Ah ik lees het nudeboer.bas schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:56:
Wat is daar raar aan? btw verhoging? check even dit topic en dan posts van gister!

Ah ik lees het nudeboer.bas schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:56:
Wat is daar raar aan? btw verhoging? check even dit topic en dan posts van gister!
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
yep, klopt dit wel??Nipje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:02:
jullie ook allemaal de melding van de 4 en 4s nogsteeds?
Ik bedoel bevestiging van dat hij voor je is gereserveerd en je hem kan ophalen bij de applestore daarGoudvis12 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:03:
Bevestiging dat je hem hebt ingevuld krijg je helaas niet.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 02-10-2012 09:05 ]
Sig
Je zegt dat ze voor 9 uur vanavond worden verstuurd die bevestigingen, en daarna zeg je dat je er niet op moet rekenen dat je voor die tijd een bevestiging binnenkrijgt, je spreekt jezelf hier tegenme_mrtn schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:04:
Bevestigingen worden verstuurd voor 9 uur vanavond, reken er maar niet op dat je het voor die tijd ook binnen hebt de bevestiging.
Nobody knowsultimato schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:07:
[...]
Je zegt dat ze voor 9 uur vanavond worden verstuurd die bevestigingen, en daarna zeg je dat je er niet op moet rekenen dat je voor die tijd een bevestiging binnenkrijgt, je spreekt jezelf hier tegen
Ik bedoel te zeggen of iemand enig idee heeft hoelang het duurt voor je zo'n bevestiging binnen kunt krijgen? Kan dat 10 minuten zijn of kan dat ook pas om half 9 vanavond zijn?
Verwijderd
Niemand in Nederland heeft ooit een bevestiging gekregen dus inderdaad: nobody knowsultimato schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:07:
[...]
Je zegt dat ze voor 9 uur vanavond worden verstuurd die bevestigingen, en daarna zeg je dat je er niet op moet rekenen dat je voor die tijd een bevestiging binnenkrijgt, je spreekt jezelf hier tegen
Ik bedoel te zeggen of iemand enig idee heeft hoelang het duurt voor je zo'n bevestiging binnen kunt krijgen? Kan dat 10 minuten zijn of kan dat ook pas om half 9 vanavond zijn?
Ik bedoel dat laatste, het zal echt close call worden met 9 uur waarschijnlijk. Helemaal omdat de Store op het Leidse ook tot 21 uur open is.ultimato schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:07:
[...]
Nee als je m al hebt staat er duidelijk bij; morgen ophalenRhndy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:09:
Ik heb ook besteld. Hoop eigenlijk vanavond langs te kunnen gaan want ben vandaag in A'dam. Maar dat zal wel niet...
Okee, afwachten dus. Maar als je die bevestiging krijgt ben je ook ZEKER dat je hem morgen kan ophalen? dus met die bevestiging kan ik bij wijze van spreke morgen om 8 uur 's avonds daar naar binnen lopen terwijl 's ochtends een dikke rij was om de gereserveerde Iphone op te halen? want moet vanuit de andere kant van het land naar A'dam om hem op te halenme_mrtn schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:08:
[...]
Ik bedoel dat laatste, het zal echt close call worden met 9 uur waarschijnlijk. Helemaal omdat de Store op het Leidse ook tot 21 uur open is.
Ja, als je de bevestiging krijgt, ligt er morgen één op je te wachten. Of je dan moet wachten is een ander verhaal.ultimato schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:10:
[...]
Okee, afwachten dus. Maar als je die bevestiging krijgt ben je ook ZEKER dat je hem morgen kan ophalen? dus met die bevestiging kan ik bij wijze van spreke morgen om 8 uur 's avonds daar naar binnen lopen terwijl 's ochtends een dikke rij was om de gereserveerde Iphone op te halen? want moet vanuit de andere kant van het land naar A'dam om hem op te halen
[ Voor 23% gewijzigd door alwaysleft op 02-10-2012 09:13 ]
Iets zegt in mij dat ze hier ook niks mee doen....why? Er moeten nu toch echt al veel reserveringen binnen zijn...Ibix schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:12:
Lol.. heb ook maar besteld. Blijkbaar hebben ze nog veel over want je kan nog steeds reserveren
PSN: Rich_E1988
die krijg je vanavond voor 9 uurRichi E. schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:13:
Hebben jullie ook een bevestiging per e-mail ontvangen?
Ik heb alleen de bevestiging in het scherm zelf gezien.
Ze verwijzen zelf naar de reserverings pagina : http://www.apple.com/nl/retail/iphone/alwaysleft schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:12:
Iemand even zin de Apple Store te bellen hoe het zit met de reserveringen? Zit op werk namelijk... 020 530 2200
Hebben we duidelijkheid
Vorige week was de site ook online, deden ze niks met de reserveringen...BreeeZe schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:15:
[...]
Ze verwijzen zelf naar de reserverings pagina : http://www.apple.com/nl/retail/iphone/
Enige fout op de site is, als je op de "Of ga naar de apple store" link klikt op deze pagina : http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone wordt je naar de iPad pagina verwezen.
Verander het woordje ipad in de url naar iphone en het klopt weer.
Vorige week was de reserverings url alleen gevonden door met de duitse url te "spelen" en was er geen enkele verwijzing vanuit de iPhone pagina, nu dus wel.alwaysleft schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:16:
[...]
Vorige week was de site ook online, deden ze niks met de reserveringen...
Sig
Sig
Dus als je hebt gereserveerd het goed moet komen?treative schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:22:
In de winkel zeggen ze dat de site vertrouwelijk is.
[ Voor 80% gewijzigd door Nipje op 02-10-2012 09:40 ]
Dat word dus koffiedik kijken zoals we gewend zijn bij AppleNipje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:37:
Ik heb zo ramsnel gereserveerd dat ik niet eens durf te zeggen of ik mijn email adres wel correct heb neergezet
Edit
Nu met store aant bellen, ik laat jullie zo de reactie weten.
Edit
Oké right. Ze weten zelf ook totaal niet wat er aan de hand is. Eerste wat ze zei toen ze de telefoon opnam was:
"Nee ze zijn nog niet leverbaar."
Waarop ik zeg:
"Er is een reserveringspagina online verschenen, is dit allemaal correct en is dit morgen dan ook af te halen?"
Zegt ze:
"Dat is allemaal afwachten. Je krijgt een mail wanneer je de telefoon op kunt halen."
Dat was heel het gesprek. Ging nergens over en of het nou wel of niet werkt weet niemand.
Meer zit er inderdaad niet opultimato schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:56:
[...]
Dat word dus koffiedik kijken zoals we gewend zijn bij Apple
Ik ben bang dat ze niet echt kijken naar hoeveel toestellen per reservering en dus checken of 2 reserveringen mogelijk zijn. Ik denk eerder dat ze kijken van: 2 reserveringen van zelfde persoon, oké, 1 gaat er uit want misschien heeft hij 2x 2 toestellen gereserveerdJanusz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:59:
Hoezo heb je hem dan verkloot?
Ja dat bedoel ik dus. Zou er goed eentje fout kunnen gaan.Janusz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:03:
Ik denk dat niemand daar naakt kijkt. Dat is geautomatiseerd, wellicht kijken ze naar tweemaal hetzelfde e-mailadres als script.
Jij dus ook 2 losse reserveringen geplaatst? Onder zelfde email en naam etc?BertP schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:14:
Ook maar gereserveerd32 gb + 64 gb zwart
Wil één van de twee, ben benieuwd!
[ Voor 94% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:32 ]
Gistermiddag Apple Amsterdam gebeld. Medewerker raadde mij zelfs aan om het op deze manier te doen.treative schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:06:
Ja, dat klopt dus niet. Is volgens mij meer bedoelt voor de launch. Misschien zijn ze vergeten om de pagina aan te passen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En wat was dan de reden?dog4life schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:27:
Vanmorgen nog even koffie gedronken met de manager van de Apple Store in Amsterdam (doen we wel vaker), hij raadde me ten zeerste af om de reserveringssite te gebruiken.
