel aan de lader ...

... merk ik dat hij supertraag is met typen / swypen / internetten en op dingen klikken ......
maar dan ook echt zo traag, dat de swype hapert ... vervolgens 2 letters geeft, een spatie doet, weer 2 letters geeft, weer een spatie doet ...

Zelfs het blauwe lijntje wat je dan ziet zit een knik in ... geen vloeiende lijn dus ...

Baal nu wel een beetje dat ik hem via neckermann gekocht heb en niet gewoon in een winkel ...

[mbr] Het is niet nodig om een volledige tekst in Bold/Vet lettertype op het forum te plaatsen! Dit lettertype is bedoeld om iets te accentueren, niet om een bericht schreeuwerig over te laten komen! [/]
Kan ook aan android liggen. Met de Motorola Milestone (dinosaurus onder de androids) was dit exact hetzelfde. Het heeft iets te maken met aarding en het werken met een touchscreen.
Je zult, zodra je met je blote voeten op de grond staat zien dat het effect een stuk minder is. Opladen en in bed of op de bank (met de voeten van de vloer) dan krijg je schokkerige effecten en gaat het touchscreen raar doen.

Mijn Note is onderweg na bestelling, dus ik kan nog niet bevestigen of dit ook bij de Note zo is, maar bovenstaande ervaring is puur vanuit de Milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Get!em schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:55:
[...]

Kan ook aan android liggen. Met de Motorola Milestone (dinosaurus onder de androids) was dit exact hetzelfde. Het heeft iets te maken met aarding en het werken met een touchscreen.
Je zult, zodra je met je blote voeten op de grond staat zien dat het effect een stuk minder is. Opladen en in bed of op de bank (met de voeten van de vloer) dan krijg je schokkerige effecten en gaat het touchscreen raar doen.

Mijn Note is onderweg na bestelling, dus ik kan nog niet bevestigen of dit ook bij de Note zo is, maar bovenstaande ervaring is puur vanuit de Milestone.
Gek genoeg kan ik hiermee wel instemmen ...

Ik had het op de S1 & S2 nl. ook !
Alsof je in een pan stroop aan het roeren was
Alleen gebeurde dit bij het opladen met een "andere"lader + usbkabel dan de originele
Op andere stopcontacten / usbpoorten was dit niet het geval

De Note heb ik nog niet met die set aangesloten gehad, maar zal het in de loop van de dag eens testen ( zodra hij wat leger is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:16:

[mbr] Het is niet nodig om een volledige tekst in Bold/Vet lettertype op het forum te plaatsen! Dit lettertype is bedoeld om iets te accentueren, niet om een bericht schreeuwerig over te laten komen! [/]
Kijk eens of een reboot uitmaakt.

En je accu helemaal leeg laten gaan is slecht voor de accu. Hiermee belast je de accu zwaarder waardoor deze harder zal slijten. Je kan dus beter, indien mogelijk, al vanaf 30-40% laden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:26:
[...]

Gek genoeg kan ik hiermee wel instemmen ...

Ik had het op de S1 & S2 nl. ook !
Alsof je in een pan stroop aan het roeren was
Alleen gebeurde dit bij het opladen met een "andere"lader + usbkabel dan de originele
Op andere stopcontacten / usbpoorten was dit niet het geval

De Note heb ik nog niet met die set aangesloten gehad, maar zal het in de loop van de dag eens testen ( zodra hij wat leger is )
Nou net wat je zegt Freshmaker ...
Ik laadde het toestel dus op met een merkloos micro-USB lader ...
Dus even geprobeerd met bijgeleverde samsung USB kabel, even aan de computer gekoppeld ... en guess what ....
Hij doet gewoon normaal tijdens het laden ...

Gelijk de universele een schop richting de la gegeven ...

PS : Ik weet het je mag niet telefoneren tijdens het rijden ... maar ben buschauffeur en zit 9u per dag op de weg, dus ja moet toch wat te doen hebben he ...
Maar zou ik dus voor de autolader ook de officiele moeten gebruiken? (van de autohouder)

@ Prulleman : Ik dacht altijd dat teveel laden juist slecht voor de batterij was ....

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:08:
[...]

Kijk eens of een reboot uitmaakt.

En je accu helemaal leeg laten gaan is slecht voor de accu. Hiermee belast je de accu zwaarder waardoor deze harder zal slijten. Je kan dus beter, indien mogelijk, al vanaf 30-40% laden.
Het maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit. Er zijn veel onderzoeken geweest met laptops en mobiele telefoons en eigenlijk waren ze allemaal zonder echt resultaat. Met betrekking tot persoonlijke ervaringen: mijn Samsung Blackjack (SGH-i600, 5 jaar oud) accu gaat zeker nog 4 dagen (origineel 6 dagen) mee, welke altijd pas bij 10% werd opgeladen. Terwijl mijn laptop accu (3 jaar oud) onbetrouwbaar is geworden en eigenlijk altijd aan de lader heeft gehangen en nooit echt onder de 30% is gegaan.
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:57:
[...]

Nou net wat je zegt Freshmaker ...
Ik laadde het toestel dus op met een merkloos micro-USB lader ...
Dus even geprobeerd met bijgeleverde samsung USB kabel, even aan de computer gekoppeld ... en guess what ....
Hij doet gewoon normaal tijdens het laden ...

Gelijk de universele een schop richting de la gegeven ...

PS : Ik weet het je mag niet telefoneren tijdens het rijden ... maar ben buschauffeur en zit 9u per dag op de weg, dus ja moet toch wat te doen hebben he ...
Maar zou ik dus voor de autolader ook de officiele moeten gebruiken? (van de autohouder)

@ Prulleman : Ik dacht altijd dat teveel laden juist slecht voor de batterij was ....

thnx
Om dit even een follow up te geven. Dit probleem wordt veroorzaakt door een hogere of lagere spanning van de lader. Omdat sommige apparaten beter snel opgeladen kunnen worden dan anderen, worden er ook verschillende amperages gebruikt bij die laders. De HP Touchpad heeft bijvoorbeeld een nogal forse 2000mA lader, terwijl een normale USB poort 500mA afgeeft.

Daarom wordt er vanuit Samsung ook afgeraden om een onofficiële te gebruiken. Wil je dat wel doen, zorg dan voor een lader met dezelfde specificaties als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag voor het eerst met de note van een collega kunnen spelen, en internetten op deze phone is gewoon geweldig. Zonde dat ie niet in mn spijkerbroek past (daar past m'n iphone wel in)

Volgend model van de Note met nog hogere resolutie en 3D interface op basis van een Quadcore processor... Ik hoorde namelijk dat HTC en LG hier ook al na toe aan het werken zijn.

En dat kleine scherm van mn Iphone, dat kan echt niet meer.

Al met al dus een heel tof apparaat die Samsung note, zeker als er straks een mooie houder komt voor aan je belt

http://www.b2ctelecom.nl/...axy-note-n7000-black.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hij is echt mooi inderdaad. Ik heb hem vrijwel nooit in mijn broekzak. Onderweg zit hij in mijn tas, alleen als ik in de stad loop zit hij wel eens in mijn broekzak.

Meestal zit hij in mijn tas als ik op de fiets zit. Thuis en op werk ligt hij gewoon op de tafel/buro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:55:
[...]

Volgend model van de Note met nog hogere resolutie en 3D interface op basis van een Quadcore processor... Ik hoorde namelijk dat HTC en LG hier ook al na toe aan het werken zijn.

[...]
Ik moet het nog eerst zien voordat ik het geloof. Allereerst ben ik helemaal niet kapot van dat gehele 3D gehalte en 1280x800 is nog steeds de hoogste resolutie op een telefoon met bijna de pixel pitch van een iPhone 4+.

Anyway, de benchmark van de Tegra 3 is maar ongeveer 10% sneller dan die van de Note, dus ik ben sowieso nog niet overtuigd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:19:
[...]

Ik moet het nog eerst zien voordat ik het geloof. Allereerst ben ik helemaal niet kapot van dat gehele 3D gehalte en 1280x800 is nog steeds de hoogste resolutie op een telefoon met bijna de pixel pitch van een iPhone 4+.

Anyway, de benchmark van de Tegra 3 is maar ongeveer 10% sneller dan die van de Note, dus ik ben sowieso nog niet overtuigd :).
Behalve dan voor grafische applicaties, daar is het verschil een stuk groter. Daarnaast doet de 5e core het goed voor de energiebesparing.

Ikzelf ben weg van de passieve 3D oplossingen die we nu op smartphones zien. Een stuk beter dan bv de 3DS van Nintendo. Als ze daar nou eens goeie games en een mooie interface voor gaan maken willen we over 2 jaar niks anders meer... 3D op een mobile device brengt veel meer dan 3D op een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof ook in de opmars van passieve 3D op mobile devices.

1. Omdat er maar 1 persoon kijkt
2. De volgende gen samsung tab al meer dan 1080p resolutie heeft
3. Dat je maar vanuit 1 hoek kan kijken kunnen ze oplossen dmv de front camera je ogen te traceren.
4 De prijs niet heel veel hoger zal worden.

En voor de tegenstanders:
1. Het staat standaard uit
2. Smartphones/tablets zonder 3D zullen nog altijd beschikbaar zijn
3. Iedereen in het begin ook afvroeg wat het nut was van een telefoon camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Offtopic:
Zeg... open even een nieuw topic als je het over de Note V2 , Quadcore of over 3D wilt hebben.
Hier lees ik graag dingen over de huidige Note.

Ontopic:
Die extra resolutie optie, doet die ook nog wat met performance op de Note? Zijn er apps die op de note niet meer werken, of juist heel lelijk worden? Doet de normale launcher het wel goed daarmee?

• pvtonger
Get!em schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:34:
Die extra resolutie optie, doet die ook nog wat met performance op de Note? Zijn er apps die op de note niet meer werken, of juist heel lelijk worden? Doet de normale launcher het wel goed daarmee?
De bekende lag na het unlocken van de telefoon is er nog steeds. Ik merkte met de TwLauncher geen verschil qua performance. De layout vind ik wel lelijk. Maar nadat ik Adw Launcher heb geinstalleerd (6x6 layout) is dat probleem verholpen. Bij Adw vind ik dat de App Drawer traag scrollt (6x6 layout).

Apps die niet werken of lelijk zijn ben ik nog niet tegengekomen.

• AmonTobin
Get!em schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:34:
NOS Teletekst app: daar heb je met dpi 240 een verrekijker voor nodig.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
sommige apps zijn gewoon verkeerd geprogrammeerd.. op mijn Galaxy Nexus heb ik ook een bijna onleesbaar lettertype bij de dagaanbiedingen app. Wellicht dat dit op de note met 240 ook niet meer lekker leesbaar is.

Strava

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe je in 1x alle mail kunt verwijderen?
Nu moet je alle mailtjes stuk voor stuk aanvinken om deze naar de prullenbak te krijgen.
En vanuit de prullenbak mag je deze allemaal weer aan gaan vinken om ze daar weg te krijgen.

Heel internet afgezocht maar geen oplossing kunnen vinden.

Hier in dit topic 1 thread kunnen vinden : Geplaatst op zondag 27 november 2011 01:14

We zijn nu 3 maanden verder en nog geen oplossing voor dit probleem,behalve K9 installeren?
Iemand?

• 418O2
Bij GMail? Je wilt _alle_ mail verwijderen?

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:26:
Bij GMail? Je wilt _alle_ mail verwijderen?
Nee het gaat om het standaard mail programma op de note :)

• 418O2
Ja van een andere server dan GMail dus?

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:01:
Ja van een andere server dan GMail dus?
Yes,het standaard mail programma voor pop en imap.

• 418O2
Heb je geen webinterface bij die server ofzo?

Vraag me af waarom je _alle_ mail zou willen verwijderen... Waarschijnlijk denken appbouwers dat ook en zit het er daarom niet in.

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:13:
Heb je geen webinterface bij die server ofzo?

Vraag me af waarom je _alle_ mail zou willen verwijderen... Waarschijnlijk denken appbouwers dat ook en zit het er daarom niet in.
Ik denk niet dat je het helemaal begrijpt,lees mijn vraag nogmaals.
Het gaat er gewoon om dat je alle mail die je op je phone binnenkrijgt met de hand stuk voor stuk moet verwijdern inplaats van select all and delete....get it?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:22:
*knip verhaal*

,behalve K9 installeren?
Als het niet in de standaard mail app zit, waarom gebruik je dan geen K9? Als het er niet in zit zit het er niet in.Ik neem aan dat je de [menu] knop al eens hebt ingedrukt en alle opties al eens hebt doorgenomen van de app. Wellicht kun je ze naast elkaar gebruiken en K9 alleen gebruiken voor het wissen van je mail per batch.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 16-02-2012 14:49 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Janvandunschoten dank voor het meedenken.

Wie kan mij dan vertellen waar ik de map met de opgeslagen mail kan vinden op de note :
Postvak in
Prullenbak
Verzonden berichten
Enz

Dan zou ik eens in de week deze map kunnen legen,dan ben ik er ook.

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Het is niet mogelijk in deze mail client, net als alle mail als gelezen flaggen.

Vandaag is de eerste rom met ICS geleakt voor de galaxy note. Wat denken jullie van de eerste screenshots?
Ik vind het persoonlijk een beetje vaag dat Samsung de stijlkenmerken van gingerbread heeft toegepast op de ICS versie. Het vele zwart met blauw vind ik toch wel een mooie interface, maar we kunnen in ieder geval wat nieuwe roms en een cm9 port verwachten.

• dragon2
  • Niet online
Waarom zet je je sync niet op max een week dan? Gooit ie vanzelf alle mail ouder dan een week weg.

Vanuit een folder kun je overigens op delete drukken, dan krijg je een vinkje naast alle mail in die folder te zien. Een "select all" zit daar geloof ik niet op, maar aanklikken gaat iig lekker snel.

Verwijderd

dragon2 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:22:
Waarom zet je je sync niet op max een week dan? Gooit ie vanzelf alle mail ouder dan een week weg.

Vanuit een folder kun je overigens op delete drukken, dan krijg je een vinkje naast alle mail in die folder te zien. Een "select all" zit daar geloof ik niet op, maar aanklikken gaat iig lekker snel.
Op deze manier moet ik het nu doen,ik heb vanwege mijn werk 4 mailacounts
En krijg ongeveer 40+ mailtjes per dag......das een hoop klikken.
Syncen gaat niet wij halen de mail via pop op.(lang verhaal).

Het zal dus k9 gaan worden,had graag het originele programma gebruikt.
Misschien bij de volgende update 8)7

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:51:
[...]

Op deze manier moet ik het nu doen,ik heb vanwege mijn werk 4 mailacounts
En krijg ongeveer 40+ mailtjes per dag......das een hoop klikken.
Syncen gaat niet wij halen de mail via pop op.(lang verhaal).

Het zal dus k9 gaan worden,had graag het originele programma gebruikt.
Misschien bij de volgende update 8)7
Laat de POP mail in je gmail binnenkomen en je bent er ook. Wil je niet alles in 1 account, maak dan nieuwe accounts aan en importeer het daar en zet die extra accounts op je phone.
Beter nog: importeer je POP mail in 1 gmail account en stuur het direct door naar een folder (label) en sla postvak in over. Dan kun je alle functies van gmail gebruiken en ben je klaar.
Je in gmail ook instellen dat je kunt verzenden als..... smtp adress dus dat is ook geen belemmering.

Alles deleten zou ik nooit op de phone doen en altijd via een intermediate service (gmail, hotmail, exchange etc) laten lopen, zodat je het deleten op een server bijhoudt en ook daar kunt doen.

Alles deleten kan dan bijv in de gmail.com web-interface (welke je ook kunt bereiken via je browser op de Note).

Als bonus krijg je een goede anti-spam van gmail erbij op al je POP-accounts.

[ Voor 3% gewijzigd door Get!em op 16-02-2012 16:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:39:
[...]

Ik denk niet dat je het helemaal begrijpt,lees mijn vraag nogmaals.
Het gaat er gewoon om dat je alle mail die je op je phone binnenkrijgt met de hand stuk voor stuk moet verwijdern inplaats van select all and delete....get it?
ik gebruik gewoon hotmail die in het market gratis is en je kan in een keer een hoop mails selecteren en verwijderen zonder de hele mail te lezen.
ik ben er zelf heel tevreden over en hoop dat dit ook iets voor jou is wat je zoek.
Het Note forum op XDA ontploft

Er is een chinese i9220 ICS rom opgedoken
Blijkt ook ( een beetje) te werken op de N7000 uit europa ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1500186

Verwijderd

Get!em schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:34:
[...]

Laat de POP mail in je gmail binnenkomen en je bent er ook. Wil je niet alles in 1 account, maak dan nieuwe accounts aan en importeer het daar en zet die extra accounts op je phone.
Beter nog: importeer je POP mail in 1 gmail account en stuur het direct door naar een folder (label) en sla postvak in over. Dan kun je alle functies van gmail gebruiken en ben je klaar.
Je in gmail ook instellen dat je kunt verzenden als..... smtp adress dus dat is ook geen belemmering.

Alles deleten zou ik nooit op de phone doen en altijd via een intermediate service (gmail, hotmail, exchange etc) laten lopen, zodat je het deleten op een server bijhoudt en ook daar kunt doen.

Alles deleten kan dan bijv in de gmail.com web-interface (welke je ook kunt bereiken via je browser op de Note).

Als bonus krijg je een goede anti-spam van gmail erbij op al je POP-accounts.
Hier gaan een hoop mensen wat aan hebben _/-\o_
Ik ga er mee aan de stoei ;)

Maar het blijft jammer dat je de hogere knutselschool gehad moet hebben
om het voor elkaar te krijgen meerdere mails in een keer te verwijderen. |:(

Voor de rest is het gewoon een top toestel :9~
quote: Chainire
This is a repack of the entire ROM:

http://www.mirorii.com/fi...N7000-ICS-REPACK-tar.html, CF-Root (includes root and CWM5), no bootloaders, wipe

Just point ODIN or Mobile ODIN at the .tar file after download

NOTE: If flashed with ODIN your flash count will increase and the triangle will appear. Use TriangleAway to remove it.
De post van chainfire

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:21:
[...]

Hier gaan een hoop mensen wat aan hebben _/-\o_
Ik ga er mee aan de stoei ;)

Maar het blijft jammer dat je de hogere knutselschool gehad moet hebben
om het voor elkaar te krijgen meerdere mails in een keer te verwijderen. |:(

Voor de rest is het gewoon een top toestel :9~
de client op je toestel is ook bedoeld om op te lezen en korte berichten te mailen. je mail managen doe je meestal op een pc
FreshMaker schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:38:
Het Note forum op XDA ontploft

Er is een chinese i9220 ICS rom opgedoken
Blijkt ook ( een beetje) te werken op de N7000 uit europa ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1500186
Inmiddels geflashed en het ding werkt gewoon goed. Een quadrant score van ongeveer 4000, wat net zo goed is als een volledig getweakte Gingerbread installatie :). Alleen gaat, volgens CPU Spy, de cpu momenteel niet hoger dan 1.2GHz, voor mij geen ramp aangezien het ding gewoon goed draait.

Verder heb ik ook alle Chinese meuk verwijderd en Nova Launcher geïnstalleerd. Tot nu toe ben ik er tevreden over :). Echter blijkt er vanavond dezelfde versie uit te komen als Europese versie (N7000XXLP1).
Ik ben met een ultra trage download bezig.
Tegen dat die klaar is, is de nederlandse ook online ja
FreshMaker schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:17:
Ik ben met een ultra trage download bezig.
Tegen dat die klaar is, is de nederlandse ook online ja
Dan heb je geen goede link gevonden. Kijk even naar de repack in de laatste pagina's van het topic op XDA.
Staat idd een ftplink, maar ook die heeft al de kracht van xda gevoeld... Dus ook zijn connecties geminderd

Edit : up and running .... Bijna installeren :)

[ Voor 19% gewijzigd door FreshMaker op 16-02-2012 20:55 ]

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:59:
[...]

de client op je toestel is ook bedoeld om op te lezen en korte berichten te mailen. je mail managen doe je meestal op een pc
Natuurlijk .....
FreshMaker schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:27:
Staat idd een ftplink, maar ook die heeft al de kracht van xda gevoeld... Dus ook zijn connecties geminderd

Edit : up and running .... Bijna installeren :)
Als je Odin gebruikt met een aangepaste versie, gebruik dan wel Mobile Odin Pro mocht je geen increased binary counter met gele driehoek willen.

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Let wel op dat deze versie eigenlijk voor de Note i9220 bedoeld is en niet voor de Europese N7000. Het werkt opzich goed, maar de processor is bijvoorbeeld in deze versie wel ondergeklokt op 1.2GHz. Zelf wacht ik nog even op de N7000-leak. :)

• 418O2
zijn.er al filmpjes van? ben benieuwd hoe t loopt
alex3305 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:56:
[...]

Als je Odin gebruikt met een aangepaste versie, gebruik dan wel Mobile Odin Pro mocht je geen increased binary counter met gele driehoek willen.
Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn90/Spartagek/Tech%20Stuff%20en%20screenprints/th_capture_02.png

Mobile Odin hier aanwezig, dus geen counter increase.

@catch22
Nog geen filmpje, maar eerste ervaring is ok, moest wel gapps nog installeren voor de market, ik ga nu de "zooi" (apps) uit china verwijderen!

• 418O2
dat loopt mooi!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:16
Ik heb hem ook geflashed en hij draait inderdaad super. Als je nagaat dat dit nog een beta is en vol zit met bloatware (790MB vs 110MB voor CM9) dan ben ik echt benieuwd naar een getweakte AOSP versie!
stephenophof schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:05:
Let wel op dat deze versie eigenlijk voor de Note i9220 bedoeld is en niet voor de Europese N7000. Het werkt opzich goed, maar de processor is bijvoorbeeld in deze versie wel ondergeklokt op 1.2GHz. Zelf wacht ik nog even op de N7000-leak. :)
Dat zei ik een paar posts hierboven ook al. Even kijkend naar de batterij - na het bloatware verwijderen - lijkt het erop dat ik zo'n 30u met de batterij zou kunnen doen. Alhoewel het een indicatie is natuurlijk. In ieder geval heb ik nu gewoonweg een flatline.

Quick edit: Overigens heb je zo'n halve gig aan RAM vrij met deze update. Best wel nice :D.

[ Voor 7% gewijzigd door alex3305 op 16-02-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Vanavond tussen 18:00 en 20:00 wordt een ''offciele'' Galaxy Note ICS (als in europese) beta leak verwacht van sammobile. Het is denk ik handiger om te wachten en die te flashen.
Zie eventueel hun twitter; https://twitter.com/#!/SamMobiles

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Nou, die ga ik dan ook maar 's proberen. Ter voorbereiding m'n toestel geroot, CWM geïnstalleerd en een backup gemaakt.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik krijg vanavond de Note van mijn lieve vrouwtje ze heeft haar abo verlengt en wou de Galaxy Nexus en ik wou de Note dus we gaan ruilen! Hoop dat ICS snel komt voor de Note! Gingerbread is niet zo super op een smartphone/tab zoals de Note..

Bellen de Note eigenaars hier eigenlijk met of zonder bluetooth headset?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
zonder
vind dat zo onhandig telkens een headset erbij pakket _ nog iets wat me op moet laden en meenemen.

Moet nog steeds wennen aan de grootte, maar da vooral in mijn broekzak omdat hij telkens kantelt en dus in landscape ipv portrait in mijn broekzak zit en dan is hij best groot :P Maar als ik de iPhone er weer even bijpak dan is die ERG klein.

Ook het met 1 hand surfen is niet echt optimaal dan houd je hem niet stevig genoeg vast helaas :( Twijfel of ik niet beter een Galaxy nexus had kunnen pakken.

Ben benieuwd wanneer de ICS update officieel is. Heb eerlijk gezegd geen zin in gerotzooi met een GSM. als het nou een tablet alleen was maakt het me niet uit maar ik moet op een GSM kunnen vertrouwen. Hoop wel dat hij snel komt zodat ik chrome kan installeren (handig met snelkoppelingen enzovoorts)

Iemand trouwens een idee hoe je dat tap n talk uit kunt schakelen ?

[ Voor 26% gewijzigd door harley op 17-02-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blmp schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:00:
Vanavond tussen 18:00 en 20:00 wordt een ''offciele'' Galaxy Note ICS (als in europese) beta leak verwacht van sammobile. Het is denk ik handiger om te wachten en die te flashen.
Zie eventueel hun twitter; https://twitter.com/#!/SamMobiles
Ja, maar de beta zou gister ook al komen volgens hem. Daarnaast zit ie constant te zeuren over z'n volgers, beetje triest zo IMHO.

Vergeet ook niet dat Netchip, met wie SamMobile constant contact lijkt te hebben ook niet overal even geliefd is :).
Pagina: 1 ... 15 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.