Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
*Edit
Eerder dan winkels als Typhone etc. wel te verstaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 10:14 ]
Haha, oh ja. Nouja, gewoon precies hetzelfde als _alle_ andere webwinkels. Vodafone weet ik inderdaad niet, het klopt dat mijn Nexus S ook als eerste in de VF-winkel te krijgen was.Joost1991 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:06:
[...]
Jammer genoeg valt 4 december op een zondag![]()
Als iedereen gewoon uit gaat van een levering net na het weekend komt het wel goed waarschijnlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door yok op 30-11-2011 10:08 ]
Verwijderd
Zouden Samsung en Google het daarmee eens zijn dan?Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:26:
Volgens mij krijgt vodafone hem gewoon eerder zodat ze hem kunnen branden.. zonder dat ze achter zullen lopen met de verkoop.
Verwijderd
Verwijderd
Daar heb ik dus ook mijn twijfels over. Laat staan dat ze Vodafone extra de tijd geven om die crap erop te zetten wat de user-experience aan kan tasten.Dubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:28:
[...]
Zouden Samsung en Google het daarmee eens zijn dan?
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Mijn ICT leverancier heeft hem al 2/3 weken op 2 december staan. Ik verwacht hem dan ook begin week 49 te hebben.
Dan loop ik gelijk even langs de Vodafone winkel.
Voor mij maakt het weinig uit, want me abo is nog niet omgezet.
Ga het wel even vragen en zodra ik iets weet post ik het hier even
Goed nieuwsbeugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:14:
Ik ben net in Delft bij de vodafone winkel geweest, én bij the phonehouse. In beide gevallen kreeg ik te horen dat ze hem deze week nog verwachten (morgen of overmorgen). Ik ben benieuwd!

Verwijderd
Mee eens, in dit geval ben ik nu 100% van het "Eerst zien, dan geloven". Ik sta op de lijst, en wordt gebeld zodra ze ze in huis hebben. Ik wacht het rustig af.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:21:
Maar de Vodafone winkels krijgen vandaag (op woensdag) de leveringen.. Dus dat lijkt me wel vreemd. Aan de andere kant mag je verwachten dat ze toch enigszins weten waar ze het over hebben, maar dat vertrouwen hebben ze inmiddels zelf verkloot
Ik weet allang niet meer wat ik moet geloven.beugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:25:
[...]
Mee eens, in dit geval ben ik nu 100% van het "Eerst zien, dan geloven". Ik sta op de lijst, en wordt gebeld zodra ze ze in huis hebben. Ik wacht het rustig af.
Dus ben het helemaal met je eens.
Verwijderd
Verwijderd
In Japan wel ja =)n0rrie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:44:
zal het toch 2 december worden dan?
https://plus.google.com/u/0/113238550815846424978/posts
Zijn er mensen die hun tel gaan verzekeren? Ik heb mn huidige tel niet verzekerd en blijkt achteraf ook niet nodig, maar het zou zo zonde zijn als hij valt en naar de vaantjes is...
If you want to be the best, you need to work with the best :)
dit is al jaren zo, naar elke elektronica winkel waar ik wat ga kopen staan die verkopers me vol verbazing aan te kijken als ik ze moet vertellen hoe het werkt.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:38:
Wat een grap trouwens, toen ik naar de Vodafone winkel ging om te informeren over de levering van de Galaxy Nexus dacht die gozer dat ik het over de Nexus S had, en kreeg ik er meteen 1 in mijn handen geduwd. Bizar hoe weinig het personeel weet van mobiele telefoons. Ik zou zeggen: verplicht die gasten om iedere dag Engadget of Mobilecowboys te lezen. Ongelofelijk toch?
ik vraag me inderdaad ook af hoe moeilijk het kan zijn up to date te blijven, maar gezien het feit dat 95% van de klanten nog minder weet als de verkoper heeft alleen de ''tweaker'' last van ongeïnformeerd personeel.
OT: het lijkt er echt op dat sommige geen huidige mobiel hebben o.i.d.
het is toch niet zo'n ramp dat de nexus een week later is. natuurlijk had ik hem ook liever gister als vandaag.
maar het is nou niet zo dat de rest van de wereld al met de nexus in hun zak loopt.
[ Voor 13% gewijzigd door Denniz0229 op 30-11-2011 11:54 ]
Omdat ik elk jaar de nieuwe Nexus koop, vind ik een verzekering niet echt nodig. Eén jaar met een telefoon zonder deze te beschadigen is wel te doen. Mijn Nexus S is, afgezien van wat krasjes op de achterkant, nog helemaal gaaf.Maardiweb schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:50:
Net studentmobiel gebeld en daar mn GN besteld. Ze krijgen hem volgende week binnen, maar weten niet hoe veel. Zijn er tot zover 40 à 50 besteld.
Zijn er mensen die hun tel gaan verzekeren? Ik heb mn huidige tel niet verzekerd en blijkt achteraf ook niet nodig, maar het zou zo zonde zijn als hij valt en naar de vaantjes is...
Ik werk sinds kort bij the phone house en ik moet zeggen dat ik tot nu toe mijn kennis over toestellen tot nu toe amper heb hoeven te gebruiken. Behalve dan als mensen niet weten hoe iets werkt op hun mobiele telefoon en dat ik dat moet voordoen. Zo erg als dat bij die Nexus S, is het nou ook niet bij ons, maar verkopers weten lang niet altijd alles over de toestellen inderdaad. Maar bij ons valt het in ieder geval best mee.dit is al jaren zo, naar elke elektronica winkel waar ik wat ga kopen staan die verkopers me vol verbazing aan te kijken als ik ze moet vertellen hoe het werkt.
ik vraag me inderdaad ook af hoe moeilijk het kan zijn up to date te blijven, maar gezien het feit dat 95% van de klanten nog minder weet als de verkoper heeft alleen de ''tweaker'' last van ongeïnformeerd personeel.
OT: het lijkt er echt op dat sommige geen huidige mobiel hebben o.i.d.
het is toch niet zo'n ramp dat de nexus een week later is. natuurlijk had ik hem ook liever gister als vandaag.
maar het is nou niet zo dat de rest van de wereld al met de nexus in hun zak loopt.
Verwijderd
Daar hoef je ook echt niet op te rekenen hoor, Telfort etc ook niet.Silooy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:37:
Weer een bericht van Hi dat ze het toestel gewoonweg niet zullen leveren op het Forum van Hi
Verwijderd
Thnx annyways...
lak schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:12:
Ik neem even aan dat iedereen dit artikeltje op pcmweb al heeft gelezen?
Klikkerdeklik
Dan was m'n aanname toch goed.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:13:
Dubbele post, en oud nieuws...
Thnx annyways...
[...]
Het lijkt dus daadwerkelijk 2 december te worden, hopelijk 3 dec in huis, maar waarschijnlijker pas 6 decGoedemorgen,
De leveringen van vandaag zijn nog niet binnen. Volgens onze leverancier worden de eerste leveringen 2 december verwacht.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Arjan ter Haar
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Het begint er wel op te lijken.Bomin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:17:
Hieronder wat ik te horen kreeg van de webshop waar ik besteld heb:
[...]
Het lijkt dus daadwerkelijk 2 december te worden, hopelijk 3 dec in huis, maar waarschijnlijker pas 6 dec
Podver ik heb me oude Incredible S al geback-upped op me laptop.
Alles al klaar staan voor me Nexus....
Pff ik wil niet nog een week wachten

Verwijderd
Het was anders precies het zelfde verhaal bij de Desire Z een jaar geleden. Dan was het op datum x en dan weer datum x en dan weer 2 weken verder. Dus het zal wel normaal zijnVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:44:
1 van de slechtst geregelde lanceringen van een hi-end telefoon in tijden.. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Samsung moet maar is een voorbeeld nemen aan Apple wat marketing/communicatie betreft. Auw.. Dat deed pijn:(
Verwijderd
Inderdaad. Ik ben na 2 iPhones (3G en 4) overgestapt naar Android 'omdat ik eens wat anders wil'. Vooralsnog gaat het inderdaad een beetje 'anders'.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:44:
1 van de slechtst geregelde lanceringen van een hi-end telefoon in tijden.. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Samsung moet maar is een voorbeeld nemen aan Apple wat marketing/communicatie betreft. Auw.. Dat deed pijn:(
'androidnext: Galaxy Nexus ab sofort bei Media Markt verfügbar! Näheres gleich auf androidnext.de'
--http://twitter.com/androidnext/status/141897530257588224
Misschien interessant mocht je toevallig in Duitsland zijn de komende dagen
[ Voor 32% gewijzigd door Hanky74 op 30-11-2011 16:56 ]
De Samsung Galaxy Nexus 16GB verwacht ik op 02-12-2011 te ontvangen vanuit onze leverancier en zal bij ontvangst direct leverbaar zijn.
Dus ook daar pas voorraad op 2 december.
Maar dat betekent dus wel vrijdag al. Met een beetje geluk, als ze tenminste meteen verzenden, heb je hem zaterdag al. Zou leuk voor je zijnbeugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:34:
Dus ook daar pas voorraad op 2 december.
Mijn ervaring is kaal, weet ik eigenlijk wel 99% zeker.beugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:02:
Als je 'm koopt bij een niet-vodafone winkel maar wel met een vodafone abonemment, hoe schatten jullie de kansen dan in op een branded toestel? Lijkt mij dat je gewoon een kale versie krijgt, maar ik kan daar nergens iets over vinden.
Dat zou voor mij zeker een reden zijn om hem NIET bij vodafone te kopen, als ik daarmee het risico op een branded toestel kan uitsluiten.mbroeders schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:03:
[...]
Mijn ervaring is kaal, weet ik eigenlijk wel 99% zeker.
Op het forum van Vodafone zelf is dezelfde vraag gesteld.beugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:16:
[...]
Dat zou voor mij zeker een reden zijn om hem NIET bij vodafone te kopen, als ik daarmee het risico op een branded toestel kan uitsluiten.
Hier gaven ze aan dat de telefoons niet branded zijn
Daar zeiden ze eerst dat een gedeelte branded zou zijn, en een gedeelte niet. En later zeiden ze dat ze allemaal unbranded zijn. Maar om nou te zeggen dat je die lui op hun woord kan geloven, ze verspreiden ook al weken foute informatie over de releasedates. Ik loop liever het risico niet, aangezien het qua prijs toch weinig uitmaakt.Dubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:18:
[...]
Op het forum van Vodafone zelf is dezelfde vraag gesteld.
Hier gaven ze aan dat de telefoons niet branded zijn![]()
Als het je echt uitmaakt (= als het je niet zou lukken om een branded versie te unlocken en flashen met de vanilla android) kan je inderdaad beter voor hetzelfde geld bij een andere partij bestellen. Dan is de kans dat 'ie branded is nihil (maar niet 0).
Zo wel, wie mag ik dan contacten om hem ´´unbranded´´ te maken zonder
dat ik problemen krijg me OTA´s enz
Dat zou ik tegen die tijd in het andere topic eens vragen, zelf even op XDA kijken, en/of in het waarschijnlijk nog te openen Rooten en Custom Roms voor de Nexus-topic vragen. (en als dat niet lukt, kun je me altijd een pm sturenDubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:29:
Ik hoop echt echt dat ze niet branded zijn.
Zo wel, wie mag ik dan contacten om hem ´´unbranded´´ te maken zonder
dat ik problemen krijg me OTA´s enz
Afgezien van het feit dat ik niet weet hoe het zou moeten (uiteraard zal google hier uitkomst bieden), ben ik huiverig in verband met het behouden van mn garantie.nuveo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:24:
Als het je echt uitmaakt (= als het je niet zou lukken om een branded versie te unlocken en flashen met de vanilla android) kan je inderdaad beter voor hetzelfde geld bij een andere partij bestellen. Dan is de kans dat 'ie branded is nihil (maar niet 0).
Dat heb ik dus ook. Ik heb er geen verstand van en wilde gewoon de Nexus zodat ik lekker up to date blijf en volgend jaar ook Android 5.0 krijg. Zou het ze zeer kwalijk nemen als ze hem branden.beugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:39:
[...]
Afgezien van het feit dat ik niet weet hoe het zou moeten (uiteraard zal google hier uitkomst bieden), ben ik huiverig in verband met het behouden van mn garantie.
Lieve android kinderen...zoek eens op xda forum...bron van kennis en informatie!
Haha, kom je van een HTC toestelkarimski schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:13:
Hallo mensen....root die telefoon of installeer een ruu.exe die wel unbranded is.
Lieve android kinderen...zoek eens op xda forum...bron van kennis en informatie!
Anyway, nu weer ontopic?!
Dat je niet t hele topic wilt lezen ok, maar kijk eens 8 posts boven je:Kavish schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:40:
Is het nu eigenlijk al duidelijk of Vodafone branded of unbranded toestellen uitlevert?
nuveo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:24:
Als je terugscrollt in dit topic en alle verschillende antwoorden van Vodafone op 'n rijtje zet is het volgens mij precies 50/50 branded/niet branded.
Rubu schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:43:
[...]
Dat je niet t hele topic wilt lezen ok, maar kijk eens 8 posts boven je:
[...]

Verwijderd
Hoezo

OT: Ik heb van Studentmobiel.nl gehoord dat ze hem vrijdag krijgen (alweer?) ja alweer.
Hoe heb je dat te horen gekregen van studentmobiel.nl?Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:00:
[...]
Hoezo? Hij heeft wel gelijk, er hoeft niet geconstant gespamd te worden over branded toestellen die Vodafone zelf aflevert, je kon ook je vraag nachecken op http://forum.vodafone.nl of gewoon goed te lezen.
OT: Ik heb van Studentmobiel.nl gehoord dat ze hem vrijdag krijgen (alweer?) ja alweer.
http://www.androidcentral...olling-out-volume-bug-fix
Er is nu geen technische reden meer om de uitlevering uit te stellen. Het is alleen de vraag waar de toestellen liggen opgeslagen...
Verwijderd
Nou, telefonisch.alwaysleft schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:05:
[...]
Hoe heb je dat te horen gekregen van studentmobiel.nl?
Ja vrijdag betekend dat die maandag verzonden zal worden. Dus
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 30-11-2011 22:37 ]
Verwijderd
We hope so..alwaysleft schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:33:
[...]
Ja vrijdag betekend dat die maandag verzonden zal worden. Dusalles voor de pre orders aan te sterken
Volgens mij weet de helft van de telefoon mieps niet wat er aan de hand is in die toko. Denk dat je het gewoon op volgende week moet gooien
of is dit een rare gok? Weet niet hoe dat bij de nexus 1 en nexus s ging?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Je theorie klinkt goed (misschien wil ik dit gewoon horen, maar tochMaardiweb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:56:
Dat idee heb ik ook bij vodafone.. Die kwaliteitscontrole is gewoon een decoy. Ze hebben de telefoon nog niet in huis en proberen met smoesjes wat goodwill te winnen. Of ze zijn druk bezig om de telefoons te branden, maar eigenlijk lijkt me dat ook best stug, want dan zou VF al een branded-ICS ROM klaar moeten hebben liggen.. Mijn ervaring met providers is dat ze toch niet al te snel zijn met het maken van hun eigen ROMS..
of is dit een rare gok? Weet niet hoe dat bij de nexus 1 en nexus s ging?
Kwaliteitscontrole lijkt me inderdaad een decoy. Lijkt me ook dat ze hun
eigen Roms nog niet klaar hebben.
Verwijderd
Mijn geduld begint langzaam op de raken...Beste Dhr,
Je hebt op 17-11-2011 een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is: blablabla.
Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, wordt je direct gebeld om een afspraak voor de levering te maken.
Aanpassen of annuleren:
Wil je de bestelling aanpassen of annuleren dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800-020 00 43.
Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Verwijderd
Ik ben rond aan het kijken voor een abonnement voor mijn toekomstige Galaxy Nexus,
En het valt me op dat de abonnement van MTV mobile van 39,95 erg aantrekkelijk is bij Studentenmobiel.nl
Behalve dat je 300 bm, 150 smsjes en 1GB data kijft , blijft internet gratis na je 1 GB met een snelheid van 384,128 kbps!
Mijn vraag is of deze abonnement het waard is of dat ik andere aantrekkelijke abonnementen over het hoofd zie?
Daarbij vermeld dat ik het niet erg vind om bij te betalen.
alvast bedankt!
Hoe snel is het internet voordat je over die 1 Gb heen gaat? Het verschil met een bel+sms+web_smart 100 van vodafone is maar 2.5. Daar heb je een snelheid van 14.4, voor mij is dat de reden om voor vodafone te kiezen. (met als leuk extratje dat je je bundel ook 60 dagen per jaar in het buitenland mag gebruiken)Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:15:
Beste forumleden,
Ik ben rond aan het kijken voor een abonnement voor mijn toekomstige Galaxy Nexus,
En het valt me op dat de abonnement van MTV mobile van 39,95 erg aantrekkelijk is bij Studentenmobiel.nl
Behalve dat je 300 bm, 150 smsjes en 1GB data kijft , blijft internet gratis na je 1 GB met een snelheid van 384,128 kbps!
Mijn vraag is of deze abonnement het waard is of dat ik andere aantrekkelijke abonnementen over het hoofd zie?
Daarbij vermeld dat ik het niet erg vind om bij te betalen.
alvast bedankt!
Verwijderd
De snelheid is 3600/384 kbps in je bundel, maar ik denk persoonlijk dat dat voldoende is! ik heb nu nog 2000 kbps van me ouwe iphone abonnement bij Tmobile en met deze snelheid laadde alles al vrij vlot , ook youtube streams enzo. maar denk je dat die 14.4 echt uitmaakt?beugeldop schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:25:
[...]
Hoe snel is het internet voordat je over die 1 Gb heen gaat? Het verschil met een bel+sms+web_smart 100 van vodafone is maar 2.5. Daar heb je een snelheid van 14.4, voor mij is dat de reden om voor vodafone te kiezen. (met als leuk extratje dat je je bundel ook 60 dagen per jaar in het buitenland mag gebruiken)
want onbeperkt internet scheelt wel..vooral als je gebruik maakt van diensten als Spotifiy enzo..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 09:38 . Reden: vergeten te qouten ]
Mijn voornaamste reden om voor 14.4 te gaan is ook de toekomst. Ik sluit dit abonnement af voor 2 jaar, en ik vind het wel fijn om dan een beetje hoog aan te houden. Niet dat ik over een jaar ineens met onwijs "traag" internet zit, en ik daar niet vanaf kan vanwege m'n contract.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:35:
[...]
De snelheid is 3600/384 kbps in je bundel, maar ik denk persoonlijk dat dat voldoende is! ik heb nu nog 2000 kbps van me ouwe iphone abonnement bij Tmobile en met deze snelheid laadde alles al vrij vlot , ook youtube streams enzo. maar denk je dat die 14.4 echt uitmaakt?
want onbeperkt internet scheelt wel..vooral als je gebruik maakt van diensten als Spotifiy enzo..
Vrijdag? Dacht het niet...Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:00:
[...]
Hoezo? Hij heeft wel gelijk, er hoeft niet geconstant gespamd te worden over branded toestellen die Vodafone zelf aflevert, je kon ook je vraag nachecken op http://forum.vodafone.nl of gewoon goed te lezen.
Dank voor uw email. Helaas is de levertijd van de Samsung Galaxy Nexus uitgesteld tot volgende week, de exacte datum is vooralsnog onbekend. Het betreft een eerste levering.
Onze oprechte excuses voor de verwarrende communicatie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Gister even snel gebeld met Vodafone.
Telefoon was nog niet op voorraad.
Hoe lang het gaat duren weten ze niet.....
Scheelt echt welke verkoper je hebt.
Sommige helpen je graag en andere wimpelen je gewoon af

Ik kan sinds vandaag verlengen (4 maanden voor einde contract bij Vodafone) en heb het via de Vodafone-site gedaan. Toch duidelijk goedkoper dan de andere online-aanbieders. Aangezien ik relatief laat besteld heb reken ik er niet op bij de eerste lichting te zitten. Stiekem hoop ik wel ergens eind volgende week een exemplaar te hebben.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
de telefoons worden vandaag vanaf de distributie verscheept naar de winkels etc.
deze zullen daar dus morgen of zaterdag aankomen, wat het in sommige gevallen mogelijk maakt hem voor het weekend te krijgen, maar in de meeste gevallen na het weekend pas.
dit is mij ten oren gevallen, bron is betrouwbaar, maar garanties geef ik niet
Wel een mooi zinnetje en toepasselijk op dit onderwerp:El Martino schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:13:
Hahaha, iedereen mooi ongeduldig voor dit toestel.
Ik kan sinds vandaag verlengen (4 maanden voor einde contract bij Vodafone) en heb het via de Vodafone-site gedaan. Toch duidelijk goedkoper dan de andere online-aanbieders. Aangezien ik relatief laat besteld heb reken ik er niet op bij de eerste lichting te zitten. Stiekem hoop ik wel ergens eind volgende week een exemplaar te hebben.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Heb je goed gedaan El Martino
Verwijderd
Maar helaas is voor mij de lol van het wachten er wel af hoor. Ben toch redelijke teleurgesteld wat dat betreft.
Normaal vind ik het altijd wel leuk om naar zo'n release toe te leven. Maar in godsnaam, for fuck sake, ook al worden ze nu verscheept naar de winkels, waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Ik snap niet waarom ze het allemaal zo stil mogelijk willen houden, en dat ze de Nexus bijna 'stiekem' proberen te verkopen ofzo.
Haha, gelukkig is dit geen "bad day"Dubrillion schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:15:
Wel een mooi zinnetje en toepasselijk op dit onderwerp:
Heb je goed gedaan El Martino
Gast, stel je niet zo aa joh. Dan moet je een weekje wachten. Komop he.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:25:
Ik wacht geduldig op het telefoontje van Vodafone dat ik hem (hopelijk vanmiddag) op kan halen
Maar helaas is voor mij de lol van het wachten er wel af hoor. Ben toch redelijke teleurgesteld wat dat betreft.
Normaal vind ik het altijd wel leuk om naar zo'n release toe te leven. Maar in godsnaam, for fuck sake, ook al worden ze nu verscheept naar de winkels, waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Ik snap niet waarom ze het allemaal zo stil mogelijk willen houden, en dat ze de Nexus bijna 'stiekem' proberen te verkopen ofzo.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Aanstellen? Voor een apparaat wat zo duur is verwacht je toch service. Daar is een fatsoenlijke release gewoon onderdeel van.Maverick schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:35:
[...]
Gast, stel je niet zo aa joh. Dan moet je een weekje wachten. Komop he.
er is nooit een officiële release datum uitgegeven voor NL.
dus niet zeiken en gewoon even wachten.
dat telefoon winkels e.d. zelf niks weten kom meer door samsung die niet communiceert.
Verwijderd
Het komt ook door Samsung ja. Maar hun marketeers hebben echt wel gefaald hoor wat de release betreft. En idd, ze hebben nooit een officiële release datum gegeven, dat maakt het nog veel slechter. Hoe kunnen bedrijven als Vodafone etc goede reclame maken voor een toestel waarvan ze niet weten wanneer hij er is. Kortom, voor alle partijen is het gewoon kut geregeld door samsung. Dat is alles wat ik zeg.Denniz0229 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:48:
wat is er mis met de release dan?
er is nooit een officiële release datum uitgegeven voor NL.
dus niet zeiken en gewoon even wachten.
dat telefoon winkels e.d. zelf niks weten kom meer door samsung die niet communiceert.
Kijk, dat is opbeurend nieuws. Eigenlijk als je alles naleest, kom je ook wel tot de conclusie dat maandag of dinsdag de toestellen zeker beschikbaar zullen moeten zijn. Mooi!Denniz0229 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:15:
ok om even wat meer duidelijkheid te scheppen.
de telefoons worden vandaag vanaf de distributie verscheept naar de winkels etc.
deze zullen daar dus morgen of zaterdag aankomen, wat het in sommige gevallen mogelijk maakt hem voor het weekend te krijgen, maar in de meeste gevallen na het weekend pas.
dit is mij ten oren gevallen, bron is betrouwbaar, maar garanties geef ik niet
Mooi.
scheelt elke dag weer 50 posts over of al iets bekend is en dat winkels kudt informatievoorziening hebben. De verwachting wordt duidelijk aangegeven door verschillende winkels, week 48, binnen 3+ dagen, binnen 3-5.
snap dat je ongeduldig bent en hem graag wil hebben maar beter bestel je in het vervolgs gewoon een telefoon die al gereleased is.
Wat wil je dan hebben, de gps coördinaten van waar de pallet zich bevindt?
Verwijderd
Dude, wtf. Gewoon, zoals het hoort: Galaxy Nexus release in Nederland is op ... November. En dat vervolgens alle winkels die duidelijkheid hebben. Thats all, hoe moeilijk kan het zijn. Ik weet niet hoor, maar sinds 21 november zeggen ze al, jaa vandaag of morgen.Subslider schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:00:
[...]
Mooi.
scheelt elke dag weer 50 posts over of al iets bekend is en dat winkels kudt informatievoorziening hebben. De verwachting wordt duidelijk aangegeven door verschillende winkels, week 48, binnen 3+ dagen, binnen 3-5.
snap dat je ongeduldig bent en hem graag wil hebben maar beter bestel je in het vervolgs gewoon een telefoon die al gereleased is.
Waarom zitten jullie nou op mij te bitchen, ik zeg alleen dat ik het slecht geregeld vind. Wil je dat ontkennen dan?
Nope, gewoon een datum, hoe moeilijk kan dat zijn? Wie de schuldige nou is (samsung, leveranciers, winkels) maakt me niks uit. Ik heb wel vaker dingen gepreordered en tot nu toe was er altijd een duidelijk datum. Nu zou het eerst week 47 zijn, daarna begin week 48, daarna 'weet ik niet' en nu begint het weer met begin volgende week.Subslider schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:00:
[...]
Mooi.
Als de winkel/samsung vanaf het begin had gezegd 'vanaf 5 december verkrijgbaar in de winkels' had ik nergens over lopen klagen, maar nu word ik al anderhalve week standaard om half 10 wakker in de hoop de bel te horen met mijn gave nieuwe telefoon. En iedere dag voelt die crashende oververhittende milestone een stukje trager aan
Blaat!
Verwijderd
Dank uIwes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:08:
[...]
Nope, gewoon een datum, hoe moeilijk kan dat zijn? Wie de schuldige nou is (samsung, leveranciers, winkels) maakt me niks uit. Ik heb wel vaker dingen gepreordered en tot nu toe was er altijd een duidelijk datum. Nu zou het eerst week 47 zijn, daarna begin week 48, daarna 'weet ik niet' en nu begint het weer met begin volgende week.
Als de winkel/samsung vanaf het begin had gezegd 'vanaf 5 december verkrijgbaar in de winkels' had ik nergens over lopen klagen, maar nu word ik al anderhalve week standaard om half 10 wakker in de hoop de bel te horen met mijn gave nieuwe telefoon. En iedere dag voelt die crashende oververhittende milestone een stukje trager aan
Dit dus !Iwes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:08:
[...]
Nope, gewoon een datum, hoe moeilijk kan dat zijn? Wie de schuldige nou is (samsung, leveranciers, winkels) maakt me niks uit. Ik heb wel vaker dingen gepreordered en tot nu toe was er altijd een duidelijk datum. Nu zou het eerst week 47 zijn, daarna begin week 48, daarna 'weet ik niet' en nu begint het weer met begin volgende week.
Neemt natuurlijk niet weg dat het idd niet zo soepeltjes verloopt, daar ben ik het geheel mee eens, maar waarschijnlijk zullen er wel goede redenen zijn waardoor alles vertraagd is. Ik zou de meeste mensen aanraden gewoon een weekje niet te googlen naar de galaxy nexus.
Behalve het feit dat het me heerlijk lijkt om door de weeks tot half 10 te kunnen slapen, elke winkel die ik ken stuurt een verzendbevestiging. Als je die de avond ervoor niet hebt gehad, kun je gewoon slapen als je tijd hebtIwes schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:08:
[...]
Btw: ben het wel met je eens wat kritiek betreft op de lancering. Samsung en Google hebben beide te weinig informatie gegeven. Alleen al over die hele volume-bug...
Verwijderd
Gewoon even dit weekend afwachten
Maar goed, de lancering van de vorige twee Nexus' in Nederland was even chaotisch, dus je kon het wel een beetje aan zien komen. Daarom heb ik ook nog steeds geen (pre)order gedaan, ik ga 'm alleen bestellen zodra ik de telefoon ergens meteen bij betaling op kan komen halen.
Als de telefoon inderdaad vanaf vandaag gedistribueerd wordt lijkt het me toch wel dat dit weekend één van de vele telefoonwinkels een paar exemplaar in de winkel heeft liggen..
Kinderziektes hou je altijd.nuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:23:
Ben ook wel benieuwd wat dit hele gebeuren met de relatie tussen Samsung en Google doet. Kan me zo voorstellen dat Google niet bepaald blij is dat door een fout die grotendeels Samsung's schuld is, Android en Nexus een batch negatieve publiciteit hebben gekregen - ook al is het redelijk beperkt tot de UK.
Al lijkt het me wel leuk om volgend jaar weer een HTC Nexus te zien.
Mooie unibody enz
Verwijderd
Hopen dat niet alles al gereserveerd is door de preordersnuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:21:
De communicatieskills van Samsung, hoe ze omgegaan zijn met de aftermath van de volume bug, verdient inderdaad nou niet bepaald een pluim. Bij de UK winkels zag je ook dat keer op keer de informatie die de winkels direct van Samsung kregen onzin bleek te zijn. En ook bij Vodafone zit er niet echt structuur in de communicatie, want werkelijk iedere medewerker vertelt wat anders.
Maar goed, de lancering van de vorige twee Nexus' in Nederland was even chaotisch, dus je kon het wel een beetje aan zien komen. Daarom heb ik ook nog steeds geen (pre)order gedaan, ik ga 'm alleen bestellen zodra ik de telefoon ergens meteen bij betaling op kan komen halen.
Als de telefoon inderdaad vanaf vandaag gedistribueerd wordt lijkt het me toch wel dat dit weekend één van de vele telefoonwinkels een paar exemplaar in de winkel heeft liggen..
Ik denk dat het wel mee zal vallen, als je kijkt naar de problemen die er waren met de vorige en de huidige Iphones dan hoor je daar eigenlijk ook bijna niemand over. Deze bug is ernstig maar ik denk dat mensen dit volgend jaar echt wel weer vergeten zijn, alleen wat mensen op dit forum misschien niet.nuveo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:23:
Ben ook wel benieuwd wat dit hele gebeuren met de relatie tussen Samsung en Google doet. Kan me zo voorstellen dat Google niet bepaald blij is dat door een fout die grotendeels Samsung's schuld is, Android en Nexus een batch negatieve publiciteit hebben gekregen - ook al is het redelijk beperkt tot de UK.
Eerder in dit topic stond volgens mij een reply van studentmobiel waarin ze vertelden dat er tot nu toe 40-50 bestellingen waren, dus waarschijnlijk zal het nog wel meevallenVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:25:
[...]
Hopen dat niet alles al gereserveerd is door de preorders
Verwijderd
Ze hebben bij Vodafone gezegd dat ze altijd een deel voor de online pre-orders appart houden en dat ze sowieso ook exemplaren naar de winkels versturen, maar daar heb je ook weer pre-orders natuurlijk. Waaronder ik. Hoop alleen dat ze niet maar 2 toestellen per winkel hebben. Ik was nummer 4 geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:25:
[...]
Hopen dat niet alles al gereserveerd is door de preorders
Ik kreeg te horen dat je beter telefonisch of op internet kon reserveren want dan zijn ze er eerder als in de winkel. Ook hoorde ik dat de meeste winkels er maar 2 a 3 krijgen. Ligt eraan welke vestiging je gaat.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:30:
[...]
Ze hebben bij Vodafone gezegd dat ze altijd een deel voor de online pre-orders appart houden en dat ze sowieso ook exemplaren naar de winkels versturen, maar daar heb je ook weer pre-orders natuurlijk. Waaronder ik. Hoop alleen dat ze niet maar 2 toestellen per winkel hebben. Ik was nummer 4 geloof ik.
Grotere vestigingen zoals Rotterdam zullen er wel meer krijgen

Da's ook apart hoor, van het weekend in een Vodafone winkel hadden ze nog geen flauw benul en kon de medewerker me nog niet eens een prijs noemen, laat staan dat ze preorders opnamen.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:30:
[...]
Ze hebben bij Vodafone gezegd dat ze altijd een deel voor de online pre-orders appart houden en dat ze sowieso ook exemplaren naar de winkels versturen, maar daar heb je ook weer pre-orders natuurlijk. Waaronder ik. Hoop alleen dat ze niet maar 2 toestellen per winkel hebben. Ik was nummer 4 geloof ik.
Mij werd juist laatst verteld in de VF winkel dat de telefoons meestal eerder in de winkels komen en te koop zijn en pas later verstuurd worden naar de mensen die hem besteld hebben.Dubrillion schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:32:
[...]
Ik kreeg te horen dat je beter telefonisch of op internet kon reserveren want dan zijn ze er eerder als in de winkel. Ook hoorde ik dat de meeste winkels er maar 2 a 3 krijgen. Ligt eraan welke vestiging je gaat.
Grotere vestigingen zoals Rotterdam zullen er wel meer krijgen