Harribo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:35:
[...]
Ik heb jouw team gezien, met zo'n team voetbal ik ook bovenin mee. Makkelijk praten heb jij.
Maar jij schijnt het allemaal te weten merk ik. En je hebt verbazingwekkend snel een oordeel klaar over anderen.
Ik mag een zeikerd zijn, jij iemand met een te snel oordeel en te hoge zelfinschatting.
Maar om even erop in te gaan: als ik een pas geef naar iemand en diegene moet nog omdraaien als een olifant en laat daardoor de bal over de zijlijn gaan...
Of...ik geef een pass langs de zijlijn en mijn vleugelspeler kan er nét niet bij...bal weer over de zijlijn.
Nou dat zijn dingen die zie je niet bij topspelers bijvoorbeeld.
Het passen wordt enorm veel makkelijker.
En het kan natuurlijk niet zo zijn dat enorm veel mensen die PES spelen, de ene dag super zijn en de andere dag er geen bal meer van kunnen. Dan heb ik het over mensen met spelers tm rating 80 zeg maar. Topspelers zijn een ander verhaal.
En je kan wel neerbuigend doen over mijn scriptverhaal maar het zal er misschien wel eens uitkomen. De logica ontbreekt namelijk erg vaak in dit spel. Het zijn de kutnoobs die nooit kunnen inzien dat ze fouten maken en dus maar gaan afgeven.
En ga niet zo dom ouwehoeren dat mensen niet kunnen spelen. Ik kan niet oordelen over anderen maar aan mij ligt het echt niet. Ik ben minimaal een redelijke tot goede speler. Anders kan ik ook me nooit handhaven in D1 met een middelmatig team, dus die discussie is hierbij gesloten.
edit: blaat, laat ook maar
Tja, als je net zo goed als mij was geweest had je al zo'n team gehad

. Oh nee, ik ben natuurlijk met ribery en drogba begonnen!
Maar goed hf al je frustraties posten in dit topic het is het enige wat ik hier voorbij zie komen! En je kan er toch niks aan doen want alles ligt aan het spel.
Voor de laatste keer: mij boeit pes geen flikker, winnen verliezen, zal me een worst zijn. Ik heb naar mijn gevoel de enige hier wat advies en tips geboden aan alle frustraties. En ja er zijn veel dingen die je hebt geleerd na een jaar of 13 online gamen, dus dan zijn het geen vooroordelen dan is het gewoon waar. Ja ik wijs mensen erop dat veel dingen voortkomen uit hun eigen overmogen, nou en? Het is ook zo, als mensen hier posten om tekomen zeiken op het spel en het blijkt het de post dat het gewoon door eigen onvermogen komt dan zeg ik dat ja i.p.v. achgut wat ziellig pes is idd een klote spel! Je kon er niks aan doen. Enige waarmee ik bij een game een argument kracht bij kan zetten is te laten zien dat ik vrij goed ben dus er dan wel wat vanaf zal weten. Iets anders om op te gaan heb je niet. Kan wel random tips gaan postten maar als je niet weet van wie ze komen heb je er niks aan, ik zie in andere game topics vaak "tips" van andere tweakers voor online gamen tegenkomen dat ik denk: "Dat is geen advies, dat is zelfmoordhulp". Maar goed, nederland kop maaiveld. HF met al jullie "renners" die niet eerlijk spelen en wat aan PES ligt.
De reden dat ik zoveel won is omdat de meerderheid van de PESsers gewoon dramatisch slecht is in PES. Kan ik ook niks aan doen. Maar ik zie het wel gebeuren, bij 75% van de spelers zie je echt al 5 minuten van te voren waar ze hem heen gaan passen. Kwestie van er tussen gaan staan.
@ero-sensie: Eens, behalve tijd. Tijd wordt pas een factor als de game zelf competitief is ala starcraft. Dan is het competitie veld veel groter. Anders is tijd echt geen relevante factor. De meeste mensen worden niet beter door iets meer te doen (niet?), dat is een over simplificatie. Je hebt ergens wel gelijk maar mensen worden niet automatisch beter van iets meer doen, je moet het ook kunnen inzien om ervanaf te leren anders heb je ook niks aan de tijd. B.v. je kan nu een golfclub oppakken en 10.000 uur gaan golfen, je golft dan nog steeds als een complete aap omdat je niet de kunde en inzicht hebt om jezelf te verbeteren, of je moet de messi van het golf zijn dan wel. Daarnaast is er ook zoiets als ervaring. Overigens echt goed/goed. Het zal me een worst wezen, dit was mijn eerste online PES game en ik stond toen ik kapte 112 van de wereld, daar kan ik dan wel omlachen aangezien mijn verwachting was dat ik compleet weggeblazen zou worden door alle pes veteranen online. Met die instelling ging ik online (ik heb 3 matches offline gedaan voordat ik online ging). Mijn hilarteit was ook enorm toen ik mijn eerste match tegen iemand van 580/590 kwam met een Superturbo-team en ik gewoon 2-2 speelde

. Maar ik vind mezelf niet zo bijzonder maar je mag jezelf toch wel goed noemen ergens in hopelijk als je in de top 500 staat. Meestal top 1000 is bij games dat alle pr0's erstaan.
[
Voor 92% gewijzigd door
Postius op 11-11-2011 15:08
]