Misschien dan toch maar degraderen en weer met Ruskin gaan spelen

Maar even over jouw ervaringen met lag; Jij speelt op PC, ik op PS3, maar ik ervaar zelden lag. Wel heb ik aangegeven dat ik alleen tegen spelers uit Europa (dacht ik) wil spelen en tegen gelijkwaardige tegenstanders.
Wat zijn voor de rest jouw verbindingseigenschappen?
Je kan hier op de PC alleen de taal aangeven, best waardeloos dus. Ik zou graag zien dat je dat ook op land kon doen.
Verder zijn mijn verbindingseigenschappen wel 100%, ben zelf ook systeembeheerder dus heb er wel wat verstand van denk ik?
Maar zodra ik dat uitleg van die vertraging, dan gaan mensen gelijk roepen dat mijn verbinding niet in orde kan zijn of dat mijn spelers geen rode pijlen hebben oid. Dat is het echt niet neem dat maar van mij aan.
En Konami hoef je ook niet mailen, krijg ik standaard "hoe-krijg-ik-goede-connecties"-mailtje terug.
En die vertragingen werken bijvoorbeeld als volgt: speler krijgt een bal toegespeeld, gaat lopen(niet rennen), ik wil schieten....speler loopt +- 20 meter door en ik zie het schiet-balkje ondertussen oplopen...maar nog steeds geen pass of schot.....pas een seconde (of 2(?))...gaat hij pas schieten. Tja dat is niet speelbaar vind ik. En de tegenstander heeft dit dan niet he? Raar toch?
Of soms geef ik een voorzet, zie een man van mij komen inlopen, druk vóór die tijd al de schietknop in maar speler doet niets. Dat heeft te maken(en daar ben ik nu pas achter) dat óók het cursor verspringen iets trager gaat met een online vertraging. Dan druk ik als het ware te vroeg op de schietknop. Zelfde als met wegkoppen etc. Of ik druk op een knop en een speler reageet helemaal niet. Je kan wel voorstellen dat winnen voor mij een loodzware opgave dan wordt.
Of spelers lopen niet richting een bal. Spelers van de tegenstander wel.
Het ziet er echt allemaal klunzig uit kan ik je vertellen.
Dit waren wat voorbeelden wat er dan gebeurt. Dit gebeurt mij niet elke wedstrijd he? Maar wel de helft van de wedstrijden. En de ene dag is het beter dan de andere. Ik heb zo'n 99% vermoeden dat het aan Konami en zijn servers ligt (of waar ze staan). En heel soms is het dus ook andersom: tegenstander heeft last maar ik niet.
Wat ik al eerder zei: hetzelfde probleem had ik in PES 2010 en 2011 ook al.
Heb door de jaren heen verschillende pc's gehad en verschillende providers, kan het ook niet zijn lijkt me.
En het is helaas niet iets waar ik aan kan doen. Maar het word wel voor mij heel moeilijk om nog een potje tegen een D1 er te winnen. Tegen een minder team niet, want de stats van mijn spelers tov zijn spelers compenseren dat dan.
PS3 is misschien beter daarin?
Heb bovenstaand verhaal meerdere mensen geprobeerd uit te leggen maar weinig die het begrijpen. 1 iemand begreep het, hehe, eindelijk een lotgenoot

Zal ik onthouden

Deed laatst een paar potjes via de wedstrijdlobby. Als je geen Barca/Real kiest, wordt het soms wel moeilijk te winnen. Kijken wat The Reds er dan van bakken
[
Voor 10% gewijzigd door
Harribo op 29-02-2012 11:14
]