Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
disturbedmind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:34:
[...]

Mij werd juist laatst verteld in de VF winkel dat de telefoons meestal eerder in de winkels komen en te koop zijn en pas later verstuurd worden naar de mensen die hem besteld hebben.
Verkooppraatjes :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:34:
[...]

Mij werd juist laatst verteld in de VF winkel dat de telefoons meestal eerder in de winkels komen en te koop zijn en pas later verstuurd worden naar de mensen die hem besteld hebben.
Mij ook idd! Ik kreeg in de winkel ook een betere aanbieding dan op de website:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hij op voorraad en direct leverbaar!

http://www.expansys.nl/go...-nexus-16gb-black-224349/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Maar wel vrij duur, duurder dan vele andere sites.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je toevallig of dat pas sinds vandaag is? Dat zou betekenen dat de rest van de winkels hem waarschijnlijk ook vandaag binnenkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:48:
[...]

Weet je toevallig of dat pas sinds vandaag is? Dat zou betekenen dat de rest van de winkels hem waarschijnlijk ook vandaag binnenkrijgen :)
Gisteren stond dit nog niet zo op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:20
Direct leverbaar vind ik bestellen voor 15.00 morgen in huis, 2 dagen klinkt mij teveel als maybe ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Expansys levert niet vanuit Nederland volgens mij, maar vanuit de UK of Frankrijk. Vandaar geen 'morgen in huis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoosW schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:50:
Direct leverbaar vind ik bestellen voor 15.00 morgen in huis, 2 dagen klinkt mij teveel als maybe ;-)
Deze omschrijving staat bij al hun producten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
nuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:50:
Expansys levert niet vanuit Nederland volgens mij, maar vanuit de UK of Frankrijk. Vandaar geen 'morgen in huis'.
Klopt, Expansys levert niet vanuit Nederland. Ik had ooit een telefoon hoesje besteld en die kwam ook helemaal uit Frankrijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Jammer dat het geen nederlands bedrijf is, nu zegt het dus nog niets over wanneer wij de bestellingen gaan ontvangen die we bij nederlandse bedrijven hebben gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:49:
[...]

Gisteren stond dit nog niet zo op de site!
Zelfs vanmorgen stond er nog 4 dagen..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Ahja, Expansys zegt idd een uur geleden op twitter
Amazing news...the new Samsung Galaxy Nexus is finally in stock ! Here's a little sneak preview, what do you think?
Shipping is via DHL Express, die zeggen weer dat een pakketje van Parijs -> Amsterdam mits voor 19:00 ingevoerd, vrijdag aan het eind van de dag bezorgd wordt.

Als je geen abbo erbij hoeft en het niet erg vindt een paar tientjes te veel te betalen, zou ie in theorie dus morgen in huis kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
nuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:13:
Ahja, Expansys zegt idd een uur geleden op twitter

[...]

Shipping is via DHL Express, die zeggen weer dat een pakketje van Parijs -> Amsterdam mits voor 19:00 ingevoerd, vrijdag aan het eind van de dag bezorgd wordt.

Als je geen abbo erbij hoeft en het niet erg vindt een paar tientjes te veel te betalen, zou ie in theorie dus morgen in huis kunnen zijn :)
Nou wie doet dat even en zijn persoonlijke ervaring met het toestel hier op dit fora deelt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Net de bestelling geplaatst bij Expansys.. Nu hopen dat 1 dag levering gaat lukken.. Tijdens de bestelling staat dat levering binnen 1 a 2 dagen gaat plaatsvinden..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op de lijst van een Vodafone winkel. Mij is verteld dat er 10 binnen komen sta als nummer 7 op de lijst. Gok dat ik dit juweeltje vandaag maar waarschijnlijk morgen in de handjes heb. Zo is het mij ook vanuit de winkel gecommuniceerd, heb geen reden tot klagen tot dusver.
Vind het ook wel netjes dat Samsung besloten heeft het toestel pas te releasen nadat die bug eruit. Dit i.t.t. de iphone 4 en 4s releases die gepaard gingen met een hoop gejammer omtrent bereik en accu problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:54:
[...]

Het komt ook door Samsung ja. Maar hun marketeers hebben echt wel gefaald hoor wat de release betreft. En idd, ze hebben nooit een officiële release datum gegeven, dat maakt het nog veel slechter. Hoe kunnen bedrijven als Vodafone etc goede reclame maken voor een toestel waarvan ze niet weten wanneer hij er is. Kortom, voor alle partijen is het gewoon kut geregeld door samsung. Dat is alles wat ik zeg.
die datum zouden ze ook bekend gaan maken.
toen is er door die bug roet in het eten gegooid.

+ reclame maken voor de nexus gebeurt sowieso amper, gezien nexus toestellen meestal alleen gekocht worden door tweakers en jan en allemaal lekker met de SG2 gaat spelen.

dus er niks kut geregeld door samsung, jij denkt alleen dat het kut is geregeld omdat je nog steeds met je oude telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De Galaxy Nexus komt vandaag aan bij Nederlandse leveranciers, webshops en andere sjaakies. Oftewel, vanaf morgen, misschien zelfs vandaag al, begint de levering van het toestel :)

Galaxy Nexus pallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:47
DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:44:
De Galaxy Nexus komt vandaag aan bij Nederlandse leveranciers, webshops en andere sjaakies. Oftewel, vanaf morgen, misschien zelfs vandaag al, begint de levering van het toestel :)

[afbeelding]
Geldt dit dan voor alle webshops? Studentmobiel geeft nog steeds aan dat er pas levering na het weekend binnenkomt...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
misschien waren ze daar het 'gezeur' zat en hebben ze maar gewoon na het weekend gezegd zodat als ze eerder leveren het nog alleen maar meevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind

[afbeelding]
Zou mooi zijn als we dit weekend er al mee kunnen spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
El_V schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:47:
misschien waren ze daar het 'gezeur' zat en hebben ze maar gewoon na het weekend gezegd zodat als ze eerder leveren het nog alleen maar meevalt ;)
LOL kan me er wat bij voorstellen ;-P Ik heb in iedergeval mijn inbox scan naar om de 2 miuten gezet ;-) Nu afwachten maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay! 8) /me doet dansje :)

lol @ sjaakies

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Die foto van de pallet met 250 Galaxy Nexus'en erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik kreeg deze reactie van gsmeasy.nl:

de relaese date van de Nexus is met een week uitgesteld ( heel nederland )
het toestel komt as woensdag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

didio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:26:
Net de bestelling geplaatst bij Expansys.. Nu hopen dat 1 dag levering gaat lukken.. Tijdens de bestelling staat dat levering binnen 1 a 2 dagen gaat plaatsvinden..
Status bij Expansys staat nu op: Uw bestelling is verwerkt en staat klaar om ingepakt en verstuurd te worden.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik hem niet online heb besteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:57:
[...]

Die foto van de pallet met 250 Galaxy Nexus'en erin :P
Maar die foto komt wel uit Nederland? :D Sry hoor, maar ik kan het haast niet geloven :D jeah!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
didio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:57:
[...]

Status bij Expansys staat nu op: Uw bestelling is verwerkt en staat klaar om ingepakt en verstuurd te worden.
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:58:
[...]

Maar die foto komt wel uit Nederland? :D Sry hoor, maar ik kan het haast niet geloven :D jeah!!!
Die foto is van het warehouse van Expansys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
HUH?? Dit is wel echt een supermegan00bfout hahaha. Ze halen hier 3 telefoons door elkaar XD

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Net Vodafone gebeld. Ze zeggen dat hij op voorraad is. zonder numm behoud is hij gelijk leverbaar, met nummer behoud 10 dagen?

De website heeft trouwens een andere voorraad dan de fysieke winkels.

UITLEVEREN maar =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:59:
[...]

[...]

Die foto is van het warehouse van Expansys :)
Nu maak je de helft blij met een dode mus... Aangezien de meeste hier daar niet besteld hebben. En waar is die magazijn van Expansys in Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel jammer dat je niet naar een Vodafone winkel kan bellen he, alleen maar naar de klantenservice:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
disturbedmind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:04:
[...]

Nu maak je de helft blij met een dode mus... Aangezien de meeste hier daar niet besteld hebben. En waar is die magazijn van Expansys in Frankrijk?
In Nederland, en de rest krijgt het dus vandaag en morgen ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahhaahah@ waar is die magazijn.... :)
disturbedmind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:04:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met z'n allen dat magazijn binnenstormen? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijft mijn mail met de aanpassing van de order... Ugghh.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:05:
[...]

In Nederland, en de rest krijgt het dus vandaag en morgen ook..
Geen EXIF data in die foto's van Expansys. Weet je zeker dat dit in Nederland is? Ik dacht dat ze niet eens een magazijn in Nederland hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
nuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:10:
[...]

Geen EXIF data in die foto's van Expansys. Weet je zeker dat dit in Nederland is? Ik dacht dat ze niet eens een magazijn in Nederland hadden..
Ik ga er vanuit dat hij die foto zelf gemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
disturbedmind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:11:
[...]

Ik ga er vanuit dat hij die foto zelf gemaakt heeft?
Nee, is van de expansys Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:12:
[...]

Nee, is van de expansys Facebook
Inderdaad, dit is de volgende die ze op Facebook hebben gezet:

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/3882/38955010150490245491115.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 09-09 09:24
was dat niet dat bedrijf dat vanuit frankrijk deed versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nee, ze hebben hier ook er eentje als het goed is. Ivm retouren enz. Daarnaast krijg Coolblue ze morgen, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Maar dit hoeft toch nog geen garantie te zijn dat andere webshops hem ook al hebben/krijgen vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
disturbedmind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:17:
Maar dit hoeft toch nog geen garantie te zijn dat andere webshops hem ook al hebben/krijgen vandaag of morgen?
Verschilt per (web)winkel. Sommigen hebben korte lijnen met de distributeurs, anderen moeten het via via halen. Geen idee welke telefoonwinkel hierin goed bekend staat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:17:
Nee, ze hebben hier ook er eentje als het goed is. Ivm retouren enz. Daarnaast krijg Coolblue ze morgen, als ik me niet vergis.
Kweet het niet hoor, uit de shopreview:
Na weken heen en weer gebel en gemail een RMA-nummer gekregen. Voornamelijk heen gebel - Expansys reageert niet bepaald snel. Of ik de voeding maar even op eigen kosten retour wil sturen naar Marseille (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Laatst online: 14-09 00:38
Als ik kijk op gsminfo.nl, zie ik toch best veel verschil in aanschaf prijs bij een vodafone abonnement.

http://www.gsminfo.nl/aan...uw?duration=12&internet=0

Stel ik koop hem in de vodafone winkel met diezelfde abonnement, zal die in de winkel zeker nog duurder zijn?

wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makaa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:24:
Als ik kijk op gsminfo.nl, zie ik toch best veel verschil in aanschaf prijs bij een vodafone abonnement.

http://www.gsminfo.nl/aan...uw?duration=12&internet=0

Stel ik koop hem in de vodafone winkel met diezelfde abonnement, zal die in de winkel zeker nog duurder zijn?

wat raden jullie mij aan?
In de winkel boden ze hem aan voor 190 euro bij een 1jarig smart 275 min :) Goedkoper dan op de website dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Volgens die site is gsmeasy.nl het goedkoopst. Als ik kijk naar verlenging bij gsmeasy.nl, dan is de online Vodafoneshop nog een paar tientjes goedkoper.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gaat verlengen bij VF vraag dan om korting. Naar mijn weten kunnen ze nog 25 euro extra toestelkorting geven op de Galaxy Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:36:
Als je gaat verlengen bij VF vraag dan om korting. Naar mijn weten kunnen ze nog 25 euro extra toestelkorting geven op de Galaxy Nexus.
je bedoelt in de winkel neem ik aan? of telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jongens ik heb fantastisch nieuws.... niet dus.
Even met Vodafone gebeld: ja, sorry meneer er is nog niks doorgevoerd dus dan duurt
het sowieso nog 5 a 10 werkdagen voordat alles rond is en dan moet het toestel nog op voorraad zijn.
Dus heb alles geannuleerd en ga nu lekker morgen bij de Vodafone winkels in de buurt shoppen.
Echt heel erg slecht geregeld van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

didio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:57:
[...]

Status is nu: Alle goederen in deze bestelling zijn verzonden.

Nu hopen dat het vandaag nog wordt aangeboden aan de vervoerder en dat die het in 1 dag naar nederland krijgt :-)

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:47:
[...]

Status is nu: Alle goederen in deze bestelling zijn verzonden.

Nu hopen dat het vandaag nog wordt aangeboden aan de vervoerder en dat die het in 1 dag naar nederland krijgt :-)
@#$@#$@# geluksvogel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Mijn God..waarom moest ik zo nodig verlengen via de vodafone website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me ook genaaid voelen ja, maar als je verlengt bij je provider word je vrijwel altijd genaaid. Aanschafprijs is altijd duurder met verlengen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Maar het scheelt je wel aansluitkosten. Netto maakt het volgens mij nagenoeg niets uit.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Studentmobiel heeft de status veranderd naar Verwacht in week 49. Helaas... kijken hoe snel ze geld kunnen overboeken na annulering. Ik vrees niet snel genoeg...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Martino schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:05:
Maar het scheelt je wel aansluitkosten. Netto maakt het volgens mij nagenoeg niets uit.
Maar als je verlengt zou je toch korting moeten krijgen. Om zo je klanten bij je te houden. En aansluitkosten blijf ik ook een naaistreek vinden, betalen om klant te worden, WUT? En dan nog niet eens te spreken over die datalimieten die ze je door je strot duwen.

De hele telecom industrie moet maar is goed onderuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een tweet van BC:

BCSittard BelCompanySittard
Vanaf deze week verkrijgbaar de Samsung Galaxy Nexus.Tijd om te vergelijken. Samsung Galaxy Nexus vs iPhone 4S #sittard bit.ly/uYcArt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah.. ik wordt gek.. waar blijft 4launch ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:09:

Maar als je verlengt zou je toch korting moeten krijgen. Om zo je klanten bij je te houden. En aansluitkosten blijf ik ook een naaistreek vinden, betalen om klant te worden, WUT? En dan nog niet eens te spreken over die datalimieten die ze je door je strot duwen.

De hele telecom industrie moet maar is goed onderuit gaan.
Voor veel mensen is er toch een drempel om over te stappen (met nummerbehoud). Overigens betaal ik zo te zien evenveel voor het toestel als wanneer je 'm bij een nieuw abonnement bestelt. Terwijl ik geen aansluitkosten heb, dus al met al ben ik wel tevreden met het aanbod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:32:
[...]

In de winkel boden ze hem aan voor 190 euro bij een 1jarig smart 275 min :) Goedkoper dan op de website dus!
Dat is ook een heel ander abbo... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:23:
[...]

Kreeg hetzelfde te horen vanochtend aan de telefoon. Medewerkster gaf aan dat ik het beste donderdag nog eens terug kan bellen, zodat ze kunnen kijken wat voor aanbieding ze mij kunnen doen met dit toestel (Verlenging), aangezien ze nu nog niks in het systeem kon zien omtrent de GN.
Zo het is donderdag en heb nogmaals gebeld. De medewerker kon mij nog niet helpen aangezien het toestel er nog niet is. Daardoor kunnen ze ook niet kijken in het systeem naar wat voor klantkorting ze mij kunnen geven. Hij verwachtte dat dit eind volgende week wel kon (mag ook maandag bellen zei hij, maar dat zal misschien niks opleveren). Met andere woorden, nieuwe abonnementen hebben vast en zeker een hele hoop voorrang.

Maar ik wacht geduldig af, liever extra korting.

Btw. nogmaals naar het branded verhaal gevraagd. Hij is 100% origineel, zei de medewerker.

*gaat om vodafone btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

Er wordt flink besteld bij Expansys:

"81 Nu op Voorraad"

Zonet stond er nog meer dan 100.

http://www.expansys.nl/go...-nexus-16gb-black-224349/

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die +/- 50,- kan iedereen gestolen worden ;).. t is dat ik al betaald heb, anders had ik hem ook bij expansys besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:42:
die +/- 50,- kan iedereen gestolen worden ;).. t is dat ik al betaald heb, anders had ik hem ook bij expansys besteld :)
Same here... nog een weekend wachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:43:
[...]

Same here... nog een weekend wachten |:(
Ik heb net alles geannuleerd over de telefoon.
Ze hadden er nog niks aan gedaan... na 6 werkdagen.
Morgen beetje rond bellen in de buurt en dan lekker oppikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pomp0m
  • Laatst online: 03-09 10:04
Bij phonepartners (overkoepelend bedrijf van telekom telekom) zeiden ze dat hij vandaag of morgen binnen moest komen en ze hem dan proberen de zelfde dag te versturen (licht er aan hoe vroeg de chauffeur komt). dus dan is het zaterdag of maandag binnen voor telekom telekom klanten. (mits weer geen uitstel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel gebeld en het volgende; 'We zouden hem vorige week verwachten, uitgesteld naar deze week, maar ik moet u helaas mededelen dat het volgende week word.'

Ik begin een beetje gek te worden van Studentmobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de reactie van Samsung Nederland op mijn vraag op Google+
"Op dit moment zijn de telefoons in de pre order te bestellen. Vanaf uiterlijk over twee weken wordt de telefoon geleverd."
Goed ingedekt antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ta2nd
  • Laatst online: 02-10-2014
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:59:
Studentmobiel gebeld en het volgende; 'We zouden hem vorige week verwachten, uitgesteld naar deze week, maar ik moet u helaas mededelen dat het volgende week word.'

Ik begin een beetje gek te worden van Studentmobiel..
Ach, ik heb liever dat ze zeggen volgende week en het dan eindelijk kunnen waarmaken als dat ze zeggen nee morgen zijn ze er hoor en dat je dan vervolgens alsnog tot woensdag moet gaan wachten, iets dat vermoeddelijk voor veel bestellers bij Vodafone het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

BelCompany Eindhoven had hem niet eens in het systeem staan :)

EDIT: Dan maar besteld by eXpansys! :)

[ Voor 25% gewijzigd door BoomSmurf op 01-12-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Bij phoneshop.nl kreeg ik volgend antwoord:

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/3629/chatos.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[ Voor 64% gewijzigd door Revres op 01-12-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ter info: Telfort gaat de Nexus niet opnemen in haar assortiment.

http://forum.telfort.nl/topic10686.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog langs een Vodafone winkel geweest vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:23:
Iemand nog langs een Vodafone winkel geweest vandaag?
Ik kom er vanavond langs, dus loop wel even naar binnen. Maar op twitter houden ze het nog steeds op 'we zijn nog testen, volgende week' dus ik ga nergens vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Ben net geweest. Vodafone heerhugowaard, n-h had hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Wanneer je kijtk naar een verlenging wat ik vanaf vandaag mag doen kom ik met een verlenging 40€ duurder uit dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit (exclusief aansluitkosten). Daarnaast zijn er bij veel abonnementen, wanneer je ze nieuw afsluit, acties voor je maandelijkse kosten (eerste 3/6/8 maanden 50% korting). Waarom worden bestaande klanten niet voorgetrokken bij de providers? Zij zijn toch degene die al jaren elke maand netjes betalen.

Ik zit op dit moment bij KPN en wil daar ook blijven. Nooit problemen gehad met dekking en kan mijn abbo (zou het nodig zijn) maandelijks verhogen of verlagen.

Ben nu voor een verlenging aan het kijken i.c.m. de GN. Mijn ideale abbo zou zijn het bel-sms-webxl van 45/50 euro. Ik zit maandelijks nu toch al aan die kosten terwijl ik telkens over mijn bundel aan het gaan ben.
Beste abonnement heb ik kunnen vinden bij phoneshop (helaas weten ze wel nog niet wanneer die geleverd gat worden). Abbo van 50€ (2j, verl.), tel voor 78€. Keuze voor is gevallen voor WebXL omdat ik voorbereid wil zijn voor de veranderingen komende 2 jaar in de content wat aangeboden kan gaan worden online (film, muziek, data). Daarbij zit hier 1GB datalimiet. Zou ik een nieuw abbo afsluiten was ik 30€ voor te tel kwijt geweest.

Het is wel verschrikkelijk hoeveel de providers zich nu durven te vragen en daarnaast nog eens de datalimieten.

Vandaag of morgen ga ik verlengen, kijken of er nog een mooie aanbieding te vinden is ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Ik verleng bij vodafone met 8 maanden 50% korting en telefoon is even duur als nieuw contract.
69 euro bij 2 jaar smart 100. Zo slecht is dat niet voor een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And I like to dance naked in front of my pets...

Ik bedoel, wie zit op dit 'nieuws' te wachten...?
karimski schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:34:
Ik verleng bij vodafone met 8 maanden 50% korting en telefoon is even duur als nieuw contract.
69 euro bij 2 jaar smart 100. Zo slecht is dat niet voor een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Ik ben vanmiddag bij de vodafone winkel geweest. Ze konden me geen informatie geven wanneer die binnen komt en over de prijzen was ook nog helemaal niets bekend. Wel was bekend dat bij de winkel (Almelo) geen enkele pre-order is gedaan.

Ben ook even bij de phonehouse geweest, deze had hem ook nog niet en die man zei dat ie op 8dec. binnen komt.

Nog even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Laatst online: 30-12-2022
Heeft iemand al iets gehoord van de mediamarkt? Dan ga ik zo nog effe langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:55:
And I like to dance naked in front of my pets...

Ik bedoel, wie zit op dit 'nieuws' te wachten...?

[...]
Logisch antwoord op de vraag daarboven? Verder natuurlijk wel verkeerde topic ...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Ja lectere, even op blijven letten. Dat het jou niet kan boeien snap ik..maar ik heb een verassing voor je..je bent niet alleen op deze planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Heren: voordat dit ontspoort laten we on topic verder gaan: oftwel over de levertijd.

Ik heb al gezien/gehoord dat enkele mensen wél al een GN hebben, maar er is dus in het algemeen nog niet op voorraad? Heb gezegt dat ik wel een mailtje wil krijgen als de Vodafone (in Hengelo ov) hem binnenkrijgt, maar verder heb ik dus helaas nog niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
Fiole schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:38:
Heren: voordat dit ontspoort laten we on topic verder gaan: oftwel over de levertijd.

Ik heb al gezien/gehoord dat enkele mensen wél al een GN hebben, maar er is dus in het algemeen nog niet op voorraad? Heb gezegt dat ik wel een mailtje wil krijgen als de Vodafone (in Hengelo ov) hem binnenkrijgt, maar verder heb ik dus helaas nog niets gehoord...
Zou jij ons dat ook kunnen laten weten als die in Hengelo binnen is? graci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Net ff bij de belcompany in utrecht geweest en zij gokten op op z'n vroegst zaterdag. Nu weer thuis in Amersfoort, dus zometeen (vlak voor het boodschappen doen met de vriendin) zeg ik wel dat ik nog 'even' bij een 'paar' winkels wil kijken.

weet zij veel dat dat minstens 7 a 8 telefoonwinkels zijn waar ik exact dezelfde vraag ga stellen ;)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Fiole schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:38:

Dan ga ik je teleur stellen....die komen uit engeland zonder contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

makaa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:39:
[...]

Zou jij ons dat ook kunnen laten weten als die in Hengelo binnen is? graci :)
Geen probleem :) (mits ik me het nog kan herinneren als ik te enthousiast wordt na dat mailtje!)

Maar mensen zijn dus maar is 'even' naar Engeland geweest om hem daar al te halen? Hmmm...Geen idee of dat het waard is: alhoewel ze volgende keer duidelijk een datum mogen stellen (hoe moeilijk dat ook mag zijn :s)

[ Voor 4% gewijzigd door Anvesi op 01-12-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Iemand al rondje in Groningen gedaan langs de winkels? Scheelt me weer een tochtje door de regen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Fiole schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:44:
[...]

Geen probleem :) (mits ik me het nog kan herinneren als ik te enthousiast wordt na dat mailtje!)

Maar mensen zijn dus maar is 'even' naar Engeland geweest om hem daar al te halen? Hmmm...Geen idee of dat het waard is: alhoewel ze volgende keer duidelijk een datum mogen stellen (hoe moeilijk dat ook mag zijn :s)
Gewoon via de post kan ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Laatst online: 31-08 19:16
oh oh , dinsdag pas/al blijkbaar bij studentmobiel?

http://www.samsunggalaxy-...xy-nexus-update-officieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Belcompany Sittard verkoopt hem los vanaf zaterdag voor 650 euro.

Wat een prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Geen valse hoop krijgen. Dit is een website gemaakt door een fan, dus niets is zeker. Daarbij staat er 'rond' dinsdag beschikbaar, en wordt in het nieuwsbericht zelf niets over studentmobiel gezegd. Zou dus zeker niet zomaar aannemen dat die beschikbaarheid specifiek voor studentmobiel geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip voor de mensen die dicht bij de Duitse grens wonen. Bij dr Mediamarkten in Duitsland hebben ze genoeg voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Maar goed: dan krijg je er natuurlijk geen abbonement bij, en helaas zit ik wél dicht bij de grens, maar heb ik zoieso een nieuw abbo nodig!..misschien een idee hem daar te kopen en gelijk door te verkopen via Martkplaats bijvoorbeeld? :b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
Fiole schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:51:
Maar goed: dan krijg je er natuurlijk geen abbonement bij, en helaas zit ik wél dicht bij de grens, maar heb ik zoieso een nieuw abbo nodig!..misschien een idee hem daar te kopen en gelijk door te verkopen via Martkplaats bijvoorbeeld? :b
Of je neemt een goedkoop sim-only abonnement. :)
Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste