Castle.nl heeft hem idd binnen 24 uur los leverbaar
Ik heb later besteld dan jij, zo rond 19 uur dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:41:
Bij mij nog niks, 21e besteld rond 13uur, bevestigingsmail om 18:30. Helaas nog steeds op verwerkt. Hoop wel dat dat morgen nog wijzigt, hoop hem donderdag te hebben. Iemand die ook rond of later dan dit besteld heeft en wel al een wijziging heeft?
32 GB zwart
Ik ga over 3 weken naar Geneve, iemand daar al geweest toevallig?
Gezien de prijs is het wel aantrekkelijk om er daar een te halen.
Verwijderd
Hoe doen jullie dat met abonnementen? Als ik ga rekenen qua nieuw abbo dan kom ik veel duurder uit als ik los een Iphone zou kopen. Dat is niet omdat je zo veel korting op je Iphone krijgt, maar puur omdat de nieuwe abonnementen zonder toestel zo belachelijk duur zijn (je krijgt vaak maar 6 maanden 50% korting op een abbo zonder iphone) Daarnaast beginnen veel abonnementen pas bij 35€ als je een 1gb databundle neemt.
Verwijderd
Ik heb nog een oud abonnement met "nog" onbeperkt internet voor € 20,- p/m. Deze wil ik graag behouden, alleen wil ik wel een nieuwe telefoon (ik heb nu nog een samsung galaxy s).
Ik heb ook nog een sim-only abonnement lopen voor nog ruim 1 jaar.
Vodafone 15 euro p/m. 1gb internet + 400min/sms.
Dan is een iPhone los zeker goedkoper. Abonnementen van dit soort kom je niet meer tegen ben ik bang.
Vodafone 15 euro p/m. 1gb internet + 400min/sms.
Dan is een iPhone los zeker goedkoper. Abonnementen van dit soort kom je niet meer tegen ben ik bang.
Heeft iemand al iets van Castle.nl gehoord??
Ik heb maandag niet online besteld... Ben er gewoon langs gegaan in Deventer. In de winkel hadden ze er nog zat.alwaysleft schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:00:
Heeft iemand al iets van Castle.nl gehoord??
Verwijderd
@alwaysleft: Ik heb op 31 oktober 2011 de zwarte iphone 4s 16gb besteld bij castle.nl. Vanmorgen een mail ontvangen dat deze morgen geleverd zal worden.
studentmobiel.nl heeft de zwarte 4S 16GB los binnen 24 uur leverbaar voor 630 euro
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 02-11-2011 15:10 ]
Gouden tip! Ikzelf heb gister online besteld en zojuist de verzend bevestiging met trackingcode binnen.Dennischo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:08:
Inmiddels heb ik de iPhone 4S 16GB zwart los gekocht bij Castle.nl in Deventer
Dit is een hele snelle levering al zeg ik het zelf.
Heb trouwens de witte 16gb besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door neorider op 02-11-2011 15:50 ]
Heuy, in de factuur staat m'n serienummer al 
Morgen of eerder komt UPS met een black 32GB. Wachten duurt lang.
Morgen of eerder komt UPS met een black 32GB. Wachten duurt lang.
Verwijderd
Als ik zo kijk is het ook enkel rendabel een nieuwe iphone te kopen als je nog een oud abbo hebt...Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:50:
Ik heb nog een oud abonnement met "nog" onbeperkt internet voor € 20,- p/m. Deze wil ik graag behouden, alleen wil ik wel een nieuwe telefoon (ik heb nu nog een samsung galaxy s).

Wat wil je weten? Vandaag/morgen ben ik naar Zürich en zaterdag ben ik in Geneve.P.K. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:54:
Ik ga over 3 weken naar Geneve, iemand daar al geweest toevallig?![]()
Apple Hong Kong neemt vanaf vandaag pre-orders aan van de 4S. De 4S 16GB kost 5088.- HKD, omgerekend via Xe.com dus ongeveer zo'n 475.- Euro!!!!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Maar hoe komt hij hier voor dat geld? Dit is natuurlijk wel interessant, zeker omdat je met AppleCare 2 jaar wereldwijde garantie hebt, dan haal je dat er ook uit.ck2000nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:36:
Apple Hong Kong neemt vanaf vandaag pre-orders aan van de 4S. De 4S 16GB kost 5088.- HKD, omgerekend via Xe.com dus ongeveer zo'n 475.- Euro!!!!
Ik nam een Telfort abonnement, die valt wel mee.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:31:
Hoe doen jullie dat met abonnementen? Als ik ga rekenen qua nieuw abbo dan kom ik veel duurder uit als ik los een Iphone zou kopen. Dat is niet omdat je zo veel korting op je Iphone krijgt, maar puur omdat de nieuwe abonnementen zonder toestel zo belachelijk duur zijn (je krijgt vaak maar 6 maanden 50% korting op een abbo zonder iphone) Daarnaast beginnen veel abonnementen pas bij 35€ als je een 1gb databundle neemt.
🌞🍃
Mooi, ik heb een iPhone 16GB kunnen kopen moest er wel een half uur voor in de rij staan. Maar gelukt. Nu een nieuwe simkaart regelen.
Bij mij is knippen gelukt aan de hand van een handleiding eerder in dit topic.alienfruit schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:58:
Mooi, ik heb een iPhone 16GB kunnen kopen moest er wel een half uur voor in de rij staan. Maar gelukt. Nu een nieuwe simkaart regelen.
Alleen m'n contacten stonden niet meer op de sim, terwijl ik echt dacht dat ik ze overgezet had.
Dus ik iedereen z'n nummer weer opvragen. Zit ik beetje in de iPhone te snuffelen, zie ik opeens 'importeer sim-contacten' staan als optie.
Hmm, wist ik veel
Was meer de vraag of er al iemand geweest was. Ben wel benieuwd of ze daar voorraad hebben, en of je binnen kan stormen zonder reservering oid.alienfruit schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 03:27:
[...]
Wat wil je weten? Vandaag/morgen ben ik naar Zürich en zaterdag ben ik in Geneve.
Als eerste kan je niet reserveren bij een Apple Store.
Verder moet je aansluiten in de rij buiten maar na een tijdje wachten kan je in groepjes van vijf binnenstormen. Er waren alleen geen 64GB iPhones. Verder hadden ze genoeg voorraad zeiden ze.
Verder moet je aansluiten in de rij buiten maar na een tijdje wachten kan je in groepjes van vijf binnenstormen. Er waren alleen geen 64GB iPhones. Verder hadden ze genoeg voorraad zeiden ze.
Schijnt dat in HK snachts van die handelaartjes voor de deur snurken, die ze in het centrum met winst doorverkopenck2000nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:36:
Haters everywhere but I don’t really care
Ik zag vandaag de Iphone 4s in Centro Oberhausen staan met 200 euro inruilkorting op de oude 3gs. Misschien leuke tip. Was te druk om prijzen te vragen. Volgens mij was dat de Phone House. Ik zit ook te overwegen om door te gaan naar een 4s of ik wacht nog even.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Update:dacken schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:58:
Zojuist mijn bestelling aangepast naar een 32 GB zwart i.p.v. een 16 GB. Kwam tot de conclusie dat mijn muziek collectie toch iets groter is dan gedacht.
Moest dus mijn order annuleren.
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Nov, 2011 - 15 Nov, 2011
Mijn vorige order stond op:
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011
Hmm.... Scheelt 1 hele dag dus, valt mee.
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011
Helaas wacht ik nog steeds.
Heb je toevallig enig idee of je inmiddels al gewoon de winkel in kan lopen (bij de Apple Store / Centro) om een iPhone 4S te kopen? Of moet je nog steeds reserveren en/of geluk hebben om er 1 te krijgen?itsalex schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:16:
Ik zag vandaag de Iphone 4s in Centro Oberhausen staan met 200 euro inruilkorting op de oude 3gs. Misschien leuke tip. Was te druk om prijzen te vragen. Volgens mij was dat de Phone House. Ik zit ook te overwegen om door te gaan naar een 4s of ik wacht nog even.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Er stond een bord dat ze voorraadig waren dus je kan ze zo halen maar let op in de dat volgens mij moet registeren maar weet dat niet zeker.bop schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:58:
[...]
Heb je toevallig enig idee of je inmiddels al gewoon de winkel in kan lopen (bij de Apple Store / Centro) om een iPhone 4S te kopen? Of moet je nog steeds reserveren en/of geluk hebben om er 1 te krijgen?
[ Voor 8% gewijzigd door itsalex op 06-11-2011 22:34 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Ritel in Tilburg heeft er nog een aantal op voorraad... €629.
Heb uiteindelijk daar niet gekocht omdat ze logen over hun verplichtingen m.b.t. garantie en daar houd ik niet van, is een slecht teken voor de aftersales. Misschien dat iemand anders daar minder om geeft, dan doe er je voordeel mee!
Heb uiteindelijk daar niet gekocht omdat ze logen over hun verplichtingen m.b.t. garantie en daar houd ik niet van, is een slecht teken voor de aftersales. Misschien dat iemand anders daar minder om geeft, dan doe er je voordeel mee!
Update, nu staat de status op:dacken schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:05:
[...]
Update:
(24 oktober besteld)
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011
Helaas wacht ik nog steeds.Erg vervelend!!!
Preparing for Shipment Ships: 1 - 2 Weeks Delivers 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011
Dat klinkt goed
Inmiddels verhoogd naar 700 euro, dus niet meer interessant. Mediamarkt Ede heeft hem b.v. ook voor de Apple prijs.Azqi schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:22:
[...]
Gouden tip, prima prijs ook! 630,- vind ik heel redelijk.
http://www.castle.nl/winkelmandje/config/6/10101
Wow, dat is een enorme prijsstijging. Week geleden daar gekocht voor 630. Erg tevreden mee, dat welAzqi schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:43:
[...]
Inmiddels verhoogd naar 700 euro, dus niet meer interessant. Mediamarkt Ede heeft hem b.v. ook voor de Apple prijs.
Mediamarkt eindhoven weigert hem los te verkopen. Doet Ede dat wel?Azqi schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:43:
[...]
Inmiddels verhoogd naar 700 euro, dus niet meer interessant. Mediamarkt Ede heeft hem b.v. ook voor de Apple prijs.
Afgelopen vrijdag bestelling bij apple.nl geannuleerd en op zaterdag de Xando in Nijmegen binnengelopen, daar hadden ze er genoeg op voorraad (wit in 16/32/64GB en zwart in 16). Daar heb ik er toen gelijk een los meegenomen.bop schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:58:
[...]
Heb je toevallig enig idee of je inmiddels al gewoon de winkel in kan lopen (bij de Apple Store / Centro) om een iPhone 4S te kopen? Of moet je nog steeds reserveren en/of geluk hebben om er 1 te krijgen?
Net te horen gekregen dat de 64Gb bij vodafone pas in december uitgleverd gaat worden, das dan weer lekker balen... (via de klantenservice)
Bel ik net naar de verkoopafdeling, komt alles ruim op voorraad 11 november binnen...
Bel ik net naar de verkoopafdeling, komt alles ruim op voorraad 11 november binnen...
[ Voor 32% gewijzigd door Eppo © op 08-11-2011 11:16 ]
Een vriend van me heeft zijn Iphone 4S besteld op Ritel.nl inmiddels binnen.
Had hem los besteld.
1 dag levertijd.
Had hem los besteld.
1 dag levertijd.
Ik ben gister met een vriend naar Duitsland gereden en hebben daar 4 iPhones 4S'en gekocht. We hebben dus 2 iPhones extra gekocht (2 x 32GB) en verkopen die tegen de normale prijs (739,00 in Duitsland). Nog compleet in verpakking (gesealed) en we leveren hem gewoon met bon.
Als je de tweakers pricewatch link wilt stuur me maar een DM :-)
PS. mocht je naar Duitsland gaan om de iPhone te kopen, je kan per bankpas in het buitenland normaal maar max 500 euro per dag pinnen.
PS. mocht je naar Duitsland gaan om de iPhone te kopen, je kan per bankpas in het buitenland normaal maar max 500 euro per dag pinnen.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Inmiddels de verzendmelding gekregen en hij komt morgen binnen!!dacken schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:37:
[...]
Update, nu staat de status op:
Preparing for Shipment Ships: 1 - 2 Weeks Delivers 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011
Dat klinkt goed
Waarom zou je nu nog die moeite doen als dezelfde versie in NL goedkoper is en redelijk vlot te leveren is?bop schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:29:
Ik ben gister met een vriend naar Duitsland gereden en hebben daar 4 iPhones 4S'en gekocht. We hebben dus 2 iPhones extra gekocht (2 x 32GB) en verkopen die tegen de normale prijs (739,00 in Duitsland). Nog compleet in verpakking (gesealed) en we leveren hem gewoon met bon.
Elect a clown, expect a circus.
Vorige week nog wel :-)Willaaam schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:25:
[...]
Mediamarkt eindhoven weigert hem los te verkopen. Doet Ede dat wel?
Na een week met de 64GB Zwarte 4S gespeeld te hebben denk ik er toch aan hem weer van de hand te doen. Zou ik hem voor 799,00 weer kwijt kunnen denken jullie?
Waarschijnlijk niet, hij is toch al open geweest?rik schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:32:
Na een week met de 64GB Zwarte 4S gespeeld te hebben denk ik er toch aan hem weer van de hand te doen. Zou ik hem voor 799,00 weer kwijt kunnen denken jullie?
Zijn de losse iPhones 4S eigenlijk ook verkrijgbaar in de Mac stores die in NL zitten?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb er één gemailed (iFactors) en die zegt dat ze alleen in combinatie te verkrijgen zijn.SithWarrior schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:12:
Zijn de losse iPhones 4S eigenlijk ook verkrijgbaar in de Mac stores die in NL zitten?
Misschien verscheelt het per keten.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ook los? Ik heb iCentre gebeld, en die gingen ze niet los voorkopen (voor zover nu bekend)Joost1991 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:11:
[...]
Ik heb er één gemailed (iFactors) en die zegt dat ze alleen in combinatie te verkrijgen zijn.
Misschien verscheelt het per keten.
Vandaag bij de Xando en mediamarkt in Zwolle geweest.
Xando had geen voorraad en de mediamarkt had wel voorraad maar alleen met vodafone simlock. (medewerker vertelde dat Apple heel weinig voorraad stuurde, hij was al blij als ie 5 kreeg)
Nu kan ik als ik wil morgen naar Parijs en dan zou ik eventueel langs 1 van de 2 Apple Stores daar gaan om een iPhone 4S te kopen. Zouden ze een ruime voorraad hebben of niet?
Xando had geen voorraad en de mediamarkt had wel voorraad maar alleen met vodafone simlock. (medewerker vertelde dat Apple heel weinig voorraad stuurde, hij was al blij als ie 5 kreeg)
Nu kan ik als ik wil morgen naar Parijs en dan zou ik eventueel langs 1 van de 2 Apple Stores daar gaan om een iPhone 4S te kopen. Zouden ze een ruime voorraad hebben of niet?
[ Voor 12% gewijzigd door Kobus Post op 11-11-2011 21:56 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Vodafone heeft geen simlock dus je zou ook bij de mediamarkt kunnen kopen natuurlijk als dit dan een prepaid geval betreft of iets dergelijk ?Kobus Post schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:55:
Simlock bestaat niet, Apple stuurt geen voorraad naar winkels. Die medewerker is zeker een weekendhulpje.Kobus Post schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:55:
Lijkt wel alsof je de site aan het promoten bent, gezien al je berichten hierover ..alwaysleft schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:11:
Een vriend van me heeft zijn Iphone 4S besteld op Ritel.nl inmiddels binnen.
Had hem los besteld.
1 dag levertijd.
iPhone 4s nu bij Apple de in USA te koop, Simlockvrij
16GB model $649 = 472 euro
32GB model $749 = 542 euro
64GB model $849.= 617 euro
Scheelt dus aanzienlijk met de prijzen die Apple hier in Nld hanteert. Omdat ze Simlockvrij zijn zal er denk ik veel grijze import komen.
linkje:
http://www.engadget.com/2...unlocked-contract-free-i/
Scheelt dus aanzienlijk met de prijzen die Apple hier in Nld hanteert. Omdat ze Simlockvrij zijn zal er denk ik veel grijze import komen.
linkje:
http://www.engadget.com/2...unlocked-contract-free-i/
[ Voor 16% gewijzigd door zap8 op 12-11-2011 00:34 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Je vergeet voor het gemak de salestax?
En invoerrechten in Nederland...
En invoerrechten in Nederland...
Vinden jullie het interessant om een iPhone te kopen voor 550euro? Dan maak ik 20euro winst (nou ja, afhankelijk van de koers). Het gaat om de 16GB.
Kan je dan niet beter de 64GB nemen, gezien het prijsverschil?alienfruit schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:20:
Vinden jullie het interessant om een iPhone te kopen voor 550euro? Dan maak ik 20euro winst (nou ja, afhankelijk van de koers). Het gaat om de 16GB.
Nog sneller is natuurlijk mijn 64GB overnemen voor 700 euro
Waarom doe je je iPhone weg dan?rik schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:38:
[...]
Kan je dan niet beter de 64GB nemen, gezien het prijsverschil?
Nog sneller is natuurlijk mijn 64GB overnemen voor 700 euro![]()
Heb wel interesse.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Valt op zich wel mee, het is toch vooral de Nederlandse overheid die voor dat prijsverschil verantwoordelijk is.zap8 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:33:
iPhone 4s nu bij Apple de in USA te koop, Simlockvrij
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
In Belgie zijn ze in de Mobistar winkels ruim op voorraad los. Dus als je naar Belgie gaat, heb je prijs.
Zie mobistar.be.
16GB kost los 629 euro,
Zie mobistar.be.
16GB kost los 629 euro,
Zie ook mijn bericht hierover in het levertijden topic:alwaysleft schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:03:
In Belgie zijn ze in de Mobistar winkels ruim op voorraad los. Dus als je naar Belgie gaat, heb je prijs.
Zie mobistar.be.
16GB kost los 629 euro,
http://gathering.tweakers...list_messages/1469412/100
Brynnie schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:01:
Voor de Belgen onder ons: De Mobistar centers blijken een mooie stock te hebben. Ik ging er (Oostende) zaterdag langs en vroeg wanneer de 64GB zwart verwacht werd. Tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord "Verwacht?? Niet, hij ligt hier al verschillende dagen op stock." bij navraag bleek dus dat ze van alle modellen (en kleuren) toch verschillende exemplaren onmiddellijk beschikbaar hadden. Ik kon dus tevreden buiten lopen met een 64gb zwart zonder abonnement erbij te nemen. Ter info: ik had op voorhand niets besteld. Ik ging gewoon op goed geluk langs, met de verwachting dat ik toch enige tijd ging moeten wachten. Niet dus, ik ben nu dus een heel tevreden 4S gebruiker.
Het is vast niet wat de VF klanten willen horen, maar wie dicht bij de grens woont, kan het anders eens in België proberen... Succes! En nu ga ik weer verder met Siri praten
Nou voor de 30 euro minder koop ik hier wel nieuwrik schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:38:
Kan je dan niet beter de 64GB nemen, gezien het prijsverschil?
Nog sneller is natuurlijk mijn 64GB overnemen voor 700 euro![]()
Maar niemand wil een mooi Zwitserse iPhone hebben? Ik kan er een paar meenemen voor de kerstvakantie. 550-575euro voor de 16GB. Mooi 20-40euro winst
Verwijderd
Klopt dit: als ik bij Apple een iPhone 4S koop krijg ik 1 jaar garantie en wanneer ik deze b.v. bij MediaMarkt of Belcompany los koop dan krijg ik 2 jaar garantie?
Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:59:
Klopt dit: als ik bij Apple een iPhone 4S koop krijg ik 1 jaar garantie en wanneer ik deze b.v. bij MediaMarkt of Belcompany los koop dan krijg ik 2 jaar garantie?
Verwijderd
Ik lees toch duidelijk op verschillende site en fora dat Apple maar 1 jaar garantie geeft.
Apple geeft bij een aankoop in de Store 12 maanden garantie. kijk je naar providers dan geeft t-mobile bijv. 24 maanden. Hoe zit dit bij losse toestellen via andere providers?
Klopt wel, Mediamarkt geeft 2 jaar, Apple 1. Al zegt garantie niet zo heel veel bij Apple, ben 2 1/2 maand nodig geweest om een nieuwe iPhone te krijgen ivm 'zogenaamde' waterschade, wel gewonnen gelukkig.
Op studentmobiel.nl is de levertijd 1 werkdag voor de 16gb, een tip voor mensen die hem snel willen hebben
629 euro is die daar
629 euro is die daar
Misschien zie ik iets over het hoofd maar begrijp ik het nou goed dat als je een iPhone 4S in NL wilt kopen je sowieso het goedkoopste uit bent als je 'm via de website van Apple zelf besteld?
Ik zie daar prijzen van 599,- - 699,- en 799,- en bij alle andere webshops zijn ze minimaal paar tientjes duurder...
Waarom zou je 'm dan toch ergens anders los kopen??
Ik zie daar prijzen van 599,- - 699,- en 799,- en bij alle andere webshops zijn ze minimaal paar tientjes duurder...
Omdat op Apple.nl er 1 a 2 weken levertijd is? Niet iedereen wil die tijd wachten?cue schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:09:
Misschien zie ik iets over het hoofd maar begrijp ik het nou goed dat als je een iPhone 4S in NL wilt kopen je sowieso het goedkoopste uit bent als je 'm via de website van Apple zelf besteld?
Verwijderd
Ik heb hem 2 weken geleden los gekocht hier in Nederland voor 550 euro. En komt gewoon van KPN vandaan gesealed in doos. (4s 16gb)
50 euro onder de Apple prijs?
Knap.
Knap.
Bij welke winkel(keten) is dat?
Geloof je ook wel, maar bedoel je met "komt gewoon bij KPN vandaan" dat je hem zelf bij de KPN winkel hebt gekocht, of dat je hem hebt overgenomen van iemand die hem bijvoorbeeld bij abo verlenging heeft gekregen via KPN.
Beetje vaag bericht, vond ik het.
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 06-12-2011 15:32 ]
Winkels kopen de iPhone aan rond de 500EUR, als je dus iemand bij de aankoopafdeling kent kan je hem dus kopen voor 500EUR ipv 650EUR
Verwijderd
Ik kreeg mijn 4s niet verkocht voor € 580,- ( geseald en Simlockvrij Neds.toestel) en heb na 2 weken de prijs aangepast naar €540,- Ik kreeg wel sms'jes voor 300,- kom ik hem vandaag nog halen, ze dachten zeker dat ik gek ben.
Merk de laatste tijd dat er erg veel gestolen iPhones worden aangeboden op websites als marktplaats. Eventueel heeft dit ermee te maken (ze vertrouwen de afkomst niet, dan wordt er 300 euro geboden). Sowieso verwachten mensen te veel geld voor hun 2e hands waren. Zolang je een product niet bij de retailer koopt zakt de prijs nu eenmaal sterk. Al is het enkel al omdat een retailer eenvoudig aansprakelijk te stellen is voor een involledige levering bijv. Particulier levert dit veel ramblam, gedoe en papierwerk op. Het argument dat 'alles via Apple gaat', is erg zwak. Juist met een producent als Apple die enorm zuinig in hun garantie is.
Bij on-topic; volgende maand gaat er familie van mij naar Canada. Sterk aan het twijfelen om een losse 4S daar door hun te laten kopen en mee te laten nemen. De verpakking e.d. kunnen ze vanuit Canada wel naar mijn huisadres sturen. Zal van te voren nog wel even contact opnemen met de winkels in Canada, over alles ins en outs.
Bij on-topic; volgende maand gaat er familie van mij naar Canada. Sterk aan het twijfelen om een losse 4S daar door hun te laten kopen en mee te laten nemen. De verpakking e.d. kunnen ze vanuit Canada wel naar mijn huisadres sturen. Zal van te voren nog wel even contact opnemen met de winkels in Canada, over alles ins en outs.
Ik had half oktober bij coolblue een sms alert ingesteld wat betreft de losse koop van een toestel, kreeg van de week een sms dat hij op voorraad was (rijkelijk laat maar goed)
Ik had al sinds begin november eentje binnen van Apple maar ging toch even kijken wat hij kost.
699 voor een 16GB versie. Whut, 100 euro duurder als bij Apple. Ok ze hebben echt een levering binnen 24 uur, wat bij Apple soms wel eens anders is vooral na de release, maar voor 100 euro wil ik best wel ff wachten. Echt bizar duur.
Ik had al sinds begin november eentje binnen van Apple maar ging toch even kijken wat hij kost.
699 voor een 16GB versie. Whut, 100 euro duurder als bij Apple. Ok ze hebben echt een levering binnen 24 uur, wat bij Apple soms wel eens anders is vooral na de release, maar voor 100 euro wil ik best wel ff wachten. Echt bizar duur.
via vodafone 2 jaar garantie!.NCK schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:21:
Apple geeft bij een aankoop in de Store 12 maanden garantie. kijk je naar providers dan geeft t-mobile bijv. 24 maanden. Hoe zit dit bij losse toestellen via andere providers?
Van het kastje naar de muur lopen...
Valt me ook enorm op. Dat je bij de Apple store 599 voor een 4S kwijt ben, bij andere winkels 650.
Lijkt me niet dat Apple er zomaar mee weg komt dat ze maar 12 maanden garantie bedienen, dan zou je ipv 12 maanden garantie erbij kopen voor die 50 euro meer, bij een retailer.
Even weer schoppen, over de laatste perikelen van AT&T die iPhones gaat unlocken.
Op 30 juli 2010 heb ik dus een 32GB iPhone 4 gekocht, off-contract. Sindsdien gebruik van gemaakt via ultrasn0w. Nu heeft AT&T aangekondigd iPhones te gaan unlocken die aan enkele voorwaarden voldoen. Nu zou een off-contract iPhone daar ook aan voldoen. Net (via Skype) gebeld met AT&T (op 1-800-331-0500) en na een twintig minuten aan de telefoon te hebben gehangen (via snelmenu 1 - 0 - 0) bleek dat hij de aankoopbon als extra verificatie nodig had. Ik had mijn IMEI-nummer al opgegeven. De rep maakte dus een case aan, waarbij de bon gefaxt kon worden. Zo gezegd zo gedaan en ik zou voor 17 april mijn iPhone kunnen gebruiken zónder ultrasn0w.
Op 30 juli 2010 heb ik dus een 32GB iPhone 4 gekocht, off-contract. Sindsdien gebruik van gemaakt via ultrasn0w. Nu heeft AT&T aangekondigd iPhones te gaan unlocken die aan enkele voorwaarden voldoen. Nu zou een off-contract iPhone daar ook aan voldoen. Net (via Skype) gebeld met AT&T (op 1-800-331-0500) en na een twintig minuten aan de telefoon te hebben gehangen (via snelmenu 1 - 0 - 0) bleek dat hij de aankoopbon als extra verificatie nodig had. Ik had mijn IMEI-nummer al opgegeven. De rep maakte dus een case aan, waarbij de bon gefaxt kon worden. Zo gezegd zo gedaan en ik zou voor 17 april mijn iPhone kunnen gebruiken zónder ultrasn0w.
Het kan nog makkelijker : stuur een mail naar icare3@amcustomercare.att-mail.com met je IMEI & Serie Nr + Aankoopdatum. Ik kreeg automatisch een mail terug dat ie per direct simlock vrij is...Soms vragen ze ook om een kopie van de factuur.me_mrtn schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:27:
Even weer schoppen, over de laatste perikelen van AT&T die iPhones gaat unlocken.
Voor meer detail zie hier : http://www.iphoneclub.nl/...r-abonnement-simlockvrij/
[ Voor 9% gewijzigd door Spam op 12-04-2012 11:27 ]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Jij hebt geluk gehad, sommige moeten net zolang wachten als bij het telefonisch aanvragen van de unlock. Het is maar net wat je makkelijker ligt.Spam schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:24:
[...]
Het kan nog makkelijker : stuur een mail naar icare3@amcustomercare.att-mail.com met je IMEI & Serie Nr + Aankoopdatum. Ik kreeg automatisch een mail terug dat ie per direct simlock vrij is...Soms vragen ze ook om een kopie van de factuur.
Voor meer detail zie hier : http://www.iphoneclub.nl/...r-abonnement-simlockvrij/
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met het kopen van een iPhone. Eigenlijk wilde ik vorig jaar oktober al een iPhone kopen, maar de aankondiging van de 4S was een beetje een teleurstelling. Ik had eigenlijk op een iPhone 5 gehoopt natuurlijk. Daarom ben ik al die tijd al braaf aan het wachten tot aankomende ~oktober zodat ik de iPhone 5 kan halen. Vooral het grotere scherm lijkt me erg fijn.
Nu ga ik over een weekje naar Chicago en kreeg het idee om daar een iPhone 4S aan te schaffen. Ik denk dat ik dan alsnog een iPhone 5 wil kopen als deze uitkomt in Nederland. Natuurlijk na de verkoop van mijn - dan nog vrij nieuwe - iPhone 4S. In december ga ik naar Canada, dus misschien dat ik daar dan tegen een redelijke prijs de iPhone 5 kan kopen. De iPhone 4S 16GB kost $649 wat in zowel USD als CAD overeenkomt met ongeveer €520. Geen enorm prijsverschil door de ongunstige Euro-koers dus.
Gezien mijn twee bezoekjes naar de andere kant van de oceaan en de huidige Dollar-koers, heeft iemand een advies voor mij waar en wanneer ik welke iPhone moet kopen?
Een inschatting wat ik nog zou kunnen vragen voor een zo goed als nieuwe 4S rond december zou ook fijn zijn.
En dan nog twee vraagjes: Apple's garantie is wereldwijd één jaar toch? Dus als ik in Chicago een iPhone koop kan er hier mee naar de Apple store mocht er iets mis zijn. Verder zijn de frequentiebanden ook gewoon universeel toch, dat wil zeggen het maakt niet of ik hem hier of daar koop, ik kan gewoon gebruik maken van GSM/3G/HSDPA(+) etc...
Als iemand mij kan helpen met mijn dilemma, graag!
Nu ga ik over een weekje naar Chicago en kreeg het idee om daar een iPhone 4S aan te schaffen. Ik denk dat ik dan alsnog een iPhone 5 wil kopen als deze uitkomt in Nederland. Natuurlijk na de verkoop van mijn - dan nog vrij nieuwe - iPhone 4S. In december ga ik naar Canada, dus misschien dat ik daar dan tegen een redelijke prijs de iPhone 5 kan kopen. De iPhone 4S 16GB kost $649 wat in zowel USD als CAD overeenkomt met ongeveer €520. Geen enorm prijsverschil door de ongunstige Euro-koers dus.
Gezien mijn twee bezoekjes naar de andere kant van de oceaan en de huidige Dollar-koers, heeft iemand een advies voor mij waar en wanneer ik welke iPhone moet kopen?
En dan nog twee vraagjes: Apple's garantie is wereldwijd één jaar toch? Dus als ik in Chicago een iPhone koop kan er hier mee naar de Apple store mocht er iets mis zijn. Verder zijn de frequentiebanden ook gewoon universeel toch, dat wil zeggen het maakt niet of ik hem hier of daar koop, ik kan gewoon gebruik maken van GSM/3G/HSDPA(+) etc...
GSM = GSM/3G/HSDPA+ etcmonnick schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:24:
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met het kopen van een iPhone. Eigenlijk wilde ik vorig jaar oktober al een iPhone kopen, maar de aankondiging van de 4S was een beetje een teleurstelling. Ik had eigenlijk op een iPhone 5 gehoopt natuurlijk. Daarom ben ik al die tijd al braaf aan het wachten tot aankomende ~oktober zodat ik de iPhone 5 kan halen. Vooral het grotere scherm lijkt me erg fijn.
Gezien mijn twee bezoekjes naar de andere kant van de oceaan en de huidige Dollar-koers, heeft iemand een advies voor mij waar en wanneer ik welke iPhone moet kopen?Een inschatting wat ik nog zou kunnen vragen voor een zo goed als nieuwe 4S rond december zou ook fijn zijn.
CDMA = Iets wat je niet moet hebben.
Dus ja die werkt overal, net zoals de garantie.
2x vlak achter elkaar een iPhone kopen is financieel gezien in ieder geval geen aanrader.. Je koopt een toestel die over 2-3 maanden een opvolger krijgt en dus automatisch degradeert tot Apple's budgetphone inc de daarbij horende waardedaling.monnick schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:24:
Gezien mijn twee bezoekjes naar de andere kant van de oceaan en de huidige Dollar-koers, heeft iemand een advies voor mij waar en wanneer ik welke iPhone moet kopen?Een inschatting wat ik nog zou kunnen vragen voor een zo goed als nieuwe 4S rond december zou ook fijn zijn.
(..)
Als je desondanks niet kan wachten is beide telefoons in het buitenland aanschaffen het aantrekkelijkste, als je tenminste voor die prijs echt zo'n toestel kan kopen. Je bespaart €100 op de aanschafprijs dus dat scheelt je bij de doorverkoop.
Reken voor je iPhone 4s erop dat ie ongeveer 75% van de dan geldende nieuwprijs waard is.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Vergeet niet dat je in de VS nog sales tax moet betalen bovenop de verkoopprijs van $ 649,-monnick schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:24:
Hoeveel tax je in Chicago moet bijtellen weet ik niet, dat zul je moeten googlen, maar reken op 7 tot 10%.
zelf heb ik in mei een 32GB 4S gekocht in Florida voor 617 euro incl tax.
Ik wil zodra de iPhone 5 uitkomt hem graag zo snel mogelijk kopen, en ik wil dan mijn iPhone 4 16gb verkopen. Nu vraag ik me af hoeveel verschil het in de verkoopprijs zal zijn als ik hem nu verkoop of na de release van de iphone 5.
Voor de huidige staat van mijn iPhone kan ik er waarschijnlijk 350euro voor krijgen, wat zou dit na de release van de iPhone 5 zijn?
Voor de huidige staat van mijn iPhone kan ik er waarschijnlijk 350euro voor krijgen, wat zou dit na de release van de iPhone 5 zijn?
Verwijderd
Ik zie dat de Tmobile Shop de iphone 4s ook als prepaid aanbied.
Kan ik deze dan ook in een Tmobile Shop kopen ?
Anders kan ik zo de stad in hier.
Kan ik deze dan ook in een Tmobile Shop kopen ?
Anders kan ik zo de stad in hier.
Verwijderd
Kwestie van vraag & aanbod. Nu zullen weinig mensen nog hun iPhone 4s verkopen om de 5 aan te schaffen. Wanneer de 5 daadwerkelijk te koop is zullen dat er meer zijn. Daarnaast is je iPhone nu nieuwer dan over 2 maanden. En heeft de koper dus sowieso nog 2 maanden meer vakantie.Shaverion schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:19:
Ik wil zodra de iPhone 5 uitkomt hem graag zo snel mogelijk kopen, en ik wil dan mijn iPhone 4 16gb verkopen. Nu vraag ik me af hoeveel verschil het in de verkoopprijs zal zijn als ik hem nu verkoop of na de release van de iphone 5.
Maar de iPhone is sowieso vreselijk duur. 600 euro voor een model dat over 2 maanden 'oud' is. Ik vind 600 euro voor een 16 GB model iig verschrikkelijk duur.Slasher schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:29:
Ik had half oktober bij coolblue een sms alert ingesteld wat betreft de losse koop van een toestel, kreeg van de week een sms dat hij op voorraad was (rijkelijk laat maar goed)
.
[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:25 ]
Ja en jaProfoundValue schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 22:06:
De vraag is als het goed is al eens beantwoord, dit is meer om extra bevestiging te krijgen:
Als ik een iPhone in Amerika koop en dit is een GSM iPhone (géén CDMA exemplaar) dan kan ik deze toch overal in de hele wereld gebruiken (dus ook hier in Nederland)?
+
De garantie van Apple op al zijn/haar producten is toch wereldwijd gewoon 1 jaar?
.
[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:25 ]
Wat heb je zelf al gevonden dmv dit topic en Google?....
39
.
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:25 ]
Nu wil ik ook een 4S kopen, 2e hands. Heeft de verkoper helaas geen bon meer. Nu kan ik via de apple garantie check: https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
wel zien dat er nog garantie is, maar krijg ik deze ook zonder bon? Het toestel is komt bij KPN vandaan, met een abbo. Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten? Normaal sta ik aan de andere kant, verkoop alleen mn telefoons als de nieuwe versie binnenkort uitkomt
.
wel zien dat er nog garantie is, maar krijg ik deze ook zonder bon? Het toestel is komt bij KPN vandaan, met een abbo. Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten? Normaal sta ik aan de andere kant, verkoop alleen mn telefoons als de nieuwe versie binnenkort uitkomt
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
.
[ Voor 91% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:25 ]
Heb zelf de iPhone 4 en 4s via borderlinx gekocht (UK) altijd prima gegaan, maar blijft een risico!
Eenmalig een iPhone 4 uit de VS gehaald, maar ik vind het nu wel goed. Ik haal de nieuwe in Nederland los, het geouwehoer is mij toen aardig tegen gevallen. Enig voordeel dat ik toen had was dat de Dollar/Euro-koers erg goed stond en het prijsverschil bijna €150 was.
Er zijn genoeg mensen die wachten op een nieuw release van de iPhone om de model daarvoor tweede hands te kopen.Shaverion schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:19:
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.