Ik kom ook nooit boven de 400mb uit en let ook altijd goed op. Daarbij komt dat ik met mijn gekozen abonnement goedkoper uit ben dan jij (totaal 880 euro) en krijg 1gb data met 14mbps download itt 500mb data met 1mbps. Vind dat nog wel een groot verschil. (Jouw abonnement heeft dan weer 400 belminuten meer, mocht je dus redelijk wat bellen dan zou je dat als argument kunnen gebruiken om je keuze te verdedigen.)Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:52:
[...]
Misschien dat het voor jou wat magertjes uitpakt, maar voor mij is dit voldoende, hoezo zou ik meer moeten gaan internetten terwijl tegenwoordig overal bijna WiFi-spots te vinden zijn?
Mensen denken van, hebbenhebbenhebben die 2GB datategoed en lekker no-life achter het net op het mobiel. Terwijl als je al over station loopt of in de trein bent een gratis hotspot hebt en bij restaurants en overal dus.
Zoals ik al het zei, let ik gewoon goed op me internet-verbindingen. Als ik ergens voor 30 minuten ga zitten in het restaurant, ga ik altijd kijken of er een WiFi-verbinding is, zodat ik dan mijn dingen kan doen, zoals het downloaden van pdf's van mijn Gmail en even lekker op YouTube kijken. Dat is dus hét reden waarom ik dus op de 200MB kom i.p.v. volledige 1GB.
[ Voor 13% gewijzigd door Cache op 05-12-2011 21:34 ]