Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:52:
[...]

Misschien dat het voor jou wat magertjes uitpakt, maar voor mij is dit voldoende, hoezo zou ik meer moeten gaan internetten terwijl tegenwoordig overal bijna WiFi-spots te vinden zijn?

Mensen denken van, hebbenhebbenhebben die 2GB datategoed en lekker no-life achter het net op het mobiel. Terwijl als je al over station loopt of in de trein bent een gratis hotspot hebt en bij restaurants en overal dus.

Zoals ik al het zei, let ik gewoon goed op me internet-verbindingen. Als ik ergens voor 30 minuten ga zitten in het restaurant, ga ik altijd kijken of er een WiFi-verbinding is, zodat ik dan mijn dingen kan doen, zoals het downloaden van pdf's van mijn Gmail en even lekker op YouTube kijken. Dat is dus hét reden waarom ik dus op de 200MB kom i.p.v. volledige 1GB.
Ik kom ook nooit boven de 400mb uit en let ook altijd goed op. Daarbij komt dat ik met mijn gekozen abonnement goedkoper uit ben dan jij (totaal 880 euro) en krijg 1gb data met 14mbps download itt 500mb data met 1mbps. Vind dat nog wel een groot verschil. (Jouw abonnement heeft dan weer 400 belminuten meer, mocht je dus redelijk wat bellen dan zou je dat als argument kunnen gebruiken om je keuze te verdedigen.)

[ Voor 13% gewijzigd door Cache op 05-12-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Cache schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:34:
[...]

Ik kom ook nooit boven de 400mb uit en let ook altijd goed op. Daarbij komt dat ik met mijn gekozen abonnement goedkoper uit ben dan jij (totaal 880 euro) en krijg 1gb data met 14mbps download itt 500mb data met 1mbps. Vind dat nog wel een groot verschil. (Jouw abonnement heeft dan weer 400 belminuten meer, mocht je dus redelijk wat bellen dan zou je dat als argument kunnen gebruiken om je keuze te verdedigen.)
En wat heb jij dan precies als ik vragen mag? Ik gebruik momenteel zelfs ongeveer 800Mb aan data, dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 15:56
Gsmeasy had me een mailtje gestuurd dat de levertijd 1 tot 2 weken wordt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
Weet er iemand online webshops die de telefoon + sim meteen opsturen zodra de telefoon binnen is en nummerbehoud is gestart? ipv te wachten tot nummerbehoud afgerond is?

Anders ga ik het vrijdag gewoon bij VF winkels proberen. De vorige keer met overstappen naar T-Mobile kreeg ik toen meteen telefoon+sim mee, maar werkte mijn abbo pas een weekje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
heeft iemand toevallig studentmobiel nog gebelt oid?? zijn ze al binnen daar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
BartelG schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:57:
Weet er iemand online webshops die de telefoon + sim meteen opsturen zodra de telefoon binnen is en nummerbehoud is gestart? ipv te wachten tot nummerbehoud afgerond is?

Anders ga ik het vrijdag gewoon bij VF winkels proberen. De vorige keer met overstappen naar T-Mobile kreeg ik toen meteen telefoon+sim mee, maar werkte mijn abbo pas een weekje later.
Bij typhone.nl heb ik hem zelf besteld en daar hebben ze nu alvast nummerbehoud geregeld en dan krijg ik de telefoon gelijk als zij hem binnen hebben. Helaas is dat ook pas de 13e in plaats van afgelopen vrijdag. Bij vodafone zelf gaan ze nummerbehoud pas regelen op het moment dat je telefoon daar in het magazijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel vreemd. Ik begreep juist dat ze het imei nummer van de telefoon nodig hebben om portatie aan te vragen bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
skommers schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:52:
Gsmeasy had me een mailtje gestuurd dat de levertijd 1 tot 2 weken wordt. :'(
mij ook maar ze hebben op de site wel de levertijd van 1 - 2 weken veranderd naar ca 1 week. Hopelijk heb ik hem begin volgende week binnen en doet Vodafone niet moeilijk met nummerbehoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Zingo schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:46:
[...]

En wat heb jij dan precies als ik vragen mag? Ik gebruik momenteel zelfs ongeveer 800Mb aan data, dusja.
Vodafone bel sms web smart 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:34:
[...]

Daarom heb ik ook Tele2 gekozen i.p.v. Vodafone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
Matttthijs schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:14:
[...]

Bij typhone.nl heb ik hem zelf besteld en daar hebben ze nu alvast nummerbehoud geregeld en dan krijg ik de telefoon gelijk als zij hem binnen hebben. Helaas is dat ook pas de 13e in plaats van afgelopen vrijdag. Bij vodafone zelf gaan ze nummerbehoud pas regelen op het moment dat je telefoon daar in het magazijn is.
Hoe kunnen ze nummerbehoud nu al regelen? Wat als je nummer is overgezet en de telefoon er nog niet is? Dan ben je niet bereikbaar omdat de sim met jou nummer nog bij typhone.nl ligt? Of sturen ze de sim apart eerst op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moesepetazzie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 19:31
supestw schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:21:
[...]

mij ook maar ze hebben op de site wel de levertijd van 1 - 2 weken veranderd naar ca 1 week. Hopelijk heb ik hem begin volgende week binnen en doet Vodafone niet moeilijk met nummerbehoud..
Heb vandaag ook mailtje van GSM Easy gehad met de melding dat de levering nu Woensdag bij hun zou binnen komen. Hij zou dan voor het weekend bij mij worden bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moesepetazzie schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:59:
[...]

Heb vandaag ook mailtje van GSM Easy gehad met de melding dat de levering nu Woensdag bij hun zou binnen komen. Hij zou dan voor het weekend bij mij worden bezorgd.
Wanneer heb jij hem daar gepreorderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistaa Quick
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12-2023
Moesepetazzie schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:59:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:03:
[...]

Ik heb hem daar zondag 4 December ge-pre-orderd, dit heb ik staan bij orderstatus: Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

[ Voor 28% gewijzigd door Mistaa Quick op 05-12-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moesepetazzie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 19:31
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:03:
[...]

Ik heb hem daar op 23 november gepreorderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Laatst online: 04-04 19:03
Ik heb mijn vodafone abonnement verlengt op de vodafone website zodra het kon.

bel sms web smart 100.

Bij een verlenging kan ik dus niet mijn order status opvragen om een een of andere reden.
Dus nu maar hopen dat ie morgen komt.

Ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden met al dat uitstel gedoe. hopen maar dat ik in 2011 nog een trotse eigenaar kan zijn van een galaxy nexus.

iemand anders die een verlenging heeft gedaan bij de vodafone website?

Oja op de facebook van vodafone is het nu een beetje lastig om vragen te stellen.
Alles word namelijk in rijm beantwoord. nogal lastig en maakt niet echt duidelijk waneer hij nou echt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
ralph9994 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:36:
Ik heb mijn vodafone abonnement verlengt op de vodafone website zodra het kon.

bel sms web smart 100.

Bij een verlenging kan ik dus niet mijn order status opvragen om een een of andere reden.
Dus nu maar hopen dat ie morgen komt.

Ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden met al dat uitstel gedoe. hopen maar dat ik in 2011 nog een trotse eigenaar kan zijn van een galaxy nexus.

iemand anders die een verlenging heeft gedaan bij de vodafone website?

Oja op de facebook van vodafone is het nu een beetje lastig om vragen te stellen.
Alles word namelijk in rijm beantwoord. nogal lastig en maakt niet echt duidelijk waneer hij nou echt komt.
Hier moet het als het goed is wel lukken: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
ok bedankt!! dat lukte eerst steeds niet.

fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 16-11-2011 21:29:34

ok.. dus laatst gewijzigd op de dag dat ik hem heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:02
Cool Blue gaf gister direct netjes een mail dat hij vertraagd was.
Hoop nog wel dat ik in 2011 met mijn Nexus kan spelen.
Ze zetten hem een week verder, maar hopen dat hij Woensdag binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 16:33
ralph9994 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:11:
ok.. dus laatst gewijzigd op de dag dat ik hem heb besteld.
Dat is dus bij iedereen zo. Ik heb bij VF wel eens meegemaakt dat de status pas veranderde toen ik de phone had, maar ook wel eens dat ik netjes een verzend-smsje heb gekregen. Blijft afwachten dus.

Ik reken mezelf ook onder de "vroeg"-bestellers. Mijn VF verlenging is van 15-11-2011 14:30.
Weet niet meer wat ik moet verwachten dus hoop zelf ook op "dit jaar".

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
17 November kreeg Engeland hem.
In de aankondiging van de Nexus praatten ze over een EU release....
EU release me hol :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
BartelG schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:48:
[...]

Hoe kunnen ze nummerbehoud nu al regelen? Wat als je nummer is overgezet en de telefoon er nog niet is? Dan ben je niet bereikbaar omdat de sim met jou nummer nog bij typhone.nl ligt? Of sturen ze de sim apart eerst op?
Mijn nieuwe sim krijg ik als het goed is vandaag al binnen. En het nummer wordt pas overgezet op het moment dat mijn abonnement bij KPN is afgelopen en dat is pas in januari. Dus dat moet nog wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennizzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 21:56
Op Utrecht CS hangen er al posters van de Nexus, nu maar hopen dat je hem ook ergens kunt krijgen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
dennizzz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:55:
Op Utrecht CS hangen er al posters van de Nexus, nu maar hopen dat je hem ook ergens kunt krijgen deze week.
Ook overal al reclames op internet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Ja in de bushokjes en op het station in Hilversum hangen ze ook al.

Best raar eigenlijk. Want de 1ste batch is net vrijdag binnen gekomen. Wat waarschijnlijk meteen naar
de pre-orders gaat. En dan gaan ze nu reclame maken. Willen mensen hem komen. Is hij er niet omdat ze gewoon op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die geen abonnement nodig heeft :

Expansys gaat snel ..... gisteren middag om 15.00 besteld nu onderweg......

12 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:56 1 Pieces
11 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:02 1 Pieces
10 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:17 1 Pieces
9 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:25 1 Pieces
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:10 1 Pieces
7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:09 1 Pieces
6 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:46 1 Pieces
5 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:571 Pieces
Monday, December 05, 2011 Location Time Pieces
4 Departed Facility in MARSEILLE - FRANCE MARSEILLE - FRANCE 22:45 1 Pieces
3 Arrived at Sort Facility MARSEILLE - FRANCE MARSEILLE - FRANCE 20:46 1 Pieces
2 Processed at MARSEILLE - FRANCE MARSEILLE - FRANCE 16:53 1 Pieces
1 Shipment picked up MARSEILLE - FRANCE 16:52 1 Pieces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dus Frankrijk, Engeland en Duitsland hebben hem al.
In Nederland is het Vrijdag geleverd op Schiphol, maar waar zijn ze nu dan?
Ik heb nog niemand hier gehoord dat hij daadwerkelijk ze telefoon heeft.
Of een mailtje dat hij onderweg is of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt te triest voor woorden.. Hoe vaak zijn we inmiddels al teleurgesteld omdat die sukkels van Samsung niet gewoon die fucking telefoon kunnen leveren.. Echt heel irritant! Toch te dom voor woorden dat mensen nu serieus naar Duitsland gaan om die tel te halen, omdat ze hier al 4 weken lang zeggen "deze week komt hij". En als ik dat zo zie krijgen we dat dus volgende week ook weer te horen. Ontsla die dude die verantwoordelijk is voor de EU release plz, wat een faler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:38:
Echt te triest voor woorden.. Hoe vaak zijn we inmiddels al teleurgesteld omdat die sukkels van Samsung niet gewoon die fucking telefoon kunnen leveren.. Echt heel irritant! Toch te dom voor woorden dat mensen nu serieus naar Duitsland gaan om die tel te halen, omdat ze hier al 4 weken lang zeggen "deze week komt hij". En als ik dat zo zie krijgen we dat dus volgende week ook weer te horen. Ontsla die dude die verantwoordelijk is voor de EU release plz, wat een faler.
Verwacht eerlijk gezegd ook dat volgende week Maandag weer een mailtje te ontvangen i.p.v. een pakketje.... Helaas |:( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:38:
Tja.. Maar ik zou wel willen weten wat er met die eerste batch is gebeurd die op schiphol aangekomen was. Je zou zeggen dat ze die nu toch al naar mensen sturen?

Oke ze kunnen geen datum geven, maar erger vind ik nog dat ze allemaal zo onduidelijk zijn over de levering de ene is positief en de andere is weer negatief, ze spreken elkaar de hele tijd tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door disturbedmind op 06-12-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:30:

Phonehouse is met 549,- wel een tikkie goedkoper... en de dummy hangt er al, dus kan vast niet lang meer duren :9

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, misschien was die 1e batch maar 50 toestellen.. Je weet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

XMassacre schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:44:
[...]

Phonehouse is met 549,- wel een tikkie goedkoper... en de dummy hangt er al, dus kan vast niet lang meer duren :9
Dat is wel een nette prijs. Daarvoor rijd ik niet naar Duitsland :). Maar Expansys verkoopt wel lekker wat zo door het toestel al op voorraad te hebben. Dan kan je ook iets meer vragen imo...zolang mensen het betalen....

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 06-12-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Even een off-topic vraag.
Je krijgt dus een officiele Samsung auto-houder.
Nu zitten er aan de linkerkant van de houder ook knopjes voor her geluid.
Maar aan de rechterkant geen knop om de on/off knop in te drukken.
Weet iemand hoe dit zit? Betekent dit dat me scherm altijd aanstaat, aangezien
hij actief werkt via de drie connectors op de rechter zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:32

yok

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:30:

*knip*
Het enige nadeel van daar bestellen is het mogelijke terugsturen vanwege een defect o.i.d. Dat weerhoudt mij er nog steeds van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb en order met algebeld.nl ... Verwachte verzenddatum: 09-12-2011

Yippie @!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:51:

LET OP !!!!
Verwachte verzenddatum: 09-12-2011

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:51:

Tja, verheug je er teveel op.. Kan alleen maar tegenvallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Wat een drama dit allemaal.
Als hij nou gewoon komt.
Wat ik trouwens wel grappig vond is dat vodafone zij dat ze de telefoon nog aan het testen waren terwijl de eerste batch nog niet eens in nederland was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-develope...p?p=20012065&postcount=48

Woensdag binnen van de leverancier :)
Dubrillion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:51:
[...]

LET OP !!!!
Verwachte verzenddatum: 09-12-2011

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij had ze gebeld, en kreeg als antwoord dat ze verwachten ze op woensdag binnen te krijgen. So what? Dat horen we al 4 weken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yok schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:50:
[...]

Het enige nadeel van daar bestellen is het mogelijke terugsturen vanwege een defect o.i.d. Dat weerhoudt mij er nog steeds van.
Daar heeft expansys weinig mee te maken. Mocht er een defect zijn, dan stuur je je toestel immers naar de reperatiedienst van Samsung (die het overigens uitbesteed).

Verder hoef je daar geen contact met expansys over te hebben. Je hebt tenslotte de aankoopnota en de garantie geldt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:59:
[...]

Hij had ze gebeld, en kreeg als antwoord dat ze verwachten ze op woensdag binnen te krijgen. So what? Dat horen we al 4 weken:)
Daarom. Ik geloof er niet meer in. Ik heb er al rekening mee gehouden dat hij volgende week komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
disturbedmind schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:03:
[...]
Daarom. Ik geloof er niet meer in. Ik heb er al rekening mee gehouden dat hij volgende week komt..
Ja ik ook.
Ik hou rekening met volgende week Dinsdag / Woensdag.
Cool Blue zegt op Twitter dat het ook eerder kan worden:
Maar geloof er zelf niet meer in.

»
@Coolblue_NL jammer van de Galaxy Nexus :-), is 12/12 wel een beetje zeker? Ondertussen wel de auto lader besteld bij jullie.
30 minutes ago in reply to ↑

@Coolblue_NL
Coolblue @pedur We kunnen zelf ook niet wachten op dit toestel ;) We verwachten hem uiterlijk 12 december, maar het kan ook eerder worden.
15 minutes ago via HootSuite
replies ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 16:21
Studentmobiel.nl verwacht vandaag de eerste levering binnen te krijgen. Ze weten nog steeds niet hoeveel ze krijgen en of ze wel wat krijgen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:14:
Studentmobiel.nl verwacht vandaag de eerste levering binnen te krijgen. Ze weten nog steeds niet hoeveel ze krijgen en of ze wel wat krijgen.
Hahah dat is ook knap...
Bestellen 5 mensen hem en krijg je er maar 3.
Dan baal je als je nummer 4 bent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik heb nog steeds nergens echt een bestelling geplaatst. Wel bij meerdere winkels een reservering. Probleem is een beetje, als ik bestel (icm nieuw vodafone abo + nummerbehoud) en ze kunnen niet snel leveren. Dan zit ik straks met een duur abo zonder telefoon waar ik hem in kan gebruiken (heb nu een nokia 6700). Aan de andere kant wil ik die 8mnd 50% korting wel graag vastleggen voor die actie voorbij is. Decisions, decisions.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Net ook maar besteld bij Expansys, even de order bij Belsimpel opzeggen. Ben benieuwd. Voor die paar tientjes, koop 'm toch los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:14:
I trust nobody!

Ze zeggen het overal, vandaag verwachten we de eerste levering.. Of ze krijgen een levering, maar dan zit de GN er niet bij, of er is iets fout gegaan bij de leverancier. Ik denk dat 12-12-2011 een reële datum gaat worden..
Ik ga d'r gewoon maar vanuit, dan valt het deze week alleen maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens @samsung_nl: Wij hebben vanaf begin af aan gecommuniceerd dat het begin december geleverd zou worden?
en: Waarschijnlijk omdat de telefoons eind van de week worden geleverd.
en nog een: Absoluut, ik begrijp niet zo goed ook waarom dat andere is gecommuniceerd, omdat bij ons niets anders bekend is geweest dan deze wk

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Als ik verleng bij KPN, krijg ik dan een nieuwe Sim-kaart of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Dubrillion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:22:
Als ik verleng bij KPN, krijg ik dan een nieuwe Sim-kaart of niet?
Bij een verlenging meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Waarom zou je een nieuwe simkaart moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wie heeft er twitter?
Zojuist plaats Cool Blue een link naar de Galaxy Nexus.
Wie gaat er vragen wat zij ermee bedoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Geachte heer Phosporus

Bedankt voor uw e-mail, waarin u een vraag stelt omtrent de levering van een toestel.

Helaas kan ik u niet mededelen wanneer KPN de Samsung Galaxy Nexus gaat leveren. Ik adviseer u daarom om onderstaande webpagina in de gaten te houden. Hierop staan alle nieuwe toestellen van KPN:

http://www.kpn.com/prive/...en/nieuw-in-nederland.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GrandPuba schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:23:
Waarom zou je een nieuwe simkaart moeten krijgen?
Dont know, vandaar de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:40
Dubrillion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:23:
Wie heeft er twitter?
Zojuist plaats Cool Blue een link naar de Galaxy Nexus.
Wie gaat er vragen wat zij ermee bedoelen ;)
Waarom post je dan niet gewoon de link erbij?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Slaapje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:25:
[...]

Waarom post je dan niet gewoon de link erbij?
http://twitter.com/coolblue_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Misschien omdat de naam is aangepast? Geen idee.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Tis gewoon een foutje. Link is verstuurd door bit.ly. Wilde waarschijnlijk een link kleiner maken en dat is er perongeluk getweet. Shit happens.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb ook geen idee, het is gewoon de product pagina.

Edit: @Joost1991: inderdaad, dat zal het wel zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Chris7 op 06-12-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zit zich nu rot te lachen over alle reacties op dit forum :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:28:
Hij zit zich nu rot te laggen over alle reacties op dit forum :)
Laggen ???
Is dat hetzelfde als vertraging met een game op internet ??? ;)

Maar inderdaad, we zitten met ze allen alle denkbare sites in de gaten te houden :F
En zodra er iets gebeurt dan breekt het forum los.
Wel leuk niet daarvan O+

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 06-12-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Reactie van cool blue op mijn twitter reply:

Oeps dat was een foutje. Wij verwachten de telefoon op 12 december, hij is nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:30
Lijkt erop dat Amazon.de het toestel ook direct kan leveren.

- blijkbaar niet. va 16 december leverbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Sjowhan op 06-12-2011 10:49 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 16:36
Van uitstel komt afstel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Net met expansys gebeld, prima service. Inderdaad bevestigd dat ik de Engelse versie krijg (was mijn Nexus S ook) en dat ik 'm morgen binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

yok schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:56:
Net met expansys gebeld, prima service. Inderdaad bevestigd dat ik de Engelse versie krijg (was mijn Nexus S ook) en dat ik 'm morgen binnen heb.
Engelse versie? Is die anders dan de NL versie dan?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
yok schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:56:
Kan je hem niet gewoon op Nederlands instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 17:09
Zijn er al winkels die een dummy hebben hangen? Gaat mij er om dat ik even de telefoon kan vasthouden, heb m'n twijfels over het plastic ontwerp.. dat kan een breekpunt voor me zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
naNs schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:58:
Zijn er al winkels die een dummy hebben hangen? Gaat mij er om dat ik even de telefoon kan vasthouden, heb m'n twijfels over het plastic ontwerp.. dat kan een breekpunt voor me zijn.
de Phone House heeft ze geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Ja er zijn een aantal Phone House's die 'm hebben.. lees terug in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al geven bijna alle reviews aan dat hoewel de telefoon volledig van plastic is gemaakt, hij niet fragiel aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Dat is het kenmerk van de galaxy lijn.
Allemaal hetzelfde in elkaar gezet:

Backcover
Backcover 2
Moederbord
Frame
LCD
Glas

Voordeel wel is dat als ik nu bij reparatie het scherm moet vervangen (glas+lcd) dat ik dan geen zorgen meer hoef te maken bij het separeren met het frame dat ik de flex kabels van de touch sensitive toetsen kapot trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Even een vraagje

Ik zit nu nog bij KPN (hi) maar wil naar vodafoon omdat het daar een stuk goedkoper is.
Kan ik hierbij mijn nummer behouden?

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
murphylee schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:05:
Even een vraagje

Ik zit nu nog bij KPN (hi) maar wil naar vodafoon omdat het daar een stuk goedkoper is.
Kan altijd :)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
murphylee schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:05:
Even een vraagje

Kun je nou echt niet even de moeite nemen om naar Google te gaan en daar dezelfde vraag stellen?

[ Voor 57% gewijzigd door Slaapje op 06-12-2011 11:09 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 23:02
lvrijn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:01:
Dat is het kenmerk van de galaxy lijn.
Allemaal hetzelfde in elkaar gezet:

Backcover
Backcover 2
Moederbord
Frame
LCD
Glas

Voordeel wel is dat als ik nu bij reparatie het scherm moet vervangen (glas+lcd) dat ik dan geen zorgen meer hoef te maken bij het separeren met het frame dat ik de flex kabels van de touch sensitive toetsen kapot trek.
las laatst review/uitelkaarhaalreview van ifixit? dat het scherm compleet is vastgelijmd aan de behuizing.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

MethinX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:57:
[...]

Engelse versie? Is die anders dan de NL versie dan?
Alleen een andere stekker. NL-taal zit er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Henkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:08:
[...]

las laatst review/uitelkaarhaalreview van ifixit? dat het scherm compleet is vastgelijmd aan de behuizing.
Ja dat heb ik inderdaad ook begrepen. Dat dit toch wel een nadeel is, zou je het toestel kapot laten vallen.

[ Voor 51% gewijzigd door Slaapje op 06-12-2011 11:10 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Sjowhan schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:47:
Lijkt erop dat Amazon.de het toestel ook direct kan leveren.

- blijkbaar niet. va 16 december leverbaar.
Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken.
Kennelijk sturen ze hem niet naar Nederland.
zucht...

[ Voor 4% gewijzigd door Trebor op 06-12-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

JohFraEl

Slainte!

Ik had wel interesse in dat Vodafone bel sms web smart 100 als verlenging met nummerbehoud, heb nu nog een oud VF Sim-only abbo met onbeperkt internet maar dat komt helaas te vervallen. Ik wou sowieso even wachten tot ik zeker weet dat Vodafone weet wanneer ze kunnen leveren
Maar als ik het nieuws nu zie over de invallen bij 3 providers wacht toch nog eventjes, je weet maar nooit. :P

[ Voor 6% gewijzigd door JohFraEl op 06-12-2011 11:15 ]

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al weer nieuwe verhalen omtrent het leveren van de GN. Of houden de meeste nu toch volgende week aan. Had net phonehouse gebeld en hun verwachten hem nog wel deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ach, kan het aan de andere kant niet zijn dat als wordt vastgesteld dat er sprake is/was van prijsafspraken dat je onder je contract uit kunt? Daarbij denk ik dat hier niet snel een uitspraak over komt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 19:16
Studentmobiel verwacht ieder moment de levering binnen te krijgen en zou, "als het goed is", alle leveringen kunnen afronden.
dus nog 1-3 dagen wachten >.< ik wil hem NU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:20:
Zijn er al weer nieuwe verhalen omtrent het leveren van de GN. Of houden de meeste nu toch volgende week aan. Had net phonehouse gebeld en hun verwachten hem nog wel deze week.
Ik heb ook gebeld naar TPH, de meneer durfde er NIKS over te zeggen.. (geef hem eens ongelijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Loekie911 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:23:
Studentmobiel verwacht ieder moment de levering binnen te krijgen en zou, "als het goed is", alle leveringen kunnen afronden.
dus nog 1-3 dagen wachten >.< ik wil hem NU :P
Maar als de levering bij Cool Blue is vertraagd hoe komt Studentmobiel dan aan een levering?
Cool Blue is nou niet bepaald een kleine jongen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze 'verwachten', daar ligt je antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ta2nd
  • Laatst online: 02-10-2014
Ik heb net studentmobiel ook maar weer eens een mailtje gezonden, met name benieuwd bij welke lichting ik zit, bestelling is van de 17e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4launch gaf gisteren aan dat hij 5 of 6 december binnen kon komen, maar ze gaven ook aan dat er hier op tweakers een bericht was geplaatst dat het medio december zou zijn. De computer gaf in ieder geval 5-6 december nog aan.

Ik houdt dus rekening dat 12 - 16 december de echte leveringsdatum is. Wellicht dat ik vandaag verrast wordt door een mailtje.

Moet wel zeggen dat 4Launch dit topic in ieder geval netjes bijhoudt. ik heb hoop op vandaag, maar verwacht in principe dat ie pas volgende week kan worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Laatst online: 31-08 19:16
ta2nd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:26:
Ik heb net studentmobiel ook maar weer eens een mailtje gezonden, met name benieuwd bij welke lichting ik zit, bestelling is van de 17e.
Mijn bestelling is van de 22e, maar de eerste keer dat ik Studentmobiel belde gaven ze aan dat ik redelijk vooraan de lijst zat.
Fingers crossed dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie911 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:29:
[...]

Mijn bestelling is van de 22e, maar de eerste keer dat ik Studentmobiel belde gaven ze aan dat ik redelijk vooraan de lijst zat.
Fingers crossed dan maar!
Ik heb hem daar de 16e besteld. De ene keer gaven ze aan bij de eerste levering en de andere zei eind volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue (pdashop/smartphoneshop) heeft het al vaak bij het rechte eind gehad, dus ik ben bang dat de release weer een week is uitgesteld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Als ik vandaag weer bullshit krijg bij Studentmobiel annuleer ik hem daar en ga ik hem bij Expansys halen.

Coolblue heeft de release datum een week uitgesteld omdat de eerste batch uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 06-10 13:59
wel grappig om te zien dat iedereen goeie hoop houd terwijl de levering toch echt is uitgesteld naar volgende week. (wat gister al 100x bevestigd is)

tenzij je hem in een ander land besteld hebt...

@joost: ze hebben nooit een batch gehad....

[ Voor 10% gewijzigd door Denniz0229 op 06-12-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:25:
ze 'verwachten', daar ligt je antwoord ;)
Ik zag toevallig je tweet aan Samsung en hun verwachten hem ook einde van de week. Als we hun niet meer kunnen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:34:
Als ik vandaag weer bullshit krijg bij Studentmobiel annuleer ik hem daar en ga ik hem bij Expansys halen.

Coolblue heeft de release datum een week uitgesteld omdat de eerste batch uitverkocht is.
Er is helemaal nooit een batch ontvangen, dat gaven ze zelf al aan. Zelfs samsung zegt dat ze nog niets geleverd hebben in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:36:
[...]

Er is helemaal nooit een batch ontvangen, dat gaven ze zelf al aan. Zelfs samsung zegt dat ze nog niets geleverd hebben in nederland
Laatste wat ik heb gehoord is dat ze vandaag iets verwachten binnen te krijgen.

Maar als ik jou nu zo hoor stelt Samsung dat er deze week nog niet geleverd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weten hun al hoeveel ze gaan ontvangen. Als je er '5' krijgt deze week en je heb 10 bestellingen kam je rustig de leverdatum een weekje opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Denniz0229 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:34:
wel grappig om te zien dat iedereen goeie hoop houd terwijl de levering toch echt is uitgesteld naar volgende week. (wat gister al 100x bevestigd is)

tenzij je hem in een ander land besteld hebt...

@joost: ze hebben nooit een batch gehad....
Ik quote Denniz0229 nog even, want aan de afgelopen posts te zien krijg ik het idee dat niet iedereen dit heeft gelezen ;)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste