Iemand nog (meer) tips voor het verdedigen?
Ik heb van heel wat al geprobeerd maar elke keer krijg ik weer doelpunten tegen:
- Ik speel enkel tegen de computer
- Tot en met niveau Regular gaat het nog, maar met Professional heb ik (al) veel moeite
- Zelfs tegen de zwakste tegenstanders zoals, met alle respect, New Zealand en ik met het Nederlands elftal, krijg ik doelpunten tegen.
- Hele tijd possession game tactics geprobeerd, maar gelezen dat door de >14 defensive line ik vermoed veel steekvallen achter mijn defensie krijg.
- Tijdje Long Ball gespeeld omdat op All-out Defence na alle pre-tactics > 14 defensive line hebben. Maar dan alsnog komen ze achter mijn tegenstanders.
- Gelezen dat je de pressing beter hoger kan zetten dus met de Standard tactic zelf pressing op 14 gezet en Defensive line op 5, maar verdedigen gaat alsnog erg moeizaam.
- Verdedigers staan vóór de aanvallers van de tegenstanders, soms echt meters ervoor... Bij aanval vanaf flank vrije kop/schietkans > 99% kans op tegendoelpunt.
- Verdedigers kunnen de bal geregeld niet wegwerken, ze staan stil en kijken naar de bal, die 1 mm van hun voet staan of 1 mm boven hun hoofd gaat. Ook van de directe tegenstander weglopen doen ze geregeld.
- Ik probeer niet te snel te happen, soms hapt de speler zelf voor me terwijl ik dit heb uitgeschakeld...
- De challenge modus veel gespeeld, maar die modus waar je geen goal tegen mag kregen kan ik maar niet halen. Wel een paar keer dichtbij geweest.
Dus wat vragen:
- Gebruiken jullie man marking? Vooral met vleugel spelers die wisselen heb ik hier wel eens last van dat de marking dus niet meer klopt.
- Hoe zetten jullie je Tactics en dan vooral: Pressing, Defensive line, Compactness?
- Hoe zetten jullie je formatie, met name verdediging en verdedigende middenveld. Ik doel dan niet alleen op 4 verdedigers en 2 DMF bijvoorbeeld, maar ook of jullie ze dicht bij elkaar hebben gezet of juist ver van elkaar. Screenshot zou uiteraard het beste hiervoor zijn.
[
Voor 22% gewijzigd door
Regeneration op 17-01-2012 20:27
]