Ik wil me iPhone 5 bestelling bij Apple.nl annuleren, alleen ligt het aan mijn telefoon? Krijg namelijk te horen dat het nummer buiten gebruik.
0800 0200 570
0800 0200 570
Van de online Apple store bedoel je? Vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat men daar totaal geen voorraad heeft momenteel.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:44:
Gaat de levertijd nog vervroegd worden ofwat?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Jep, nou ik heb genoeg geduld maar een positieve verrassing mag altijdJeroenvde89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:50:
[...]
Van de online Apple store bedoel je? Vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat men daar totaal geen voorraad heeft momenteel.
Ik ook niet, kan iemand Apple eens bellen en vragen hoeveel iPhones ze op voorraad hebben liggen voor de online bestellingen?Jeroenvde89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:50:
[...]
Van de online Apple store bedoel je? Vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat men daar totaal geen voorraad heeft momenteel.
An a day keeps the doctor away.
Ben je serieus of lees ik over je sarcasme heen?HardCoreGamer schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Ik ook niet, kan iemand Apple eens bellen en vragen hoeveel iPhones ze op voorraad hebben liggen voor de online bestelling?
Haha, wou precies hetzelfde vragen!kx22 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
Ben je serieus of lees ik over je sarcasme heen?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hoe weet je dit zo zeker, als ik vragen mag ? Alleen omdat dit met jouw macbook zo was of...?pposthoorn schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:01:
Sarcasme is altijd lastig te lezen
Even voor de duidelijkheid: de Apple Online Store heeft geen voorraad. Als je daar besteld (hebt) sta je in de rij. Ze moeten je iPhone nog bouwen in de fabriek
Als het bestelde product op voorraad zou zijn dan zouden ze het product wel direct verzenden. Voorraad aanhouden kost immer geld. Ivm de iPHone 5 tekorten hebben ze deze vast niet op voorraad.Jeroenvde89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:08:
[...]
Hoe weet je dit zo zeker, als ik vragen mag ? Alleen omdat dit met jouw macbook zo was of...?
[ Voor 47% gewijzigd door SquareOne op 01-10-2012 14:10 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Beide.kx22 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
Ben je serieus of lees ik over je sarcasme heen?
Ze krijgen geen lading binnen, zodra de jouwe of de mijne klaar is in China word hij direct naar je huis gestuurd. geen tussen kanaal dus Fabriek->KlantHardCoreGamer schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
Beide.
Ten eerste, ja ik ben best benieuwd wanneer Apple de eerste lading iPhones binnen krijgt voor de online bestellingen; Maar tevens vind ik het dom om hier elke dag weer te gaan vragen over hoe het ervoor staat met Apple en de bestellingen rondom de iPhone 5. Wil je het zo graag weten, bel dan Apple of ga langs in de Apple Store A'dam. Wanneer de iPhones verzonden zullen worden zijn jullie de eerste die het kunnen lezen op GoT...
Zoals CyBeR ook al zegt, Apple heeft beperkte voorraad van al zijn producten. Bij de iPhone 5 is de vraag zo hoog dat er geen voorraad meer is en dat je direct uit productie geleverd krijgt. Alle bestellingen wereldwijd komen chronologisch in de rij te staan bij de fabriek.Jeroenvde89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:08:
[...]
Hoe weet je dit zo zeker, als ik vragen mag ? Alleen omdat dit met jouw macbook zo was of...?
Maar wanneer dat het geval is, krijg je toch al een track & trace code toegezonden wanneer de iPhone Foxconn vertrekt?HitDyl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:21:
[...]
Ze krijgen geen lading binnen, zodra de jouwe of de mijne klaar is in China word hij direct naar je huis gestuurd. geen tussen kanaal dus Fabriek->Klant
[ Voor 16% gewijzigd door iApp op 01-10-2012 14:27 ]
Nouja ze komen natuurlijk wel met een vliegtuig vol deze kant op. Maar inderdaad voordat ze jou iphone gaan maken is hij al voor je gereserveerd. Dus bij wijze van spreken weet apple nu al dat de iphone die op 18 oktober om 16u35 gemaakt wordt voor mij is.HitDyl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:21:
[...]
Ze krijgen geen lading binnen, zodra de jouwe of de mijne klaar is in China word hij direct naar je huis gestuurd. geen tussen kanaal dus Fabriek->Klant
pposthoorn schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:24:
[...]
Zoals CyBeR ook al zegt, Apple heeft beperkte voorraad van al zijn producten. Bij de iPhone 5 is de vraag zo hoog dat er geen voorraad meer is en dat je direct uit productie geleverd krijgt. Alle bestellingen wereldwijd komen chronologisch in de rij te staan bij de fabriek.
Als ik het mij goed herinner heeft Apple van veel producten maar een paar dagen voorraad in het circuit zitten. Dit heeft Tim Cook voor elkaar geboxt toen hij verantwoordelijk was voor de supply chain
Op die manier heb je als bedrijf heel weinig geld in voorraad zitten en kan je snel switchen naar een nieuw product zonder met een grote voorraad oude versies te zitten.
Oké, dit wist ik niet. Tnx voor de duidelijke uitleg in ieder geval!pposthoorn schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
Nouja ze komen natuurlijk wel met een vliegtuig vol deze kant op. Maar inderdaad voordat ze jou iphone gaan maken is hij al voor je gereserveerd. Dus bij wijze van spreken weet apple nu al dat de iphone die op 18 oktober om 16u35 gemaakt wordt voor mij is.
Het is dus niet zo dat ze bij Apple NL een berg iPhones binnen krijgen en die dan gaan verdelen over de orders.
Sig
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:31 ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij ben ik een overeenkomst aangegaan voor 759 euro.dcell schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:37:
Ik ben benieuwd of Apple wat gaat doen voor degene die hem al hebben besteld, volgens de ombudsman is de datum van levering bepalend voor het nieuwe BTW-tarief.
http://www.noordhollandsd...tum-levering-telt-bij-btw
[ Voor 91% gewijzigd door pposthoorn op 01-10-2012 15:42 ]
[ Voor 93% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:32 ]
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
cypress3d schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:56:
Zojuist de iPhone 5 binnen gekregen van Vodafone via dynafix. €729 lichter maar wel een iphone
Geen beschadigingen behalve een superklein wit beschadigingetje van het zwart aluminium. Maar even met een cd marker zwart getipt en klaar.
Is helemaal geautomatiseerd, waarschijnlijk is het serie nummer die op jouw iPhone komt te staan al gekoppeld aan jou naam, en ik denk eerder nummer 8000000, gezien ze in het eerste weekend in de VS al 5mil hebben verkocht.HardCoreGamer schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Maar wanneer dat het geval is, krijg je toch al een track & trace code toegezonden wanneer de iPhone Foxconn vertrekt?
Edit: En worden de iPhones die ze produceren dan ook naar willekeurige klanten verzonden, of sta ik bijvoorbeeld op de wachtlijst met nummer 37.857?
heuh? Los besteld en nu al binnen? Had je geen berichtje ontvangen met 5 oktober als leverdatum?cypress3d schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:56:
Zojuist de iPhone 5 binnen gekregen van Vodafone via dynafix. €729 lichter maar wel een iphone
Geen beschadigingen behalve een superklein wit beschadigingetje van het zwart aluminium. Maar even met een cd marker zwart getipt en klaar. Overigens is het wel voor mij de eerste keer dat ik er een screenprotector op heb gedaan en in 1x vlekkeloos gelukt:) nu nog een superslim zachte case en klaar.
In ieder geval is hij nu wel via de Dixons website te bestellen: http://www.dixons.nl/catalogsearch/result/?q=iphone+5Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:26:
[...]
Thanks, werd in de war gebracht door iemand hier die riep dat Dixons hem wel had.
Wat is het voordeel boven de Apple store? Hier is de foon nog iets duurder ook...Synthetika schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:12:
[...]
In ieder geval is hij nu wel via de Dixons website te bestellen: http://www.dixons.nl/catalogsearch/result/?q=iphone+5
Wel zo prettig met 3 jaar garantie en het kunnen gebruiken van VVV-bonnen, dus doe er je voordeel mee.
Een kwartier geleden heb ik 'm dus online gereserveerd. En zojuist werd ik al door ze gebeld met de vraag of ik wist dat hij nog niet direct leverbaar was (dat wist ik) en of ik de bestelling toch wilde doorzetten. Erg netjes dus!
[ Voor 8% gewijzigd door Bekse op 01-10-2012 16:14 ]
Klopt, maar ik betaal graag een tientje extra voor 3 jaar garantie bij een winkel in de buurt waar je zo binnenloopt. En ja, een paar honderd euro aan VVV-bonnen maakt de keuze dan ook wel iets gemakkelijker...Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Wat is het voordeel boven de Apple store? Hier is de foon nog iets duurder ook...
Bij Dixons staat helemaal geen levertijd dus tenzij je wat VVV bonnen hebt liggen kun je hem beter los bij Apple halen?
[ Voor 9% gewijzigd door Synthetika op 01-10-2012 16:19 ]
Verwijderd
Yep ik heb hem net binnen, hij kon eerder geleverd worden:)Ibix schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:10:
[...]
heuh? Los besteld en nu al binnen? Had je geen berichtje ontvangen met 5 oktober als leverdatum?
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Nieuwe voorraad komt iedere week.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:19:
Weet iemand misschien waneer de nieuwe voorraad in nederland komt? Te gek voor woorden dat ik niet eens 2 dagen bedenktijd heb gekregen. Omdat alles al weggekaapt is door een stelletje materialistische gierigaards die alleen maar meer willen hebben hebben hebben. Niet eens een dag voorbij en hij is al helemaal uitverkocht. Ongelofelijk echt en dan klaagt men telkens maar weer over de economische crisis. Ik vraag mij gewoon echt af hoe men zomaar met 700-900 euro kunnen lopen smijten
Tegen de tijd dat jij je referentiekader ook op orde hebt en hier niet loopt te zaniken dat je hem voor je vakantie wilt.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:19:
Weet iemand misschien waneer de nieuwe voorraad in nederland komt? Te gek voor woorden dat ik niet eens 2 dagen bedenktijd heb gekregen. Omdat alles al weggekaapt is door een stelletje materialistische gierigaards die alleen maar meer willen hebben hebben hebben. Niet eens een dag voorbij en hij is al helemaal uitverkocht. Ongelofelijk echt en dan klaagt men telkens maar weer over de economische crisis. Ik vraag mij gewoon echt af hoe men zomaar met 700-900 euro kunnen lopen smijten
[ Voor 26% gewijzigd door me_mrtn op 01-10-2012 16:24 ]
FreeReef.nl
It's All In The "Mix"
Haha, jawel. Volgens mij moet 4 al gemakkelijk lukken.World Citizen schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:25:
Heb er op het werk een aantal besteld en vermeld dat het 8 weken gaat duren. Kan het enkel meevallen toch...
Met abbo of los gekocht? Dacht namelijk dat belcompany alleen met abbo verkocht.Mixpower schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:27:
Nou ik heb ook eindelijk een iPhone 5 64Gb Zwart!![]()
Lag nog één op voorraad hier bij de Belcompany,
met dank aan underworld voor de info!
It's All In The "Mix"
Als je vóór 1 oktober hebt besteld en je bestelling is na 1 oktober verzonden, dan krijg je gewoon een korting van Apple. Zie ook: http://store.apple.com/nl/help/payments#taxScrtz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:59:
Ik heb nu dus een losse iPhone besteld via apple store zelf. op de originele factuur staat nog 659 ( 19% btw ) en aangezien de btw nu omhoog isgegaan naar 21% staat er als ik mijn online factuur inkijk ineens leuk 670 euro.
Ben benieuwd wat apple hier mee doet ( bankoverschrijving moet nog binnenkomen bij ze ), maar aangezien de factuurdatum nog voor de 21% btw regeling was neem ik aan dat 659 het bedrag blijft wat ik moet betalen. Gelukkig heb ik iig nog een pdfje van de origele prijs toen ik hem bestelde.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Apple: Betaling en btw
Als je de e-mailbevestiging vóór 1 oktober 2012 hebt ontvangen, maar je bestelling is op of na die datum verzonden, dan ontvang je een factuur met daarop een btw-tarief van 21 procent. Het totaalbedrag van je bestelling is echter hetzelfde gebleven. De prijs die in de bevestiging stond, is het bedrag dat je moet betalen. We passen namelijk een extra korting toe, zodat het totaalbedrag van je bestelling gelijk is aan het bevestigde totaalbedrag.
Maar de koop van mijn iPhone is bijvoorbeeld officieel op 28 september gesloten.CyBeR schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:06:
Feitelijk is de leverdatum bepalend.
[ Voor 6% gewijzigd door iApp op 01-10-2012 17:11 ]
Klopt. En die wordt ook gefactureerd, maar zoals je hier kunt lezen past Apple dus een extra korting toe zodat het totaalbedrag gelijk is aan de prijs waarvoor je hebt besteld en wat je hebt betaald. Lijkt me een nette constructie, in het voordeel van de consument.HardCoreGamer schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:10:
[...]
Maar de koop van mijn iPhone is bijvoorbeeld officieel op 28 september gesloten.
De prijs was €659,- en het lijkt mij niet dat Apple hier op terug valt.
Alle gelden die vandaag de dag nog binnen komen lijkt mij vanzelfsprekend dat zij 21% belasting moeten meetellen...
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Xando sluit achteraan net zoals de rest van de winkels. Enige die enige voorrang hebben zijn providers die dus hele batches hebben "opgekocht".Gait schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:57:
Zijn er ook mensen die ervaring met Xando hebben?
Ik twijfel of ik hem zal bestellen bij Xando of bij Apple. Bij Apple sluit je achteraan en bij Xando wordt hij misschien wel uitgeleverd binnen 2 weken of zie ik dat verkeerd?
Ja, ze zijn net goed afhankelijk van leveranciers als de MM, Dixons, noem maar op.Gait schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:16:
Dus je zegt eigenlijk dat ik hem net zo goed bij Apple kan bestellen?
[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 01-10-2012 18:25 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ja, de witte is idd op voorraad. Maar wel 60 euro duurder tegenover de Apple prijsOsxy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:25:
Bij Vodafone heb je hem op dit moment het snelste. (woensdag word mijne afgeleverd)
Van Apple en resellers valt weinig te zeggen. Kan best zijn dat je als je je nu inschrijft bij beide, bij Apple op plek 1.000.000 staat en bij de reseller plekje 10.
Stel Apple levert er maar 800.000 uit aan online kopers en de reseller krijgt er 12 dan heb je hem bij de reseller dus eerder.
Dit valt echt NIET te voorspellen.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2012 19:11 ]
Los op voorraad?alwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:49:
[...]
Ja, de witte is idd op voorraad. Maar wel 60 euro duurder tegenover de Apple prijs
abonnement selecteren op de vodafone website, abo wegklikken en losse iPhone selecteren. Dus 60 euro meer is jullie waard dat je hem overmorgen hebtTabbo12 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:13:
Ik zit ook te zoeken, maar kan hem enkel icm een abbo vinden.
nu nog steeds, vriend van me had half uurtje geleden besteld en wordt woensdag geleverd..Osxy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:19:
Mij wel ieder geval.
Wel grappig. Zit in een chat met een medewerker. Die zegt dat het echt alleen met een abonnement kan. Volgens mij hebben ze het zelf nog niet echt dooralwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:20:
[...]
nu nog steeds, vriend van me had half uurtje geleden besteld en wordt woensdag geleverd..
psst...geen slapende honden wakker makenDennischo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:21:
[...]
Wel grappig. Zit in een chat met een medewerker. Die zegt dat het echt alleen met een abonnement kan. Volgens mij hebben ze het zelf nog niet echt door
Klopt, het word niet actief aangeboden en de medewerkers weten er verder niet echt van. Het is wel correct en zijn al meerdere die zelfs afgelopen zaterdag al geleverd hadden gekregen.Dennischo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:21:
[...]
Wel grappig. Zit in een chat met een medewerker. Die zegt dat het echt alleen met een abonnement kan. Volgens mij hebben ze het zelf nog niet echt door
direct leverbaar staat levensgroot op de website, de witte 16 GB zie: http://www.vodafone.nl/iphone/nieuwe_iphone_kopen/
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2012 19:28 ]
Daar heb ik dan overheen gekekenalwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:27:
[...]
direct leverbaar staat levensgroot op de website, de witte 16 GB
Dennis: Hoi! Ik zat te kijken naar een iPhone 5 16GB Wit. Is deze op voorraad?
is absoluut bullshit van die nick, why? Vodafone verdiend er dik 60 euro op... en ze hebben al uitgeleverd en mensen krijgen overmorgen alweer geleverd... ;)OSXY krijgt zijne bijvoorbeeld ook al overmorgen. Vodafone verdiend er dik geld mee, met die losse toestellen...dus ze zouden gek zijn om ermee te stoppenDennischo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:28:
[...]
Dennis: Hoi! Ik zat te kijken naar een iPhone 5 16GB Wit. Is deze op voorraad?
Nick: Jazeker! Enorm veel nog zelfs!
Nick: Afgelopen week is voornamelijk de zwarte besteld, de witte hebben we nog ruim aanwezig!
En blijkbaar weten de medewerkers het inmiddels wel, afwachten dus of je het krijgt.
Nick: Wij mogen geen losse iPhones verkopen ivm prijsafspraken met Apple.
Nick: Je kunt het wel doen via de website alleen zul je daarvan binnen een paar dagen een mail krijgen dat het niet mogelijk is en zul je 4 weken later je geld pas terug gestort krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2012 19:32 ]
[ Voor 21% gewijzigd door KappeNou op 01-10-2012 19:41 ]
Correct. Hij ligt al bij Dynalogic. Zou eigenlijk morgen worden afgeleverd maar dan was ik niet in de mogelijkheid ze in ontvangst te nemen.alwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:29:
[...]
is absoluut bullshit van die nick, why? Vodafone verdiend er dik 60 euro op... en ze hebben al uitgeleverd en mensen krijgen overmorgen alweer geleverd... ;)OSXY krijgt zijne bijvoorbeeld ook al overmorgen. Vodafone verdiend er dik geld mee, met die losse toestellen...dus ze zouden gek zijn om ermee te stoppen
Verkopen zij losse of alleen icm abo?xAnarchyBaS schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:16:
Ik heb ook een mail gekregen dat hij bij dynalogic ligt, maar als ik op de site van VF kijk staat er in de bestelstatus
Bestelling wordt verwerkt.
Ik hoop toch dat mijn iphone vrijdag geleverd kan worden.
En hoezo krijgen een hoop mensen m al op woensdag,
Hebben jullie dan de witte besteld ofzo.
die hebben een witte idd, die is gewoon op voorraadxAnarchyBaS schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:16:
Ik heb ook een mail gekregen dat hij bij dynalogic ligt, maar als ik op de site van VF kijk staat er in de bestelstatus
Bestelling wordt verwerkt.
Ik hoop toch dat mijn iphone vrijdag geleverd kan worden.
En hoezo krijgen een hoop mensen m al op woensdag,
Hebben jullie dan de witte besteld ofzo.
de zwarte zijn ook niet op voorraadxAnarchyBaS schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:25:
Ik denk dat ik morgen dan maar ff met dynalogic ga bellen over die bestelling en navragen of ik mijn iPhone vrijdag wel krijg. Want eerst zou ik m vorige week al gekregen hebben.
Nope. Misschien op werk laten afleveren?Dennischo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:28:
Kun je de bestelling dan niet ergens afhalen? Ben de komende dagen bijna niet thuis..
https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhonekx22 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:24:
Kreeg vandaag iets bijzonders te horen in de Apple Centre. Ze weten niet wanneer geleverd wordt, maar het kan elke dag zijn. Vrijdag was er natuurlijk een levering, maar zaterdag ook een geweest.
Momenteel kan je zelf zien wanneer er leveringen binnen komt. Dat kan je op de website zien en gelijk reserveren.
Echter geen idee waar en hoe je dat doet. Hij kon het me niet laten zien omdat er momenteel geen reserveer knopje was. Iemand enige idee waar die wel is?
Er is weer een voorraad in Amsterdam overmorgen?! Vanmiddag stond er iets in de trant van: reserveren is momenteel niet mogelijk ivm beperkte aanbod. Nu staat er: probeer het tussen 9:00 en 17:00.
Klopt, lijkt erop dat er een voorraad komt. Helaas komt er niks in Duitsland, zie: https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhoneGosat schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:51:
[...]
Er is weer een voorraad in Amsterdam overmorgen?! Vanmiddag stond er iets in de trant van: reserveren is momenteel niet mogelijk ivm beperkte aanbod. Nu staat er: probeer het tussen 9:00 en 17:00.
Jammer dat ik morgen om 9:00 een afspraak heb.
Inderdaad, dan ziet het ernaar uit dat Apple binnen de komende weken toch wel duizend(en) iPhones in de Apple Store A'dam verwacht?alwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:53:
[...]
Klopt, lijkt erop dat er een voorraad komt. Helaas komt er niks in Duitsland, zie: https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
ja opvallend idd, nu is het wel zo dat Amsterdam de enige Apple Store in de Benelux is ( 20 miljoen mensen.). In Duitsland hebben ze natuurlijk meerdere Apple Stores, dus willen ze in Amsterdam een grote voorraad.iApp schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:02:
[...]
Inderdaad, dan ziet het ernaar uit dat Apple binnen de komende weken toch wel duizend(en) iPhones in de Apple Store A'dam verwacht?
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2012 23:10 ]
Ik ga morgen om 9:00 op mn iphone proberen te reserveren. Kom ik even wat later op mn afspraak omdat ik de weg niet kon vinden
Sig
Tsja, met deze theorie zou je ook verwachten dat ze voldoende iPhones op voorraad hadden voor launch day, maar ik stond achterin de rij en er zijn meer dan genoeg mensen teleurgesteld omdat alleen de 16gb wit nog op voorraad was. Dus ze hadden maar 1500-2000 stuks voor launch day, wat ik juist erg weinig vind voor de enige winkel in de Benelux.alwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:10:
[...]
ja opvallend idd, nu is het wel zo dat Amsterdam de enige Apple Store in de Benelux is ( 20 miljoen mensen.). In Duitsland hebben ze natuurlijk meerdere Apple Stores, dus willen ze in Amsterdam een grote voorraad.
Tevens is de Apple Store van Amsterdam dacht ik de grootste van Europa, dus ook een paradepaardje van Apple
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Die van mij is nog steeds niet verzonden.RobbieB schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:39:
[...]
Apple zegt een levertijd van 3/4 weken, maar ik vermoed, dat (net zoals in de VS) het een stuk sneller zal zijn.
Compleet off-topic, maar is je nick nu veranderd? Was je eerst niet HardCore Gamer?iApp schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:52:
[...]
Die van mij is nog steeds niet verzonden.
Maar inderdaad, ik verwacht dat ik mijn iPhone 5 uiterlijk 19 oktober (vrijdag, vóór het weekend) binnen heb. Althans, hoop ik.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 02-10-2012 08:11 ]
Grab shell dude!
Spuit 11jOzh schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:10:
Vrijdagochtend vroeg heb ik een bestelling geplaatst voor een zwarte 16GB iPhone voor 659,- maar als ik nu via de IOS Apple Store app naar de bestelstatus kijk zie ik doodleuk als totaalbedrag 670,07 staan. Niet dat die 11 euro me de kop zal kosten, maar ik vind het toch een beetje een rare gang van zaken...
Via mijn account op de website van Apple zie ik overigens hetzelfde. Lijkt me niet dat Apple eenzijdig een verkoopprijs mag aanpassen nadat er een koopovereenkomst is geweest, toch?
[edit]Ah, zie dat er een afzonderlijk topic over loopt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja. Sneu..RobbieB schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:58:
[...]
Compleet off-topic, maar is je nick nu veranderd? Was je eerst niet HardCore Gamer?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ik wel vaker last van ;-)BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:13:
[...]
Spuit 111 pagina terug:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39026460
Grab shell dude!
[ Voor 12% gewijzigd door ultimato op 02-10-2012 08:38 ]
Ja, vraag ik me ook af. Volgens mij lijkt me redelijk binnenn 3 a 4 dagen. Vriend van me kan pas donderdagultimato schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:36:
als ik nu een iphone weet te reserveren op de apple website, moet ik hem dan dezelfde dag nog ophalen of wanneer is dat? en hoe werkt dat precies?
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 02-10-2012 08:49 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq