[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
ococ schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:29:
Weet iemand of oberhausen nog voorraad heeft anders rij ik er nu heen?
zie alwaysleft in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gisteren een vriend van me in Oberhausen geweest, noppes nada niks los op voorraad. Nog 2 weken geen voorraad daar zei het Appel mannetje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:29
alwaysleft schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:19:
Gisteren een vriend van me in Oberhausen geweest, noppes nada niks los op voorraad. Nog 2 weken geen voorraad daar zei het Appel mannetje :X
Belcompany geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hebben ze niet in duitsland toch? Die vriend heeft alle telecomzaken en Mediamarkten gehad net over de grens, niks noppes nada in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
Is er iemand waarbij de betaling al is verwerkt die hem op apple.nl met bankoverschrijving heeft betaald?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in glasgow, is het slim om hiervandaan een iphone mee te nemen? scheelt dat kwa prijs en hoe zit dat met de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:49:
Ik ben in glasgow, is het slim om hiervandaan een iphone mee te nemen? scheelt dat kwa prijs en hoe zit dat met de garantie?
Je weet wat de prijzen in NL zijn, loop in Glasgow een Apple store binnen en kijk wat daar de prijzen zijn, simpel toch?

Het garantieverhaal is al tig keer voorbij gekomen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:49:
Qua prijs zal het je niet zoveel schelen, en het kan zelfs nog duurder zijn aangezien je ook een nieuwe stroom- adapter moet aanschaffen (Engels stroomnetwerk is anders dan in NL), en het kan zijn dat je een iPhone met simlock tegenkomt (zoals ik met mijn i4 had), en dan heb je al helemaal spijt dat je er een gekocht hebt...

Ik weet niet hoe het er nu voor staat in Engeland, maar 2 jaar terug bleek het een duurkoop voor mij te zijn.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kansloos, denk je dat ik 121 pagina's allemaal ga doorlezen. Maarja als je me niet wilt helpen ok zal wel. Mocht iemand toevallig wel weten of de iphones in het verenigd koninkrijk wel goedkoper zijn dan hoor ik dat graag. Eveneens met het garantieverhaal.

@hardcoregamer, thanks.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:05:
kansloos, denk je dat ik 121 pagina's allemaal ga doorlezen. Maarja als je me niet wilt helpen ok zal wel. Mocht iemand toevallig wel weten of de iphones in het verenigd koninkrijk wel goedkoper zijn dan hoor ik dat graag. Eveneens met het garantieverhaal.
Je bent zelf kansloos bezig. T.net is geen zoekmachine. Er wordt hier gewoon initiatief getoont en er bestaat een zoekmachine. Dan tik je in Garantie Engeland of andere steekwoorden ;). Wij zijn hier geen helpdesk waarbij je je vraag kan neergooien en gelijk wilt dat hij beantwoordt wordt.

En al helemaal triest om te vragen of de iPhone goedkoper is in de UK. Je kan toch zelf rekenen?

UK; http://store.apple.com/uk

NL; http://store.apple.com/nl

En dan gaan berekenen ;). Allemaal zo moeilijk he? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

ococ schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:29:
Weet iemand of oberhausen nog voorraad heeft anders rij ik er nu heen?
Is al een paar keer gezegd.. :( Je moet minstens twee weken wachten.

Edit:
Stom ik zie nu pas dat ik op wat ouds reageer :9

Volgens mij moet je of geluk hebben in een lokale zaak of die twee weken wachten. Overal ter wereld is het nu even op. Het schijnt zelfs dat Ierland maar 500 iPhones in totaal heeft gekregen. Ik heb medeleden met ze :+

[ Voor 35% gewijzigd door BombaAriba op 30-09-2012 13:15 ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22
HardCoreGamer schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:04:
[...]

Qua prijs zal het je niet zoveel schelen, en het kan zelfs nog duurder zijn aangezien je ook een nieuwe stroom- adapter moet aanschaffen (Engels stroomnetwerk is anders dan in NL), en het kan zijn dat je een iPhone met simlock tegenkomt (zoals ik met mijn i4 had), en dan heb je al helemaal spijt dat je er een gekocht hebt...

Ik weet niet hoe het er nu voor staat in Engeland, maar 2 jaar terug bleek het een duurkoop voor mij te zijn.
Een UK-EU-adapter kost amper wat, daar hoef je niet wakker van te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

MarcoC schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:14:
[...]

Een UK-EU-adapter kost amper wat, daar hoef je niet wakker van te liggen.
Ja of je koopt gewoon zo'n voorstukje, kost ±3 euro via ebay etc.

Maar als je niet wilt wachten en ze hebben voorraad in Engeland zou ik er eentje kopen.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Beste mensen,

Ik heb net de topics allemaal gelezen omdat ik binnenkort naar amerika toe ga en ik vroeg mij het volgende af:
AT&T heeft de A128 model (GSM) - deze werkt niet in Nederland
Verizon en Sprint hebben de A129 model (CDMA) - deze werkt WEL in Nederland. Deze zou ik eventueel wel kunnen halen!

Nou heeft Donstill een AT&T model gehaald en deze simlockvrij gemaakt. Maar deze werkt toch niet in Nederland? Of lees ik over iets heen? Heb ik iets nog verkeerds geschreven? bedankt voor jullie hulp!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Excellence1 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:35:
Beste mensen,

Ik heb net de topics allemaal gelezen omdat ik binnenkort naar amerika toe ga en ik vroeg mij het volgende af:
AT&T heeft de A128 model (GSM) - deze werkt niet in Nederland
Verizon en Sprint hebben de A129 model (CDMA) - deze werkt WEL in Nederland. Deze zou ik eventueel wel kunnen halen!

Nou heeft Donstill een AT&T model gehaald en deze simlockvrij gemaakt. Maar deze werkt toch niet in Nederland? Of lees ik over iets heen? Heb ik iets nog verkeerds geschreven? bedankt voor jullie hulp!
4G werkt niet in Nederland. Maar dat hebben we in NL toch nog niet ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Koen- schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:40:
[...]

Incorrect.

De CDMA versie ondersteund vrijwel alle 4G banden.
The three iPhone 5 models include: GSM model A1428 that supports LTE Bands 4 and 17; GSM model A1429 that supports LTE Bands 1, 3, and 5; and CDMA model A1429 that supports LTE Bands 1, 3, 5, 13, and 25.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Osxy schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:57:
[...]

Incorrect.

De CDMA versie ondersteund vrijwel alle 4G banden.

[...]
Leuk, maar dat is ten eerste niet waar (er zijn iets van 20 LTE banden en de A1429 ondersteunt er maar vijf), ten tweede hebben we hier in Nederland alleen nog LTE op 2.6GHz en dat ondersteunt geen enkel model iPhone en ten derde ging 't om de AT&T versie en die ondersteunt alleen banden die hier nooit gebruikt gaan worden.

De CDMA versie is niet los te kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 30-09-2012 14:01 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
CyBeR schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:00:
[...]

Leuk, maar dat is ten eerste niet waar (er zijn iets van 20 LTE banden en de A1429 ondersteunt er maar vijf), ten tweede hebben we hier in Nederland alleen nog LTE op 2.6GHz en dat ondersteunt geen enkel model iPhone en ten derde ging 't om de AT&T versie en die ondersteunt alleen banden die hier nooit gebruikt gaan worden.

De CDMA versie is niet los te kopen.
Veel meer, afhankelijk van TDD of FDD LTE, maar in totaal zijn er ongeveer 35 banden voor LTE. De A1429 GSM is in staat om band 1,3 en 5 te ondersteunen, oftewel LTE op 2100, 1800 en 850 MHz. De A1429 CDMA (die dus niet los te koop is inderdaad) ondersteunt ook nog band 13 en 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat laatste is als ik 't goed begrijp een softwarebeperking (als die beperking er al echt ís), aangezien de hardware identiek is. Die banden worden alleen door Verizon (13) en Sprint (25) gebruikt, verder nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CyBeR schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:34:
Dat laatste is als ik 't goed begrijp een softwarebeperking (als die beperking er al echt ís), aangezien de hardware identiek is. Die banden worden alleen door Verizon (13) en Sprint (25) gebruikt, verder nergens.
Klopt, via een simlock willen die providers dat eigen houden als ik het goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het overmatig caps gebruik is nergens voor nodig. Er zijn voldoende manieren om een iPhone te bemachtigen, mits je ervoor wilt betalen anders zul je geduld moeten hebben.

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 30-09-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag een TR maken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 30-09-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Graag een TR maken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 30-09-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:47:
Help me aub! Ik wil graag de iphone 5 kopen maar over twee weken ga ik op vakantie. Ik wil hem dus nu hebben. Weet iemand misschien waar ik hem nog kan krijgen. Graag in het zwart.

IK SMEEK U HELP ME AUB!!! want ik heb niet zoveel tijd meer
Er is hier vast wel iemand die hem wilt verkopen voor €1300,-

en anders, even naar Belgie rijden? http://www.ebay.nl/itm/Ap...m19d5707fcf#ht_574wt_1156

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

of marktplaats staan er ook voldoende op als je graag wat meer wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 13:42

BreeeZe

Devt

Net weer eens gechecked, en de reserverings pagina is weer online (eerst werd je geredirect) : https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Maaaar.. er staat nu een melding dat reserveren niet mogelijk is vanwege de beperkte beschikbaarheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

me_mrtn schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:46:
[...]

Klopt, via een simlock willen die providers dat eigen houden als ik het goed heb begrepen.
In tegendeel. Welke frequenties ze carriers kunnen gebruiken ligt aan wat ze bij overheden los kunnen peuteren.

Het mooiste is wel dat dankzij Google, Verizon hun devices die gebruik maken van band 13 niet eens meer mág simlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CyBeR schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:02:
[...]

In tegendeel. Welke frequenties ze carriers kunnen gebruiken ligt aan wat ze bij overheden los kunnen peuteren.

Het mooiste is wel dat dankzij Google, Verizon hun devices die gebruik maken van band 13 niet eens meer mág simlocken.
Hoe bedoel je dit nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het gebruik van frequentiebanden is gebonden aan licenties, die geveild worden door overheden.

En een van de voorwaarden van de band 13 blok C die Verizon heeft, is dat devices niet gesimlockt mogen worden. Dat heeft Google geregeld door een bod uit te brengen op dat blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al enig idee of phonedealsnl.nl echt oplichterij is?
Morgen ga ik maar even bellen naar repair service zeeland en vragen of deze site daadwerkelijk onderdeel is van hen en of dat de prijzen ook kloppen..
Als iemand meer weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CyBeR schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:26:
[...]

Het gebruik van frequentiebanden is gebonden aan licenties, die geveild worden door overheden.

En een van de voorwaarden van de band 13 blok C die Verizon heeft, is dat devices niet gesimlockt mogen worden. Dat heeft Google geregeld door een bod uit te brengen op dat blok.
Ah, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:47:
Help me aub! Ik wil graag de iphone 5 kopen maar over twee weken ga ik op vakantie. Ik wil hem dus nu hebben. Weet iemand misschien waar ik hem nog kan krijgen. Graag in het zwart.
*knip*
Je mag de mijne overkopen voor een leuk bedraggie. 8)

V&A mag via de FP of DM.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 30-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:27:
Heeft iemand al enig idee of phonedealsnl.nl echt oplichterij is?
Morgen ga ik maar even bellen naar repair service zeeland en vragen of deze site daadwerkelijk onderdeel is van hen en of dat de prijzen ook kloppen..
Als iemand meer weet..
Vraag ze dan ook meteen of ze nog veel iphone 5's in voorraad hebben en wat de levertijd is.
Lijkt me sterk dat als iedereen lever problemen heeft zo'n onbekende site ze wel kan leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik doen!
hou jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit cybertaal, kan je het even vertalen?
CyBeR schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:02:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat andere informatie..
Bij het klikken op het webshop keurmerk logo
https://www.keurmerk.info/Leden_Partners/LidDetails/6039?s=1
komt eruit dat meneer EAJ Lokker heet. (lekker toepasselijke naam)
Als je vervolgens verder googled... kom ik deze site tegen
http://www.allebedrijveni...service-zeeland/reviews/3
met recensie van het repair service bedrijf..
Deze mensen vermelden de naam erik/eric.
Het begint wel een beetje.. betrouwbaar te klinken zo..
alsof het een hobbyist is die een bedrijf is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En na een account aan te hebben gemaakt op phonedealsnl.nl
krijg ik een mailtje van onlinephonedealsARNHEM@gmail.com
daar ging mijn hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg krijg ik nog een serieus antwoord?!

Ik ga geen 1300 euro neerleggen voor een telefoon en dan ook nog eens zonder garantie. Dat vind ik te gortig. Dus nogmaals weet iemand aub waar ik een iphone 5 kan kopen. Liefst in het zwart. help me nou gewoon aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Gast. |:(
Ze zijn OP!

Of geef mij € 1000,- .. krijg je mijn iPhone 5.

Had je maar in Oberhausen of Amsterdam in de rij moeten gaan staan..

[ Voor 84% gewijzigd door Rivanov op 30-09-2012 16:15 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
Koen- schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:40:
[...]

Ja dat klopt dus de AT&T versie is niet te gebruiken in nederland.
Dus als ik het goed heb, enkel de CDMA (A129) van verizon of sprint werkt in nederland. deze moet dan ook halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:10:

Ik ga geen 1300 euro neerleggen voor een telefoon en dan ook nog eens zonder garantie. Dat vind ik te gortig. Dus nogmaals weet iemand aub waar ik een iphone 5 kan kopen. Liefst in het zwart. help me nou gewoon aub.
Ze zijn UITVERKOCHT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Excellence1 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:30:
[...]

Ja dat klopt dus de AT&T versie is niet te gebruiken in nederland.
Dus als ik het goed heb, enkel de CDMA (A129) van verizon of sprint werkt in nederland. deze moet dan ook halen??
Nee. De CDMA-versie wordt niet los verkocht en de AT&T-variant werkt prima, alleen geen 4G. Maar dat heb je te danken aan de Nederlandse regering, niet Apple.

Achterlijke vragen worden achterlijk behandeld.

[ Voor 31% gewijzigd door me_mrtn op 30-09-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
me_mrtn schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:38:
[...]

Nee. De CDMA-versie wordt niet los verkocht en de AT&T-variant werkt prima, alleen geen 4G. Maar dat heb je te danken aan de Nederlandse regering, niet Apple.
Thnx! ik ga de AT&T versie maar halen en unlocken voor 30 dollar. Overal word er iets anders gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Excellence1 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:40:
[...]

Thnx! ik ga de AT&T versie maar halen en unlocken voor 30 dollar. Overal word er iets anders gezegd.
Het is gewoon een wereldtelefoon, maar enige verschil tussen de A1428 (de AT&T-versie) en de A1429 zijn de LTE-banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
me_mrtn schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:48:
[...]

Het is gewoon een wereldtelefoon, maar enige verschil tussen de A1428 (de AT&T-versie) en de A1429 zijn de LTE-banden.
Welke kan ik niet halen? Zoals jij het nu voorstelt is het verschil enkel de LTE. Als ik nu bijv. bij de Sprint of Verizon een telefoon apart kan halen, zou hij dan ook in Nederland moeten werken?
Bedankt voor de uitleg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Rivanov schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:13:
Gast. |:(
Ze zijn OP!

Of geef mij € 1000,- .. krijg je mijn iPhone 5.

Had je maar in Oberhausen of Amsterdam in de rij moeten gaan staan..
He! Rivanov hier ook. *OMT bezoeker*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Excellence1 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:52:
[...]

Welke kan ik niet halen? Zoals jij het nu voorstelt is het verschil enkel de LTE. Als ik nu bijv. bij de Sprint of Verizon een telefoon apart kan halen, zou hij dan ook in Nederland moeten werken?
Bedankt voor de uitleg!!
Je hebt de A1428 (AT&T), de A1429 (CDMA) en de A1429 (GSM). Die laatste wordt hier in Europa verkocht en de eerste twee in de VS. De CDMA-versie lijkt het meeste op de "Europese" versie, maar kun je niet kopen, want die wordt niet los verkocht. De AT&T-versie wel (hoewel wat lastiger, naar het schijnt) en moet je dus ook nog eens laten unlocken. Daarbij heb je bij de AT&T-versie géén mogelijkheid tot LTE in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
me_mrtn schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:59:
[...]

Je hebt de A1428 (AT&T), de A1429 (CDMA) en de A1429 (GSM). Die laatste wordt hier in Europa verkocht en de eerste twee in de VS. De CDMA-versie lijkt het meeste op de "Europese" versie, maar kun je niet kopen, want die wordt niet los verkocht. De AT&T-versie wel (hoewel wat lastiger, naar het schijnt) en moet je dus ook nog eens laten unlocken. Daarbij heb je bij de AT&T-versie géén mogelijkheid tot LTE in Nederland.
Thnx voor de uitleg! Ik ga denk ik opzoek naar de AT&T versie! Nu is het duidelijK!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik geloof niet dat de wereld vergaat als jij niet vandaag nog een iPhone 5 geregeld krijgt. Gewoon geduld hebben dus, en dan komen ze vanzelf weer op voorraad en dan kan je je iPhone kopen als je terugkomt.

Bijkomend voordeel: je kan daadwerkelijk genieten van je vakantie in plaats van 2 weken met je iPhone 5 spelen op een afwijkende locatie.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
De site http://phonedealsnl.nl geeft aan dat alle producten op voorraad zijn en als dat niet het geval is dat ze dan van de site worden gehaald. Van de iPhone 5 16 GB zwart waren er vanmorgen nog 92 beschikbaar, nu zie ik dat er nog 90 beschikbaar zijn.

iPhone 5 16 GB zwart:

http://phonedealsnl.nl/index.php?route=product/product&product_id=56

Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis geven ze ook aan.
In dit forum zijn er al meer mensen die de site zijn tegen gekomen. Zijn er mensen die bij hun een iPhone 5 hebben besteld?

Ik heb een e-mail naar ze gestuurd en gevraagd hoe ze dan aan zoveel iPhones kunnen komen als de rest van de aanbieders, ik noem een iAm Store, iCentre, ze niet kan leveren.
Als ik antwoord krijg zal ik dat hier op het forum plaatsen. Tot die tijd ga ik er niet mee in zee.

[ Voor 10% gewijzigd door McWolf82 op 30-09-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Die website lijkt mij zo fake als wat. Kijk even naar andere pagina's van toestellen. De paar pagina's die ik heb bekeken (S2, S3, Note 2, Lumia 900) alles op voorraad met 100 stuks. Het ziet er verder ook uit als een simpele webshop die zo in elkaar is gezet. Ik zou er echt niets mee doen, als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Ik heb ook sterk mijn twijfels bij bovengenoemde website..
zou er zelf iig niet bestellen. ben heel benieuwd of er een reactie volgt.
Gone

The requested resource
/index.php
is no longer available on this server and there is no forwarding address. Please remove all references to this resource.

[ Voor 41% gewijzigd door Security op 30-09-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Prachtig om te zien hoe graag mensen opgelicht willen worden :D
Overal uitverkocht, de 16GB versie zelfs als eerste, maar phonedeals.nl heeft er nog 90 liggen.
Als dat al zo zou zijn hadden ze ze wel op mp verkocht voor 800 per stuk.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Main page ligt er inmiddels ook uit.

http://phonedealsnl.nl/

Gone

The requested resource
/
is no longer available on this server and there is no forwarding address. Please remove all references to this resource.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nog steeds over die website bezig?
Iedereen moet volgens mij al zien dat de website niet pluis is zodra ze alleen al op de home page komen. Het is niet website waardig.

Als je hier over twijfelt wil ik je echt adviseren om eens rond te neuzen via google naar malifide internetbedrijven / websites e.d. Dan ontdek je al gauw de structuur van websites die niet pluis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Vraag me alleen af wie er werkelijk bij die site besteld heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Security schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:09:
Vraag me alleen af wie er werkelijk bij die site besteld heeft...
Mensen die graag willen worden opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

NotSoSteady schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:20:
[...]

Mensen die graag willen worden opgelicht.
duidelijk :9 goed genoeg over die site lijkt me zo dan

[ Voor 10% gewijzigd door Security op 30-09-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
me_mrtn schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:38:
[...]

[...]

Achterlijke vragen worden achterlijk behandeld.
De CDMA-versie wordt ten eerste bij Verizon los verkocht, niet officieel maar een gebruiker van iCulture.nl wist dit te melden.

Verder is er Ebay waar ze los verkocht worden, wel boven de winkelprijs nog.

Edit: iPhone 16gb van Verizon kan je voor maximaal 800 dollar en vaak minder krijgen op Ebay. Is omgerekend maximaal 622euro. Vaak ook free shipping naar US adres.

Edit2:

Vergeet Zwitserland niet, daar hoor ik prima verhalen dat mensen zonder moeite eentje konden oppikken bij een electronicaketen voor zo'n 620 euro. Als je er toevallig bent, prima om te weten.

[ Voor 24% gewijzigd door Hidde op 30-09-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hidde schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:37:
[...]

De CDMA-versie wordt ten eerste bij Verizon los verkocht, niet officieel maar een gebruiker van iCulture.nl wist dit te melden.
Oh ja, "een of andere dude ergens op het internet" heeft iets gezegd. Dat moet wel waar zijn dan he, het is tenslotte iets anders dan wat hier gezegd wordt.

Verizon verkoopt ze niet los. En daar valt niet meer over te zeggen dan dat.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 30-09-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hier mensen met CDMA iPhone 5 uit Amerika? Hoorde van vriend dat hij via t-mobile geen sms kan versturen, voor de rest doet alles het. Is dit ook zo bij andere providers.

Voor duidelijkheid: iPhone 5 CDMA heeft een GSM antenne. Staat zelfs op de site van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Online Apple Store is offline, waarschijnlijk om die 21% belasting te verrekenen.
Ik vrees, qua prijs, het ergste. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Is het normaal dat de Apple Store eruit ligt?
http://store.apple.com/nl

img: http://i47.tinypic.com/fdyeet.png

Dat is normaal toch alleen als ze iets gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

HitDyl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:06:
Is het normaal dat de Apple Store eruit ligt?
http://store.apple.com/nl

img: http://i47.tinypic.com/fdyeet.png

Dat is normaal toch alleen als ze iets gaan toevoegen
Zoals ik hierboven al schreef, de belastingen gaan met 2% omhoog.
Heel veel webwinkels zijn momenteel offline... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
HardCoreGamer schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:07:
[...]

Zoals ik hierboven al schreef, de belastingen gaan met 2% omhoog.
Heel veel webwinkels zijn momenteel offline... ;)
Kan haast niet geloven dat Apple hun prijzen met 1,65% zouden verhogen en daarmee de psychologische waarde aan de prijs riskeert.

199 zou bijvoorbeeld 202,34 worden.
die circa 2 euro neem je dan voor ach toch, de prijzen zijn toch al niet reel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

HitDyl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:11:
[...]

Kan haast niet geloven dat Apple hun prijzen met 1,65% zouden verhogen en daarmee de psychologische waarde aan de prijs riskeert.

199 zou bijvoorbeeld 202,34 worden.
die circa 2 euro neem je dan voor ach toch, de prijzen zijn toch al niet reel.
Ik vermoed dat Apple hier weer eens leuk 'misbruik' van zal maken.
De prijs van de iPhone 5 zal vermoedelijk van €659,- naar €679,- gaan, de prijs van de MacBook Pro Retina gaat waarschijnlijk van €2279,- naar €2299,- en een Apple Time Capsule zal denk ik van €279,- naar €289,- gaan... We zullen het binnen het uur te weten komen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik denk dat de prijzen helemaal niet veranderen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zou mij ook niks verbazen. Maar 't moet wel even aangepast worden in 't systeem natuurlijk; alle prijzen ex-btw zullen in een dergelijk geval ietsje omlaag veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CyBeR schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:16:
Zou mij ook niks verbazen. Maar 't moet wel even aangepast worden in 't systeem natuurlijk; alle prijzen ex-btw zullen in een dergelijk geval ietsje omlaag veranderen.
Idd, dat denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
BAM vanaf 670 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Guess I was wrong :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
valt nog mee dat het geen 679 is geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21
Flinke verhoging voor 1,65% hogere prijzen. Rare onafgeronde bedragen ook: MacBook pro 2317 euro, iPhone 4s 568 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
heuker schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:14:
Flinke verhoging voor 1,65% hogere prijzen. Rare onafgeronde bedragen ook: MacBook pro 2317 euro, iPhone 4s 568 euro.
iPad €406, nieuwe iPad €488. Gek ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
heuker schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:14:
Ja, vreemde onafgeronde bedragen. Mac Mini van €599/€799/€999 naar €609/€812/€1016... :N

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Totaal niet in lijn met het prijsbeleid van Apple. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Krijgen ze vandaag nog voorraad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:20
Ja, om 09:12 komt UPS voorrijden.
Om 09:18 gaat de deur van de truck open, omdat de chauffeur aan de telefoon zit.
Om 09:18 gaat de deur ook meteen weer dicht, want hij bedenkt zich dat hij honger heeft.
Om 09:28 stapt hij dan eindelijk uit, kijkt achterin en haalt er 1 doosje uit, met welgeteld 5 iPhones 5 erin die allemaal al gereserveerd blijken te zijn voor nieuwe T-Mobile contractanten.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
matthijst schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:00:
Ja, om 09:12 komt UPS voorrijden.
Om 09:18 gaat de deur van de truck open, omdat de chauffeur aan de telefoon zit.
Om 09:18 gaat de deur ook meteen weer dicht, want hij bedenkt zich dat hij honger heeft.
Om 09:28 stapt hij dan eindelijk uit, kijkt achterin en haalt er 1 doosje uit, met welgeteld 5 iPhones 5 erin die allemaal al gereserveerd blijken te zijn voor nieuwe T-Mobile contractanten.
09:40 bij nader inzien blijkt dat het om iPhone's 4S gaat. Apple heeft voor het eerst in de geschiedenis een logistieke fout gemaakt. Ga terug naar af en wacht 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
Voorraad werd donderdag nacht geleverd afgelopen week. Misschien aankomende donderdag weer.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

treative schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:31:
Voorraad werd donderdag nacht geleverd afgelopen week. Misschien aankomende donderdag weer.
Tja dat was voor release. Ze zullen nu bevoorraad wanneer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hidde schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:37:
[...]

Verder is er Ebay waar ze los verkocht worden, wel boven de winkelprijs nog.

Edit: iPhone 16gb van Verizon kan je voor maximaal 800 dollar en vaak minder krijgen op Ebay. Is omgerekend maximaal 622euro. Vaak ook free shipping naar US adres.

Edit2:

Vergeet Zwitserland niet, daar hoor ik prima verhalen dat mensen zonder moeite eentje konden oppikken bij een electronicaketen voor zo'n 620 euro. Als je er toevallig bent, prima om te weten.
Naast dat CyBeR al z'n mening over je post heeft gegeven; onofficieel zal alles wel, maar gaat er iets mis, je zit wel met de gebakken peren. SIM-locken mag niet meer, zoals ik heb begrepen van CyBeR, maar het blijft een onofficiële telefoon. Daarnaast kun je ze wel via eBay kopen, maar dat blijft altijd een gok.

Zwitserland, Frankrijk, Italië, allemaal landen waar het wel aanwezig schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Ah net mijn status update gewijzigd bij Apple Online Store.
Had met bankoverschrijving besteld afgelopen vrijdag en wordt nu eindelijk verwerkt.
Nu maar gewoon afwachten!

Vriendin heeft de iPhone 5 al wat een mooi ding. Heb zelf een Galaxy S3 nu maar vind toch wat te groot scherm en de iPhone houd gewoon beter vast! Kan niet meer wachten... haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Belcompany krijgt deze week ook weer voorraad binnen. maar is uitsluitend icm abonnement (helaas).
Bij ons in de stad hadden ze nu nog enkel de witte 16gb voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
epamel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:30:
Belcompany krijgt deze week ook weer voorraad binnen. maar is uitsluitend icm abonnement (helaas).
Bij ons in de stad hadden ze nu nog enkel de witte 16gb voorradig.
En die is ook alleen los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alleen met abo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
epamel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:28:
Ah net mijn status update gewijzigd bij Apple Online Store.
Had met bankoverschrijving besteld afgelopen vrijdag en wordt nu eindelijk verwerkt.
Nu maar gewoon afwachten!

Vriendin heeft de iPhone 5 al wat een mooi ding. Heb zelf een Galaxy S3 nu maar vind toch wat te groot scherm en de iPhone houd gewoon beter vast! Kan niet meer wachten... haha :D
Mijn status is net ook veranderd gelukkig. :) Nu nog maar afwachten. :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Echt overal alleen met abo. Alleen Online Store of Apple Store Amsterdam verkopen ze los.
En misschien als je iemand heel goed kent bij een T-Mobile of een Vodafone etc. dat die hem los verkoopt.

Ik denk dat het over 1,5 maand al anders is, dat je dan overal los ook kan kopen.. Denken jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epamel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:58:
Echt overal alleen met abo. Alleen Online Store of Apple Store Amsterdam verkopen ze los.
En misschien als je iemand heel goed kent bij een T-Mobile of een Vodafone etc. dat die hem los verkoopt.

Ik denk dat het over 1,5 maand al anders is, dat je dan overal los ook kan kopen.. Denken jullie niet?
Nee hij is vanaf nu ook te koop bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Mijn betaling is vanochtend verwerkt, de levertijd is wel 2 of 3 dagen opgeschoven :( Hopelijk komt ie nog voor het weekend van 27 & 28 Oktober.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FqlQR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 11:19
noobynater schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:44:
Mijn betaling is vanochtend verwerkt, de levertijd is wel 2 of 3 dagen opgeschoven :( Hopelijk komt ie nog voor het weekend van 27 & 28 Oktober.
Hoelaat heb je besteld?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Vrijdag om 07:40 in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 11:19
Aha oké! Ik heb 02:30 ongeveer besteld en met CC betaald. Hopen dat ie binnen 2 weken komt :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dat kan niet, want ik heb vrijdag om 2:03 besteld en mijn leverdatum (betaald via creditcard) is 23 - 29 oktober.
Als ik jou dan mag geloven zou je de iPhone 5 21 oktober al in ontvangst mogen nemen, maar volgens mij heeft niemand die datum gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:44
Gisteravond heb ik dezelfde besteld om 20:00 met CC. Zelfde levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:27
Jeroenvde89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Aha oké! Ik heb 02:30 ongeveer besteld en met CC betaald. Hopen dat ie binnen 2 weken komt :9
Ohh ik heb ook met de CC besteld, topics over de ip5 volgens is momenteel mijn dagtaak....

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Nee hij is vanaf nu ook te koop bij Dixons.
Heb met Dixons filiaal in Rotterdam aan de lijn gehangen en die vertelden me dat ze de iPhone (nog) niet verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03

aKra

Intentionally left blank.

De APR's zeggen dat ze nog geen enkele voorraad hebben gekregen en nog niet gaan krijgen voor een paar weken. Ik gok dat de Dixons daar ook onder valt!

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
aKra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:24:
De APR's zeggen dat ze nog geen enkele voorraad hebben gekregen en nog niet gaan krijgen voor een paar weken. Ik gok dat de Dixons daar ook onder valt!
Thanks, werd in de war gebracht door iemand hier die riep dat Dixons hem wel had.
Pagina: 1 ... 31 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.