[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 08:13

Bartaz

Likes cookies!

dhhdante schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:51:
Kan ik declareren bij de belastingdienst. Ooit gehoord van flexpakket, of flexkeuze regeling? Dat heeft mijn bedrijf dus afgesproken met de fiscus.
En als je wacht tot de volgende belastingaangifte? Dat maakt dan toch ook niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:23
Het moet helaas voor 1 nov. ingediend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 10:19
dhhdante schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:39:
Ik moet voor 31 okt. een originele factuur hebben met mijn naam er op, dus het wordt redelijk spannend of ik nog een iPhone aanschaf dit jaar. Is er ergens in NL, BE, DE, UK of FR een iPhone 4S direct op te halen voor de 29e? Oberhausen, Parijs zijn 'leeg' toch? En Mobistar is enkel voor Belgen en de reserveringen zijn daar ook al bijna op.

Iemand suggesties?
Elke avond tussen kwart voor 9 en 9 even checken op http://www.apple.com/de/retail/iphone/ .

Centro kiezen, ik weet bijna zeker dat je hem dan komende week nog wel ergens op kan halen =)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Gisteren al geprobeerd idd, incl. de refresh add-on. Zal het de komende dagen nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 07:37
Je mag het veel geld vinden, maar dit is niet de plaats om daar over te beginnen. Trollen is niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 23-10-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30
offtopic:
Nu ik erover nadenk vraag ik me eigenlijk af waarom ik hier op z'n trollpost reageer, daarom, reactie verwijderd...

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 23-10-2011 12:11 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Laatst online: 28-04 07:37
Graag on topic.

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 23-10-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Nexxexium schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:34:
[...]
Omdat de prijzen voor o.a. dit soort artikelen uit hand begint te lopen. Inflatie. Denk daar maar eens over na.
Ok, hier dan toch mijn reactie:

Ik gebruik m'n iPhone voor veel meer dan alleen 'een telefoon'..

Je hebt mensen die ook nog eens een Nintendo DS of PSP hebben van ~250 euro, voor mij is een iPhone voldoende om games op te spelen. Daarnaast vervangt hij ook direct m'n MP3-speler, een iPod kost je ook nog eens ~150 euro. De 4S vervangt tevens mijn P&S camera van ~200 euro omdat ze daar echt goed genoeg voor zijn (voor foto's kun je op m'n Flickr kijken).

Dus ja, ik heb er zeker wel goed over nagedacht voordat ik het geld uitgaf, met de nadruk op NAGEDACHT.

Daarnaast koop ik een iPhone 4S 64GB nu voor $999 AUD, wat omgerekend €750 is, ik heb mijn iPhone 3G hier door kunnen verkopen, alsmede m'n flip-style 1080p-camera, waardoor ik effectief €550 heb betaald. Over een jaar verkoop ik m'n 4S gewoon weer door voor €500/600 euro en haal een 5.
Het voordeel van deze Apple producten is simpelweg dat ze op de tweedehands markt nog belachelijk veel opbrengen. (Mijn 3G heb ik voor 180 euro verkocht na 3 jaar !!!).

En tenslotte ben ik bereid het te betalen omdat ik het geld er voor heb en ik het een verdomd fijn apparaat vindt. Er zijn ook mensen die B&W-speakers kopen, mensen die fietsen van €2000 kopen en mensen die veel te veel uitgeven aan een auto. Waar het omgaat is, dat als je een product veel gebruikt en het een fijn product vindt, je het geld er op den duur vanzelf uit haalt. Zoals hierboven staat heb ik 3 jaar met mijn iPhone 3G gedaan, die toen ook een stuk duurder was dan andere toestellen, maar ik heb er wel 3 jaar plezier van gehad. En daarom ben ik nu bereid om daar weer geld voor neer te leggen.

offtopic:
De Apple = duur discussie begint me de laatste tijd steeds meer de strot uit te komen. Vooral omdat de mensen die dit roepen een soort Wilders offensief hebben. Ergens keihard tegenin gaan zonder met argumenten te komen, alleen 'het is overpriced', of zonder het zelf ooit gebruikt te hebben. De enige reden waarom ik dan ook reageer is omdat anders mensen ook nog echt gaan denken dat die mensen gelijk hebben... Daarnaast, waarom reageer je hier dan überhaupt? Ik ga toch ook niet naar een Ferrari forum en ga daar neerplompen dat die mensen teveel geld uitgeven voor een auto? Een argument dat ik eigenlijk nooit wil gebruiken omdat het totaal ongepast is, is dat het wel een vorm van jaloezie lijkt, omdat ze zelf de producten niet kunnen veroorloven...

[ Voor 17% gewijzigd door RobbieB op 23-10-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
RobbieB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:13:
[...]

offtopic:
De Apple = duur discussie begint me de laatste tijd steeds meer de strot uit te komen. Vooral omdat de mensen die dit roepen een soort Wilders offensief hebben. Ergens keihard tegenin gaan zonder met argumenten te komen, alleen 'het is overpriced', of zonder het zelf ooit gebruikt te hebben. De enige reden waarom ik dan ook reageer is omdat anders mensen ook nog echt gaan denken dat die mensen gelijk hebben... Daarnaast, waarom reageer je hier dan überhaupt? Ik ga toch ook niet naar een Ferrari forum en ga daar neerplompen dat die mensen teveel geld uitgeven voor een auto? Een argument dat ik eigenlijk nooit wil gebruiken omdat het totaal ongepast is, is dat het wel een vorm van jaloezie lijkt, omdat ze zelf de producten niet kunnen veroorloven...
Amen to that brother! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Afbeeldingslocatie: http://warriorwriters.files.wordpress.com/2010/12/troll.jpg

Het was weer leuk, maar nu graag weer over het importeren van de iPhone ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:52
Als ik in dit Topic kijk zie ik bovenin de prijzen van de iPhone. Beetje hoog dacht ik, maar waarschijnlijk snel te leveren, niet dus. Even snel als Apple.nl. Maar daar is de 16GB 599,00 euro.
Hoe kunnen die winkels dan wegkomen met zulke prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iemand al enig idee of de iPhone 4S vanaf vrijdag ook voorradig is bij de Apple Resellers zoals Xando en a-mac enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-04 10:16
rinkel schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:36:
Als ik in dit Topic kijk zie ik bovenin de prijzen van de iPhone. Beetje hoog dacht ik, maar waarschijnlijk snel te leveren, niet dus. Even snel als Apple.nl. Maar daar is de 16GB 599,00 euro. Hoe kunnen die winkels dan wegkomen met zulke prijzen?
Het is toch ook belachelijk dat er 50 € prijsverschil zit tussen de nederlandse en de belgische online Apple store. In Belgie 649 € 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
Dennischo schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:07:
Iemand al enig idee of de iPhone 4S vanaf vrijdag ook voorradig is bij de Apple Resellers zoals Xando en a-mac enzo?
Check de websites. Op de site van a-Mac staat dat ze hem niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Weet iemand iets meer over zwitserland ?

Blijkbaar 529 voor 16 en 610 voor 32 en simlock free ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:05
Hop, iPhone 4S 64GB op de Apple website besteld.

Zoek er wel een goedkoop simonly abbo bij :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Levertijd is zo te zien al 7 - 14 november. Al dikke 3 weken levertijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11-2022
Rowin schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:31:
Levertijd is zo te zien al 7 - 14 november. Al dikke 3 weken levertijd dus.
Hoe zie je dat? Bij mij staat er op apple.nl gewoon levertijd: 1 - 2 weken. Dat stond er altijd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
botech schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:08:
[...]

Het is toch ook belachelijk dat er 50 € prijsverschil zit tussen de nederlandse en de belgische online Apple store. In Belgie 649 € 8)7
Dat heeft waarschijnlijk te maken met bepaalde heffingen op mediaspelers boven de €500 (ofzo) die ze in Belgie (en ook Duitsland) wel hebben en Nederland niet. Zo zijn er in Duitsland ook heffingen voor 1080p-camera's die langer dan 30 min. kunnen opnemen (Vandaar dat de Canon 1D-X maar maximaal filmpjes van 29:59 toestaat). Waar andere bedrijven vaak besluiten die heffingen op zich te nemen, omdat het toch allemaal in Europa verkocht wordt, besluit Apple die gewoon aan de consument door te rekenen.

[ Voor 12% gewijzigd door RobbieB op 24-10-2011 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
maartuhr schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:35:
[...]

Hoe zie je dat? Bij mij staat er op apple.nl gewoon levertijd: 1 - 2 weken. Dat stond er altijd al?
Heb zelf ook een iPhone besteld bij Apple zelf, en daar staat het bij de orderstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
Bij mij stond er tijdens het bestellen een levertijd van 1-2 weken. In de bestelstatus staat dat hij tussen 1 en 8 november wordt geleverd.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011

Wellicht heeft het te maken welke kleur en hoeveel GB je neemt ;)

Ikzelf neem de iPhone 4S 64 GB Zwart. Verwacht daar ook logischerwijs een minder drastische wachtijd dan voor bv. de 16GB variant...

799 euro voor een "telefoon" is natuurlijk wat extreem... zeker voor mijn doen (mijn huidige telefoon is overigens een Nokia X3-02 van 170 euro...)

Mensen die hem al los kunnen/willen kopen zie ik eerder voor de 16/32 GB gaan.. omdat dit gewoon meer dan genoeg is voor de meeste mensen (ben zelf iPod 64GB gewend... en kom op mijn iPad 16GB tekort...)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 14:04
Zojuist mijn bestelling aangepast naar een 32 GB zwart i.p.v. een 16 GB. Kwam tot de conclusie dat mijn muziek collectie toch iets groter is dan gedacht. :)

Moest dus mijn order annuleren.

Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Nov, 2011 - 15 Nov, 2011

Mijn vorige order stond op:

Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011

Hmm.... Scheelt 1 hele dag dus, valt mee. :)

Voor de zakelijke bestellers: Ik kreeg de opmerking dat ik een zakelijke bestelling niet via de site moest doen. Dit ivm BTW teruggave. Apple betaald de BTW dus aan jou terug en je moet de zakelijke verkoop hebben. Kan alleen telefonisch via nummer 0800 0201437.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Thalaron op 24-10-2011 11:15 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
Ik heb em ook maar even besteld.
Het is een witte 16Gb geworden. BE hier en besteld via de Apple site.

Ik kijk er naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 02-05 13:02
Ik had nog een vraag gesteld aan Vodafone wat betreft levertijd en simlock vrij, ik kreeg dit vandaag terug:

Mijn vraag:
Beste heer, mevrouw,

Ik heb net een nieuwe iPhone 4S 16GB besteld met ordernummer 3067***** en had twee vragen:

1) Is er iets bekend over de levertijd\
2) Is de telefoon simlock vrij, zodat ik mijn eigen abonnement kan gebruiken.

Alvast bedankt,

Wouter

Ik kreeg dit vandaag terug:
Geachte heer, mevrouw (volgens mij, is Wouter niet echt een vrouwennaam :P)

Hartelijk dank voor u mail.
U heeft een pre order gedaan. De Iphone 4s wordt aanstaande vrijdag verwacht ( als alles goed verloopt ). Het zal daarna een kwestie zijn van een paar dagen.
Dit toestel is tevens simlockvrij.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Ik verwacht er niet veel van dat het een "paar dagen gaat duren".

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 10-10-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:55
Was er volgens mij vroeg bij, en hoop eigenlijk dat ik hem nog in het weekend ontvang. Maar die paar dagen wachten kan ik ook nog wel.

Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
2429****
Apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-05 07:03
dacken schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:58:

Voor de zakelijke bestellers: Ik kreeg de opmerking dat ik een zakelijke bestelling niet via de site moest doen. Dit ivm BTW teruggave. Apple betaald de BTW dus aan jou terug en je moet de zakelijke verkoop hebben. Kan alleen telefonisch via nummer 0800 0201437.
Lijkt me sterkt. Je krijgt toch gewoon een factuur met btw en btw-nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
Als ik een 4s via de Apple site bestel, krijg ik dan direct een e-mail met mijn factuur? Dit in verband met de belastingteruggave die voor 1 november moet zijn ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Pierz schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:06:
Als ik een 4s via de Apple site bestel, krijg ik dan direct een e-mail met mijn factuur? Dit in verband met de belastingteruggave die voor 1 november moet zijn ingediend.
Nee die heb ik niet gehad(betaald met visa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Pierz schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:06:
Zodra je iPhone 4S verzonden is door Apple kan je de factuur online inzien. Na de bestelling krijg je wel een bevestiging van je bestelling per email (een betaaloverzicht), maar dat is geen factuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
JanvdVeer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:22:
[...]

Zodra je iPhone 4S verzonden is door Apple kan je de factuur online inzien. Na de bestelling krijg je wel een bevestiging van je bestelling per email (een betaaloverzicht), maar dat is geen factuur. :)
Hmm, ik zal eerst eens informeren of dat voldoende is dan. De regels zijn geloof ik vrij streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Hoi Pierz, ik heb geloof ik hetzelfde als jij. Kun je me laten weten of dit voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29
Mmm.. ik heb gewoon een invoice gekregen via de mail uit de UK.
Met hierop een afleveradres (borderlinx) en billto gegevens (mijn eigen gegevens).
Dus in NL lijkt het me dat dit ook geld (zonder borderlinx dan natuurlijk)

Deze factuur is gewoon een 'echte' factuur en mag ook gewoon worden ingeboekt als deze op bedrijf zou staan (creditcard van het bedrijf met naw van het bedrijf).

(op de online pagina, staat dat het een duplicate invoice is, dit staat niet op de pdf via de mail)

[ Voor 11% gewijzigd door badnews.nl op 24-10-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 14:04
Dotto schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Lijkt me sterkt. Je krijgt toch gewoon een factuur met btw en btw-nummer?
Aangezien Apple Amerikaans is en de feitelijke order via het buitenland loopt lijkt me dit niet heel erg onwaarschijnlijk. Hoe dan ook is het verstandig om even te bellen met Apple. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Pierz schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:26:
[...]

Hmm, ik zal eerst eens informeren of dat voldoende is dan. De regels zijn geloof ik vrij streng.
Dat klopt, dat accepteert de fiscus in theorie niet ;)
badnews.nl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:53:
Mmm.. ik heb gewoon een invoice gekregen via de mail uit de UK.
Met hierop een afleveradres (borderlinx) en billto gegevens (mijn eigen gegevens).
Dus in NL lijkt het me dat dit ook geld (zonder borderlinx dan natuurlijk)

Deze factuur is gewoon een 'echte' factuur en mag ook gewoon worden ingeboekt als deze op bedrijf zou staan (creditcard van het bedrijf met naw van het bedrijf).
Dat komt omdat het pakketje dus al verzonden is vanaf Apple UK naar dat adres van Borderlinx. Dat hij nog niet bij jou is zegt in dit geval niets. Correct me if I'm wrong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Pierz: Ik heb net even met Apple gebeld, de medewerker heeft een lange discussie met de after sales manager gehad en moest mij helaas mede delen dat een factuur pas aangemaakt wordt nadat het product is verzonden. Er is géén mogelijkheid om eerder aan een factuur te komen (nadat je bijv. al betaald hebt).

Dat wordt dan waarschijnlijk geen iPhone 4S ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Hmm, op Mobistar kun je weer iPhones reserveren. Is er iemand uit België wiens kopie van zijn/haar ID-kaart beschikbaar wilt stellen en een reservering voor mij wilt plaatsen? :$
BELANGRIJK: door de beperkte voorraad kunnen we tegen betaling slechts één enkele iPhone geven per persoon die op het Belgische grondgebied woont. Vergeet dus niet om je identiteitskaart en de bevestiging die we je gemaild hebben mee te nemen. Tijdens het evenement zullen de verkopers ter plaatste lijsten hebben van de personen die hun iPhone met succes hebben gereserveerd. Als je een iPhone komt afhalen voor iemand anders, dan moet je een kopie van de identiteitskaart van die persoon voorleggen, alsook de bevestiging van zijn reservering. Er worden geen uitzonderingen gemaakt om ervoor te zorgen dat er nog toestellen beschikbaar zijn voor de personen die wel aan de criteria voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Oei dat is geen goed nieuws. Ik heb nog geen info over wat wel en niet wordt geaccepteerd als factuur.

Maar als het inderdaad niet kan, dan rest alleen nog om bij een mac store in de rij te gaan staan en hopen dat je er een kan bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
dhhdante schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:16:
Pierz: Ik heb net even met Apple gebeld, de medewerker heeft een lange discussie met de after sales manager gehad en moest mij helaas mede delen dat een factuur pas aangemaakt wordt nadat het product is verzonden. Er is géén mogelijkheid om eerder aan een factuur te komen (nadat je bijv. al betaald hebt).

Dan pas je die bon zelf toch even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, Apple is wel laat met afschrijven van m'n creditcard-rekening.
Als ze niet opschieten hoef ik het pas in december te betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Geen simlockvrije iPhone 4S bij de Media Markten vrijdag. Alleen via een abonnement :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dennischo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:25:
Geen simlockvrije iPhone 4S bij de Media Markten vrijdag. Alleen via een abonnement :(
Klopt. Volgens mij als je hem los wilt halen is Apple.nl of Vodafone.nl de beste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

Klopt. Volgens mij als je hem los wilt halen is Apple.nl of Vodafone.nl de beste oplossing
Ik wacht nog even af wat de APR's doen vrijdag... Wil dan best vroeg naar Enschede en voor de Xando wachten ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 02-05 13:02
alwaysleft schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

Vodafone was even goedkoop door een "fout"op hun website. De prijs is nu €650, dus apple.nl is het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dennischo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Ik wacht nog even af wat de APR's doen vrijdag... Wil dan best vroeg naar Enschede en voor de Xando wachten ;D
De apr's mogen hem ook alleen met abo verkopen. Bron: Xando Helpdesk. Los dus eerste maanden alleen via apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dhhdante schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:16:

Ik heb zelf geen eigen bedrijf dus kan dan ook geen BTW terug vragen maar na het lezen van jou post komen mij 2 vragen boven.

Waarom dien je de BTW factuur niet gewoon later in zodat je later je btw terug krijgt ?(maar ik weet dus niet of dat kan)

en de andere is.

Waarom betaal je niet gewoon btw?

We hebben het over iets van 9 tientjes op het 64gb model. Laat je daar dan de hele iPhone voor schieten omdat je de btw niet kan terug vragen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 23:06
Vandaag even met Vodafone gebeld. De verwachting van de dame was dat de iPhones die vrijdag uitgeleverd worden aan Vodafone genoeg zullen zijn om alle bestellingen tot en met aanstaande woensdag te kunnen voorzien.

De eerste iPhones zullen op zaterdag bij de klanten afgeleverd worden. Als het goed is neemt de pakketdienst contact met je op. Helaas is GLS één van de twee pakketdiensten waar Vodafone gebruik van maakt, die zijn daar wat minder volledig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
Voor diegenen die via Borderlinx (UK) een iPhone 4s hebben gekocht.
Hoe lang duurde het versturen, en dus aankomen op je adres, vanaf het arriveren in je suite?

Ik vraag me namelijk af of de express verzending daadwerkelijk sneller is ;)

[ Voor 19% gewijzigd door keanu_ op 24-10-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Donstil schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Ik heb zelf geen eigen bedrijf dus kan dan ook geen BTW terug vragen maar na het lezen van jou post komen mij 2 vragen boven.

Waarom dien je de BTW factuur niet gewoon later in zodat je later je btw terug krijgt ?(maar ik weet dus niet of dat kan)

en de andere is.

Waarom betaal je niet gewoon btw?

We hebben het over iets van 9 tientjes op het 64gb model. Laat je daar dan de hele iPhone voor schieten omdat je de btw niet kan terug vragen?
Het is ook niet voor mijn eigen bedrijf (ik heb er geen) en het gaat ook niet over BTW. Het gaat hier over een flexkeuze regeling van het bedrijf waar ik werk met de fiscus. Er zijn hier regels aan verbonden, 1 regel die van belang is: Ik mag 1 telefoon per jaar hier voor gebruiken en dit moet voor 1 november ingediend zijn. Het gaat hier om 42% korting in mijn geval, want bruto inkomen wordt hiermee netto inkomen (over het deel wat ik indien)

Dit is de laatste keer dat ik het uitleg, ik snap dat sommigen dit niet kennen maar het is niet on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34

rik

dhhdante schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

Het is ook niet voor mijn eigen bedrijf (ik heb er geen) en het gaat ook niet over BTW. Het gaat hier over een flexkeuze regeling van het bedrijf waar ik werk met de fiscus. Er zijn hier regels aan verbonden, 1 regel die van belang is: Ik mag 1 telefoon per jaar hier voor gebruiken en dit moet voor 1 november ingediend zijn. Het gaat hier om 42% korting in mijn geval, want bruto inkomen wordt hiermee netto inkomen (over het deel wat ik indien)

Dit is de laatste keer dat ik het uitleg, ik snap dat sommigen dit niet kennen maar het is niet on topic.
Wij kennen die flexregeling ook, maar de regel van 1 november gaat over facuren van september en eerder. Alles van daarna wordt getracht dit jaar te verwerken, maar anders wordt het gewoon volgend jaar. Dit omdat je flexrestant op 1 december wordt geleegd. Maar dit kan natuurlijk per bedrijf verschillen.

Schrijft apple.com het bedrag eigenlijk af na bestellen, of pas na verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dhhdante schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

Ik ken dit niet idd. Misschien is het bedrijf waar ik voor werk hier te klein voor oid.

Maar dan dien je hem toch gewoon na 1 november in voor het volgende jaar waar je die regeling weer mag toepassen. Als dat bedrijf van 1 nov tot 1 nov werkt maakt dat toch niet uit heb je er deze periode gewoon geen gebruik van gemaakt en de volgende vanaf 1 nov wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-04 11:23
rik schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:30:
Schrijft apple.com het bedrag eigenlijk af na bestellen, of pas na verzenden?
Na verzenden.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
Donstil schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:46:
[...]

Ik ken dit niet idd. Misschien is het bedrijf waar ik voor werk hier te klein voor oid.

Maar dan dien je hem toch gewoon na 1 november in voor het volgende jaar waar je die regeling weer mag toepassen. Als dat bedrijf van 1 nov tot 1 nov werkt maakt dat toch niet uit heb je er deze periode gewoon geen gebruik van gemaakt en de volgende vanaf 1 nov wel.
WKR? (Werkkostenregeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
Tackleberry schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:23:
Vandaag even met Vodafone gebeld. De verwachting van de dame was dat de iPhones die vrijdag uitgeleverd worden aan Vodafone genoeg zullen zijn om alle bestellingen tot en met aanstaande woensdag te kunnen voorzien.

De eerste iPhones zullen op zaterdag bij de klanten afgeleverd worden. Als het goed is neemt de pakketdienst contact met je op. Helaas is GLS één van de twee pakketdiensten waar Vodafone gebruik van maakt, die zijn daar wat minder volledig in.
Dat is goed nieuws..

Was al aan het zoeken wat mijn verwachte leverdatum zou zijn. Had de 21e (vrijdag) om 15uur een order bij Vodafone geplaatst. Ben benieuwd wanneer GLS mij gaat bellen dan. Wat ik trouwens knap zou vinden, aangezien ik bij mijn order geen telefoonnummer heb afgegeven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Heb ook op 22 oktober de iphone 4S besteld op apple.nl voor €599, omdat zij een levertijd hadden van 1-2 weken. Bij de winkels van providers duurt het bij sommigen zelfs 4-5 weken. En het is nog goedkoper ook.
Ook sprak apple care sprak me erg aan.
Het zal mij benieuwen wanneer hij binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Apple Care? Kan je die icm met de iphone afsluiten dan?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Donstil schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:46:
[...]

Volgend jaar wil ik weer een andere indienen ;) (voor 1 nov.)

@rik: Ok, ik dacht dat het overal hetzelfde zou zijn. Wij moeten het echt voor 1 nov. ingediend hebben en de datum moet ook voor 1 nov. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank_b
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-05 09:57
BTW geeft geen problemen.

vergelijkbaar probleem gehad, vorig jaar een mac mini server gekocht. (de factuur komt inderdaad pas bij levering) en die ziet eruit alsof hij uit het buitenland komt maar wel met 19% VAT.

btw gewoon afgetrokken, bij controle kreeg ik het bericht dat ik de 19% VAT niet mocht aftrekken als zijnde BTW. (ze worden direct gertriggerd door het woordje VAT)
Netjes uitgelegd dat dit een bestelling was via de Nederlandse Apple store.
Geen probleem toen en de factuur werd geaccepteerd en de BTW kon worden afgetrokken.

Kortom, zakenlijk kun je gewoon bestellen daar. (nu ook de 4S besteld, levertijd 1ste week november, zwart 16Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
iPhone 4S 64GB zwart besteld, hij heeft 2 nov - 9 nov als levertijd. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
dhhdante schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

Volgend jaar wil ik weer een andere indienen ;) (voor 1 nov.)

@rik: Ok, ik dacht dat het overal hetzelfde zou zijn. Wij moeten het echt voor 1 nov. ingediend hebben en de datum moet ook voor 1 nov. zijn.
Ik weet niet precies hoe het met mijn vriendin haar regeling zit (ik probeer de 4s voor haar te regelen), maar het lijkt er op dat je de betaling kunt doen via bankoverschrijving. Dan is het bedrag voor 1 nov van je rekening geboekt. Als ik het goed heb begrepen is de factuur icm een bankafschrift van voor 1 nov voldoende.

Ik heb als test vast de 32GB Wit besteld. Levertijd: 9 Nov, 2011 - 16 Nov, 2011

Even kijken hoe het loopt met de betaling en de facuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Slasher schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:40:
Apple Care? Kan je die icm met de iphone afsluiten dan?
Nee dat kan niet. Ik had met Apple gebeld ivm het berichtje waar jij ook op had geantwoord. In Nederland kunnen wij geen Apple Care op een iPhone afsluiten. Is wel geweest in het verleden, maar omdat wij andere regels hebben voor fabrikanten is het zo dat wij standaard 2 jaar garantie hebben op bijvoorbeeld iPhones, dus zou een Apple Care garantieverlenging geen toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 16:15

jelle.

Product Owner
haroldso schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:58:
[...] maar omdat wij andere regels hebben voor fabrikanten is het zo dat wij standaard 2 jaar garantie hebben op bijvoorbeeld iPhones, dus zou een Apple Care garantieverlenging geen toegevoegde waarde hebben.
;(

"Twee jaar standaard garantie" hebben we niet in Nederland, ook niet omdat Europa dat zogenaamd zo bepaald heeft. Zie jelle. in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Die 2 jaar hebben we wel in Nederland. In Europa is de minimale (en daarmee ook vaak de maximale) garantie termijn 2 jaar. In de Nederlandse wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Dit betekend dat het minimaal 2 jaar zonder problemen functioneert, maar voor bijvoorbeeld een wasmachine mag je er vanuit gaan dat deugdelijk daar staat voor minimaal 5 jaar "was plezier".

Het klopt dat deugdelijk vaag overkomt, maar dat is gedaan omdat je niet alle producten van een productgroep over een kam kan scheren. Van een telefoon van €50,- kan je niet net zoveel verwachten als van een iPhone van €700,-. Van beide kan je wel vanuit gaan dat het minimaal 2 jaar meegaat, maar de iPhone mag je zelf nog een langere levensduur verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ik wijs er alleen op dat de termijn van 2 jaar nergens in de Nederlandse wet in die bewoordingen wordt genoemd. Natuurlijk mag je van een laptop, wasmachine en de meeste mobiele telefoons verwachten dat die langer meegaan dan 2 jaar (en dat is dus gunstiger dan wat Europa roept en aanbeveelt), maar dat is nog steeds niet hetzelfde als "ik heb 2 jaar garantie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Yes! Mijn iPhone is donderdag door Apple verstuurd, vrijdag aangekomen bij Borderlinx, maandag door Borderlinx verstuurd en vandaag door mij ontvangen.

Super! Alleen jammer dat Borderlinx je niet echt op de hoogte houdt. Ik had namelijk wel verwacht dat ik vrijdag of zaterdag iets van hun zou horen.

Maar ik ben tevreden. Nu tijd om te spelen

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
jelle. schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:21:
Ik wijs er alleen op dat de termijn van 2 jaar nergens in de Nederlandse wet in die bewoordingen wordt genoemd. Natuurlijk mag je van een laptop, wasmachine en de meeste mobiele telefoons verwachten dat die langer meegaan dan 2 jaar (en dat is dus gunstiger dan wat Europa roept en aanbeveelt), maar dat is nog steeds niet hetzelfde als "ik heb 2 jaar garantie".
Dat zal Apple ook nooit zeggen. Maar het is wel de reden dat zij de Apple Care niet aanbieden in Nederland voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Mail van Xando:

Beste,

Het is op dit moment nog onduidelijk of wij de iPhone vrijgag in de winkel zullen hebben. Ook is het onduidelijk of we ze simlockvrij krijgen of dat deze alleen icm een abonnement verkocht kunnen worden.

Groeten,

Xando Enchede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Dennischo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:51:
Mail van Xando:

Beste,

Het is op dit moment nog onduidelijk of wij de iPhone vrijgag in de winkel zullen hebben. Ook is het onduidelijk of we ze simlockvrij krijgen of dat deze alleen icm een abonnement verkocht kunnen worden.

Groeten,

Xando Enchede
Heb zelf bij een APR gewerkt en weet dat i.t.t. bv. de iPad, de iPhone leveringen (3GS en 4) zwaar tegen vielen. iPads ontvingen we in de 100'en, iPhones vaak tientallen (20/30 stuks). Het grootste probleem is dat de providers ook een flink aantal krijgen, iets dat bij bv. de iPad niet het geval is. Je beste kans is dus een provider voor abonnement en de Online Store voor simlock-vrij. Ik zou m'n hoop niet op een APR vestigen i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
RobbieB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:28:
[...]

Heb zelf bij een APR gewerkt en weet dat i.t.t. bv. de iPad, de iPhone leveringen (3GS en 4) zwaar tegen vielen. iPads ontvingen we in de 100'en, iPhones vaak tientallen (20/30 stuks). Het grootste probleem is dat de providers ook een flink aantal krijgen, iets dat bij bv. de iPad niet het geval is. Je beste kans is dus een provider voor abonnement en de Online Store voor simlock-vrij. Ik zou m'n hoop niet op een APR vestigen i.i.g.
Kreeg net weer een mail dat ze het vrijdag wel los verkopen vanaf 09:00... Er heen gaan of niet ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Kent iemand misschien een Zwitserse telecom provider (die gevestigd is in Basel) waar ik volgende week een simlock vrije iphone 4s kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Dennischo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:02:
[...]

Kreeg net weer een mail dat ze het vrijdag wel los verkopen vanaf 09:00... Er heen gaan of niet ? :P
Tsja, gewoon vroeg in de rij gaan staan dan en hopen dat je erbij zit. Anders alsnog online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

RobbieB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:44:
[...]

Tsja, gewoon vroeg in de rij gaan staan dan en hopen dat je erbij zit. Anders alsnog online bestellen.
Ik wilde het juist andersom aanpakken: vroeg in de rij bij een APR, en mocht ik een van de gelukkigen zijn dan annuleer ik mijn bestelling bij apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dennischo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:02:
[...]

Welke apr??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

haroldso schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Dat zal Apple ook nooit zeggen. Maar het is wel de reden dat zij de Apple Care niet aanbieden in Nederland voor de iPhone.
Ik heb in de Franse Applestore 2 iphones met AppleCare gekocht en er is mij niks verteld dat dit in NL niet zou werken. Buiten dat zie ik dat ik gedekt ben als ik inlog op de service pagina van Apple.nl ... Dus volgens mij heb ik dan gewoon recht op AppleCare in NL, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:04

alienfruit

the alien you never expected

Je zou bij mobilezone.ch kunnen kijken of de iPhone verkopen dat is zo'n mobieltjes verkoop winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
rik schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:53:
[...]

Ik wilde het juist andersom aanpakken: vroeg in de rij bij een APR, en mocht ik een van de gelukkigen zijn dan annuleer ik mijn bestelling bij apple ;)
Daar zat ik ook aan te denken. Gaat over Xando als ik het goed heb. Heb de store in Nijmegen (daar woon ik praktisch naast) ook even gemaild of ze iets binnen krijgen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Straks is je iPhone net verzonden op die dag en kan je 'm niet meer annuleren!?

Heb contact gehad met Ben, ze vragen 10 euro voor een microsim.
Dus als ik m'n 4S binnenkrijg direct proberen m'n sim te verbouwen met wat scharen/mesjes. Ik moet wel strak langs de chip snijden, heb nog zo'n grote oude chip blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-12-2024
jelle. schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:17:
[...]

Daar zat ik ook aan te denken. Gaat over Xando als ik het goed heb. Heb de store in Nijmegen (daar woon ik praktisch naast) ook even gemaild of ze iets binnen krijgen vrijdag.
Waardeloze winkel Jelle :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Cheesy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:41:

Heb contact gehad met Ben, ze vragen 10 euro voor een microsim.
Dus als ik m'n 4S binnenkrijg direct proberen m'n sim te verbouwen met wat scharen/mesjes. Ik moet wel strak langs de chip snijden, heb nog zo'n grote oude chip blijkbaar...
Ik moest ook een stuk ijzer meeknippen. Stond er eerst vreemd van te kijken maar uiteindelijk werkte het wel :)
Inmiddels heb ik een kniptang. Als je een aan jezelf geadresseerde enveloppe met postzegel, samen met je sim, in een voldoende gefrankeerde enveloppe naar me toe stuurt dan wil ik 'm wel knippen voor je.

Maar met de schaar is wel stoerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zie op de apple site dat mijn iphone 4s de status: Artikelen worden verwerkt.

Ik weet niet precies of dat de status is die er altijd stond maar is dit positief nieuws mbt de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Laatst online: 25-04 14:40
Bij Centro zijn er weer genoeg te reserveren online, net toch maar even gedaan voor morgen... Nu nog morgen vroeg vrij zien te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:12:
Ik zie op de apple site dat mijn iphone 4s de status: Artikelen worden verwerkt.

Ik weet niet precies of dat de status is die er altijd stond maar is dit positief nieuws mbt de levering?
Helaas, dat staat er al langer ;)
We hebben je bestelling ontvangen:
We hebben je bestelling ontvangen en zullen deze binnenkort verwerken! Zodra je bestelling de verwerkingsstatus heeft, kun je de gegevens van je bestelling wijzigen.

Artikelen worden verwerkt:
Je bestelling wordt nu verwerkt. Je kunt de gegevens van je bestelling online wijzigen via de status van de bestelling of door contact op te nemen met de klantenservice van Apple Online Store.

Verzending wordt voorbereid:
Je artikel(en) wordt (worden) voor verzending voorbereid. Zolang je bestelling wordt voorbereid, kunnen wij de gegevens van je bestelling niet wijzigen. Als je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je een e-mail waarin je hiervan op de hoogte wordt gebracht, en waarin de volledige gegevens van de bestelling worden vermeld.

Verzonden:
Je bestelling is verzonden! Binnen 24 uur wordt er op de bestelpagina een knop weergegeven waarmee je de bestelling kunt traceren.

Voltooid
Alleen Apple-services zijn gefactureerd. U ontvangt geen fysiek voorwerp.
@rik, bedankt voor het aanbod, maar zo lang kan ik m'n sim niet missen ;)
Riven schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:23:
Bij Centro zijn er weer genoeg te reserveren online, net toch maar even gedaan voor morgen... Nu nog morgen vroeg vrij zien te regelen :)
Ze staan nu weer allemaal op "Nicht verfügbar"

[ Voor 9% gewijzigd door Cheesy op 25-10-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Cheesy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:24:
[...]

Helaas, dat staat er al langer ;)
Jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
RobbieB schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:44:
[...]

Hoe vroeg? Geen enkel ervaring mee xD
Weet ook niet hoeveel ze krijgen a.s. Vrijdag in Enschede. Maar wil wel een gok wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Riven schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:23:
Sh*t, zit ik al 5 dagen op rij vanaf 20:00 te refreshen, is het de dag dat ik het niet doe ineens wel mogelijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Ze kwamen der kwart over 9 ongeveer pas op, zat vanaf kwart voor te refreshen. Net toen ik wou stoppen was alles ineens op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Hey, er zijn witte iPhones te reserveren op de Duitse site!

*Edit: sh*t! tijdens het reserveren waren ze toch weer op :'(

[ Voor 35% gewijzigd door echthard op 25-10-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Maar waarom zou je nu nog naar DL gaan, heb wat meer geduld en je hebt ze goedkoper in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Zucht... ^^

Omdat ik een factuur MOET hebben voor 1 nov :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Slasher schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:16:
Maar waarom zou je nu nog naar DL gaan, heb wat meer geduld en je hebt ze goedkoper in NL ;)
Omdat de Blackberry Bold het 2 dagen geleden begeven heeft en ik nooit meer zo'n geval terug wil en heel snel iets nieuws wil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Cheesy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:41:
Dan stuur ik 'm toch weer terug :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

Wordt de iPhone eigenlijk verzonden vanuit Nederland (dag na verzenden bezorgd) of moet hij helemaal uit Zuid Oost Azië komen zoals een Macbook die je op apple.nl besteld (dagen of weken later bezorgd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Anoniem: 44509 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:12:
Wordt de iPhone eigenlijk verzonden vanuit Nederland (dag na verzenden bezorgd) of moet hij helemaal uit Zuid Oost Azië komen zoals een Macbook die je op apple.nl besteld (dagen of weken later bezorgd)?
Uit Nederland uiteraard. Wat jij zegt over Mac's geldt alleen voor BTO's, de standaardmodellen zijn via distributiekanalen altijd op voorraad in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cross-post uit het levertijden topic:

Naar nieuws voor de mensen die bij Vodafone een 4S los hebben besteld op 21 okt middels "de truc"

De orders worden gecancelled

Aangezien in ik een microsim nodig had, en mijn orderbevestiging vermelde dat ik een microsim zou krijgen heb ik de klantenservice (verkoop) gebeld om te vragen of die microsim niet direct op mijn nummer geactiveerd zou kunnen worden. Want ze gaan toch geen dummy microsimkaart leveren?

Telefoniste van VF begreep in eerste instantie niet hoe het kwam dat er een microsim bijgeleverd zou worden. Ik vertelde dat ik dacht dat het zou kunnen komen door het 'wegklikken van het abonnement' bij het bestellen. Toen kon ze me vertellen dat alle orders (via de truc) worden geannuleerd vanwege een fout bij het bestelproces. Dat vertelde haar leidinggevende.

Ik werd aangeraden de bestelling opnieuw te doen. Natuurlijk niet blij mee want:
- Stuk duurdere iPhone dan besteld
- Mijn vroege bestelling (kans op eerder ontvangen) teniet.

Er kon niets aan gedaan worden, omdat de commissie nog moet besluiten wat er gaat gebeuren met deze orders. Dit vond ik vreemd, want dat cancellen staat al wel vast!

Ik kreeg de tip om een klacht te schrijven naar Vodafone SSV. Er bestaat een kans dat je financiele compensatie krijgt bij je nieuwe bestelling. Kans....

Ondertussen is de orderstatus pagina van mijn bestelling niet geüpdate. (maar dat kon kloppen omdat die pagina's niet actueel zijn, volgens VF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb nog niks gehoord =) Staat nergens in een officieel bericht =) Ik heb geen email, sms, belletje gehad =)
En anders pech, scheelt maar 4 tientjes met de Apple-store, en dat is ook niet bijster veel voor ons Nederlanders

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
CLB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:02:
Ik heb nog niks gehoord =) Staat nergens in een officieel bericht =) Ik heb geen email, sms, belletje gehad =)
En anders pech, scheelt maar 4 tientjes met de Apple-store, en dat is ook niet bijster veel voor ons Nederlanders
Nou blijkbaar wel, anders hadden niet zoveel mensen het risico genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:05:
Nou blijkbaar wel, anders hadden niet zoveel mensen het risico genomen.
Welk risico??? :? Het risico dat het misschien niet zou doorgaan?? :? Nou, als het niet doorgaat, jammer dan. Dan bestellen we hem toch gewoon bij Apple.

Overigens denk ik dat Vodafone gewoon levert, zij hbben die fout gemaakt op hun site. En de prijs is heel aannemelijk, dat zal iedere rechter beamen. Dus zullen ze hem ook voor die prijs moeten leveren! O-)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

funske schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:41:

Overigens denk ik dat Vodafone gewoon levert, zij hbben die fout gemaakt op hun site. En de prijs is heel aannemelijk, dat zal iedere rechter beamen. Dus zullen ze hem ook voor die prijs moeten leveren! O-)
Succes met afdwingen van de levering zou ik zeggen, wou je voor die paar tientjes echt naar de rechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
funske schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:41:
[...]

Welk risico??? :? Het risico dat het misschien niet zou doorgaan?? :? Nou, als het niet doorgaat, jammer dan. Dan bestellen we hem toch gewoon bij Apple.

Nou het risico om lang(er) te moeten wachten voor 35 euro, ik ga ervan uit dat iedereen zijn iPhone 4S zo snel mogelijk wil hebben - afgezien van mensen die zogenaamd graag willen wachten, maar wel de gehele dag op het forum zitten. En Vodafone leveren? Reken er maar niet teveel op.
Pagina: 1 2 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.