Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 19:16
Oh, ik wist niet dat dit door een fan was gemaakt.
in ieder geval is valse hoop voor dinsdag wel erg negatief, ik hoop dat ie er wel eerder is als ik zo rond lees op dit topic :)
Maardiweb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:06:
[...]

Geen valse hoop krijgen. Dit is een website gemaakt door een fan, dus niets is zeker. Daarbij staat er 'rond' dinsdag beschikbaar, en wordt in het nieuwsbericht zelf niets over studentmobiel gezegd. Zou dus zeker niet zomaar aannemen dat die beschikbaarheid specifiek voor studentmobiel geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Hanky74 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:57:
[...]

Of je neemt een goedkoop sim-only abonnement. :)
Die heb ik nu dus al: maar daar zit geen 3G bij (vraag niet waarom.)
dus of ik blijf bij ongeveer 10 per maand voor de komende 2 jaar en betaald zeg 550 los en heb geen 3G = 790
Of ik betaal 24 maanden 40 euro per maand, eerste 4 mnd zeg 50%, is totaal 880, voor die 90 euro voor 2 jaar wil ik wel 3G I guess? (Hmm..komt nog best wel dichtbij eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ok, heb net uitnodiging gehad voor de Nederlandse perslancering van de Galaxy Nexus. Oftewel, hij moet vanaf dit weekend verkrijgbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:35:
Ok, heb net uitnodiging gehad voor de Nederlandse perslancering van de Galaxy Nexus. Oftewel, hij moet vanaf dit weekend verkrijgbaar zijn :)
Ok cool. Maar waar en wanneer gaat die perslancering plaatsvinden vanavond nog of morgen. Dus dat morgen de gn binnenkomen is dus onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat zo ongeveer alle webwinkels hun leverdatums hebben verschoven naar midden volgende week.
Phonehouse maakt er zelfs 8-12 van.

Dus @DaannO als je ons wat meer kunt laten weten over die pers datum en na afloop over de officiele release datum zou dat een hoop speculaties wegnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

alwaysleft schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:19:
Tip voor de mensen die dicht bij de Duitse grens wonen. Bij dr Mediamarkten in Duitsland hebben ze genoeg voorraad.
Zie op de Duitse MM website niets staan. Weet je iets over de prijs?

Zie hem op Amazon.de voor €532....

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 01-12-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Morgen middag is de lancering, dan weet ik meer over de levering. Samsung staat er om bekend dat het dan ook gelijk de telefoon in de verkoop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:33:
Morgen middag is de lancering, dan weet ik meer over de levering. Samsung staat er om bekend dat het dan ook gelijk de telefoon in de verkoop heeft.
Dat zou dus betekenen dan Vodafone studentmobiel gsmeasy etc de telefoon zoiezo morgen binnen krijgen als ze hem al niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen heb ik een vrije dag :) Hopen dat ik wakker wordt met een ongelezen emailbericht met daarin "kom hem maar ophalen" =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobilecowboys.nl/android/15629

Mobilecowboys bevestigt het verhaal van DaannO! Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Wel.helemaal.super. eindelijk eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:47
Al kan ik bij Studentmobiel nog wel wachten tot volgende week. Jammer helaas, had er graag dit weekend mee gespeeld.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:32:
[...]

Zie op de Duitse MM website niets staan. Weet je iets over de prijs?

Zie hem op Amazon.de voor €532....
Meeste hebben hem voor 599 euro. Maar hun hebben ook laagste prijsgarantie, dus onderhandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Als ik deze link zie : http://www.mobiflip.de/20...i-media-markt-im-verkauf/ hebben ze ook bij Saturn in Duitsland de voorraad Nexus binnen voor 529 euro! Nette prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Hmz ik wil hem zakelijk kopen, moet ik ff kijken hoe dat zit met BTW :). Wel nette prijzen, maar misschien volgt NL wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 01-12-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Duitse versie exact hetzelfde is als die uit NL? En met garantie kun je vervolgens ook gewoon in NL terecht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:03:
Weet iemand of de Duitse versie exact hetzelfde is als die uit NL? En met garantie kun je vervolgens ook gewoon in NL terecht toch?
Je hebt in Duitsland ook gewoon 2 jaar garantie, versie is identiek hetzelfde als in Nederland.

Tevens kan je op saturn.de kijken of het toestel per filiaal op voorraad is. Super handig :) :)

[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 01-12-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Vos schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:48:
Hmz ik wil hem zakelijk kopen, moet ik ff kijken hoe dat zit met BTW :). Wel nette prijzen, maar misschien volgt NL wel.
BTW voor goederen die gekocht zijn binnen de Europese Economische Ruimte (EER) voor een zakelijk gebruiksdoel mogen gewoon worden opgevoerd bij de opgave van het bedrijf. Zo even uit mijn blote hoofd is volgens mij is het tarief van de Mehrwertsteuer 20%.

(Sorry voor offtopic, te lui om er iets ontopic bij te verzinnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:19:
Tip voor de mensen die dicht bij de Duitse grens wonen. Bij dr Mediamarkten in Duitsland hebben ze genoeg voorraad.
Hmm woon ik nu toch toevallig heel dicht bij de grens en laat er nu een mediamarkt dicht in de buurt zitten :P .
Zie alleen op de duitse site van de mediamarkt niks staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:14:
[...]

Hmm woon ik nu toch toevallig heel dicht bij de grens en laat er nu een mediamarkt dicht in de buurt zitten :P .
Zie alleen op de duitse site van de mediamarkt niks staan!
In Aken Mediamarkt hebben ze voorraad voor 600 euro per stuk. Vanavond gebeld naar hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zou het zo zijn dat ze tijdens de persconferentie zeggen: vanaf Maandag..
Terwijl bepaalde winkels hem al op voorraad hebben en wegdoen?
Ga er stiekem wel een beetje vanuit.
Ik heb tijdens lunch een belangrijk gesprek. Ik hou deze pagina wel in de gaten en
ga er vanuit dat jullie me op de hoogte houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 15:02
Als iemand weet of hij bij de phonehouse in de schappen ligt kan hij/zij dat dan zeggen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Mijn bestelde GN bij Expansys is vanmorgen in Amsterdam aangekomen.. Neem aan dat ik hem zo in mijn handen heb..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
didio schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 07:52:
Mijn bestelde GN bij Expansys is vanmorgen in Amsterdam aangekomen.. Neem aan dat ik hem zo in mijn handen heb..
Jaloezie ten top.
Ik hoop dat ik vanmiddag een belletje krijg dat ze bij Vodafone binnen zijn
in de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Er worden nu zelfs op Tweakers al advertenties van de Nexus geplaatst naar de site van Google zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zoooo blij zijn als ik hem vandaag in mijn handen krijg:) Meer mensen hier die bij Vodafone- en/of BC winkel in Utrecht op de wachtlijst staan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:32:
Ik zou zoooo blij zijn als ik hem vandaag in mijn handen krijg:) Meer mensen hier die bij Vodafone + BC Utrecht op de wachtlijst staan?
Wel bij een andere Vodafone.
Ga wel bij nog een andere navragen vandaag.
En uiteraard even het nodige afbellen als ik net buiten de boot val met reserveringen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Ik krijg hem vandaag: "Chauffeur is onderweg". Besteld in de UK (Handtec). Uiteindelijk scheelt het niet heel veel met de release in NL.
Ik ben van plan (na de OTA update) gelijk te unlocken en te rooten.

Ik heb de tel. losgekocht en een simonly abbo bij T-mobile afgesloten voor 15 euro p/m. Ze hadden een actie waarbij je het internet gedurende de looptijd €5 kost ipv €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

CodeIT schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:40:
Ik krijg hem vandaag: "Chauffeur is onderweg". Besteld in de UK (Handtec). Uiteindelijk scheelt het niet heel veel met de release in NL.
Ik ben van plan (na de OTA update) gelijk te unlocken en te rooten.

Ik heb de tel. losgekocht en een simonly abbo bij T-mobile afgesloten voor 15 euro p/m. Ze hadden een actie waarbij je het internet gedurende de looptijd €5 kost ipv €15.
Hier hetzelfde.. With delivery courier zegt de site van DHL.. Nu kijken hoe snel zo'n wagen van Amsterdam naar Utrecht kan rijden :-)

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hou op.. Ik gun het jullie, maar jullie maken me gek:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:44:
wat Denmann zegt

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:44:
hahaha door de hele dag dit topic bij te houden maak je jezelf inderdaad gek.
Wel vandaag, niet vandaag. Begin volgende week, halverwege volgende week.
Kom op ik wil dat toestel gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:46:
[...]

hahaha door de hele dag dit topic bij te houden maak je jezelf inderdaad gek.
Wel vandaag, niet vandaag. Begin volgende week, halverwege volgende week.
Kom op ik wil dat toestel gewoon >:)
Klopt, wordt afkicken als ik em eenmaal heb;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hahah idd, dan verplaatsen we met ze allen naar het algemene topic over de Nexus om onze bevindingen te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Net gebeld met TelecomTelecom, zij verwachten hem nog steeds vanmiddag en zullen het toestel dan ook gelijk versturen. Verzenden gaat via Post NL dus morgen kan ik hem verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
DaannO schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:33:
Spannend, hou ons op de hoogte :)

Gisteravond in de winkels was het eigenlijk overal hetzelfde verhaal: de Nexus stond iig niet op de lijst met telefoons die ze vandaag/het weekend binnen zouden krijgen, en er werd hun zo weinig verteld dat ze er niks over durfden te zeggen. Zou alsnog ineens in het weekend in de winkel kunnen liggen, zou ook volgende week kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah, ik ben aan het hopen dat ik nog voor mijn pauze (12u) gebeld ga worden door Vodafone.. :D nog een uurtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 19:29
YouTube: Lange Frans & Baas B ft. Brutus & Tim - Ik Wacht Al Zo Lang

voor de mensen die niet kunnen wachten >:) (en niet zeuren, het is geen rickroll :P)

OT: ik hoor na 13:00 of hij bij de levering van vandaag zit.
helaas zakelijk enzo dus morgen is geen optie, hopen dat ik hem dus vanmiddag al kan afhalen.

is er iemand al weer rondjes langs winkels etc. geweest?

trouwens perslaunch is over 45 minuten......

[ Voor 15% gewijzigd door Denniz0229 op 02-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Denniz0229 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:18:

voor de mensen die niet kunnen wachten >:) (en niet zeuren, het is geen rickroll :P)

helaas zakelijk enzo dus morgen is geen optie, hopen dat ik hem dus vanmiddag al kan afhalen.

Nog geen rondje geweest. Vanmiddag wel even langs nadat ik nieuws over de perslancering heb gelezen.
Hou me / het topic op de hoogte ik heb tussen 12 en 1 functioneringsgesprek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denniz0229 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:18:

Ik hoorde dat het tussen 1 en 3 zou beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Benieuwd of we gelijke acties met Mediamarkt.de kunnen verwachten. Voor de zekerheid er daar maar een gereserveerd a 529 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
heeft iemand al wat gehoord van studentmobiel sinds het mailtje wat ze gestuurd hadden?
ben wel benieuwd of ze "volgende week" een beetje kunnen specificeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Ik heb hem.. Wat een VETTE telefoon zeg.. Niet te geloven.. Ik stop nu in deze thread.. en ga over naar de andere, heb je vragen stel ze dan daar..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

De Vodafonewinkel in Nijmegen had hem nog niet, en levertijden waren daar ook nog niet bekend. De verkoper zei dat 'ie normaal gesproken de leveringen 3 dagen van tevoren in het systeem ziet staan.

@didio
Jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
didio schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:37:
Ik heb hem.. Wat een VETTE telefoon zeg.. Niet te geloven.. Ik stop nu in deze thread.. en ga over naar de andere, heb je vragen stel ze dan daar..
Lekker man. Geniet er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even met studentmobiel gebeld en hun verwachten hem maandag of dinsdag. Klonk betrouwbaar omdat hij alles na ging voor de laatste updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingman
  • Laatst online: 25-08-2022
Vodafone in Amsterdam heeft nog niets binnen. Ze weten ook niet wanneer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Net vodafone gebeld, en meneer kon ook geen datum geven wanneer de telefoon binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Toch vreemd dat als je een soort van exlusive provider van de telefoon bent je nog niks kan zeggen over de release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl de persrelease 10 minuten geleden is begonnen:) Zometeen weten we meer igg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAAAAHOOOOO!!!!

net met 4launch eindhoven gebeld. Levering is binnen (een grote levering volgens de persoon die ik heb gesproken). Rond een uur of 15.00 zullen de statusupdates via de mail worden gestuurd met de opmerking dat de GN vanaf dan kan worden opgehaald!

nog 2 uurtjes wachten en dan heb ik hem :) EINDELIJK!!

Wat zijn we eigenlijk toch een stel kleine kinderen als het gaat om nieuwe telefoons :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Aaah ik ben jaloers!! Heb uiteindelijke bij Vodafone online besteld, hopen dat die ook snel uit kunnen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Is er niet eens iemand aan het livebloggen/tweeten vanaf de Samsung persco? Betere mensen uitnodigen de volgende keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuveo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:16:
Is er niet eens iemand aan het livebloggen/tweeten vanaf de Samsung persco? Betere mensen uitnodigen de volgende keer :+
Denk dat Mobilecowboys wel updates geeft, ze zijn erbij igg, en normaal doen ze dat ook altijd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Pdashop eens een mailtje gestuurd, datum staat nog op 6 dec. opzich niet erg kan nog best wachten hoor, maar verwacht toch stiekum dat het ook daar vandaag wel binnenkomt... eerder is altijd leuk natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootse conferentie :P zo'n kamertje van 6 meter breed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

zou de phonehouse in amsterdam deze telefoon al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:14:
YAAAAHOOOOO!!!!

net met 4launch eindhoven gebeld. Levering is binnen (een grote levering volgens de persoon die ik heb gesproken). Rond een uur of 15.00 zullen de statusupdates via de mail worden gestuurd met de opmerking dat de GN vanaf dan kan worden opgehaald!

Wat zijn we eigenlijk toch een stel kleine kinderen als het gaat om nieuwe telefoons :P
Cool, dus als we nu bestellen via de website van 4Launch versturen ze hem waarschijnlijk vandaag nog?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hun policy is "voor 15.00 besteld" morgen in huis. Maar afhankelijk van de snelheid van hun administratie zou het kunnen dat je hem voo 20.00 nog kan ophalen..

Edit:
Indien de levertijdindicator bij een product groen is en er staat een direct leverbaar indicatie dan bedraagt de verwachte levertijd 1 werkdag. Dit wil zeggen dat na bestelling meteen kan worden afgehaald of indien voor 21:00 uur is besteld, de bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden.
Nu staat ie nu nog op "5-10 dagen" al hebben ze hem nu wel binnen. Dus ik weet niet of dat problemen oplevert.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
"ligt vanaf volgende week in de winkels" lijkt het officiële statement van de persco te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Belcompany Utrecht: Niets binnen, ook geen leverdatum
The Phone House Utrecht: Dummy wel binnen, verder nog geen voorraad, ook geen leverdatum
Belcompany Amersfoort: Niets binnen, ook geen leverdatum

zo nog maar ff t for telecom in amersfoort bellen ;)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal toch niet.. Weer een week wachten? Begint routine te worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net de tweet van Samsung

https://twitter.com/#!/search?q=%23galaxynexus
Samsung_NLSamsung Nederland
De #GalaxyNexus ligt vanaf volgende week in de winkels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
Leuk toch, kunnen we langer dit forum in de gaten houden :z
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:54:
Het zal toch niet.. Weer een week wachten? Begint routine te worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooie is dat "volgende week" weer geen datum is, maandag of zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:03:
Het mooie is dat "volgende week" weer geen datum is, maandag of zaterdag?
Dinsdag dan denk ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
wel flink prijsverschil mediamarkt.de in de winkel E529 en in NL E699!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

edit: laat maar....

[ Voor 96% gewijzigd door MethinX op 02-12-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:46:
hun policy is "voor 15.00 besteld" morgen in huis. Maar afhankelijk van de snelheid van hun administratie zou het kunnen dat je hem voo 20.00 nog kan ophalen..

Edit:

[...]

Nu staat ie nu nog op "5-10 dagen" al hebben ze hem nu wel binnen. Dus ik weet niet of dat problemen oplevert.
Precies... dus gewoon ff wachten tot ie in de vooraad is ingevoerd en dan bestellen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lal... deze post kan nu ook weg ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Alleen de phone house in Eindhoven heeft mij een datum durven geven, "het was eerst 1 december maar dat is al weer versprongen naar 8 december".

De Vodafone, Hi en Belcompany konden me niets vertellen over de leverdatum.
De Telfort zei zelfs dat ze hem helemaal niet binnen gingen krijgen, maar dat was een vaag verhaal waarvan ik denk dat de helft uit zijn duim gezogen is.

Verder heb ik wel 2 keer gehoord dat er een persoon van samsung gisteren langs is gekomen om erover te praten, maar dat hij ook geen concrete leverdatum had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Gisteren liep ik bij Vodafone zuidplein binnen en die hadden hem nog niet eens in hun systeem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Rondje stad Groningen leverde niets op; coolblue, belcompany, phonehouse, vodafone... niente!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg :( Verzenden ze die dingen niet tegelijk naar alle winkels dan?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pomp0m
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 10:04
Net Contact Gehad met Telekom Telekom en die zeggen dat er een probleem met leveren is. Ze hadden de chauffeur vandaag verwacht maar hij is niet op komen dagen. Dus naar verwachting komt hij maandag of dinsdag en levert Postnl dus op Dinsdag of Woensdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg dan niets als telekom telekom zijnde.. hoe knullig is dit.. zeg gewoon dat de levering vertraagd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Poeh, wat een enorm trage bedoeling allemaal. Je zou 't van frustratie bijna opgeven en een lumia kopen :+

Dit weekend lijken we dus ook wel te kunnen vergeten, afwachten tot ergens volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
Alle Saturns in Duitsland in de grensstreek zijn ook al door hun voorraad heen of verkopen hem nog niet. Jammer ,had van het weekend even naar Kleve of Bocholt willen rijden. Degene waar ze nu nog wel op voorraad zijn zitten allemaal redelijk ver weg in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Jammer dat Google de Nexus serie puur als developer phone blijft beschouwen (ik laat in het midden of dit terecht is of niet). Een grootschalige release met een duidelijk vooraf aangekondigde datum en brede beschikbaarheid zit er dus niet in..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
  • Laatst online: 07-07-2024
Kan je nu al bestellen bij 4Launch?
De voorraad is nog niet aangepast en had hem vandaag toch al graag gehad!

Ernaar bellen is wat duur voor mij vanuit belgie (0.75c / min), waarom is dat in godsnaam een 0900 nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Hanky74 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:14:
Alle Saturns in Duitsland in de grensstreek zijn ook al door hun voorraad heen of verkopen hem nog niet. Jammer ,had van het weekend even naar Kleve of Bocholt willen rijden. Degene waar ze nu nog wel op voorraad zijn zitten allemaal redelijk ver weg in Duitsland.
Kan je de voorraad online zien of heb je ze afgebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

verkeerde reactie... ben niet echt wakker vandaag

[ Voor 92% gewijzigd door MethinX op 02-12-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
nuveo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:20:
[...]

Kan je de voorraad online zien of heb je ze afgebeld?
Heb ze niet afgebeld. Hier is het te vinden. http://www.saturn.de/mcs/...,48352,252157,228301.html en dan 'sofortabholung prufen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Bij de Europese webwinkel Redcoon voor 539. Geen levertijd bekend. Mogelijk Europees model, maar wel vanuit Nederland verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Hanky74 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:26:
[...]

Heb ze niet afgebeld. Hier is het te vinden. http://www.saturn.de/mcs/...,48352,252157,228301.html en dan 'sofortabholung prufen'.
Ah, cool. Even rijden is geen punt, maar dit wordt inderdaad wat overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
Heeft er iemand nog iets gehoord van 4Launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen update.. zijn ook pas net opgestart. Magazijn is pas vanaf 15.00 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij de Duitse MM gaat het hard. Was eerst in Herzogenrath geweest, nog 1 exemplaar daar, bleek gereserveerd. Vervolgens naar Aachen, daar een van de laatsten meegekregen €529,- d:)b . Saturn in Aachen kreeg volgende week weer een nieuwe lading.

Beter even bellen en reserveren mocht je het dus over de grens willen zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zou Vodafone of BC em nog binnenkrijgen vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Nope, vodafone weet niks nergens vanaf en belcompany verwachten heb in week 49, dinsdag of vrijdag, (volgende week dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ze zijn blijkbaar wel verzonden vandaag, gezien sommige winkels em wel al hebben :) Wat die lui in de winkels zeggen geloof ik niets meer van igg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

meekong schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:37:
Heeft er iemand nog iets gehoord van 4Launch?
Ik heb zojuist gebeld met 4Launch, er was nog helemaal niks binnen. Ik had gevraagd of het klopte dat er voorraad was binnen gekomen, en de meneer vroeg al direct of ik iets op tweakers had gelezen... :) Er bleek eerder een fout te zijn gemaakt met de verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingman
  • Laatst online: 25-08-2022
Helaas, ook Vodafone Amsterdam heeft niets binnen gekregen. Net als de online verkoopafdeling. `Volgende week, anders de week er na´, dat vertelde de jongedame aan de telefoon mij. Nog even geduld!

Edit, heb trouwens mijn telefoonnummer al 5x achter gelaten bij de online verkoop van Vodafone. Heb al meerdere keren gebeld met de vraag of de Galaxy Nexus al binnen is. Steeds weer krijg ik de vraag of ze mij terug mogen bellen als deze binnen is. Natuurlijk zeg ik geen nee!! :9~

[ Voor 41% gewijzigd door Thingman op 02-12-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MethinX schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:49:
[...]

Ik heb zojuist gebeld met 4Launch, er was nog helemaal niks binnen. Ik had gevraagd of het klopte dat er voorraad was binnen gekomen, en de meneer vroeg al direct of ik iets op tweakers had gelezen... :) Er bleek eerder een fout te zijn gemaakt met de verwachte leverdatum.
Hmm, dat zal van de post van een week geleden zijn. die vent die ik aan de lijn had heeft zelf gezegd dat hij het pakket zag staan. Wellicht dat hij i.p.v. in het magazijn van 4launch, in het magazijn van de leverancier zat en dat hij dus pas morgen bij 4launch zelf ligt.. ik heb inderdaad nog geen bericht. mooi klote als ie gelogen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben vandaag inderdaad een grote zending binnengekregen. De Galaxy Nexus staat echter gepland half december geleverd te worden en zit dus niet bij deze zending.

Excuses voor de ontstane verwarring.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:14:
YAAAAHOOOOO!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Heel netjes dat jullie hier reageren!

Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
Bedankt om dit recht te zetten 4Launch :)
Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste