[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Importeren heb je weinig aan tegenwoordig. Aangezien de Nederlandse release waarschijnlijk 2 weken later is (4S), of misschien maar een week later (iPad 3). 21%BTW, inklaringskosten, servicekosten.
Beter naar Duitsland rijden en hem daar bij de Apple Store halen.

Alleen als je zelf naar de VS gaat heb je er nog wel wat aan, dan is hij rond de 60 euro goedkoper, maar kan je pech hebben bij de douane en dan ben je je voordeel kwijt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 97% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Tegenwoordig zit er op de 4S geen simlock meer in Nederland en de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
In Duitsland is de 4S zelfs duurder dan in Nederland. 599 om 629... Is het 30 euro waard om je telefoon een week (of een paar weken) eerder te hebben?

Als ik de nieuwe iPhone ga kopen, denk ik dat ik gewoon bij de Nederlandse online Apple Store ga bestellen. Weet ik in ieder geval zeker dat ik qua voorraad de meeste kans maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 97% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ProfoundValue schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:52:
Tegenwoordig ja, maar ik weet niet meer hoe dat bij de release van alle iPhones was..
Dan moet je je vraag beter formuleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ProfoundValue schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:16:
[...]

Zit er altijd een simlock op de iPhones bij de release of niet?
Vind het nog steeds een foute formulering. Bedoel je hier in Nederland, in het buitenland of wat? Direct bij Apple zal er geen simlock meer opzitten, providers is (misschien) een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:23
Leuk, wie kan desbetreffende zin het beste formuleren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Denk dat ik hem net over de grens haal bij de mediamarkt. 2x naar Oberhausen geweest voor de 4S en iPad 3 maar daar heb ik niet zoveel zin meer in. Al die drukte en heisa, belachelijk lang wachten plus bij de MM betaal je 40 euro minder voor de 32GB dan bij de Apple Stores in Duitsland. En mocht hij uitverkocht zijn bestel ik hem wel bij de NL Apple Store online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Benny, gewoon op releasedag bij MM?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ja, hoe zit dat in Duitsland. Woon zelf zo'n 40km van Nordhorn af, dus dat is prima te doen. Daar is een MediaMarkt, maar qua voorraden? Heb namelijk nooit echt daar op gelet, maar is dat dat je moet gaan kamperen voor de winkel of valt dat nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ProfoundValue schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:56:
[...]

Damn, jullie begrijpen precies wat ik bedoel.. wat een mierenneukerij, in Nederland ja.
Nouja, de titel van dit topic geeft nogal iets weg over import en dergelijke. Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
matthijst schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:51:
Benny, gewoon op releasedag bij MM?
Op releasedag ja.
ProfoundValue schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:56:
[...]

Damn, jullie begrijpen precies wat ik bedoel.. wat een mierenneukerij, in Nederland ja.

[...]

Maar zullen meerdere mensen in Duitsland niet precies datzelfde plan hebben?
Hoop trouwens ook voor je dat 'ie bij de release meteen in Nederland en/of in Duitsland ook meteen bij de Media Markt te krijgen is.
Mja ik begin nu ook beetje te twijfelen over beschikbaarheid bij MM op de release. Verschil is dat het nu om iPhone gaat en niet iPad. Is toch anders. iPad 3 was destijds de hele dag nog goed verkrijgbaar bij verschillende mediamarkt filialen net over de grens. Ik twijfelde toen nog tussen MM en Apple Store Oberhausen. Uiteindelijk de hele nacht staan wachten in Oberhausen terwijl ik gewoon in de loop van de dag naar MM had kunnen rijden om hem zonder wachten op te halen. Had me ook nog eens minder benzine gekost. Verkeerde keuze dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 97% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
ProfoundValue schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:53:
[...]

Haha tsja, ik twijfel ook nog heel erg. Totdat ik bevestiging zal krijgen dat de iPhone ook bij Media Markt te krijgen is op releasedag, zal ik zeer waarschijnlijk de 5 gewoon via de online Apple Store halen. Dan heb je (hopelijk) zekerheid dat je 'm sowieso snel krijgt.
NL zal zeer waarschijnlijk weer 2 weken later dan de VS, Duitsland enz. aan de beurt zijn, volgens de geruchten zal dat 5 oktober worden. Ik verkoop mijn 4S een dezer dagen en wil zo kort mogelijk zonder iPhone zitten dus wachten tot 5 oktober ga ik niet doen. Je hebt wel gelijk dat als je er op tijd bij bent met online bestellen dat je hem dan op de releasedag in huis hebt maarja dat is dus wel 2 weken nadat hij al in Duitsland verkrijgbaar is.

Ik heb elke generatie iPhone op de releasedag gehaald en wil dat met deze weer doen maar ik probeer Oberhausen toch wel te ontwijken dit keer, alleen al omdat ze daar respectievelijk 30, 40 en 50 euro meer vragen dan bijvoorbeeld mediamarkt. En daarbij komt gegarandeerd een uurtje of 4-5 wachten en voor mij flink wat benzinekosten.

Probleem met mediamarkt is dat ze zo onduidelijk zijn over beschikbaarheid. Ze weten altijd pas op het allerlaatste moment of ze hem überhaupt binnenkrijgen, laat staan hoeveel. Dat is wat ik lees tenminste m.b.t tot de releases van iPhones voorgaande jaren.

• ThinClientQ
  • Laatst online: 21-09 12:52
Iemand interesse om mee te rijden naar Oberhausen volgende week vrijdag? Ondertussen alweer mijn 3de reis naar Oberhausen. Graag alleen man, tussen de 18 en 30. (Ben zelf 22)

Ben in het bezit van een leuke wagen en wil graag het benzinegeld delen of n extra iPhone voor mijn zus.
Graag in de buurt van Nijmegen, ik kom zelf uit Dreumel. (zie ook Google Maps)

Dank.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Ik ga wederom naar Oberhausen. Gaat waarschijnlijk iemand al mee en m'n vriendin misschien ook. :+
Met de iPad 3 stond ik er ook. Ging perfect daar. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Rivanov schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:58:
Ik ga wederom naar Oberhausen. Gaat waarschijnlijk iemand al mee en m'n vriendin misschien ook. :+
Met de iPad 3 stond ik er ook. Ging perfect daar. :)
Hoe was het toen geregeld.... want met de launch van de 4S ( was er toen bij) was het echt een groot drama!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ThinClientQ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:30:
Iemand interesse om mee te rijden naar Oberhausen volgende week vrijdag? Ondertussen alweer mijn 3de reis naar Oberhausen. Graag alleen man, tussen de 18 en 30. (Ben zelf 22)
Ik twijfel om ook te gaan (ga dan sws zelf met m'n eigen bak ;)), maar waarom specifiek alleen man? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Benny
Voor iedereen die hem de 21e gaat halen en bang is dat ze geen nano-SIM kunnen krijgen:

http://www.rgknse.com/noo...ne-5-nano-sim-cutter.html

Ik heb daar een cutter besteld, tis nogal een vage site dus ik weet niet of het te vertrouwen is. Gelukkig kopersbescherming via PayPal.

• me_mrtn
Nu heb ik gister een groot deel van allerlei informatie gemist, maar ik zit nog met de prijzen Europees gezien. Duitsland ligt voor mij wel om de hoek, maar de kans is groot dat in Duitsland de prijs gewoon een stuk hoger is dan in Nederland. Dan wacht ik wel tot de prijs bekend is en anders rij ik zodra de prijzen bekend zijn gewoon naar Duitsland, mocht het niets uitmaken. Dan zal daar de beschikbaarheid ook wel weer goed zijn.

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 14:03
Iemand die vanuit limburg naar oberhausen gaat de 21e?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
Ik overweeg sterk om morgen bij Apple UK de iPhone te bestellen en via borderlinx af te laten handelen, iemand daar ervaring mee? Betalen met een NLse mastercard moet gewoon mogelijk zijn toch? LTE lijkt me hetzelfde hier als in de UK?

• oohh
  • Laatst online: 04:23
Misschien handig voor mensen die 'm bij de MediaMarkt in Duitsland willen halen, je kunt de iPhone namelijk reserveren en ophalen in een MediaMarkt naar keuze.

Is trouwens al bekend wanneer hij in Nederland te pre-orderen is bij Apple of andere retailers?

• me_mrtn
oohh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:58:
Misschien handig voor mensen die 'm bij de MediaMarkt in Duitsland willen halen, je kunt de iPhone namelijk reserveren en ophalen in een MediaMarkt naar keuze.

Is trouwens al bekend wanneer hij in Nederland te pre-orderen is bij Apple of andere retailers?
Moet je wel een Duits adres aangeven.

• Rivanov
Ibix schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:01:
[...]

Hoe was het toen geregeld.... want met de launch van de 4S ( was er toen bij) was het echt een groot drama!
Met de iPad 3 was het perfect geregeld. Gewoon netjes een rij.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• oohh
me_mrtn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:06:
[...]

Moet je wel een Duits adres aangeven.
Zo makkelijk geef je toch niet op :P Gewoon een Duits adres opzoeken en reserveren!

[ Voor 34% gewijzigd door oohh op 13-09-2012 12:15 . Reden: foutje ]

• me_mrtn
oohh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:14:
[...]

Zo makkelijk geef je toch niet op :P Gewoon een Duits adres opzoeken en reserveren!
Ja, heb het adres van de MediaMarkt in Nordhorn gewoon opgegeven. :P

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:57
Heb er ook ff 2 op verschillende namen gereserveerd. Ben benieuwd

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

knny schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:37:
Heb er ook ff 2 op verschillende namen gereserveerd. Ben benieuwd
We konden niet kiezen uit kleur of uitvoering van geheugen, hoe gaat dat dan?

Power to the beat.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:53

aKra

Intentionally left blank.

Reserveren met postcode 00000 en dan je postcode voor je plaatsnaam typen werkt ook goed ;)

• oohh
ronaldm3 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:48:
[...]

We konden niet kiezen uit kleur of uitvoering van geheugen, hoe gaat dat dan?
Ihr ausgewählter Media Markt wird sich mit Ihnen in Verbindung setzen
En nu hopen dat ze dat via email en niet via de post doen, anders hebben we er niks aan.

Ik zou er dus niet op een één paar wedden, aangezien we niet precies weten hoe het verder loopt. :(

• ThinClientQ
  • Laatst online: 21-09 12:52
BtM909 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:02:
[...]

Ik twijfel om ook te gaan (ga dan sws zelf met m'n eigen bak ;)), maar waarom specifiek alleen man? :P
Was in de veronderstelling dat er geen vrouwelijke Tweakers zijn. :P

Verwijderd

Uit amerika importeren zou ik niet doen. Ze gebruiken immers een andere frequentie.

Ik ga over een paar maanden naar hong kong. Daar kost het 560eu en gebruikt dezelfde frequentie als europa. 120eu goedkoper lijkt me wel aardig. Maar je moet er maar toevallig zijn of mensen kennen.

• Benny
Ook 2x gereserveerd bij MediaMarkt Duitsland, ophalen in Nordhorn. Ben benieuwd..

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:46
Ik heb er ook eentje gereserveerd, alleen heb nergens een model aan kunnen geven...

Verwijderd

Benny schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:28:
Voor iedereen die hem de 21e gaat halen en bang is dat ze geen nano-SIM kunnen krijgen:

http://www.rgknse.com/noo...ne-5-nano-sim-cutter.html

Ik heb daar een cutter besteld, tis nogal een vage site dus ik weet niet of het te vertrouwen is. Gelukkig kopersbescherming via PayPal.
Was van plan om een cutter te kopen tot ik vanmorgen dit las:

http://www.gottabemobile....t-iphone-5-nano-sim-slot/

Oftewel: knippen heeft geen zin omdat de nano-sim 15% dunner is. Dus na het knippen zou hij toch niet passen...

Iemand al geprobeerd om T--Mobile te bellen om te vragen of ze een nano-sim kunnen uitleveren (en hoeveel dat kost)?

• Benny
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:34:
[...]

Was van plan om een cutter te kopen tot ik vanmorgen dit las:

http://www.gottabemobile....t-iphone-5-nano-sim-slot/

Oftewel: knippen heeft geen zin omdat de nano-sim 15% dunner is. Dus na het knippen zou hij toch niet passen...

Iemand al geprobeerd om T--Mobile te bellen om te vragen of ze een nano-sim kunnen uitleveren (en hoeveel dat kost)?
15% dunner is geen probleem, dat is 0,09 mm, net zoveel als een heel dun blad papier..Dat gaat geen problemen opleveren, en anders ga je 2x met fijn schuurpapier over de achterkant en klaar.

Heb t-mobile net even mailtje gestuurd of ze me vòòr de 21e een nano kunnen leveren.

• keanu_
vistu schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:56:
Ik overweeg sterk om morgen bij Apple UK de iPhone te bestellen en via borderlinx af te laten handelen, iemand daar ervaring mee? Betalen met een NLse mastercard moet gewoon mogelijk zijn toch? LTE lijkt me hetzelfde hier als in de UK?
Heb zelf 2x via borderlinx gekocht (4 en 4s). Probleemloos gegaan, met eigen cc betaald en verzonden naar DHL adres.
Sowieso blijft het een risico!

• Benny
keanu_ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:39:
[...]

Heb zelf 2x via borderlinx gekocht (4 en 4s). Probleemloos gegaan, met eigen cc betaald en verzonden naar DHL adres.
Sowieso blijft het een risico!
Dan heb je hem misschien een dag of 3 eerder dan dat hij in NL uitkomt ? Tegen de extra kosten is dat voor mij toch echt geen optie..

Ik haal hem wel zelf bij een mediamarkt over de grens

• keanu_
Benny schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:47:
[...]

Dan heb je hem misschien een dag of 3 eerder dan dat hij in NL uitkomt ? Tegen de extra kosten is dat voor mij toch echt geen optie..

Ik haal hem wel zelf bij een mediamarkt over de grens
Nee, nu met 1 week verschil, de moeite, het risico en het minime prijsverschil, zou ik gewoon wachten.. Of over de grens gaan ;)

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18
Ik ben vooral erg benieuwd naar de verkoopprijzen (los) in andere (zuid/oost-Europese) landen. Maar even afwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door jeehaa op 13-09-2012 18:42 ]

                           

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zojuist kpn gebeld.

De nano-sim kost me 17,50 excl btw wn wordt eind september uitgeleverd.

Weet iemand of de garantie in Duitsland ook 2 jaar is?

• paulzurrr
  • Laatst online: 15-08 13:18
Iemand ervaring met iphones in frankrijk kopen? Ben er 21 september en zou graag een iPhone 5 willen halen daar...

• vistu
keanu_ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:56:
[...]

Nee, nu met 1 week verschil, de moeite, het risico en het minime prijsverschil, zou ik gewoon wachten.. Of over de grens gaan ;)
Tja, dat is dus de vraag, voor 700 eu inc verzending heb ik 'm uit de UK, ik denk dat ik aan benzine meer kwijt ben (omgeving Den Haag) plus nog een dag vrij kan nemen om 'm uit het buitenland te halen. Verder, hoeveel risico loop je? Betalen met creditcard en 't is verzekerd, transit naar borderlinx is voor Apple en de transit daarna is gewoon DHL. Hooguit als borderlinx omvalt maar dat lijkt me verwaarloosbaar?

• Rivanov
paulzurrr schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:15:
Iemand ervaring met iphones in frankrijk kopen? Ben er 21 september en zou graag een iPhone 5 willen halen daar...
Gewoon naar de Apple Store gaan en kopen.. (als je in de rij hebt gestaan. ;))

• me_mrtn
vistu schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:31:
[...]

Tja, dat is dus de vraag, voor 700 eu inc verzending heb ik 'm uit de UK, ik denk dat ik aan benzine meer kwijt ben (omgeving Den Haag) plus nog een dag vrij kan nemen om 'm uit het buitenland te halen. Verder, hoeveel risico loop je? Betalen met creditcard en 't is verzekerd, transit naar borderlinx is voor Apple en de transit daarna is gewoon DHL. Hooguit als borderlinx omvalt maar dat lijkt me verwaarloosbaar?
Vergeet je de douane niet? Of zie ik die nu over het hoofd?

• joffrey19
paulzurrr schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:15:
Ik heb bij lancering Iphone 4 voor in Parijs bij het louvre voor de deur gelegen. Dit was destijds echter wel samen met nog een vestiging in het Zuiden van Frankrijk de enige die lanceerde een maand voor de release in NL.

Maar dat was toen een redelijk drama. Hele nacht in de rij gelegen, maar omdat er geen hekken stonden had je om 6u pech omdat er een nieuwe rij werd gevormd.

Maar dat zal nu wel minder zijn doordat er meerdere release vestigingen zijn. Een lancering in een apple store is wel de moeite waard trouwens.

• vistu
me_mrtn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:36:
[...]

Vergeet je de douane niet? Of zie ik die nu over het hoofd?
Volgens mij niet van toepassing binnen de EU?

• keanu_
vistu schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:41:
[...]

Is niet van toepassing idd.
Ik doelde meer op het feit dat het nog eens voorkomt
dat een pakketje 'leeg' is. Ook al is het DHL.. Maar goed, zulke dingen gebeuren en er worden echt 1000en
verkocht via die weg.
Zelf gewoon altijd de gok gewaagd.

• vistu
keanu_ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:45:
[...]

Is niet van toepassing idd.
Ik doelde meer op het feit dat het nog eens voorkomt
dat een pakketje 'leeg' is. Ook al is het DHL.. Maar goed, zulke dingen gebeuren en er worden echt 1000en
verkocht via die weg.
Zelf gewoon altijd de gok gewaagd.
True, maar als het pakketje 'leeg' is dan heeft DHL wat uit te leggen, zolang ik 't toestel niet in handen heb lijkt het me heel sterk dat het mijn probleem is als er onderweg iets mee gebeurd.

• me_mrtn
vistu schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:41:
[...]

Ah, okay, geen idee hoe dat zat. Ik dacht dat boven een bepaald tarief je nog steeds BTW moest betalen. :)

• keanu_
vistu schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:49:
[...]

True, maar als het pakketje 'leeg' is dan heeft DHL wat uit te leggen, zolang ik 't toestel niet in handen heb lijkt het me heel sterk dat het mijn probleem is als er onderweg iets mee gebeurd.
Gelijk hebben en gelijk krijgen is niet hetzelfde ;) (aldus meerdere ervaringen die ik destijds heb gelezen toen ik besloot borderlinx te gebruiken).
anyway, zou gewoon goed moeten gaan

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 87% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:28 ]

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
De iPhone 5 is in de Duitse Apple Online Store vanaf 00:01 te bestellen toch? ;-)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55
Goudvis12 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:04:
De iPhone 5 is in de Duitse Apple Online Store vanaf 00:01 te bestellen toch? ;-)
Als ik me niet vergis vanaf 09:01 morgenvroeg (zo was het vorig jaar tenminste)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Goudvis12 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:04:
Als je een adres in Duitsland hebt wel ja, ze verzenden namelijk niet naar NL.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 13-09-2012 21:39 ]

Elect a clown, expect a circus.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben van plan om de nieuwe iPhone als los toestel te kopen (hopelijk op 28 september). Weet iemand of je bij Vodafone een nano simkaart kan aanvragen / kopen? En als dat niet kan, is het dan mogelijk om je normale simkaart bij te snijden zodat hij als nano simkaart functioneert?

• Cardwizard
Ik heb het gevoel dat de grootste uitdaging voor mij het op tijd bemachtigen van een nano sim wordt dit jaar

• Rowinio
Slasher schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:38:
[...]

Als je een adres in Duitsland hebt wel ja, ze verzenden namelijk niet naar NL.
Heb ik inderdaad (via-via) dus om 00:01 kan ik hem dus bestellen dan? :) heeeeeel nice!
iPhone 5 32GB zwart - €779,- :o en dit keer ga ik er echt 2 jaar mee doen, ja serious!

[ Voor 7% gewijzigd door Rowinio op 13-09-2012 21:59 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 91% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:28 ]

• Cardwizard
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:06:
Ik geloof niet dat de iPhones los/simlockvrij te koop zijn bij de release. Volgens mij kan dit in het begin echt alleen maar bij een abonnement of heb ik dit mis?
dat heb je mis

• Cardwizard
Goudvis12 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:59:
[...]

Heb ik inderdaad (via-via) dus om 00:01 kan ik hem dus bestellen dan? :) heeeeeel nice!
iPhone 5 32GB zwart - €779,- :o en dit keer ga ik er echt 2 jaar mee doen, ja serious!
nee vanaf 09:01 morgenvroeg (12:01 AM Pacific Time dan start de verkoop , hier is het dan 9 uur later)

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 13-09-2012 22:16 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 94% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:28 ]

• keanu_
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:14:
[...]

En heb je ook een bron om deze gevatte reactie te ondersteunen en betrouwbaar te laten zijn?
Misschien even de afgelopen paar jaar nalopen?

• Rivanov
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:06:
Ik geloof niet dat de iPhones los/simlockvrij te koop zijn bij de release. Volgens mij kan dit in het begin echt alleen maar bij een abonnement of heb ik dit mis?
Zijn gewoon vanaf de release simlock vrij te koop.

• Cardwizard
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:14:
[...]

En heb je ook een bron om deze gevatte reactie te ondersteunen en betrouwbaar te laten zijn?
bron: ervaring

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 97% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:27 ]

• Cardwizard
Op de Duitse Apple site verschijnt net iPhone 5 vanaf € 899,- !!!
Eigenlijk is € 679,- al behoorlijk aan de prijs

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2C1m1z0w2T300S3V1n17/Schermafbeelding%202012-09-13%20om%2022.30.00.png

bron : http://store.apple.com/de...shop_iphone/family/iphone

[ Voor 64% gewijzigd door Cardwizard op 13-09-2012 22:31 ]

• keanu_
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:21:
[...]

Breng dan bewijs mee. Ik kan ook dingen uit m'n duim zuigen en zeggen dat het echt waar is, daarom vraag ik om bewijs ipv een gevatte reactie, maar blijkbaar is dit te moeilijk en is een gevatte reactie typen daarentegen veel leuker of wat dan ook.

[...]

Ok, dit wist ik niet maar opzich is dat wel heel netjes. Toch denk ik dat ik voor 't abonnement ga aangezien dat mij qua prijs aantrekkelijker lijkt dan dat ik eerst een los toestel ga kopen en daarnaast ook nog eens een abonnement moet gaan aanschaffen, maar in ieder geval bedankt ;)
Je hebt deze vraag al 5 x gesteld in dit topic. Je kunt zelf ook eens wat simpel google werk uitvoeren...

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:28 ]

• brodinski
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-07 21:26
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:30:
[...]

Damn.. dat is een hele, hele fikse prijs. Weten jullie echt zeker dat jullie het echt los willen kopen? Ik vind de 400 euro die ik moet uitgeven voor het toestel bij m'n abbo al veel, maar dit slaat eigenlijk wel echt alles vind ik :/
Een bron, goedzo! :)
De 899 euro is alweer verdwenen, wss een fout :p

• Rowinio
brodinski schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:31:
[...]

De 899 euro is alweer verdwenen, wss een fout :p
Staat er bij mij anders nog steeds ;-) Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/236Schermafbeelding_2012_.png

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 94% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:28 ]

• brodinski
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-07 21:26
ProfoundValue schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:34:
[...]

Haha hoop het voor ze, damn, dat moet wel voor het 64GB model gelden, want anders..
Sorry, het is terug verschenen :D. En dan hebben ze het over het 16Gb model...

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18
Er staat toch echt 'vanaf'. En groter dan de 64GB is er niet. Ik hoop op een typo anders slaat het echt nergens op.

                           

• joffrey19
Als je naar de pagina van de apple store gaat, staat gewoon vanaf 679

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
900 euro voor een 16GB iPhone 5 is echt too much.. 679 is ook echt niet mis... ik zie de 16GB voor liever voor iets van 579 / 599 om toch een beetje apple prijzen te houden..

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:24 ]

• Cardwizard
Voor de mensen die het aandurven een sim zelf te versnijden tot nano sim

http://www.airportal.de/H...Micro_SIM_to_Nano_SIM.pdf

• joffrey19

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Hihi. Had de Telegraaf ook gedaan met de nieuwe iPad. Mensen een iPad 2 in handen gegegeven en gezegd dat het de 3 was.
"Jaa, het scherm is echt véél scherper!".
"Wauw, ja echt hè. En ook veel sneller!.
|:(

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36

Chrisjuh_15

Facta non verba

cardwizard schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:46:
Voor de mensen die het aandurven een sim zelf te versnijden tot nano sim

http://www.airportal.de/H...Micro_SIM_to_Nano_SIM.pdf
Is met normale sim naar Micro Sim ook gelukt, ik durf het wel aan :) Vraag desnoods een setje nieuwe aan :+

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
In the UK wordt de nieuwe iPhone 5 verkocht voor £529 (of 660€), voor een 4S betalen zij momenteel nog £449 (of 560€)

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
ik verwacht gewoon een prijs van 600/630 euro hier in nederland. nederland was ook goedkoper met de 4s

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:46
syntesia schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:45:
ik verwacht gewoon een prijs van 600/630 euro hier in nederland. nederland was ook goedkoper met de 4s
Dat was 30 euro verschil. Dan zou die hier dus €649 moeten gaan kosten :)

• Rowinio
Ze zijn veel aan het rommelen op de Duitse iPhone-shop-pagina, staan geen prijzen meer bij voor de iPhone 5.

http://store.apple.com/de...shop_iphone/family/iphone

• Cardwizard
Goudvis12 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:54:
Ze zijn veel aan het rommelen op de Duitse iPhone-shop-pagina, staan geen prijzen meer bij voor de iPhone 5.

http://store.apple.com/de...shop_iphone/family/iphone
U zei ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMJ
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Klopt wel aardig dat het Dui duurder was als in NL. Het kriebelt wel om hem nu te bestellen maar twijfel nog over abbo verlening of los:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Dat de prijzen van de iPhone 5 niet meer op deze pagina te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:53

aKra

Houden we rekening met het feit dat de BTW naar 21% gaat op 1 oktober 2012? Dus hij zal wel weer wat duurder worden in Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
offtopic:
Gaat nederland ook 21% vragen binnen kort :( ?
Dan gaan wij belgen onze computer hardware waarschijnlijk niet meer in Nederland kopen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nactive op 14-09-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
Nactive schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:41:
offtopic:
Gaat nederland ook 21% vragen binnen kort :( ?
Dan gaan wij belgen onze computer hardware waarschijnlijk niet meer in Nederland kopen :)
alsof die 2% verschil zoveel is... 600 incl. btw = 504.2 excl. btw. Dus met de nieuwe btw kom je dan uit op 610 incl. btw. Natuurlijk het is weer 10 euro extra maar niet zo dat de prijzen echt compleet gestoord is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Die 'vanaf 899' was gewoon een foutje, zal wel de 64 prijs zijn.

16GB: € 679
32GB: € 789
64GB: € 899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om de 21e naar de Apple Store in Oberhausen te rijden. Iemand ervaring met de drukte daar? En is er wel genoeg voorraad altijd?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Met de iPad 3 was er ongelofelijk veel voorraad. En het was aardig druk maar ik was gewoon op tijd ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.