[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 50 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Over anderhalve week ga ik naar New York toe, nu is mijn grote vraag hoe zit het met de voorraden bij de apple stores daar? Mijn iphone 5 wil ik eigenlijk verkopen op marktplaats en dan een 5s kopen in New York. Aangezien dat natuurlijk voordelig is vanwege de koersen!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Misschien beter ff op macrumors forum vragen. Gok dat er hier weinig 'toevallig' net in NYC zijn geweest en weten wat de voorraadstatus is?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Goed plan, dank je wel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Nog steeds niets bekend over de releasedate in NL zeker? Zit eraan te denken naar Hamburg te rijden voor de 5S. Weet iemand of hij daar nog op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:25
Ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over het A1533 (GSM) model. Iemand die er al 1 in Nederland heeft? Schijnt dat een buitenlands model toch nog de nodige problemen geeft op drukke plekken vanwege het missen van de 7 band.

Ik wil zelf een 5S uit Canada meenemen volgende maand maar ben een beetje bang over het frequentie verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49

RnB

Gravis heeft duidelijk hun administratie niet op orde:
Dear Mr.Bnschop

unfortunately the article is not on stock. The date of delivery is unknown.

Mit freundlichem Gruß

i. A. Ela Konradt
Multichannel-Service
Team Kundenservice

GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH
Ein Unternehmen der freenet Group
Ernst-Reuter-Platz. 8, 10587 Berlin
De slechte interpunctie daargelaten, is mijn iPhone vanaf vrijdag al onderweg naar mij:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0SWdVd6fuUi90SM5BAfCK9F3/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
Haha is inderdaad wel een apart bericht. Heb je ze een e-mail teruggestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja, vorige week had ik zowel social@gravis.de, als ecom@gravis.de een mail gestuurd.
De quote hierboven is de reply van ecom@gravis.de, waar social@gravis.de mij meldde dat het allemaal goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
RnB schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:16:
Ja, vorige week had ik zowel social@gravis.de, als ecom@gravis.de een mail gestuurd.
De quote hierboven is de reply van ecom@gravis.de, waar social@gravis.de mij meldde dat het allemaal goed zat.
Hmm, hier social die alles goed gaf, geen tracking echter en net een reply van social (naar mijn vraag waar de tracking blijft) dat ze 'm doorzetten naar ecom. Interessant maar begin me wat zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
RnB schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:16:
Ow oke, dacht dat het een bericht van vandaag was.

[ Voor 13% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-09-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
AndyMan8 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:43:
Ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over het A1533 (GSM) model. Iemand die er al 1 in Nederland heeft? Schijnt dat een buitenlands model toch nog de nodige problemen geeft op drukke plekken vanwege het missen van de 7 band.

Ik wil zelf een 5S uit Canada meenemen volgende maand maar ben een beetje bang over het frequentie verhaal
Robert's blog: iPhone LTE frequenties in Nederland

uit deze blog begrijp ik dat band 7 alleen voor 4g gebruikt op de 2600mhz
welke providers op band 7 gaan zitten met 4g geen idee.

als je niet op 4g wilt maakt het niet uit volgens mij. maar ik ben geen expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ter aanvulling op wat hierboven gezegd is geworden;
KPN, Vodafone en T-Mobile hebben ook de frequentie 2600MHz (LTE 7) in bezit, maar zullen die niet gebruiken voor een landelijk dekkend netwerk. Tele2 heeft tijdens de frequentieveiling 800MHz (20) en 2600MHz (7) in handen gekregen en lijkt te gaan kiezen voor 2600MHz. Dit zijn allemaal LTE-banden die door de genoemde iPhone-modellen A1457 en A1507 worden ondersteund.
Bron: IPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:25
Untouchablezz20 schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:32:
Ter aanvulling op wat hierboven gezegd is geworden;

[...]

Bron: IPC
Maar in de VS verkopen ze het A1533 model. Deze ondersteund alleen de 7 band niet maar op 3G vlak zitten er ook wat verschillen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
voor de mensen die een iPhone 5C willen en niet extra willen betalen bij Belsimpel,etc. : bestel em bij Gravis.de . De iPhone 5S is daar ondertussen uitverkocht, maar de 5C is nog prima op voorraad zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
*snip* daar hebben we V&A voor.

[ Voor 80% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Net een trackingnummer van UPS binnen, nog geen antwoord van hun ecom@gravis.de, maar dat zal me verder worst wezen als ie inderdaad woensdag binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Fijn dat je alsnog een trackingnummer hebt gekregen. Nu is het nog even wachten en dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Laatst online: 05-07 09:53
mischa2011 schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:52:
Over anderhalve week ga ik naar New York toe, nu is mijn grote vraag hoe zit het met de voorraden bij de apple stores daar? Mijn iphone 5 wil ik eigenlijk verkopen op marktplaats en dan een 5s kopen in New York. Aangezien dat natuurlijk voordelig is vanwege de koersen!

Iemand een idee?
Hier in San Diego werd mij vertelt dat het nog weken/maanden kan duren voor dat de 5s simlock vrij verkocht gaat worden. Ze hadden al flink wat problemen met sommige telefoons die ze als simlock vrij hebben verkocht (die bleken niet simlock vrij te zijn). Moest op zoek naar een voor een maat van me. Prijs is wel interessant €570 voor de 32gb.

Ik heb de 5s in handen gehad maar kan nou niet zeggen dat het een enorme verbetering is tov de 5. Is echt een 5 met vingerafdruk scanner. Dit is natuurlijk vloeken in de kerk voor de Apple fan, maar eerlijk gezegd vind ik die S releases altijd een beetje sneu. Mensen die 12 uur in de rij liggen voor een toestel wat eigenlijk niet veel anders is dan zijn voorganger. Natuurlijk slimme marketing van Apple. Begrijp me niet verkeerd Apple is het geniale brein achter de opzet van de smartphone markt en brengt een geweldig product op de markt maar om er nou voor in de rij te liggen... Enniehoe ik ben bang dat het nog wel een aantal weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:49
vistu schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:41:
Net een trackingnummer van UPS binnen, nog geen antwoord van hun ecom@gravis.de, maar dat zal me verder worst wezen als ie inderdaad woensdag binnenkomt.
Wanneer heb je besteld?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Vrijdagmiddag 13:10. Stond bij mij op 'direct leverbaar'

[ Voor 10% gewijzigd door vistu op 23-09-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biatch schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:31:
[...]

Hier in San Diego werd mij vertelt dat het nog weken/maanden kan duren voor dat de 5s simlock vrij verkocht gaat worden. Ze hadden al flink wat problemen met sommige telefoons die ze als simlock vrij hebben verkocht (die bleken niet simlock vrij te zijn). Moest op zoek naar een voor een maat van me. Prijs is wel interessant €570 voor de 32gb.

Ik heb de 5s in handen gehad maar kan nou niet zeggen dat het een enorme verbetering is tov de 5. Is echt een 5 met vingerafdruk scanner. Dit is natuurlijk vloeken in de kerk voor de Apple fan, maar eerlijk gezegd vind ik die S releases altijd een beetje sneu. Mensen die 12 uur in de rij liggen voor een toestel wat eigenlijk niet veel anders is dan zijn voorganger. Natuurlijk slimme marketing van Apple. Begrijp me niet verkeerd Apple is het geniale brein achter de opzet van de smartphone markt en brengt een geweldig product op de markt maar om er nou voor in de rij te liggen... Enniehoe ik ben bang dat het nog wel een aantal weken kan duren.
Als je een iphone voor de 5 hebt(4s, 4, 3gs,3 etc) is de 5s een huge verbetering.

Upgraden van de 5 naar een 5S is inderdaad niet het meest noodzakelijke, maar als je zoals ik nu 23 maanden een 4S hebt en over een maand uit mn contract loop, is een 5S echt iets om naar uit te kijken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Biatch schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:31:
[...]

Knip...

Enniehoe ik ben bang dat het nog wel een aantal weken kan duren.
Weet je dit zeker? Zit je nu in San Diego en ben je zelf bij een Apple store geweest?
Ik zit namelijk heel Oktober in westkust van Amerika en ben van plan er daar een te gaan kopen.
Sterker nog, ik heb mijn 4S vandaag al verkocht. (Nu compleet zonder iphone... Moeilijk! :9 )
Dus als je iets kunt bevestigen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Zoals ik al eerder in dit topic heb verteld zijn er hier in de VS in de eerste maanden geen simlock vrije iphones te koop aan buitenlanders. De verizon at&t en sprint modellen zijn gesimlocked, en bij het kopen van het simlockvrije t-mobile model ben je verplicht een t-mobile plan te hebben of af te nemen. Dit doet Apple vanwege afspraken met de lokale telco's en deze dus ook omzet pakken op de launch.

De grootste kans om een iphone te krijgen is dus in een gewone winkel, hoewel grote ketens als best buy ed. ook dezelfde regels hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ah ok, bedankt voor de info.

Ik heb wel even de tijd (heel oktober) en we gaan een rondreis maken van 4500 mile dus ik zal flink wat winkels tegenkomen. Heb je misschien tips van winkels waar ik het beste kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:57
ElayZ schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:28:

Ik heb wel even de tijd (heel oktober) en we gaan een rondreis maken van 4500 mile dus ik zal flink wat winkels tegenkomen. Heb je misschien tips van winkels waar ik het beste kan proberen?
Destijds, 2011, ben ik daar ook geweest. Ook flink rondje, San Luis Obispo of Phoenix waren toen vrij rustig met de iPad launch.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

ElayZ schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:28:

Ik zou gewoon bij ketens(best buy, staples) of apple stores in de voorsteden kijken. Veel toeristen denken dat ze de flagshipstore aan fifth kunnen binnen lopen en hun slag kunnen slaan, terwijl een groot deel van de courante voorraad al gereserveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Goed om te weten dank je! :)

Ik zit even te kijken en bij sommige Apple stores op onze route is hij gewoon available for pickup today via de online apple store. Kan ik hem niet gewoon online alvast bestellen (en voor mijn part al betalen ook) voor een van die plaatsen en dan ophalen zodra ik daar ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
ElayZ schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:02:
[...]

Weet je dit zeker? Zit je nu in San Diego en ben je zelf bij een Apple store geweest?
Ik zit namelijk heel Oktober in westkust van Amerika en ben van plan er daar een te gaan kopen.
Sterker nog, ik heb mijn 4S vandaag al verkocht. (Nu compleet zonder iphone... Moeilijk! :9 )
Dus als je iets kunt bevestigen, graag!
Ik ben wat wijzer geworden...
Ten eerste Ja ik zit er nu echt rond deze week de reis af die jij gaat maken. Ik ben gisteren bij de Apple store geweest. Twee verschillende mensen die daar werken hebben dit gezegd. Telefoon leek anders prima op voorraad. Ten tweede een maat van me is nu in Miami en whatsappt net dat hij een 5s gekocht heeft die werkt icm zijn t mobile abonnement. Die heeft lang met een medewerker staan praten die uiteindelijk toegaf dat de 5s met t mobile werkt maar eerst aan mensen in de US icm abonnement moet verkopen..... :/ Zoals Leejow al aangaf. Lijkt erop dat hij wel gewoon werkt dus maar niet mogen verkopen
Icm met zijn zakelijke KPN sim doet de telefoon overigens niets....
Hoop dat dit wat helpt.

[ Voor 5% gewijzigd door Biatch op 24-09-2013 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dit geen optie?
http://www.imzdl.com/unlock.php
Volgens mij kan je de meeste VS versies gewoon via de provider laten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:15
De iphone 5S is bij gravis.de niet meer leverbaar. Zou het toch de moeite waard zijn om daar te bestellen, mss dat je hem dan nog sneller hebt dan dat je wacht totdat hij in België/Nederland beschikbaar komt in de online apple store?

Ik zou graag de spacegray variant willen en naar wat ik begrepen had waren er daar ook veel meer van beschikbaar in Oberhausen op de release dag dan van de andere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Je kan de gok wagen, maar het kan natuurlijk ook erg lang duren, waardoor je je iPhone alsnog eerder in België/Nederland kan halen. Ze hebben namelijk geen idee wanneer er weer een nieuwe voorraad naar ze toe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwemac
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 13:57
En, heeft iemand hem al van Gravis ontvangen. De mijne is onderweg, vanmorgen in Apeldoorn aangekomen....

Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
blauwemac schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:45:
En, heeft iemand hem al van Gravis ontvangen. De mijne is onderweg, vanmorgen in Apeldoorn aangekomen....
Nog niet, de mijne is nu in 'Langenhagen, Duitsland', 't is de bedoeling dat ie morgen wordt geleverd. Zet je wat foto's in het ervaringen topic wanneer je 'm hebt ontvangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Die van mij ook, vanmorgen in Amsterdam aangekomen.
I can not wait! _/-\o_ Helaas moet ik er nog uit om een nieuwe simkaart te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 21:57
Vanmorgen in Rotterdam nu out for delivery hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik zou gewoon bestellen, annuleren kan altijd :)
Kans dat ie hier opeens volgende week al bij Apple te bestellen is lijkt me vrij klein.
En als dat wel zou kunnen dan kan je ongetwijfeld ook nog 2-3 weken wachten op levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier zijn er ook 2 binnen gekomen via Gravis :) Valt niet tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 11:15
Ik heb hem nu op apple.uk ,mediamarkt.de en gravis.de besteld ben benieuwd welke als eerst binnen is.De rest annuleer ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19
feddesman schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:12:
Ik heb hem nu op apple.uk ,mediamarkt.de en gravis.de besteld ben benieuwd welke als eerst binnen is.De rest annuleer ik gewoon.
kan je hem ook uit de engelse webshop bestellen?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feddesman schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:12:
op apple.com/uk staat : dispatched oktober.

betekent dit dat als je hem nu koopt op de site dat je hem in oktober thuiskrijgt? en dit model verschilt niet van de nederlandse?(die beschikbaar gaan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
donald_dick schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:15:
[...]

kan je hem ook uit de engelse webshop bestellen?
Als je een Uk adres hebt via een kennis wel.Of via borderlinx maar dat word vaak geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:48:
[...]

op apple.com/uk staat : dispatched oktober.

betekent dit dat als je hem nu koopt op de site dat je hem in oktober thuiskrijgt? en dit model verschilt niet van de nederlandse?(die beschikbaar gaan worden)
Nee het europese model is 1 en dezelfde.Verzonden in oktober maar dat kan ook 31 oktober zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwemac
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 13:57
De mijne, afkomstig van Gravis is net bezorgd. Nu zelf nog thuis zien te komen...

Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hier gravis inmiddels ook gearriveerd. Bedankt voor de tip jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 21-09 22:15
Ziezo de 32gb space gray 5S ter vervanging van mijn iphone 4 is besteld bij Gravis. Nu maar hopen dat ze snel terug een voorraad binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is gravis.de bekend bij jullie? hebben jullie hier goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Jazeker, vandaag geleverd gekregen volgens afspraak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Laatst online: 01-07-2023
Hoeveel kans op een iPhone 5S maak ik als ik volgende week zaterdag naar Oberhausen naar de Apple Store ga, denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:01
45,987657%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Laatst online: 21-09 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:37:
is gravis.de bekend bij jullie? hebben jullie hier goede ervaringen mee?
Hier ook vandaag eentje binnen van Gravis.de. Mijn ervaring is dus erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:17
iemand bekend met telebag.com zij claimen voorraad te hebben voor een 40 euro meerprijs. en ze staan ook op marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pfff, toch leuk dat mensen zo naief zijn, maar goed:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=13278.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Biatch schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 03:47:
[...]
Die heeft lang met een medewerker staan praten die uiteindelijk toegaf dat de 5s met t mobile werkt maar eerst aan mensen in de US icm abonnement moet verkopen..... :/ Zoals Leejow al aangaf. Lijkt erop dat hij wel gewoon werkt dus maar niet mogen verkopen
Hier staat dat het gewoon mogelijk is.
Als je de moeite en tijd neemt om Gonny's timeline door te lezen zie je dat zij erin geslaagd is om 4 5S'sen mee te nemen, zonder simlock, van T-Mobile.
Schijnt trouwens dat je daar 2x5S en zonder limiet 5C toestellen mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:53
L1800 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:42:
iemand bekend met telebag.com zij claimen voorraad te hebben voor een 40 euro meerprijs. en ze staan ook op marktplaats
Volgende keer gewoon even zoeken op bankrekeningnummer, telefoonnummer, domein of email adres en dan weet je vrij snel het antwoord. :*) Gewoon nooit aan beginnen.

• Woodpecker
  • Laatst online: 01-07-2023
Dat is veel meer dan ik had gedacht :*)

• Biatch
Daan00 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:56:
[...]

Als je de moeite en tijd neemt om Gonny's timeline door te lezen zie je dat zij erin geslaagd is om 4 5S'sen mee te nemen, zonder simlock, van T-Mobile.
Als android gebruiker werd door een vriend van mij gevraagd om een iphone hier in de vs te kopen. En als tweaker leek het mij aardig om jullie op de hoogte te houden hoe de zaken er in de vs voor staan. Dus nee ik ga niet eerst een topic van voor naar achter doorlezen.

• ozothebozo
  • Laatst online: 21-09 22:25
Biatch schreef op woensdag 25 september 2013 @ 06:26:
[...]

Als android gebruiker werd door een vriend van mij gevraagd om een iphone hier in de vs te kopen. En als tweaker leek het mij aardig om jullie op de hoogte te houden hoe de zaken er in de vs voor staan. Dus nee ik ga niet eerst een topic van voor naar achter doorlezen.
Afbeeldingslocatie: http://www.smileyvault.com/albums/basic/smileyvault-whip.gif Whip it, whip it real good!

@Woodpecker: Düsseldorf Oberhausen is een belletje waard lijkt mij. Mss probeer ik het a.s. vrijdag.

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Heeft er vandaag of gister al iemand contact gehad met de applestore in Oberhausen over een eventuele (nieuwe) voorraad?

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Daan00 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:56:
[...]

Een bevriende medewerker in een Apple Flagshipstore heeft mij verteld dat zij geinstrueerd zijn om deze T-Mobile modellen alleen op vertoon van een Amerikaans ID-bewijs mogen verkopen. Het is dus inderdaad mogelijk, maar dat is volledig afhankelijk van de persoon die je voor je hebt staan. De toestellen zijn namelijk 'gereserveerd' door T-Mobile US waarbij zij Apple een X-bedrag betalen om deze toestellen namens hun te verkopen. Worden deze toestellen alleen maar aan buitenlanders verkocht dan lopen zij inkomsten mis en kan Apple dit soort afspraken in de toekomst vergeten.

Verwijderd

ik heb besloten ook voor een losse 5S te gaan (zwart 16 gb).

waar geven jullie me de meeste kans om het toestel zsm in huis te hebben?

Opties die ik bedacht heb : bestellen bij gravis.de en wachten op levering, op zoek gaan naar een duits adres waar ik hem in de duitse apple onlinestore kan bestellen.

• vistu
En ook hier is de bij gravis.de bestelde iPhone 5s zojuist geleverd. Prima en snelle service dus, bedankt voor de tip hier!

• ozothebozo
Hoe zit het met de garantie wanneer je de iPhone in Duitsland koopt, ook 2 jaar?

• feddesman
1e jaar bij alle apple stores,2e jaar waar je hem koopt

Verwijderd

sjakkie123 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:09:
Heeft er vandaag of gister al iemand contact gehad met de applestore in Oberhausen over een eventuele (nieuwe) voorraad?
Op het iphoneclub forum zijn verschillende berichten van mensen die vandaag in Oberhausen "gescoord" hebben.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Iemand die ik ken gaat naar de US binnenkort.
Hij wil er 1 voor mij en 1 voor zichzelf meenemen dus ik hou jullie op de hoogte hoe dat is gegaan.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• matthijst
Oberhausen heeft ze weer :)
32 zilver opgepikt.

Nu alleen nog zwarte over.

• ozothebozo
Zeker te laat om te vragen of je er eentje mee wilt nemen, haha!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

matthijst schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:26:
32 zilver opgepikt.

Die gouden zijn zeker moeilijk leverbaar, jammer dat is wel de kleur die ik wilde :(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• kevinl
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

matthijst schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:26:
32 zilver opgepikt.

32? was toch 1 per klant?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
:') sarcast

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• bokkow
  • Laatst online: 14:23
Mogen wij vragen hoe jij er achter kwam dat zij deze weer op voorraad hadden?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Verwijderd

als ik nou op apple.de kijk staat er :

iPhone 5s 16 GB Spacegrau Ohne SIM-Lock
Weitere Infos
698,99 €
Finanzierung möglich
Voraussichtliche Monatsraten
Versandfertig:
Oktober

weet iemand of als ik deze nu bestel, ik m gewoon netjes in oktober geleverd krijg op mijn adres ? (in nederland)

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 13:42

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:50:
als ik nou op apple.de kijk staat er :

iPhone 5s 16 GB Spacegrau Ohne SIM-Lock
Weitere Infos
698,99 €
Finanzierung möglich
Voraussichtliche Monatsraten
Versandfertig:
Oktober

weet iemand of als ik deze nu bestel, ik m gewoon netjes in oktober geleverd krijg op mijn adres ? (in nederland)
Nee, Apple.de verstuurd niet rechtstreeks naar Nederland..

Verwijderd

BreeeZe schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:54:
[...]

Nee, Apple.de verstuurd niet rechtstreeks naar Nederland..
ik had even doorgeklikt bij bestellen en zag het inderdaad helaas:(

• matthijst
bokkow schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:39:
Mogen wij vragen hoe jij er achter kwam dat zij deze weer op voorraad hadden?
Zag het op iPhoneclub forum :)

Gouden waren eerst op.
Vage kleur goud trouwens; in de winkel moet je goed kijken anders zie je niet eens dat het de gouden is. 't is niet echt Sjonnie & Anita goud, maar meer champagneachtig, zoals die oldschool 43cm stereosets vroegah nog weleens waren.

Verwijderd

Hallo,

Een vriend van mij die op dit moment in Amerika woont komt over geruime tijd weer op bezoek en ik, omdat mijn huidige iPhone verouderd is, heb hem gevraagd een nieuwe 5S mee te nemen.
Weten jullie of dat deze iPhone standaard (in een Apple Store) simlock vrij verkocht word en zo ja, dat deze op Nederlandse netwerken werkt? Ik weet dat dit met de iPhone 5 CDMA zowel als GSM versie wel is, maar kan op internet nog niks vinden m.b.t. op de 5S.

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:30:
Hallo,

Een vriend van mij die op dit moment in Amerika woont komt over geruime tijd weer op bezoek en ik, omdat mijn huidige iPhone verouderd is, heb hem gevraagd een nieuwe 5S mee te nemen.
Weten jullie of dat deze iPhone standaard (in een Apple Store) simlock vrij verkocht word en zo ja, dat deze op Nederlandse netwerken werkt? Ik weet dat dit met de iPhone 5 CDMA zowel als GSM versie wel is, maar kan op internet nog niks vinden m.b.t. op de 5S.
De AT&T, Sprint en Verizon iPhones zijn allemaal gesimlockt. Die van T-Mobile volgens mij ook maar dat is ook de enige iPhone die je los kan kopen, zonder abonnement (De T-Mobile versie dus).

Daarnaast had ik gehoord dat de iPhone 5S US niet werkt met de Nederlandse 4G netwerken maar wel het gewoon doet op de 3G netwerken.

Overigens moet je rekening houden met een andere oplader die erbij wordt geleverd en de garantietermijn van maar 1 jaar. Wat de re-sell value verlaagd op de lange termijn, stel je wilt hem bijvoorbeeld verkopen omdat je een iPhone 6 wilt, dan is het toestel zeker minder waard dan een normale EU versie.

Voordeel is wel dat je direct een goede korting krijgt op het toestel gezien de gunstige wisselkoers.

[ Voor 7% gewijzigd door cyntax op 26-09-2013 15:40 ]

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Waar kan je checken of Oberhausen weer voorraad heeft?

Ik wil als het meezit morgen een 5S 16GB space gray halen.

w00t

• cyntax
FireStarter schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:03:
Waar kan je checken of Oberhausen weer voorraad heeft?

Ik wil als het meezit morgen een 5S 16GB space gray halen.
Bellen(Ja, ze spreken Engels)/Mailen/checken op andere fora zoals iphoneclub (Edit: Oh wacht, je hebt het daar ook al gevraagd).

Kan je er ook eentje voor mij meenemen O-) ?

[ Voor 4% gewijzigd door cyntax op 26-09-2013 17:17 ]

• RickvN
196km/2u rijden, krijg toch wel verdomde veel behoefte om te rijden :|. Zeker nu het zolang duurt dat er in NL nog níks over bekend is.

[ Voor 31% gewijzigd door RickvN op 26-09-2013 18:38 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:38
Een kennis gaat volgende week naar de US, maar het één en ander is me nu nog een beetje onduidelijk en ik lees wat tegenstrijdige verhalen..

- Kun je gewoon in de Apple store naar binnen lopen en een simlockvrije iPhone 5S kopen?
- Op de website zie ik 650 dollar staan, maar dit is dan zonder tax volgens mij? Dus dat komt er nog bij?
- Als ik het goed begrijp moet je de T-Mobile versie oftewel de GSM versie hebben. Die zou dan goed moeten werken in Nederland.
- Als je er één mee neemt, heb je dan ook de kans dat je invoerrechten en dergelijke moet betalen of is dit alleen bij meerdere toestellen?

Als laatste heb ik nog steeds niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden met betrekking tot garantie.. kan ik deze gewoon bij een willekeurige Apple reseller claimen? Zoals een Dixons of Xando?

@hieronder: fijn bericht, geeft gelijk antwoord op een deel van mijn vragen :)

[ Voor 6% gewijzigd door yorroy op 26-09-2013 21:06 ]

• jelmerthebest
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 15:04
cyntax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:39:
[...]

De AT&T, Sprint en Verizon iPhones zijn allemaal gesimlockt. Die van T-Mobile volgens mij ook maar dat is ook de enige iPhone die je los kan kopen, zonder abonnement (De T-Mobile versie dus).

Daarnaast had ik gehoord dat de iPhone 5S US niet werkt met de Nederlandse 4G netwerken maar wel het gewoon doet op de 3G netwerken.

Overigens moet je rekening houden met een andere oplader die erbij wordt geleverd en de garantietermijn van maar 1 jaar. Wat de re-sell value verlaagd op de lange termijn, stel je wilt hem bijvoorbeeld verkopen omdat je een iPhone 6 wilt, dan is het toestel zeker minder waard dan een normale EU versie.

Voordeel is wel dat je direct een goede korting krijgt op het toestel gezien de gunstige wisselkoers.
Dat klopt niet. Alle iphone die je koopt in de Apple store zijn simlockvrij. Als je 'm koopt bij een Carrier winkel, dan is ie gekocht. Daarnaast is Apple's garantie internationaal. Als laatste werken de iPhones gewoon op het Nederlandse 4g netwerk, behalve van Tele2. Mocht je meer info willen vinden, kijk dan op het forum van macrumors, daar staat enorm veel info.

• cyntax
jelmerthebest schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:04:
[...]

Dat klopt niet. Alle iphone die je koopt in de Apple store zijn simlockvrij. Als je 'm koopt bij een Carrier winkel, dan is ie gekocht. Daarnaast is Apple's garantie internationaal. Als laatste werken de iPhones gewoon op het Nederlandse 4g netwerk, behalve van Tele2. Mocht je meer info willen vinden, kijk dan op het forum van macrumors, daar staat enorm veel info.
Grappig dat je Macrumors als bron gebruikt. Hier staat namelijk duidelijk mijn vorige post onderbouwd wat locked/unlocked betreft. Daarnaast is Apple's garantie inderdaad internationaal dat beweerde ik toch ook in mijn vorige post? De officiële garantie termijn over een iPhone in de US is 1 jaar. Het product is aangeschaft in de US dus gelden niet de Europese garantie regels (van minimaal 2 jaar). Dat van de 4G is inderdaad waar wat je opmerkt. Ik heb wat verder onderzoek ernaar gedaan en de US iPhone 5S/C support inderdaad de 800MHz (KPN) en 1800MHZ (Vodafone) banden. Het zou in theorie moeten werken.

• jelmerthebest
cyntax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:19:
[...]

Grappig dat je Macrumors als bron gebruikt. Hier staat namelijk duidelijk mijn vorige post onderbouwd wat locked/unlocked betreft. Daarnaast is Apple's garantie inderdaad internationaal dat beweerde ik toch ook in mijn vorige post? De officiële garantie termijn over een iPhone in de US is 1 jaar. Het product is aangeschaft in de US dus gelden niet de Europese garantie regels (van minimaal 2 jaar). Dat van de 4G is inderdaad waar wat je opmerkt. Ik heb wat verder onderzoek ernaar gedaan en de US iPhone 5S/C support inderdaad de 800MHz (KPN) en 1800MHZ (Vodafone) banden. Het zou in theorie moeten werken.
http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1640112&page=16
Post #383 geeft duidelijk uitleg, plus dat er heel veel mensen zijn die een unlocked iphone hebben gekocht in de Apple store.
Qua garantie heb je inderdaad gelijk, dus AppleCare + is eigenlijk wel aan te raden.

• cyntax
jelmerthebest schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:46:
[...]

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1640112&page=16
Post #383 geeft duidelijk uitleg, plus dat er heel veel mensen zijn die een unlocked iphone hebben gekocht in de Apple store.
Qua garantie heb je inderdaad gelijk, dus AppleCare + is eigenlijk wel aan te raden.
Ik lees het, haha je hebt gelijk _/-\o_ . Dat is wel ideaal! AppleCare+ is inderdaad echt aan te raden als je slordig met je telefoon omgaat, fijn dat het ook sinds kort in Nederland beschikbaar is.

• jelmerthebest
cyntax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:30:
[...]

Ik lees het, haha je hebt gelijk _/-\o_ . Dat is wel ideaal! AppleCare+ is inderdaad echt aan te raden als je slordig met je telefoon omgaat, fijn dat het ook sinds kort in Nederland beschikbaar is.
Top! :)
Plus dat AppleCare internationaal twee jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Vanavond in Oberhausen een 16gb Silver gekocht, beetje mee zitten spelen en het werkt leuk. Het was het uurtje in de rij wachten wel waard :)

De rij werd kwart over 8 wel gesloten maar dat had er volgens mij meer te maken dat ze om 9 uur dicht gingen want hij had nog voldoende reserveringskaartjes leek me. Dus het zou me niks verbazen als ze ze morgenvroeg nog hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pas Apple gebeld over een iPad Mini uit Japan en daar beweerde. Ze geen garantie op te geven. Geldt die wereldwijde internationale garantie alleen voor iPhones?

Ipad was alleen EER zei ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik morgen maar eens een gok ga wagen. Is maar een uurtje rijden voor mij naar Oberhausen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 man in rij op dit moment in Oberhausen
Linten weer gespannen en bewaking erbij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 23:42
jelmerthebest schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:04:
[...]

Ik liep 2 jaar terug even de Applestore binnen in de VS.
Ik kon toen geen iPhone meenemen, die werden alleen verkocht icm een abonnement. Los waren ze daar toen ook niet te krijgen.
Volgens mij zijn ze dus een tijdje na lancering niet los te krijgen daar, alleen icm abonnement. Na een tijdje geven ze dat weer vrij.
Dit was twee jaar terug.

[ Voor 3% gewijzigd door rinkel op 27-09-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Is het mogelijk om bijvoorbeeld in Oberhausen te bellen of ze voorradig zijn en er 2 of 3 te reserveren? Zal denk ik niet mogelijk zijn, omdat ze er toch al vanaf komen, maar ook weinig zin in om voor de katse kut te rijden naar Duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
RickvN schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:26:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld in Oberhausen te bellen of ze voorradig zijn en er 2 of 3 te reserveren? Zal denk ik niet mogelijk zijn, omdat ze er toch al vanaf komen, maar ook weinig zin in om voor de katse kut te rijden naar Duitsland!
Bel ze dan even om het te vragen?...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Chester schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:40:
[...]

Bel ze dan even om het te vragen?...
Ik dacht, misschien heeft daar al iemand ervaring mee. Ik zal eens kijken of mijn vriendin te paaien is voor 'een dagje Oberhausen' en als we volgende week zaterdag gaan, dan bel ik idd wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik zou gewoon gaan. Ik ga morgen gewoon. Als het niet lukt, dan ga ik zo'n grote Schweine Brat nemen in de food court. Ga ik me daar op uit leven.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

mochtje nog een 5c willen hebben, dixons heeft ze op voorraad,
http://www.onemorething.n...%7D&action_ref_map=%5B%5D

en je kan ook met 10% betalen met airmiles :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
DancePlaza schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:58:
mochtje nog een 5c willen hebben, dixons heeft ze op voorraad,
http://www.onemorething.n...%7D&action_ref_map=%5B%5D

en je kan ook met 10% betalen met airmiles :)
Dit is een Premium reseller, maar verkoopt wel met een winstoplage zo te zien nu? Ach, anders ben je die 50eu kwijt om naar DE te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dubbele espresso :/

[ Voor 97% gewijzigd door RickvN op 27-09-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

RickvN schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:08:
[...]

Dit is een Premium reseller, maar verkoopt wel met een winstoplage zo te zien nu? Ach, anders ben je die 50eu kwijt om naar DE te rijden.
nu de 5S nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
5c ligt kut in de hand; dat plastic is heel stroef.
Apart, want had juist gedacht dat het net zo was als de 3G(S): fijnste iPhone wat mij betreft, qua vasthouden.

Pagina: 1 ... 50 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.