[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 52 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Scrtz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:50:
[...]

de 3 bestelde iphones van mij zitten in hetzelfde vliegtuig haha! had idd ook al het UPS nummer opgevraagd en gevolgd.
Bij mij exact hetzelfde! En word inderdaad ook maandag afgeleverd bij een vriendin die in Kranenburg woont. Wat een rit maken onze iPhones zeg.

Even tijden toegevoegd:

Duesseldorf, Germany 04/10/2013 23:52 Aankomstscan
Herne-Boernig, Germany 04/10/2013 21:17 Vertrekscan
04/10/2013 6:49 Aankomstscan
Koeln, Germany 04/10/2013 5:21 Vertrekscan
04/10/2013 4:12 Importscan
Dubai, United Arab Emirates 03/10/2013 18:15 Vertrekscan
03/10/2013 15:43 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 03/10/2013 12:01 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 02/10/2013 23:35 Aankomstscan
Shenzhen, China 02/10/2013 21:30 Vertrekscan
02/10/2013 20:58 Herkomstscan
China 02/10/2013 5:57 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

[ Voor 54% gewijzigd door colorsone op 05-10-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:49:
[...]

dat ze op voorraad springen geeft aan dat er een overschot is aan voorraad t.o.v bestellingen. Bestelsystemen strepen eerst de reeds bestelde aantallen van de voorraad af.

Als er staat op voorraad en je bestelt op dat moment een iPhone dan zul je deze ook geleverd krijgen. Hierdoor ga ik er vanuit dat als ik nu een iPhone bestel, en deze over een week weer "sofort lieferbar" zijn ik dan ook gewoon bij de verzendingen zit.
Ik heb 30 september een iPhone gereserveerd en nog niks gehoord van ze. Dus ik vrees dat het niet zo werkt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:30:
[...]

Ik heb 30 september een iPhone gereserveerd en nog niks gehoord van ze. Dus ik vrees dat het niet zo werkt.
welke uitvoering etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
32GB zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59
Gisteren begin middag een 32gb gold besteld en bij betaalscherm stond direct leverbaar :)
Ga ervan uit dat ik hem gewoon snel heb dan. :9

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

@knny had je toen ook gezien of dat ook voor de 64gb gold zo was. want die heb ik in bestelling staan sinds 21-09-2013 en nog niks nada van vernomen?

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Bitfighter schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:28:
@knny had je toen ook gezien of dat ook voor de 64gb gold zo was. want die heb ik in bestelling staan sinds 21-09-2013 en nog niks nada van vernomen?
Ik denk dat de 64 misschiem moeilijker leverbaar is. Ik zeg dit alleen omdat ik andere mensen hoorde die gisteren gingen bestellen toen er voorraad was en ten tijde van betaling er geen voorraad meer was.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/34fhb9c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
knny schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 08:55:
[...]

Gisteren begin middag een 32gb gold besteld en bij betaalscherm stond direct leverbaar :)
Ga ervan uit dat ik hem gewoon snel heb dan. :9
Inmiddels al een 32GB zilver opgehaald in Oberhausen ;)
Maar bestelling open laten staan om te zien hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:49
Ik volg dit topic nu al een tijdje, maar nooit echt iets gepost.

Ik kom net terug van de Apple store in oberhausen en helaas waren alle versies van de 5s uitverkocht. De medewerker daar vertelde mij dat ze volgende week weer binnen komen. Welke dag zei hij niet.

@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
NewClassic schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:25:

Ik kom net terug van de Apple store in oberhausen en helaas waren alle versies van de 5s uitverkocht. De medewerker daar vertelde mij dat ze volgende week weer binnen komen. Welke dag zei hij niet.
Thanks, was net het telefoonnummer aan het opzoeken of ze wat hadden. Maar die moeite hoef ik dus ook niet te nemen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

NewClassic schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:25:

In de Apple Store in Dresden krijgen ze elke middag een levering binnen. Tegen de avond zijn die dan allemaal weg. Volgens mij is het niet perse handig om daar om 8 uur op de stoep te staan.
Bij mij komt UPS ook nooit om 7 uur al pakjes bezorgen :P

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 05-10-2013 12:32 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:16:
Voor 100 euro koop je geen iphone 4 vrees ik..
Hm, das jammer. Nou ja, er zijn zat andere leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
fsfikke schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

In de Apple Store in Dresden krijgen ze elke middag een levering binnen. Tegen de avond zijn die dan allemaal weg. Volgens mij is het niet perse handig om daar om 8 uur op de stoep te staan.
Bij mij komt UPS ook nooit om 7 uur al pakjes bezorgen :P
Bedankt voor de tip, alleen is Dresden meer dan 6 uur rijden voor mij, dat vind ik dan weer een beetje te ver ;)
Dan valt oberhausen met 1 uur toch net iets beter :P

@tommy.the.spotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

NewClassic schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

Bedankt voor de tip, alleen is Dresden meer dan 6 uur rijden voor mij, dat vind ik dan weer een beetje te ver ;)
Dan valt oberhausen met 1 uur toch net iets beter :P
Daar ging het mij niet om. Ik zet er alleen m'n vraagtekens bij dat mensen 's ochtends vroeg naar Oberhausen gaan en dan verbaasd zijn dat 's nachts de elfjes de voorraden niet hebben aangevuld. Misschien zou het handig zijn het 's middags eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
fsfikke schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Daar ging het mij niet om. Ik zet er alleen m'n vraagtekens bij dat mensen 's ochtends vroeg naar Oberhausen gaan en dan verbaasd zijn dat 's nachts de elfjes de voorraden niet hebben aangevuld. Misschien zou het handig zijn het 's middags eens te proberen.
Ah op die manier, tja dat klopt. Had eigenlijk meer het idee dat er nog voorraad over was van gisteren. Ik kan niet gokken wanneer er een nieuwe lading binnenkomt dusja.

@tommy.the.spotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
colorsone schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:17:
[...]

Bij mij exact hetzelfde! En word inderdaad ook maandag afgeleverd bij een vriendin die in Kranenburg woont. Wat een rit maken onze iPhones zeg.

Even tijden toegevoegd:

Duesseldorf, Germany 04/10/2013 23:52 Aankomstscan
Herne-Boernig, Germany 04/10/2013 21:17 Vertrekscan
04/10/2013 6:49 Aankomstscan
Koeln, Germany 04/10/2013 5:21 Vertrekscan
04/10/2013 4:12 Importscan
Dubai, United Arab Emirates 03/10/2013 18:15 Vertrekscan
03/10/2013 15:43 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 03/10/2013 12:01 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 02/10/2013 23:35 Aankomstscan
Shenzhen, China 02/10/2013 21:30 Vertrekscan
02/10/2013 20:58 Herkomstscan
China 02/10/2013 5:57 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Ja idd erg grappig om te volgen, mijne is nu in Wesel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
De ouders van mijn vriendin gaan volgende week een paar dagen naar Keulen, misschien moet ik hun even heel lief aankijken, kom erachter dat hier ook een Apple store zit :D :D

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Scrtz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Ja idd erg grappig om te volgen, mijne is nu in Wesel :P
Jup, mijne ook. We zitten in dezelfde bus. Word die van jou ook in Kranenburg afgeleverd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
colorsone schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:32:
[...]

Jup, mijne ook. We zitten in dezelfde bus. Word die van jou ook in Kranenburg afgeleverd toevallig?
Haha helaas niet, in Kevelaer heb ik een adresje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco781976
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10-2021
Iphone 5S besteld bij apple in VS (T-mobile unlocked), afgeleverd bij borderlinx, nog 4 dagen geduld eer hij hier is.

[ Voor 9% gewijzigd door marco781976 op 06-10-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
marco781976 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:30:
Iphone 5S besteld bij apple in VS (T-mobile unlocked), afgeleverd bij borderlinx, nog 4 dagen geduld eer hij hier is.
Hoe veel ben je nu totaal kwijt tot op ie je deurmat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco781976
colorsone schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:10:
[...]

Hoe veel ben je nu totaal kwijt tot op ie je deurmat ligt?
Als hij door de douane komt, 520 euro totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Even een update vanuit USA, hier is amper een 5S te krijgen.

Wij maken een rondreis en zijn in Las Vegas begonnen, daar zijn 3 stores maar geen enkele had een 5S (alle kleuren & versie uitverkocht)

Inmiddels in San Francisco geweest, ook hetzelfde verhaal. Overal is de 5C in alle kleuren ruim verkrijgbaar maar de 5S is nergens te krijgen. We gaan nu door rijden langs de kust naar Los Angeles en San Diego. Wie weet dat er daar 1 te scoren valt. Ik check elke dag diverse keren de online store met pickup mogelijkheden in diverse stores maar alle winkels geven Unavailable voor alle versies...

De diverse verkopers die ik gesproken heb zeggen allen; er komen op elke dag van de week leveringen binnen, behalve zondag. Zodra we binnen krijgen updaten we de online store... Op welke tijdstippen er bezorgd wordt willen ze niet echt zeggen.

Wij zijn hier nog tot 30 Oktober, ze zeiden wel allemaal dat het voor die tijd zeker moet lukken om er 1 te pakken te krijgen. Hopen maar dat, dat inderdaad het geval zal zijn...

Wat betreft de 5C, die is in het echt een stuk mooier/beter dan ik gedacht had. Helemaal geen goedkope plastic look & feel. Heel degelijk voelt hij aan. Stukken steviger dan bijv een Samsung Galaxy die je kunt zowat kunt buigen en kraken enz.

Wat beteft de goude 5S, die is echt nice! Ik ben absoluut niet van de bling bling enz, dus ik dacht echt dat ik m vreselijk zou vinden, maar hij is heel mooi in t echt! Veel minder goud-goud dan je verwacht zegmaar...

Iemand nog behoefte aan pics vanuit de stores hier? Of specifieke vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
ElayZ schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 02:30:
Even een update vanuit USA, hier is amper een 5S te krijgen.

Wij maken een rondreis en zijn in Las Vegas begonnen, daar zijn 3 stores maar geen enkele had een 5S (alle kleuren & versie uitverkocht)

Inmiddels in San Francisco geweest, ook hetzelfde verhaal. Overal is de 5C in alle kleuren ruim verkrijgbaar maar de 5S is nergens te krijgen. We gaan nu door rijden langs de kust naar Los Angeles en San Diego. Wie weet dat er daar 1 te scoren valt. Ik check elke dag diverse keren de online store met pickup mogelijkheden in diverse stores maar alle winkels geven Unavailable voor alle versies...

De diverse verkopers die ik gesproken heb zeggen allen; er komen op elke dag van de week leveringen binnen, behalve zondag. Zodra we binnen krijgen updaten we de online store... Op welke tijdstippen er bezorgd wordt willen ze niet echt zeggen.

Wij zijn hier nog tot 30 Oktober, ze zeiden wel allemaal dat het voor die tijd zeker moet lukken om er 1 te pakken te krijgen. Hopen maar dat, dat inderdaad het geval zal zijn...

Wat betreft de 5C, die is in het echt een stuk mooier/beter dan ik gedacht had. Helemaal geen goedkope plastic look & feel. Heel degelijk voelt hij aan. Stukken steviger dan bijv een Samsung Galaxy die je kunt zowat kunt buigen en kraken enz.

Wat beteft de goude 5S, die is echt nice! Ik ben absoluut niet van de bling bling enz, dus ik dacht echt dat ik m vreselijk zou vinden, maar hij is heel mooi in t echt! Veel minder goud-goud dan je verwacht zegmaar...

Iemand nog behoefte aan pics vanuit de stores hier? Of specifieke vragen?
Ok dus ze verkopen ze gewoon aan mensen van buiten de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 17:36
Even over de Apple Garantie.

Die is (als de telefoon in een Europees land gekocht is) 2 jaar.

Je hebt dan 1 jaar fabrieksgarantie en 1 jaar consumentengarantie (dit geld niet voor accu's en bedrijven)

In het 2e jaar zal er gekeken worden of het defect geen gebruikersfout betreft alvorens tot garantie over te gaan.

Dit geld alleen voor iPhones welke bij een Apple Store of Online zijn gekocht

Een aantal in de USA gekochte simlockvrije modellen kunnen ivm(was ik idd vergeten te vermelden fsfikke, dank ;) )

de antenne niet omgeruild worden.

[ Voor 18% gewijzigd door musiqman op 07-10-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:14
Afgelopen weekend in Parijs geweest, op de eerste dag was er alleen een iPhone 5S zwart 64GB, tweede dag helemaal niets meer. Niet de moeite waard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

musiqman schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:21:
Even over de Apple Garantie.

Die is (als de telefoon in een Europees land gekocht is) 2 jaar.

Je hebt dan 1 jaar fabrieksgarantie en 1 jaar consumentengarantie (dit geld niet voor accu's en bedrijven)

In het 2e jaar zal er gekeken worden of het defect geen gebruikersfout betreft alvorens tot garantie over te gaan.

Een aantal in de USA gekochte simlockvrije modellen kunnen ivm de antenne niet omgeruild worden.
Even om onduidelijkheden te voorkomen. Apple zelf geeft alleen het tweede jaar garantie op iPhones die bij Apple zelf (in Europa) gekocht zijn. Als je hem dus bij de MediaMarkt of wherever vandaan hebt kan je het eerste jaar bij Apple terecht maar daarna zal je het met de winkel zelf uit moeten vechten.

Imo wel een extra reden om hem bij Apple zelf te kopen. Daar doen ze nooit moeilijk met innemen voor onderzoek, onderzoekskosten etc.

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 07-10-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28
Wasp schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:54:
Zo, besteld via Gravis.de (iPhone 5S, "spacegrau", 16 GB). Bij de bestelling stond "binnenkort leverbaar".

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. :)
Update: Bestelling staat nog "Offen" op de website van Gravis, maar heb om een statusupdate gevraagd op Twitter (@GRAVIS_Germany), waarop zij reageren met: "Your Order will be shipped tomorrow. :-)"

:*)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasp schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Update: Bestelling staat nog "Offen" op de website van Gravis, maar heb om een statusupdate gevraagd op Twitter (@GRAVIS_Germany), waarop zij reageren met: "Your Order will be shipped tomorrow. :-)"

dus gewoon besteld terwijl hij niet op voorraad was op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 21:26
[...]

Hoe laat en wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrameWork. schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Ik vermoed een paar minuten voor zaterdag 21 september 2013 @ 08:54.
Aangezien hij toen vertelde:
Wasp schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:54:
Zo, besteld via Gravis.de (iPhone 5S, "spacegrau", 16 GB). Bij de bestelling stond "binnenkort leverbaar".

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

dus gewoon besteld terwijl hij niet op voorraad was op dat moment?
Klopt.
FrameWork. schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Wat borghie hierboven zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasp schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:08:
[...]

Klopt.

[...]

Wat borghie hierboven zegt. :)
oke thx! ik ga hem ook maar gewoon bij hun bestellen dan. Enig id of het makkelijk is om €814 van Paypal terug te krijgen als het niet lukt bij Gravis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

oke thx! ik ga hem ook maar gewoon bij hun bestellen dan. Enig id of het makkelijk is om €814 van Paypal terug te krijgen als het niet lukt bij Gravis?
Zelf zit ik ook al lang te twijfelen om hem daar te bestellen, maar wat me tegenhoud is de waarschijnlijke lange wachtlijst waar je gewoon achteraan wordt toegevoegd en het niet zo duidelijk zijn van de garantievoorwaarden na een jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:20:
[...]

Zelf zit ik ook al lang te twijfelen om hem daar te bestellen, maar wat me tegenhoud is de waarschijnlijke lange wachtlijst waar je gewoon achteraan wordt toegevoegd en het niet zo duidelijk zijn van de garantievoorwaarden na een jaar..
Lees een paar posts hierboven over de garantievoorwaarden ;)

Ik heb hem bij Gravis besteld voor als Backup. Probeer hem in Oberhausen te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:00:
[...]

Lees een paar posts hierboven over de garantievoorwaarden ;)

Ik heb hem bij Gravis besteld voor als Backup. Probeer hem in Oberhausen te gaan halen.
heb je ervaring met je geld terugkrijgen als je hem dan annuleert mocht je hem eerder in Oberhausen kunnen halen? en het terugkrijgen via Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:41:
[...]

heb je ervaring met je geld terugkrijgen als je hem dan annuleert mocht je hem eerder in Oberhausen kunnen halen? en het terugkrijgen via Paypal
Dit heb ik gehad. sochtends besteld bij Gravis, toen toch via andere weg 1 geregeld en dus geannuleerd bij Gravis. Zelfde dag nog geld terug via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Dit heb ik gehad. sochtends besteld bij Gravis, toen toch via andere weg 1 geregeld en dus geannuleerd bij Gravis. Zelfde dag nog geld terug via paypal.
thx! ik ben redelijk nieuw met paypal en gewoon helemaal nieuw met buitenlandse bedrijven dus ik ben een beetje zenuwachtig om €814 het luchtledige in te slingeren;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Zojuist mijn iphone opgehaald uit Duitsland! erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Laatst online: 18-09 19:14
ik ga dit weekend naar China, Shanghai, iemand bekend met de prijzen of aankoop aldaar? Zowiezo lijkt me de Shanghai Apple store de moeite waard van het bezoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

De 5s kost ongeveer €636 daarzo.
Kun je gewoon zelf opzoeken btw:
http://translate.googleus...E2eQAuC3agsZRkfsg9Of6dT5g

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16

GNML

applebuyguide.com

Scrtz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:51:
5s? Hebben ze nog ergens voorraad?

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
GNML schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:58:
[...]

5s? Hebben ze nog ergens voorraad?
Ja. geen idee wij hadden er 3 besteld, een zilveren, gouden en zwarte via de apple store zelf en af laten leveren bij een kennis die in Duitsland woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Scrtz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:51:
Jup me too, ik had 20 september al een iPhone 5S maar kon die voor een bedrag verkopen die ik niet kon laten schieten. Dus heb hem eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

robertwebbe

Robert Webbe

Bij mij heeft de UPS koerier niet eens aangebeld. Hij heeft een andere naam op het naamkaartje gezien en is rechtsomkeert gegaan. Op de UPS track & trace site stond dat ze extra informatie nodig hadden dus ik gebeld en bleek dat Apple vereist dat de koerier alleen mag afleveren aan de geadresseerde. Ik heb de naam van die vriend van me laten toevoegen als ontvanger en vandaag komen ze nog een keer langs.

Is dat bij jullie probleemloos gegaan dan? Of was dat toevallig familie met dezelfde achternaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
robertwebbe schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:06:
Bij mij heeft de UPS koerier niet eens aangebeld. Hij heeft een andere naam op het naamkaartje gezien en is rechtsomkeert gegaan. Op de UPS track & trace site stond dat ze extra informatie nodig hadden dus ik gebeld en bleek dat Apple vereist dat de koerier alleen mag afleveren aan de geadresseerde. Ik heb de naam van die vriend van me laten toevoegen als ontvanger en vandaag komen ze nog een keer langs.

Is dat bij jullie probleemloos gegaan dan? Of was dat toevallig familie met dezelfde achternaam?
nee geen problemen gehad hier, 3 iPhones laten afleveren op een afleveradres waar wel desbetreffende bewoner op is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
op 4-10 een bestelling gedaan bij Gravis.de voor een iPhone 5s 16 GB space Grey.

Morgen komt hij binnen met UPS. Gaat vrij vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
martinzweep schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:56:
op 4-10 een bestelling gedaan bij Gravis.de voor een iPhone 5s 16 GB space Grey.

Dan heb je geluk gehad, op dezelfde datum heb ik een 32GB Space Grey bij ze besteld, maar niet veel later kreeg ik een mail dat ze niet konden leveren i.v.m. de hoge vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16

Ik heb een 32GB al op 24/09 besteld en nog steeds niet binnen. Ik heb hun al gemaild/getwitterd/gefacebooked en op facebook en twitter zeggen ze dat het nog wel even kan duren. Via mail kreeg ik geen antwoord.

Not fair als je het mij vraagt! Ze sturen orders van mensen die veel later besteld hebben eerder op. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Laatst online: 13:56
Ik ga 19okt voor een half weekje naar berlijn op "vakantie". Maar ben van plan daar een iphone 5s 32gb goud te halen, zou het verstandig zijn die nu alvast te bestellen zodat ik zeker weet dat ik er dan een heb of is dat overdreven? En waar kan ik die dan t beste bestellen? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 21:26

Idem hier, gistermiddag verzonden nadat ik in de ochtend een opdrachtbevestiging heb mogen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:56
glennvho schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Ik heb een 32GB al op 24/09 besteld en nog steeds niet binnen. Ik heb hun al gemaild/getwitterd/gefacebooked en op facebook en twitter zeggen ze dat het nog wel even kan duren. Via mail kreeg ik geen antwoord.

Not fair als je het mij vraagt! Ze sturen orders van mensen die veel later besteld hebben eerder op. :-(
ik wil niet lullig zijn maar gaat het hier niet simpel om het feit dat de 16gb blijkbaar beter leverbaar is dan de 32gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
vraagje : ik wil de 5s zwart 32gb sowieso kopen. Kan ik hem nu via gravis bestellen (niet op voorraad) en dan wachten tot hij in NL leverbaar is, en kijken welke het snelste komt. Mocht dit in NL sneller gaan die van Gravis annuleren? of zit ik als ik hem bij gravis bestel hier vast aan? (dus dat ik hem niet kan annuleren en ik dalijk met twee 5s'en zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
JimmyJoness schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:48:
vraagje : ik wil de 5s zwart 32gb sowieso kopen. Kan ik hem nu via gravis bestellen (niet op voorraad) en dan wachten tot hij in NL leverbaar is, en kijken welke het snelste komt. Mocht dit in NL sneller gaan die van Gravis annuleren? of zit ik als ik hem bij gravis bestel hier vast aan? (dus dat ik hem niet kan annuleren en ik dalijk met twee 5s'en zit?
Ik had zelf bij het bestellen gekozen voor de optie "vooruitbetalen" en heb vervolgens een mail gekregen dat de 5s 32GB space grey niet leverbaar meer was. Ik heb toen op die mail beantwoord dat ze mn bestelling dan kunnen annuleren en dit hebben ze binnen een dag gedaan en per mail bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
balen, voor paypal moet een creditcard gekoppeld zijn, die ik niet heb:(

[ Voor 178% gewijzigd door JimmyJoness op 08-10-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
JimmyJoness schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:40:
balen, voor paypal moet een creditcard gekoppeld zijn, die ik niet heb:(
Je bankrekening eraan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Bij mijn weten heeft gravis ook een rembours optie, volgens mij niet tijdens het bestel proces maar op de site las ik er wel wat over, ook bij zendingen bij Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
RickvN schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

Je bankrekening eraan hangen?
dat duurt ook weer een aantal dagen:(

maar ik heb net een site gevonden, money2.nl. is een officiele partner van paypal en daarmee kun je via ideal DIRECT geld op je paypal account zetten! dat maar doen dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
Ik hoor over de 32/64 GB dat het langer duurt. De site van Gravis gaf aan dat het op voorraad was toen ik bestelde. Balen voor de mensen die veel langer wachten dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
martinzweep schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:00:
Ik hoor over de 32/64 GB dat het langer duurt. De site van Gravis gaf aan dat het op voorraad was toen ik bestelde. Balen voor de mensen die veel langer wachten dan mij.
welke kleur heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
Ik heb de Space Grey besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
als ik bij gravis wil afrekenen krijg ik 2 opties : paypal of vooruitbetaling.

ik kies paypal, dan krijg ik weer 2 opties : uw credit card koppelen, of geld toevoegen via uw bankrekening (aan paypal)

Ik heb geen creditcard, en 4-6 dagen extra wachten vind ik nix, dus ik heb via money2.nl direct geld op mijn paypal account gezet (dit is ook goed gelukt).

Nu zie ik nergens een optie om vanuit mijn eigen account te betalen. waarom geven ze dan aan dat ik ook geld kan toevoegen via mijn bankrekening, als ik hier vervolgens toch niet mee kan afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06

Ypho

Allround Nerd

Kent iemand de zaak Markauf? Hier kost de 5S €699, maar met de kortingscode van hun homepage kost hij €35 minder, én ze hebben gratis verzenden.

Nu is Markauf Electronics een Pools bedrijf, zij kunnen de 5S toch nog niet verkopen, want hij is toch nog niet uit daar?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
Ypho schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:54:
Kent iemand de zaak Markauf? Hier kost de 5S €699, maar met de kortingscode van hun homepage kost hij €35 minder, én ze hebben gratis verzenden.

Nu is Markauf Electronics een Pools bedrijf, zij kunnen de 5S toch nog niet verkopen, want hij is toch nog niet uit daar?
Ik was er ook naar aan het zoeken. http://forum.iculture.nl/...-website-markauf-com.html hier zitten meer mensen met de gedachte om het daar te bestellen. Alleen niemand heeft er echt vertrouwen in.

@tommy.the.spotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06

Ypho

Allround Nerd

NewClassic schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Ik was er ook naar aan het zoeken. http://forum.iculture.nl/...-website-markauf-com.html hier zitten meer mensen met de gedachte om het daar te bestellen. Alleen niemand heeft er echt vertrouwen in.
Ik zat het ook te lezen inderdaad, ik ga de gok niet nemen. Ondanks dat je gewoon bent ingedekt als je met CC betaalt. Klinkt té mooi om waar te zijn, dus dat zal dan ook zo zijn.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

If it sounds too good....

Komop jongens denk eens na :P

Maar als je er toch besteld, bestel dan gelijk even een retina MBP mee, is daar toevallig €600 goedkoper dan bij Apple. Wat een top aanbieding!

[ Voor 55% gewijzigd door fsfikke op 09-10-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
[...]

Update: Zojuist kwam UPS langs met een pakketje, en ik ben nu mijn brand new iPhone 5s aan het updaten naar iOS 7.0.2.

Héél blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:04
Heeft iemand bij gravis de gouden iphone 5s besteld, en al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Wasp schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Update: Zojuist kwam UPS langs met een pakketje, en ik ben nu mijn brand new iPhone 5s aan het updaten naar iOS 7.0.2.

Héél blij mee!
cool! en dat na 2,5 week al:D

ik heb het idee dat alles sowieso wat meer op gang is aant komen qua beschikbaarheid enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
nou, het lijkt wel alsof gravis naar me heeft geluisterd:D

de paypal optie om gewoon via bank te betalen deed het opeens wel net, en ik heb de 32gb spacegrau besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
Bartezzzb schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:44:
ik had 3 gouden besteld, maar ze hebben mijn bestelling schijnbaar geblokkeerd omdat ik te veel had besteld, maar wel pas nadat ze het geld van mijn CC gehaald hadden. (via paypal danwel).
kijk kan het best begrijpen, maar communiceer daar dan ook over, nergens staat er dat er maar 1 iphone 5s
besteld mag worden vanwege de schare voorraad.
nu lijkt het erop dat mijn gehele bestelling door de neus is geboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
fuqua schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

ik had 3 gouden besteld, maar ze hebben mijn bestelling schijnbaar geblokkeerd omdat ik te veel had besteld, maar wel pas nadat ze het geld van mijn CC gehaald hadden. (via paypal danwel).
kijk kan het best begrijpen, maar communiceer daar dan ook over, nergens staat er dat er maar 1 iphone 5s
besteld mag worden vanwege de schare voorraad.
nu lijkt het erop dat mijn gehele bestelling door de neus is geboord.
ik kan dit alleen begrijpen als het op hun site erbij staat. anders vind ik het echt asociaal van ze:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
JimmyJoness schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

ik kan dit alleen begrijpen als het op hun site erbij staat. anders vind ik het echt asociaal van ze:S
precies, moet toch geen moeite zijn om ff snel op je site zetten van bestel niet meer dan 1. En reageer eens netjes op de emails heb er direct na bestelling status gevraagd maar geen reactie pas de maandag daarop een soort van algemeen mailtje in het duits dat mijn bestelling vertraagd is, direct daarop weer gemaild van wat dat wil zeggen, geen antwoord, dan maar gisteren via twitter krijg antwoord dat de bestelling niet verzonden zal worden door de grote vraag, en als ik dan toch meerdere wil bestellen ik contact op moest nemen met mail@gravis.de !? ok doe ik dat en nog steeds geen antwoord. vandaag naar alle adressen en via twitter nog eens een schopje achteraan gegeven zonder resultaat, gast van gravis twitter heeft de gasten bij ecom en mail een mailtje voor mij gestuurd om eens ff op te schieten.

maar ja nog niks weer gehoord, zal straks als ik thuis ben ff een telefoontje achteraan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
http://www.iphoneclub.nl/...r-in-nederland-en-belgie/

iphone 5s vanaf 25 oktober leverbaar in benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Bartezzzb schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:44:
32GB gold vandaag binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
knny schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:45:
[...]

32GB gold vandaag binnen gekregen
wanneer besteld? en was hij toen sofort of bald lieferbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
JimmyJoness schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

wanneer besteld? en was hij toen sofort of bald lieferbar?
Afgelopen vrijdag 15:00 besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
knny schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Afgelopen vrijdag 15:00 besteld _/-\o_
super nice! als ik het me goed herinner waren ze toen ook weer " leverbaar " .

ik leid hieruit af dat gravis wel aardige leveringen binnenkrijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Laatst online: 10-09 23:49
Ik had maandag de Space Grey 32GB besteld omdat deze volgens de website leverbaar was.
Vandaag een mail ontvangen dat ze tijdelijk niet op voorraad zijn en dat het nog onbekend is wanneer zij een nieuwe levering krijgen. Lijkt mij wat vreemd omdat in het systeem toch een item wordt gereserveerd bij bestelling? Natuurlijk erg jammer, maar ik wacht het even af.

Edit: zojuist een mail ontvangen met een UPS-trackingcode. Scheduled Delivery: 11-October-2013.
Zou het dan toch? :*)

[ Voor 14% gewijzigd door ozothebozo op 09-10-2013 18:10 . Reden: wijziging bestelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Op 30 sept 16GB space grey besteld bij Gravis, nog steeds niets. Hoe kan het dat mensen die na die datum besteld hebben al hun 5S hebben ontvangen?
Heb getwitterd en gemaild maar ze zeggen alleen dat ik nog wat geduld moet hebben. :(
Toen ik bestelde was ie "bald lieferbar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
skulldigger schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:22:
Op 30 sept 16GB space grey besteld bij Gravis, nog steeds niets. Hoe kan het dat mensen die na die datum besteld hebben al hun 5S hebben ontvangen?
Heb getwitterd en gemaild maar ze zeggen alleen dat ik nog wat geduld moet hebben. :(
Toen ik bestelde was ie "bald lieferbar"
als er op moment van bestellen staat dat hij niet leverbaar is, dan kun je toch niet verwachten dat je hem binnen een week thuis hebt?

ik heb vandaag de 32gb space grey besteld, en ik hoop hem binnen 3 weken in huis te hebben! als dit niet zo is heb ik pech gehad, hij is inmiddels niet leverbaar op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
JimmyJoness schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:48:
[...]

als er op moment van bestellen staat dat hij niet leverbaar is, dan kun je toch niet verwachten dat je hem binnen een week thuis hebt?

ik heb vandaag de 32gb space grey besteld, en ik hoop hem binnen 3 weken in huis te hebben! als dit niet zo is heb ik pech gehad, hij is inmiddels niet leverbaar op dit moment
Begrijp ik helemaal, maar ik heb nu het idee dat mensen die na mij besteld hebben hun exemplaren al binnen hebben uit de nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
skulldigger schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:03:
[...]

Begrijp ik helemaal, maar ik heb nu het idee dat mensen die na mij besteld hebben hun exemplaren al binnen hebben uit de nieuwe voorraad.
als ik me niet vergis zijn dit allemaal 16 GB's, of een andere kleur ;) (om je gerust te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 19:16
ozothebozo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:35:
Ik had maandag de Space Grey 32GB besteld omdat deze volgens de website leverbaar was.
Vandaag een mail ontvangen dat ze tijdelijk niet op voorraad zijn en dat het nog onbekend is wanneer zij een nieuwe levering krijgen. Lijkt mij wat vreemd omdat in het systeem toch een item wordt gereserveerd bij bestelling? Natuurlijk erg jammer, maar ik wacht het even af.

Edit: zojuist een mail ontvangen met een UPS-trackingcode. Scheduled Delivery: 11-October-2013.
Zou het dan toch? :*)
Ik heb op 24 september al de 32GB space grey besteld, wat is jouw order nummer? Dit kan toch echt niet zijn dat als je later besteld dat je hem eerder hebt dan iemand die al 2 weken geleden besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Laatst online: 10-09 23:49
glennvho schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Ik heb op 24 september al de 32GB space grey besteld, wat is jouw order nummer? Dit kan toch echt niet zijn dat als je later besteld dat je hem eerder hebt dan iemand die al 2 weken geleden besteld heeft.
Oh dat is wel erg balen zeg. Uit mijn hoofd iets van 121600 of 1216000?

Je zou zeggen dat, voordat een item "on stock" wordt gezet in de store, eerst alle bestellingen "on hold" af worden gehandeld.
Ik heb het via de zaak besteld en mailcontact gehad nadat ze aangaven dat hij niet geleverd kon worden. Misschien dat dit geholpen heeft om het wat te versnellen...? (Maar mogelijk krijg ik morgen een UPS-pakket met 1 KG Duitse stront erin... al ga ik er van uit dat dit de 5s is)

Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
JimmyJoness schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:08:
[...]

als ik me niet vergis zijn dit allemaal 16 GB's, of een andere kleur ;) (om je gerust te stellen)
Ik had ook een 16gb space grey besteld...
Maar goed. Order is gecanceld en heb een dag later via Paypal geld teruggekregen. Ik haal hem wel bij iCentre op de 25e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:16
skulldigger schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

Maar goed. Order is gecanceld en heb een dag later via Paypal geld teruggekregen. Ik haal hem wel bij iCentre op de 25e.
Ik weet niet zeker of iCentre de 5S vanaf dag 1 verkoopt. Met de iPhone 5 duurde dat even. Ze gaven een iPhone 5 toen alleen weg i.c.m. met een abonnement. Duurde wel twee maanden dacht ik. Of ze pakken het dit jaar anders aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Safaci schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Ik weet niet zeker of iCentre de 5S vanaf dag 1 verkoopt. Met de iPhone 5 duurde dat even. Ze gaven een iPhone 5 toen alleen weg i.c.m. met een abonnement. Duurde wel twee maanden dacht ik. Of ze pakken het dit jaar anders aan. :)
het is idd leuk dat de release date de 25e is, maar om er 1 te bemachtigen zal wel moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:16
JimmyJoness schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

het is idd leuk dat de release date de 25e is, maar om er 1 te bemachtigen zal wel moeilijk worden.
Ja, ik ben benieuwd hoe dat gaat. De grote release was in september. Apple heeft 1 maand tijd gehad om zich voor te bereiden voor de tweede release. De die-hards zullen de 5S allang bemachtigd hebben via import. Dan blijft er natuurlijk meer over voor de gewone klanten. :p Natuurlijk hangt het allemaal af van de hoeveelheden die Nederland zal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skulldigger schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

Ligt er een beetje aan hoeveel iPhones de BAS Group kan bemachtigen. Als dat er redelijk wat zijn dan zullen ze (naar verwachting) zowel via Dixons als iCentre geleverd worden (zij het icm een abonnement).

Mocht het zo zijn dat er maar een klein aantal iPhones ingekocht kunnen worden zie ik ze er wel voor aan om ze eerst alleen bij Dixons aan te bieden. Wij zijn namelijk geen Premium reseller maar een Authorised reseller. Oftewel, wij hoeven de adviesprijs van Apple niet te hanteren. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat de andere aanbieders in Nederland doen qua prijzen want dixons probeert wel vaak om redelijk goedkoop te zijn in vergelijking met de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Schoonouders zijn in keulen en hebben de space grey versie van de 5s 16gb gescoord. Zondag als ze terugkomen waarschijnlijk ophalen. Ik ben benieuwd, forse upgrade van mijn huidige SGS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
RickvN schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:30:
Schoonouders zijn in keulen en hebben de space grey versie van de 5s 16gb gescoord. Zondag als ze terugkomen waarschijnlijk ophalen. Ik ben benieuwd, forse upgrade van mijn huidige SGS+.
Ja dat behoorlijk, de 5S is echt heerlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Crosspost .Een vriend van me heeft hem besteld bij midimedia.nl:

http://www.midimedia.nl/apple-iphone-5s-16gb-black/ Had hem binnen een dag binnen. 100 euro meer dan de originele prijs. Engels model maar gewoon garantie eerste jaar wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-07-2024
marco781976 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:30:
Heb je de telefoon al binnen en wat was je uiteindelijk kwijt incl alle kosten van verzenden en inklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
De iphones uit duitsland zijn toch automatisch simlock vrij uit de apple store trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Die van mij heb ik bij TelecomLink vandaan. Die geven een tweede jaar garantie erbij. Het liefste had ik gewacht tot de 25e maar na 3-4 weken smartphoneloos geweest te zijn lukte het niet echt meer om die laatste weekjes ook zonder te doen. Bereikbaarheid als "bijbaan" freelancer heeft dan wel z'n vereiste.

Afijn, de 32gb Space Gray werd netjes verpakt geleverd. Wel een premium maar vergeleken met de officiele prijs die Gravis aanhoudt is het nog redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hoe is de beschikbaarheid in de Apple Stores in Keulen en Oberhausen nu? Iemand die iets weet of er laatst is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco781976
wjsbeheer schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:30:
[...]

Heb je de telefoon al binnen en wat was je uiteindelijk kwijt incl alle kosten van verzenden en inklaring?
Iphone vrijdag ontvangen, geen extra (douane)kosten,totaal 520 euro kwijt.
Wel zelf de waardeaangifte gedaan via shipitome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

marco781976 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Iphone vrijdag ontvangen, geen extra (douane)kosten,totaal 520 euro kwijt.
Wel zelf de waardeaangifte gedaan via shipitome.
Via welke koerier verstuurd? Bij FedEX bijv. komt de aanslag later per post.

Pagina: 1 ... 52 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.