[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 20:11
Slasher schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:44:
[...]

Succes met afdwingen van de levering zou ik zeggen, wou je voor die paar tientjes echt naar de rechter?
Ja hoor en desnoods als groep is zo geregeld :-)

Maar even serieus als ze blijkbaar vrijdag die orders al geannuleerd hebben zouden ze toch minstens de klanten op de hoogte mogen stellen!

[ Voor 92% gewijzigd door Mediacj op 26-10-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zouden mensen die via de 'truck' hebben besteld nog steeds geen bericht van vodafone hebben ontvangen dan? Lijkt mij erg vreemd om daar zo lang mee te wachten als er niet geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:58:
Waarom zouden mensen die via de 'truck' hebben besteld nog steeds geen bericht van vodafone hebben ontvangen dan? Lijkt mij erg vreemd om daar zo lang mee te wachten als er niet geleverd gaat worden.
Waarschijnlijk omdat ze nog met een offer komen, ze willen die klanten natuurlijk nog wel graag even binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof er niets van. Een dergelijk offer had er ook al lang kunnen zijn. Ik zou het zeer slecht vinden als ze zo laat nog gaan annuleren. Als ze dit direct hadden gedaan dan hadden de 'benadeelden' al via andere kanalen een iPhone kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:09:
Geloof er niets van. Een dergelijk offer had er ook al lang kunnen zijn. Ik zou het zeer slecht vinden als ze zo laat nog gaan annuleren. Als ze dit direct hadden gedaan dan hadden de 'benadeelden' al via andere kanalen een iPhone kunnen bestellen.
En toch hebben ze het gedaan. Ik had gebeld om mijn bestelling zelf te annuleren, maar toen werd mij verteld dat Vodafone het al geannuleerd had en ze nog contact met mij zouden opnemen met een 'offer'.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de klantenservice weet mij zojuist te vertellen dat er niets waar is van annuleringen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 12:08
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:24:
Nou, de klantenservice weet mij zojuist te vertellen dat er niets waar is van annuleringen of iets dergelijks.
Ik heb ook gebeld en ook mijn bestelling is geannuleerd, uiteraard nog een paar keer nadrukkelijk gevraagd. Zie ook mijn reactie @ levertijden!

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:24:
In het leveringstijden topic zijn er nu meerdere users die gebeld hebben en hetzelfde verhaal te horen hebben gekregen als welke ik kreeg.

Ondanks mijn ervaring uit het verleden met Vodafone dat alle medewerkers een eigen verhaal hebben ben ik bang dat de VF medewerker die jij hebt gesproken gewoon nog niet op de hoogte is.

Ik kan er trouwens met m'n hoofd niet bij hoe een club als Vodafone (en andere providers vaak ook) er toch zo'n verschrikkelijke bende van kunnen maken, en er ook mee wegkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook even gebeld, maar mijn bestelling via de truc is volgens de medewerker van VF niet geannuleerd en zal vrijdag worden verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:51:
Net ook even gebeld, maar mijn bestelling via de truc is volgens de medewerker van VF niet geannuleerd en zal vrijdag worden verzonden...
Nu begrijp ik er niets meer van..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackR schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:55:
[...]

Nu begrijp ik er niets meer van..........
Ik dus ook niet meer, als ik hem niet op tijd krijg ga ik naar Oberhausen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
Ik heb ook maar net gebeld, en mijne is ook geannuleerd zei meneer.
Hij zei wel dat ik nog even moeste wachten omdat er misschien een ander aanbod kwam maar daar werd nog over gepraat en er zou dan contact met me worden opgenomen.

Best lelijk dat ze nu nog steeds geen contact hebben opgenomen met die klanten die besteld hadden want het is dat ik er ook zelf achterna ben gegaan dat ik dit nu weet, anders zat ik hier nog te wachten op meer duidelijkheid.

In iedergeval we wachten af !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een grote puinhoop bij vodafone. Een andere medewerker zei dat ze idd geannuleerd zouden worden. waarom ik nog niets gehoord had e.d. moest ik maar bij de algemene klantenservice vragen. Dat geprobeerd maar in het keuze menu alleen maar specifieke afdelingen. weer naar inkoop gegaan, m'n beklaagt gedaan en toe kreeg ik een nummer van vodafone royalty. Die bellen en zij gaan het nu voor mijn persoonlijk uitzoeken. Zij zijn normaal voor klantbehoud e.d. dus hoop dat er nu eindelijk eens wat zinnigs gebeurd. Ik word terug gebeld dus nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:29:
Een grote puinhoop bij vodafone. Een andere medewerker zei dat ze idd geannuleerd zouden worden. waarom ik nog niets gehoord had e.d. moest ik maar bij de algemene klantenservice vragen. Dat geprobeerd maar in het keuze menu alleen maar specifieke afdelingen. weer naar inkoop gegaan, m'n beklaagt gedaan en toe kreeg ik een nummer van vodafone royalty. Die bellen en zij gaan het nu voor mijn persoonlijk uitzoeken. Zij zijn normaal voor klantbehoud e.d. dus hoop dat er nu eindelijk eens wat zinnigs gebeurd. Ik word terug gebeld dus nog even afwachten.
Vodafone mag niet annuleren. Ze hebben juridisch geen poot om op te staan aangezien het gewoon een reeel aanbod van prijs was. Ook doordat het een foutje van de website is mogen ze juridisch niet gebruiken om te annuleren. Als ze dit daadwerkelijk gaan doen, dan hebben ze aan mij een verkeerde. Als het nu 200 euro goedkoper was geweest dan was het een ander verhaal geweest. Maar nu is het gewoon een reeel aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
sjtienuh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:20:
Vodafone mag niet annuleren. Ze hebben juridisch geen poot om op te staan aangezien het gewoon een reeel aanbod van prijs was. Ook doordat het een foutje van de website is mogen ze juridisch niet gebruiken om te annuleren. Als ze dit daadwerkelijk gaan doen, dan hebben ze aan mij een verkeerde. Als het nu 200 euro goedkoper was geweest dan was het een ander verhaal geweest. Maar nu is het gewoon een reeel aanbod
Helemaal mee eens!! _/-\o_
Al die figuren die het hebben over "fraude" en "het trucje" snappen er niet veel van. Vodafone heeft de fouten gemaakt en niet wij!!
Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering indien nodig, maar ik denk dat Vodafone ook wel weet dat ze geen kant op kunnen.
Uiteraard proberen ze alle bellers ervan te overtuigen dat deze orders geannuleerd worden; "niet geschoten is altijd mis" en als die mensen er dan intrappen en de order annuleren is dat voor Vodafone mooi meegenomen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:13
sjtienuh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:20:
[...]

Je hebt de voorwaarden er nog niet op nageslagen zo te horen?
Stop eens met dat naïeve gezeur ofzo. Je hebt een deal gemaakt die te mooi is om waar te zijn, hij gaat niet door, klaar. Stop met zeuren en ga opzoek naar een ander mooi alternatief. Dreigen met rechtsbijstand komt nogal onvolwassen over.

[ Voor 13% gewijzigd door endless90 op 26-10-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

Jammer, dat je in de Apple Online Store alleen met credit card kan kopen in de Zwitserse winkel. Ik heb geen geldige CC meer :( En een retourtje kost ook 47chf (~700chf=~570euro).

Aah, kan per overboeking. Interessant. Maar ja het is een goede reden om eens naar Zürich te gaan. En wat vriendjes opzoeken. Hadden jullie niet eerder een link om er een te reserveren in de winkel?

[ Voor 36% gewijzigd door alienfruit op 26-10-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Dotto schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

Stop eens met dat naïeve gezeur ofzo. Je hebt een deal gemaakt die te mooi is om waar te zijn, hij gaat niet door, klaar. Stop met zeuren en ga opzoek naar een ander mooi alternatief. Dreigen met rechtsbijstand komt nogal onvolwassen over.
Ik weet niet of je het weet maar dit is geen geval van extreme verschillen. Vroeger is er bij de otto ooit eens iets fout gegaan waar het een onredelijke prijs was omdat die ver onder de inkoopprijs lag. Concurrentie verkocht de tv voor 999 euro, en op hun website kwam die te staan voor 99 euro. Dat is geen reeel bod. Dus zeker hebben we een poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Het heeft hier niks te maken met extreme verschillen wat jij suggereert. Het gaat erom of het in strijd is met de algemene voorwaarden. Dat is het in dit geval niet. Je hebt juridisch gezien dus GEEN poot om op te staan.
Zo te lezen heb je nogal wat moeite om het te verkroppen, maar het is helaas niet anders.

[ Voor 17% gewijzigd door endless90 op 26-10-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dotto schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:13:
Het heeft hier niks te maken met extreme verschillen wat jij suggereert. Het gaat erom of het in strijd is met de algemene voorwaarden. Dat is het in dit geval niet. Je hebt juridisch gezien dus GEEN poot om op te staan.
Als de Algemene Voorwaarden ingaan tegen het geldende Nederlands of Europees recht, zijn de betreffende bepalingen nietig. Of het prijsverschil loont om jouw recht te halen is een tweede. De meeste rechtsbijstandsverzekeringen kennen tegenwoordig een minimaal schadebedrag, waardoor je geen aanspraak kan maken op ondersteuning in zaken als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh laat hem lekker zijn gang gaan, hij weet het zo te zien toch beter. De werkelijkheid zal het hem wel duidelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Azqi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Als de Algemene Voorwaarden ingaan tegen het geldende Nederlands of Europees recht, zijn de betreffende bepalingen nietig. Of het prijsverschil loont om jouw recht te halen is een tweede. De meeste rechtsbijstandsverzekeringen kennen tegenwoordig een minimaal schadebedrag, waardoor je geen aanspraak kan maken op ondersteuning in zaken als deze.
Waar maak jij uit op dat het tegen het Nederlands recht is?
In dit geval behoudt de verkopende partij zich het recht om een bestelling te annuleren op elk moment om wat voor reden dan ook voorafgaande aan de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cheesy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:41:
Straks is je iPhone net verzonden op die dag en kan je 'm niet meer annuleren!?

Heb contact gehad met Ben, ze vragen 10 euro voor een microsim.
Dus als ik m'n 4S binnenkrijg direct proberen m'n sim te verbouwen met wat scharen/mesjes. Ik moet wel strak langs de chip snijden, heb nog zo'n grote oude chip blijkbaar...
Het is onwijs offtopic maar je kan de banen die niet gebruikt worden er gewoon af snijden.

Mijn advies is trouwens om het te doen met een heel groot keuken mes waar je kracht op kan zetten.
Ik heb echt tientallen sims geknipt (van de week nog toevallig) en gaan op die manier altijd goed.

Deze template gebruiken. Sim met plakband erop plakken en dan met dat keuken mes "hakken", klein beetje bijsnijden doe je daarna met een mesje, je kan dus gewoon door de chip heen.

Let er wel ff op dat je die template uitprint zonder verkleining oid, de sim moet perfect passen op de template.
jelle. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Uit Nederland uiteraard. Wat jij zegt over Mac's geldt alleen voor BTO's, de standaardmodellen zijn via distributiekanalen altijd op voorraad in Nederland.
Klopt niet. iPhone's komen ook erg vaak direct vanaf de fabriek in china.
Ik heb dit al meerdere keren gezien bij zowel zwarte als witte iPhone 4 modellen besteld via apple.nl

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Donstil schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:28:
Klopt niet. iPhone's komen ook erg vaak direct vanaf de fabriek in china.
Ik heb dit al meerdere keren gezien bij zowel zwarte als witte iPhone 4 modellen besteld via apple.nl
Het lijkt me dat de iPhones die vanaf vrijdag geleverd gaan worden al enige dagen (of in ieder geval eventjes van te voren) in Nederland zijn. Anders wordt het risico op vertraagde levering wel erg groot.

Ik reageerde trouwens op de vraag of de levering 'direct' is of dat het nog weken duurt vanaf a.s. vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17
Dotto schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:25:
[...]

Waar maak jij uit op dat het tegen het Nederlands recht is?
In dit geval behoudt de verkopende partij zich het recht om een bestelling te annuleren op elk moment om wat voor reden dan ook voorafgaande aan de levering.
Dat gaat dus wel degelijk in tegen de wet. Heb het laatst opgezocht in mijn wetteksten. (Zat zelf met 2 printers die ze niet meer wilden leveren)
Als er een geldige reden is (bv natuurramp) dan mogen ze tot 1 maand na levering de prijs verhogen. Zo niet, dan moeten ze nadat er een overeenkomst is leveren. (Een mondelinge overeenkomst is ook bindend, alleen lastiger te bewijzen)

Vaak om een paar euro is het de moeite niet, maar je kan naar een geschillencommissie stappen. Kost je maximaal een paar tientjes, ook als je niet in je gelijk wordt gesteld. :)

En verder nergens om, maar beter zeg je niet wat wel en niet volgens het nederlands recht is als je het allemaal op je vermoeden/gevoel berust...

[ Voor 8% gewijzigd door warcow op 26-10-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
Dit gaat nogal off-topic zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Ik maak er even een topic voor aan om daar te discussieren.

Zie Vodafone leveringen iPhone 4s

[ Voor 20% gewijzigd door sjtienuh op 26-10-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
offtopic:
Bedankt Donstil, fijne template!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
op Centro zijn ze weer te reserveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Ik kan geen store selecteren !! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
ff je browser herstarten of een andere browser nemen(cookies wissen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Andere browser merk lukte zelfs niet, dus ik mn werklaptop gepakt en YES !!! ik heb een 64gb zwarte 4S gereserveerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Iemand die trouwens vanaf morgen een 64gb zwarte iPhone wilt kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
welke site was dit nogmaals om te reserveren in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gereserveerd voor 15.00 - 15.30 heb er 2 als het goed is toch?
Kan ik toevallig met iemand meerijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Je had er 2 moeten selecteren dan. Waar kom je vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:07:
Je had er 2 moeten selecteren dan. Waar kom je vandaan?
Monster, vlakbij Den Haag.
Ik heb nog wel een extra reservering voor 14:00 staan...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik in Eindhoven, maar ik heb een reservering voor 10:30 staan. Ik ga ook voor 9:00 vertrekken zodat ik daarna weer kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:19:
Ik in Eindhoven, maar ik heb een reservering voor 10:30 staan. Ik ga ook voor 9:00 vertrekken zodat ik daarna weer kan werken.
In principe zou ik het niet erg vinden om zo vroeg te zijn, maar 09:00 in Eindhoven ga ik helaas nooit redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cheesy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:07:
offtopic:
Bedankt Donstil, fijne template!
YW, let ff op de printmarge en dan kan er vrijwel niets fout gaan.
jelle. schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:39:
[...]

Het lijkt me dat de iPhones die vanaf vrijdag geleverd gaan worden al enige dagen (of in ieder geval eventjes van te voren) in Nederland zijn. Anders wordt het risico op vertraagde levering wel erg groot.

Ik reageerde trouwens op de vraag of de levering 'direct' is of dat het nog weken duurt vanaf a.s. vrijdag.
Dat is dus de reden waarom veel mensen een levering hebben begin november.

28okt versturen met TNT Expres of UPS (waar ze beiden mee werken) is bv 2oktober in huis (wat veel mensen als levertijd kregen).

Ik zou er niet teveel op rekenen dat deze toestellen echt in de opslag liggen. Was toen de zwarte in de store kwam niet en bij de witte ook niet, ik verwacht daarom nu niet anders.

edit: Is eigenlijk nooit als er iets nieuws in de NL store komt bedenk ik me nu, MBP/iMac/iphone4/iPhone3gs/ipad1/ipad2 kwamen bij de eerste batch allemaal uit china.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 26-10-2011 22:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je gereserveerd hebt en je in de afgesproken tijd komt, heb je er wel sws 1 he? anders ga ik voor niks met de trein naar Oberhausen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:12:
Maar als je gereserveerd hebt en je in de afgesproken tijd komt, heb je er wel sws 1 he? anders ga ik voor niks met de trein naar Oberhausen..
volgensmij is het dan gewoon 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ja, maar volgens mij mag je ook eerder komen, want die tijden zijn alleen om te grote drukten te voorkomen.
(wat ik begrepen heb van mensen die eerder zijn gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ja reserveren en eerder komen maakte ze gister anders niets uit. Leuke wachtrij stond er buiten de winkel waarvan meer dan de helft pas voor s'middags gereserveerd had. Maar ik heb in ieder geval m'n Iphone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24
Nou, ook ik had een bestelling via Vodafone geplaatst (Iphone 4S) maar deze order is zojuist geannuleerd door vodafoon:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een bestelling geplaatst voor een Apple iPhone 4s. Deze order hebben wij geannuleerd omdat deze op onrechtmatige wijze tegen een ongeldige prijs is geplaatst. Hierbij verwijzen wij naar de disclaimer en Algemene Voorwaarden artikel 3.11.

Het door u betaalde bedrag zullen wij uiteraard terugstorten op uw bankrekening. Wij streven er naar om dit bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

ruudonline schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:09:
Nou, ook ik had een bestelling via Vodafone geplaatst (Iphone 4S) maar deze order is zojuist geannuleerd door vodafoon:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een bestelling geplaatst voor een Apple iPhone 4s. Deze order hebben wij geannuleerd omdat deze op onrechtmatige wijze tegen een ongeldige prijs is geplaatst. Hierbij verwijzen wij naar de disclaimer en Algemene Voorwaarden artikel 3.11.

Het door u betaalde bedrag zullen wij uiteraard terugstorten op uw bankrekening. Wij streven er naar om dit bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.
godver same to me :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Riven schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:36:
Ja reserveren en eerder komen maakte ze gister anders niets uit. Leuke wachtrij stond er buiten de winkel waarvan meer dan de helft pas voor s'middags gereserveerd had. Maar ik heb in ieder geval m'n Iphone :D
Ik kwam om 10 uur aan en er stond helemaal geen rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
dhhdante schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:36:
[...]

Ik kwam om 10 uur aan en er stond helemaal geen rij :)
Spreken ze al Nederlands? :+ Hopelijk morgen ook even langs. Gisteren kon ik een iPhone zwart reserveren, maar vrouwlief wil een witte. Kijken of ik die allebei kan reserveren vanavond.

[ Voor 27% gewijzigd door Cidolfas op 27-10-2011 12:46 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik heb even een vraagje:

Ik wil een iphone kopen maar ben maar een studentje dus veel geld is er niet om de 4 of 4S te kopen.
Nu kwam ik via vrienden bij iemand die een iPhone 3GS 32gig en in het wit te koop had staan. Heeft er altijd en hoesje en screenprotector op gehad. Er zitten alleen 2 kleine haar scheurtjes onderaan bij de dock connector.
Vraagprijs €250,-. Is dit redelijk? Of overpriced?
Hoor het graag! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Cidolfas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:40:
[...]

Spreken ze al Nederlands? :+ Hopelijk morgen ook even langs. Gisteren kon ik een iPhone zwart reserveren, maar vrouwlief wil een witte. Kijken of ik die allebei kan reserveren vanavond.
Geen idee :P iig spreken ze volgens mij allemaal Engels. Ik moest me melden met mn naam (voor de reservering) en daarna kon ik eigenlijk alles bestellen wat ik wilde. Dus wát ik reserveerde leek er niet toe te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
kats schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:21:
Ik heb even een vraagje:

Ik wil een iphone kopen maar ben maar een studentje dus veel geld is er niet om de 4 of 4S te kopen.
Nu kwam ik via vrienden bij iemand die een iPhone 3GS 32gig en in het wit te koop had staan. Heeft er altijd en hoesje en screenprotector op gehad. Er zitten alleen 2 kleine haar scheurtjes onderaan bij de dock connector.
Vraagprijs €250,-. Is dit redelijk? Of overpriced?
Hoor het graag! Alvast bedankt!
Check en vergelijk het met marplaats en vraag en aanbod om er zeker van te zijn. Ik verkocht laatst m'n 16GB 3G voor €150,--, een redelijke prijs. Ik denk dat €100 meer voor hey dubbele geheugen en een nieuwere generatie wel een aardige deal is ja :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Het wordt steeds gekkker met Vodafone! Mailtje gehad dat mn order (heb er twee staan dus welke er wordt geannuleerd weet ik niet) geannuleerd is (vanwege de truc) Krijg ik net een belletje van het Vodafone-webcare team dat ik dat mailtje als niet verzonden moet beschouwen en mn order gewoon doorgaat en ook voor de lagere prijs...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Ook ik heb net een telefoontje gehad van Vodafone.
Uit "coulance" worden alle bestelde telefoons tóch gewoon verstuurd.
Vanaf morgen beginnen ze met de uitleveringen. d:)b
Geen vuiltje aan de lucht dus. *O*
Ik denk dat ze wel in de gaten hadden dat ze juridisch héél zwak stonden.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Dotto schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:38:
Helaas Dotto, hij gaat dus wel gewoon door.
Dát is volwassen gedrag van Vodafone; toegeven dat je juridisch geen kant op kan.
Maar jouw reactie komt wel erg onvolwassen over.

[ Voor 4% gewijzigd door funske op 27-10-2011 17:40 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Wat een klote dag vandaag zeg. Ik rij helemaal naar Oberhausen toe om daar mijn iphone 4s op te halen die ik gister gereserveerd hebt omdat vodafone mijn order zou annuleren. Kom ik daar aan, blijkt er een storing te zijn waardoor ik met mijn rabobank passen niet kan betalen. Je kunt ook maximaal maar 500 euro pinnen dus ik kon weer terug, op de terug weg word ik gebeld door Vodafone dat ze mijn bestelling toch gaan leveren.......Voor niets zes uur onderweg geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door WolfsRain op 27-10-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank_b
  • Laatst online: 30-06 08:26
funske schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:31:
[...]

Helaas Dotto, hij gaat dus wel gewoon door.
Dát is volwassen gedrag van Vodafone; toegeven dat je juridisch geen kant op kan.
Maar jouw reactie komt wel erg onvolwassen over.
Gefeliciteerd :) en inderdaad netjes van Vodafone. _/-\o_

Maar voor een volgende keer, er is geen rechtsbijstand verzekering die in actie komt voor een paar tientjes, echt niet. Ik heb een zaak gehad voor bijna 700 eur. Ook daar kijken ze eerst na voor dat ze groen licht gaven.
Ze willen eigenlijk ook weten dat ze hem eventueel kunnen winnen. (wel gewonnen btw na maanden :) )
Rechtsbijstand is niet zo "Rechtsbijstand" als je eigenlijk zou willen. (wel logisch ook, anders zou iedereen voor kleine dingen naar de rechter stappen)

In dit geval had je het dan zelf moeten doen en dan had je inderdaad alleen met een grote groep een kans gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Krijg je een bevestiging van Apple.de van je reservering?

Ja dus. Jammer dat de witte zo snel op waren, net te laat door geklikt...

[ Voor 42% gewijzigd door Cidolfas op 27-10-2011 21:28 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Van iCentre.nl:
Wel kunnen we je mededelen dat we de iPhone 4S op 28 oktober sowieso nog niet op voorraad hebben.
Blijf het toch vreemd vinden dat bij de launch zelfs de Apple Premium Resellers geen stock krijgen. Dan voel je je toch ook niet heel Premium lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Kan morgen 2x iphones ophalen in Oberhausen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Ibix schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:09:
Kan morgen 2x iphones ophalen in Oberhausen!!
Heb je een witte 16G over?

Ik twijfel nog of ik morgen ga voor alleen de zwarte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Ik overweeg mijn bestelling bij Apple te wijzigen en het pakket op kantoor af te laten leveren, daar is altijd wel een receptioniste aanwezig. Maar:

1. Als ik het adres wijzig, blijft dan wel de geplande afleverdatum in tact? Dat ik dan niet achter in de rij kom?
2. Als ik er zelf niet ben om te tekenen, wordt het pakket dan wel afgeleverd? Of moet gewoon iemand tekenen voor ontvangst en is het dan prima.

Wie weet de antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
rik schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:05:
Blijf het toch vreemd vinden dat bij de launch zelfs de Apple Premium Resellers geen stock krijgen. Dan voel je je toch ook niet heel Premium lijkt me.
Xando heeft toestellen op voorraad morgen (i.c.m. abo en losse verkoop), maar niet heel veel aldus hun Twitter. Ik woon vlakbij hun winkel in Nijmegen maar niet zo'n zin om voor niks in de rij te gaan staan, ik wacht lekker op mijn bestelling van Apple online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

rik schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:23:
Ik overweeg mijn bestelling bij Apple te wijzigen en het pakket op kantoor af te laten leveren, daar is altijd wel een receptioniste aanwezig. Maar:

1. Als ik het adres wijzig, blijft dan wel de geplande afleverdatum in tact? Dat ik dan niet achter in de rij kom?
2. Als ik er zelf niet ben om te tekenen, wordt het pakket dan wel afgeleverd? Of moet gewoon iemand tekenen voor ontvangst en is het dan prima.

Wie weet de antwoorden?
Het ligt in ieder geval aan je betaalwijze. Als je met CC betaald dan kan je het afleveradres niet aanpassen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Glashelder schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:48:
[...]

Het ligt in ieder geval aan je betaalwijze. Als je met CC betaald dan kan je het afleveradres niet aanpassen.
Ik heb met CC betaald maar kan het leveradres wel degelijk aanpassen. Ik vraag me alleen af of ik ook daadwerkelijk zelf moet tekenen, of dat iemand anders op dat adres dat ook mag. Het verschilt namelijk dagelijks waar ik uithang ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:58
jelle. schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:00:
[...]

Xando heeft toestellen op voorraad morgen (i.c.m. abo en losse verkoop), maar niet heel veel aldus hun Twitter. Ik woon vlakbij hun winkel in Nijmegen maar niet zo'n zin om voor niks in de rij te gaan staan, ik wacht lekker op mijn bestelling van Apple online :)
Update van Xando via Twitter: "Helaas moeten wij mededelen dat wij gisterenavond GEEN levering iPhone 4S hebben gehad. Wij hebben dus geen voorraad."

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Jammer, dat je geen iPhone kan reserveren in de Apple Store :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Zijn er al mensen waar de status staat op "Verzending wordt voorbereid" op apple.nl?
Bij mij helaas nog niet... ik hoop echt op levering maandag :P

Net nog een belletje gedaan naar MediaMarkt, zoals ik kon merken waren ze vandaag wel verkocht "ik zie alles voor de iphone 4s in de min staan" zei de mevrouw.

Een lokale telefoonboer hier wist me te melden dat "de iphone 4s is de komende maanden alleen verkrijgbaar met abbo. Losse verkopen doet Apple niet aan" Juist...

BelCompagny in Amersfoort emiclair had er nog 2 liggen (zwart en witte 16gig) alleen icm abbo.

[ Voor 9% gewijzigd door Cheesy op 28-10-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Cheesy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:42:
Zijn er al mensen waar de status staat op "Verzending wordt voorbereid" op apple.nl?
Nee, hier ook nog niet, en van wat ik heb gelezen op internet bij niemand. Er hebben wel verschillende mensen gebeld met Apple en die geven aan dat er (vermoedelijk) vanaf maandag uitgeleverd gaat worden. Baal ik eigenlijk wel van, vind het maar raar dat providers vandaag wel kunnen leveren en Apple zelf niet. Maargoed, nog even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:22
Cheesy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:42:
Wat staat er dan bij jou? Ik heb staan: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Is wel Apple store Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
botech schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:18:
[...]

Wat staat er dan bij jou? Ik heb staan: Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Is wel Apple store Belgie
Idem.

Daarvoor staat "Artikelen worden verwerkt"
Als je met je muis op het blauwe rondje met wit pijltje gaat staan, zie je de te verwachten acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:22
Cheesy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:25:
[...]
Idem.

Daarvoor staat "Artikelen worden verwerkt"
Als je met je muis op het blauwe rondje met wit pijltje gaat staan, zie je de te verwachten acties.
Nooit op gelet 8)7 Dus dat betekent dat ie pas maandag verzonden zal worden, want het lijkt me sterk dat ze daar in 't weekend werken. En dinsdag is het hier (Belgie) een feestdag dus dat wil zeggen dat ik 'm niet eerder dan woensdag moet verwachten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Een bekende van me vertelde dat bij Hi in Oss maar 2 iPhones binnengekomen waren _O-

Ligt trouwens al wel een ubervet hoesje klaar :+

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaza.nl/images/1/51/Ferrari-Maranello-Leather-Black-Sleeve-voor-iPhone-FEMA1PBL-17386651.jpg

Het lijkt er trouwens op dat de Duitse Apple Stores ruim in hun voorraden zitten.
In vrijwel elke store zijn vrijwel alle modellen te reserveren.

In Centro alleen niet echt ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Cheesy op 28-10-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Mijn iPhone 4S is vandaag verzonden uit de UK (borderlinx).. helaas komt DHL niet in het weekend aan de deur. Dat betekent nog tot maandag wachten! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Iphone 4S is bij Ritel los op vooraad, heb je de 16 GB voor 630 euro aanstaande dinsdag in huis: http://www.ritel.nl/gsm-p...-01262?toon=los_bestellen

Tip!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
''Uitlevering vanaf 28 oktober. Wegens grote belangstelling kan de wachttijd iets langer zijn.''

Staat toch echt nergens dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
keanu_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:48:
''Uitlevering vanaf 28 oktober. Wegens grote belangstelling kan de wachttijd iets langer zijn.''

Staat toch echt nergens dinsdag ;)
Heb een twitter dm gekregen van Ritel dat ze ruimschoots levering hebben gehad vandaag dus tja. Tevens heb ik nieuwsbrief van Ritel en daar staat ook in dat ze ruimschoots voorraad hebben

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 28-10-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Er zijn nog iPhones in de Apple Store in Zürich. Dus als je er nog eentje wil hebben :P Je kan alleen niet reserveren :o

[ Voor 16% gewijzigd door alienfruit op 29-10-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

alwaysleft schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:50:
[...]

Heb een twitter dm gekregen van Ritel dat ze ruimschoots levering hebben gehad vandaag dus tja. Tevens heb ik nieuwsbrief van Ritel en daar staat ook in dat ze ruimschoots voorraad hebben
Ritel ruimschoots levering..... En Apple zelf heeft nog steeds geen telefoon de deur uit gedaan :N

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
http://www.ritel.nl/gsm-p...-01262?toon=los_bestellen

Beetje jammer dat ze dan een iPhone 4 afbeelden i.p.v. een 4S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Klopt het dat Hi en KPN in de winkels de iPhone 4s los en simlockvrij verkopen een ook zat op voorraad heeft? BelCompany en Media Markt verkopen bijvoorbeeld alleen met een abbo...

Wie weet meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Dennischo schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:50:
Klopt het dat Hi en KPN in de winkels de iPhone 4s los en simlockvrij verkopen een ook zat op voorraad heeft? BelCompany en Media Markt verkopen bijvoorbeeld alleen met een abbo...

Wie weet meer? :)
Ben de 28e bij KPN geweest; deze verkopen pas later de simlockvrije (ik geloof dat hij zei eind november), hadden alleen de 16GB versie in combinatie met abo op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:57
Zojuist ook via online apple store de 4S 32GB zwart besteld.
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Nov, 2011 - 15 Nov, 2011

Ruim 2 weken wachten, is denk ik nog de moeite waard. Ik vermoed dat de komende week weinig losse toestellen in NL beschikbaar zullen zijn en waarschijnlijk ook niet voor 699€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 01:06
Ik heb het gezocht en kan het nergens duidelijk vinden, niet bij apple en geen van de forumtopics gaat erover... Het wordt wel vermeld in de startpost maar daarna lees ik er niets meer over.

Hoeveel garantie zit er nu op de iPhone 4S als ik deze bestel bij Apple? Apple zegt 1 jaar, de wet zegt 2 jaar en AppleCare voor de iPhone kan ik nergens meer vinden, zodat het net lijkt alsof Apple zelf ook weet dat ze twee jaar garantie moeten geven. Ik kan wel AppleCare bestellen uit de apple store UK en deze gebruiken voor mijn Nederlandse iPhone volgens een medewerker in covent garden, maar hier betaal je de hoofdprijs voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Nu online
De verkoper in oberhausen wou mij ook een applecare voor de iPhone aansmeren zodat ik ook 2 jaar garantie had, toch maar niet gedaan. Maar iedereen zegt wat anders over de garantie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, ik weet ook nog niet of ik dat er bij ga kopen. Alleen woon ik buiten de EU en hier is er maar één jaar fabrieksgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Willaaam schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:09:
Ik heb het gezocht en kan het nergens duidelijk vinden, niet bij apple en geen van de forumtopics gaat erover... Het wordt wel vermeld in de startpost maar daarna lees ik er niets meer over.

Hoeveel garantie zit er nu op de iPhone 4S als ik deze bestel bij Apple? Apple zegt 1 jaar, de wet zegt 2 jaar en AppleCare voor de iPhone kan ik nergens meer vinden, zodat het net lijkt alsof Apple zelf ook weet dat ze twee jaar garantie moeten geven. Ik kan wel AppleCare bestellen uit de apple store UK en deze gebruiken voor mijn Nederlandse iPhone volgens een medewerker in covent garden, maar hier betaal je de hoofdprijs voor.
De wet zegt geen 2 jaar, het is een Europese richtlijn die niet in NL doorgevoerd is.

Verder ben ik het wel met je eens, ze moeten gewoon meer garantie geven. Als mijn iphone na 1 jaar kapot ga, richt ik me tot Apple met het feit dat ik redelijkerwijs mag verwachten dat het product uit die prijsklasse een technische levensverwachting mag hebben van meer dan 1 jaar.

En als dat niet werkt, gevalletje RBV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 01:06
Slasher schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:25:
[...]

De wet zegt geen 2 jaar, het is een Europese richtlijn die niet in NL doorgevoerd is.

Verder ben ik het wel met je eens, ze moeten gewoon meer garantie geven. Als mijn iphone na 1 jaar kapot ga, richt ik me tot Apple met het feit dat ik redelijkerwijs mag verwachten dat het product uit die prijsklasse een technische levensverwachting mag hebben van meer dan 1 jaar.

En als dat niet werkt, gevalletje RBV.
De wet zegt een redelijke termijn, maar dit is een minimum van twee jaar, zoals ook aangegeven wordt door de consumentenautoriteit (welke ook daadwerkelijk een autoriteit is). Minder mag (indirect) volgens de Nederlandse wet ook niet, een lidstaat mag niet afwijken van een europese richtlijn mits dit in het voordeel van de burger is. Een rechter zal bij interpretatie van de wet hier ook rekening mee houden.

Dat gezegd is het nog steeds onduidelijk voor mij hoe Apple hier nu mee om gaat in Nederland. Zijn er mensen die hun telefoon op apple.nl hebben gekocht en na een jaar wel gratis reparaties hebben ontvangen bijvoorbeeld?

Simpel gezegd, ik wil graag een iPhone en ik ben ook nog bereid om AppleCare te kopen als het in de praktijk moet om gedonder te voorkomen, maar dit laatste is heel duur én niet mogelijk binnen Nederland. Ik moet dus een rare en dure omweg maken om twee jaar garantie te krijgen voor een telefoon van €699.

[ Voor 4% gewijzigd door Willaaam op 30-10-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Inmiddels heb ik de iPhone 4S 16GB zwart los gekocht bij Castle.nl in Deventer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dennischo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:08:
Inmiddels heb ik de iPhone 4S 16GB zwart los gekocht bij Castle.nl in Deventer :)
Gouden tip, prima prijs ook! 630,- vind ik heel redelijk.
http://www.castle.nl/winkelmandje/config/6/10101

[ Voor 8% gewijzigd door Azqi op 31-10-2011 20:30 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Apple levert niets uit, maar bij zulke toko's gewoon verkrijgbaar :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Slasher schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:22:
Apple levert niets uit, maar bij zulke toko's gewoon verkrijgbaar :N
Inderdaad gaat echt nergens over dit, dat Apple Nederland staat toch al bekend als de slechtste service ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Daar kan Apple Nederland niets aan doen hoor, dat er niets wordt uitgeleverd. Apple Nederland heeft niets met de Online Apple Store te maken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Maakt me ook weinig uit wie er wat aan kan doen, feit is dat Apple gewoon schijt heeft aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Ik ga mijn order bij Apple cancellen, ben het zat met die club. Hoop dat jullie order daarmee eerder wordt uitgeleverd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
rik schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:53:
Ik ga mijn order bij Apple cancellen, ben het zat met die club. Hoop dat jullie order daarmee eerder wordt uitgeleverd :9
Nou nee, want er is nog geen 1 toestel uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

NotSoSteady schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:54:
[...]

Nou nee, want er is nog geen 1 toestel uitgeleverd.
Mijne staat (nog) gepland voor deze week uitlevering, ik ga er dus vanuit dan iemand met planning volgende week, eerder kan worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Gouden tip, prima prijs ook! 630,- vind ik heel redelijk.
http://www.castle.nl/winkelmandje/config/6/10101
En de 4S werkt heeeerlijk! Daar heb je trouwens standaard 2 jaar garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
*O* *O* UPDATE *O* *O*

Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd
Je artikel(en) wordt (worden) voor verzending voorbereid. Zolang je bestelling wordt voorbereid, kunnen wij de gegevens van je bestelling niet wijzigen. Als je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je een e-mail waarin je hiervan op de hoogte wordt gebracht, en waarin de volledige gegevens van de bestelling worden vermeld.

Woensdag versturen, donderdag in huis??

[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 01-11-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog niks, 21e besteld rond 13uur, bevestigingsmail om 18:30. Helaas nog steeds op verwerkt. Hoop wel dat dat morgen nog wijzigt, hoop hem donderdag te hebben. Iemand die ook rond of later dan dit besteld heeft en wel al een wijziging heeft?
Pagina: 1 ... 3 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.