Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette reactie dat zeker.. wel een domper voor mij :P

wel mooi klote, want dan had ik hem nooit bij 4launch besteld.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Malarky schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:34:
Bij de Europese webwinkel Redcoon voor 539. Geen levertijd bekend. Mogelijk Europees model, maar wel vanuit Nederland verstuurd.
Net gebeld en hij staat gepland voor 1 januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trebor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:22:
[...]

Net gebeld en hij staat gepland voor 1 januari...
Lol. het wordt steeds gekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Half December en 1 januari? Het wordt er ook niet beter van hè :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke mediamarkt / saturn in duitsland hebben ze nog voorraad? Liefts een beetje in de buurt van de grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:44:
Ook bij de Duitse MM gaat het hard. Was eerst in Herzogenrath geweest, nog 1 exemplaar daar, bleek gereserveerd. Vervolgens naar Aachen, daar een van de laatsten meegekregen €529,- d:)b . Saturn in Aachen kreeg volgende week weer een nieuwe lading.

Beter even bellen en reserveren mocht je het dus over de grens willen zoeken...
Hebben ze nog voorraad bij Mediamarkt in Aachen?? Weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Dichterbij dan Saturn Wesel heb ik 'm nog niet gezien. 2 uur rijden, denk niet dat ik zin heb in het risico om 4 uur voor niks te rijden als ze 'm uiteindelijk toch niet meer hebben :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel ze zelf? :)

Ik heb zelf de media markten bij de grenzen gebeld, maar die hadden allemaal niet meer :(
alwaysleft schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:27:
[...]

Hebben ze nog voorraad bij Mediamarkt in Aachen?? Weet je dat?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dat ze daar nog zijn?, als ik op hun site kijk staat er een levertijd van 6 dagen...
nuveo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:33:
Dichterbij dan Saturn Wesel heb ik 'm nog niet gezien. 2 uur rijden, denk niet dat ik zin heb in het risico om 4 uur voor niks te rijden als ze 'm uiteindelijk toch niet meer hebben :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik androidplanet moet geloven, hebben alle 'nederlandse' galaxy nexus toestellen 32 gb. Als dit waar is, is dit voor mij toch wel een reden om hem niet in Duitsland op te halen.

http://www.androidplanet....eek-te-koop-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:20:
Als ik androidplanet moet geloven, hebben alle 'nederlandse' galaxy nexus toestellen 32 gb. Als dit waar is, is dit voor mij toch wel een reden om hem niet in Duitsland op te halen.

Dat is wel verstandig dan ja. Ook omdat er geen sd kaart in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat dit klopt... Zo ver ik weet is alleen de 16gb versie beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar weer even met 4launch gebeld om het e.e.a. op te helderen qua levering na de reactie van 4launch hier op het forum. 4Launch bevestigd ook telefonisch dat de levering is vertraagd. Persoon aan de telefoon gaf aan dat ze de "nieuwe" levering verwachten rond 5 - 6 december. Dit is in lijn met de meeste winkels.
Het zal dus zoals enkele pagina's geleden al aangegeven, over het weekend heen worden getilt.

Hopen dat de medewerker nu gelijk had en dat ik hem maandag/dinsdag kan afhalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:57:
Hoe weet je dat ze daar nog zijn?, als ik op hun site kijk staat er een levertijd van 6 dagen...

[...]
De link van een pagina terug,
Der Artikel SAMSUNG Galaxy Nexus i9250 titanium silver ist im Saturn Wesel

sofort verfügbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:26
Nou bij de phonehouse is hij ook online beschikbaar nog niet in de winkel helaas. Maar weet iemand of de phonehouse hem ook met Vodafone gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
iemand die hem bij vodafone besteld heeft al een verzendbevestiging ofzo gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond die MTV mobile abonnementen wel erg aantrekkelijk..
En nu las ik dat de prijzen per 12 december omhoog gaan en de onbeperkt internet vervalt.

Kan iemand het me aanraden om voor MTV online te gaan?

Ik twijfel nu tussen Vodafone en MTV mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21

Dat is niet waar, de Nederlandse Galaxy Nexus toestellen hebben alleen 16GB aan boord. De 32 GB versie wordt niet meer geleverd.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eldariel schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:59:
[...]

Dat is niet waar, de Nederlandse Galaxy Nexus toestellen hebben alleen 16GB aan boord. De 32 GB versie wordt niet meer geleverd.
Bewijs? Je kunt dat nu wel gaan zeggen, maar straks blijkt het echt zo. Dus kom eerst met bewijzen voordat je gaat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Ik was net bij de Vodafone-shop in Delft en daar is me verteld dat de levering vandaag had moeten komen, maar dat is dus niet gebeurd.
Ze zeiden dat de volgende levering voor komende donderdag of vrijdag gepland staat. Lekker dan... =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:16:
[...]

Bewijs? Je kunt dat nu wel gaan zeggen, maar straks blijkt het echt zo. Dus kom eerst met bewijzen voordat je gaat roepen.
ik geloof eerder 16gb omdat dit ook in de uk zo is en overal geroepen is.. dat nu een site wat anders beweerd en daar niet eens een bron bij geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akufen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-12-2024
Werd een beetje wanhopig van deze draad ;)

Bij het eerste bericht dat ze de gefixte versie in de UK verkochten heb ik de mijne besteld bij clove.co.uk. Dit was woensdagavond rond 8 uur. Bij de tracking page van FedEx stond als verwachte leverdatum maandag, vanmiddag had ik em al in mn handen :)

Aangezien ik geen VAT hoef te betalen was het alles tesamen 525 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel; 'We verwachten hem maandag of dinsdag, u kunt het verwachten op woensdag of uiterlijk donderdag.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:54
tweakG5 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:46:
Nou bij de phonehouse is hij ook online beschikbaar nog niet in de winkel helaas. Maar weet iemand of de phonehouse hem ook met Vodafone gaat leveren?
Phonehouse levert gewoon met alle providers, dus ook met VF

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:52:
[...]

Phonehouse levert gewoon met alle providers, dus ook met VF
Net even op hun site gekeken maar niet met tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:30:
Studentmobiel; 'We verwachten hem maandag of dinsdag, u kunt het verwachten op woensdag of uiterlijk donderdag.'
Dat is precies wat ik ook te horen heb gekregen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik werd vanmiddag vanaf een annoniem nummer gebeld tijdens een vergadering waar ik niet weg kon lopen. Aangezien ik ALLEEN telefoontjes verwacht van verschillende winkels waar ik de GN gereserveerd heb baal ik onwijs. Ik ben er vrij zeker van dat hij dus wel ergens op voorraad is (vodafone, phonehouse, belcompany). Helaas hebben ze niets ingesproken op mn voicemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beugeldop schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:26:
Ik werd vanmiddag vanaf een annoniem nummer gebeld tijdens een vergadering waar ik niet weg kon lopen. Aangezien ik ALLEEN telefoontjes verwacht van verschillende winkels waar ik de GN gereserveerd heb baal ik onwijs. Ik ben er vrij zeker van dat hij dus wel ergens op voorraad is (vodafone, phonehouse, belcompany). Helaas hebben ze niets ingesproken op mn voicemail.
aiii hahaha:P te kut idd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:16:
[...]

Ik was vandaag bij de pers presentatie van de Galaxy Nexus op schiphol. De man van Samsung gaf daar aan dat er alleen een 16GB versie komt.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:09:
[...]

Dat is precies wat ik ook te horen heb gekregen vandaag.
Ben blij dat mensen die een pre-order hebben gedaan bij Studentmobiel dus geen voorgebakken schotel krijgen met datums en dat het nu voor ECHT vast staat!

Ik woerd al een beetje ziek dat het steeds met een week werd vertraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor online bestellers van vodafone.. Vandaag werd mij door klantenservice verteld dat de GN maandag binnenkomt dan geregistreerd moeten worden enz..dinsdag worden ze verstuurd en woensdag in huis.

Ik heb gevraagd of ze het nu echt zeker weten.
En dat werd beantwoord met 100% zeker weten.
Dusja toch nog maar even tot woensdag wachten dan maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:21
tweakG5 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:46:
Als je door klikt voor een bestelling zonder abbonement staat er: verwachte levertijd 1 tot 2 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:39:
Voor online bestellers van vodafone.. Vandaag werd mij door klantenservice verteld dat de GN maandag binnenkomt dan geregistreerd moeten worden enz..dinsdag worden ze verstuurd en woensdag in huis.

Ik heb gevraagd of ze het nu echt zeker weten.
En dat werd beantwoord met 100% zeker weten.
Dusja toch nog maar even tot woensdag wachten dan maar !
Dat klopt inderdaad, zendingen zijn sinds vandaag namelijk al in Nederland ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Gehaald bij de mm voor 529, happy! Hij is licht ivm mijn nexus one.
Speaker is wel ontzettend zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
  • Laatst online: 07-07-2024
wessel99 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:40:
waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Laatst online: 26-06 10:11
mm = Media Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:04

sanzut

It's always christmas time

Waar als in, welke stad denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
dat vroeg ik me ook af, ik was iets te onduidelijk in mijn vorige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
wessel99 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:40:
Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Nordhorn! Gereserveerd via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
kan je de productlink eens doorgeven? Ik vind het niet als ik zoek naar galaxy nexus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog even gebeld, bij Aken MM is alles weg helaas. Komt pas nieuwe levering eind volgende week... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misku
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik ben ook maar wat blij dat ik hem via ebay al binnen heb, wat een fijn apparaat is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
meekong schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:33:
kan je de productlink eens doorgeven? Ik vind het niet als ik zoek naar galaxy nexus :/
https://www.mediamarkt.de...tt1-angaben/8806071676975

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
misku schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:55:
Ik ben ook maar wat blij dat ik hem via ebay al binnen heb, wat een fijn apparaat is het!
Hoeveel heb je betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misku
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Meer dan in .nl, maar dat maakt mij niet veel uit, mijn iPhone was compleet fubar en ik liep rond met AH prepaid telefoon van 7 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Laatst online: 02-10-2024
Weet iemand tot wanneer de 'preorder' actie van Vodafone loopt?
Bij Gsmeasy is die bij een nieuw Vodafone abo gratis.

Zit nu bij T-mobile maar heb zitten rekenen en bij Vodafone ben ik per maand gezien over 2 jaar goedkoper uit. Ik heb alleen 50 min minder belminuten (ik bel amper) en het toestel is gratis en niet 200 euro zoals bij T-Mobile. Of zie ik iets over het hoofd.
Het gaat om de deze 2 abo's:
- Vodafone 2 jaar Bel+SMS+Web Smart 100 (100min, onbeperkt sms, 1gb internet)
- T-Mobile 2 jaar iSmart 150 (150min, 150 sms, 1000mb internet)

Vind actie van Vodafone wel nice. Is de telefoon branded of is dat niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
supestw schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:56:
Weet iemand tot wanneer de 'preorder' actie van Vodafone loopt?
Bij Gsmeasy is die bij een nieuw Vodafone abo gratis.

Zit nu bij T-mobile maar heb zitten rekenen en bij Vodafone ben ik per maand gezien over 2 jaar goedkoper uit. Ik heb alleen 50 min minder belminuten (ik bel amper) en het toestel is gratis en niet 200 euro zoals bij T-Mobile. Of zie ik iets over het hoofd.
Het gaat om de deze 2 abo's:
- Vodafone 2 jaar Bel+SMS+Web Smart 100 (100min, onbeperkt sms, 1gb internet)
- T-Mobile 2 jaar iSmart 150 (150min, 150 sms, 1000mb internet)

Vind actie van Vodafone wel nice. Is de telefoon branded of is dat niet bekend?
Ik heb ook dat Vodafone abonnement icm een GN besteld bij GSMeasy. Voor zover ik weet is de telefoon niet branded, daar is eerder in dit topic ook al een discussie over geweest.
Groot voordeel van dat Vodafone abonnement is dat je je bundel voor bellen, sms'en en internet ook kunt gebruiken in het buitenland.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ik krijg net een mailtje van vodafone dat ze hem nog steeds niet kunnen leveren..
Beste ..............................,

Je hebt op 28-11-2011 een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is: ........

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, wordt je direct gebeld om een afspraak voor de levering te maken.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone. Wil je liever iemand spreken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800-020 00 43.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incomer schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:06:
Ik krijg net een mailtje van vodafone dat ze hem nog steeds niet kunnen leveren..

[...]
Misschien hebben ze al een levering gehad en zijn die al op. Misschien dat je bij de volgende levering zit. Er zijn een hoop die hem al een tijd Ge-preorderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:54
Bij ThePhoneHouse zou hij binnen moeten zijn, gistermiddag (16.30) dit mailtje gehad:
ThePhoneHouse schreef:
Een tijdje geleden heb je je aangemeld op www.phonehouse.nl om je op de hoogte te laten houden over de nieuwe Samsung Galaxy Nexus telefoon. Wij zijn verheugd je te kunnen melden dat de Samsung Galaxy Nexus vanaf vandaag bestelbaar is. Klik hier om meteen naar onze site te gaan en de speciale Samsung Galaxy Nexus aanbiedingen te bekijken.
Wil je de Samsung Galaxy Nexus liever in de winkel kopen? Klik dan hier om de dichtsbijzijnde winkel bij jou in de buurt te zoeken.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zien je graag terug in één van onze winkels of in onze webshop: www.phonehouse.nl
Met vriendelijke groet,
The Phone House

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Mhm. De Nexus is bij The Phone House inderdaad verplaatst van de 'verwacht' pagina naar de normale site, maar als je doorklikt naar 'reserveren in een winkel' staat daar bij iedere winkel nog een wachttijd van 1-2 weken.

Het mailtje schrijft ook 'bestelbaar' en niet 'leverbaar'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09
Heeft iemand toevallig gisteren contact gehad met gsmtrack? Viel me op dat ze ineens bij kieskeurig in het lijstje stonden en de status van de telefoon wordt als 'beschikbaar' weergegeven. Ook via kieskeurig wordt het aanboden of het op voorraad is... ik heb ze zojuist gemaild om het te verifiëren.

http://www.gsmtrack.nl/lo...galaxy-nexus-i9250-black/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Je betaald alleen wel nog 70€ (Vodafone - Bel+Sms+Web Smart 150) voor de telefoon terwijl deze bij een redelijk aantal aanbieders gratis is voor hetzelfde abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door Revres op 03-12-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09
Klopt, maar ik wil het zelf als los toestel aanschaffen.. Dan is de prijs van €565,- heel redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog hoop dat we vandaag gebeld worden met "kom em maar ophalen"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gisteren gehaald bij saturn in duitsland anderhalf uur rijden, maar dan heb je ook wat! De speakers zijn idd wel erg zacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:58:
Heeft er iemand nog hoop dat we vandaag gebeld worden met "kom em maar ophalen"? :)
nope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Geslaagd, 30 km verder dan Aachen Saturn ligt Saturn Kerpen. Hadden ze er nog 4 toestellen, voor 529 euro raak :9~ :9~ :9~ :9~ :) :) :o

Dus bij Saturn Kerpen ( 30 km verder dan Aken) hebben ze voorraad :)

[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 03-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Is nou niemand die de Nexus in Duitsland heeft gehaald op het idee gekomen om er een paar extra mee te nemen en in NL weer door te verkopen?

Als je ze op Vraag & Aanbod zou zetten voor die 530 + een bijdrage in de benzinekosten zouden ze volgens mij als warme broodjes over de toonbank gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
nuveo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:31:
Is nou niemand die de Nexus in Duitsland heeft gehaald op het idee gekomen om er een paar extra mee te nemen en in NL weer door te verkopen?

Als je ze op Vraag & Aanbod zou zetten voor die 530 + een bijdrage in de benzinekosten zouden ze volgens mij als warme broodjes over de toonbank gaan..
Denk je? Had nog aan hetzelfde gedacht, maar vond het risico te groot. Why? Over een week is die in Nederland al goed leverbaar, dus teveel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:38:
[...]

Denk je? Had nog aan hetzelfde gedacht, maar vond het risico te groot. Why? Over een week is die in Nederland al goed leverbaar, dus teveel risico.
Mijn saldo reikt niet zo ver! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
Bij de phone house hadden ze een dummy telefoon.
Groot toestel, maar niet te groot. Ik heb geen grote handen, maar de perfecte grootte. Pffffuuuuhhh wat wil ik dat toestel graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Welke Phone House? Als ze die in elke winkel hebben ga ik ook kijken, al weet ik zeker dat ik de GN wil, wil ik 'm graag al in het echt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
ff beetje offtopic:
Hoe is de dekking en kwaliteit van het netwerk van Vodafone? Ik zit nu bij T-mobile en dat is nog steeds vaak maar zozo. Gaat voornamelijk om omgeving Rotterdam maar algmenen indrukken zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
alwaysleft schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:38:
[...]

In Nederland liggen de prijzen wel een stukje hoger. Zelfs als je er 550 van zou maken zit je onder de laagste pricewatch prijs, en dan is 'ie volgende week misschien nog steeds niet geleverd.

Ik had de verleiding iig niet kunnen weerstaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
supestw schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:58:
ff beetje offtopic:
Hoe is de dekking en kwaliteit van het netwerk van Vodafone? Ik zit nu bij T-mobile en dat is nog steeds vaak maar zozo. Gaat voornamelijk om omgeving Rotterdam maar algmenen indrukken zijn ook welkom.
Vodafone en T-mobile rond Rotterdam zijn ongeveer hetzelfde, de ene keer heb je als T-mobile vol bereik en zit Vodafone met 1 streepje te kloten, maar andersom is het precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
maar landelijk is vodafone 10x beter..

had eerst ook t-mobile maar heb zelfs het contract kunnen ontbinden zonder te betalen vanwege de slechte ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
El_V schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:44:
maar landelijk is vodafone 10x beter..

had eerst ook t-mobile maar heb zelfs het contract kunnen ontbinden zonder te betalen vanwege de slechte ontvangst
Klopt. Vodafone heeft goed 3G netwerk. TMobile redelijk bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
Nou ik heb hem besteld bij GSMEasy, gratis toestel met 2 jaar Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 (8 maanden 21,25 daarna 42,50 p maand) en gratis nummerbehoud. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb op de site staat op een plek levertijd ca 2 weken maar verder op weer 2-5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
Chris7 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:55:
Welke Phone House? Als ze die in elke winkel hebben ga ik ook kijken, al weet ik zeker dat ik de GN wil, wil ik 'm graag al in het echt zien.
Ik was bij de phone house in Rijswijk.
Ik gok wel dat elke phone house er eentje heeft hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Zit dus met een groupon voucher van de Phone House t.w.v. 120,-. Ben van plan om m'n abonnement te verlengen met Bel+SMS+Web Smart 100, maar ik zie deze telefoon niet op de website staan i.c.m. Vodafone? Weet iemand wat hier de reden voor is?

Daarnaast is het mij opgevallen dat de prijs voor het toestel i.c.m. dit abonnement nogal gedaald is in vergelijking met een paar weken terug (Studentmobiel is de prijs van 139 naar 39 gegaan?). Dus dat zou betekenen dat ik waarschijnlijk bij de Phone House geld overhoud van m'n voucher. Volgens de regels moet ik dat bedrag in 1x besteden, en mag dit ook voor accessoires worden gebruikt. Klopt het nou dat zij geen accessoires op de website verkopen? Anders ben ik wel geinteresseerd in die officiele Samsung accessoires (docking station b.v.), maar de vraag is natuurlijk ook weer wanneer deze uitkomen in NL en of de Phone House deze überhaupt gaat verkopen. Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Dubrillion schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:58:
[...]

Ik was bij de phone house in Rijswijk.
Ik gok wel dat elke phone house er eentje heeft hoor
Daar ben ik net ook geweest om even naar die dummy te kijken. Het ontwerp vind ik echt super, ligt goed in de hand en zeker geen cheap plastic gevoel. Ook even in m'n broekzak gedaan en dat zit ook prima, maar denk dat niet al m'n broeken zakken hebben die diep genoeg zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 03-12-2011 17:14 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Toestelprijs bij een verlenging Vodafone Smart 150 2 jaar:

Vodafone: € 35
GSMeasy: € 55
Belsimpel: € 62
Coolblue: € 77
Belcompany: € 100
Studentmobiel/gsmwijzer: € 105
Phonehouse: niet mogelijk?

Levertijden:

Vodafone online: 'woensdag bezorgd'
Vodafone winkels: 'volgende week'
GSMeasy: ?
Belsimpel: ?
Coolblue: woensdag bezorgd / woensdag in de winkels (?)
Belcompany: 'volgende week'
Studentmobiel: 'woensdag/donderdag bezorgd'
Phonehouse: '8 december'

Bij een verlenging is Vodafone zelf dus de goedkoopste optie, maar als de afdeling distributie net zo goed is als de afdeling communicatie ligt het toestel waarschijnlijk volgend weekend nog steeds niet in de winkels :O

[ Voor 88% gewijzigd door nuveo op 03-12-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
nuveo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:07:
Toestelprijs bij een verlenging Vodafone Smart 150 2 jaar:

Vodafone: € 35
GSMeasy: € 55
volgens mij is je research werk niet helemaal top:
http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=938&callme=

bij ismart vodafone 2 jaar is elke maandbedrag toestel gratis.

Ik wacht lekker tot hij in de winkel geleverd is, sta op verschillende lijsten en wanneer ik op internet zou bestellen zou ik achteraan in de lijst komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand weet algebeld.nl levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
kanem0chi schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:11:
[...]

volgens mij is je research werk niet helemaal top:
http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=938&callme=

bij ismart vodafone 2 jaar is elke maandbedrag toestel gratis.
De prijzen voor een nieuw abbo zijn niet hetzelfde als bij een verlenging! Verlenging is overal een paar tientjes duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Daar heb je gelijk in, hierin tegen neem ik ieder jaar of 2 jaar een nieuwe abbo. Zo zijn ze kosten niet hoger en is het tegenwoordig mogelijk om bij sommige winkels of providers gratis je nummer mee te nemen :)

En zoals GSMeasy aangeeft bij een nieuw abonnement:
http://www.gsmeasy.nl/com...ndelid_1=&f_id=938&callme

Nieuw abonnement - Met gratis nummerbehoud!
edit: Waarom neem je dan een verlenging als het duurder word?

[ Voor 6% gewijzigd door kanem0chi op 03-12-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Bij dezelfde provider blijven kan toch alleen maar met een 'verlenging'? Ik zit al bij Vodafone en wil ook bij Vodafone blijven, dan heb je volgens mij weinig keus behalve te verlengen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door nuveo op 03-12-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
nuveo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:53:
Bij dezelfde provider blijven kan toch alleen maar met een 'verlenging'? Ik zit al bij Vodafone en wil ook bij Vodafone blijven, dan heb je volgens mij weinig keus behalve te verlengen. :)
mijn abonnement loopt 31 dec. 2011 af bij vodafone. deze heb ik voor 30 november opgezegd, hierdoor kan ik gewoon weer een nieuw abonnement bij vodafone nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Dat kan natuurlijk wel, maar kan dat ook met nummerbehoud? Als ik erop google staat overal dat nummerbehoud bij dezelfde provider niet bestaat, dat dat nou juist een verlenging is, en dat providers daarnaast soms een wachttermijn hanteren voordat ze een nummer weer 'terugnemen', zodat een constructie met een prepaid kaart ertussen ook vaak niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig aan studentmobiel gevraagd als je hem wilt halen of hij dan maandag of dinsdag bij hun ligt. Of is het maandag bij hun binnen dinsdag versturen en woensdag in huis. Wil hem graag halen namelijk. Of zullen de meeste stiekem al een partij gisteren of vandaag hebben binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuveo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:07:
Coolblue: 'Reserveer nu en dit product ligt dinsdag 6 december vanaf 12.00 uur voor je klaar in onze winkel'
Op de site staat dat dit juist niet mogelijk is:

"Afhalen is niet mogelijk Helaas is het niet mogelijk je pre-order af te halen in één van onze winkels."

Hoe kom je aan die info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:48:
[...]
Op de site staat dat dit juist niet mogelijk is:

"Afhalen is niet mogelijk Helaas is het niet mogelijk je pre-order af te halen in één van onze winkels."

Hoe kom je aan die info?
Lijkt erop dat je gelijk hebt. Op http://www.pdashop.nl/win...axy-nexus-by-samsung.html staat mijn quote, maar als je doorklikt is het niet mogelijk om te kiezen voor afhalen. Waarschijnlijk is het dan bij Coolblue óf op woensdag thuisbezorgd, of op woensdag in de winkel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuveo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:37:
[...]

Lijkt erop dat je gelijk hebt. Op http://www.pdashop.nl/win...axy-nexus-by-samsung.html staat mijn quote, maar als je doorklikt is het niet mogelijk om te kiezen voor afhalen. Waarschijnlijk is het dan bij Coolblue óf op woensdag thuisbezorgd, of op woensdag in de winkel halen.
Maar ze hebben ze op voorraad dat is goed nieuws. Heb toch een beetje in gedachten dat ik word teleurgesteld deze week, na al die uitstel. Hoop dat ik hem maandag zelf bij studentmobiel kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Afhalen bij studentmobiel is een beetje 'n wassen neus, je moet het toestel éérst bestellen via de site, dan 'zodra het abonnement verwerkt is en het toestel op voorraad is' krijg je pas een afhaalbericht. Kan dus best dat je 'm pas over 2 weken af kan komen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuveo schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:06:
Afhalen bij studentmobiel is een beetje 'n wassen neus, je moet het toestel éérst bestellen via de site, dan 'zodra het abonnement verwerkt is en het toestel op voorraad is' krijg je pas een afhaalbericht. Kan dus best dat je 'm pas over 2 weken af kan komen halen..
Ik heb hem besteld een paar weken geleden. En heb ook telefonisch door gegeven dat ik hem wou ophalen, wat geen probleem was. Ik kon hem ophalen als hij binnen kwam. Ik ben erg benieuwd hoe jij aan twee weken komt. Zodra hij daar binnen is kan je hem direct ophalen, en gezien hij maandag of dinsdag binnenkomt wat hun zeggen, sta ik daar voor de deur.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:12:
[...]
Ik heb hem besteld een paar weken geleden. En heb ook telefonisch door gegeven dat ik hem wou ophalen, wat geen probleem was. Ik kon hem ophalen als hij binnen kwam. Ik ben erg benieuwd hoe jij aan twee weken komt. Zodra hij daar binnen is kan je hem direct ophalen, en gezien hij maandag of dinsdag binnenkomt wat hun zeggen, sta ik daar voor de deur.
Die 2 weken was maar een voorbeeld; stel dat de levering toch nog verder vertraagd is of dat de eerste batch niet groot genoeg is om alle preorders uit te kunnen leveren, zit je toch te wachten tot je een afhaalbewijs van ze krijgt. En in de tussentijd kan je waarschijnlijk niet annuleren omdat de verlenging/nummerbehoud al in gang is gezet.

't is maar een doemscenario, maar dan ga ik toch liever naar een winkel als Coolblue, waar je in de winkel kan zien of er voorraad is, en ter plekke alles regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuveo schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:52:
[...]

Die 2 weken was maar een voorbeeld; stel dat de levering toch nog verder vertraagd is of dat de eerste batch niet groot genoeg is om alle preorders uit te kunnen leveren, zit je toch te wachten tot je een afhaalbewijs van ze krijgt. En in de tussentijd kan je waarschijnlijk niet annuleren omdat de verlenging/nummerbehoud al in gang is gezet.

't is maar een doemscenario, maar dan ga ik toch liever naar een winkel als Coolblue, waar je in de winkel kan zien of er voorraad is, en ter plekke alles regelt.
Zodra je toestel nog niet binnen is kan je hem altijd nog annuleren. Pas als het toestel er is pas dan word je contract verwerkt dat 2 min duurt. Dan is annuleren niet meer mogelijk, wat dan niet uitmaakt want je toestel is binnen. Dus kan morgen ook nog even rond bellen door land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48
Goedkoopste versie op pricewatch is nu op amazon.de..is dit gewoon dezelfde versie als hier? Scheelt namelijk nogal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Toch ook maar voor een web 100 smart van vodafone bij gsmeasy gegaan. Misschien iets duurder dan sommige andere combinaties, maar wel 1gb data, 14mbps download en oneindig sms (wat ik niet veel meer gebruik, maar in dit geval gaat het gelukkig niet meer van mn belminuten af). Ben benieuwd of hij komende week geleverd wordt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
en 60 dagen bundel in buitenland vind ik ook niet onaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17
Bij een nieuw abo betaal je weer 30 euro aansluitkosten, bij een verlenging niet.
Maakt onder de streep dus niet zo heel veel uit (hooguit een eurotje of 10 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik ben aan het wachten wat sneller is bij vodafone.. in de winkel volgende week of online/telefonisch bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
Cache schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:26:
Toch ook maar voor een web 100 smart van vodafone bij gsmeasy gegaan. Misschien iets duurder dan sommige andere combinaties, maar wel 1gb data, 14mbps download en oneindig sms (wat ik niet veel meer gebruik, maar in dit geval gaat het gelukkig niet meer van mn belminuten af). Ben benieuwd of hij komende week geleverd wordt. :D
Een goedkopere combinatie voor een gebruiker die weinig belt een veel internet ben ik niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
El_V schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:04:
ik ben aan het wachten wat sneller is bij vodafone.. in de winkel volgende week of online/telefonisch bestellen.
Tsja, die winkel medewerkers heb je ook echt niets aan. Was vandaag nog even in de Vodafone winkel en daar zeiden ze dat het nog minimaal 2 weken zou duren voordat ie in Nederland uit kwam.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ja je moet idd net de goede treffen (eentje die enigszins weet waar hij over praat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Ach, hij wist in ieder geval over welke telefoon ik het had en probeerde me geen s2 aan te smeren, kudos to him ;)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
supestw schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:05:
[...]

Een goedkopere combinatie voor een gebruiker die weinig belt een veel internet ben ik niet tegengekomen.
Ik ook niet. Vandaar de keuze ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij werd ook bij Vodafone een GSll gesmeerd, maar ging uiteraard niet mee in de zee want Galaxy Nexus is tóch het toestel wat ik moet hebben!!

Morgen weer even Studentmobiel bellen hoe het ermee zit :D
Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste