Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418309

Rubu schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:01:
[...]

In principe gaat al het dataverkeer van Android via Wifi als hij een verbinding heeft. het 3G icoontje verdwijnt ook op het moment dat je verbinding maakt. Wanneer de Wifi verbinding verbroken wordt duurt het soms ook heel eventjes voordat hij weer een 3G verbinding heeft gemaakt.
Bedankt! Het 3G icoontje is inderdaad weg aangezien hij nu Wi-Fi verbinding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik heb sinds het begin al een raar probleem. Al mijn geluiden staan aan en op z'n hardst, alleen geeft hij toch bovenin z'n raar "alleen trillen" icoontje aan.

Ook stond er sinds het begin geen Internet APN instelingen van Tele2 ingesteld (studentenmobiel.nl) deze heb ik gevonden en zelf ingevoerd. Dat werkt, alleen ik krijg vanaf het begin ook die rare "R" teken bij het signaal icoontje. Dit wil zeggen dat Roaming aan staat, maar deze "R" krijg je ook te zien als Roaming uit staat.

En als ik moet Roaming aangevinkt laten, anders werkt mijn Internet zoiezo niet, ook al raar.

Afbeeldingslocatie: http://fanste.nl/screen.png

[ Voor 4% gewijzigd door fanSte op 06-11-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Dat is volgens mij geen alleen trillen, maar altijd trillen, ongeacht welk volume je ringtone staat.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:23:
Dat is volgens mij geen alleen trillen, maar altijd trillen, ongeacht welk volume je ringtone staat.
Aha, dat klopt inderdaad. Ook bij "Alleen buiten de stille modus" komt dit icoontje tevoorschijn. Raar dat dit icoontje daarvoor zichtbaar moet worden. Is dit niet weg te halen? Dit was namelijk ook niet op mijn Samsung Galaxy S zichtbaar bij "altijd trillen".

En dan nog het "R" icoontje in combinatie met "Roaming moet aangevinkt zijn voor Internet" probleem :)

//Edit: uhm, klopt het dat Roaming aangevinkt moet blijven als je Tele2 hebt? Das raar:
Mocht je nog steeds geen internet met Tele 2 hebben, dan kan je dit oplossen door “data roaming” aan te zetten. Wel weer uitzetten als je naar het buitenland gaat!
http://phonehousepapendrecht.wordpress.com/2011/03/06/instellingen-voor-mobiel-internet-android-telefoons-apn-carrier-settings/

[ Voor 55% gewijzigd door fanSte op 06-11-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Heb hem nu een goede 24 uur in bezig en hij is gewoonweg fantastisch. M'n broekzak moet nog wel eventjes wennen aan de grootte, maar m'n handen zijn er wel al aan gewend. Typen gaat gewoon heel vlot, zeker ten opzichte van mijn Galaxy S.

Één ding waar je wel rekening mee moet houden. Als je dit toestel uit je broek tilt in openbare plaatsen krijg je zeker de aandacht... :X Iemand belde me toen ik bij de bakker stond :o

Tot nog toe dolenthousiast. Zeker over de batterij, deze gaat gewoon lang mee.

Kan niet wachten tot er wat lekkere custom ROMs gebakken worden voor deze foon. Ik mis wel een beetje de CRT-lock animatie van mijn custom rom op de S1 :*)

Kleine waarschuwing voor de flashers onder ons: de telefoon houdt blijkbaar bij hoe vaak je de kernel geflashed hebt. Op XDA-Dev zijn ze nog volop aan het experimenteren om deze 'counter' op 0 te zetten, maar tot die tijd zou ik toch nog even wachten met Odin op te starten _/-\o_ Gewoon klein tipje.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409100

Vraagje,

Ik ga de Samsung Note aanschaffen met een nieuw abbo, maar twijfel nog een beetje. Is 3,6 mbps genoeg of kan ik beter een abbo nemen met bijv. 7,2 of 14,4 mbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=37082992,noline]Één ding waar je wel rekening mee moet houden. Als je dit toestel uit je broek tilt in openbare plaatsen krijg je zeker de aandacht... :X Iemand belde me toen ik bij de bakker stond :o
Dat moet ik nog meemaken, maar kijk maar goed uit voor dieven. Gelukkig heb ik nog 'n Samsung Star Qwerty die ik inzet zodra ik m'n Note liever verborgen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Gwn goedkoop mogelijk nemen. Daarbij maakt het vaak ook nog uit welke provider je hebt (tmobile schijnt op veel plaatsen slecht bereik te hebben inclusief bij mijn woning). Ik heb nu vodafone 3,6 mps en dat is vaak snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429528

Deze smartphone was liefde op het eerste gezicht!

Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik mijn BlackBerry Torch 9860 verkocht krijg, daarna schaf ik de Galaxy Note meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 03:01
Anoniem: 409100 schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:12:
Vraagje,

Ik ga de Samsung Note aanschaffen met een nieuw abbo, maar twijfel nog een beetje. Is 3,6 mbps genoeg of kan ik beter een abbo nemen met bijv. 7,2 of 14,4 mbps?
3,6 is meer dan genoeg voor bijna alles. Ik persoonlijk gebruik nu bijna overal WiFi. En onderweg is 3,6 meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16
Anoniem: 418309 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:01:
[...]

Dat moet ik nog meemaken, maar kijk maar goed uit voor dieven. Gelukkig heb ik nog 'n Samsung Star Qwerty die ik inzet zodra ik m'n Note liever verborgen houd.
Want bij de bakker word jij dagelijks beroofd :P?

Daarnaast heb ik al een ruim jaar een Dell Streak van hetzelfde formaat en inderdaad je krijgt er veel aandacht mee. Vooral van mensen die hem te groot vinden. Maar goed, mijn tegenantwoord is meestal dat mijn telefoon een groter scherm heeft dan menig televisie :9.

Overigens vind ik de Note momenteel nog te duur om mijn Streak te vervangen door de Note. Hopelijk gaat 'ie nog wat zakken in prijs en gaan de prijzen van e abo's weer wat beter worden. Maar goed, dat is een ander topic...

Weet iemand trouwens welke dpi instelling door Android gebruikt wordt op de Note? Dit is te vinden in de kernel O-) of in build.prop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409100

@Marnis72 en xippie

Thanx ik weet voldoende, ga me abbo meteen afsluiten!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

alex3305 schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:13:
[...]
Weet iemand trouwens welke dpi instelling door Android gebruikt wordt op de Note?
Ik meen in één of ander review filmpje (welke moet ik je schuldig blijven) gehoord te hebben dat het rond de 275 dpi zat? Daarmee zou voor het oog nauwelijks afzonderlijke pixels te onderscheiden moeten zijn.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Nee, dat is de native dpi van het scherm. Deze wordt bijna nooit gebruikt door Android. Die heeft een dpi instelling welke ervoor zorgt dat teksten voldoende te lezen zijn op scherm. Op de Galaxy S, Desire en gelijkwaardige telefoons wordt bijvoorbeeld dpi 240 gebruikt. Bij de Dell Streak was het dpi 160. Als het echt 275 dpi zou zijn, zou er minder op scherm passen als bij de Galaxy S dus.

Ik ben hier benieuwd naar omdat ik de dpi instelling van de Streak altijd te laag heb gevonden en wel benieuwd ben welke native instelling gebruikt werd door de Galaxy Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325920

alex3305 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:32:
Nee, dat is de native dpi van het scherm. Deze wordt bijna nooit gebruikt door Android. Die heeft een dpi instelling welke ervoor zorgt dat teksten voldoende te lezen zijn op scherm. Op de Galaxy S, Desire en gelijkwaardige telefoons wordt bijvoorbeeld dpi 240 gebruikt. Bij de Dell Streak was het dpi 160. Als het echt 275 dpi zou zijn, zou er minder op scherm passen als bij de Galaxy S dus.

Ik ben hier benieuwd naar omdat ik de dpi instelling van de Streak altijd te laag heb gevonden en wel benieuwd ben welke native instelling gebruikt werd door de Galaxy Note.
320 - xhdpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:14
Ik heb mijn Note zaterdag binnen gekregen en er het weekend mee gespeeld..wow wat een prachtig toestel!

Ik kom van een motorola milstone 1 en dat vond ik ook een geweldig scherm hebben. Als ik ze nu vergelijk denk ik; hoe heb ik dat ooit een mooi groot scherm kunnen vinden;-)

Hoewel ik mijn twijfels had over het on-screen toetsenbord zijn deze ondertussen helemaal weg! Ik merk dat ik er nu al aan begin te wennen en sneller kan typen. Alles werkt zeer vloeiend, browsen en filmpjes kijken werkt perfect. Een 720p (mkv) serie aflevering speelt moeiteloos af (met v-player). Ook HD filmpjes van youtube zien er werkelijk geweldig uit! De S-pen werkt goed maar ik heb hem nog niet zoveel gebruikt.

De grootte is behoorlijk maar je went er erg snel aan. Hij past (bij mij in ieder geval) goed in mijn broekzak. Omdat hij vrij licht is en dun merk je het bijna niet (net zoiets als milestone 1, misschien zelfs minder)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 23:46

x-man

Proud newbie!

Ik ben naar de kalverstraat gegaan en het toestel in m'n handen gehad. Mijn conclusie is dat het toestel net te groot is. In het verleden heb ik een zo'n xda window mobile pda achtige toestel gehad die ook groot was (wel wat dikker) en je gaat je aanpassen aan de grootte van zo'n mobiel. Voor onderweg en thuis is het geweldig, maar niet als je gaat stappen.
Dat ding is wel ontiegelijk licht en dun. En hij pastte ruim in m'n broekzak, maar stak uit in het voorvakje van m'n jas.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
fanste schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:15:
Ik heb sinds het begin al een raar probleem. Al mijn geluiden staan aan en op z'n hardst, alleen geeft hij toch bovenin z'n raar "alleen trillen" icoontje aan.

Ook stond er sinds het begin geen Internet APN instelingen van Tele2 ingesteld (studentenmobiel.nl) deze heb ik gevonden en zelf ingevoerd. Dat werkt, alleen ik krijg vanaf het begin ook die rare "R" teken bij het signaal icoontje. Dit wil zeggen dat Roaming aan staat, maar deze "R" krijg je ook te zien als Roaming uit staat.

En als ik moet Roaming aangevinkt laten, anders werkt mijn Internet zoiezo niet, ook al raar.

[afbeelding]
Dat Roamen is normaal omdat je op een "virtueel netwerk" zit. Mensen met Telfort hebben dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Weten iemand hier toevallig of ze dit toestel ook in de Vodafone winkels hebben liggen? Ik wil morgenochtend eigenlijk langs de Vodafonewinkel om dan meteen een abonnement af te sluiten. Ik heb vandaag helaas geen tijd om ff langs te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door AmonTobin op 07-11-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Imperium schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:07:
[...]

Dat Roamen is normaal omdat je op een "virtueel netwerk" zit. Mensen met Telfort hebben dit ook.
Kan geen kwaad dus, bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
AmonTobin schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:29:
Weten iemand hier toevallig of ze dit toestel ook in de Vodafone winkels hebben liggen? Ik wil morgenochtend eigenlijk langs de Vodafonewinkel om dan meteen een abonnement af te sluiten. Ik heb vandaag helaas geen tijd om ff langs te gaan.
Op de Vodafone-website staat nog niks vermeld over de Samsung Galaxy Note, dus het lijkt me sterk dat ie wel in de Vodafone-winkels te vinden is. Maar ik kan me vergissen.:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik zit net zoals Peter onderaan het nieuwsbericht twijfelen aan de Samsung Note. Maar nu komen ze op de mobile cowboys site met het bericht dat sony komt met de Xperia Arc HD.

En ik gebruik mijn toestel ook merendeel voor het snel maken van foto's en filmpjes.
Is het dan het wachten waard op de Sony? of is de Samsung ook een goede keus? Zodadelijk momt dit toestel pas over 4 maand uit, en kan nu namelijk verlengen.

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/15456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

AmonTobin schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:29:
Ik ben van het weekend geweest en hij stond er niet.Wat me op viel was dat hij van de 6 telefoonwinkels, er maar eentje was die hem op display had. En dat de prijzen zo hoog lagen in verhouding met de webwinkels.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Henkpaulus schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:10:
Ik zit net zoals Peter onderaan het nieuwsbericht twijfelen aan de Samsung Note. Maar nu komen ze op de mobile cowboys site met het bericht dat sony komt met de Xperia Arc HD.

En ik gebruik mijn toestel ook merendeel voor het snel maken van foto's en filmpjes.
Is het dan het wachten waard op de Sony? of is de Samsung ook een goede keus? Zodadelijk momt dit toestel pas over 4 maand uit, en kan nu namelijk verlengen.

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/15456
Tja, dat hangt echt van je persoonlijke voorkeur af. Ik heb contact met iemand die de Nozomi onder NDA heeft gehad, die was er wel positief over. Ik heb een voorkeur voor de Note maar ik geil dan ook op grote schermen :9~
Bovendien heb ik al de Galaxy S II, heerlijk toestel. De Exynos 4210 is snel, het scherm is mooi en ik vind Touchwiz 4 persoonlijk heerlijk werken.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
stephenophof schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:08:
[...]
Op de Vodafone-website staat nog niks vermeld over de Samsung Galaxy Note, dus het lijkt me sterk dat ie wel in de Vodafone-winkels te vinden is. Maar ik kan me vergissen.:X
x-man schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:20:
[...]
Ik ben van het weekend geweest en hij stond er niet.Wat me op viel was dat hij van de 6 telefoonwinkels, er maar eentje was die hem op display had. En dat de prijzen zo hoog lagen in verhouding met de webwinkels.
Nee precies, ik vermoedde al van niet.

En gezien de aanbiedingen van een 3rd party webwinkel ook nog een stuk voordeliger zijn, heb ik er maar eentje bij Studentmobiel besteld. Ik haal 'm liever uit de winkel, maar goed...online bestellen lijkt op het moment toch de beste optie. Hopelijk heb ik 'm donderdag binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Henkpaulus schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:10:
[...]

[...]
Waarom kijk je dan niet naar de Galaxy Nexus? Deze heeft een zero-lag shutter camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04 06:52
Vandaag ook maar een Galaxy Note aangeschaft.
Eerste bevindingen zijn prettig ondanks de grootte.
Iemand toevallig al ergens een mooi hoesje gespot om hem in te bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

Eximius schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:57:
Vandaag ook maar een Galaxy Note aangeschaft.
Eerste bevindingen zijn prettig ondanks de grootte.
Iemand toevallig al ergens een mooi hoesje gespot om hem in te bewaren?
Zat er dan geen hoesje bij? Ik dacht dat er een hardcover iets bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graendel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12-2022
Volgens mij heeft niet elke Note een hoesje erbij. Geen idee waar dat mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 00:13
Misschien een interessante vergelijking van de prestaties tussen de Note en de Nexus.

YouTube: Samsung Galaxy Note vs Samsung Galaxy Nexus Benchmark

Nog een vraag voor de mensen die hem hebben:
Als je een koptelefoon aansluit op de headphonejack, kan je dan nog normaal zitten?

[ Voor 24% gewijzigd door -NRG- op 08-11-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Heb ook de Note besteld, samen met o.a. een 64GB micro sd. Ben benieuwd of die grotere micro sd direct ondersteunt wordt op de Galaxy Note of dat ik moet wachten op een kernel-patch die NTFS o.i.d. aankan.

ps: de topic-titel bevat nog steeds de term "GT-i9220" zie ik tijdens het intypen van deze reactie, moet eigenlijk "N7000" worden begrijp ik. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Ettepet op 08-11-2011 13:36 . Reden: typo: NTFS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ettepet schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:24:
Heb ook de Note besteld, samen met o.a. een 64GB micro sd. Ben benieuwd of die grotere micro sd direct ondersteunt wordt op de Galaxy Note of dat ik moet wachten op een kernel-patch die NTSC o.i.d. aankan.
Je bedoelt neem ik aan NTFS? (NTSC is heel wat anders). Naar mijn weten werkt het niet, de documentatie claimt alleen FAT bij MicroSD's te ondersteunen. Overigens kan je met FAT32 wel een 64 GB kaartje gebruiken, veel vervelender is de 4GB limiet voor bestanden. Misschien wordt exFAT ondersteund (die heeft die limiet niet) maar ik heb dat nog niet geprobeerd met mijn afgelopen weekend binnengekomen Galaxy Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
arsimo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:24:
[...]

Je bedoelt neem ik aan NTFS? (NTSC is heel wat anders). Naar mijn weten werkt het niet, de documentatie claimt alleen FAT bij MicroSD's te ondersteunen. Overigens kan je met FAT32 wel een 64 GB kaartje gebruiken, veel vervelender is de 4GB limiet voor bestanden. Misschien wordt exFAT ondersteund (die heeft die limiet niet) maar ik heb dat nog niet geprobeerd met mijn afgelopen weekend binnengekomen Galaxy Note.
Tja op sommige ROM's kan je ook Ext4 gebruiken, NTFS weet ik niet zo 1-2-3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Oeps, NTFS inderdaad. ;)
arsimo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:24:
Naar mijn weten werkt het niet, de documentatie claimt alleen FAT bij MicroSD's te ondersteunen. Overigens kan je met FAT32 wel een 64 GB kaartje gebruiken, veel vervelender is de 4GB limiet voor bestanden. Misschien wordt exFAT ondersteund (die heeft die limiet niet) maar ik heb dat nog niet geprobeerd met mijn afgelopen weekend binnengekomen Galaxy Note.
Ik heb voor de Galaxy TAB 10.1 een kernel (=Pershoot) die NTFS ondersteunt, mogelijk komt dit ook voor de Note beschikbaar. Ext4 is wellicht ook een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Nou, morgen heb ik 'm als het goed is binnen. Gaat sneller dan ik dacht. Ben benieuwd! Ik heb 'm nog steeds niet in het echt uitgeprobeerd/gezien, dus dat wordt extra spannend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 09:04
Volgens mij zit er een bug in de muziek speler, nummers in een album worden op alfabet gesorteerd,ik wil gewoon de volgorde zoals die op de cd staan.Kan iemand dit verifiëren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
x-man schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:02:
[...]

Zat er dan geen hoesje bij? Ik dacht dat er een hardcover iets bij kreeg.
Er zit een soort van hoesje bij.
echter beschermd dit echter alleen het scherm, niet de zijkant (op links na) en de achterkant van het toestel.

Ik heb liever iets waar ik heel mn Note in kan doen en er nog een beetje uitziet ook.

Afbeeldingslocatie: http://i2.expansys.com/img/b/224795/samsung-original-flip-cover-case-for-galaxy-note-5-3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Eximius op 08-11-2011 18:31 . Reden: Afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is de flip cover die een beperkt aantal Galaxy Notes meegeleverd kregen (inc de mijne). Ik heb gisteren op de Duitse webwinkel van Samsung het officiële hoesje/tasje besteld die morgen moet aankomen.

Weet iemand overigens waar je goede screen protectors voor de Note kan vinden? Ik heb 'n paar op eBay gekocht maar die zijn absoluut bagger.
Ettepet schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:24:
Heb ook de Note besteld, samen met o.a. een 64GB micro sd. Ben benieuwd of die grotere micro sd direct ondersteunt wordt op de Galaxy Note of dat ik moet wachten op een kernel-patch die NTFS o.i.d. aankan.
Is dat zo'n SDXC kaartje? Die zouden moeten werken in de Note.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 418309 op 08-11-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Run op galaxy note
5 november toen het alleen in Saturn (Hamburg) voor 449 euro te koop was.
YouTube: Der Run auf das Galaxy Note - Eröffnung des Saturn Hamburg am 5. November
Hopelijk ook zo een actie in Nederland.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 08-11-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Heeft iemand ontdekt hoe je automatisch het weer kan laten tonen van de huidige locatie? Of kan je alleen een lijst maken en daaruit handmatig selecteren? Ik gebruik de standaard weather widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Samsung Smart View is blijkbaar ook te downloaden op de Note.
(Dacht dat hij alleen beschikbaar was voor de Galaxy S2)

Werkt prima, is alleen niet beeldvullend.
Met de spare parts app "compatibility-mode" uitgezet, maar blijft klein.
Iemand nog een idee?

[ Voor 22% gewijzigd door BassieBulk op 08-11-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
BassieBulk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:21:
Samsung Smart View is blijkbaar ook te downloaden op de Note.
(Dacht dat hij alleen beschikbaar was voor de Galaxy S2)

Werkt prima, is alleen niet beeldvullend.
Met de spare parts app "compatibility-mode" uitgezet, maar blijft klein.
Iemand nog een idee?
Ja, Samsung een mailtje sturen. Als een bepaalde app niet compatibel is met jouw resolutie, wat niet zo gek is bij WXGA, dan kan je daar helaas niets aan doen, de ontwikkelaar wel.
Ik hoor trouwens dat mijn Note morgen wordt bezorgd, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
Ik ondervind problemen met het binnen halen van de mail via IMAP.
Ik gebruik de bijgeleverde mail app.
Nog meer mensen die dit ondervinden? Hij haalt helemaal niks binnen, geeft ook geen melding verder.

Op mijn Galaxy S (ook met Android 2.3.5) werkt het wel.
Instellingen zijn op beide devices uiteraald het zelfde wat betreft de imap configuratie.

Het loopt nu wel via POP, maar heb toch liever IMAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Yep. Kon me herinneren het al eens gelezen te hebben, voor de update over de Note was toegevoegd. Vreemd dat de schrijver denkt dat exFAT zoveel uit zal maken, zeker omdat het wordt verkocht als een class6 kaart.

Over screen-protectors gesproken:

Ik heb de SGS, SGS2, GT10.1 en vanaf morgen de Note en heb nog nooit een screen-protector nodig gehad. Geen van mijn "gorilla glass" schermen is beschadigd of aangetast/versleten. Ik ga wel redelijk voorzichtig ermee om (vervoer vrijwel altijd in hoes, houd hoes schoon, veeg scherm alleen schoon met hand/shirt). Verkopers proberen me wel altijd van die prul aan te praten... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Laatst online: 24-05 16:34
Zijn er hier ook andere mensen die niet op universiteiten/hogescholen met het Eduroam netwerk (TTLS/PAP) kunnen verbinden? Het schijnt 1 en dezelfde bug te zijn in ieder geval Android 3.3.5, maar niet iedereen heeft er daadwerkelijk last van. Ook fixes d.m.v. 'advanced wifi settings' apps schijnen soms wel, soms niet te werken.
Nog een vraag voor de mensen die hem hebben:
Als je een koptelefoon aansluit op de headphonejack, kan je dan nog normaal zitten?
Ja, de telefoon steekt wel wat uit in de gemiddelde broekzak, maar dat maakt het weer zo dat de volumeknop makkelijk te bedienen is.

[ Voor 30% gewijzigd door Kyoshi op 09-11-2011 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Zijn er al mensen die een site hebben gevonden met hoesjes of screen protectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 01:41
Bij Hardware.info (klik) hebben ze een uitgebreide review geschreven over de Galaxy Note. Spijtig genoeg eerder dan Tweakers.net zelf

[ Voor 22% gewijzigd door aliberto op 09-11-2011 11:32 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Ik heb 'm binnen hoor. Echt snel gaat dat via Studentmobiel...erg fijn zo. Maar god, wat een kut toestel...die gaat meteen terug...

...

Haha, nee hoor...errug blij mee tot dusver. Hij is groot, maar dat was wel duidelijk. Past verder prima in m'n broekzak. Dat is nog wel ff wennen, maar dat was met m'n DHD ook in het begin. Het valt me eigenlijk nog alleszins mee.

Het toestel voelt verder erg solide aan en het scherm is gewoon :9~

[ Voor 58% gewijzigd door AmonTobin op 09-11-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:38
Echt een super mooi toestel. De grootste drempel voor mij om tot aanschaf over te gaan is de stylus. Dit is volgens mij zo'n gimmick waar je de eerste paar dagen even mee gaat klooien, en daarna nooit meer gebruikt. In de tussentijd heb je wel een potlood in je telefoon. Totdat je hem verliest, dan heb je alleen nog maar een gat.

Scherm, formaat, specs, etc, allemaal top. Het is alleen de stylus waar ik me aan stoor. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hoeft de S Pen niet te gebruiken. Is gewoon een toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Moogles schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:44:
Echt een super mooi toestel. De grootste drempel voor mij om tot aanschaf over te gaan is de stylus. Dit is volgens mij zo'n gimmick waar je de eerste paar dagen even mee gaat klooien, en daarna nooit meer gebruikt. In de tussentijd heb je wel een potlood in je telefoon. Totdat je hem verliest, dan heb je alleen nog maar een gat.

Scherm, formaat, specs, etc, allemaal top. Het is alleen de stylus waar ik me aan stoor. Ben ik de enige?
Ik ben ook geen fan van de Stylus (S pen), maar die zit echt wel goed vast en behoorlijk 'flush' in het toestel verwerkt. Als je daar niet aankomt, dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Bij normaal gebruik merk je ook echt niet dat deze erin zit.

En anders lijm je 'm toch gewoon vast? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik liever de stylus dan m'n vingers. Kan ik 't scherm wat schoner houden en met de stylus is het prima bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Anoniem: 418309 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:53:
Ik gebruik liever de stylus dan m'n vingers. Kan ik 't scherm wat schoner houden en met de stylus is het prima bedienen.
Vandaag binnengekomen, het eerste wat je doet is natuurlijk wat tekenen. Daarna bleef ik een beetje met de stylus rondspelen en hij werkt echt heerlijk met de stylus. Ik vind het beter werken dan met m'n vingers tijdens bijv. het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Hoe doen jullie het eiegenlijk met de contacten?
Heb google contacten en telefooncontacten, bij de telefooncontacten heb ik er zo'n groen poppetje achter staan in de lijst.
Maar nu heb ik 7 personen handmatig opgeslagen op de telefoon, en als ik mijn telefoon laat sychroniseren met mijn hi telefoonboek dan worden alleen die 7 contacten gedaan die ik handmatig heb ikgevoerd.

Hij kan ik de andere 60 omzetten naar zo'n contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Waarom niet gewoon al je contacten in je Google adresboek zetten? Die kun je zelfs allemaal online invoeren, hoef je niet te gaan pielen op zo'n (relatief :9) klein scherm. Daarna synchroniseert Android automatisch en heb je al je contacten ook op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
Kyoshi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 06:01:
Zijn er hier ook andere mensen die niet op universiteiten/hogescholen met het Eduroam netwerk (TTLS/PAP) kunnen verbinden? Het schijnt 1 en dezelfde bug te zijn in ieder geval Android 3.3.5, maar niet iedereen heeft er daadwerkelijk last van. Ook fixes d.m.v. 'advanced wifi settings' apps schijnen soms wel, soms niet te werken.

[...]

Ja, de telefoon steekt wel wat uit in de gemiddelde broekzak, maar dat maakt het weer zo dat de volumeknop makkelijk te bedienen is.
Hier met Desire HD op 2.3.5 werkt het Eduroam netwerk wel.
Laatst ook al eens CyanogenMod7 geprobeerd (Android 2.3.7) en daarmee ook geen problemen. Misschien een specifieke Samsung-gerelateerde bug? Krijg je een foutmelding of lukt het gewoonweg niet om te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
alex3305 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:03:
Waarom niet gewoon al je contacten in je Google adresboek zetten? Die kun je zelfs allemaal online invoeren, hoef je niet te gaan pielen op zo'n (relatief :9) klein scherm. Daarna synchroniseert Android automatisch en heb je al je contacten ook op je telefoon.
Dat is inderdaad een goede tip. maar hoe kan ik mijn contacten allemaal omzetten naar Google contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Henkpaulus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:31:
[...]

Dat is inderdaad een goede tip. maar hoe kan ik mijn contacten allemaal omzetten naar Google contacten?
Volgens mij zijn het al Google contacten. Maar waarom log je niet gewoon in op je GMail en ga je daar naar je Contacten. Dan kun je het meteen zien, eventuele missende contacten kun je dan overtypen vanaf je telefoonscherm. Zo heb ik al een aantal mensen naar Android gemigreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga dus een los Galaxy Note toestel aanschaffen. Weten welk prepaid kaartje ik kan gebruiken in combinatie met de Note?

Ik bel niet zo heel veel, sms regelmatig, en heb natuurlijk mobiel internet nodig. Hier maak ik het meeste gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Anoniem: 429528 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:35:
Ik ga dus een los Galaxy Note toestel aanschaffen. Weten welk prepaid kaartje ik kan gebruiken in combinatie met de Note?

Ik bel niet zo heel veel, sms regelmatig, en heb natuurlijk mobiel internet nodig. Hier maak ik het meeste gebruik van.
Elke simkaart :+.

• Kyoshi
stephenophof schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:09:
[...]

Hier met Desire HD op 2.3.5 werkt het Eduroam netwerk wel.
Laatst ook al eens CyanogenMod7 geprobeerd (Android 2.3.7) en daarmee ook geen problemen. Misschien een specifieke Samsung-gerelateerde bug? Krijg je een foutmelding of lukt het gewoonweg niet om te verbinden?
Hij connect, maar disconnect dan vrijwel direct weer, om in een loop te komen met connect-pogingen die blijven mislukken. Op mijn oude HD2 (ook met CM7) werkte het inderdaad ook perfect.

Anoniem: 430001

Ik wil graag Galaxy Note "WHITE" kopen, maar ik kan negens vinden....
Wanneer is hij in NL?

Geen idee wanneer hij in NL beschikbaar is. Realiseer je wel dat de witte Note een gladde achterkant heeft in tegenstelling tot de zwarte, en er dus makkelijk krassen op komen. Daarnaast wordt beweerd dat de witte randen heel erg afleiden tijdens het lezen bijvoorbeeld, of foto's kijken. Heb ik ook maar ergens gelezen, dus of het waar is weet ik niet...

Ik vind de witte ook meer uitspringen dan de zwarte, maar ik heb geen zin om me zorgen te maken over een bekraste achterkant. Een zwarte dus voor mij!

Zwarte achterkant: http://jemblog.com/wp-con...galaxy_note_jemblog_3.jpg

Witte achterkant: http://www.androidcommuni...laxy-nexus-24-540x482.jpg

• stephenophof
Kyoshi schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:08:
[...]

Hij connect, maar disconnect dan vrijwel direct weer, om in een loop te komen met connect-pogingen die blijven mislukken. Op mijn oude HD2 (ook met CM7) werkte het inderdaad ook perfect.
Klopt, toen ik net naar het hbo ging (Windesheim Zwolle) kreeg ik 'm eerst ook niet aan de praat. Gewoon blijven proberen, na een paar keer moét het lukken. En zeker weten dat je je gebruikersnaam + wachtwoord goed hebt?

• oknot
  • Laatst online: 22-09-2020
Henkpaulus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:53:
Zijn er al mensen die een site hebben gevonden met hoesjes of screen protectors?
Ebay uk volop hoesjes,screenprotectors en docks te krijgen. Origineel en aftermarket
Ebay viel me nog wat tegen, maar zoazls met de SGS2 en andere toestellen,
zodra de verkopen beginnen te lopen komen ze onder hun "steen" vandaan,
en wordt je doodgegooid met 1 dollar screenprotectors en hoesjes

als je op i9100 zoekt krijg je al 1000'en hits

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik kom van een Milestone 1 en heb nu de Note, wat een vooruitgang.
Op de Milestone kon ik een MP3 song selecteren om als beltoon dienst te doen, ik zou dat ook graag met de Note doen maar kan maar niet vinden hoe dit te doen.
Iemand een idee?

• alex3305
René van Gaalen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:37:
Op de Milestone kon ik een MP3 song selecteren om als beltoon dienst te doen, ik zou dat ook graag met de Note doen maar kan maar niet vinden hoe dit te doen.
Iemand een idee?
Ga naar Geluid bij de Android opties en daar kun je dan kiezen voor 'Beltoon telefoon', mits je natuurlijk niet de telefoon op stil hebt staan.

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sinds vandaag ook in het bezit van de Galaxy note! wat een verschil met me oude desire.. Ik had niet verwacht dat de note zo makkelijk in mijn broekzak past! En wat is het typen een verademing, dat gaat zo lekker snel en.vlot!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:40
past de note ook in het borstzakje van je overhemd?

• René van Gaalen
alex3305 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:59:
[...]

Ga naar Geluid bij de Android opties en daar kun je dan kiezen voor 'Beltoon telefoon', mits je natuurlijk niet de telefoon op stil hebt staan.
Zover was ik al gekomen maar ik kan daar enkel de standaard beltonen vinden en niet een MP3 op de sd kaart selecteren.
maak een folder aan :
Media\audio\
Met daarin de subfolders
Alarms
Notifications
Ringtones

Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn90/Spartagek/Tech%20Stuff%20en%20screenprints/SC20111110-172635.png

( zie screenie )
Zet de mp3 in de map ringtones en hij komt erbij in je lijstje

[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 12-11-2011 10:11 . Reden: Foto was verplaatst ]

• Aapie
  • Niet online
René van Gaalen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:37:
Iemand een idee?
Wat je ook kan doen is kies air opstarten en via de browser van je pc nieuwe beltonen toevoegen! Hier moet je echter wel wifi voor hebben!

• Aapie
  • Niet online
arene schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:10:
past de note ook in het borstzakje van je overhemd?
ff getest voor je, hij steekt er bij mijn overhemd zo'n 1.5 a 2 cm boven uit!

Iemand als een goede auto houder gevonden? zonder van die rare dikke klemmen... die je veel op ebay ziet?

[ Voor 18% gewijzigd door Aapie op 10-11-2011 19:01 ]

• René van Gaalen
FreshMaker schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:28:
maak een folder aan :
Media\audio\
Met daarin de subfolders
Alarms
Notifications
Ringtones

[afbeelding]

( zie screenie )
Zet de mp3 in de map ringtones en hij komt erbij in je lijstje
Bedankt, is gelukt!

• oknot
  • Laatst online: 22-09-2020
[b][message=37112995,noline]joosthaarman schreef op donderdag 10 november

Iemand als een goede auto houder gevonden? zonder van die rare dikke klemmen... die je veel op ebay ziet?
Ik zag op samsungmobile.nl dat er een auto houder van samsung zelf is. Hetzelfde model als die vd galaxy tab 7.0. Die houder heb ikzelf en is prima. Heb echter geen idee of de note houder al verkrijgbaar is. Samsung kennende zal dat wel niet.

• Aapie
  • Niet online
Ik heb de ECS-K1E1 gevonden... alleen nog nergens leverbaar, dit is wel de soort die ik zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06 15:25
Iemand al een studie gemaakt van de goedkoopste combinatie van abonnement en toestel?

Zit zelf te denken aan Telfort 200 minuten (22,95) met 1,5 GB (15,95) maar dan betaal je bij Gsmweb bij een 2-jarig abt. nog eens 205 euro bij (wel 3 maanden geen abt.kosten).

Wie heeft er een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Eerst was ik van plan om een galaxy nexus te kopen, ik heb nu de note vastgehad in de winkel en ben er nu achter dat de note wel in de broekzak past.

Ik merk wel dat het in portrait niet helemaal lekker werkt met 1 hand..

Kan ik deze telefoon ook, net als bij mijn N900 gebruiken met landscapemodus locked? Dat is voor mij nogal een must...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

vanderghost schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:15:
Iemand al een studie gemaakt van de goedkoopste combinatie van abonnement en toestel?

Zit zelf te denken aan Telfort 200 minuten (22,95) met 1,5 GB (15,95) maar dan betaal je bij Gsmweb bij een 2-jarig abt. nog eens 205 euro bij (wel 3 maanden geen abt.kosten).

simyo nemen en los kopen.
250 min/sms voor 5.99 + 1 GB internet 9.95. Je actietarief geldt 1 jaar.
Nog een voordeel van Simyo is dat je altijd naar een ander aanbieder kan overstappen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 12-11-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joosthaarman schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:37:
Ik heb de ECS-K1E1 gevonden... alleen nog nergens leverbaar, dit is wel de soort die ik zoek!
Is dit misschien iets ?

http://bit.ly/vboQpI

Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn90/Spartagek/Tech%20Stuff%20en%20screenprints/th_ssnote2.png
Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn90/Spartagek/Tech%20Stuff%20en%20screenprints/th_ssnote.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 09:04
Ik heb mijn achtergrond op pikzwart ingesteld ,daar amoled geen achtergrond verlichting heeft zal dit dan schelen in het energie verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ja :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
Heeft iemand de juiste instellingen voor Simyo ?

Ik twijfel of de settings onder toegangspunt wel correct zijn ingesteld, zou graag alle instellingen eens willen weten die men voor een G2 of Note gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
Ik heb hem net ook gehaald, ik baal er alleen van dat het homescreen niet in landscape modus kan... weet iemand een goed alternatief homescreen die dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 16:33

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Go Launcher EX, ADWLauncher, etc. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik gebruik LauncherPro (weliswaar niet op een Note, maar dat moet ook kunnen). ;)

Die stylus, zijn er situaties dat je 'm móet gebruiken? Bv zoals lordMocro hier meldt, klopt dat?
lordMocro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:19:
En Hopelijk dat het ook geen fysieke knoppen krijgt, kun je tenminste ook de home, menu en back knop bedienen (nu moet je knopje van stylus inhouden en swipen).
Lijkt me bijzonder onhandig als je niet of weinig met die stylus werkt, dan kun je dus geen Home enz gebruiken?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11
Brabo-Joossie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:46:
Ik gebruik LauncherPro (weliswaar niet op een Note, maar dat moet ook kunnen). ;)

Die stylus, zijn er situaties dat je 'm móet gebruiken? Bv zoals lordMocro hier meldt, klopt dat?

[...]

Lijkt me bijzonder onhandig als je niet of weinig met die stylus werkt, dan kun je dus geen Home enz gebruiken?
De note heeft ook gewoon hardware buttons (zelfde als de s en s2), dus daar hoef je je niet druk on te maken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
stephenophof schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:09:
[...]

Klopt, toen ik net naar het hbo ging (Windesheim Zwolle) kreeg ik 'm eerst ook niet aan de praat. Gewoon blijven proberen, na een paar keer moét het lukken. En zeker weten dat je je gebruikersnaam + wachtwoord goed hebt?
Het probleem blijft helaas, ik ben bij 2 instellingen ingeschreven en beide werken helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Prulleman schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:18:
[...]

De note heeft ook gewoon hardware buttons (zelfde als de s en s2), dus daar hoef je je niet druk on te maken
Tnx. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brabo-Joossie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:46:

De S Memo applicatie lijkt me beter te doen met de stylus (alleen 't tekenen). Voor de rest is het gebruik van de stylus optioneel voor zover ik weet.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 418309 op 12-11-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Anoniem: 418309 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:21:
[...]

Teken en memo applicaties zijn toch wel handig met stylus dan zonder (vooral de eerste). Voor de rest is het gebruik van de stylus optioneel voor zover ik weet.
De note is gewoon zonder stylus te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:32
joosthaarman schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:29:
De note is gewoon zonder stylus te gebruiken!
"Voor de rest is het gebruik van de stylus optioneel voor zover ik weet."

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
Ghost Dog schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:35:
Go Launcher EX, ADWLauncher, etc. :)
Ik heb ADWLauncher EX, ben erg tevreden nu :)
Nu alleen nog een Maemo style task manager en ik ben superblij, helaas zal dat er wel niet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Valt me wel op dat alle (?) tekenapplicaties die niet speciaal voor een stylus bedoeld zijn de cursor een eindje onder het aanraakpunt van de stylus zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 23:15
vanderghost schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:15:

T-Mobile iSmart 300minuten, 1GB internet, 42,50 per maand 2 jarig + 40 euro bijbetalen

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 05-06 13:17

Grudgie

PSN: Grudgie7

Thenotorious schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:21:
[...]

T-Mobile iSmart 300minuten, 1GB internet, 42,50 per maand 2 jarig + 40 euro bijbetalen
Lekker duur, in 2 jaar betaal je voor die foon dus, 1020 aan abbo + nog die 40.

Ik wist het wel, ik zou hem loskopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GalaxyNote
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02 21:29
Beste Galaxy Note users,

Ik twijfel of ik mijn huidige sgs nu update of dat ik nog ff wacht tot motorola met een dergelijke mobiel komt maar dan met puur ICS.

Ik ben namelijk een kritische gebruiker en heb daarom ook wel wat te mopperen op de sgs en hoop deze tekortkomingen niet in een nieuwe mobiel tegen te komen. Dus daarom een paar vragen die hopelijk door de community beantwoord kunnen woorden vooral als je hiervoor net als ik een sgs hebt gehad.

Ik zal ff het lijstje opnoemen maar houdt in het achterhoofd aub dat ik overwegend wel degelijk tevreden ben met de sgs met name over de bouwkwaliteit (tig x gevallen op steen!) en swype is wel fijn neem aan dat swype ook op de note staat??

1# Antenne van de sgs is zwak tot matig, telefoon gesprekken zijn vaak moeilijk te voeren aangezien de wederhorende partij mij niet of nauwelijks nog hoort. (dit moet verbetert zijn kan iemand mij dit bevestigen die van een sgs komt?)

2# Handsfree bellen levert een dermate slechte verstaanbaarheid op dat deze manier van bellen op een sgs af te raden is helaas. (dit moet verbetert zijn kan iemand dit bevestigen die van een sgs komt?

3# Scherm is niet voldoende te dimmen waardoor je in duisternis/schemering verblind wordt door een veel te fel verlicht scherm. Dit is niet terug te voeren ook niet door een app en zeer vervelend voor mij. Ik lees veel op me phone (boeken/papers) en krijg daar dan koppijn van (in daglicht is er geen issue). Ook als batterij besparing is het fijn als het scherm way down kan. Standaar staat tie bij mij op zijn donkerst en alleen in fel zonlicht gaat die naar full brightness.

4# Onzinnig Samsung dictatorschap, apps die worden gekilled of features die je ineens niet meer zou mogen gebruiken omdat samsung het onnodig of stompzinnig acht om deze nog te gebruiken als de batterij onder de 10% duikt (bloed irritant) ik weet wel customroms blabla.. maar ik wil wel de standaard rom voorlopig blijven gebruiken als het kan. Dit zou gewoon disabled moeten kunnen worden.

5# GPS receiver is KL@t3 van de bok, deze blunder begaat samsung mag ik hopen niet nog x!

Het ziet er misschien als gezeik uit voor sommige maar ik ben best wel een heavy user ( 5GB per maand ga vaak over de vodafone FUP heen) dus is het wel van belang voor mij. Alvast THNX voor de serieuze feedbacks! :D

Oja let niet op me gebruikersnaam 8)

[ Voor 9% gewijzigd door GalaxyNote op 13-11-2011 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@GalaxyNote - Ik kan niet al je vragen beantwoorden maar op sommige denk ik wel.
GalaxyNote schreef op zondag 13 november 2011 @ 01:20:
Ik zal ff het lijstje opnoemen maar houdt in het achterhoofd aub dat ik overwegend wel degelijk tevreden ben met de sgs met name over de bouwkwaliteit (tig x gevallen op steen!) en swype is wel fijn neem aan dat swype ook op de note staat?
Allicht.
3# Scherm is niet voldoende te dimmen waardoor je in duisternis/schemering verblind wordt door een veel te fel verlicht scherm. Dit is niet terug te voeren ook niet door een app en zeer vervelend voor mij. Ik lees veel op me phone (boeken/papers) en krijg daar dan koppijn van (in daglicht is er geen issue). Ook als batterij besparing is het fijn als het scherm way down kan. Standaar staat tie bij mij op zijn donkerst en alleen in fel zonlicht gaat die naar full brightness.
In het instellingen menu is de helderheid via een slider traploos aan te passen, het verschil tussen de laagste en hoogste waarde noem ik minimaal.
4# Onzinnig Samsung dictatorschap, apps die worden gekilled of features die je ineens niet meer zou mogen gebruiken omdat samsung het onnodig of stompzinnig acht om deze nog te gebruiken als de batterij onder de 10% duikt (bloed irritant) ik weet wel customroms blabla.. maar ik wil wel de standaard rom voorlopig blijven gebruiken als het kan. Dit zou gewoon disabled moeten kunnen worden.
In de aangepaste spaarstand (menu instellingen) kunnen Wi-Fi, GPS, Bluetooth en synchroniseren worden uitgeschakeld als het accu niveau een bepaalde grens heeft bereikt (in te stellen). Over het stoppen van applicaties zie ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:52

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Een mooi groot en fijn scherm maar voor mij is het geen telefoon maar eerder een mini tablet. Dus voor degenen die bijna niet bellen is het een mooi toestel (en die broeken hebben met brede zakken).
Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.