Ik heb er dan ook al 1, maar moest dat even met jullie delen.
[ Voor 19% gewijzigd door BreeeZe op 02-10-2012 10:30 ]
Je zegt het alsof het kwaad kan, de winkel medewerkers adviseren juist om via de site te reserveren.dog4life schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:27:
Vanmorgen nog even koffie gedronken met de manager van de Apple Store in Amsterdam (doen we wel vaker), hij raadde me ten zeerste af om de reserveringssite te gebruiken.
Sig
Ik heb vannacht gegolfd met Tim Cook en hij raadde me juist aan via de reserveringssite een toestel te reserveren. Hij vertelde me dat zelf hij niet wist of er iets mee gedaan werd maar dat het om 20:55 met een potje rock-paper-scissors door Schiller en hijzelf werd besloten. Toen zei hij: who not tries, who not wins.dog4life schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:27:
HahahaJanusz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:33:
[...]
Ik heb vannacht gegolfd met Tim Cook en hij raadde me juist aan via de reserveringssite een toestel te reserveren. Hij vertelde me dat zelf hij niet wist of er iets mee gedaan werd maar dat het om 20:55 met een potje rock-paper-scissors door Schiller en hijzelf werd besloten. Toen zei hij: who not tries, who not wins.
Geen idee. Misschien wel. Misschien niet.Daan00 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:37:
De weken gaan snel bij dog4life![]()
Ik begrijp dat het op dit moment lastig is om zomaar een iPhone binnen te hengelen.
Maar heeft iemand enig idee hoe het over een maandje of 2 is?
Kan je dan zo de Apple store inlopen om een toestel te bemachtigen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, zelfde naam, mail en telefoonnummer.Nipje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:20:
[...]
Jij dus ook 2 losse reserveringen geplaatst? Onder zelfde email en naam etc?
Wanneer je te laat bent met bestellen, moet je het morgen gewoon weer proberen. Bestelling blijft altijd maar één dag staan.Janusz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:47:
Jammer dat reserveren nog steeds mogelijk is. Ik denk dat er veel te veel reserveringen zijn en dat er dan geloot gaat worden. Ga er niet vanuit dat het op volgorde van bestellen gaat.
UK hebben ze ook zoiets en daar bleek het random te gaan; 2 reserveringen, ene wel, andere niet. Waarvan de tweede reservering van de dag 'goedgekeurd' was.bokkow schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:48:
Ik toch wel; dat is hoe reserveringen gaan toch; wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Haters everywhere but I don’t really care
Nope, hebben ze niet liggen. Zondag was de laatste weg heb ik begrepen.kx22 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:59:
Denk het niet, want voor abonnementen hebben ze nog gewoon toestellen liggen.
Sig
Waarschijnlijk een en hetzelfde email adres dan? Lijkt me ook dat ze dubbele adressen eruit gooien anders zou iemand 1000 reserveringen kunnen maken om meer kans te maken bij een eventuele lotingmatthijst schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:00:
[...]
UK hebben ze ook zoiets en daar bleek het random te gaan; 2 reserveringen, ene wel, andere niet. Waarvan de tweede reservering van de dag 'goedgekeurd' was.
Gister hadden ze nog tientallen liggen voor abonnement...zowel Tmobile als Vodafone.treative schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:00:
[...]
Nope, hebben ze niet liggen. Zondag was de laatste weg heb ik begrepen.
Om 9uur hadden ze niks volgens de verkoper.kx22 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
Gister hadden ze nog tientallen liggen voor abonnement...zowel Tmobile als Vodafone.
Sig
Niemand wordt voorgetrokken. Ze hebben voor beide situaties een voorraad maar de ene gaat wat harder dan de andere.Jieve schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:40:
Ik moet zeggen dat ik dit erg slecht vind van Apple.
Je kan mensen niet zo aan de kant laten staan als ze een iPhone los willen kopen en mensen die een abonnement willen voor trekken...
Heb hem ook Los besteld, maar baal hier enorm van.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Chauffeur is onderwegDennischo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:46:
Al mensen die gisteravond besteld hebben bij Vodafone die een sms/mail hebben gehad?
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
Dank u.Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - Deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Ik was er om 15:00, maar lijkt me sterk dat ze een voorraad in de middag hebben binnengekregen zonder dat losse toestellen. Ze zeiden dat ze een voorraad kregen op Vrijdag (logisch) en zaterdag. Dat alles losse toestellen weg waren, maar nog wel genoeg met abonnement.treative schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:45:
[...]
Om 9uur hadden ze niks volgens de verkoper.
Waarschijnlijk had hij het over vrijdag, want gisteren hadden ze echt niks. Ook geen abonnementphones.kx22 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:38:
[...]
Ik was er om 15:00, maar lijkt me sterk dat ze een voorraad in de middag hebben binnengekregen zonder dat losse toestellen. Ze zeiden dat ze een voorraad kregen op Vrijdag (logisch) en zaterdag. Dat alles losse toestellen weg waren, maar nog wel genoeg met abonnement.
Sig
Kom op, die pagina is bewust online gezet. Ze geven het nu ook aan overal en de link is echt bewust aanwezig. Dit zal echt wel kloppen hoor =\. Wacht het gewoon af. NIEMAND weet hoe het gaat lopen. Misschien is over 3 uur iedereen wel blij met een mail en misschien wacht je nog een maand op je telefoon. Al die speculaties..treative schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:57:
[...]
Waarschijnlijk had hij het over vrijdag, want gisteren hadden ze echt niks. Ook geen abonnementphones.
]Vandaag ook niet, kreeg ik net door.
Ik snap dan niet waarom die registratiepagina online kwam, de winkel weet volgens mij zelf niet eens wanneer ze weer wat binnen krijgen.
Intentionally left blank.
Stelstelstel. Stel dat de fabriek ontploft en er nooit meer voorraad is! Stel dat een dief alle iphones uit de fabriek steelt! Stel dat alle boten straks naar de bodem zinken en we nog 2 jaar op voorraad moeten wachten.aKra schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:24:
Stel dat die online gekomen is om te pijlen hoeveel voorraad ze nou daadwerkelijk moeten hebben? Stel dat ze de voorraden van de andere vestigingen in Europa/Amerika over willen laten komen omdat daar de rush over is, ze willen immers geen grote voorraden ergens houden dus verspreiden?!... Dan is dit toch ultiem handig voor ze om een beetje te peilen wat er nodig is?
Niemand kan dat. Dat is heel mijn punt.
Ze zullen vast niet gaan zeggen dat we een mail ontvangen en vervolgens morgen onze telefoon op kunnen komen halen en dit allen als de reserveringspagina bewust online is gezet als het dus totaal niet waar zou zijn en alleen om de voorraad te peilen is.aKra schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:29:
Het klinkt mij alleen heel logisch in de oren dat ze zo'n reserveringspagina online zetten ondanks dat ze geen voorraden hebben om zo de vraag te kunnen inschatten en wellicht intern daar het aanbod op aan te kunnen passen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 02-10-2012 13:30 ]
Net of al die apple medewerkers in Amsterdam weten of ze wel of geen voorraad krijgen. Ze hebben net zo weinig verstand daarover als wij. Geloof mij maar.Nipje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Ze zullen vast niet gaan zeggen dat we een mail ontvangen en vervolgens morgen onze telefoon op kunnen komen halen en dit allen als de reserveringspagina bewust online is gezet als het dus totaal niet waar zou zijn en alleen om de voorraad te peilen is.
Beetje vertrouwen
Wij weten dat toch helemaal nietDennischo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:32:
[...]
Net of al die apple medewerkers in Amsterdam weten of ze wel of geen voorraad krijgen. Ze hebben net zo weinig verstand daarover als wij. Geloof mij maar.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq