Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
JohnBQ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:05:
Het valt me trouwens op dat ik hier nog niemand heb gehoord over het commentaar in het spel, ik mis die 'It's still rising!' e.d. wel behoorlijk :o
Ik heb het geluid sowieso helemaal uit staan. Ik vind dat wel jammer maar op een gegeven moment irriteert mij een commentaar stem met herhalende vaak niet-nozele opmerkingen. En alleen geluid....dat had ik leuk gevonden maar ik zit 3/4 van de wedstrijd vaak naar striemende fluitconcerten te luisteren.....
Hoop dat het gelui beter wordt in de volgende versie hoewel het gelukkig voor mij maar bijzaak blijft.

Postius....wie zeg dat ik nu wel alles win? Ook voor jou de beste wensen hoor....

[ Voor 91% gewijzigd door Harribo op 30-12-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Heeft iemand hier toevallig nog tips voor hoe je spelers als Drogba en Suarez tot hun recht kunt laten komen, en dan met name op afstand? Ik heb ze beide in mijn team en ik krijg ze ook vaak mooi vrij vlak voor de 16. Van zo'n afstand zouden ze toch knetterhard moeten kunnen schieten en raak ook, terwijl er bij mij meestal van die laffe balletjes uit komen die allesbehalve gevaarlijk zijn.

Nu speel ik met een maffe (4-2-4) formatie, juist door dat gebrekkige afmaken. Dat werkt op zich wel heel lekker mede door Douglas en Hummels in mijn verdediging, daar komt niet veel langs. Ik zie dan ook vaak situaties waar de tegenstander nauwelijks aan bod komt en ik de ene kans na de andere krijg maar dat ze nauwelijks benut worden. Denk aan 15(10) schoten met een score van 3-0 ofzo. Dat moet gewoon effectiever 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Suarez weet ik alleen van dat ik die ook een tijdje in mijn team heb gehad, tot grote onvrede van mij. Hij scoorde praktisch niets en assists waren er ook weinig. Hij loopt wel veel maar ja...misschien gebruikte ik hem niet goed....maar hij viel mij tegen in elk geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 30-12-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hahahaha ik doe 3 wedstrijden MLO
1e wedstrijd: 3-1 verloren, 2 goals via mijn keeper
2e wedstrijd: 1-0 verloren, via een verdediger rolt hij toevallig de goal in
3e wedstrijd: 1-0 verloren, via een verdediger rolt hij weer toevallig de goal in

Ik heb 7x het aluminium geraakt en de keeper van de tegenstander maakt wereldreddingen.
Ok, maakt niet uit, soms is het ook de andere kant op, maar wat heeft dit nog met kunde en voetbal te maken?
4 van de 5 goals ontstaan uit toevalligheden....

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 31-12-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Harribo schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:03:
3e wedstrijd: 1-0 verloren, via een verdediger rolt hij weer toevallig de goal in

Ik heb 7x het aluminium geraakt en de keeper van de tegenstander maakt wereldreddingen.
Ok, maakt niet uit, soms is het ook de andere kant op, maar wat heeft dit nog met kunde en voetbal te maken?
Tip, speel het niet, ik doe al een paar weken geen MLO meer en het gamen is ineens een stuk minder stressvol en veel leuker :)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:03:

Nice :P

Ik had gister in de Finale van de Europa League een nieuw hoogtepuntje, bij gelijkstand ramde ik hem tegen de rechterpaal om vervolgens via de linkerpaal weer richting veld in de handen van de keeper te gaan.

Finale uiteindelijk in de verlenging verloren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb trouwens al een kleine remedie tegen die online vertragingen met MLO. Ik zet mijn pass niveau gewoon op 4, het hoogste. Daarmee ben ik (bijna) niet meer afhankelijk van een vertraagde verbinding want ik hoef niet meer zo'n rekening te houden met het feit dat ik geen pass meer kan doseren; cpu doet dat nu voor mij. Komen nu veel meer passes aan, scheelt gestuntel.

Oh ja en zet je team op snelheid. Daar draait het toch om en het reactievermogen van elke speler gaat dan ook aanzienlijk omhoog. Gervinho heeft nu een dribbelsnelheid van 93 :)

Tja offline vind ik het té scripted als je niveau pro of hoger speelt. Dat is online ook al deels het geval maar niet zo erg heb ik het idee als offline op pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:06:
Heb trouwens al een kleine remedie tegen die online vertragingen met MLO. Ik zet mijn pass niveau gewoon op 4, het hoogste. Daarmee ben ik (bijna) niet meer afhankelijk van een vertraagde verbinding want ik hoef niet meer zo'n rekening te houden met het feit dat ik geen pass meer kan doseren; cpu doet dat nu voor mij. Komen nu veel meer passes aan, scheelt gestuntel.

Oh ja en zet je team op snelheid. Daar draait het toch om en het reactievermogen van elke speler gaat dan ook aanzienlijk omhoog. Gervinho heeft nu een dribbelsnelheid van 93 :)

Tja offline vind ik het té scripted als je niveau pro of hoger speelt. Dat is online ook al deels het geval maar niet zo erg heb ik het idee als offline op pro.
Nogmaals, voor offline gameplay raad ik echt Jenkey's gameplay tool aan (http://jenkey1002.blogspot.com/p/gameplay-tool-13.html), hiermee kun je het cheatscript ook daadwerkelijk uitschakelen (het zit er daadwerkelijk in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik win zonder die patch op pro wel vrijwel alle wedstrijden. Binnenkort maar eens overschakelen op top player.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:13:
Ik win zonder die patch op pro wel vrijwel alle wedstrijden. Binnenkort maar eens overschakelen op top player.
Doe je goed! Krijg je afstandsschoten ook fatsoenlijk voor elkaar?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
mattttt schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:11:
[...]

Nogmaals, voor offline gameplay raad ik echt Jenkey's gameplay tool aan (http://jenkey1002.blogspot.com/p/gameplay-tool-13.html), hiermee kun je het cheatscript ook daadwerkelijk uitschakelen (het zit er daadwerkelijk in).
Bedankt voor de tip, ik ga dat uit proberen. Heb ook meteen een nieuw introfilmpje van die website geplukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

JohnBQ schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:08:
[...]

Doe je goed! Krijg je afstandsschoten ook fatsoenlijk voor elkaar?? :o
Op zich wel, maar ik ben niet zo van de afstandsschoten dus ik probeer het niet heel veel. Maar bijv. een bal die wordt weggekopt door de verdediging bij een corner en die dan bij een middenvelder belandt gaat er zo af en toe wel in als hij de ruimte heeft. Of ik geef een through passje naar een andere middenvelder die net aan komt lopen en die kan 'm dan ook een flinke poeier geven (sowieso heb ik het idee dat men vanuit een through pass altijd veel beter op doel kan schieten dan nadat ze de bal hebben aangenomen)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08-2023
Hebben jullie dit wel is meegemaakt?
Meters buitenspel in een online match...
Goal telde gewoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb weleens gescoord vanuit een situatie waarin ik ook overduidelijk buitenspel stond (maar niet zover als jij nu) maar waarbij ook niet gefloten werd. Het leek me toen bewust (als in, de scheids kan ook fouten maken). Hier gaat het specifiek om een snel genomen vrije trap, het kan zijn dat dat een bug is omdat er dan wellicht niet gecontroleerd wordt op buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:55
Heeft iemand van jullie wel eens in BAL mode gehad dat hij de sterren van de hemel speelt maar toch steeds gewisseld wordt? Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik heb aangegeven een AMF te willen zijn bij het aanmaken van m'n speler. Ik ben op het moment de beste speler van de wereld (niet in punten, maar wel de prijs). Favoriete speler van de trainer op de posities LH, RH en TA maar mag in de tweede helft invallen en wordt weer gewisseld na 60 minuten. Behoorlijk irritant, helemaal als je vervolgens Man of the match wordt in die 15 min. In PES 2011 kon ik me trainen voor bepaalde posities, maar dat zit er nu niet meer in. Weet iemand hoe dat nu wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
.oisyn schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:13:
Nooit van die wedstrijden dat je spelers over het veld lijken te sjokken alsof ze een kilo lood in hun sokken hebben? Dit is ook bij spelers met oranje en rode pijltjes.

Het viel me ook op dat als ik hem van pro op regular zet, de tegenstander minder goed is, maar mijn spelers ook nog langzamer leken te sjokken. Alsof ik in een moeras speelde.

Het feit dat ik op regular met moeite 3-2 van Liverpool win, terwijl ik van Manchester United, Arsenal en Manchester City op pro zonder al te veel moeite 2-0 of 3-1 win, blijft een beetje vreemd.

Nog vreemder is dat ik dan vervolgens tegen Valencia speel en het idee heb dat zij allemaal lood in hun sokken hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Framoes op 03-01-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Framoes schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:32:
[...]

Nooit van die wedstrijden dat je spelers over het veld lijken te sjokken alsof ze een kilo lood in hun sokken hebben? Dit is ook bij spelers met oranje en rode pijltjes.
Jawel, maar die win ik alsnog door gewoon goed te combineren :). Maar ik moet er wel bijzeggen dat Pato en Abate echt onvermoeibaar zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
.oisyn schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:45:
[...]

Jawel, maar die win ik alsnog door gewoon goed te combineren :). Maar ik moet er wel bijzeggen dat Pato en Abate echt onvermoeibaar zijn.
Pato en Abate, die heb ik dan weer niet. Met Giroud, Dyer en Shimizu kom je toch een stuk minder ver (helemaal qua conditie). Overigens gaat dat combineren goed, maar soms lijkt er een kleine vertraging te zitten in het geven van een pass, waardoor deze wordt onderschept. Het scoren gaat dan ook niet heel lekker.

Misschien gewoon oneindig rond blijven spelen en hopen op een opening.

Hoe verdedig jij trouwens? Het lukt mij maar moeilijk om iemand van de bal te zetten, terwijl de tegenstander zich soms er gewoon tussen drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik speel AC Milan met de originele spelers. Zit in het derde jaar, heb wel wat transfers maar de meeste goeie zitten er nog in (Ibrahimovic, Pato, Abate, Thiago Silva (wordt meestal footballer of the year), Boateng, Seedorf en Van Bommel). Ik heb geen zin om helemaal van rock bottom te beginnen met een stel prutsers, dan moet ik er echt heel veel uren in gaan steken voor ik een fatsoenlijk team heb dat op wereldniveau mee kan komen.

Shimizu heb ik overigens ook :). Niet zo heel goed vergeleken met de rest, maar stel ik af en toe op bij minder belangrijke wedstrijden en als de rest moe is. Lekker snel en alert, maar afmaken kan ie niet.

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 04-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
.oisyn schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:39:
Ik speel AC Milan met de originele spelers. Zit in het derde jaar, heb wel wat transfers maar de meeste goeie zitten er nog in (Ibrahimovic, Pato, Abate, Thiago Silva (wordt meestal footballer of the year), Boateng, Seedorf en Van Bommel). Ik heb geen zin om helemaal van rock bottom te beginnen met een stel prutsers, dan moet ik er echt heel veel uren in gaan steken voor ik een fatsoenlijk team heb dat op wereldniveau mee kan komen.

Shimizu heb ik overigens ook :). Niet zo heel goed vergeleken met de rest, maar stel ik af en toe op bij minder belangrijke wedstrijden en als de rest moe is. Lekker snel en alert, maar afmaken kan ie niet.
Ik speel met Swansea, omdat ik het wel waardeer hoe goed ze meedraaien in de PL en vind Vorm een geniale keeper (zwaar underrated in PES, zoals wel meer Nederlandse spelers). Shimizu is bij mij de basisspeler voor RMF in een 4-2-3-1 opstelling.
Hij begint aardig en groeit binnen 3 seizoenen uit tot 90-100 overall, maar z'n shot power is zo beroerd dat ik 'm zelfs geen vrije trappen laat nemen. Z'n voorzetten zijn overigens wel geweldig.

Verder heb ik nog 1 of 2 basisspelers staan en veel spelers 80-90, maar weinig echte toppers van nu. Ook een aantal 'gereïncarneerde' spelers, die op hun 16e al een overall rating van 80+ hebben (verschilt per keer wie het zijn, maar als je bij de tweede winterstop zoekt op 15-20 en overall rating 75-100, vind je ze). Inzaghi komt daar soms ook tussen te staan en dat is echt een killer (fox in the box en goal poacher) en kan altijd en overal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Inzaghi ga ik niet jong terugvinden, die speelt met zijn 38 jaar namelijk nog in mijn team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
.oisyn schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:44:
Inzaghi ga ik niet jong terugvinden, die speelt met zijn 38 jaar namelijk nog in mijn team :P
Wacht maar tot hij met pensioen gaat, dan kom hij terug en is hij met een beetje geluk rond de 79 (en binnen een jaar 85).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Fuck zeg, net een rare bug. Ik dacht, laat ik eens een wedstrijd opnemen om hier uiteindelijk te posten, het was de CL finale tussen AC Milan (ik dus) en Barca. Ik won uiteindelijk met 1-0, maar na het affluiten bleef de camera gefocust op de scheids. Die liep uiteindelijk weer terug naar de kleedkamer, en al die tijd bleef ie gefocust op de scheids. Op het eind zag je 'm steeds in een verder zwart scherm rondijsberen. Ik kon ook niet op start drukken ofzo, dus ik moest PES killen. Nu telt de einduitslag dus ook niet :(. Maar ik heb 'm iig wel "op tape" ;)

Ik ga 'm straks uploaden, ik ga 'm nu eerst opnieuw spelen :)

.edit: En dat werd dus 2-1 \o/. Ben nu aan het compressen.

.edit2: YouTube: PES 2012 Master league CL final: AC Milan vs FC Barcalona (is momenteel nog aan het processen)

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 09-01-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Waarom moet ik in godsnaam met MLO de hele tijd tegen Turken en Grieken spelen?
Zij hebben vaak enorm veel controle en ik niet omdat die verbindingen op de een of andere manier zuigen.

Waar zijn de Duitsers, Fransen, Belgen en Engelsen? Spelen die FIFA dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Mooie analyse van PES2012 met positieve en negatieve punten, waaronder een stukje over de AI :P
http://winningelevenblog.com/blog/new-years-evolutions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Framoes schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:08:
Mooie analyse van PES2012 met positieve en negatieve punten, waaronder een stukje over de AI :P
http://winningelevenblog.com/blog/new-years-evolutions/
Niet echt positief, lijkt wel een FIFA hoek daar.
PES 2012 heeft ook wel zijn mankementen maar de spanning en het het plezier, daar is toch helemaal niets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Harribo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 07:47:
[...]

Niet echt positief, lijkt wel een FIFA hoek daar.
PES 2012 heeft ook wel zijn mankementen maar de spanning en het het plezier, daar is toch helemaal niets mis mee?
Ik vond het wel meevallen. Ze benoemen wat punten die ik herken, maar zeggen uiteindelijk wel dat ze deze punten tegenkomen doordat ze het spel zo veel spelen, omdat ze het zo'n leuk spel vinden. Zelfs de AI wordt deels goedgepraat door te stellen dat FIFA geen scripting gebruikt, maar wel de AI zo heeft geprogrammeerd dat dat het hele spel beïnvloed.
For as much as a lot of the above reads as a complete deconstruction of PES2012, it is important to offer some perspective here. The simple fact is many within the community – this includes some very outspoken folks in our own community as well as others – have racked up hundreds of games each on PES2012, this WENB contributor can be included. Playing any football game hundreds of times would suggest it is doing something right to keep us coming back for more. It should also be said that this does not mean those players are blind to the fact the game has its flaws and plenty of them in actual fact. Some of the best (and in some cases most scathing) feedback comes from these players and while we can’t speak for others, putting in that much time with a game surely isn’t down to blind loyalty, a desire to punish one’s self or stubbornly refusing to ”move with the times” . Maybe it is just a balanced approach to what the game does (and doesn’t) offer.
Ik ging een beetje van de conclusie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik PES2012 eigenlijk niet meer heb aangeraakt de laatste tijd. Ben weer vol op bezig met de offline Master League in PES2011, welke ondanks z'n beperkingen voor mij toch leuker is wanneer het master league aangaat. Met MLO in PES2012 hebben ze wat mij betreft volledig de plank misgeslagen met die nieuwe features, en ga ik ook niet meer spelen. Enige waarvoor ik 2012 nog aanraak is de normale mode en BAL.

Ik ga PES2013 in ieder geval niet meer blind kopen, ik download hem eerst wel aangezien de videos en de demo's van PES2012 niet echt meer in de buurt van het eindresultaat kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Volgens mij werd hier laatst zo'n gameplay patch gepost toch (jenky ofso?)

Nu ben ik bezig met het standaard ML-team (offlinne) en ik speel op superstar. Heb nu een handjevol wedstrijden gespeeld en het gaat de hele tijd gelijk op totdat de cpu weer een vrije trap krijgt die in de kruising wordt gekegeld, erg realischtisch voor een 2e bundesliga club.. Dit is nu in drie van de vier wedstrijden gebeurd en bij de andere goals wordt er opeens gecombineerd als Barcelona en raken je verdeidgers alles behalve de man en bal.... Nu begrijp ik dat ik superstar erg moeilijk is en ik zo mogelijk het slechtste team heb, maar steeds verliezen door die wondervrijetrappen is niet zo heel erg tof:P

Lost die patch dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Deruxian schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:40:
Volgens mij werd hier laatst zo'n gameplay patch gepost toch (jenky ofso?)

Nu ben ik bezig met het standaard ML-team (offlinne) en ik speel op superstar. Heb nu een handjevol wedstrijden gespeeld en het gaat de hele tijd gelijk op totdat de cpu weer een vrije trap krijgt die in de kruising wordt gekegeld, erg realischtisch voor een 2e bundesliga club.. Dit is nu in drie van de vier wedstrijden gebeurd en bij de andere goals wordt er opeens gecombineerd als Barcelona en raken je verdeidgers alles behalve de man en bal.... Nu begrijp ik dat ik superstar erg moeilijk is en ik zo mogelijk het slechtste team heb, maar steeds verliezen door die wondervrijetrappen is niet zo heel erg tof:P

Lost die patch dat op?
Die patch had ik aangeraden. Wat betreft vrije trappen, dat weet ik niet, heb er nooit echt op gelet eerlijk gezegd. Wat die patch wel doet is godmode uitschakelen wanneer die normaliter wordt ingeschakeld (van die momenten dat je gewoon niet mag winnen van de cpu) en de cpu anders laten spelen dan het onmenselijke druk laten zetten en lange ballen naar voren spelen wat deze normaal gesproken doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

mattttt schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:45:
[...]

Die patch had ik aangeraden. Wat betreft vrije trappen, dat weet ik niet, heb er nooit echt op gelet eerlijk gezegd. Wat die patch wel doet is godmode uitschakelen wanneer die normaliter wordt ingeschakeld (van die momenten dat je gewoon niet mag winnen van de cpu) en de cpu anders laten spelen dan het onmenselijke druk laten zetten en lange ballen naar voren spelen wat deze normaal gesproken doet.
Oke, dus wel echt een aanrader?
Weet je toevallig of hij ook compatibel is met de PESedit patch 2.5/2.6?

edit; een wedstrijd barca real op superstar is nog wel te compenseren ondanks die ploteselinge wonderdoelpunten, maar wanneer er maar een beetje klasseverschil in zit wordt het toch heel lastig.

[ Voor 13% gewijzigd door Deruxian op 10-01-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ben die Jenkey's gameplay patch ook gaan gebruiken. En hij werkt inderdaad met PESEdit patch. Ik had alleen problemen met de stadium server die er bij zit, maar die heb ik uitgeschakeld. Ik moet zeggen dat ik de gameplay door deze patch wel realistischer vind geworden, ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben sinds kort overgestapt van professional naar top player, en er is echt amper een doorkomen aan, de verdediging is altijd rock solid. En die keren dat je er doorheen komt en een goed schot kan lossen dan eindigen ze altijd op de paal of op de lat - het gaat echt nergens over. En elke verdedigende fout die je zelf maakt wordt keihard afgestraft. Ik ga die patch ook maar eens proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 10-01-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Paal en lat heb ik op professional al als mijn win streak te lang duurt. Speel ik tegen Norwich en wordt het 0-0, omdat ik 18(12) kansen heb, maar de bal gewoon weigert mee te werken aan een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Met die patch is het wel een stuk beter ja. Heb nu een een stuk of 8 wedstrijden op top player gespeeld en het gaat echt veel lekkerder. Wellicht dat ik meteen doorschakel naar superstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Die patch loopt soms vast bij mij, heel jammer. Ik merk echt dat de AI cheat is uitgeschakeld: het speelt weer gewoon zoals het hoort, eerlijker, minder frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Speelde gister weer een potje met die patch van jenkey, de gameplay is echt verbeterd gelukkig. Alleen kreeg ik twee vrije trappen tegen. Eén belande op de paal en de ander vloog in de kruising en dat tegen een team wat niet boven de 65 uitkwam... Was mijn vijfde wedstrijd inmiddels en in 4 wedstrijden kreeg ik een perfecte vrije trap tegen, dus helaas doet de patch hier niks aan volgens mij. Echter heb ik nog wel 1 wedstrijd gespeeld met de patch dus misschien iets te voorbarig:P

En bestaat er ook een overzicht voor hoeveel spelers verkocht-gekocht zijn=

[ Voor 7% gewijzigd door Deruxian op 11-01-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik speel Master League OFFLINE op de PS3, en ben nu begonnen aan het vierde seizoen.
Het valt mij op dat er weining transfers zijn, terwijl transfer rate op 'high' staat in de settings.
Heb een aantal spelers al een half jaar op de transfer lijst staan, maar er word maar niet op geboden.
Ook kan ik moeilijk andere spelers halen, terwijl ik momenteel 5e sta op de club ranglijst! Je zou zeggen dat je spelers die in een veel minder team zitten toch zou moeten kunnen overhalen om te komen ook al zijn ze 'basisspeler' in hun huidig team.

Aan het eind van het vorig seizoen, in het transferwindow, heb ik 0 aanbiedingen gehad voor mijn spelers.
Ben nog in de 1e week, dus er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren voor de competitie weer start gaat.
In eerdere versies van PES was er voorzover ik me herinner altijd meer actie op de tranfermarkt.
Wat is jullie ervaring?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eens. Ik sta met AC Milan continu op de eerste plek in alle competities, maar dat maakt geen drol uit, ik kan maar nauwelijks goeie spelers binnenharken. Biedingen krijg ik ook maar zelden, al moet ik er wel bijzeggen dat de meeste van mijn spelers al relatief oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Spelers verkopen is echt idioot moeilijk, tenzij je ze niet kwijt wil. Ik heb een speler uit eigen jeugd die overall 78 is en die heb ik nu al 2 seizoenen achter elkaar moeten verhuren, omdat er zoveel clubs hem over willen nemen dat hij telkens over de zeik raakt dat ik daar niet meer akkoord ga.

Verder heb ik een aantal spelers wel op de transfer list staan en daar staat ook vaak dat er clubs met ze in contact zijn, maar uiteindelijk komt daar zelden iets uit. Als mijn selectie te groot wordt, geef ik ongewilde spelers meestal maar gewoon vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tis nu helemaal feest in MLO! Ik probeer mee te doen met een competitie maar deze dag word ik 1 op de 2 wedstrijden gewoon gequit. Het loopt nu echt de spuigaten uit...echt niet meer normaal...
Daarom heb ik dus 50% quit rate en daarmee kan ik dus niet meer meedoen met een competitie.

Leuk een avondje MLO...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
.oisyn schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:34:
Eens. Ik sta met AC Milan continu op de eerste plek in alle competities, maar dat maakt geen drol uit, ik kan maar nauwelijks goeie spelers binnenharken. Biedingen krijg ik ook maar zelden, al moet ik er wel bijzeggen dat de meeste van mijn spelers al relatief oud zijn.
In dat opzicht ben ik wel blij met de ML van 2011, had AC Milan naar de Serie B gezet om zo vanaf 0 te mogen beginnen (al had ik wel meteen CL en een flinke zak met geld :'), want AC Milan), eerste aankoop was Bendtner die na een half seizoen al meteen voor 25 miljoen de deur uit kon. De grootste afknapper voor mij met ML in 2012 is toch echt wel dat gezeur met die spelers achteraf. Die dingen van de eigenaar van de club vind ik wel leuk, maar elke keer van iedereen die niet in de basis 11 staat dat gezeik te moeten aanhoren dat ze niet genoeg speeltijd krijgen is bij mij de oorzaak dat ik er niet meer mee aan de gang ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh dat gezever negeer ik gewoon. 't Maakt ook geen drol uit, zolang je competities blijft winnen zijn ze toch wel tevreden. De enigen die niet volledig positief zijn zijn de spelers die onlangs zijn aangekocht.

"Why are you not picking me?" Ja, omdat je pijltje paars is, droplul.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 14-01-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48
de laatste 3 online wedstrijden kreeg ik de melding dat mijn ethernetkabel niet meer is aangesloten en zo de wedstrijd dus beeindigt.

Ik krijg hier wel strafpunten voor, nog iemand die hier last van heeft ? speel op de PS3.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:18:
de laatste 3 online wedstrijden kreeg ik de melding dat mijn ethernetkabel niet meer is aangesloten en zo de wedstrijd dus beeindigt.

Ik krijg hier wel strafpunten voor, nog iemand die hier last van heeft ? speel op de PS3.
Heb je toevallig ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zijn er hier nog behendige pes-kit makers die zin hebben om een laatste hand te leggen aan een patch?

Heb weer eens een poging gewaagd tot het maken van een Jupiler League voor in de D2, alle spelers (met een beetje aangepaste FM stats) + teams zitten er in, echter wat kits betreft ben ik niet echt de beste persoon.

Als dat laatste weggewerkt kan worden en ik uit kan vinden hoe ik alles kan exporteren (combinatie pesedit patch + een enkele aanpassing in de option file), ga ik hem uiteraard releasen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4oVKI.png
(FC Zwolle kit klopt voor geen meter, die van GAE is een oude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:58:
Oh dat gezever negeer ik gewoon. 't Maakt ook geen drol uit, zolang je competities blijft winnen zijn ze toch wel tevreden. De enigen die niet volledig positief zijn zijn de spelers die onlangs zijn aangekocht.

"Why are you not picking me?" Ja, omdat je pijltje paars is, droplul.
Lol, aan dat laatste blijf ik me ook maar aan ergeren :o

*eens zorgen dat ik mijn xbox terugkrijg, dan kan ik ook weer verder*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog (meer) tips voor het verdedigen?

Ik heb van heel wat al geprobeerd maar elke keer krijg ik weer doelpunten tegen:
- Ik speel enkel tegen de computer
- Tot en met niveau Regular gaat het nog, maar met Professional heb ik (al) veel moeite
- Zelfs tegen de zwakste tegenstanders zoals, met alle respect, New Zealand en ik met het Nederlands elftal, krijg ik doelpunten tegen.
- Hele tijd possession game tactics geprobeerd, maar gelezen dat door de >14 defensive line ik vermoed veel steekvallen achter mijn defensie krijg.
- Tijdje Long Ball gespeeld omdat op All-out Defence na alle pre-tactics > 14 defensive line hebben. Maar dan alsnog komen ze achter mijn tegenstanders.
- Gelezen dat je de pressing beter hoger kan zetten dus met de Standard tactic zelf pressing op 14 gezet en Defensive line op 5, maar verdedigen gaat alsnog erg moeizaam.
- Verdedigers staan vóór de aanvallers van de tegenstanders, soms echt meters ervoor... Bij aanval vanaf flank vrije kop/schietkans > 99% kans op tegendoelpunt.
- Verdedigers kunnen de bal geregeld niet wegwerken, ze staan stil en kijken naar de bal, die 1 mm van hun voet staan of 1 mm boven hun hoofd gaat. Ook van de directe tegenstander weglopen doen ze geregeld.
- Ik probeer niet te snel te happen, soms hapt de speler zelf voor me terwijl ik dit heb uitgeschakeld...
- De challenge modus veel gespeeld, maar die modus waar je geen goal tegen mag kregen kan ik maar niet halen. Wel een paar keer dichtbij geweest.

Dus wat vragen:
- Gebruiken jullie man marking? Vooral met vleugel spelers die wisselen heb ik hier wel eens last van dat de marking dus niet meer klopt.
- Hoe zetten jullie je Tactics en dan vooral: Pressing, Defensive line, Compactness?
- Hoe zetten jullie je formatie, met name verdediging en verdedigende middenveld. Ik doel dan niet alleen op 4 verdedigers en 2 DMF bijvoorbeeld, maar ook of jullie ze dicht bij elkaar hebben gezet of juist ver van elkaar. Screenshot zou uiteraard het beste hiervoor zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Regeneration op 17-01-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Al die punten boeien imho niet zo heel veel. Waar het wat mij betreft vooral op neerkomt is dat je ten alle tijden een verdediger achter de aanvallers hebt. Oftewel, niet een verdediger selecteren om de bal te onderscheppen, want als dat fout gaat ben je de lul, maar juist mee naar achteren lopen, voor de aanval uit. Laat de AI het afpakken maar voor z'n rekening nemen mbv COM pressure (X op de 360 controller). Bij een mogelijke cross, zorg dat je een verdediger in het strafschopgebied hebt geselecteerd (selecteer met rechterstick ipv LB) en dek aanvallers ermee af ipv dat je met een links of rechtsback de bal probeert af te pakken.

En probeer te leren goed te sliden om de aanvallers in de weg te liggen - je hoeft niet eens balbezit te krijgen, maar een tikje tegen de bal of gewoon puur het feit dat ze even vertraagd zijn kan een wereld van verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:42:
Al die punten boeien imho niet zo heel veel.
Ik heb inderdaad het idee dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. :P
Waar het wat mij betreft vooral op neerkomt is dat je ten alle tijden een verdediger achter de aanvallers hebt. Oftewel, niet een verdediger selecteren om de bal te onderscheppen, want als dat fout gaat ben je de lul, maar juist mee naar achteren lopen, voor de aanval uit. Laat de AI het afpakken maar voor z'n rekening nemen mbv COM pressure (X op de 360 controller). Bij een mogelijke cross, zorg dat je een verdediger in het strafschopgebied hebt geselecteerd (selecteer met rechterstick ipv LB) en dek aanvallers ermee af ipv dat je met een links of rechtsback de bal probeert af te pakken.
Met de rechterstick iemand selecteren gaat me nog niet zo makkelijk af maar ik zal hier nu wel meer op oefenen.
En probeer te leren goed te sliden om de aanvallers in de weg te liggen - je hoeft niet eens balbezit te krijgen, maar een tikje tegen de bal of gewoon puur het feit dat ze even vertraagd zijn kan een wereld van verschil maken.
Bedankt voor je tipps, hier kan ik wat mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Waar het wat mij betreft vooral op neerkomt is dat je ten alle tijden een verdediger achter de aanvallers hebt. Oftewel, niet een verdediger selecteren om de bal te onderscheppen, want als dat fout gaat ben je de lul, maar juist mee naar achteren lopen, voor de aanval uit. Laat de AI het afpakken maar voor z'n rekening nemen mbv COM pressure (X op de 360 controller). Bij een mogelijke cross, zorg dat je een verdediger in het strafschopgebied hebt geselecteerd (selecteer met rechterstick ipv LB) en dek aanvallers ermee af ipv dat je met een links of rechtsback de bal probeert af te pakken.
Inderdaad! Zo doe ik het ook!
En nog een tip: niet meteen happen, laat eerst een speler zich een beetje vastlopen tussen een paar man en dan pas de COM knop gebruiken. Ook online.

Ik ben trouwens Coach Mode MLO aan het doen. Om de dood simpele reden dat ik dan mee kan doen aan toernooien. Doe ik dat niet, dan word ik om de haverklap gequit en heb ik een te lage match percentage.
Vandaag 6 potjes gedaan, 4x werd ik gequit. Staat opeens mijn teller op 50% :S

Er lopen zelf mafkezen bij die bijna 700 punten hebben en 0% match percentage, dus echt élke pot quiten en dan op de een of andere manier ook nog de punten en het geld krijgen. Best ziek ben je dan.
Ik vermoed dat Konami dat wel in PES 2013 beter zal aanpakken. Ik zou zoiets doen van: heb 20% match rate? Helft van het geld en 20% punten (als je wint). Word er in elk geval al eerlijker van.
Een hoop mensen vinden de quiters irritant maar ik heb er in de loop der tijd flink over nagedacht en het is écht een moeilijke kwestie om zo maar even op te lossen. Het spel moet leuk blijven en de goeden moeten niet lijden onder de slechten etc..

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 17-01-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Al die punten boeien imho niet zo heel veel. Waar het wat mij betreft vooral op neerkomt is dat je ten alle tijden een verdediger achter de aanvallers hebt. Oftewel, niet een verdediger selecteren om de bal te onderscheppen, want als dat fout gaat ben je de lul, maar juist mee naar achteren lopen, voor de aanval uit. Laat de AI het afpakken maar voor z'n rekening nemen mbv COM pressure (X op de 360 controller). Bij een mogelijke cross, zorg dat je een verdediger in het strafschopgebied hebt geselecteerd (selecteer met rechterstick ipv LB) en dek aanvallers ermee af ipv dat je met een links of rechtsback de bal probeert af te pakken.

Sterker nog, vanaf professional moet je alleen maar sliden vanaf een afstand om te storen. Vaak als je echt voor de bal gaat, zet de tegenstander zijn voet voor de bal op het moment dat jij de sliding inzet, waardoor je zijn enkels raakt en altijd geel krijgt. Ik heb echt een berg replays bekeken en heb het idee dat het is ingeprogrammeerd dat een AI tegenstander om jou heen wil en dus net draait of zijn enkel/voet voor de bal zet als jij een sliding inzet.

En een lage defensive line werkt niet altijd. Als je spelers dit soort fratsen uithalen (sta 2-1 voor, dat zal het zijn): YouTube: 20120118_000025.mp4
Eerst vangt de back deze makkelijk te doorziene pass niet op en vervolgens lopen twee verdedigers 'm voorbij en staan vervolgens 1,5 seconde op hun verkeerde been een beetje toe te kijken.

Als de tegenstander zulke fouten zou maken, won ik elke wedstrijd met 8-1.

[ Voor 14% gewijzigd door Framoes op 18-01-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Harribo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:16:
En nog een tip: niet meteen happen, laat eerst een speler zich een beetje vastlopen tussen een paar man en dan pas de COM knop gebruiken. Ook online.
Ook een goed punt inderdaad, zorg dat je aanvallers insluit. Met com pressure komt de dichtstbijzijnde teammaat naar de aanvaller met de bal, en zorg dan dat je zelf de andere flank afdekt en sluit zo het gat. Eventueel op het laatste moment nog een sliding erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:27:
Ik ben sinds kort overgestapt van professional naar top player, en er is echt amper een doorkomen aan, de verdediging is altijd rock solid. En die keren dat je er doorheen komt en een goed schot kan lossen dan eindigen ze altijd op de paal of op de lat - het gaat echt nergens over. En elke verdedigende fout die je zelf maakt wordt keihard afgestraft. Ik ga die patch ook maar eens proberen.
Is er ook een gameplay patch voor de PS3? Want die Jenkey's gameplay is volgens mij alleen voor de PC.

Ik dacht trouwens dat ik de enige was die zich kapot ergerde aan die onmogelijke goals van de CPU. Maar als ik dit hier zo lees dan komt mij dit alles heel bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Speelde nu MLO tegen een gast die kwam snel 2-0 achter en ging de hele wedstrijd laggen. Een half uur lang. Alleen als ik aan de bal was. En maar schelden. Tjonge jonge wat een zielige lui heb je in MLO. Uiteindelijk werd mij geduld beloond met punten en geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar het wat mij betreft vooral op neerkomt is dat je ten alle tijden een verdediger achter de aanvallers hebt.
Ik heb nog maar een paar potjes gespeeld, maar ik merk nu al dat dit zoveel beter verdedigd. Bedankt.

Maar nu ik meer op de aanval kan letten merk ik op waarom ik zo moeizaam tot scoren kom: ik schiet heel veel door het midden. Het schieten is echt vreemd en als ik zo lees ben ik niet de enige. Schoten gaan naar mijn gevoel 75% door het midden, 20% het tegenovergestelde van wat ik aangeef en 5% waar ik aangeef. 8)7 Moet ik mijn analoge stick nog meer naar een kant op laten wijzen? Iemand hier nog tips voor het schieten?

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 19-01-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Schieten, daar heb je maar 10% controle over lijkt het wel. Heel raar. Ook met de RT ingedrukt wordt het niet veel beter. Doe ik stick schuin naar onder, schiet hij rechtdoor etc..
Ik snap best dat het niet te makkelijk mag zijn, maar nu is het wel erg raden waar die bal terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt. Spelers met een 1 on 1 finish (zoals Messi, Ibrahimovic, etc) kunnen 'm zo langs de keeper schieten als ze de tijd en de ruimte hebben, hoef je niet eens moeite voor te doen. Gewoon rennen loslaten, wat stapjes laten doen, en X tappen. Wat ik meestal met andere spelers doe is gewoon wat trucjes, meestal een feint shot vlak voor de keeper (X -> A). Die duikt dan, en vervolgens kun je 'm eroverheen lobben (LB+X) of chippen (X -> RB). Of dan gewoon een stapje opzij en 'm gewoon erin knallen. Gelobde schoten werken sowieso wel aardig merk ik, vooral als de keeper wat verder uit z'n goal is. Met controlled shots (X -> RT) kun je 'm vaak ook wel goed in de hoek krijgen als je schuin op de goal af rent.

Spelers kunnen trouwens veel beter schieten als ze niet zelf aan de bal zijn. Met een klein through-passje parallel aan de achterlijn buiten de 16 naar een attacking midfielder die net aan komt rennen zorgt ervoor dat ie echt een gigantisch hard schot kan lossen.

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2012 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
.oisyn schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 02:25:
Klopt. Spelers met een 1 on 1 finish (zoals Messi, Ibrahimovic, etc) kunnen 'm zo langs de keeper schieten als ze de tijd en de ruimte hebben, hoef je niet eens moeite voor te doen. Gewoon rennen loslaten, wat stapjes laten doen, en X tappen. Wat ik meestal met andere spelers doe is gewoon wat trucjes, meestal een feint shot vlak voor de keeper (X -> A). Die duikt dan, en vervolgens kun je 'm eroverheen lobben (LB+X) of chippen (X -> RB). Of dan gewoon een stapje opzij en 'm gewoon erin knallen. Gelobde schoten werken sowieso wel aardig merk ik, vooral als de keeper wat verder uit z'n goal is. Met controlled shots (X -> RT) kun je 'm vaak ook wel goed in de hoek krijgen als je schuin op de goal af rent.

Spelers kunnen trouwens veel beter schieten als ze niet zelf aan de bal zijn. Met een klein through-passje parallel aan de achterlijn buiten de 16 naar een attacking midfielder die net aan komt rennen zorgt ervoor dat ie echt een gigantisch hard schot kan lossen.
Een stapje opzij werkt bijna altijd. Dan duikt de keeper of schiet je gewoon langs 'm. Wel een beetje timen, anders loop je tegen de keeper aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

In 2011 werkte het altijd, in 2012 lukt het me nog amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
.oisyn schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:56:
In 2011 werkte het altijd, in 2012 lukt het me nog amper.
Ik begin meestal al met iets opzij lopen als ik bij de 16 aankom, dan vlak voor de keeper schieten en 9 van de 10 gaan er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt jammer... Het is toch niet normaal dat je perse vanaf de zijkant moet komen om te kunnen mikken als je wil schieten. Ik vind het echt een grote faal van Konami in dit deel...

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 20-01-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Regeneration schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:17:
Echt jammer... Het is toch niet normaal dat je perse vanaf de zijkant moet komen om te kunnen mikken als je wil schieten. Ik vind het echt een grote faal van Konami in dit deel...
Je moet de keeper omspelen of zo timen dat hij al duikt en je dan schiet. Ik scoor vaak genoeg als ik niet van de zijkant kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Laatst online: 00:14
Ik ben redelijk doorgewinterd en scoor vrij makkelijk alleen wat maak je snel overtredingen zeg of de scheids fluit snel dat is maar hoe je het bekijkt. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Michie23 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:30:
Ik ben redelijk doorgewinterd en scoor vrij makkelijk alleen wat maak je snel overtredingen zeg of de scheids fluit snel dat is maar hoe je het bekijkt. Meer mensen last van?
Het is inderdaad abnormaal als je ziet hoe vaak en waar de scheids allemaal voor fluit.
Het is niet alleen een kwestie van niet teveel je druk-knop inhouden. Al tik je netjes op de druk-knop en pak je zo een bal af, dan fluit hij soms nog. Hetzelfde maak ik mee als ik gewoon sprint naar de goal met de bal aan mijn voeten en naast mij loopt een tegenstander, fluit ie soms nog af :S

Enfin, ik kan er wel mee leven, er zijn irritantere dingen zoals terugkijken naar een through pass, spontaan stoppen met rennen etc

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 21-01-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Framoes schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Je moet de keeper omspelen of zo timen dat hij al duikt en je dan schiet. Ik scoor vaak genoeg als ik niet van de zijkant kom.
Ja, ik snap dat er andere manieren zijn om te scoren, maar ik moet toch ook normaal kunnen mikken als ik recht op het doel af kom lopen?

Michie23 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:30:
Ja redelijk vaak inderdaad, maar nu ik op een andere manier verdedigen, dat er ook wel wat mee te maken heeft. Een van de CB's en de computer gedoseerd druk probeer te laten zetten met X / vierkantje / schietknop, weet ik wel dat ik minder controle heb om de manier van tackelen. Timen is nu nog belangrijker geworden, omdat spelers makkelijker kunnen kappen, draaien enz.

Harribo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:10:
[...] Enfin, ik kan er wel mee leven, er zijn irritantere dingen zoals terugkijken naar een through pass, spontaan stoppen met rennen etc
Inderdaad. Verdediger die onder de bal door kopt, spelers en keepers die naar de bal kijken maar niets doen, passes die soms heel zacht of juist veel harder zijn dan je bedoeld, niet kunnen mikken bij doelpogingen...

En standaard situaties snap ik nog steeds niet. Hoe vaak ik wel niet een doelpunt tegen krijg uit een standaard situatie doordat mijn kleinste spelers in het 16 meter gebied staan en mijn lange kopsterke spelers ergens aan de zijkant of middenveld spelers zitten te dekken. En een muurtje van 1 man (uiteraard een kopsterke speler weer) bij een vrije trap van > 50 meter is uiteraard heel handig... uhm nee. :/ En dit volgens mij helemaal niet moeilijk aan te passen, gewoon een menu waar je spelers kan selecteren, die in het 16 meter gebied moeten staan.

Edit: Net een werdstrijd gehad. Ik krijg een penalty mee, niks te klagen, maar zelfs ik zag tijdens de wedstrijd dat de tackle buiten het strafschopgebied was ingezet. Ik scoor de penalty en win uiteindelijk met 0-1, maar als het andersom zou zijn, zou ik zeker niet blij zijn... Ik heb een gevoel dat dit express is gedaan, omdat het in het echt ook geregeld gebeurt, maar ik heb liever gewoon eerlijke beslissingen, want daar streef je in het echt ook naar.

[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 21-01-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Regeneration schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:54:
[...]

Ja, ik snap dat er andere manieren zijn om te scoren, maar ik moet toch ook normaal kunnen mikken als ik recht op het doel af kom lopen?
Dat kan idd beter. Het aantal schoten recht op de keeper is ook een beetje overdreven. Al heb ik het idee dat dat sinds de laatste patch wel erger is dan voorheen. Van buiten de 16 kan je de shot modifier (R2 op PS3) gebruiken en 1 op 1 moet je helaas toch proberen de keeper te omspelen of schieten als hij duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Met de standaardsituaties tegen zet ik een man op de doellijn haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Michie23 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:27:
Met de standaardsituaties tegen zet ik een man op de doellijn haha :)
Dat doe ik niet meer omdat ze de keeper in de weg zitten bij het duiken en de bal soms via hun hoofd alsnog het doel in gaat.

Het werkt soms ook wel, maar het risico is me te groot.

[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 21-01-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had net weer twee typische voorbeelden van slecht verdedigen van de computer:
  • LCB dekt de voorste aanvaller van de tegenstander. Er staan nog 1 andere teamgenoot voor hem en de RCB naast hem, maar nee hij moet zo nodig instappen zodat de aanvaller de pass kon ontvangen en volledig vrij naar het doel kon lopen. RCB / middenvelder was overigens te ver om hem nog in te halen...
  • LCB kopt de bal bij een voorzet van de tegenstander vanaf de flank bij de tweede paal naar het midden toe, precies waar de tegenstander staat. Ik druk de X (schietknop) niet voor niets, die bal moet weggewerkt worden, niet aan de tegenstander cadeau gegeven worden...
Wel gewonnen uiteindelijk met 2-3, maar dat mocht ook wel want ik had 57% balbezit en 12 schoten op doel (14 totaal) en zij hadden 3 schoten totaal en waarvan 2 op doel...

Ook heb ik geregeld echt moeite om de juiste speler te selecteren met de rechter stick. Ik wil altijd een van de CB zijn, maar de computer switch heel vaak van speler. Ik hem hem om semi-assisted om bij het verdedigen zelf mijn mannetje te bepalen. Hoe moeilijk is het nou Konami, semi-assisted is: aanval automatisch, verdedigen handmatig, jullie zeggen het zelf bij de uitleg...
The cursor will move automatically only when attacking.
Begrijp ik het nu verkeerd of hebben jullie, Konami, wat fout gedaan?

Sorry hoor, maar hier kan ik best gefrustreerd van raken. Die semi-assisted modus bestaat al jaren, maar elke keer wordt er toch tijdens het verdedigen automatisch van speler gewisseld...

[ Voor 26% gewijzigd door Regeneration op 21-01-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[b]Regeneration schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:19:
Ook heb ik geregeld echt moeite om de juiste speler te selecteren met de rechter stick. Ik wil altijd een van de CB zijn, maar de computer switch heel vaak van speler.
Dat heb ik dus ook, soms druk en druk ik maar op de LB om maar het juiste mannetje te krijgen maar hij pakt hem gewoon niet. En de selectie met die rechterstick, dat krijg ik ook niet voor elkaar. Iemand een idee hoe dat werkelijk moet?
Het is wel weer jammer, want als iemand achterin die bal rondtik, kan ik vaak wel voorspellen waar die bal heen gaat en dan wil ik alvast op die plek een mannetje selecteren om er naar toe te gaan. Dat lukt me dus echt niet.

En over die situatie met dat wegkoppen van je LCB, tja....ik snap dat ook niet waarom dat dan niet werkt.
Het spel zit vol met dingen waar je geen controle over hebt, ik denk dat ze dat doen om de spanning erin te houden, maar het werkt soms meer frustrerend dan spanningsopwekkend.
Bijna elke wedstrijd is spannend, maar ik ben van mening dat als je beter bent, je ook beter moet zijn, het spel moet je niet dwarsbomen om de spanning erin te houden.

Je moet er mee leren leven, PES is gewoon oneerlijk en ja , je hebt gewoon niet altijd controle.
Valt mij soms ook niet mee hoor.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 22-01-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of die conditietraining in master league offline nut heeft? Ik heb wel aardige trainers dus dan vraag ik me af of het nut heeft. Verder vraag ik me ook af of het getal voor conditie te trainen is. Want al die condities van 2,3 en 4 in mijn team daar word ik niet echt vrolijk van. Het kan wel beter zeg maar. Ik train altijd liever een eigenschap waardoor de speler een hogere rating krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:01:
Heeft iemand een idee of die conditietraining in master league offline nut heeft? Ik heb wel aardige trainers dus dan vraag ik me af of het nut heeft. Verder vraag ik me ook af of het getal voor conditie te trainen is. Want al die condities van 2,3 en 4 in mijn team daar word ik niet echt vrolijk van. Het kan wel beter zeg maar. Ik train altijd liever een eigenschap waardoor de speler een hogere rating krijgt.
Conditietraining is toch ook om de vorm beter te krijgen en de snelheid waarmee ze na bijvoorbeeld interlands weer fit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge ben gekelderd van een 600 punten naar 493 ....ik verlies werkelijk alles, geen geluk en mijn spelers spelen als zoutzakken. Ook veel punten verloren bij een coach competitie.

Ik heb gespaard voor een 21 spelers maar de echte toppers kunnen niet altijd mee doen dan omdat ze een paars/blauw pijltje hebben.
Hoe doen jullie dat met MLO?

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 22-01-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik word echt schijtziek soms van dit spel. Hoe kan het in godsnaam dat een Benzema met dribbelsnelheid 89 er steeds wordt uitgerend door een matige verdediger met een snelheid van 79??

edit: alweer afgekoeld

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 22-01-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tja, zo blijf ik toch het verdedigen in deze editie te moeilijk vinden. Gisteren een offline wedstrijd in de Champions League van mij: Barcelona-Apoel, uitslag: 6-4! Doordat het verdedigen (te) lastig is geworden, gaat voor mij het realisme er wel een beetje vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:05:
[...]

Is er ook een gameplay patch voor de PS3? Want die Jenkey's gameplay is volgens mij alleen voor de PC.

Ik dacht trouwens dat ik de enige was die zich kapot ergerde aan die onmogelijke goals van de CPU. Maar als ik dit hier zo lees dan komt mij dit alles heel bekend voor.
Ik heb van het weekend alle gegevens van PES 2012 van mijn PS3 verwijderd zodat ik nu weer speel met het originele spel (versie 1.0) zonder de updates van Konami. Nadeel is wel dat je helemaal opnieuw moet beginnen en al je PES-points en unlocks kwijt bent, ook online zal wel niet gaan maar dat doe ik toch niet (Doe altijd een cupje tegen de CPU met een maat). Maar qua gameplay is het week een stuk beter _/-\o_ .

Dus voor iedereen die niet online speelt en de 'God-Mode' van de CPU zat is >> verwijder alle PES 2012 gegevens, begin opnieuw en negeer updates! Het is wel mogelijk een optionfile te installeren maar je moet er even opletten dat deze is gemaakt voor versie 1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Harribo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:53:
Ik word echt schijtziek soms van dit spel. Hoe kan het in godsnaam dat een Benzema met dribbelsnelheid 89 er steeds wordt uitgerend door een matige verdediger met een snelheid van 79??

edit: alweer afgekoeld
Zelfs Messi houden ze van Hapoel AEK nog bij :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is dit allemaal met Fifa? Al mn vrienden hebben tegenwoordig Fifa terwijl ik nog steeds bij pes zweer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Michie23 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:32:
[...]
Zelfs Messi houden ze van Hapoel AEK nog bij :s
Lekker is dat he? Dat kán toch niet?!!
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:56:
Hoe is dit allemaal met Fifa? Al mn vrienden hebben tegenwoordig Fifa terwijl ik nog steeds bij pes zweer....
FIFA vind ik ook wel leuk maar PES vind ik spannender, meer emotie. Hoewel FIFA beter in elkaar zit maar dat telt dan niet voor mij.

[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 23-01-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch met mensen die quick matches doen in MLO, om vervolgens de hele wedstrijd de controller niet aan te raken? Het gebeurt te vaak om toeval te zijn... :(

Ook leuk dat je in de opties aangeeft dat je gelijkwaardige tegenstanders wilt, om vervolgens tegen alleen maar clubs met Messi enzo te spelen.. Kom je daar aan met El Moubarki tegen Messi.. :N

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:49:
Wat is dat toch met mensen die quick matches doen in MLO, om vervolgens de hele wedstrijd de controller niet aan te raken? Het gebeurt te vaak om toeval te zijn... :(
Kan van alles zijn,maar slim is het niet. Sommige mensen hebben het zo druk dat ze steeds weer gestoord worden denk ik. Jankerige vriendin aan de lijn of zo...
Ook leuk dat je in de opties aangeeft dat je gelijkwaardige tegenstanders wilt, om vervolgens tegen alleen maar clubs met Messi enzo te spelen.. Kom je daar aan met El Moubarki tegen Messi.. :N
Volgens mij hebben ze zich bij Konami wat verrekend met het nieuwe systeem in het totale aantal deelnemers aan MLO. Die optie die je in kan stellen kijkt naar het aantal punten wat je hebt. Zoiets. Het is inderdaad wel heel frustrerend.
Van de andere kant: El Moubarki is wel héél slecht hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:17:
[...]

Kan van alles zijn,maar slim is het niet. Sommige mensen hebben het zo druk dat ze steeds weer gestoord worden denk ik. Jankerige vriendin aan de lijn of zo...
Snap ik, maar ga dan niet gamen. Na een tijdje is het toch wel saai zonder tegenstander, maar wel goed voor doelsaldo. :+
[...]

Volgens mij hebben ze zich bij Konami wat verrekend met het nieuwe systeem in het totale aantal deelnemers aan MLO. Die optie die je in kan stellen kijkt naar het aantal punten wat je hebt. Zoiets. Het is inderdaad wel heel frustrerend.
Van de andere kant: El Moubarki is wel héél slecht hoor
Misschien zat ik niet op het beste tijdstip, waardoor dat mensen waren die relatief gezien bij mij in de buurt zaten. Maar echt leuk is het niet om alleen maar tegen te houden en er dan nog een paar om de oren te krijgen. Ergste was 6-0, was echt totaal geen houden aan. Het potje waardoor ik gister ging posten trouwens had ik gewonnen met m'n beginners-team. :+
El Moubarki is inderdaad best slecht, maar had toen die positie nog niet dubbel bezet en eerste keus had rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:01:
[...]Snap ik, maar ga dan niet gamen. Na een tijdje is het toch wel saai zonder tegenstander, maar wel goed voor doelsaldo. :+
Heb je gelijk in.
Misschien zat ik niet op het beste tijdstip, waardoor dat mensen waren die relatief gezien bij mij in de buurt zaten. Maar echt leuk is het niet om alleen maar tegen te houden en er dan nog een paar om de oren te krijgen. Ergste was 6-0, was echt totaal geen houden aan. Het potje waardoor ik gister ging posten trouwens had ik gewonnen met m'n beginners-team. :+
El Moubarki is inderdaad best slecht, maar had toen die positie nog niet dubbel bezet en eerste keus had rood.
Ik snap je frustratie, had in het begin ook en nu nog wel: bij mij wordt Ronaldo soms gewoon een topsnelheid van 70 aangemeten, onfhankelijk van het pijltje :) Het systeem denkt dan iets van: het is de 23e vandaag, roep de procedure ALL_PLAYERS_HARRIBO_SLOW_DOWN aan :) Het ligt er echt té dik op.

Had zonet een potje tegen een duitser die begon al te schelden dat ik een runner was voordat het potje begon. Superslechte spelers had hij ook niet. Ok, begint het potje, sta ik snel met 3-0 voor zonder rennen ook nog.
Vervolgens gaat ie in de rust schelden en daarna laggen. Half uur lang. Om daarna in de 88e minuut voor goed te quitten en mij achter te laten met puntenaftrek en elke speler een wedstrijd minder, kortom: hij krijgt dus óók nog het geld en de punten! :S

Het is online echt verziekt, snap niet dat Konami het zo uit de hand laat lopen.
Ik heb nu 492 punten in D2 maar dat zegt niets over hoe ik speel dus. Word 4/5 keer gequit.
Ik laat het allemaal maar over mij heen komen.

Wat betreft jouw team: verkoop wat spelers en koop wat beter spelers die niet duur zijn zoals: Mphela, Barreto, Lafferty, Beerens. Daar zal je het in elk geval wat beter mee doen.
Als je die gekocht hebt, is het zaak om betere verdedigers te kopen. Dat scheelt héél veel. Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-01-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niice zonet Divisie 2 beker gewonnen gewoon online, heel wat Barca teams voor moeten verslaan maar daarom is het des te mooi :) Zit meestal in Divisie 1 maar deze dinsdag weer omlaag gevallen.. moest ik even kwijt :p
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/xkxg28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Het is alweer een paar wedstrijden alsof m'n spelers de verkeerd noppen onder hun schoenen hebben. Had ik een seizoen terug ook, dat m'n spelers maar slecht bleven. Een wedstrijd verloren en toen was het gelijk over.

YouTube: Rene van der Gijp over de verkeerde schoenen bij Fortuna Sittard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange periode in d4 te hebben gespeeld (MLO) heb ik na een reeks overwinningen en gelijkspel veel punten verdient en zit ik eindelijk in d1. Heb nu een heerlijk team verzameld:
Inclusief wissels voorin: Elia, Robinho, van Persie, Drogba, Robben,
Middelveld Gerard, Kaka, Essien, Strootman
Achterin Nagamoto, Pereira, Boulahrouz, JanMaat, Zanetti en Bhilastov ofzo.
Doel: Krul, Adler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk teampje Tjaapo :) Ik heb MLO al tijden niet meer aangeraakt eigenlijk, vond het erg leuk in het begin maar er gaat zoveel tijd inzitten.

Weet iemand eigenlijk of er ook een soort nederlandse PES pc competitie bestaat? je hebt bijvoorbeeld www.pesholland voor xbox en ps3 maar ze doen niks voor pc wegens te weinig animo :(

ojah wtf, net goed bezig in een WEPES competitie, eerste 2 wedstrijden gewonnen, was met de derde bezig, stond 3-1 voor, trekt die dude waarschijnlijk z'n kabel eruit, kijk ik naar m'n uitslagen, heb ik 3-0 verloren.. lekker dan.. hele competitie verneukt omdat er geen tijd is voor 3 nieuwe wedstrijden.. ik ga deze gast echt ff reporten op een of andere manier..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:19:
Na een lange periode in d4 te hebben gespeeld (MLO) heb ik na een reeks overwinningen en gelijkspel veel punten verdient en zit ik eindelijk in d1. Heb nu een heerlijk team verzameld:
Inclusief wissels voorin: Elia, Robinho, van Persie, Drogba, Robben,
Middelveld Gerard, Kaka, Essien, Strootman
Achterin Nagamoto, Pereira, Boulahrouz, JanMaat, Zanetti en Bhilastov ofzo.
Doel: Krul, Adler
Gerard had ik ook, vond ik enorm tegenvallen, weinig assists of goals.
Drogba is een geweldenaar.

Vanavond 7 potjes MLO gespeeld, 5 werd ik gequit, was in topvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik heb nu een wedstrijd tegen Stoke die ik met geen mogelijkheid kan winnen op professional.

Na 6 pogingen waarin ik de meest belachelijk doelpunten tegen krijg uit vrije trappen van 30 meter, 4 keer van richting veranderde ballen en natuurlijk de spitsen die met 2 man aan hun schouders rustig doorlopen en kunnen scoren tegen mijn keeper die goal keeping skills van 90 heeft, terwijl ik in totaal 9 keer op de lat/paal schiet, een keeper tegen heb met goal keeping skills van 80 die elke 1-op-1 situatie weet te redden en natuurlijk spelers die altijd net even te lang doen over een aanname, waar dit normaal altijd goed gaat, weet ik het wel Konami. Ik mag niet winnen.

Lange zin, veel frustratie en toch blijf ik spelen. Misschien ben ik gewoon gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hoe denk je dat dat online gaat dan?
Ik heb Drogba en Pato met een rood pijltje, ik scoor in 1e helft 2-0, tegenstander is nergens.
2e helft...opeens AL mijn spelers kunnen opeens niet meer rennen! Echt niet normaal gewoon..om moedeloos van te worden...
Tegenstander krijgt 6x een vrije trap zonder dat ik uberhaupt 1 keer op een knop druk :S Dat kan toch ook niet?
Je raadt het al : het wordt 2-2 en dat is de eindstand. Ik voel me dus enorm genaaid.
Komt bij dat ik daarna nota bene 4x het alumium raak...nee hoor geen goal....

Konami, zout op met je scripted shit. Maak eens een eerlijk(er) spel.

Tja en toch blijft het leuk maar ik zit té vaak vloekend achter mijn pc.

Edit: ben vanavond nog geen 1 keer gequit....heeeeeerlijk!

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 26-01-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:43:
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik PES2012 eigenlijk niet meer heb aangeraakt de laatste tijd. Ben weer vol op bezig met de offline Master League in PES2011, welke ondanks z'n beperkingen voor mij toch leuker is wanneer het master league aangaat. Met MLO in PES2012 hebben ze wat mij betreft volledig de plank misgeslagen met die nieuwe features, en ga ik ook niet meer spelen. Enige waarvoor ik 2012 nog aanraak is de normale mode en BAL.

Ik ga PES2013 in ieder geval niet meer blind kopen, ik download hem eerst wel aangezien de videos en de demo's van PES2012 niet echt meer in de buurt van het eindresultaat kwamen.
Master league offline:
Vooral de ontevreden spelers die je na afloop van elke wedstrijd te woord 'moet' staan, tijdrovend/waardeloos!
Of die chairman die zich bemoeit met jouw opstelling/aankopen. (gewoon de prijzen pakken en voor de rest, de chairman op ignore).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Weet iemand of er een PS2 controller > USB op de markt is die werkt met Windows 7 64x? Veel info op ebay etc is tegenstrijdig. Liefst persoonlijke ervaring :P

[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 29-01-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
MailMan schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:45:
Weet iemand of er een PS2 controller > USB op de markt is die werkt met Windows 7 64x? Veel info op ebay etc is tegenstrijdig. Liefst persoonlijke ervaring :P
Ik heb zelf Windows 7 en gebruik zo'n converterkabeltje (van speedlink) voor mijn PS2 controller en hier werkt 't prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
MadMoody schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:52:
[...]

Ik heb zelf Windows 7 en gebruik zo'n converterkabeltje (van speedlink) voor mijn PS2 controller en hier werkt 't prima.
Ok thx. Zie op hun site idd drivers voor Win7 64bit staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Master league offline:
Vooral de ontevreden spelers die je na afloop van elke wedstrijd te woord 'moet' staan, tijdrovend/waardeloos!
Of die chairman die zich bemoeit met jouw opstelling/aankopen. (gewoon de prijzen pakken en voor de rest, de chairman op ignore).
Dat moet je gewoon zien als een mini-game waarbij je moet button-bashen :P Het is op zich wel handig om te zien of er problemen zijn met je spelers zonder dat je de squad list door moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:57:
[...]

Dat moet je gewoon zien als een mini-game waarbij je moet button-bashen :P Het is op zich wel handig om te zien of er problemen zijn met je spelers zonder dat je de squad list door moet lopen.
Misschien handig om te zien hoe spelers zich 'voelen' maar voor de rest ervaar ik het als oponthoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt frustrerend soms... Mijn spelers die niet op passjes reageren. De bal gaat gewoon langs hem heen op een een half metertje afstand, of ze lopen er zelfs van weg... Ook heel leuk als je eigen medespeler tegen je aanlopen, je de bal kwijt raakt en ook een doelpunt tegen krijgt. Daarnaast vind ik dat als ik een keer de bal weet af te pakken in een 1-op-1 situatie ik onrealistisch vaak nog uit balans raak en alsnog de bal dus niet in bezit krijg...

En ik zit nog steeds met dat schieten. Dit keer niet over dat veel schoten door het midden gaat, maar dat er vaak, volgens mij zonder dat ik een andere knop indruk, schiet met een geplaatst schot (RT / R2). Ik heb dit vaker als ik meer van de zijkant aan kom lopen, maar dan waarom zou ik dan niet hard op doel mogen schieten? Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:36:
[...]

Misschien handig om te zien hoe spelers zich 'voelen' maar voor de rest ervaar ik het als oponthoud...
Wat me wel is opgevallen (ben weer eens opnieuw begonnen met Master League Offline in PES2012) is dat wanneer je constant winst boekt, ze niet gaan zeuren. Ik heb de hele 2e divisie misschien 4x gelijk gespeeld en de rest gewonnen, en het viel me op dat bij de gelijkspellen de "why are you not picking me" drama speelde, en verder eigenlijk alleen zo nu en dan de bored at training melding (altijd dezelfde speler, dus dan klik ik niet zomaar door) en dat ze uitgeput zijn. Verder wat .oisyn al aangaf, gewoon lak er aan hebben, als je het jaar positief afsluit zijn de spelers het allemaal weer vergeten en is hun affection weer lekker vol.

Ik ben nu gepromoveerd naar de 1e divisie met Hercules CF, dus het gezeik met constant "why are you not picking me" kan weer beginnen :')

[ Voor 9% gewijzigd door bakakaizoku op 03-02-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Volgensmij zeuren de spelers niet zolang je de beste 11 opstelt. Zodra je iemand van je basiselftal niet opstelt omdat ie een blauwe/paarse pijl heeft kan ie gaan zeuren. Wisselspelers zeuren niet (vaak) heb ik gemerkt.

[ Voor 0% gewijzigd door robhoeben op 03-02-2012 17:23 . Reden: typo ]

PSN ID: robhoeben

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste