Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al een paar keer gezegd, ze lullen ook maar wat, volgens mij weet niemand het zeker...
Joost1991 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:41:
En nu weer on-topic?

Ben het een beetje beu dat webshops maar kul schrijven, alleen maar om zieltjes te winnen. Gisteren hebben paar tweakers gebeld naar Studentmobiel en daar werd gezegd dat ze er pas volgende week zijn. Ik kreeg vanochtend een e-mail, met daarin dit:

[...]

Ik word er een beetje moe van. Kan niet meer annuleren, dan kan ik nog langer op me geld wachten dan op het toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:43:
Heb ik al een paar keer gezegd, ze lullen ook maar wat, volgens mij weet niemand het zeker...

[...]
Inderdaad om de klanten te behouden.
Als je toestel los hebt gekocht kan je wat makkelijker annuleren dan wanneer je met
abbonement afsluit. Had ik ook gedaan als ik hem nu al ergens kon krijgen.

Ze moeten echt opschieten. Zit beetje filmpjes te kijken op YouTube dat ie gewoon smooth
720p filmpjes speelt en HD games enz. Ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Enige die denk ik nog een beetje zinvolle datum heeft staan is pdashop.nl ( niet omdat ik daar besteld heb ) maar met name omdat deze datum het meest in de verwachting ligt, het kan altijd eerder natuurlijk.
Zij hebben het qua release ook vaak bij het rechte eind is mijn ervaring ( hij is bij hun wel verschoven van 3 naar 6 dec ).
Mocht hij toch eerder komen, dan ontvang je hem ook echt wel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GrandPuba schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:
Enige die denk ik nog een beetje zinvolle datum heeft staan is pdashop.nl ( niet omdat ik daar besteld heb ) maar met name omdat deze datum het meest in de verwachting ligt, het kan altijd eerder natuurlijk.
Zij hebben het qua release ook vaak bij het rechte eind is mijn ervaring ( hij is bij hun wel verschoven van 3 naar 6 dec ).
Mocht hij toch eerder komen, dan ontvang je hem ook echt wel eerder.
smartphoneshop.nl zit ook meestal wel goed.
Oh wacht......

Maar je hebt wel gelijk.
Hun hebben altijd al geroepen dat hij 3 (nu 6 dus) December leverbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, volgens mij krijgen alle winkels ook geen duidelijk antwoord van hun leveranciers.

De vraag is, wie weet het wel?

Ik ontwikkel op android, voor mij is het belangrijk dat ik snel zo'n ding heb, om te kijken of mijn apps d'r wel goed op werken. Of ik evt. aanpassingen moet maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
PDAShop.nl, Smartphoneshop.nl is allemaal van CoolBlue, is dus van een en dezelfde toko. Bij hun gaat het toch wel net ietsjes anders dan...

24 november leverbaar!
Op 24 november: 27 november leverbaar!
Op 27 november: 5 december leverbaar!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Joost1991 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:51:
PDAShop.nl, Smartphoneshop.nl is allemaal van CoolBlue, is dus van een en dezelfde toko. Bij hun gaat het toch wel net ietsjes anders dan...

24 november leverbaar!
Op 24 november: 27 november leverbaar!
Op 27 november: 5 december leverbaar!
Het meest irritante vind ik nog wel dat Vodafone ze gewoon al klaar hebben liggen maar ze nog niet verkopen omdat ze so called "kwaliteitscontrole"moeten verrichten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
disturbedmind schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:54:
[...]

Het meest irritante vind ik nog wel dat Vodafone ze gewoon al klaar hebben liggen maar ze nog niet verkopen omdat ze so called "kwaliteitscontrole"moeten verrichten. ;(
Ik kreeg weer te horen dat ze nog niet op voorraad waren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ik vraag me af of zij ze daadwerkelijk hebben liggen hier in NL, als dat namelijk zo was dan hadden we de telefoon via andere shops ook al gehad omdat er geleverd is.

Wat wel kan is dat er wellicht een eerste batch is vanuit VF UK, maar niet uitgeleverd mag worden ( en wellicht terecht om problemen te voorkomen ) ivm het SAV-Ghost probleem! er is nog geen update via OTA beschikbaar namelijk, dus hierop moet worden gewacht, en wellicht moet er nog branded software op worden geladen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
GrandPuba schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:57:
Ik vraag me af of zij ze daadwerkelijk hebben liggen hier in NL, als dat namelijk zo was dan hadden we de telefoon via andere shops ook al gehad omdat er geleverd is.

Wat wel kan is dat er wellicht een eerste batch is vanuit VF UK, maar niet uitgeleverd mag worden ( en wellicht terecht om problemen te voorkomen ) ivm het SAV-Ghost probleem! er is nog geen update via OTA beschikbaar namelijk, dus hierop moet worden gewacht, en wellicht moet er nog branded software op worden geladen....
Of er ligt een batch ergens in het hoofdgebouw van VF Nederland ofzo en die zijn ze daar aan het controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
disturbedmind schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:58:
[...]

Of er ligt een batch ergens in het hoofdgebouw van VF Nederland ofzo en die zijn ze daar aan het controleren?
Geloof niet dat er ergens een batch ligt, aangezien niemand in Nederland levert en ze allemaal levertijden rond de 5-6 december hebben staan.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Joost1991 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:59:
[...]

Geloof niet dat er ergens een batch ligt, aangezien niemand in Nederland levert en ze allemaal levertijden rond de 5-6 december hebben staan.
Je moet het zo maar zien, we hebben ze tenminste voor kerst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:59:
[...]

Denk het ook niet, want er zullen vast wel Webshops tussen zitten die hem zo snel mogelijk willen leveren zonder enige vorm van controle of updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF NL regelt nog niet eens zijn eigen reparaties, laat staan dat ze al die toestellen handmatig gaan controleren, daar hebben ze simpelweg de mensen niet voor.

Afgezien daarvan is het met enige zekerheid Samsung Nederland die het tegen houdt, die hebben al bij de release in November aangegeven dat het toestel pas begin December uit zou komen in Nederland. Gezien alle groothandels de toestellen ook nog niet hebben zullen daar ongetwijfeld afspraken over zijn gemaakt.

(zegt natuurlijk niets over individuele kopers die ze zelf al aan de andere kant van de Noordzee hebben gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jammer dat we dus toch nog een week moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ja, maar als het SAV-probleem er dan meteen uit is omdat toestellen worden geflasht met nieuwe kernel is dat toch wel het wachten waard voor Google en Samsung maar ook gebruikers ( tuurlijk kun je rooten en de kernel van Paul O'Brien flashen ) maar het is ook wel fijn als het er meteen uit is wat mij betreft... anders verwacht ik met name voor VF en KPN toch nog wel een hoop problemen....
Dus tja doe dat ene weekje dan ook er nog maar bij... ik hield er al rekening mee ivm levertijd bij PDAShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GrandPuba schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:05:
Ja, maar als het SAV-probleem er dan meteen uit is omdat toestellen worden geflasht met nieuwe kernel is dat toch wel het wachten waard voor Google en Samsung maar ook gebruikers ( tuurlijk kun je rooten en de kernel van Paul O'Brien flashen ) maar het is ook wel fijn als het er meteen uit is wat mij betreft... anders verwacht ik met name voor VF en KPN toch nog wel een hoop problemen....
Dus tja doe dat ene weekje dan ook er nog maar bij... ik hield er al rekening mee ivm levertijd bij PDAShop.
Maar ze moeten de verpakking dan wel open maken. Dat is weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Die wordt gewoon weer opnieuw gesealed hoor, en blijft hierdoor qua garantie verder as it is....
Ik zou me daar maar geen zorgen om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
Elke keer als ik naar een winkel loop of een klantenservice bel proberen ze me de GSII aan te smeren hahaha

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Maardiweb schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:55:
Elke keer als ik naar een winkel loop of een klantenservice bel proberen ze me de GSII aan te smeren hahaha
En wat denk je hiermee aan het topic toe te voegen? Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 19:16
Net even gebeld met Studentmobiel, omdat ik mijn contract verleng heb ik blijkbaar voorrang op de eerste levering aan telefoons, zal wel :P

maar iig zijden ze wel dat de GNexus nog deze week binnen zou komen en als zij hem hebben dat ik dan de telefoon tussen de 1 - 5 werkdagen kon verwachten.... neem aan dat 5 werkdagen wel erg lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Loekie911 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:15:
Net even gebeld met Studentmobiel, omdat ik mijn contract verleng heb ik blijkbaar voorrang op de eerste levering aan telefoons, zal wel :P

maar iig zijden ze wel dat de GNexus nog deze week binnen zou komen en dat ik dan de telefoon tussen de 1 - 5 werkdagen kon verwachten.... neem aan dat 5 werkdagen wel erg lang is.
Deze week kan ook Vrijdag zijn.....
Ik begin het allemaal maar beetje negatief te zien, dan kan het alleen maar meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
wel bizar dat studentmobiel weer 2 dingen door elkaar zegt: ik dacht hier ook te lezen dat ook studentmobiel had aangegeven dat ze hem pas volgende week binnnen zouden krijgen.... en nu weer deze week... :S

ik hoop dan toch dat ik em eind deze week heb... hoop!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ta2nd
  • Laatst online: 02-10-2014
Ik heb vanochtend inderdaad een mail gehad dat ze hem pas volgende week op voorraad hebben, zie mijn post van 09:29. Ook ik maak gebruik van verlenging, dus dat kan het verschil niet zijn.

Ik hoop eigenlijk al niet meer op deze week maar het zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em in october an gepreorderd bij Student mobel, ik hoop maar dat jij niet voor mij bent boefje :)
Loekie911 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:15:

maar iig zijden ze wel dat de GNexus nog deze week binnen zou komen en als zij hem hebben dat ik dan de telefoon tussen de 1 - 5 werkdagen kon verwachten.... neem aan dat 5 werkdagen wel erg lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Ik heb nog steeds geen mailtje gehad van Vodafone dat de Nexus tijdelijk niet leverbaar is. Dus ik dacht: dan bel ik nog maar eens. Maarem, ze hebben het druk bij Vodafone volgensmij...

Na 2x 5 minuten in de wacht staan kreeg ik iemand aan de lijn en ipv direct de gegevens erbij zoeken heeft ze het ordernummer opgeschreven en belt ze zodadelijk terug met hoe het ervoor staat. Ik ben benieuwd!

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vodafone site is aangepast. Er staat nu niet meer "verwacht in week 47". Nu staat er niets! Dat kan goed nieuws betekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
In het saturn reclame krantje stond de GN ook, daar stond iig geen leverdatum bij..... alleen het abonnement wat je erbij kunt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:15:
De Vodafone site is aangepast. Er staat nu niet meer "verwacht in week 47". Nu staat er niets! Dat kan goed nieuws betekenen!
Jaaa dat zal inderdaad goed nieuws betekenen.
Dan zijn ze waarschijnlijk binnen gekomen bij Vodafone of hebben ze zelf een harde datum gekregen dat hij morgen of Vrijdag binnen komt ofz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:21:
[...]

Jaaa dat zal inderdaad goed nieuws betekenen.
Dan zijn ze waarschijnlijk binnen gekomen bij Vodafone of hebben ze zelf een harde datum gekregen dat hij morgen of Vrijdag binnen komt ofz :D
Ik denk eerder dat ze hem net binnen hebben gekregen en dat ze gelijk gaan verzenden! Zou die ook nu in de winkels liggen? Dan ga ik zo ff langs!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat als ze er week 48 van maken... Kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:26:
Wat als ze er week 48 van maken... Kan ook natuurlijk.
Hahaha dat we net allemaal op het verkeerde moment kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

En net teruggebeld door Vodafone

Volgens de dame is hij niet op voorraad en weten ze zelf ook niet wanneer dat wel zo is, de leverancier heeft hun nog geen harde datum gegeven.

Ze heeft mij iig aan een lijstje toegevoegd dat ik een mailtje/smsje krijg op het moment dat hij binnen is bij hun.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:25:
[...]

Ik denk eerder dat ze hem net binnen hebben gekregen en dat ze gelijk gaan verzenden! Zou die ook nu in de winkels liggen? Dan ga ik zo ff langs!
Nee ze krijgen hem eerst op voorraad.
De winkels worden naar zeggen op Woensdag en Vrijdag bevoorraad.
Als ze binnen zijn bij de voorraad heb je hem eerder als ze hem verzenden als
dat je hem in de winkels gaat halen.
Is mij vertelt dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:29:
[...]

Nee ze krijgen hem eerst op voorraad.
De winkels worden naar zeggen op Woensdag en Vrijdag bevoorraad.
Als ze binnen zijn bij de voorraad heb je hem eerder als ze hem verzenden als
dat je hem in de winkels gaat halen.
Is mij vertelt dan ;)
Mits je thuis bent als ze voor de deur staan natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Pakettenboer is langs geweest terwijl ik even de deur uit was. Kreeg even geen zuurstof toen ik het tnt briefje zag liggen maar paketje is afgeleverd bij de buurvrouw...en ja hoor, die is nu niet thuis. Bedacht me later dat als het van vodafone was ik er vast voor moet tekenen. Dit begint ongezond te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg die TNT auto!, snel, wat doe je hier nog...
karimski schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:31:
Pakettenboer is langs geweest terwijl ik even de deur uit was. Kreeg even geen zuurstof toen ik het tnt briefje zag liggen maar paketje is afgeleverd bij de buurvrouw...en ja hoor, die is nu niet thuis. Bedacht me later dat als het van vodafone was ik er vast voor moet tekenen. Dit begint ongezond te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Leuke thread om te lezen, veel naïviteit en herhaling, maar vermakelijk nonetheless :)
Maar om nog even de aandacht te richten op een zinnetje uit de recent ontvangen mail van Belsimpel.nl: "...wij zullen wel het toestel als eerste kunnen leveren." Get set, ready, and go! ;)

@Lectere: volgens mij heb je het bericht van karimski niet helemaal goed gelezen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door mbroeders op 29-11-2011 15:36 ]

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:32:
Volg die TNT auto!, snel, wat doe je hier nog...

[...]
Lol. _/-\o_ ... Het beste is denk ik om er gewoon nog een week niet over na te denken en het proberen te vergeten en dan volgende week maandag weer hier even op het forum te kijken.

Wat dat betreft kunnen Google/Samsung nog wel iets van Apple leren en dat is het vastleggen van een 100% betrouwbare releasedatum waarbij er op de dag van de release er ook lange rijen voor de winkels staan. Welk bedrijf wil dat nou niet? Nu kan het gebeuren dat men door de onzekerheid toch maar een andere mobiel gaat aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hanky74 op 29-11-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
hier weer wat meer info van clove.

en hier handtec

voor de mensen die het andere topic nooit gezien hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Nicer! Studentmobiel zal z'n toestellen ook wel uit de UK halen, dus morgen wordt hun batch verzonden. Hopen op het weekend, anders snel erna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Hahaha...was gratis fokke en sukke scheurkalender van bol.com.
Ook handig...als ik precies had geweten wanneer ik mijn nexus ging krijgen...zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt echt de TNT man achterna gezeten?
karimski schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:39:
Hahaha...was gratis fokke en sukke scheurkalender van bol.com.
Ook handig...als ik precies had geweten wanneer ik mijn nexus ging krijgen...zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitterbericht van Typhone naar iemand:

Typhone.nl
@FranciscoB1980 De eerste levering van de Samsung Galaxy Nexus verwacht ik 30-11 (morgen) te ontvangen en is bij ontvangst direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:40:
Je hebt echt de TNT man achterna gezeten?

[...]

Was bij de buurvrouw afgeleverd. Beter gaan lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Nee...buurvrouw kwam thuis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
jongens even serieus, we moeten er geen slow chat van maken he....

OT: ik me ICT man nog maar even gebeld, ze verwachten dat hij morgen of donderdag arriveert.
helaas konden ze hem niet eerder krijgen ivm de bug en mochten ze niet geleverd worden van samsung.
wel jammer, want ik had aangegeven hem met bug ook te willen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Hanky74 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:36:
[...]

Lol. _/-\o_ ... Het beste is denk ik om er gewoon nog een week niet over na te denken en het proberen te vergeten en dan volgende week maandag weer hier even op het forum te kijken.

Wat dat betreft kunnen Google/Samsung nog wel iets van Apple leren en dat is het vastleggen van een 100% betrouwbare releasedatum waarbij er op de dag van de release er ook lange rijen voor de winkels staan. Welk bedrijf wil dat nou niet? Nu kan het gebeuren dat men door de onzekerheid toch maar een andere mobiel gaat aanschaffen.
Klopt hoor...maat van me heeft de note maar gehaald, prachtig ding maar holy shit ...wat is hij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Was vanmiddag bij de Media Markt in Rotterdam centrum en gevraagd of het bekend was wanneer de Galaxy Nexus kwam. Hij stond in het systeem op besteld en als leverdatum 7-12-11, verkoopprijs is 699!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 23:16
Snap niks van HI.

Gisteren gebeld werd mij verteld dat ze deze binnenkort verwachten. Nog een bericht op het forum van Hi geplaatst en daar wordt verteld dat ze het toestel voorlopig niet gaan leveren. Vandaag nog een keer Hi gebeld wordt er mij verteld dat het toestel ergens in januari of februari komt.

Iemand verder nog iets gehoord van HI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imre81
  • Laatst online: 04-09 22:22
"Fixed Galaxy Nexus arrives in UK"

http://www.slashgear.com/...s-arrives-in-uk-29198608/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
Silooy schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:05:
Snap niks van HI.

Gisteren gebeld werd mij verteld dat ze deze binnenkort verwachten. Nog een bericht op het forum van Hi geplaatst en daar wordt verteld dat ze het toestel voorlopig niet gaan leveren. Vandaag nog een keer Hi gebeld wordt er mij verteld dat het toestel ergens in januari of februari komt.

Iemand verder nog iets gehoord van HI?
Ben vandaag ook bij Hi geweest, maar ook daar kon de verkoper er niets over zeggen. Vind ik wel klote want ik wil wel graag zo'n studentenabbo van hi :) Weet iemand of je een studentenabbo ook buiten de hi winkel/site om af kan sluiten? Webcare zei van wel, maar in de winkel weer van niet.. Over tegenstrijdigheid in de telefoonwereld gesproken... |:(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
studentmobiel.nl wellicht ofzo... zie hier altijd reclame van in metro / spits etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 00:36
Ik ben vandaag langs gegaan bij de T-mobile winkel. De mensen in deze winkel (Vlaardingen, liesveld) hebben mij verteld dat ze hem in de 2e!! week van december verwachten.

Voor de rest konden ze me ook nog geen informatie over het toestel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:38:
Nicer! Studentmobiel zal z'n toestellen ook wel uit de UK halen, dus morgen wordt hun batch verzonden. Hopen op het weekend, anders snel erna :)
Zit daar hun leverancier? Waarom zouden ze daar vandaan halen neem aan dat ze ze al ergens anders in bestelling hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Wauw lees nu weer op het vodafone forum dat hij volgende week verwacht wordt.
Ik denk dat ik het snap....de galaxy nexus is een mythe...hij bestaat helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
E-mail net van Studentmobiel ontvangen, waarin waarschijnlijk de datum verkeerd is ingevuld.
Naar aanleiding van uw bestelling voor de Samsung Galaxy Nexus from Google versturen wij u deze e-mail.

Wij hadden verwachten dit type van Samsung in de loop van deze week geleverd te krijgen. Helaas heeft onze leverancier aan ons meegedeeld dat de levering van de Samsung Galaxy Nexus from Google is uitgesteld naar volgende week (week 48). Wij betreuren dit uiteraard en zullen onze uiterste best doen om uw telefoon zo spoedig mogelijk bij ons geleverd te krijgen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. Zodra wij u uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Op twitter gaan ze bij vodafone nu weer uit van deze week...

Vodafone Webcare
@boytje Zo snel mogelijk. Deze toestellen worden nog even vastgehouden ivm kwaliteitscontrole. Ik verwacht deze week ^JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 23:17
Gister bij de Belcompany geweest ( die de galaxy nexus wel in hun huis aan huis folder hadden staan ), over 2 weken pas leverbaar werd er gezegd. Het word dus even wachten nog, maar dat is inderdaad erg lastig als er geen echte datum bekend is haha.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
Ook op de site van belsimpel is de levertijd weer terug naar 5-7 werkdagen. :(

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Matttthijs schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:41:
Op twitter gaan ze bij vodafone nu weer uit van deze week...

Vodafone Webcare
@boytje Zo snel mogelijk. Deze toestellen worden nog even vastgehouden ivm kwaliteitscontrole. Ik verwacht deze week ^JB
Ze zeggen al 3 dagen dat ze controle houden bij Vodafone, maar gister aan de telefoon waren ze nog niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Dubrillion schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:55:
[...]

Ze zeggen al 3 dagen dat ze controle houden bij Vodafone, maar gister aan de telefoon waren ze nog niet binnen
Ja klopt. Neem het ook niet serieus meer. Ze kunnen al niet eens nummerbehoud regelen dus laat staat dit. Wacht er nu al een week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Matttthijs schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:57:
[...]

Ja klopt. Neem het ook niet serieus meer. Ze kunnen al niet eens nummerbehoud regelen dus laat staat dit. Wacht er nu al een week op.
Ze waren ook nog met mijn abp bezig.
Morgen al een week :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Is typhone.nl niet erg positief als ze zeggen dat je nog voor het weekend de Nexus hebt bij hun?

Anders bestel ik hem daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg van Studentmobiel het volgende;

'Naar aanleiding van uw bestelling voor de Samsung Galaxy Nexus from Google versturen wij u deze e-mail.

Wij hadden verwachten dit type van Samsung in de loop van deze week geleverd te krijgen. Helaas heeft onze leverancier aan ons meegedeeld dat de levering van de Samsung Galaxy Nexus from Google is uitgesteld naar volgende week (week 49). Wij betreuren dit uiteraard en zullen onze uiterste best doen om uw telefoon zo spoedig mogelijk bij ons geleverd te krijgen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. Zodra wij u uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.'

Begint lekker te worden!

Ze kunnen mij net zo goed een mail sturen dat ze het pas 1 januari willen verkopen zodat ze nog meer spanning kunnen houden. Ik wacht tot volgende week af anders is het contract opzeggen, kosten wat me kost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sarajevo.

Lijkt erop dat iedereen dat mailtje krijgt. Ik hou mijn mail even in de gaten.
Kijken of ze dan ook gelijk hun mail beantwoorden, wacht nog steeds op een reactie van
Studentmobiel. Heb ze begin van de middag een mail en een tweet gestuurd. Daar reageren ze
helaas niet op

Btw in hun algemene voorwaarden kan je na 30 dagen je contract laten ontbinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Vodafone winkel in Delft is mij vanmiddag verteld dat hij morgen waarschijnlijk bij hun binnen komt, en anders uiterlijk vrijdag bij hun in de winkel ligt. Phonehouse gaf me een vergelijkbaar verhaal, zij hadden het over 1 december. Duimen maar. Intussen echt lang genoeg gewacht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 12:54
Op dit moment ziet het er niet naar uit dat iemand van ons een GN kan bemachtigen deze week:

http://www.pcmweb.nl/nieu...us-later-naar-eu-door-bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is oud nieuws, vanmiddag kwamen er meldingen dat de gefixed versie beschikbaar zou zijn in de UK...
masterant schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:29:
Op dit moment ziet het er niet naar uit dat iemand van ons een GN kan bemachtigen deze week:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
masterant schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:29:

Zou wel triest zijn.
De community heeft de fix al klaar en Samsung zelf nog niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 12:54
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat je gelijk hebt.. mijn iPhone 3GS wordt vanavond opgehaald en ik zit tijdelijk met een simpele non-smart Nokia ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:32:
dit is oud nieuws, vanmiddag kwamen er meldingen dat de gefixed versie beschikbaar zou zijn in de UK...

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 09:28
Dubrillion schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:32:
[...]

Zou wel triest zijn.
De community heeft de fix al klaar en Samsung zelf nog niet :s
De fix die Paul O Brien heeft gereleased is een uitgelekte versie van Samsung, dus ze hebben hem al klaar liggen, alleen je hebt niet 1.2.3 alle devices geupdate natuurlijk.. Ook heb je bij een community release aan 1 iemand waar de fix op werkt genoeg, maar is het aan te raden voor Samsung om het op meerdere devices en plekken te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.slashgear.com/...s-arrives-in-uk-29198608/
masterant schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:34:
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat je gelijk hebt.. mijn iPhone 3GS wordt vanavond opgehaald en ik zit tijdelijk met een simpele non-smart Nokia ;)

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:35
Op de website van vodafone staat nergens meer dat hij wordt verwacht, lijkt nu op de website dat hij gewoon te bestellen is. Was dit al zo?

http://www.vodafone.nl/sh...y-nexus/sku52240031/#tab3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Qoon3x schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:53:
Op de website van vodafone staat nergens meer dat hij wordt verwacht, lijkt nu op de website dat hij gewoon te bestellen is. Was dit al zo?

http://www.vodafone.nl/sh...y-nexus/sku52240031/#tab3
Nope, dus dan wordt hij deze week leverbaar. _/-\o_ _/-\o_Want anders staat er langere levertijd bij vodafone.

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 29-11-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet meer te voorspellen wanneer hij gereleased wordt.

Vodafone zegt dat het nog 2 weken kan duren, de ander bij vodafone zegt: hij is er al, vervolgens zegt de zelfde man in het zelfde gesprek dat ie er toch niet is.

De belcompany geeft aan deze week nog, de andere vestiging zegt ook over twee weken omdat ze nog bij de douane liggen! Dit alles is over de telefoon gecommuniceerd!

Komt er op neer, hij is er wanneer die er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imre81
  • Laatst online: 04-09 22:22
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:08:
Het is niet meer te voorspellen wanneer hij gereleased wordt.

Vodafone zegt dat het nog 2 weken kan duren, de ander bij vodafone zegt: hij is er al, vervolgens zegt de zelfde man in het zelfde gesprek dat ie er toch niet is.

De belcompany geeft aan deze week nog, de andere vestiging zegt ook over twee weken omdat ze nog bij de douane liggen! Dit alles is over de telefoon gecommuniceerd!

Komt er op neer, hij is er wanneer die er is!
Dat lijkt mij de enige juiste conclusie. Al blijft het leuk om te gissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonithe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-02 15:41
Is er mischien nog een bepaalde tijd beschikbaar vanaf waneer de galaxy nexus in bv een winkel is te bekijken en mee rond te spelen.
Ik zit er namelijk zeer over te denken om deze telefoon te kopen, alleen wil ik een telefoon uit gewoonte eerst testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragonithe schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:13:
Is er mischien nog een bepaalde tijd beschikbaar vanaf waneer de galaxy nexus in bv een winkel is te bekijken en mee rond te spelen.
Ik zit er namelijk zeer over te denken om deze telefoon te kopen, alleen wil ik een telefoon uit gewoonte eerst testen.
Rond openingstijden ;) . En dit jaar nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:14:
[...]

Rond openingstijden ;) . En dit jaar nog!
Wil je hem voor nix dan adviseer ik om niet rond openingstijden te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mik op 6 december, want dat geeft de webshop van cooblue aan, en die hebben 't vaak bij het juiste eind. Dus over precies een week! Ik kan nog wel even wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik begin ook steeds meer te verwachten dat het pas volgende week word :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Dubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:17:
Ik begin ook steeds meer te verwachten dat het pas volgende week word :S
Ik zou er maar wel van uit gaan. Samsung heeft er gewoon voor gezorgd dat alles tot vandaag on hold was gezet. Inmiddels verkopen ze weer in Engeland, dus het kan in ieder geval niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:22:
[...]

Ik zou er maar wel van uit gaan. Samsung heeft er gewoon voor gezorgd dat alles tot vandaag on hold was gezet. Inmiddels verkopen ze weer in Engeland, dus het kan in ieder geval niet lang meer duren.
Dat zou betekenen dat ze in Engeland al weer aangeleverd zijn en de bug eruit is.
Zie het ook op de nieuws sites langs komen. Dat zou dus betekenen dat Samsung ook naar Nederland geleverd kan hebben. Vind het aan de ene kant wel gek dat Vodafone de datum weg heeft gehaald.
Dat zou betekenen dat ze hem binnen hebben. Opschieten met me abo omzetten en opsturen dat beest O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
Op www.amazon.co.uk staat het volgende te lezen:
This item is due to be released on December 2, 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Typhone kan ook vanaf maandag leveren. Dus het is nu wel duidelijk dat hun 30 november een lokkertje was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:58

yok

alwaysleft schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:21:
Typhone kan ook vanaf maandag leveren. Dus het is nu wel duidelijk dat hun 30 november een lokkertje was :(
Zou inderdaad vreemd zijn als ze eerder konden leveren. Dacht misschien aan een batch uit Engeland o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou mij niets verbazen als ze vandaag gewoon in de Vodafone winkel liggen hoor! Als iemand er langs gaat of een telefoontje krijgt, meld dat aub ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:28:
Het zou mij niets verbazen als ze vandaag gewoon in de Vodafone winkel liggen hoor! Als iemand er langs gaat of een telefoontje krijgt, meld dat aub ^^
waaruit concludeer je dat? En bij vodafone is die waarschijnlijk branded, let daar ook op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:28:
De winkels worden wel op Woensdag bevoorraad, dus kan goed kloppen.
Dan word ik wel tam, want moet nog wachten tot me abbonement goed is afgerond.
Ze liggen iets achter op schema door de Iphone 4S... Komt ook niks goeds bij Apple vandaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
alwaysleft schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:29:
[...]

waaruit concludeer je dat? En bij vodafone is die waarschijnlijk branded, let daar ook op!!
Kunnen ze toch niet maken.
Je koopt juist de Nexus voor de kale Android :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:31:
[...]

Kunnen ze toch niet maken.
Je koopt juist de Nexus voor de kale Android :?
met de nexus one ook gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:
[...]

De winkels worden wel op Woensdag bevoorraad, dus kan goed kloppen.
Dan word ik wel tam, want moet nog wachten tot me abbonement goed is afgerond.
Ze liggen iets achter op schema door de Iphone 4S... Komt ook niks goeds bij Apple vandaan 8)7
Jep, precies! Plus dat gister ineens "verwacht week 47" van de Vodafone site is gehaald!
Of ie branded is of niet boeit mij vrij weinig. Je kan gewoon rooten, dus whats the problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:36:
[...]

Jep, precies! Plus dat gister ineens "verwacht week 47" van de Vodafone site is gehaald!
Of ie branded is of niet boeit mij vrij weinig. Je kan gewoon rooten, dus whats the problem?
Nou dat zal de eerste keer zijn dat ik dat doe :$
Vraag me niet hoe ik die Vodafone zooi er dan afhaal -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:38:
[...]

Nou dat zal de eerste keer zijn dat ik dat doe :$
Vraag me niet hoe ik die Vodafone zooi er dan afhaal -O-
Dat hoeft dus ook niet. Je moet gewoon een versie van ICS hebben die niet branded is en op je telefoon zetten, komen vast genoeg tutorials. Das alleen een ander topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
http://forum.vodafone.nl/...ts/Galaxy-Nexus/td-p/9923

Ik weet niet of dit wel uitsluitsel geeft, maar toch wel hoopgevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Dat is goed nieuws, ik denk dat iedereen hier liever een unbranded telefoon heeft. Hoe zit dat bij het kopen van de GN bij andere aanbieders (belcompany/phonehouse/webwinkels), ik neem aan dat ze daar ook unbranded zijn aangezien je daar vaak de telefoon kan krijgen met abonnementen bij verschillende providers. Zou vreemd zijn dat je belt via kpn, en je toestel branded is met vodafone meuk?

On topic:
Ik heb gisteren navraag gedaan bij typhone welke datum ze hem nou écht verwachten. Mevrouw ging het uitzoeken, en ik zou vandaag bericht terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

beugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:59:
[...]

Dat is goed nieuws, ik denk dat iedereen hier liever een unbranded telefoon heeft. Hoe zit dat bij het kopen van de GN bij andere aanbieders (belcompany/phonehouse/webwinkels), ik neem aan dat ze daar ook unbranded zijn aangezien je daar vaak de telefoon kan krijgen met abonnementen bij verschillende providers. Zou vreemd zijn dat je belt via kpn, en je toestel branded is met vodafone meuk?

On topic:
Ik heb gisteren navraag gedaan bij typhone welke datum ze hem nou écht verwachten. Mevrouw ging het uitzoeken, en ik zou vandaag bericht terug krijgen.
Net bericht via Twitter: ze krijgen 'm 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
yok schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:00:
[...]

Net bericht via Twitter: ze krijgen 'm 2 december.
Hebben zij hem dan binnen, of worden dan de 1e exemplaren afgeleverd bij hun klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

beugeldop schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:01:
[...]

Hebben zij hem dan binnen, of worden dan de 1e exemplaren afgeleverd bij hun klanten?
Dan worden ze aangeleverd, dus ongeveer gelijk aan de andere webshops die begin volgende week kunnen leveren.

edit: overigens staat er dat de leverancier de levering uit heeft gesteld naar 2 december, dus ze ontvangen heb waars. 3 december en dan heeft de consument 'm op 4 december binnen.

[ Voor 22% gewijzigd door yok op 30-11-2011 10:04 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste