Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:08:
Mij werd ook bij Vodafone een GSll gesmeerd, maar ging uiteraard niet mee in de zee want Galaxy Nexus is tóch het toestel wat ik moet hebben!!

Morgen weer even Studentmobiel bellen hoe het ermee zit :D
Dan hoop ik van je te horen :P
Ik heb hem daar ook besteld en word toch wel nieuwsgierig... :9
Heb hem namelijk al sinds 9-11 in bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:08:
Mij werd ook bij Vodafone een GSll gesmeerd, maar ging uiteraard niet mee in de zee want Galaxy Nexus is tóch het toestel wat ik moet hebben!!

Morgen weer even Studentmobiel bellen hoe het ermee zit :D
bij jou probeerde ze tenminste nog een android toestel aan te bieden, mij probeerde ze me de lumia 800 aan te smeren :P en daarna een Iphone :| ben er natuurlijk niet mee akkoord gegaan dus heb em gewoon via de vodafone site besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:22:
[...]

Laatste nieuws is dat je hem dinsdag of woensdag in huis zal hebben.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:45
Enig nieuws van de Phonehouse over wanneer zij hem binnen krijgen? Of is het nog steeds over 1 a 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:56:
[...]

Laatste nieuws is dat je hem dinsdag of woensdag in huis zal hebben.
Dat had ik inderdaad ook al gelezen op dit forum.
Ik kan er namelijk echt niet langer op wachten. 8)7
Ik hoop alleen dat studentmobiel dit morgen kan garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue vandaag trouwens even gebeld en een gepre-ordered apparaat is idd niet af te halen.

Bovendien is de actuele voorraadstatus die op de site staat gepresenteerd ook niet correct, want ze moeten een levering - naar verwachting maandag - nog ontvangen.

Ook enigszins tegenstrijdig dus. Mocht je het apparaat bestellen, zou je het dinsdag in huis hebben. Een garantie wist hij me echter niet te geven, dus morgen even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:42
Morgen ook Studentmobiel maar ff bellen, want ben toch bijna elke dag in Delft dus kan zo ff langswippen om mn Nexus in ontvangst te nemen :9

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:22:
[...]

Ik hou je op de hoogte, ga om 9:00 meteen bellen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:38:
Coolblue vandaag trouwens even gebeld en een gepre-ordered apparaat is idd niet af te halen.

Bovendien is de actuele voorraadstatus die op de site staat gepresenteerd ook niet correct, want ze moeten een levering - naar verwachting maandag - nog ontvangen.

Ook enigszins tegenstrijdig dus. Mocht je het apparaat bestellen, zou je het dinsdag in huis hebben. Een garantie wist hij me echter niet te geven, dus morgen even afwachten.
Ik moet Coolblue vandaag ook even bellen.
Zodra ze hem hebben ga ik er langs, al moet ik er een uur voor in de file staan >:)

Leverdatum staat nog steeds op 6 December (morgen)
Dat zou betekenen dat ze de telefoons vandaag binnen krijgen.
20 Minuten rijden vanaf me werk... ik zeg HEBBUUHNN _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 05-12-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Studentmobiel weet niet wanneer ze hem binnen krijgen. Ergens deze week, maar ze weten niet hoeveel ze er binnen krijgen.

Raar detail... op het eind van het gesprek zegt hij mooi 'op z'n vroegst volgende week'. Mogelijk versprak hij zich.

[ Voor 35% gewijzigd door Joost1991 op 05-12-2011 09:26 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag toch hopen dat Vodafone ze wel zo snel mogelijk binnenkrijgt, zonder dat ze moeten wachten op de levering van donderdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Cool Blue heeft een toezegging gehad dat ze vandaag in magazijn geleverd worden.
Dat betekent dat ze Dinsdag a Woensdag in de winkels liggen.
Je kan ze helaas pas reserveren als ze in de winkels zijn niet van te voren.
Helaas.... maar gelukkig kon hij mij wel verzekeren dat het nog deze week werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:34:
Cool Blue heeft een toezegging gehad dat ze vandaag in magazijn geleverd worden.
Dat betekent dat ze Dinsdag a Woensdag in de winkels liggen.
Je kan ze helaas pas reserveren als ze in de winkels zijn niet van te voren.
Helaas.... maar gelukkig kon hij mij wel verzekeren dat het nog deze week werd
Dan heeft Cool Blue altijd wel de juiste datum gehad want die staat al een hele poos op 6 December. Nu maar hopen dat Vodafone ze ook vandaag ontvangen en versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
disturbedmind schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:36:
[...]

Dan heeft Cool Blue altijd wel de juiste datum gehad want die staat al een hele poos op 6 December. Nu maar hopen dat Vodafone ze ook vandaag ontvangen en versturen..
Wereld winkel Cool Blue. Daar kan je wat vragen over de telefoon en dan weten ze waar je het over hebt.
Jammer dat je daar niet van te voren kan reserveren. Zit er wel over te denken als ze vandaag bellen dat hij bij de Vodafone winkel ligt dat ik alsnog tot morgen wacht om hem dan bij de Cool Blue te halen. Gelijk een verzekering erbij afsluiten en een bijpassende autohouder kopen.
Iemand anders die de telefoon tegen water en stootsschade verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag waren ze al in Nederland: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6577&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
lol, wel grappig verhaaltje.

maar ze waren al zeker 1 week in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hopelijk zitten wij allen bij de eerste batch.
Hebben meerdere mensen de dummy al gezien / vast gehouden.
Ik vind hem super in de hand voelen. Wel groot, maar niet te groot.
En ik heb echt geen grote handen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Doh, had besteld bij Expensys. Ik dus allemaal die DHL tracking website volgen... vrijdag avond is mn telefoon uit Londen vertrokken - en vervolgens nog nergens aangekomen, hij is dus al twee en een halve dag "in limbo". Vandaag is de DHL website natuurlijk down.

Eerste keer in mijn leven dat ik package tracking gebruik. Ben niet onder de indruk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vandaag toch wel iets te horen van vodafone.nl eigenlijk. Bij mij is de laatst gewijzigde status van 24-11-2011 en deze staat nog steeds op 'Bestelling wordt verwerkt.'

Wat is de status van andere mensen die op vodafone.nl besteld hebben op dit moment?

EDIT: Ik heb besteld met nummerbehoud van een pre-paid kaart.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Bij Vodafone besteld op 23-11-2011, orderstatus: Credit check OK. Waarschijnlijk komt dit door nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Vanmorgen typhone.nl gebeld. Vorige week gaven ze aan de toestellen 2 december binnen te krijgen, de meneer aan de telefoon vanmorgen had het over 13!! december. Dit schiet niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:28
@kontheur ik heb het zelfde, heb dan alleen vorige week maandag besteld (28-11-2011)
Er stond bij dat het door nummerbehoud 4 dagen zou duren, zijn nu al wat meer dagen voorbij.

Komt dit omdat de telefoon nog niet op voorraad is, dus word het pas aangepast als de telefoon verzonden word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
beugeldop schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:36:
Vanmorgen typhone.nl gebeld. Vorige week gaven ze aan de toestellen 2 december binnen te krijgen, de meneer aan de telefoon vanmorgen had het over 13!! december. Dit schiet niet echt op
Ja ze blijven lekker bezig op deze manier he?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 16-11-2011 09:49:33

Zou de <+:) mij nog blij maken vandaag?

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:28:
Ik hoop vandaag toch wel iets te horen van vodafone.nl eigenlijk. Bij mij is de laatst gewijzigde status van 24-11-2011 en deze staat nog steeds op 'Bestelling wordt verwerkt.'

Wat is de status van andere mensen die op vodafone.nl besteld hebben op dit moment?

EDIT: Ik heb besteld met nummerbehoud van een pre-paid kaart.
Bij mij staat hij nog steeds op:
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 16-11-2011 16:07:28
en dat is ook nog nooit veranderd..

@bigfooter

Met een beetje geluk krijgen wij hem tegelijk ;).

Edit:

Ik heb trouwens geen ervaring met pre orderen van de Vodafone webshop, heeft iemand hier goede ervaringen mee?

[ Voor 12% gewijzigd door disturbedmind op 05-12-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
ik heb vandaag een mailtje gehad van gsmeasy met een verwachten levertijd 1 tot 2 weken (ik heb hem zaterdag pas besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
supestw schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:40:
ik heb vandaag een mailtje gehad van gsmeasy met een verwachten levertijd 1 tot 2 weken (ik heb hem zaterdag pas besteld)
Misschien zit jij dan niet meer bij de eerste batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze vrijdag al aangekomen zijn in NL, zou je toch zeggen dat ze vandaag wel in de winkels liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:41:
Als ze vrijdag al aangekomen zijn in NL, zou je toch zeggen dat ze vandaag wel in de winkels liggen...
Of in ieder geval bij de magazijnen van Vodafone en dan vanmiddag versturen en morgen in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: bij redcoon valt ie ook te reserveren. Echter kon klantenservice mij geen datum geven waarop ze verwachten te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet op de chat komen van vodafone.nl om te vragen hoe het zit, ik krijg deze melding:
Uw ordernummer is niet bekend in onze database of er heeft een fout plaats gevonden in de aanvraag.
Wilt u hieronder uw gegevens a.u.b invullen zodat u voor ons herkenbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:46:
Ik kan ook niet op de chat komen van vodafone.nl om te vragen hoe het zit, ik krijg deze melding:

[...]
Dat heeft iedereen volgensmij... En als je een chat aanvraagt met je andere gegevens blijft hij hangen..

Ook hier is de status niet veranderd sinds bestellen (verlenging)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
Iwes schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:48:
[...]

Dat heeft iedereen volgensmij... En als je een chat aanvraagt met je andere gegevens blijft hij hangen..

Ook hier is de status niet veranderd sinds bestellen (verlenging)
Chat werkt niet, krijg je een of andere SQL foutmelding na een tijdje...
Mijn orderstatus (16-11) bij vodafone (verlenging) is ook nog steeds niet veranderd. Maar ik las een tijdje terug in dit topic dat wanneer je verlengd je status pas veranderd op het moment dat je het toestel al hebt. (tenminste dit was de ervaring van iemand anders) dus we wachten maar geduldig af en zingen nog maar wat <+:) liedjes *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Volgens de klantenservice word je gebeld door de koerier om een afspraak te maken voor de levering... Denk dat je dat ook eerder merkt dan een statusverandering..

Ben daar wel blij om trouwens, bij de order is m'n huisnummer-toevoeging weg en dat konden ze via de telefoon niet veranderen en ik moest het maar doorgeven bij de koerier. Anders staan ze bij de onderburen en die zeggen 'Er woont hier geen Iwes!'

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Iwes schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:59:
Volgens de klantenservice word je gebeld door de koerier om een afspraak te maken voor de levering... Denk dat je dat ook eerder merkt dan een statusverandering..

Ben daar wel blij om trouwens, bij de order is m'n huisnummer-toevoeging weg en dat konden ze via de telefoon niet veranderen en ik moest het maar doorgeven bij de koerier. Anders staan ze bij de onderburen en die zeggen 'Er woont hier geen Iwes!'
Ze bellen één a twee dagen van tevoren om een afspraak te maken.
Dus als je gebeld word dan duurt het nog twee dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:00:
[...]

Ze bellen één a twee dagen van tevoren om een afspraak te maken.
Dus als je gebeld word dan duurt het nog twee dagen
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is 'meh!'

Als de winkels op woensdag de voorraad krijgen was ik dus daar eerder geweest dan nu (als ik vandaag al gebeld word)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
net slecht nieuws gehad, levering is uitgesteld tot begin volgende week.

dus er zullen er meer last krijgen van dit probleem.... -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

in Amersfoort gaat alles om 13.00 uur open, dus dan ff een belrondje doen. Hopelijk is <+:) aardig vandaag met de leveringen :+

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denniz0229 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:03:
net slecht nieuws gehad, levering is uitgesteld tot begin volgende week.

dus er zullen er meer last krijgen van dit probleem.... -.-'
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Is toch niet verifieerbaar hoor...

maar van mijn ICT leverancier en een vriend van me die op kantoor werkt bij een grote telefoonwinkel keten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah.. Maar het zegt niets over andere winkels dus? Neem aan dat Vodafone sowieso wel krijgt, gezien de toestellen wel in Nederland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
het zegt niets over ALLE winkels, maar wel over een aantal.
welke precies weet ik ook niet.

derhalve ligt mijn toestel ook al in nederland sinds vrijdag, waarom ze dan nog niet geleverd worden is me ook een raadsel.

zelf zat ik te denken dat een aantal distributeurs eerst de OTA update gaan installeren voor zover dat nog niet is gedaan....

helaas moet ik het ook doen met een beperkte stroom van info, wat zwaar zuigt gezien ik nu geen apps kan gaan maken voor ICS, omdat ik ze eerst wil kunnen testen op een ICS telefoon en niet een aangepaste rom van iemand anders.

edit:
Joost1991 schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:16:
Studentmobiel weet niet wanneer ze hem binnen krijgen. Ergens deze week, maar ze weten niet hoeveel ze er binnen krijgen.

Raar detail... op het eind van het gesprek zegt hij mooi 'op z'n vroegst volgende week'. Mogelijk versprak hij zich.
deze verspreking lijkt dus bij te dragen aan het verhaal dat een deel pas volgende week beschikbaar is...

[ Voor 29% gewijzigd door Denniz0229 op 05-12-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
is er al meer concreet bekend over wanneer Studentmobiel ze op voorraad krijgt?
Maardiweb schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:11:
Morgen ook Studentmobiel maar ff bellen, want ben toch bijna elke dag in Delft dus kan zo ff langswippen om mn Nexus in ontvangst te nemen :9
Joost1991 schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:16:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
heb net een tweet naar vodafoneNL gestuurd of er meer nieuws was met dit als antwoord: http://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/143633829083627520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
El_V schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:20:
heb net een tweet naar vodafoneNL gestuurd of er meer nieuws was met dit als antwoord: http://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/143633829083627520
De mensen van Vodafone zijn helemaal niet goed ingelicht.
Bij de ene Vodafone winkel heb ik gereserveerd. Toen ik bij een
andere Vodafone winkel wilde reserveren gaven ze aan dat ze dit nooit doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
El_V schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:20:
Je zou denken dat ze nu toch al wel een accurate datum kunnen geven. En als er vertraging is dat ze dat dan gewoon eerlijk zeggen niet er om heen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI: als je bij vodafone de GN hebt aangevraagd met nummerportering, wachten ze eerst tot de telefoon leverbaar is, dan vragen ze portering aan en als die geaccepteerd is, sturen ze de telefoon op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:23:
FYI: als je bij vodafone de GN hebt aangevraagd met nummerportering, wachten ze eerst tot de telefoon leverbaar is, dan vragen ze portering aan en als die geaccepteerd is, sturen ze de telefoon op....
Gelukkig is die van mij een verlenging die al is ingegaan, dus in principe zouden ze hem gelijk naar mij kunnen sturen als ze binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:23:
[...]

Je zou denken dat ze nu toch al wel een accurate datum kunnen geven. En als er vertraging is dat ze dat dan gewoon eerlijk zeggen niet er om heen praten.
Tuurlijk ze weten precies wanneer hij binnenkomt. Als hij er niet al is. De bestelling die hun gedaan hebben kunnen ze gewoon volgen. En ik word er heel chagrijnig om dat ze nu weer met datums beginnen te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:28:
[...]

Tuurlijk ze weten precies wanneer hij binnenkomt. Als hij er niet al is. De bestelling die hun gedaan hebben kunnen ze gewoon volgen. En ik word er heel chagrijnig om dat ze nu weer met datums beginnen te gooien.
Samsung heeft Vrijdag een perslancering gegeven.
Moeten ze daar niet te horen hebben gekregen:
Ze zijn hier op Schiphol, Maandag in het magazijn en Dinsdag a Woensdag heeft de klant hem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:28:
[...]

Da's onzin, ze weten niet precies wanneer hij binnenkomt... Hij wordt steeds door de leverancier naar voren geschoven en zelfs de data die de leveranciers aan de afnemers geeft blijkt vaak achteraf niet te kloppen.

Als jij 500 samsung nexus toestellen hebt besteld dan kan er misschien bij je leverancier wel heel leuk een leverdatum bij je bestelling staan maar je kunt er op dat moment al min of meer van uit gaan dat dat niet klopt, dus moet je als dealer maar zien wat je je klanten gaat melden. Safe spelen is dan de beste optie; als Samsung zegt week 49 dan moet je als leverancier beter week 50 of zelfs 51 zeggen..

Dit is zo bij alle merken, maar Apple is hier overigens wel de koning in, die presteren het zelfs om een harde datum af te spreken voor leveranties en vervolgens 1 dag voor de levering alsnog het hele boeltje uit te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Coolblue (via twitter) is vrij positief over vandaag:
Wij verwachten deze inderdaad vandaag binnen te krijgen. Zodra deze binnen is maken we hier foto van en posten we het op Twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dat was aan mij :P Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:58:
hehe, dat was aan mij :P Ik ben heel benieuwd!
Las je bericht inderdaad op Twitter.
Kan ik hieruit concluderen als ik mijn abo in de winkel afsluit en overstap van
KPN naar Vodafone, dat ik vervolgens een week later nog eens terug kan naar
de winkel om me telefoon op te halen? Of geldt dit alleen als je hem online bestelt?
Heb dit namelijk nog nooit eerder meegemaakt en sluit altijd in de winkel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat eerste blijkbaar.. ik denk dat vodafone nogal eens weigert of t mss als eis stelt.. behoorlijk irritant.. maar ja, ze zijn wel de goedkoopste met de GN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:11:
Dat eerste blijkbaar.. ik denk dat vodafone nogal eens weigert of t mss als eis stelt.. behoorlijk irritant.. maar ja, ze zijn wel de goedkoopste met de GN
Zo als dat zo is begin ik wel heel erg te twijfelen of ik niet gewoon lekker bij KPN blijf en dan een WebXL abbonement afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even studentmobiel gebeld en ze hebben nu nog geen levering gehad. Kan vandaag nog komen, En anders morgen. Zit wel bij de eerste levering (16-11 besteld) wat goed is om te horen. Heb hem op afhalen gezet zodat je vrijwel direct een mailtje krijgt als hij binnen is en klaar ligt. Als hij binnen komt gaan ze er gelijk mee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.w.l.
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-02 14:34
waarom is de GN zoveel goedkoper in duitsland vergeleken met nederland. want ik overweeg hem bij amazon te bestellen of zou ik dit niet moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Tegen mij wordt weer wat anders gezegd telefonisch bij Studentmobiel. Ze kregen vorige week donderdag te horen dat er volgende week een levering zou komen. Dus vandaag of morgen kon er wat binnen komen. Hij kon echter niet met zekerheid zeggen of er iets binnen zou komen vanwege de vertragingen die er al geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:08:
[...]

de winkel om me telefoon op te halen? Of geldt dit alleen als je hem online bestelt?
je moet dan terug. ze geven de telefoon niet eerder als dat je nummerbehoud goedgekeurd is.
hoe belachelijk ook, want ze mogen nummerbehoud sinds 2008 niet meer weigeren...

maar ja, voor mij toen der tijd (3 jaar geleden) ook de reden om bij KPN te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook even Studentmobiel.nl gebeld en hun hebben het volgende aan mij meegedeeld:

'We hebben donderdag bij onze leverancier gevraagd hoe het zat en hun hadden aan ons meegegeven dat wij het vandaag of anders morgen het binnen krijgen. U krijgt meteen een e-mail wanneer uw telefoon klaar staat en wordt verzonden.'

Dus, ik vroeg aan hun, weet u het zeker dat het deze week zal worden uitgedeeld, waarop hun antwoord volgde:

'Daar kunnen wij niet zeker van zijn.'
Joost1991 schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:30:
Tegen mij wordt weer wat anders gezegd telefonisch bij Studentmobiel. Ze kregen vorige week donderdag te horen dat er volgende week een levering zou komen. Dus vandaag of morgen kon er wat binnen komen. Hij kon echter niet met zekerheid zeggen of er iets binnen zou komen vanwege de vertragingen die er al geweest zijn.
Zag pas net jou bericht nadat ik het had geplaatst, onze dingen matchen met elkaar.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:08:
[...]

Voor degene die meelezen en mij willen helpen ;)
Ik wil graag overstappen naar Vodafone. Ik ga echter niet nog een week wachten als de telefoon gewoon op voorraad is. Ik wil graag Vodafone voor de hoge datalimieten en de snelheid. De KPN WebXL abbonementen hebben echter ook 14.4mb snelheid. Bij het abo wat ik wil zit 750mb data en mijn ervaring bij KPN is dat ik nooit hoger zit als 200 mb. Voor de rest altijd goede ervaring met KPN. Reden om over te stappen of morgen/Woensdag gewoon verlengen bij KPN :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Zelf heb ik besteld bij Algebeld.nl, ik wil die mensen niet weer lastig vallen met een e-mail vandaag, liever dat ze zich bezig houden met leveringen uitpakken :+ Maar bij de GN staat niet meer de tekst "Verwacht eind november 2011, pre-order nu om als eerste... bla bla". De pagina ziet er nu eigenlijk uit als elke andere, er staat alleen niet "Direct Leverbaar" bij, maar dat kan zijn omdat ze al verwachten alle voorraad aan de pre-orders kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
lekker bij KPN blijven Dubrillion.

de kans dat je ineens over je 750mb heen gaat is zeer klein als je nu max 200 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:28
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:32:
[...]

Voor degene die meelezen en mij willen helpen ;)
Ik wil graag overstappen naar Vodafone. Ik ga echter niet nog een week wachten als de telefoon gewoon op voorraad is. Ik wil graag Vodafone voor de hoge datalimieten en de snelheid. De KPN WebXL abbonementen hebben echter ook 14.4mb snelheid. Bij het abo wat ik wil zit 750mb data en mijn ervaring bij KPN is dat ik nooit hoger zit als 200 mb. Voor de rest altijd goede ervaring met KPN. Reden om over te stappen of morgen/Woensdag gewoon verlengen bij KPN :?
Je moet zelf de keuze maken natuurlijk, vodafone heeft ook nog een paar andere leuke dingen zoals 60 dagen je bundel in het buitenland te mogen gebruiken..

Verder maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:28
b.w.l. schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:29:
waarom is de GN zoveel goedkoper in duitsland vergeleken met nederland. want ik overweeg hem bij amazon te bestellen of zou ik dit niet moeten doen?
Bij Amazon.de overigens pas weer vanaf 8-12 leverbaar. MediaMarkt Nordhorn pas over 2 weken vermoedelijk weer voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Denniz0229 schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:33:
lekker bij KPN blijven Dubrillion.

de kans dat je ineens over je 750mb heen gaat is zeer klein als je nu max 200 hebt.
Dank jullie voor jullie medewerking ;)
Wilde graag naar Vodafone, maar als ik dan nogmaals twee weken moet wachten voor ik me toestel meekrijg |:( . Dan neem ik een WebXL abbonement en heb ik ook gewoon 14.4mb snelheid en direct mijn prachtige Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:03:
[...]

Dank jullie voor jullie medewerking ;)
Wilde graag naar Vodafone, maar als ik dan nogmaals twee weken moet wachten voor ik me toestel meekrijg |:( . Dan neem ik een WebXL abbonement en heb ik ook gewoon 14.4mb snelheid en direct mijn prachtige Nexus
Dat wil ik ook het liefste doen aangezien ik ook nu bij KPN zit en naar een WebXL abbo wil.
Alleen de kosten bij KPN blijven erg hoog tegenover VF.

(nieuw) 150 abbo bij VF: onbeperkt sms, 150 bel minuten, 1.2GB data 14.4, GN gratis. (eerste 8 maanden 50% korting)
(verlening) 275 abbo bij KPN: 275 minuten of sms, 750MB data 14.4, GN 145€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
even bellen, zeggen dat bij nieuw de korting hoger is.
het bla bla verhaal afwachten van hun, zodra ze klaar zijn even melden dat je per direct je abbo opzegt.
je wordt doorverbonden naar afdeling klantbehoud, deze doen je dezelfde aanbieding als een nieuw abbo maar dan voor je verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
Helaas verkoopt KPN zelf de GN nog niet dus is nutteloos om het te doen doen bij hun. Of zie ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
oei daar heb je een punt.
even vergeten, mijn excuus.

ja dan zit er niets anders op als duur betalen of toch overstappen.

nogmaals excuus, zit zelf al een aantal jaar bij een onafhankelijke reseller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Hier in Ede eens naar de MM en Bel company gelopen.

alletwee geven ze aan overmogen te kunnen leveren.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik hoop dat dit toestel snel te vinden is op de Vodafone personeelsaanbiedingen pagina. Is hier misschien iemand met insider informatie? :P

Ga deze week maar eens in de winkel kijken om het uiterlijk te beoordelen. Maar ik weet vrijwel zeker dat dit toestel mijn Meizu M9 gaat aflossen :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duderuud schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:24:
Hier in Ede eens naar de MM en Bel company gelopen.

alletwee geven ze aan overmogen te kunnen leveren.
Ook rondje Lelystad en Almere gebeld. Ook nog niet binnen. Meeste word er niet geleverd op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb de bestelling geplaatst bij Cool Blue. Vind het een goede winkel en geven meerdere keren vandaag aan dat ze morgen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

belcompany en telefoonkopen in amersfoort hebben ook nog niets... phonehouse nam de telefoon niet op -_-

ja, een telefoonwinkel was telefonisch niet bereikbaar...

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
XMassacre schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:40:
belcompany en telefoonkopen in amersfoort hebben ook nog niets... phonehouse nam de telefoon niet op -_-

ja, een telefoonwinkel was telefonisch niet bereikbaar...
Hahaha vodafone spant de kroon.
Wil je bellen voor voorraad: wij raaden u aan om naar de dichtstbij zijnde Vodafone winkel te gaan.
Ze hebben één nummer voor alle Vodafone winkels in Nederland (Op Delft na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:47:
[...]

Hahaha vodafone spant de kroon.
Wil je bellen voor voorraad: wij raaden u aan om naar de dichtstbij zijnde Vodafone winkel te gaan.
Ze hebben één nummer voor alle Vodafone winkels in Nederland (Op Delft na)
klopt, je kunt na wat googlen wel telefoonnummers van individuele winkels vinden, maar daarbij wordt de verbinding direct afgekapt...

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
XMassacre schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:51:
[...]

klopt, je kunt na wat googlen wel telefoonnummers van individuele winkels vinden, maar daarbij wordt de verbinding direct afgekapt...
Heb ik inderdaad ook geprobeerd.
Dan krijg je te horen dat het nummer niet meer in gebruik is.
Ik kon dus naar de Vodafone winkel rijden om hem te reserveren wat ze dus wel
in Delft doen en niet in Rijswijk |:( .
Toch maar verlengt bij KPN via Cool Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Coolblue gaat het morgen NIET leveren.
Net gehoord via de klantenservice.

Waarschijnlijk einde van de week, begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Net een losse galaxy nexus besteld bij pdashop/coolblue, van te voren gebeld of het nog zin had te pre orderen. Ja meneer dat heeft nog zin anders zou het preorder knopje verdwijnen. Bestel ik hem. Krijg ik op de mail een leverdatum 12 december:S

- ow leuk weer dat ze mij wat anders vertellen als ik ze net nog bel -

[ Voor 13% gewijzigd door RemcoINC08 op 05-12-2011 14:14 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
begint erg vervelend te worden dat uitstellen iedere week. hopelijk dat vodafone nu wel ECHT gaat leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

k ga vanmiddag ook gewoon nog ff de winkels fysiek langs, wil hem toch los, dus het soort abbo's wat ze verkopen maakt me niet uit ;)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Ha. In ieder geval ons lesje geleerd voor de Nexus 4/5: gewoon meteen bij de launch even op en neer naar de UK/Duitsland/whatever land tegen die tijd als eerste aan de beurt is; leveren in Nederland is blijkbaar lastiger dan rocket science..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:13:
Net een losse galaxy nexus besteld bij pdashop/coolblue, van te voren gebeld of het nog zin had te pre orderen. Ja meneer dat heeft nog zin anders zou het preorder knopje verdwijnen. Bestel ik hem. Krijg ik op de mail een leverdatum 12 december:S

Meen je niet?
Ik heb ze vanmorgen gebeld: Ja meneer, wij hebben een toezegging gehad dat we ze vanmiddag binnen krijgen. Ik bestel hem een klein uurtje geleden met een KPN verlenging met leverdatum: 6 December. Ook op hun Twitter pagina staat nog niks, terwijl al 3 mensen er om gevraagd hebben om op de hoogte te worden gehouden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Ja dat meen ik wel ik ga ze nu bellen wat dit voor grappen zijn. Als je niet weet wanneer die komt zeg het dan maar ga niet zeggen 6 december en op je site zetten 6 december en als je dan eenmaal besteld hebt maandag de 12e.
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:18:
[...]

Meen je niet?
Ik heb ze vanmorgen gebeld: Ja meneer, wij hebben een toezegging gehad dat we ze vanmiddag binnen krijgen. Ik bestel hem een klein uurtje geleden met een KPN verlenging met leverdatum: 6 December. Ook op hun Twitter pagina staat nog niks, terwijl al 3 mensen er om gevraagd hebben om op de hoogte te worden gehouden 8)7

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welcome to the club, dat gaat al meer dan 'n maand zo...
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:20:
Ja dat meen ik wel ik ga ze nu bellen wat dit voor grappen zijn. Als je niet weet wanneer die komt zeg het dan maar ga niet zeggen 6 december en op je site zetten 6 december en als je dan eenmaal besteld hebt maandag de 12e.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Ik neem het de winkels niet echt kwalijk, Samsung veel meer. De winkels zitten natuurlijk ook in een vervelende positie, aan de ene kant aan het lijntje gehouden worden door de leveranciers, aan de andere kant iedere dag tientallen tweakers aan de klantenservice hangen wanneer er nou geleverd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Net gebeld met coolblue, de eerste levering is dus al uitverkocht. De tweede levering word "waarschijnlijk" maandag geleverd. Intern op de site was de datum naar 12 dec verplaatst en extern zou dit zo worden aangepast.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:28:
Net gebeld met coolblue, de eerste levering is dus al uitverkocht. De tweede levering word "waarschijnlijk" maandag geleverd. Intern op de site was de datum naar 12 dec verplaatst en extern zou dit zo worden aangepast.
Ik bestel hem net met leverdatum 6 december.....
NIET 12 DECEMBER. Ik heb ze vanmorgen gebeld.
Dan had ie mij al kan vertellen dat de eerste levering uitverkocht was toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:13:

Ik heb trouwens nog wel 6 december staan in mijn bevestiging mail.
Ga er niet vanuit, maar dan zou ik dus de laatste zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een dynamische wereld, d'r zijn waarschijnlijk veel bestellingen geweest in de tussen tijd...
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:30:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:30:
[...]

haha ja bij mij toch ook. Ik bel ze jongens heeft het nog zin om te pre-orderen want er zijn er natuurlijk al veel besteld. Ja meneer er zijn er nog voldoende. Nou prima ik dus besteld net als jij. Geen woord over een eerste of tweede levering. Wat staat er in jouw bevestigings mail dan? ook dit

bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op maandag 12 december 2011.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
en op de site van coolblue (be toch) is het aangepast naar 12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Als je die telefoon morgen wil moet je bestellen bij Expansys.nl.

Betaal je iets meer maar heb je hem wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:34:
[...]

haha ja bij mij toch ook. Ik bel ze jongens heeft het nog zin om te pre-orderen want er zijn er natuurlijk al veel besteld. Ja meneer er zijn er nog voldoende. Nou prima ik dus besteld net als jij. Geen woord over een eerste of tweede levering. Wat staat er in jouw bevestigings mail dan? ook dit

bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op maandag 12 december 2011.
Nope dit: ''U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is bellen wij u om een afspraak voor aflevering te maken. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op dinsdag 6 december 2011.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Hmm ziet er naar uit dat er dan toch een eerste levering binnen is en dat ik dus nog een week kan wachten.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
@Hsmade: Toch ook maar voor KPN gekozen?
Ik heb de zelfde overweging als jou gemaakt.
Ze zouden binnen twee uur bellen. Ze hebben nog een uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:38:
@Hsmade: Toch ook maar voor KPN gekozen?
Ik heb de zelfde overweging als jou gemaakt.
Ze zouden binnen twee uur bellen. Ze hebben nog een uur ;)
Jup, geen zin om op VF te wachten. Ik kom van t-mob, dus alles is beter. En de gratis hotspots is ook wel een voordeel bij KPN.
Via twitter zegt pdashop dat ze straks meer info hebben.. t zal wel flinke chaos zijn daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:39:
[...]

Jup, geen zin om op VF te wachten. Ik kom van t-mob, dus alles is beter. En de gratis hotspots is ook wel een voordeel bij KPN.
Via twitter zegt pdashop dat ze straks meer info hebben.. t zal wel flinke chaos zijn daar...
Ik zag het. Heb zelf geen Twitter, maar ben het nieuws aan het volgens op Cool Blue.
Ben jij wel al gebeld voor verdere informatie?
Pagina: 1 ... 13 ... 29 Laatste