Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, nog niets gehoord.. Ik denk dat ze zoveel bestellingen hebben dat t wel wat langer gaat duren voordat ze iedereen gebeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaarts
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2022
Ter info:
30-11-2011 heb ik een nieuw abonnement bij de Vodafone winkel in de Piazza te Eindhoven aangevraagd, nu was ik erg benieuwd of hij deze week binnen kwam dus net gebeld met de Vodafone klantenservice:

Zei vertelde mij dat de GN niet bij de levering van a.s. woensdag zit en adviseerde mij om a.s. vrijdag terug te bellen om te kijken of hij dan bij de levering zit. ;(

Nu hoop ik toch echt dat Vodafone ze vrijdag wel geleverd krijgt....
KAN NIET WACHTEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Er staat nu inderdaad 12 december op de Smartphoneshop site |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 05-12-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Dus: als iemand nog naar Duitsland gaat, neem er gerust wat extra mee, want het ziet er naar uit dat het toestel volgende week zelfs nog niet normaal leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Ja inderdaad het is aangepast. Lijkt me toch niet moeilijk om te checken OF er geleverd word en zo ja HOEVEEL er dan in de levering zitten, maar blijkbaar is het lastig. Wie levert die telefoons eigenlijk een soort importeur van samsung?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
nuveo schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:45:
Dus: als iemand nog naar Duitsland gaat, neem er gerust wat extra mee, want het ziet er naar uit dat het toestel volgende week zelfs nog niet normaal leverbaar is.
Misschien dat ik inderdaad wel even rijd voor de handel.
We beginnen met bieden vanaf 650 EURO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Lol... Expansys.nl nogmaals bied aan voor 625. Levertijd is 1-2 dagen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben NET gebeld door Cool Blue voor mijn gegevens.
De levering verwachten ze nog steeds vandaag.
Komt hij vandaag dan heb ik hem morgen / Woensdag.
Ik zou dus nog wel bij de eerste levering zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Telekom Telekom gebeld en die heeft de leverancier opgebeld. Hij komt vandaag of morgen bij de webwinkel binnen, Van vertragingen is geen kennis van. Dat betekend dus dat hij gewoon Dinsdag of Woensdag geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:41
Het blijft angstvallig stil vanuit de koele blauwe mensen... Ineens springt de datum 6 dagen vooruit, maar ze hebben dit nog niet aan hun klanten bekend gemaakt .. Althans, ik heb nog niets vernomen.
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:53:
Heb je een Coolblue account?
Wat zegt jouw account voor datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:53:
Ja en dat vind ik dus zo vreemd zelfs bij jou zeggen ze dus we verwachten hem vandaag. Maar ook al zit je dus blijkbaar bij de eerste levering heb je nog geen zekerheid.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Sypher schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:59:
Het blijft angstvallig stil vanuit de koele blauwe mensen... Ineens springt de datum 6 dagen vooruit, maar ze hebben dit nog niet aan hun klanten bekend gemaakt .. Althans, ik heb nog niets vernomen.

[...]

Heb je een Coolblue account?
Wat zegt jouw account voor datum?
Ja ik heb een Cool Blue account.
Als ik me bestelling wilt uitklappen laat hij niks zien.
In me bestelling in de mail staat 6 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coolblue zei mij dat ze nog apart gaan bellen voor een leverafspraak, ze belden nu voor controle van gegevens. Maar ik heb ook nog niet een plaatje op twitter gezien van ze, tis dus nog niet binnen uberhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:01:
coolblue zei mij dat ze nog apart gaan bellen voor een leverafspraak, ze belden nu voor controle van gegevens. Maar ik heb ook nog niet een plaatje op twitter gezien van ze, tis dus nog niet binnen uberhaupt
Dat heb ik ook te horen gekregen.
De afleverafspraak bellen ze nog.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het deze week wordt.
Samsung heeft het op Nu.nl gezet dat hij vanaf deze week in de winkels zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
weer nieuws via twitter op mijn vraag:

We hebben zojuist van de leverancier te horen gekregen dat ze later worden geleverd, onze excuses voor het ongemak!

Dus als ik het zo lees is dus niemand morgen voorzien van zijn telefoon.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:05:
weer nieuws via twitter op mijn vraag:

We hebben zojuist van de leverancier te horen gekregen dat ze later worden geleverd, onze excuses voor het ongemak!

Dus als ik het zo lees is dus niemand morgen voorzien van zijn telefoon.
Ik zie het...... Ik mag niet schelden dus ik hou het netjes.
Zou het graag willen......
Nexus why are you keeping me waiting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:01:
Bij Coolblue gebeurd er tenminste nog wat, bij VF zelf blijft het nog steeds erg stil..

Ik lees net op de twitter van coolblue (https://twitter.com/#!/coolblue_nl) dat er vertraging is bij de leverancier.

[ Voor 12% gewijzigd door disturbedmind op 05-12-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
disturbedmind schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:07:
[...]

Bij Coolblue gebeurd er tenminste nog wat, bij VF zelf blijft het nog steeds erg stil..
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr :? ----------------------------------------------------------------Geachte heer :? ,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl. Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar: NIEUWE LEVERDATUM 12-12-2011----------------------------------------------------------------Samsung Galaxy Nexus i9250

Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website: http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice/email Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:08:
[...]

WIJZIGING LEVERDATUM Order nr :? ----------------------------------------------------------------Geachte heer :? ,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl. Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar: NIEUWE LEVERDATUM 12-12-2011----------------------------------------------------------------Samsung Galaxy Nexus i9250

Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website: http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice/email Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Smartphoneshop.nl
Blijkbaar word het weer een week opgeschoven :F . En wat is er gebeurd met die lading vanuit schiphol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
disturbedmind schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:09:
[...]

Blijkbaar word het weer een week opgeschoven :F . En wat is er gebeurd met die lading vanuit schiphol?
Allemaal gestolen denk.
Ik word echt gek ervan....
Ik belde ze vanmorgen nog op: ''Word het nog deze week want mijn abbonement loopt 12 December af?
Ja dat moet lukken''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Beetje flauw, kunnen ze nu nog meer rente trekken van ons geld.
Ze mogen wel een screenprotector er tegenaan gooien om de pijn te verzachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Net een mail gehad van pdashop, levering uitgesteld tot 12-12-2011.... dit houdt in dat of ik zit niet in de eerste batch uitleveringen zit... of er is idd een vertraging waardoor het toestel idd er pas de 12 dec. is.
Zeer jammer, hoopte echt op morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GrandPuba schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:14:
Net een mail gehad van pdashop, levering uitgesteld tot 12-12-2011.... dit houdt in dat of ik zit niet in de eerste batch uitleveringen zit... of er is idd een vertraging waardoor het toestel idd er pas de 12 dec. is.
Zeer jammer, hoopte echt op morgen!
Volgens mij zit niemand in de eerste levering.....
Nog even en dan kunnen we onze bestelling omzetten naar een Galaxy S3.
Toch gek dat Engeland hem onverwacht op de 17de krijgt. Duitsland ook dan opeens
en Nederland word maar verlaat. één week, twee weken, drie weken en we gaan nu naar een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Blijkbaar word het weer een week opgeschoven . En wat is er gebeurd met die lading vanuit schiphol?
Die ligt bij vodafone op mij te wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Weet niet of er wel mensen een mail hebben gehad dat zij hem wel geleverd zullen krijgen.... vandaar ook een aanname.
Duurt nu wel lang idd, vind het maar een vreemde gebeurtenis op deze manier... dat uitstellen had ik eerst zoiets van ik ga uit van 6 dec. dat ene weekje maakt ook niet uit ( eigenlijk gehoopt op vorige week ), inmiddels komt er weer een week bij...
Duitsland heeft hem idd vorige week uitgeleverd gehad... wat is er dan aan de hand waarom het nu niet uitleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Zojuist gebeld met de klantenservice van Vodafone. In het kort: mijn toestel gaat morgen naar de koerier, overmorgen of de dag erna in huis. Ik heb op 21 november een verlenging gedaan via de website van Vodafone.

Die drie elementen zijn van belang voor het bepalen van het tijdstip van de levering:
  • Datum spreekt voor zich lijkt me (first come, first serve).
  • Bij verlengingen wordt een bestelling meteen verwerkt. Bij nieuwe aansluitingen wordt de aanvraag van het abonnement gezamenlijk gedaan met de aanvraag voor nummerbehoud, en pas verwerkt op het moment dat er een toestel aan gekoppeld kan worden (IMEI-nummer). Een bestelling geldt dan virtueel als gedaan op de datum dat de aanvraag ingevoerd wordt, niet op het moment dat je de bestelling hebt gedaan.
  • Bestellingen via andere kanalen (winkel, telefoon) hebben mogelijk andere werkprocessen met ditto levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Volgens mij zijn de huidige Vodafone aanbiedingen / prijzen geldig tot 12 december... wordt wel spannend hoe het plaatje er dan weer uit komt te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

digitalhardc0r3 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:20:
[...]

Die ligt bij vodafone op mij te wachten? :)
:Y en op mij!
Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:18:
[...]

Volgens mij zit niemand in de eerste levering.....
Nog even en dan kunnen we onze bestelling omzetten naar een Galaxy S3.
Toch gek dat Engeland hem onverwacht op de 17de krijgt. Duitsland ook dan opeens
en Nederland word maar verlaat. één week, twee weken, drie weken en we gaan nu naar een maand :(
Mja, ik heb inmiddels ook iets van 'hoe moeilijk kan het zijn?'

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net maar weer even met studentmobiel contact opgenomen. Hun weten nu nog niets van een vertraging. Maar wat er niet is kan natuurlijk altijd komen. Hun gaan nog steeds van deze week uit. Ze hebben ook geen idee hoeveel ze er binnen gaan krijgen. Toch maar even gevraagd als ik hem ergens kon halen dat ik hem bij hun kan annuleren. Dat is geen probleem kan hem gewoon annuleren. Toch maar deze week blijven rond bellen zolang ik niks van hun hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
tiefschwarz schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:24:
Zojuist gebeld met de klantenservice van Vodafone. In het kort: mijn toestel gaat morgen naar de koerier, overmorgen of de dag erna in huis. Ik heb op 21 november een verlenging gedaan via de website van Vodafone.

Die drie elementen zijn van belang voor het bepalen van het tijdstip van de levering:
  • Bij verlengingen wordt een bestelling meteen verwerkt. Bij nieuwe aansluitingen wordt de aanvraag van het abonnement gezamenlijk gedaan met de aanvraag voor nummerbehoud, en pas verwerkt op het moment dat er een toestel aan gekoppeld kan worden (IMEI-nummer). Een bestelling geldt dan virtueel als gedaan op de datum dat de aanvraag ingevoerd wordt, niet op het moment dat je de bestelling hebt gedaan.
  • Bestellingen via andere kanalen (winkel, telefoon) hebben mogelijk andere werkprocessen met ditto levertijden.
Dat is goed nieuws! Ik heb pas 1dec verlengd, dus hoop dat ik nog bij de eerste batch zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

En ze weten ZEKER dat ze 't spul echt binnen hebben? :o

Ik heb 'm hier ook op de 21e verlengd via de website *O*

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind

Laten we hopen. Ik heb hem ook wezen verlengen via de website maar dan op 16 November dus in principe verwacht ik hem ook op dezelfde dag als jij dan wel niet eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Nou ik vraag me af of iemand hem wel binnen heeft. Ik bedoel Vodafone en Coolblue zijn beiden geen kleine jongens, en hebben dus wel aardige aantallen besteld, en als die hem al niet binnen krijgen wie dan wel.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Ga er maar niet vanuit jongen.
Ik heb op 23 November een bestelling geplaatst... TELEFONISCH
Je zou denken dat ze het dan nog wel herinneren en niet over het hoofd zien.
Meneer was heel aardig en vertelde me netjes dat ik op de hoogte gehouden zou worden.
Ik kreeg maar geen bevestiging over de mail :?
Vervolgens drie keer gebeld op hun verzoek: "Ja alles gaat goed. De telefoon is helaas wel verlaat".
Vierde keer bellen: "nee sorry ik zie niks in het systeem staan''.
Ze hadden dus nog niks, maar dan ook niks aan mijn bestelling gedaan.
Terwijl ze dit de eerste drie keer wel aangegeven hadden dat alles goed ging.
Keer op keer worden me allemaal de dupe van de levering van Samsung.
Elke keer is het eind deze week, begin volgende week.
Shit Vrijdag niks gehad, heel het weekend hopen op Maandag of Dinsdag om dan
vervolgens weer te horen te krijgen dat het allemaal weer later word.
Ik geloof helemaal niks meer van welke verkoper dan ook.
Ik kreeg ook drie keer te horen dat me telefoon drie dagen later op de mat zou liggen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
En Samsung maar doorleuk aan blijven geven: "Deze week ligt hij in de winkel".
Lijkt me gewoon dat ze weer veel te weinig hebben uitgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Haha nou maak daar maar van dat er niks is uitgeleverd.
Sypher schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:32:
En Samsung maar doorleuk aan blijven geven: "Deze week ligt hij in de winkel".
Lijkt me gewoon dat ze weer veel te weinig hebben uitgeleverd...

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
ze hebben nu een twitter maar daar heb je ook niet veel aan.. http://twitter.com/#!/GalaxynexusNL

heb een beetje het gevoel alsof de telefoons in een limbo hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Leuke kant hiervan is natuurlijk dat we dit topic nog even leuk blijven bestoken....
Vol verwachting klopt ons hart ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net ook gebeld met VF en ik heb 15 nov verlengd online maar mij word nu verteld dat er nog geen levering is binnengekomen vandaag..en ook niet weten wanneer dat dan wel gaat gebeuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat Samsung Nederland erover te vertellen heeft op Google+:
Hij is vanaf deze week in alle winkels!
Voor zover wij overal van op de hoogte zijn, kun je vanaf deze week de telefoons aanschaffen in Nederland! Wel zeggen wij eind van de week erbij door de levering van de telefoons!
Hier het bericht, met een verwijzing aan Samsung zelf naar dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
El_V schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:33:
ze hebben nu een twitter maar daar heb je ook niet veel aan.. http://twitter.com/#!/GalaxynexusNL

Dit is geen officiele Samsung Twitter, maar van een soort fan site.
Zij kunnen je dus ook niks concreets vertellen.
http://entertainmentblur....m/2010/07/inception04.jpg
Seems the phone is stuck in Limbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

GrandPuba schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:34:
Leuke kant hiervan is natuurlijk dat we dit topic nog even leuk blijven bestoken....
Vol verwachting klopt ons hart ;-)
offtopic:
Nog 1 pagina en we gaan het gewone GN topic voorbij aan posts

* Iwes staat alweer 8 minuten in de wacht bij Vodafone in de hoop dat de telefoonmiepjes de magazijnmiepjes een schop onder de kont geven B)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iwes schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:38:
[...]

offtopic:
Nog 1 pagina en we gaan het gewone GN topic voorbij aan posts

* Iwes staat alweer 8 minuten in de wacht bij Vodafone in de hoop dat de telefoonmiepjes de magazijnmiepjes een schop onder de kont geven B)
Ben benieuwd wat ze nu weer zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:38:
[...]

Ben benieuwd wat ze nu weer zeggen!
"Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, nog een ogenblik geduld alstublieft" :X

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 22:56
El_V schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:33:

Ik ben eigenaar van dit account en zag je bericht langskomen. We zullen op het twitteraccount nog even duidelijk maken dat dit niet het officiële account van de Galaxy Nexus is. Wij zijn op dit moment bezig met een overzicht met levertijden per webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:40:
[...]

"Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, nog een ogenblik geduld alstublieft" :X
We nemen geen genoegen met: "Sorry Meneer/mevrouw maar bij ons is niks bekend van de levering". :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Maar er is ook geen een webshop die aan de Nederlandse Importeur vraagt van jongens hoe zit het nou precies!

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
RemcoINC08 schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:42:
Maar er is ook geen een webshop die aan de Nederlandse Importeur vraagt van jongens hoe zit het nou precies!
Die vraag heb ik nu net neergelegd bij coolblue, die zullen toch ook niet gek zijn denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Ja ik zou dan denken er zijn een paar stops tussen de fabriek en coolblue zelf en dan uitzoeken waar het nu precies fout gaat.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:54
Froyo schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:41:
[...]

Ik ben eigenaar van dit account en zag je bericht langskomen. We zullen op het twitteraccount nog even duidelijk maken dat dit niet het officiële account van de Galaxy Nexus is. Wij zijn op dit moment bezig met een overzicht met levertijden per webshop.
En wanneer denkt u die overzicht af te hebben? Ben erg benieuwd en ik denk meer mensen op dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
makaa schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:52:
[...]

En wanneer denkt u die overzicht af te hebben? Ben erg benieuwd en ik denk meer mensen op dit forum!
Ik denk dat ze nu net zo weinig weten als ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
disturbedmind schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:53:
[...]

Ik denk dat ze nu net zo weinig weten als ons.
Ja precies elke shop die hem zou hebben is de afgelopen pagina's wel langs geweest.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
18 minuten in de wacht gezeten bij Vodafone. Op de 14e gepreordered als nieuwe klant. Aardige vent aan de lijn maar snapt er niet zo heel veel van. Alle info incl. persbericht las hij letterlijk voor van de Samsung site. :p
Wist me alleen te vertellen wat we al wisten. nl, dat er ergens in Nederland een berg Nexussen ligt die onder providers verdeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
  • Laatst online: 07-07-2024
weet er iemand een mediamarkt in duitsland waar ze hem nog hebben?
Ik snap niet goed hoe je de nexus zoekt op de mediamarkt.de website :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

disturbedmind schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:42:
[...]

We nemen geen genoegen met: "Sorry Meneer/mevrouw maar bij ons is niks bekend van de levering". :X
Helaas wel weer iets in die trant :'( . Op een paar seconde na stond ik 20 minuten in de wacht toen de telefoon werd opgenomen.

Wat ze me kon vertellen: hij is nu niet op voorraad, komt deze week sowieso binnen en anders volgende week en een dag voordat ze 'm komen brengen krijg ik een mailtje (huh, ik zou toch gebeld worden door de koerier?)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
http://www.amazon.co.uk/G...5E/ref=reg_hu-rd_add_1_dp

Bij Amazon is hij voor 580,- inclusief btw te bestellen en op voorraad.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

meekong schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:55:
weet er iemand een mediamarkt in duitsland waar ze hem nog hebben?
Ik snap niet goed hoe je de nexus zoekt op de mediamarkt.de website :/
Bij merken en dan Samsung, maar alleen de S2 staat op de website....

http://www.mediamarkt.de/angebot/smartphones/

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 05-12-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je even terug kijken in dit topic, daar zie je een link direct naar de Galaxy Nexus...
Vos schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:22:
[...]

Bij merken en dan Samsung, maar alleen de S2 staat op de website....

http://www.mediamarkt.de/angebot/smartphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
weet iemand hoe het zit met verzekeringen e.d.?

momenteel heb ik nog een HTC HD2 (waar ik *kuch* android 2.3 op draai), hier zit echter een verzekering op van 10euro de maand, de HTC HD2 heb ik ook bij coolblue besteld is daar wat te regelen? dan de verzekering van toestel veranderd? ik weet dat een collega van mij welke van een iphone 4 naar iphone 4s, de verzekering kon overnemen zolang het nummer (06-nummer) maar gelijk bleef.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook 15 min in de wacht gestaan bij vodafone.
toen ik door kwam kreeg ik ook te horen dat ze nog niets wisten wanneer de telefoon beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzekeringen voor je mobiele telefoon zijn een wassen neus en al jaren dolle pret voor de verzekeraars die over de grond rollen van het lachen als ze jouw geld (iedere maand weer) incasseren.

In hun voorwaarden maken zij het bijna onmogelijk ooit geld te hoeven uitkeren en reken maar dat ze niet staan te springen om jou service op maat te verlenen. Waterschade of verlies, vergeet het maar. Beroving zul je moeten aantonen met sporen van inbraak of geweld (samen met een aangifte van de politie)

Ga voorzichtig met je spullen om, of spaar voor een nieuwe.
Dutch2007 schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:29:
weet iemand hoe het zit met verzekeringen e.d.?

momenteel heb ik nog een HTC HD2 (waar ik *kuch* android 2.3 op draai), hier zit echter een verzekering op van 10euro de maand, de HTC HD2 heb ik ook bij coolblue besteld is daar wat te regelen? dan de verzekering van toestel veranderd? ik weet dat een collega van mij welke van een iphone 4 naar iphone 4s, de verzekering kon overnemen zolang het nummer (06-nummer) maar gelijk bleef.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Bij PDAshop.nl is de verwachte leverdatum gewijzigd in 12-12-2011, is de NL release een week opgeschoven misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:26
Heb toch echt het aankoopbedrag van m'n SGSII vergoed gekregen nadat die op vakantie in de zee viel. Gekocht met een American Express Gold Card en daardoor een half jaar verzekerd. Dus verzekeren hoeft écht niet zinloos te zijn!

On topic: Ik ga zo even bij de MM ArenA langs om te vragen wanneer ze de Nexus verwachten.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meekong
  • Laatst online: 07-07-2024
http://www.amazon.de/Sams...TF8&qid=1323022399&sr=8-2

Hier staan ze in stock, maar van Tradomania UG en blijkbaar geen shipping naar EU.
Waarom vind ik het product van amazon.de niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Laatst online: 30-12-2022
Radiodurans schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:42:
Heb toch echt het aankoopbedrag van m'n SGSII vergoed gekregen nadat die op vakantie in de zee viel. Gekocht met een American Express Gold Card en daardoor een half jaar verzekerd. Dus verzekeren hoeft écht niet zinloos te zijn!

On topic: Ik ga zo even bij de MM ArenA langs om te vragen wanneer ze de Nexus verwachten.
Daar was ik net ook :P . En ze denken dat die morgen binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verzekering zit dan niet op je mobiele telefoon maar op je creditcard... zucht...

...als je nou je best deed te lezen wat ik zei dan zag je dat ik het had over mobiele telefoons, niet over die leuke gold card van je, gefeliciteerd trouwens.
Radiodurans schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:42:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:46:
De verzekering zit dan niet op je mobiele telefoon maar op je creditcard... zucht...

...als je nou je best deed te lezen wat ik zei dan zag je dat ik het had over mobiele telefoons, niet over die leuke gold card van je, gefeliciteerd trouwens.

[...]
Ik kreeg anders gewoon een leentelefoon en na 3 weken een spiksplinternieuwe Diamond toen ik 'm in de wc had laten denderen hoor. En dat zonder uitgelachen te worden! (door de verzekeringslui, m'n huisgenoten lagen dubbel)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:26
Daar was ik net ook :P . En ze denken dat die morgen binnenkomt!
Hah, dan is me dat ritje weer bespaard. Morgen proberen!

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:50
Iemand al nieuws van de phonehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:23:
moet je even terug kijken in dit topic, daar zie je een link direct naar de Galaxy Nexus...

[...]
Ow, dat is apart...zal even kijken.

Gevonden... http://www.mediamarkt.de/...terzubehoer/samsung-nexus

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 05-12-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
tweakG5 schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:53:
Ik hang net op, conclusie:

Phonehouse Delft durft geen datum te noemen waarop ze binnenkomen. Afgelopen weekend bij phonehouse in Hoofddorp geweest, ook die konden geen datum noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
tweakG5 schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:53:
Voortaan graag zelf eerst even bellen voordat je hier komt vragen. Dit is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
RoD schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:58:
[...]

Voortaan graag zelf eerst even bellen voordat je hier komt vragen. Dit is niet de bedoeling.
Ik heb ook gebeld maar kreeg hetzelfde antwoord als beugeldop. Daarom dat ik de vraag hier stelde voor mensen die naar andere vestigingen hebben gebeld. Ik kreeg btw net een bericht op twitter dat hij er vanaf 9 december is dus vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

beugeldop schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:57:
[...]

Ik hang net op, conclusie:

Phonehouse Delft durft geen datum te noemen waarop ze binnenkomen. Afgelopen weekend bij phonehouse in Hoofddorp geweest, ook die konden geen datum noemen.
phonehouse amersfoort weet zeker dat ze deze week binnenkomen, was er 5min geleden :P
belcompany amersfoot heeft nog helemaal geen idee
vodafone amersfoort houdt het ook op deze week

phonehouse heeft al wel de dummy hangen, en zo heel groot is ie niet, valt nog behoorlijk mee in m'n kolenschoppen :P

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Als dat zo is!!! Word ik gek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen_H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-04-2015
Ik heb hem bij Algebeld.nl besteld en daar staat sinds vandaag de verzenddatum op 09-12-2011. Deze heb ik op de 21e besteld.

Ik heb afgelopen zaterdag naar drie mediamarkten in Duitsland (Nordhorn, Lingen en Rheine) gebeld, en deze wisten me allemaal te vertellen dat ze een lading binnen hebben gekregen, maar dat ze deze vrijdagavond terug hadden moeten sturen in verband met een fout in de telefoon. Zal wel de volumebug zijn? Dit moest van het hoofdkantoor. Mij werd aangeraden om morgen of woensdag nog een keer te bellen.

Dit ga ik morgen of woensdag ook doen denk ik. Baalde er wel van, vooral omdat het op te lossen is met een simpele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millgate schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:24:
Volgens mij zijn de huidige Vodafone aanbiedingen / prijzen geldig tot 12 december... wordt wel spannend hoe het plaatje er dan weer uit komt te zien..
Ik ben niet heel thuis in deze wereld van mobiele prijzen, maar denken jullie dat de prijzen dan omhoog gaan of juist niet? Ik kan namelijk overstappen vanaf 9 december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12:48
Wel grappig dat ik de info dus toch eerder krijg als de webwinkels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:10:
[...]

Ik ben niet heel thuis in deze wereld van mobiele prijzen, maar denken jullie dat de prijzen dan omhoog gaan of juist niet? Ik kan namelijk overstappen vanaf 9 december...
In deze tijd zullen de prijzen alleen maar omhooggaan of het er wordt drastisch gekort op het internet waardoor je weer minder mb in de maand overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
@Mitigate: Heb je een bron voor het feit dat die aanbiedingen geldig zijn tot 12 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung twitter geeft gewoon aan dat ze in de winkel zullen liggen deze week. Ik citeer 'deze week komt de nexus in de winkels te liggen' dit was de reactie op wanneer ze nu zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:10:
[...]

Denk dat je nu erg geluk hebt met de 8 maanden lang 50% korting actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Waarom heeft de Phone House geen Galaxy Nexus i.c.m. Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incomer schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:50:
[...]

Denk dat je nu erg geluk hebt met de 8 maanden lang 50% korting actie..
Hmmm... dan ga ik nog net op de valreep voor die aktie. Bedankt voor de tips. Ik ben benieuwd hoeveel ervarings-verhalen op dit hele forum komen voor die tijd. Ik hoop veel, want dan zijn de telefoons beschikbaar [:)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
ukoziak schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:03:
Waarom heeft de Phone House geen Galaxy Nexus i.c.m. Vodafone?
Moet nog komen maar komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 08:05
Kom net terug uit Duitsland bij Saturn geweest in Wesel (half uur van grens) En ik heb er eentje.
Hanky74 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:26:
[...]

Heb ze niet afgebeld. Hier is het te vinden. http://www.saturn.de/mcs/...,48352,252157,228301.html en dan 'sofortabholung prufen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bollegerry schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:15:
Kom net terug uit Duitsland bij Saturn geweest in Wesel (half uur van grens) En ik heb er eentje.

[...]
Pfff ik wou dat ik dat ook kon doen, maar móet een nieuw abbonement en wim only abbonementen vind ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:31:
[...]

Pfff ik wou dat ik dat ook kon doen, maar móet een nieuw abbonement en wim only abbonementen vind ik niks
"Wim only" abonnement? Is dat dat je bij je abbo gratis de verkoper mag meenemen lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ligt het aan mij of zijn de abbo's welke met de Galaxy Nexus afgesloten kunnen worden allemaal echt heel erg duur? Ik heb hem nergens voor minder dan 42 euro p/m kunnen vinden voor 100 minuutjes :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-08 23:34
Zingo schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:04:
Ligt het aan mij of zijn de abbo's welke met de Galaxy Nexus afgesloten kunnen worden allemaal echt heel erg duur? Ik heb hem nergens voor minder dan 42 euro p/m kunnen vinden voor 100 minuutjes :S
Dat ligt eraan of je voor de telefoon wilt bijbetalen, als je bij T-Mobile kijkt zijn er zat abbonnementen voor minder dat 42 euro. 25,- is er voor 100 minuten: Studentmobiel.nl.

Dan moet je echter 372,- euro bijleggen... (voor 1-jarig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VF geeft de eerste 8 maanden (blijkbaar) 50% korting op die 42 euro. Dus dat is per maand bijna een tientje goedkoper over 2 jaar gerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, where the fuck kijk jij dan? Apple's abo-tarieven? :')?

Dit is wat ik heb bij Tele2 voor een héél goed prijsje.

Toestel is gratis, 2 jarig abonnement
500MB internet
500 belminuten
500 smsjes.

Eerste 9 maanden voor maar 22,50 en daarna 42,50.

Link: https://www.studentmobiel...lan_id=224&provider_id=22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:31:
[...]

Lol, where the fuck kijk jij dan? Apple's abo-tarieven? :')?

Dit is wat ik heb bij Tele2 voor een héél goed prijsje.

Toestel is gratis, 2 jarig abonnement
500MB internet
500 belminuten
500 smsjes.

Eerste 9 maanden voor maar 22,50 en daarna 42,50.

Link: https://www.studentmobiel...lan_id=224&provider_id=22
Je hebt verkeerd gekeken, 27.5 en daarna 47.5, of niet gratis en minder bel minuten etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=938&callme=

Hier voor gem. 35euro á 36euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
incomer schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:34:
[...]

Je hebt verkeerd gekeken, 27.5 en daarna 47.5, of niet gratis en minder bel minuten etc..
Daarbij komt dat dat alsnog heel duur is. Al helemaal voor die magere 500 mb die je ervoor krijgt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incomer schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:34:
[...]

Eerste 9 maanden 22,50 daarna 47,50.

9x22,50= €202,50
15x47,50= €712,50
Totaalprijs: €915,-

Alsnog vind ik dit een mooie prijs voor mijzelf, omdat ik niet een grootverbruiker ben op het net, verbruik maandelijks zo'n 200/300MB internet + het feit dat ik nog een prive-telefoon heb met 1GB-tegoed p/m.

De Galaxy Nexus is puur voor zakelijk en heb daarmee geen moeite met de prijs. :)
Cache schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:42:
[...]

Daarbij komt dat dat alsnog heel duur is. Al helemaal voor die magere 500 mb die je ervoor krijgt. :S
Misschien dat het voor jou wat magertjes uitpakt, maar voor mij is dit voldoende, hoezo zou ik meer moeten gaan internetten terwijl tegenwoordig overal bijna WiFi-spots te vinden zijn?

Mensen denken van, hebbenhebbenhebben die 2GB datategoed en lekker no-life achter het net op het mobiel. Terwijl als je al over station loopt of in de trein bent een gratis hotspot hebt en bij restaurants en overal dus.

Zoals ik al het zei, let ik gewoon goed op me internet-verbindingen. Als ik ergens voor 30 minuten ga zitten in het restaurant, ga ik altijd kijken of er een WiFi-verbinding is, zodat ik dan mijn dingen kan doen, zoals het downloaden van pdf's van mijn Gmail en even lekker op YouTube kijken. Dat is dus hét reden waarom ik dus op de 200MB kom i.p.v. volledige 1GB.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

Hebben jullie je ook ingeschreven voor meer informatie op www.google.nl/nexus en daar een mail van gekregen?

Ik heb zojuist wel een mail gekregen, daar staat in: "Probeer de Galaxy Nexus in 3D en lees hoe u hem kunt bestellen." met deze link erbij: http://www.google.nl/nexu...l&utm_source=registration

Ik zie echter niks op die pagina over hoe ik hem kan bestellen.. ook niet op de google.com/nexus versie (daar staat wel de 3D viewer waar ze het over hebben). Ligt dat aan mij of zien jullie ook niks anders op die pagina dan eerst?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:42:
[...]

En dit abbo heeft niet de internetsnelheid van Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Nu online
MethinX schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:03:
Hebben jullie je ook ingeschreven voor meer informatie op www.google.nl/nexus en daar een mail van gekregen?

Ik heb zojuist wel een mail gekregen, daar staat in: "Probeer de Galaxy Nexus in 3D en lees hoe u hem kunt bestellen." met deze link erbij: http://www.google.nl/nexu...l&utm_source=registration

Ik zie echter niks op die pagina over hoe ik hem kan bestellen.. ook niet op de google.com/nexus versie (daar staat wel de 3D viewer waar ze het over hebben). Ligt dat aan mij of zien jullie ook niks anders op die pagina dan eerst?
Voor mij geldt het zelfde, kreeg ook het mailtje maar ook niks over hoe hij te bestellen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:04:
[...]

En dit abbo heeft niet de internetsnelheid van Vodafone...
Ja man, niemand kan zonder 3G meer. Ik zie het, woon in Amersfoort heb Vodafone en een GPRS-verbinding. Goede dekking hé? Je hebt 3G maar voor een paar maanden en dan heb je strontinternet. Powered to you ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste