Nog weinig te zien maar toch: PES 2013 teaser/trailer
Ik hou het op een teaser
Ik hou het op een teaser
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 19-05-2012 12:44 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 19-05-2012 12:44 ]
Het is aan te raden om met gepatchte content te spelen, daarmee worden in de meeste gevallen de 2 nikszeggende competities hernoemd naar bestaande competities (in de meeste gevallen wordt een van de 2 de Bundesliga). Ook krijg je daarmee de echte kits en team+spelersnamen vaak.soccerroos schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:41:
Ik heb voor het eerst ook eens pes 12 gespeeld maar wat mij zeer tegen valt is de namen en competities. Ik speel die mode dat je pro kunt worden, maar zit in een competitie en club die ik niet ken. Nu wou ik naar duitse competitie gaan maar die zit er nog niet eens bij ? erg jammer vond de mode wel erg goed gemaakt.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
nouja ik speelde bij een club van de pes competitie god mag weten welk land dat was, maar wou naar vvv maar die wouden mij nietmattttt schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:34:
[...]
Het is aan te raden om met gepatchte content te spelen, daarmee worden in de meeste gevallen de 2 nikszeggende competities hernoemd naar bestaande competities (in de meeste gevallen wordt een van de 2 de Bundesliga). Ook krijg je daarmee de echte kits en team+spelersnamen vaak.
Indien je de PC versie van PES hebt, raad ik je aan de pesedit.com patch (dit is de meest recente versie) te downloaden en te installeren.
Indien je een andere versie hebt (PS2/PS3/360) moet je zelf ff googlen
Hou er wel rekening mee dat deze pro mode wel compleet anders is dan die van FIFA (als je die hebt gespeeld). Je begint gewoon bij een slechte club, naarmate je beter word krijg je vanzelf aanbiedingen van clubs in de regio waar je wil spelen. Je moet dus niet verwachten dat je van VVV ineens naar Dortmund gaat, tenzij je over the top goed bent.
[ Voor 14% gewijzigd door soccerroos op 21-05-2012 13:20 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 11-06-2012 20:42 ]
Mag ik dit zwart op wit?Harribo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:36:
Voor de laatste keer zeg ik het
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Ik ben vooral Harribo-"oh wat is PES toch oneerlijk"-moemattttt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:48:
Mag ik dit zwart op wit?
Ik ben eigenlijk wel een beetje PES moe
Klopt, ik vind Fifa ook veel fijner spelen. Daarentegen kent Fifa ook zijn eigenaardigheden. Het selecteren van de juiste speler lijkt PES wat beter in te zijn, en verdedigers doen vaak rare acties: als een verdediger eerder bij een lange bal is dan de aanvaller dan probeert hij 'm op z'n borst aan te nemen, waardoor hij de bal juist verliest aan de aanvaller die dan vervolgens alleen voor de keeper staat. Of als je een verdediger naar achteren aan het lopen bent om een winger af te dekken, en iemand geeft een steekpass naar die winger, dan draait de verdediger even om om de bal aan te kijken waardoor hij snelheid verliest en die winger daardoor vrij spel heeft om de cross te geven. Van de impact engine ben ik ook nog niet echt overtuigd. De animaties zijn over het algemeen niet zo dom als in PES (van die spelers die ineens stunned voorover staan gebogen na een een of andere actie), maar soms levert het ook echt ontzettend lompe situaties op (spelers die over elkaar heen struikelen of in elkaar vastliggen op de grond en niet meer op kunnen staan)heb onlangs FIFA12 gekocht voor de PS3 en ben er veel contenter mee. Geen verdedigers type RKC die een Nani bijhouden, geen gelockte looplijnen en geen inkakkende topfitte spitsen als ze een bal gespeeld krijgen.
Mwoa, je kunt met LB/L1 wel een man vooruit sturen (de man die je aankijkt met de speler die aan de bal is). Ook bij een inworp kun je met LB/L1 een speler in het veld besturen net als in PES.Enige nadeel is dat FIFA geen off the ball controls heeft zoals PES zodat ik niet een speler vooruit kan laten lopen om zo gaten te creeeren/hem aan te spelen.
Ik denk dat ik er even naar zal kijken, maar het wordt waarschijnlijk Fifa 13 voor mij iddIk denk dat ik PES2013 maar laat liggen.
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 21-06-2012 00:14 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat snap ik maar heb me ingehouden de laatste tijd.oisyn schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:02:
[...]
Ik ben vooral Harribo-"oh wat is PES toch oneerlijk"-moe
[...]
Ik zie dit soort dingen aan de lopende band gebeuren in PES. Net als een 3tal mannetjes die tegelijk over een bal heenlopen, schoten die links naast gaan terwijl je ze toch echt rechts hebt aangegeven, mannetjes die opeens via de Hand van God een tikje afgeremd worden, mannetjes die struikelen nadat ze een bal afgepakt hebben waardoor ze bal alsnog niet krijgen etc etcen iemand geeft een steekpass naar die winger, dan draait de verdediger even om om de bal aan te kijken waardoor hij snelheid verliest en die winger daardoor vrij spel heeft om de cross te geven...
[ Voor 3% gewijzigd door X700XL op 22-06-2012 00:32 ]
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 22-06-2012 01:37 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ach voor 11 euro ben je in die tussentijd niet bekocht lijkt me..oisyn schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 01:36:
Maar in september stapt iedereen waarschinlijk weer over naar PES 13. Ik zou dus even wachten (ookal betaal je dan de "hoofdprijs")
Heb hem wel op mijn Android smartphone al wel eens gespeeld. Tja grappig idee maar echt fijn is het niet. Gewoon een groot scherm met een gamepad graag.Znivian schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:17:
Iemand ervaring met PES 2012 3D(s)?
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 22-06-2012 11:39 ]
Op 3ds werkt de circlepad best goed voor de besturing. Idd, touchscreen (heb op iphone ook gespeeld) werken niet lekker.Harribo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:38:
Heb hem wel op mijn Android smartphone al wel eens gespeeld. Tja grappig idee maar echt fijn is het niet. Gewoon een groot scherm met een gamepad graag.
Oh dat valt mee iddHarribo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:38:
[...]
Ach voor 11 euro ben je in die tussentijd niet bekocht lijkt me.
Zie boven aan deze pagina
Heb ik niet op gespeeld maar het zal. Vind het mooiste nog op een Full HD scherm:)Znivian schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:53:
[...]
Op 3ds werkt de circlepad best goed voor de besturing. Idd, touchscreen (heb op iphone ook gespeeld) werken niet lekker.
[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 22-06-2012 13:09 ]
Daar ben ik het mee eens, maar die dingen zijn niet zo mobielHarribo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:08:
Heb ik niet op gespeeld maar het zal. Vind het mooiste nog op een Full HD scherm:)
Niet?!!? Aso zegZnivian schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:37:
[...]
En in de trein heb je in de tweede klasse geen stopcontact voor je meegenomen tv en console
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 24-08-2012 12:35 ]
Het is gewoon beschamend. Vanavond 4x gequit van de 6 potjes die ik speelde.Harribo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:32:
Vandaag 7 potjes gedaan online, 1x verloren, 6x gequit. Gaat de laatste weken steeds zo.
Zowel MLO als gewoon losse potjes.
Het is echt niet meer leuk met die vele quitters....pfff...het barst echt van de spelers die niet willen verliezen....ik vind dat Konami in PES 2013 altijd quitten moet bestraffen wie het ook gedaan heeft.
Mensen komen er te makkelijk mee weg. Kort ze op geld oid...
Ik merk zelf dat ik chagrijnig ben na een potje PES (2013 danob3lix schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:50:
[...]
Het is gewoon beschamend. Vanavond 4x gequit van de 6 potjes die ik speelde.
Van elke speler die mij quit stuur ik de naam door naar Konami.
Ik spam hun hele mailbox vol, op facebook scheld ik hun huid vol, maar het lijkt niets te helpen.
Het brengt echt het slechtste in mij na boven, wat een frustratie is dat online master league geworden.![]()
Anoniem: 156876
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 18-02-2013 13:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq