[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik heb dit ook geplaatst in het levertijden en beschikbaarheid topic)

op de site van mediamarkt.de staat er bij de iphone 5s : versandfertig in 4-7 Tage.

hij kan niet naar een Nederlands adres worden verstuurd maar wel bestel worden en afgehaald in de vestiging (herzogenrath) is 20 min rijden voor mij.

Heeft iemand hier ervaring mee? ik bedoel als ik hem nu bestel is het dan zo goed als zeker dat ik hem over een week kan afhalen daar? of is dit gewoon een indicatie en kan ik hier geen pijl op trekken?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:48:
(ik heb dit ook geplaatst in het levertijden en beschikbaarheid topic)

op de site van mediamarkt.de staat er bij de iphone 5s : versandfertig in 4-7 Tage.

hij kan niet naar een Nederlands adres worden verstuurd maar wel bestel worden en afgehaald in de vestiging (herzogenrath) is 20 min rijden voor mij.

Heeft iemand hier ervaring mee? ik bedoel als ik hem nu bestel is het dan zo goed als zeker dat ik hem over een week kan afhalen daar? of is dit gewoon een indicatie en kan ik hier geen pijl op trekken?

thx!
Kijk maar eens wat er onder staat op de site: levering 2 tot 4 weken (bij wichtiger hinweis)...

Bla

Verwijderd

is het iemand gelukt om bij gravis.de af te rekenen met een credit card?
op de website staat dat het kan maar ik kan het nergens aangeven tijdens het bestellen.

Verwijderd

ga je 700 euro overmaken naar gravis zonder te weten wanneer je je iphone geleverd krijgt?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Dan zou ik het eerst gewoon afwachten wanneer lancering in NL zal zijn... Ik hoop toch uiterlijk wel 11 oktober of zo :/

[ Voor 78% gewijzigd door RickvN op 28-09-2013 12:04 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Had bij Gravis betaald. Inmiddels 1 opgehaald bij Aple oberhausen en geannuleerd bij Gravis. Geld binnen 2-3 uur terug gestort.

Haters everywhere but I don’t really care

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:46
Ben vandaag naar Oberhausen geweest. Hadden 2 Gouden, 10 zilveren en de rest zwart. (in totaal schat ik zo'n 200 stuks, waarvan zeker 100x 64GB zwart).

Ik heb samen met m'n vader gelukkig nog 4x 16GB weten te scoren.

Verwijderd

Ik ben ook net terug van Oberhausen. Hadden alleen nog maar de 64GB in Space Grey. Heb er 2 meegenomen.

Ga komende week nog een keer terug voor een Witte 16GB, die wilde ik eigelijk hebben namelijk.

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:45:
Ik ben ook net terug van Oberhausen. Hadden alleen nog maar de 64GB in Space Grey. Heb er 2 meegenomen.

Ga komende week nog een keer terug voor een Witte 16GB, die wilde ik eigelijk hebben namelijk.
Toevallig nog iemand in de buurt van Groningen die naar Oberhausen gaat en een 32GB of 64GB Space Grey of Gold mee kan nemen?

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Ik denk dat ik dan volgende week ook langs Oberhausen ga voor een 16gb space grey. Wordt de voorraad dagelijks aangevuld?

Verwijderd

Nee. Heb het nagevraagd en de medewerker zei dat ze niet dagelijks levering krijgen op dit moment. Volgens mij is er ook niet echt een vast tijdstip dat ze geleverd worden. Had gisteren avond gebeld en ze hadden helemaal niks meer. Ik ben bewust iets later vertrokken omdat er vanuit ging dat ze later bevoorraad zouden worden. Dat was dus niet zo.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:46
Voorraad wordt niet dagelijks aangevuld, heb ik ook nagevraagd vandaag. Afgelopen dagen hadden ze ongeveer 2-4 goud per dag binnen gekregen, 10-20 zilver, en de rest zwart (vooral 64gb).

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 11:15
Ik ben ook langsgeweest 2x 16 grijs,1x32 zilver,3 x 64 grijs.Lekah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30

Kek

3flix

nog een kleine week en dan verwacht ik dat wave 2 van de landen ook de iphones kan leveren, daar zit nederland ook bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:01
Via Apple.de op de 20ste in de nacht besteld met een levertijd van 7-10 oktober
Ik zag direct dat er een bedrag was gereserveerd op mijn creditcard. Nu keek ik vandaag en zag dat de eerder gedane reservering is teruggeschreven. Is dat een normale gang van zaken? Heb niet veel ervaring met het online bestellen via Apple.

Of betekent dit dat de order gecanceld wordt? :|

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

knny schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:16:
Via Apple.de op de 20ste in de nacht besteld met een levertijd van 7-10 oktober
Ik zag direct dat er een bedrag was gereserveerd op mijn creditcard. Nu keek ik vandaag en zag dat de eerder gedane reservering is teruggeschreven. Is dat een normale gang van zaken? Heb niet veel ervaring met het online bestellen via Apple.

Of betekent dit dat de order gecanceld wordt? :|
Waarom zou Apple jou geen iPhone willen verkopen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
Omdat die wellicht geen duits adres of bijv via borderlinx heeft proberen te bestellen? Deze bestellingen worden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Untouchablezz20 schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:45:
Omdat die wellicht geen duits adres of bijv via borderlinx heeft proberen te bestellen? Deze bestellingen worden geannuleerd.
Gewoon Duits afleveradres :) Het lijkt wel of ze pre authorisatie hebben geprobeerd voor voldoende saldo ofzo

[ Voor 12% gewijzigd door knny op 29-09-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Gents,

Zag een paar keer voorbij komen, maar heeft iemand hier echt ervaring met dat ze in de States niet aan non us citizens mogen verkopen? Dus ipv viavia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil morgen vroeg vertrekken richting Oberhausen, hoop dat ze de gold iphone op voorraad hebben.
wil morgen eventueel nog een voorraad status op tweakers zetten.

Duimen dat ze hem hebben ! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Voorraadstatus is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Ja zeer benieuwd hoe het ervoor staat in Oberhausen. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:18
Als je dat ff doorgeeft zou super zijn ja, ben anders van plan om morgenmiddag ook even langs te gaan. Toen ik vanmiddag met Oberhausen belde zeiden ze dat ze niets meer op voorraad hadden, een niet precies konden zeggen wanneer er weer meer geleverd zou worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjonnie schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:15:
Als je dat ff doorgeeft zou super zijn ja, ben anders van plan om morgenmiddag ook even langs te gaan. Toen ik vanmiddag met Oberhausen belde zeiden ze dat ze niets meer op voorraad hadden, een niet precies konden zeggen wanneer er weer meer geleverd zou worden...
Doen ze waarschijnlijk express, om de drukte te vermijden etc .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen om 12 aanrijden naar oberhausen dus een voorraad update zou top zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:56:
Ik wil morgen om 12 aanrijden naar oberhausen dus een voorraad update zou top zijn
Ik zou toch echt wat vroeger gaan.Meestal heb je om die tijd niks of geen keuze meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkele 5S in stock in oberhausen. Apart, ben benieuwd wanneer ze weer op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
Wordt inderdaad ook gemeld op iPhoneclub. Bel ze vanmiddag gewoon nog een keer of ze al iets hebben, en anders ga ik er morgenochtend heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:22:
Geen enkele 5S in stock in oberhausen. Apart, ben benieuwd wanneer ze weer op voorraad zijn.
vreemd dat je dat nu al weet ? ze gaan pas om 10:00 open ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
Volgens iemand op het iPC-forum gingen de winkeldeuren al even open werd er gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
bjonnie schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:31:
Volgens iemand op het iPC-forum gingen de winkeldeuren al even open werd er gezegd.
ah ja dat is juist, afgelopen zaterdag kwam er ook een schone blonde buiten om te vertellen dat ze alleen maar space grey op voorraad hadden, zo 15-30 min voor opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
Morgen is er weer een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-07-2023
Weet er iemand hoe het zit met de status in Frankrijk? Hoe ver moet ik gaan om een iphone 5s space gray 16 te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueyesdevil schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:13:
Weet er iemand hoe het zit met de status in Frankrijk? Hoe ver moet ik gaan om een iphone 5s space gray 16 te bemachtigen?
Raad je aan om gewoon rond te bellen, denk dat je ook weinig kans heb in Frankrijk.

Zelf ga ik het toch weer over een week of 2 proberen.
Hoop dat ze er dan genoeg op voorraad hebben.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Mensen bekend met de iPhone 5S vanuit Rusland/Moskou? Ivm de frequenties, ik weet nl. niet welk modelnummer er hier is.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
Levert Gravis.de ook aan België? En is dat dan zonder import kosten aangezien dit binnen de EU is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:15
blueyesdevil schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:40:
Levert Gravis.de ook aan België? En is dat dan zonder import kosten aangezien dit binnen de EU is?
Jep ik ben ook Belg en heb besteld bij Gravis. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
RickvN schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:37:
Mensen bekend met de iPhone 5S vanuit Rusland/Moskou? Ivm de frequenties, ik weet nl. niet welk modelnummer er hier is.
Kijk even op deze link: staat precies uitgelegd wat wel en niet hoort te werken: http://www.onemorething.n...lands-4g-netwerk-kan-dat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
bjonnie schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:10:
[...]

Kijk even op deze link: staat precies uitgelegd wat wel en niet hoort te werken: http://www.onemorething.n...lands-4g-netwerk-kan-dat/
Thanks, ik ga naar Telfort óf Vodafone, dus sowieso kan ik alle modellen hebben :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
Heb dus net zelf de 16GB space gray besteld bij Gravis, zal hier posten wanneer deze aankomt.

[ Voor 6% gewijzigd door blueyesdevil op 30-09-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die morgen langs oberhausen gaan.
Zou er iemand willen kijken voor een gold 32 gb ?, ben bereid 100 euro te betalen voor de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hughey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:43:
Voor de mensen die morgen langs oberhausen gaan.
Zou er iemand willen kijken voor een gold 32 gb ?, ben bereid 100 euro te betalen voor de kaart.
Voor die meerprijs kan je er ook 1 op belsimpel.nl bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
hughey schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:28:
[...]

Voor die meerprijs kan je er ook 1 op belsimpel.nl bestellen...
Maar wanneer gaat belsimpel leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
blueyesdevil schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:34:
Heb dus net zelf de 16GB space gray besteld bij Gravis, zal hier posten wanneer deze aankomt.
Hebben ze in de bevestigingsmail enige indicatie van de levertijd gegeven?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:15
Bushalte schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:45:
[...]

Hebben ze in de bevestigingsmail enige indicatie van de levertijd gegeven?
Nee dat doen ze niet, ik heb vorige week dinsdag besteld en ik heb ook geen richtlijn gekregen voor de verwachte levertermijn.

Op hun facebook pagina zijn er nog mensen die het gevraagd hebben, ze weten het denk ik zelf niet zo goed wanneer ze een nieuwe voorraad mogen verwachten. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
ococ schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:33:
[...]

Maar wanneer gaat belsimpel leveren?
Waarschijnlijk gewoon als in NL de verkoop start :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
RickvN schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:22:
[...]

Waarschijnlijk gewoon als in NL de verkoop start :')
Zo te zien nu al : http://www.belsimpel.nl/a...e-5s-16gb-black/overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:32
blueyesdevil schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:13:
Aankomende woensdag vlieg ik naar Frankrijk en zondag zal ik weer terug vliegen. Zal daar(Montpellier) eens kijken wat er te halen valt. Zes dagen later(12 oktober) ga ik weer! Voorlopig zal het bij de providers nog wel even duren voordat de 5S beschikbaar zal zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Cardo op 30-09-2013 22:22 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Mijn bestelling op apple.de kan ik nu niet meer annuleren, dus denk ik dat hij morgen verzonden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
In Oberhausen hebben ze op het moment niets op voorraad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
colorsone schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:42:
Mijn bestelling op apple.de kan ik nu niet meer annuleren, dus denk ik dat hij morgen verzonden word.
Je kan bij hun toch geen bestellingen plaatsen die direct op een Nederlands adres geleverd moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardo schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:19:
[...]

Aankomende woensdag vlieg ik naar Frankrijk en zondag zal ik weer terug vliegen. Zal daar(Montpellier) eens kijken wat er te halen valt. Zes dagen later(12 oktober) ga ik weer! Voorlopig zal het bij de providers nog wel even duren voordat de 5S beschikbaar zal zijn.
Vergeet niet een NANO sim mee te nemen. Ik heb de 32GB zelf ook in Frankrijk gekocht bij een orange winkel. 2x gevraagd of hij simlock vrij was, en wat gok je: simlocked.

Vergeet ook niet echt op factuur alles te hebben staan, dus niet alleen met een normale kassabon genoegen te nemen. Daardoor heb ik nu de grootste moeite deze simlock eraf te krijgen. Fransen blijven vreemde wezens als het gaat om hulpvaardigheid, ze verbreken gewoon de lijn met de helpdesk als de vraag te lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked_fool
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:22
Vanmiddag een iPhone 5s gehaald. Nu net tijd gehad om mijn sim erin te duwen, echter krijg ik de melding "Sim niet Geldig". Ik ben bang dat dit duid op een iPhone die Locked is, iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
wicked_fool schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:57:
Vanmiddag een iPhone 5s gehaald. Nu net tijd gehad om mijn sim erin te duwen, echter krijg ik de melding "Sim niet Geldig". Ik ben bang dat dit duid op een iPhone die Locked is, iemand een idee hoe dit op te lossen?
Denk Vodafone DE gelocked :)
Ik zou maar snel terugbrengen dat ding!

[ Voor 5% gewijzigd door knny op 03-10-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked_fool
knny schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:07:
[...]

Denk Vodafone DE gelocked :)
Ik zou maar snel terugbrengen dat ding!
Komt uit de UK, heb hem via via gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Kroegbaas schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

Je kan bij hun toch geen bestellingen plaatsen die direct op een Nederlands adres geleverd moeten worden?
Klopt, hij word ook bezorgd bij een vriendin van me die net over de grens in duitsland woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 22:26
wicked_fool schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:57:
Waar heb je hem gehaald?

Weet verder iemand anders waar hij in Duits op dit moment op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked_fool
Bij een telecom winkel in Eindhoven. Heb hun al een email gestuurd en zal straks ook met hun contact opnemen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
wicked_fool schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:37:
[...]

Bij een telecom winkel in Eindhoven. Heb hun al een email gestuurd en zal straks ook met hun contact opnemen hierover.
Welke winkel want ik woon ook in Eindhoven en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked_fool
iPhone word morgen door de winkel omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Zou eigenlijk een poging willen wagen om a.s. zaterdag naar Oberhausen te rijden, heeft iemand een mail adres van de betreffende store, waar een voorraad status opgevraagd kan worden bij ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kroegbaas schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:55:
Zou eigenlijk een poging willen wagen om a.s. zaterdag naar Oberhausen te rijden, heeft iemand een mail adres van de betreffende store, waar een voorraad status opgevraagd kan worden bij ze?
klik

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Laatst online: 08:32
Cardo schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:19:
[...]

Niks te krijgen in Montpellier :-(

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:47
iPhone is verzonden vanuit china, wordt aanstaande maandag geleverd in Duitsland :)

Hebben in totaal 3 iPhones besteld van toevallig ook alle 3 de verschillende kleuren, ben benieuwd als ze straks langs elkaar liggen!

[ Voor 45% gewijzigd door Scrtz op 03-10-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Scrtz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:06:
iPhone is verzonden vanuit china, wordt aanstaande maandag geleverd in Duitsland :)

Hebben in totaal 3 iPhones besteld van toevallig ook alle 3 de verschillende kleuren, ben benieuwd als ze straks langs elkaar liggen!
Hopen dat dat dan ook betekend dat de Duitse webshops weer worden bevoorraad die in Nederland laten bezorgen, bestel ik er meteen een bij Gravis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil zaterdag ochtend naar oberhousen iemand zin om mee te rijden? vanuit Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
New york apple store in het grand central station krijgt dagelijks 5sen binnen maar elke dag vanaf vijf uur n rij en meteen uitverkocht. Misschien nog een andere vestiging proberen, maar heel hoopvol ben ik niet

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen ochtend ook nog even richting Duitsland. Hopelijk hebben ze nu wel witte iPhones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:47:
Ik ga morgen ochtend ook nog even richting Duitsland. Hopelijk hebben ze nu wel witte iPhones :)
Als er wat is ga ik zaterdag misschien dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe iphone 5S ligt bij vrienden in Sydney. UPS en DHL willen hem niet shippen omdat er een batterij inzit. Ooit zoiets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:55:
Mijn nieuwe iphone 5S ligt bij vrienden in Sydney. UPS en DHL willen hem niet shippen omdat er een batterij inzit. Ooit zoiets gehoord?
Dat is wel een heel apart verhaal, als ze geen apparaten met batterijen meer zouden vervoeren, dan denk ik dat hun vervoersaantallen flink zullen slinken, lijkt me stug dat ze dat om die reden niet willen doen. Ik vermoed dat daar iets anders achter zit, Australië is vrij strikt met de import en export van producten, misschien dat er een bepaalde regel is die dit verbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Weet iemand of het mogelijk is om hem in de duitste apple store te bestellen en gewoon thuis af te laten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Jeroenvdk schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:53:
Weet iemand of het mogelijk is om hem in de duitste apple store te bestellen en gewoon thuis af te laten leveren?
Was het maar mogelijk, dan had ik het allang gedaan, maar nee dat kan helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Kroegbaas schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Was het maar mogelijk, dan had ik het allang gedaan, maar nee dat kan helaas niet
Is er wel iets anders mogenlijk want elke keer als ik naar oberhausen bel is hij uitverkocht dus kan er ook niet heen rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48
Kroegbaas schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Via via is het wel mogelijk. Zelf heb ik hem besteld via de Duitse Apple store en hem laten bezorgen bij huifkar.de (soort Borderlinx maar dan in Duitsland). Besteld op de 20ste (om 07:00) en maandag wordt hij daar bezorgt. Diezelfde dag (of dinsdag, afhankelijk hoe laat UPS hem aflevert) gaat hij bij PostNL in NL op de post en hoop hem woensdag te hebben. Kost wel 25 euro extra maar daarvoor rij ik niet op en neer naar Oberhausen (woon in Zeeland) en loop geen risico dat hij niet op voorraad is. Ideaal al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Kroegbaas schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Hopen dat dat dan ook betekend dat de Duitse webshops weer worden bevoorraad die in Nederland laten bezorgen, bestel ik er meteen een bij Gravis
Lijkt me wel een kans hebben inderdaad aangezien de bestelde iPhones direct uit china kwamen en nu in Duitsland zijn. Hoeven alleen nog afgeleverd te worden op het adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ze stonden bij Gravis net heel even als leverbaar erop ook de gouden 5S. Maar nu zijn de meeste al niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm, alleen de 64GB's zijn niet meer leverbaar. Rest nog wel, twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Heb er ook meteen net een 32gb zwart besteld bij gravis.de, heb alleen gekozen voor betaling via bank, maar heb nog niks van een bevetigingsmail van ze gehad. Heb ze maar even gemaild hoe dit zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Zie nu dat alle 5s'en weer uitverkocht zijn, volgens hun site. Heeft iemand hier ervaring met contact per mail via gravis, reageren ze een beetje vlot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Laatst online: 08:15
Heeft iemand ervaring met de site http://www.markauf.com ? Hier is de 5s goedkoop, en verzenden gratis in Europa (en doen er nog eens 35 euro korting bovenop). Zag deze site via een advertentie op Facebook voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12
Denk dat je kan fluiten naar je geld als je daar bestelt en nooit een iPhone 5S ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Laatst online: 08:15
frankpaul1 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:11:
Denk dat je kan fluiten naar je geld als je daar bestelt en nooit een iPhone 5S ontvangt.
Dat verwacht ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
heb op 30 september een 5s space gray 16GB besteld en betaald bij Gravis.DE, hopelijk heb ik er nu eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Krijg net een mail van Gravis binnen dat de bestelling die ik gedaan heb bij ze, 5s 32GB zwart, niet geleverd kan worden door de hoge vraag :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
Kroegbaas schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:32:
Krijg net een mail van Gravis binnen dat de bestelling die ik gedaan heb bij ze, 5s 32GB zwart, niet geleverd kan worden door de hoge vraag :-(
Ik heb nog geen mail gekregen dus ik vermoed dat ze mijn bestelling aan het behandelen zijn? :)
Het lijkt er wel op dat Gravis.DE om de 3 a 4 dagen nieuwe Iphones binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Hoe zit het bij Gravis met Paypal? Houden ze pas het geld in als ze verzenden of meteen tijdens bestellen?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueyesdevil
V3g3ta schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:12:
Hoe zit het bij Gravis met Paypal? Houden ze pas het geld in als ze verzenden of meteen tijdens bestellen?
Meteen tijdens het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Iemand die vandaag nog in Oberhausen is geweest? Anders bel ik morgen ff, maar wil toch wel gaan. En anders dikke lul met 3 bier en haal ik gewoon wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel vertrouwen in Gravis.

Als ik hem nu bestel, terwijl er staat niet op voorraad, krijg ik dan als eerste een iphone toegestuurd als ze weer op voorraad zijn? Of gooien ze alle voorraad gewoon op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

mag hopen van niet dat ze de levering gelijk op internet zetten. mag hopen dat ze de reeds bestelde versturen.
want ben nu bijna twee weken aan het wachten tot die (Iphone 5s 64gb Gold) een keer verstuurd gaat worden!

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Mijn Duitse online bestelling ligt nu klaar bij de laatste stap, maandag wordt deze afgeleverd bij een vriend van me die net over de grens woont. Je kunt het trackingnummer van de Apple site op de UPS site invoeren en dan zie je precies waar die geweest is:

Herne-Boernig, Germany 04/10/2013 6:49 Aankomstscan
Koeln, Germany 04/10/2013 5:21 Vertrekscan
Koeln, Germany 04/10/2013 04/10/2013 3:22 Importscan
Dubai, United Arab Emirates 03/10/2013 18:15 Vertrekscan
Dubai, United Arab Emirates 03/10/2013 15:43 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 03/10/2013 12:01 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 02/10/2013 23:35 Aankomstscan
Shenzhen, China 02/10/2013 21:30 Vertrekscan
Shenzhen, China 02/10/2013 20:50 Herkomstscan
China 02/10/2013 6:02 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik heb er 2 besteld, een champagne 32GB voor mezelf en een zwarte 16GB om te verkopen (staat in de vraag & aanbod). Zit me nu al te verheugen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

ik heb een vraag waarvan ik hoop dat hij hier thuishoort.
Ik heb op het moment een Android-telefoon, en ik ben niet van plan over te stappen. Maar, ik heb een tijde geleden een iPhone 3g gehad, en gewoon omdat dat al zo'n tijd geleden is wil ik toch een iPhone. Voor erbij, zeg maar. Om te zien hoe het is en wat iOS nu is.

Ik heb dus bedacht dat ik een 4 wil, omdat die iOS 7 kan draaien. Maar, omdat ik het voor mijn verjaardag gevraagd heb, is het budget maximaal 100 Euro.

Mijn eisen: Geen gebroken scherm, en alle knoppen en hardware moeten werken. Opslag maakt niet uit. Gebruikerssporen maken ook niet uit.

Waar kan ik het beste tweedehands een iPhone 4 kopen, voor 100 Euro? Is dat uberhaupt mogelijk?

PS. voor de mensen die denken dat ik gierig ben: dat is niet zo. Ik vind het gewoon leuk spul. Ik probeer niet het onderste uit de kan te krijgen. En als het niet mogelijk is, dan maar geen iPhone, ik heb een goed werkende telefoon. Maar omdat mijn ouders dus 100 Euro willen betalen, is dat het budget. Nou kan ik natuurlijk zelf meebetalen, maar zodra ik er zelf geld in ga stoppen wil ik wel een wat nieuwere, en dat zou dan weer te duur worden, waardoor het niet leuk meer is voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00
Voor 100 euro koop je geen iphone 4 vrees ik..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Levertijden en beschikbaarheid horen echt thuis in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:33:
Ik heb wel vertrouwen in Gravis.

Als ik hem nu bestel, terwijl er staat niet op voorraad, krijg ik dan als eerste een iphone toegestuurd als ze weer op voorraad zijn? Of gooien ze alle voorraad gewoon op de site
Natuurlijk krijg je niet als eerste een iPhone zodra zij weer voorraad krijgen. Er zijn tientallen zo niet honderden mensen die voor jou al een bestelling hebben geplaatst.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:46:
[...]

Natuurlijk krijg je niet als eerste een iPhone zodra zij weer voorraad krijgen. Er zijn tientallen zo niet honderden mensen die voor jou al een bestelling hebben geplaatst.
dat ze op voorraad springen geeft aan dat er een overschot is aan voorraad t.o.v bestellingen. Bestelsystemen strepen eerst de reeds bestelde aantallen van de voorraad af.

Als er staat op voorraad en je bestelt op dat moment een iPhone dan zul je deze ook geleverd krijgen. Hierdoor ga ik er vanuit dat als ik nu een iPhone bestel, en deze over een week weer "sofort lieferbar" zijn ik dan ook gewoon bij de verzendingen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
robertwebbe schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:57:
Mijn Duitse online bestelling ligt nu klaar bij de laatste stap, maandag wordt deze afgeleverd bij een vriend van me die net over de grens woont. Je kunt het trackingnummer van de Apple site op de UPS site invoeren en dan zie je precies waar die geweest is:

Herne-Boernig, Germany 04/10/2013 6:49 Aankomstscan
Koeln, Germany 04/10/2013 5:21 Vertrekscan
Koeln, Germany 04/10/2013 04/10/2013 3:22 Importscan
Dubai, United Arab Emirates 03/10/2013 18:15 Vertrekscan
Dubai, United Arab Emirates 03/10/2013 15:43 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 03/10/2013 12:01 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 02/10/2013 23:35 Aankomstscan
Shenzhen, China 02/10/2013 21:30 Vertrekscan
Shenzhen, China 02/10/2013 20:50 Herkomstscan
China 02/10/2013 6:02 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik heb er 2 besteld, een champagne 32GB voor mezelf en een zwarte 16GB om te verkopen (staat in de vraag & aanbod). Zit me nu al te verheugen oOo
de 3 bestelde iphones van mij zitten in hetzelfde vliegtuig haha! had idd ook al het UPS nummer opgevraagd en gevolgd.
Pagina: 1 ... 51 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.