Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik speel met 2 cv's op[ 1 lijn. Maar laat handmatig er 1tje altijd achter de ander lopen. Geen diepte ball die er doorheen komt. Libero/sweeper/laatste man allemaal hetzelfde.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
gisteren ook genaaid door een griek met 56k verbinding :(

Nu kan ik helemaal geen games beginnen, de hele tijd staat er zoek naar een tegenstanderd en als die dan een tegenstander gevonden heeft leaved die etc etc.

Op xbox live that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:40
PacinoAllstars schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:31:
gisteren ook genaaid door een griek met 56k verbinding :(

Nu kan ik helemaal geen games beginnen, de hele tijd staat er zoek naar een tegenstanderd en als die dan een tegenstander gevonden heeft leaved die etc etc.

Op xbox live that is.
Moet ik eerlijk toegeven dat ik dit de laatste tijd wel vaker heb. Ik weet niet zeker of het een Griek is, maar voor het eerst is mijn connectie bal plat! :'( En dat terwijl de verbinding meestal verbroken wordt als ik voor sta. Result:
No cash, alle spelers een wedstrijd minder in hun contract (ook degene die niet hebben gespeeld) en een lagere connection rating. Vind het echt te knaak voor woorden dat ik daarvoor gestraft word....
Zodra ik linksonder in beeld het blauwe cirkeltje zie gaan, dan weet ik alweer genoeg.. :(

Speel op PS3 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Ja, dat disconnect systeem werkt nog niet echt zoals waar het voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt hier alleen maar online gespeeld? Ik vermaak me prima met de master league offline, wat mij toch net effe wat meer biedt. Heb deze wel voor de derde keer gestart gisteren met mn eigen gemaakte team in de premier league (ik bedoel dus D2 want de premier league lijkt nog ver weg). Reden van opnieuw starten was verkeerde inkopen en niet doorhebben dat andere clubs nog geld bieden ook voor mn draakspelers zoals burchet (al is het max maar 100k of zo)...

Eindelijk mn eerste pot gewonnen, ik kwam 2-0 voor en kneep em toen het 2-1 werd met nog 30 mins te gaan, ik speel op top player, -1. Voelde wel goed! Ettori en Ordaz ftw! Haha

Ik vind de ai echt stukken beter en ook de bewegingen en botsingen etc voelen allemaal erg soepel. Ik speel nog wel op de unpatchte versie omdat ik veel berichten lees dat dat beter speelt... Iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Het lijkt wel alsof de laatste paar dagen de verbindingen slechter worden met MLO....
En bij Grieken is het vaak helemaal prijs (hebben die echt nog 56k verbindingen or are you just kiddin?).

Als de verbinding niet ok is, is het niet mogelijk nog fatsoenlijk te spelen. Passen zijn net te hard of te zacht dan of een speler van mij reageert helemaal niet.
Had zo een potje tegen een Griek die nog zijn eerste team had met Ettori etc. Normaal gesproken tik ik zo'n gast compleet weg dan, maar dat wordt dan onmogelijk, meer dan de helft van de passen komen dan niet aan. Irritatie ten top bij mij :S
Ik had het ook bij PES 2011 MLO, die tirade ga ik niet hier herhalen...
Vind het dan echt jammer van MLO. Gelúkkig is het niet zo vaak als bij 2011 nog maar wat ik eerder zei: de verbindingen lijken wel slechter te worden.

Offline speel ik niet, en zeker niet met deze versie, wordt mij teveel gecheat door de AI. Ik kan daar niet mee om gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 29-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik speel 3-2-2-3 en dat gaat me prima af; laatste 2 potjes 6-4 en 6-0 gewonnen tegen een qua punten gelijkwaardig elftal.

Een tip om te halen is Nicky Hofs. Die jongen is multi inzetbaar en supersnel. Hij kost ook nog geen 2 miljoen, dus ik zou zeggen: kopen. Al is 't niet bepaald realistisch dat Ajax ook maar 1 moment aan Hofs zou denken :P

Op doel heb ik Vermeer; Sighthórsson, Sulejmani en Huntelaar staan in de aanval met daarachter good old Jari Litmanen. Wat een passes verstrooit deze meester toch nog. Heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:09:
Wordt hier alleen maar online gespeeld? Ik vermaak me prima met de master league offline, wat mij toch net effe wat meer biedt. Heb deze wel voor de derde keer gestart gisteren met mn eigen gemaakte team in de premier league (ik bedoel dus D2 want de premier league lijkt nog ver weg). Reden van opnieuw starten was verkeerde inkopen en niet doorhebben dat andere clubs nog geld bieden ook voor mn draakspelers zoals burchet (al is het max maar 100k of zo)...

Eindelijk mn eerste pot gewonnen, ik kwam 2-0 voor en kneep em toen het 2-1 werd met nog 30 mins te gaan, ik speel op top player, -1. Voelde wel goed! Ettori en Ordaz ftw! Haha

Ik vind de ai echt stukken beter en ook de bewegingen en botsingen etc voelen allemaal erg soepel. Ik speel nog wel op de unpatchte versie omdat ik veel berichten lees dat dat beter speelt... Iemand hier ervaringen mee?
Waarom biedt offline je meer als online? Komt dit omdat je gewoon niet gewend bent online te spelen en het nooit gedaan hebt? Of zitten er daadwerkelijk opties in de single player die er niet in MP zitten?

Overigens, heb ik nu 200+ games gespeeld. En ik zweer het, nog nooit lag gehad. (en nee ik zeg dit niet om harribo te pesten). maar de lag lijkt erg lokaal/beperkt tot echt enkele individuen met een 23k modem. Want de rest loopt allemaal super over het algemeen. Maar ik heb nog nooit gehad dat er voor mij merkbare vertraging inzat en ik ben toch wel vrij alert op dat soort dingen.

Ik zal binnenkort een screen posten van mijn MLO elftal. Overigens speelde ik laatst tegen een unranked iemand. Met zijn hele standaard team en die speelde nog echt goed. Leuk om af en toe echte voetbal wedstrijden te hebben, mijn team was natuurlijk asociaal veel sterker maar als je goed kan pessen maakt dat echt niet veel uit.

Overigens als je een disconnect hebt, meteen aan het begin van een wedstrijd en jij krijgt geen geld dan ben je zojuist een cheater tegengekomen. Gefelicitieerd. Het zijn er erg weinig gelukkig. En ze doen nooit mee aan cups maar zeker als je in de d5 zit of net nieuw bent zul je ze iets vaker tegenkomen. Ik heb er in het begin een paar gehad(zie mn rage posts) maar sinds ik in een hogere divisie zit nooit meer. Opzich ook wel logisch.

btw: chelsea - arsenal gooien er ook weer een tempo in, vergeleken daarmee is pes nog langzaam! :+

edit: Overigens heb ik nu centraal achtering Pepe staan en rechtsachter....Pepe. LoL. Er staat in mijn opstelling/strategie PEPEPEPE in 1 lijn :+

[ Voor 37% gewijzigd door Postius op 29-10-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:03:
[...]

Waarom biedt offline je meer als online? Komt dit omdat je gewoon niet gewend bent online te spelen en het nooit gedaan hebt? Of zitten er daadwerkelijk opties in de single player die er niet in MP zitten?
Oh ik heb een mooi mlo team in pes 2011 hoor... De spelers zijn daar alleen af, en in de offline modus ontwikkelen ze. Ik vind het erg leuk een 16 jarige te ontdekken voor weinig en dan deze voor miljoenen door te verkopen later. De trainingsmethode in pes2011 was ook ideaal hiervoor (hebben ze nu wel verkracht naar mijn mening). Ik ga ook in 12 een mlo team starten, alleen wat later...

Ook heb je de echte competities daar en niet alleen quick matches en kleine toernooitjes, en dat maakt het af. Als ze dat nou eens konden integreren met mlo, dan had je een superspel ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:02
Ik ben ook met MLO begonnen! Toch wel best lastig als je met je standaard-team tegen CR7, Messi en Neymar-consoorten komt te staan. Gelukkig wel wat ervaring met pessen, alleen vaak typische matchen: voorkomen op de counter, lullig tegendoelpunt, dan weer voorkomen, en dan 2 keer snel een goal in de laatste minuten.. En weer een verliesmatch erbij.

Als er iemand graag eens een match speelt tegen mij, C.QL is mijn profielnaam, en pouckiii is mijn KONAMI ID. Welke is er nodig?

Tot slot begrijp ik het kopen- en verkopen in MLO niet goed. Hoe verkoop je een speler terug dan (met winst)? Vrijgeven is toch kostenloos laten vertrekken, of heb ik dat mis?
Ik heb eens de tips doorgelezen in deze thread, en als ik het goed heb kan ik dus best eerst sparen voor 2 hele goede CV's (à la Pepe) en dan pas de rest van mijn team upgraden ipv ze gelijkmatig eerst naar 70+, dan 80+ en dan 90+ te brengen?

Bedankt voor de info alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online speel je telkens tegen een ander. Ik wil daar niet afhankelijk van zijn. Dan kom je tegen types uit die alleen maar rare schaarbewegingen en fake shots maken. Hetgeen ik niet echt het interessantst vind. De computer daarentegen is altijd dezelfde en ijzersterk. Ik rust niet voordat ik 34 wedstrijden in de competitie win van die nullen en enen. De computer start altijd met betere spelers, maar ik eindig ermee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
C.QL schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:31:
Ik ben ook met MLO begonnen! Toch wel best lastig als je met je standaard-team tegen CR7, Messi en Neymar-consoorten komt te staan. Gelukkig wel wat ervaring met pessen, alleen vaak typische matchen: voorkomen op de counter, lullig tegendoelpunt, dan weer voorkomen, en dan 2 keer snel een goal in de laatste minuten.. En weer een verliesmatch erbij.

Als er iemand graag eens een match speelt tegen mij, C.QL is mijn profielnaam, en pouckiii is mijn KONAMI ID. Welke is er nodig?

Tot slot begrijp ik het kopen- en verkopen in MLO niet goed. Hoe verkoop je een speler terug dan (met winst)? Vrijgeven is toch kostenloos laten vertrekken, of heb ik dat mis?
Ik heb eens de tips doorgelezen in deze thread, en als ik het goed heb kan ik dus best eerst sparen voor 2 hele goede CV's (à la Pepe) en dan pas de rest van mijn team upgraden ipv ze gelijkmatig eerst naar 70+, dan 80+ en dan 90+ te brengen?

Bedankt voor de info alvast!
Je team upgraden:
Wat ik heb gedaan en ik ben gewoon begonnen zonder guides te lezen. Eerst je standaard poeperts al hun contracten laten opdienen, ja je zult wat meer verliezen, stel je er op in het is geen ramp. Het gaat in het begin gewoon om geld. Probeer van je potjes te leren, om te kijken wat voor tactiek je fijn vindt etc.

Als een contract op is, kijk je eerst op je nog een andere poepert heb die op die plek enigzins kan spelen. Zoja dan geef je de persoon van wie het contract op is vrij en stel je de andere poepert op. Vrij geven = verkopen aan de bank. Met Y knop (360) kan je een grafiek van conditie en marktwaarde zien. Marktwaarde is gebaseerd op hoeveel mensen de speler hebben. Hoe beter de conditie hoe meer mensen een speler willen hebben.

Heb je geen vervanger, moet je er 1 gaan kopen. Hoe en wat op de transfer markt moet je zelf maar een beetje achter komen. Ik heb langzaam mijn hele team stapje voor stapje geupgrade. De imo belangerijkste dingen voor mij waren: Een minder slechte keeper, betere CV's, minimaal 1 redelijk spits, en vleugels en 1 fysiek sterke centrale middenvelder. De volgorde kan je zelf bepalen. Want je nodig hebt. Keeper is denk wel echt nodig en die kosten ook echt niks. Het hoeft niet meteen wereld top te zijn maar gewoon rustig upgraden. Let wel op als je een speler koopt op zijn statistieken, sommige spelers van 68-70 zijn bv heel erg goed, terwijl andere gewoon slecht zijn ivm hoe de stats zijn verdeeld.

Overigens zul je in het begin veel meer hogere teams tegen komen en spelers die beter zijn. Hoe meer je speelt hoe beter het linken werkt. Grootste tip, raak niet gefrustreerd, je zult in het begin veel verliezen.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

Oh ik heb een mooi mlo team in pes 2011 hoor... De spelers zijn daar alleen af, en in de offline modus ontwikkelen ze. Ik vind het erg leuk een 16 jarige te ontdekken voor weinig en dan deze voor miljoenen door te verkopen later. De trainingsmethode in pes2011 was ook ideaal hiervoor (hebben ze nu wel verkracht naar mijn mening). Ik ga ook in 12 een mlo team starten, alleen wat later...

Ook heb je de echte competities daar en niet alleen quick matches en kleine toernooitjes, en dat maakt het af. Als ze dat nou eens konden integreren met mlo, dan had je een superspel ;)...
Das waar inderdaad, de groei van spelers is inderdaad erg leuk. Altijd die Palmeiri ;). Maar die training zuigt dit jaar wel echt hard. Athans vind ik, dat wisselen is maar vermoeiend. Het zijn maar een paar klikjes, maar op een heel seizoen wordt het toch wel irritant.

@glennosh: Maar de computer speelt met ieder team hetzelfde met altijd dezelfde truukjes en zelfde manier van spelen. Online heb je dat niet, daarom ligt dat in mijn optiek dichter bij echt voetbal. En figuren die alleen maar truukjes doen en fake shots, dat is gewoon niet zo. En een goeie fake shot kan ik altijd wel van genieten. Maar ik vind juist de variatie in spel realistischer. Offline vindt ik ook wel leuk. Maar zoals gezegd speelt de CPU in mijn ogen teveel hetzelfde, nooit echt iets verrassends. Overigens is dit niet bedoeld als kritiek of iets, speel lekker zoals je wilt. Maar het is grappig dat het argument wat jij gebruikt om offline te spelen, ik als argument gebruik om online te gaan :9 . Maar geloof me die truukjes malloten zitten bij fifa, hierbij is het godsonmogelijk om een goeie truuk te doen. Ik probeer het ook wel is met stochje, krasic of ribery maar het mislukt eigelijk 80% van de tijd :+ . Die overige 20% ziet het er wel echt tof uit. Al is het maar zelden echt effectief, het is wel leuk! Robinho moet af en toe truukjes doen toch? Of ze werken of niet Overigens bedoel ik echte truukjes en niet een lullig zijstapje oid.

[ Voor 41% gewijzigd door Postius op 29-10-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He haribo asaidi is wel goed maar of ie d1 waardig is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben88
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik speel overigens ook online op PS3.

Op dit moment zit ik in de 3e divisie.

Wedstrijden:
25 gewonnen/10 gelijk /25 verloren

Mijn nickname: bnitouzine88-_

[ Voor 4% gewijzigd door Robben88 op 29-10-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
*O* Heb nu een rank van 596, ga voor een plek in de top 100 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hmmmm, ik zit nog ergens in de 300 te rommelen. Maar ik geef 't (nog) niet op. Verdedigen blijft lastig voor mij. Ook offline. Ik ben nu een ML offline Met Newcastle Utd. begonnen, maar dan krijg ik tegen de betere teams ook zomaar 4 a 5 goals tegen... Aanvallend gaat het wel, maar verdedigend. Zo was de uitslag tegen Man. Utd. 3-6... Dus ik scoor zelf wel 3x maar ja, met zo'n gatenkaas achterin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik weet niet of hij al gepost is maar hier is de option file voor de xbox 360:

Klik

De PC en PS3 versie staan ook op de site.

Is er eigenlijk al een tweakers online community op X360 aangemaakt?

[ Voor 16% gewijzigd door dannbla op 30-10-2011 09:48 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, maar ik kan alleen maar in het midden van het doel schieten. En vaak staat daar de keeper dus. :+
Ik kan aan de linkerstick friemelen wat ik wil, maar de schoten gaan 100% door het midden als ik loodrecht op het doel aan kom lopen. Als ik het goed begrijp moet je mikken vlak voordat je speler schiet? Het lukt tot nog toe echt niet. :P

Oh ja, die optionfile voor de xbox. Hartstikke leuk, maar onspeelbaar. De laadtijden zijn echt onacceptabel lang nu. Niet zo vreemd gezien het aantal bestanden wat moet worden ingeladen, maar wel erg jammer.
edit: Alle uniformXX.bin bestanden weggemikt. Laad nu acceptabel snel. De details op de shirts zullen nu niet meer kloppen, maar de namen zijn nog goed, en dat is voor mij het belangrijkste. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gaius op 30-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gaius schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:29:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, maar ik kan alleen maar in het midden van het doel schieten. En vaak staat daar de keeper dus. :+
Ik kan aan de linkerstick friemelen wat ik wil, maar de schoten gaan 100% door het midden als ik loodrecht op het doel aan kom lopen. Als ik het goed begrijp moet je mikken vlak voordat je speler schiet? Het lukt tot nog toe echt niet. :P

Oh ja, die optionfile voor de xbox. Hartstikke leuk, maar onspeelbaar. De laadtijden zijn echt onacceptabel lang nu. Niet zo vreemd gezien het aantal bestanden wat moet worden ingeladen, maar wel erg jammer.
edit: Alle uniformXX.bin bestanden weggemikt. Laad nu acceptabel snel. De details op de shirts zullen nu niet meer kloppen, maar de namen zijn nog goed, en dat is voor mij het belangrijkste. :)
schoten door het midden ligt niet aan jou, laatste patch van konami. Komt wss wel weer terug. Maar je zult idd 80-90% van al je ballen op de keeper rammen. En zelfs als je scoort gaat ie recht door het midden. Je kan het verhelpen met plaatsschot maar de meerderheid van je schoten gaat rechtdoor atm wat je ook drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Postius schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:49:
[...]

schoten door het midden ligt niet aan jou, laatste patch van konami.
Toch mooi dat ze hun patches testen dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik weet niet of komt omdat ik 2 dagen geen ML Online heb gespeeld, maar ik log nu net in zijn er 9 (!) spelers van mijn basiself die een blauw of paars pijltje hebben! Dat is toch niet normaal? Ik had ze allemaal gekocht met een rood pijltje... Ik kan ook niet zomaar even 9 spelers vervangen. Dat wordt dus weer kansloze nederlagen lijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hahahaha waarom koop je dan ook rode pijltjes! Het is wel normaal je kan het zien aankomen. Sorry moody het is vervelend maar wel je eigen schuld. Sowiezo geen spelers met rode pijltjes kopen maar dat terzijde.

Het is vrij logisch als heel je elftal rood is, 2 dagen verder ze allemaal groen/blauw zullen zijn. Wederom de almachtige grafiek knop. Ach en zolang het geen paars is wordt het nog niet irritant. Pas bij een paars streepje wordt het echt heel vervelend, zelf merk ik het verschil tussen groen,blauw,oranje maar nauwelijks. Alleen rode en paarse pijltjes mark ik echt een verschil.

Maar ik zou zeggen, een les geleerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Postius schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:16:
Hahahaha waarom koop je dan ook rode pijltjes! Het is wel normaal je kan het zien aankomen. Sorry moody het is vervelend maar wel je eigen schuld. Sowiezo geen spelers met rode pijltjes kopen maar dat terzijde.

Het is vrij logisch als heel je elftal rood is, 2 dagen verder ze allemaal groen/blauw zullen zijn. Wederom de almachtige grafiek knop. Ach en zolang het geen paars is wordt het nog niet irritant. Pas bij een paars streepje wordt het echt heel vervelend, zelf merk ik het verschil tussen groen,blauw,oranje maar nauwelijks. Alleen rode en paarse pijltjes mark ik echt een verschil.

Maar ik zou zeggen, een les geleerd ;).
Ach ja, weet ik veel... Ik speel voor het eerst sinds PES 6 weer online, dus sommige dingen weet ik inderdaad niet. Ik moet wel zeggen dat ik vooruitgang boek online. Net 3 potjes: eerste 1-0 verloren tegen een betere tegenstander, is geen schande. Toen 2-0 gewonnen, in deze pot was ik ook duidelijk sterker. En de laatste 0-0. Een wedstrijd waarin ik het zwaar had, maar toch 0-0. Dus 2x de 0 gehouden! Oftewel: Zou ik dan verdedigend toch wat beter worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hey Moody, je weet nu hoe je nieuwe spelers moet aankopen? : op de pijltjes letten én op de grafiek letten.
Dat wist ik zelf nl niet, scheelt paarse pijltjes...

Ik ben enorm wisselvallig. De ene D1 -er bied ik goed weerstand, de ander tikt mij hopeloos weg.
Waar ik van blijf balen is het feit dat er ook online gecheat wordt. Zo rent de tegenstande met Barreto langs de lijn en wil ik met Perea hem inhalen. Mijn Perea heeft een voorsprong maar wat ik op de R1 button druk, hij gaat niet vooruit....totaal niet....pas na een +- 4 seconden gaat hij rennen, ben ik dus te laat. Ik snap dit niet, waarom rent een man niet als ik op die knop druk? Het lijkt er weer op dat niet altijd alle buttons reageren of helemaal niet.

Ach ik maal er al niet zoveel om maar mensen neem maar van mij aan dat het niet altijd klopt en dat PES je soms echt loopt te naaien. En soms naait het systeem ook dus de tegenstander. Dat ook wel weer gelukkig. Jammer, ik zie hier toch meer graag eigen inbreng in.

Ik denk trouwens dat ik uit D1 degradeer en dat is ook wel logisch gezien mijn matige spelers. Tegen echte topspelers zoals Messi etc kan ik niet tegen op. De mensen die dat wel kunnen met een matig team, daar heb ik dan ook enorm respect voor. Elke bal die ik afpak dan springt hoe dan ook weer voor de voeten van een Ronaldo of een andere topper. Yeah right ...lekker eerlijk weer allemaal...
Zie er naar uit om tegen tegenstanders van mijn eigen kaliber te spelen.

Edit: worden jullie ook gek van dat gefluit de hele tijd?

Btw... die Lafferty blijft een fenomeen (als stand-in dan).....drukt zo alle verdedigers weg...en scoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben88
Ik heb een matig elftal in MLO.
Heb nu 60 wedstrijden gespeeld en word nauwelijks weggespeeld.

Laatst nog. Een D1-er met alle beste spelers (Messi, Xavi, Ronaldo etc.) die er maar rondlopen, met een budget van €400.000.000.

Uiteindelijke uitslag: 3-1 gewonnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Robben88 op 31-10-2011 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms komt mijn spits alleen maar in de bal, ik snap dat je em weg kunt sturen, maar er was toch altijd een optie dat je em vantevoren al looplijnen meegaf? Is dit nu niet meer?

Las vorige keer een moneycheat, is dat er? Indien ja, mail me want die mlo komt me echt mn neus uit anders. Ik speel alleen nog maar voor contractverlening onderhand. Robben, zullen wij een potje op de ps3 want zo te lezen ben jij wel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Ik vind tot nu toe het 1vs1 ranked nog wel het leukste om te spelen, ondanks dat het icoontje van een slechte verbinding vaak staat te knipperen heb ik zeer weinig last van lag. Moet Konami nageven dat ze dat nu toch echt wel goed op de rit hebben.

Het is alleen zo jammer dat iedereen, maar dan ook echt iedereen met Barca gaat spelen. Ik speel meestal met Manchester City, die hebben overall een heel goed elftal en ik heb al menige speler geslacht die Barca nam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Robben88 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 02:59:
Uiteindelijke uitslag: 3-1 gewonnen.
Dat vind ik echt heel knap. Goed gedaan (y)

Ik zat wat te zaniken over de MLO lag maar ik moet er wel bij vermelden dat het dit jaar enorm verbeterd is tov vorig jaar hoor. Daar had ik +-70% last van vertragingen, nu slecht 10%. Maar áls ik ze heb, dan schijnt het ook meteen een paar wedstrijden achter elkaar te zijn en bijna altijd weer die Grieken.

Als de verbinding vertraagt, dan kan ik eigenlijk niet meer winnen want de passen zijn niet meer te doseren. Tegenstander heeft dit dan weer niet.
En ik weet niet wie dit nog meer heeft dan: mannetjes lopen niet naar de bal toe of reageren niet als er een bal langs ze komt, dat soort dingen. Nou dan word ik echt gek.

Maar...het is nu zo goed geregeld online dat mijn prestaties er niet meer echt onder lijden gelukkig...
Ik speel trouwens enorm wisselvallig......

Had gisteren een potje, die heb ik gewoon gequit, werd er echt ziek van. Die gast had Barreto en slalomde nota bene 2x door mijn hele team heen! En waarom? Gewoon omdat mijn mannetjes dus niet snel genoeg konden reageren op mijn knoppen door een vertraging. Was echt niet filmen dit! Aaaargggggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:50:
[...]Die gast had Barreto en slalomde nota bene 2x door mijn hele team heen!
En ik kan dit dus niet he! Ik moet het hebben van mijn snelle buitenspelers om een voorzet te geven op beresterke dembele, die hem er vervolgens inkopt (of niet want hij mist ook nogal eens wat). Ik moet dat slalommen ook echt leren.

Trouwens sinds ik heb aangezet dat ik alleen spelers krijg van mijn eigen niveau gaat het al stukken beter. Ben zelfs weer uit de 300 (stond op 378) uitgelopen naar de 428 ofzo. Maar wordt lastig kiezen welk spel ik nu ga spelen als ik tijd heb want BF3 is ook binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Knip, je bent echt 3 stappen te ver
Vlassie1980 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:59:
Ik vind tot nu toe het 1vs1 ranked nog wel het leukste om te spelen, ondanks dat het icoontje van een slechte verbinding vaak staat te knipperen heb ik zeer weinig last van lag. Moet Konami nageven dat ze dat nu toch echt wel goed op de rit hebben.

Het is alleen zo jammer dat iedereen, maar dan ook echt iedereen met Barca gaat spelen. Ik speel meestal met Manchester City, die hebben overall een heel goed elftal en ik heb al menige speler geslacht die Barca nam :)
\zelf vindt ik bayern ook nog wel humor. Alleen die CV's is wat jammer.

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 31-10-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik heb maar een online community aangemaakt voor de X360.
Meld je aan om te spelen!

Naam: Dutch Footie Heroes

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een reactie je niet bevalt, kan je een TR aanmaken en zeker niet terug schelden

[ Voor 100% gewijzigd door PWM op 31-10-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Money cheaten doe ik niet. Dan maar degraderen.

Wat ik ook raar vind: ik heb allemaal spelers met oranje of rode pijltje opgesteld. Allemaal een puike uithoudingsvermogen. Geen enkele speler heeft een groot blauw lijntje dat aangeeft of hij iets vermoeid is.
Ik speel 20 minuten in de wedstrijd -> al mijn spelers hebben rode balkjes....
Sorry hoor maar waar slaat dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:59:

Zoveel verschillen Barça en City toch ook niet of wel? Je ziet inderdaad pas goed wat voor topspelers dit team heeft als je ze een keertje neemt met PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:16:
Money cheaten doe ik niet. Dan maar degraderen.

Wat ik ook raar vind: ik heb allemaal spelers met oranje of rode pijltje opgesteld. Allemaal een puike uithoudingsvermogen. Geen enkele speler heeft een groot blauw lijntje dat aangeeft of hij iets vermoeid is.
Ik speel 20 minuten in de wedstrijd -> al mijn spelers hebben rode balkjes....
Sorry hoor maar waar slaat dit op?
Je hebt ook vermoeidheid over wedstrijden. Het witte balkje onder je spelers. Hoe groter deze is hoe vermoeider je spelers zijn van het spelen van veel wedstrijden. Hoe groter het balkje hoe minder de groot de start conditie van de speler is.

Denk dat het dan daar aan ligt?(overigens neem ik aan dat puike beoordeling voor stamina 80(+) ongeveer is?)

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 31-10-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Zojuist eindelijk pes aangeschaft, straks thuis meteen de singleplayer ontdekken, maar ik heb het gevoel dat ik mijn eerste reden voor een Xbox gold abbo heb gevonden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
Je hebt ook vermoeidheid over wedstrijden. Het witte balkje onder je spelers. Hoe groter deze is hoe vermoeider je spelers zijn van het spelen van veel wedstrijden. Hoe groter het balkje hoe minder de groot de start conditie van de speler is.

Denk dat het dan daar aan ligt?(overigens neem ik aan dat puike beoordeling voor stamina 80(+) ongeveer is?)
Stamina tussen 75-83
Het witte balkje (die ik dus blauw noem) die staat bij 1 persoon slechts op de helft , de rest er ver onder.
Echt waar het klopt voor geen meter. Het valt me op dat dat alleen gebeurt als ik tegen slechte tegenstanders moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:07:
[...]

Stamina tussen 75-83
Het witte balkje (die ik dus blauw noem) die staat bij 1 persoon slechts op de helft , de rest er ver onder.
Echt waar het klopt voor geen meter. Het valt me op dat dat alleen gebeurt als ik tegen slechte tegenstanders moet.
De helft vol houdt in dat spelers ongeveer met 50% minder stamina beginnen aan de wedstrijd of sneller vermoeid zijn. Het scheelt echt heel erg veel. Ik probeer zelf voornamelijk spelers zonder wit/blauw balkje op te stellen of met slechts echt een klein streepje want het heeft echt heel veel invloed. Maar imo is de helft is echt veels te veel al. Max 10-20% gevuld houdt ik aan(niet dat die regels heilig zijn maar toch), ik denk dat het daaraan ligt. Stel eens spelers op zonder wit/blauw balkje en kijk of het beter is. Het lijkt me wel?

In de 2de helft is het vrij normaal, en aan het eind van de eerste helft zullen de slechtere ook wel rood zijn. Maar na 20 minuten is wel erg vroeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 31-10-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
De rest waren ook 10% gevuld oid....

Ik ben het beu in D1, met al die Ribery's,Messi's etc. Ik kan er niet tegen aan met mijn trage verdedigers.
Zo heb een Marco Rossi, aardige speler maar met een Messi oid voor zich....baai baai..

Toen de verbinding nog goed was, speelde ik bijna iedereen van de mat en stond ik binnen een week in D1.
Nu die verbinding een fractie vertragend is, kan ik het wel vergeten. Passen moet precies en gedoseerd, anders kan ik het in elk geval in D1 vergeten.
Snap niet dat de verbinding een fractie vertragend nu is....het wás zo goed de eerste weken.
Kan toch niet te maken hebben met de drukte? Mensen roepen nl altijd dat het p2p verbindingen zijn.
Het kan niet zo zijn dat ik enige ben, ik denk dat veel mensen het niet eens mee krijgen dan.
Of het moet te maken hebben met mijn upload, max 110 kb/sec?

Moet trouwens maar Barreto kopen....ik zie hem steeds overal doorheen slalommen...
Maar ik hou bijna geen geld over lijkt het wel....steeds maar weer die contracten van die middelmatige spelers vervangen. Geld voor een echte topper is er niet.

Is er trouwens ook een manier om te zien in welke klasse je met een aantal punten terecht komt? Heb er nu een 505 of zo.

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 31-10-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben88
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:45:
Soms komt mijn spits alleen maar in de bal, ik snap dat je em weg kunt sturen, maar er was toch altijd een optie dat je em vantevoren al looplijnen meegaf? Is dit nu niet meer?

Las vorige keer een moneycheat, is dat er? Indien ja, mail me want die mlo komt me echt mn neus uit anders. Ik speel alleen nog maar voor contractverlening onderhand. Robben, zullen wij een potje op de ps3 want zo te lezen ben jij wel heel goed.
Wat is je accountnaam op ps3, dan voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:54:
De rest waren ook 10% gevuld oid....

Ik ben het beu in D1, met al die Ribery's,Messi's etc. Ik kan er niet tegen aan met mijn trage verdedigers.
Zo heb een Marco Rossi, aardige speler maar met een Messi oid voor zich....baai baai..

Toen de verbinding nog goed was, speelde ik bijna iedereen van de mat en stond ik binnen een week in D1.
Nu die verbinding een fractie vertragend is, kan ik het wel vergeten. Passen moet precies en gedoseerd, anders kan ik het in elk geval in D1 vergeten.
Snap niet dat de verbinding een fractie vertragend nu is....het wás zo goed de eerste weken.
Kan toch niet te maken hebben met de drukte? Mensen roepen nl altijd dat het p2p verbindingen zijn.
Het kan niet zo zijn dat ik enige ben, ik denk dat veel mensen het niet eens mee krijgen dan.
Of het moet te maken hebben met mijn upload, max 110 kb/sec?

Moet trouwens maar Barreto kopen....ik zie hem steeds overal doorheen slalommen...
Maar ik hou bijna geen geld over lijkt het wel....steeds maar weer die contracten van die middelmatige spelers vervangen. Geld voor een echte topper is er niet.
Dat heb ik dus ook, erg frustrerend maar m'n eigen fout blijkbaar. Ik heb maar 16 spelers ofzo dus kan niet eens meer verkopen. Maar goed, we blijven maar doorgaan. Trouwens, wees blij dat je geen speler hebt die er doorheen slalomt toch? Slalommen, dat is geen voetbal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:17:
[...]

Dat heb ik dus ook, erg frustrerend maar m'n eigen fout blijkbaar. Ik heb maar 16 spelers ofzo dus kan niet eens meer verkopen. Maar goed, we blijven maar doorgaan. Trouwens, wees blij dat je geen speler hebt die er doorheen slalomt toch? Slalommen, dat is geen voetbal...
Nee dat is heel slecht verdedigen :+.

Anders zou ik even tegen maher gaan zeggen dat ie moet gaan stoppen bij AZ. :P Puik doelpunt afgelope weekeinde

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 01-11-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Harribo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:54:

Speel je wel toernooien dan, daar ligt het echte geld namelijk. En vergeet niet bepaalde contracten voor langere termijn te verlengen, dat kost minder dan per 10 wedstrijden.
Barreto btw is echt geen topper hoor, hij ka sla-ommen en hij is snel. Als je kijkt wat hij nu kost en wat je er voor terug krijgt ben je gek als je hem gaat kopen. Er zijn completere spelers, voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56
In de tornooien valt idd geld te rapen, en als je ietwat degelijk scoort krijg je er nog een leuke bonus bovenop.

Is er ondertussen al een got communitiegroep op pes ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Kraziey schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:00:
[...]

Speel je wel toernooien dan, daar ligt het echte geld namelijk. En vergeet niet bepaalde contracten voor langere termijn te verlengen, dat kost minder dan per 10 wedstrijden.
Dat het minder kost is mooi meegenomen, maar het grootste voordeel van voor langere tijd kopen vind ik zelf dat je voorlopig geen omkijken meer hebt naar die speler als het om betalen gaat.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
mattttt schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:02:
[...]

Dat het minder kost is mooi meegenomen, maar het grootste voordeel van voor langere tijd kopen vind ik zelf dat je voorlopig geen omkijken meer hebt naar die speler als het om betalen gaat.
Klopt, dat is ook zeker zo. Maar voor Harribo kan het misschien wel handig zijn qua geld ivm dat hij geen geld heeft omdat ie al die contracten moet verlengen.
Ikzelf verleng alleen de contracten van mijn "goede" spelers voor een langere periode. De slechtere spelers (meestal invallers) doe ik voor 10, omdat deze altijd als eerste verkocht worden bij een nieuwe aankoop.

Kijk idd verder naar de grafiek en koop slim in. Lekker boeiend dat een goede speler nu een blauw pijltje heeft terwijl de grafiek wel omhoog gaat. Je moet hem gewoon opstellen als zijn pijltje minimaal groen is, maar dan heb je hem meestal al wel voor een leuk prijsje gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke lijn zie je dat, de bovenste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Laatst online: 23:02
Ekfad schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:53:
Is er ondertussen al een got communitiegroep op pes ps3?
Zelfde vraag, maar dan op PC: Is er al een communitygroep opgericht voor de PC-versie?

Zou wel leuk zijn om zo in 1 klap te zien wel GOT-ers nog online zijn voor een partijtje!
(En ik wil stiekem wel eens een GOT/NL-er/mede-Belg (proberen) inmaken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terje7601
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-02-2024
Ok, ik hoop dat iemand hier een logische verklaring voor heeft: daarnet speel ik een 1vs1 klassementswedstrijd. Ik sta voor, wat mijn tegenstander blijkbaar niet kan hebben en hij verbreekt de verbinding. Nu komt het...daarna word ik op de vingers getikt omdat de wedstrijd onderbroken is |:( Wat kan ik daar nu aan doen?

Nog een ergernis: het ranking systeem. Wordt hierbij ook maar een beetje rekening gehouden met de sterkte van de teams? Ik verlies met Lille, 0-1 tegen Real Madrid & verlies 11(!) punten. Waarom zo veel? Het is toch duidelijk dat mijn tegenstander hier een groot voordeel had qua teamsterkte, ook al was zijn ranking lager? Waarom zou ik nog met Lille spelen als 99% toch altijd Barcelona of Real neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
terje7601 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:59:
Ok, ik hoop dat iemand hier een logische verklaring voor heeft: daarnet speel ik een 1vs1 klassementswedstrijd. Ik sta voor, wat mijn tegenstander blijkbaar niet kan hebben en hij verbreekt de verbinding. Nu komt het...daarna word ik op de vingers getikt omdat de wedstrijd onderbroken is |:( Wat kan ik daar nu aan doen?

Nog een ergernis: het ranking systeem. Wordt hierbij ook maar een beetje rekening gehouden met de sterkte van de teams? Ik verlies met Lille, 0-1 tegen Real Madrid & verlies 11(!) punten. Waarom zo veel? Het is toch duidelijk dat mijn tegenstander hier een groot voordeel had qua teamsterkte, ook al was zijn ranking lager? Waarom zou ik nog met Lille spelen als 99% toch altijd Barcelona of Real neemt?
2 kort, maar krachtige antwoorden: Niks, nee. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Mensen spelen om te winnen dus online met lille is vrij kansloos ja als je ook maar iets om je ranking geeft(iedereen). Teamsterkte maakt niks uit. Anders moet je MLO gaan doen(is toch leuker :9 ).

Overigens is het natuurlijk wat jammer maar zo is het al sinds er footie games online wordt gedaan. Laat staan als er een ranking systeem is. Overigens had je ook 11 punten gewonnen (mischien wel 12!) als je had gewonnen. (ga er vannuit dat gezien de score de rating vrij gelijk was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38
Ligt t aan mij of is er geen 360 graden dribbelen? Ik speel op pc met een Logitech F710. Ik krijg slechts 8 hoeken die ik op kan lopen..... (op zowel direct input als X-input)

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad

Absoluut, had het daarnet ook in competitie en meteen ook een 3-0 aan mijn broek! Ik word er zot van.

En het puntensysteem trekt echt nergens op, heb mij daar al meermaals aan geërgerd, voelt ook erg willekeurig aan. Je kan soms met 3, 4 doelpunten verschil winnen van een betere ranking en toch slechts 5 puntjes winnen, terwijl je er anders soms 10 of meer wint of verliest. Zoals ik al zei, als er iets is dat Fifa goed doet is het dat wel ( moet er wel bij vertellen dat ze dit ook maar goed hebben sinds een jaar of twee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Had nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar dankzij de frustraties in PES kan ik morgen een nieuwe controller kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
mattttt schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:43:
Had nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar dankzij de frustraties in PES kan ik morgen een nieuwe controller kopen...
_/-\o_ _O-

Pics? :Y

Maar ietwat serieus, trek het je niet zo aan. Lekker boeie. Gewoon doorgaan. (overigens kan pes wel frustrerend zijn hoor dus ik leef wel een beetje mee ;-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:50:
[...]

_/-\o_ _O-

Pics? :Y

Maar ietwat serieus, trek het je niet zo aan. Lekker boeie. Gewoon doorgaan. (overigens kan pes wel frustrerend zijn hoor dus ik leef wel een beetje mee ;-) ).
Juist, pes is oorlog! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
C.QL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:11:
[...]

Zelfde vraag, maar dan op PC: Is er al een communitygroep opgericht voor de PC-versie?

Zou wel leuk zijn om zo in 1 klap te zien wel GOT-ers nog online zijn voor een partijtje!
(En ik wil stiekem wel eens een GOT/NL-er/mede-Belg (proberen) inmaken :9 )
Ja, lijkt mij ook leuk!

Ik heb inmiddels zelf de stijgende lijn gevonden online! Net 3 potjes en 2x gewonnen en 1x gelijk (onnodig). Bovendien 2x de 0 gehouden! Als dit zich doorzet, kan ik misschien eindelijk eens een beetje omhoog klimmen. Bedankt iedereen voor de tips, want ik merk nu dat het zijn vruchten af begint te werpen. Maar laat ik niet te vroeg juichen. Op dit moment gaat het gewoon even erg lekker. d:)b

[ Voor 33% gewijzigd door Moody2204 op 01-11-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:50:
(overigens kan pes wel frustrerend zijn hoor dus ik leef wel een beetje mee ;-) ).
Goh:) Nou dan kan jij er vast niets van... ;)
sorry kon het niet laten....steek dat compliment in je zak dan maar he?
Inderdaad! Net echt! Ik heb vorig jaar al een controller om zeep geholpen. Toen was de frustratie level met MLO nog veel groter. Denk dat ik dit jaar een volledig jaar vol ga maken met 1 controller... Doe mijn best! (Logitech F310....kan wel wat hebben gelukkig, geen action-aldi kwaliteit)
Tip: sla met je vuist op het bureau.... ;)

Edit: pes is ook gewoon enorm oneerlijk af en toe. Ik verlies 5-1 van iemand die 6 kansen kreeg en ik 15 en zijn keeper redt alles :S Ik krijg zelfs complimenten van hem dat ik hem 80% van de tijd wegtik.....
Mijn keeper had een paarse pijl dus dat verklaart iets, maar dan nog..
Dit overkomt mij dus een kwart van de tijd (inclusief die complimenten...laten ze in godsnaam daar eens wat aandoen. Die oneerlijkheid. Weg met die oneerlijke scripts!

Pak mijn punten wel terug hoor:) Zit nu in D2... wordt al beter....was D1 echt beu met mijn team
Zal trouwens eens een pot online opnemen....mijn mannetjes reageren echt enorm laat op mijn knoppen of lopen zelfs van een bal af! Ik weet gewoon echt niet wat ik soms zie! Niemand schijnt mij hier te geloven dus....zal het dan laten zien.

[ Voor 90% gewijzigd door Harribo op 01-11-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Heb het spel sinds vandaag ook. Zit alleen per ongeluk nu een community groep, meld ik mij weer af bij zo'n groep?

Verder zit ik nog met het contract verlengen van spelers in de Master League Online. Wat gebeurt er als je spelers niet verlengt?

Vandaag ook tegen iemand gespeeld die meteen Barcelona ging kiezen. Heb wel van hem gewonnen met Manchester United. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben88
Harribo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:54:
[...]

Goh:) Nou dan kan jij er vast niets van... ;)
sorry kon het niet laten....steek dat compliment in je zak dan maar he?

[...]

Inderdaad! Net echt! Ik heb vorig jaar al een controller om zeep geholpen. Toen was de frustratie level met MLO nog veel groter. Denk dat ik dit jaar een volledig jaar vol ga maken met 1 controller... Doe mijn best! (Logitech F310....kan wel wat hebben gelukkig, geen action-aldi kwaliteit)
Tip: sla met je vuist op het bureau.... ;)

Edit: pes is ook gewoon enorm oneerlijk af en toe. Ik verlies 5-1 van iemand die 6 kansen kreeg en ik 15 en zijn keeper redt alles :S Ik krijg zelfs complimenten van hem dat ik hem 80% van de tijd wegtik.....
Mijn keeper had een paarse pijl dus dat verklaart iets, maar dan nog..
Dit overkomt mij dus een kwart van de tijd (inclusief die complimenten...laten ze in godsnaam daar eens wat aandoen. Die oneerlijkheid. Weg met die oneerlijke scripts!

Pak mijn punten wel terug hoor:) Zit nu in D2... wordt al beter....was D1 echt beu met mijn team
Zal trouwens eens een pot online opnemen....mijn mannetjes reageren echt enorm laat op mijn knoppen of lopen zelfs van een bal af! Ik weet gewoon echt niet wat ik soms zie! Niemand schijnt mij hier te geloven dus....zal het dan laten zien.
Sorry dat ik het zeg. Maar volgens mij kan je niet goed afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Robben88 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:04:
[...]
Sorry dat ik het zeg. Maar volgens mij kan je niet goed afmaken.
Daar heb je niet ongelijk in. Ik krijg dat gewoon niet goed voor elkaar. Maar....nu en dan schiet ik echt netjes in de hoek ....en dan zit ie er soms nog niet in....heb zelfs in dat potje 2x een verdediger hangend in de lucht 2 ballen zien wegwerken.....tja...soms lijkt het gewoon erop in pes alsof het niet mag of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:22:
[...]

Daar heb je niet ongelijk in. Ik krijg dat gewoon niet goed voor elkaar. Maar....nu en dan schiet ik echt netjes in de hoek ....en dan zit ie er soms nog niet in....heb zelfs in dat potje 2x een verdediger hangend in de lucht 2 ballen zien wegwerken.....tja...soms lijkt het gewoon erop in pes alsof het niet mag of zo
Als je in een hoek wil schieten, probeer dan eens pijltje omhoog en omlaag te doen ipv links en rechts. (Als je dit nog niet probeerde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Nou, ben gister maar weer even met beide beentjes weer stevig op de grond gezet. Zit nog steeds in D4 en letterlijke elke wedstrijd van gisteravond (6 Quick Matches en 1 toernooi) gewoon verloren. Moet eerlijk toegeven, veel door eigen onkunde maar ook omdat ik 4 van de 6 QM tegen D1-ers speelde. En toevallig konden deze D1-ers wel goed ballen met hun spelers (en niet allee maar rennen). Maar ook in D4 toernooi kon ik geen vuist maken.

Wel heb ik steeds meer moeite met de speeders. Lijkt erop dat steeds meer mensen WEL weten hoe ze daar mee moeten spelen. Misschien er toch maar over denken om snellere buitenspelers te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:47:
[...]
Als je in een hoek wil schieten, probeer dan eens pijltje omhoog en omlaag te doen ipv links en rechts. (Als je dit nog niet probeerde)
Heb ik wel eens geprobeerd, bedankt.
Ik had gisteren bijvoorbeeld een aanval waarbij Petric (met groene pijl) vanaf de zijkant een bal aangespeeld kreeg en alleen nog de keeper voor zich had, ik deed de stick schuin naar boven en de bal eindigt net naast de cornervlag :) Zo erg miste ik hem absoluut niet hoor. Ik kijk dan nog voor de zekerheid naar mijn stick hoe ik hem hou, maar die staat nog steeds rechtsboven, vreemd.
Ik wou maar aangeven dat afmaken niet alleen afhankelijk is van je eigen kunde maar ook van blijkbaar tal van andere factoren. Er is niet altijd rekening mee te houden vind ik.

Wat ik trouwens soms ook heb met passen: er komt een bal op mijn speler af, ik doe dan voordat de bal bij mijn speler is rechts en pass knop in. In dat moment dat de bal naar mijn speler bedenk ik mij opeens omdat andere spelers in een fractie anders gaan staan. Ik wil dan bijvoorbeeld naar beneden doen, dus ik doe ik stick meteen naar beneden. Dan nog schiet mijn speler de bal naar rechts. Die correctie kan je dus niet toepassen? Jammer. Want het is soms wel nodig.

Zit trouwens in D2, op het randje van D1. Ondanks dat ik in D2 zit, krijg ik vnl D1-ers tegen mij. Ik weet niet of jullie dat hebben maar ik kom zelden D2-ers en D3-ers tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 02-11-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Laatst online: 11-09 20:51
Ben ook al een paar weken met MLO bezig. Probeer een team te maken met alleen maar spelers met de nederlandse nationaliteit. Gisteren R. Sneijder gehaald omdat mijn andere middenvelders uit vorm zijn. Hij doet het best leuk.

Ik vind het soms wel frustrerend dat vanwege de verbinding die passes slecht zijn te doen. Vaak houd je de pass knop lang ingedrukt en dan komt er zo een K*tballetje uit. Hoppa, counter en tegendoelpunt.

Al met al wel een heel erg leuk spel. Stukken leuker dan Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Ik snap er echt minderen minder van, gisteren een goede reeks en geeindigd op 456, vandaag werkelijk alles verliezen en momenteel op 343... Wat ik helemaal niet begrijp is dat ik 0-0 speel tegen een D2 die een 100 punten meer telt dan mij en ik toch nog 2 punten verlies (en dat terwijl hij met alle toppers in zijn team loopt) onbegrijpbaar en behoorlijk frustrerend.

Wat ook danig op mijn zenuwen werkt is de sturing door de cpu, je ziet soms de onmogelijke zaken en vooral onverklaarbare zaken (alhoewel, rond deze periode van het jaar zijn er wel meer spoken te zien :) ), ballen die opeens opspringen, fouten die niet gefloten worden maar een licht duwtje wel, mijn keeper die een volle match goed speelt maar in blessure een flutbal doorlaat. Zot word ik er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:26:
[...]
Wat ik trouwens soms ook heb met passen: er komt een bal op mijn speler af, ik doe dan voordat de bal bij mijn speler is rechts en pass knop in. In dat moment dat de bal naar mijn speler bedenk ik mij opeens omdat andere spelers in een fractie anders gaan staan. Ik wil dan bijvoorbeeld naar beneden doen, dus ik doe ik stick meteen naar beneden. Dan nog schiet mijn speler de bal naar rechts. Die correctie kan je dus niet toepassen? Jammer. Want het is soms wel nodig.
Volgens mij is de enige manier om dit cancellen een fake pass proberen. In pes11 zat trouwens wel een cancel optie in geloof R2 en L2 tegelijk indrukken maar is mij in pes12 nog niet gelukt. Effe een andere vraag hoe moet je slalommen ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:07:
[...]

Volgens mij is de enige manier om dit cancellen een fake pass proberen. In pes11 zat trouwens wel een cancel optie in geloof R2 en L2 tegelijk indrukken maar is mij in pes12 nog niet gelukt. Effe een andere vraag hoe moet je slalommen ik krijg het niet voor elkaar.
Ik dacht R2 maar weet wel dat al die slalommende voetballer hier enorm gehaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

In 12 kun je ook gewoon supercancelen met R1+R2 (zelfde als in 11). Dat die correctie niet kan vind ik ook suf, al had ik het vermoeden dat dat te maken had met een te hoge pass assist, maar dat heb ik nog niet volledig geverifieerd.

Die haat voor slalommende voetballers gaat nergens over, gewoon een kwestie van goed verdedigen. Slalommen doe ik gewoon zonder R2 trouwens. Goed kijken waar de verdediger heen loopt, en dan de andere kant op sturen. Met een goede verdediging dek je 'm zelf samen met een andere verdediger af, daar kan ie gewoon niet omheen/tussendoor. En altijd naar achteren meelopen (met L2), zodra je naar de bal toe loopt wordt je gepasseerd.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Zag de aankondiging van nieuwe konami patch op wenb:

UPDATE INFORMATION

2011.11.01 Winning Eleven 2012 (Edition PS3) will deliver apatch file for 1.02 We plan to deliver the patch file in November 2011. Intensive supportis being ableto deliver as soon as possible ※. Confirm the deliverydate as soon as, we notice again.

Apply the patch file contents are as follows.

As youmake adjustments
• More comfortable playing. (Goalkeeper behavior, free kick, PK)
• The game plan to correct the configuration. (Easier to see the parameters of the player).
Modify the behavior to stopthe online mode in terms of certain circumstances.
·Wykeham including Legend, As you make adjustments more comfortable playing modes.

Sommige dingen snap ik niet helemaal, maar wat ik er.iig uit kan halen is dat ze de gameplay aanpakken en dan vooral de keepers. Verder lijkt het er op dat ze geluisterd hebben naar de community en de.spelers stats overzichtelijker gaan maken en iets over online quiters? Maar dat gedeelte begrijp ik niet helemaal...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ik kan niet wachten op die patch. Ik heb het ineens zo erg op de heupen de laatste paar dagen vanwege niet lekker werkende AI/verrotte keepers, dat ik tot gisteren een losing streak van 15/20 games had door de meest lullige tegengoaltjes en een verdediging aan de andere kant waar ik met Lisandro op rood nog niet eens doorheen kwam. Zit nu ergens in D5 met een ranking van 398..

Je kan me niet vertellen dat ik slecht ben in PES, want daar wil ik niet aan geloven. Ik heb 9 van de 10 keer het meeste balbezit en beste kansen welke allemaal kapot worden gemaakt door de verdediging van m'n tegenspeler, die dan ineens kan counteren en zodoende vooruit loopt wbt de score. Het lijkt wel of iedereen behalve ik 3 op 1 speelt :')

Gisteren bij m'n laatste potje eindelijk een lichtpuntje meegenomen, al was dat vooral te wijten aan z'n verdediging welke een rating van gemiddeld 40 had. In de voorhoede had hij alleen maar speed merchants en het enige wat de beste man kon was de bal naar voren jassen en met Mphela of Piatti + R1 op de goal afrennen. Kreeg helaas wel een rode kaart op een CB vanwege een tikje waardoor hij m'n score van 4-0 kon verkloten door er 4-3 van te maken. Gelukkig scoorde ik in de laatste minuut nog de 5-3 zodat het alsnog op slot stond.

Ik hoop zo erg dat die patch keepers wat meer als lijnkeepers laat spelen zoals in 2011, want elke keer verliezen door een uitkomende en gestrekt gaan voordat de bal geschoten is keeper ben ik nu wel erg zat, gezien de gesloopte controller die naast de nieuwe controller ligt.

[edit]
Wat ik me trouwens afvraag, hebben jullie er ook last van dat wanneer je met de rechterpook een speler vooruit laat lopen, je eigen speler ineens dingen als stepovers/schaarbewegingen gaat doen? Ik heb de feints uit staan, maar toch doen ze van die trucjes waardoor ik m'n geplande aanval niet kan voortzetten omdat er dan alweer een speler van de tegenpartij op de bal zit.

[ Voor 11% gewijzigd door bakakaizoku op 03-11-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskr1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 19:29
Hier kan je een stukje lezen over de stats van spelers. Dat is deze editie natuurlijk aardig op de schop gegooid.
Het komt er kort gezegd op neer dat bepaalde stats invloed op elkaar hebben. Best handig om in gedachte te houden bij het aantrekken van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mattt, niet vervelend bedoeld maar bij iedereen zijn die keepers even slecht. Iedereen heeft er dus even veel last van ;). Maar een losingstreak kan altijd gebeuren.

Overigens benieuwd naar de patch! Hoop dat ik mijn schoten eindelijk weer kan plaatsen dat zou fijn zijn. Vrije trappen verbeterd? Die moeten juist moeilijker gemaakt worden. Iedere vrije trap van 25-35 meter vliegt erin beetje recht voor goal.

Zit zelf nu op 588 in de D1. Ben wat gezakt, de 600 grens is lastig om over heen te komen. Moet ook echt veel winnen, 1 verkeerde loss of een gelijk spel en BAM 12 punten naar beneden. En je stijgt er echt maar 3-4 per keer. BoH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:35:
Zit zelf nu op 588 in de D1. Ben wat gezakt, de 600 grens is lastig om over heen te komen. Moet ook echt veel winnen, 1 verkeerde loss of een gelijk spel en BAM 12 punten naar beneden. En je stijgt er echt maar 3-4 per keer. BoH
600 grens lol ik heb al moeite met de 400 grens dude! Ik kan die counters van de tegenpartij er maar niet uithalen. Ik heb wel een leuk team nu trouwens. Voorin: Asaidi, Castaignos, Beerends Midden: S.de Jong, Wijnaldum en Stootman: Verdediging alleen nog Wisgerhof.

Ben van plan om als ik weer poen heb om heitinga te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:50:
[...]

600 grens lol ik heb al moeite met de 400 grens dude! Ik kan die counters van de tegenpartij er maar niet uithalen. Ik heb wel een leuk team nu trouwens. Voorin: Asaidi, Castaignos, Beerends Midden: S.de Jong, Wijnaldum en Stootman: Verdediging alleen nog Wisgerhof.

Ben van plan om als ik weer poen heb om heitinga te kopen.
Vind persoonlijk mathijsen iets beter dan heitinga. Maar ze zijn allebei aan elkaar gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
mattttt schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:49:
Ik hoop zo erg dat die patch keepers wat meer als lijnkeepers laat spelen zoals in 2011, want elke keer verliezen door een uitkomende en gestrekt gaan voordat de bal geschoten is keeper ben ik nu wel erg zat, gezien de gesloopte controller die naast de nieuwe controller ligt.
Voor iedereen de tip nogmaals: ALS EEN TEGENSPELER ALLEEN OP JE KEEPER AFKOMT, GEEN ENKELE KNOP INDRUKKEN! Scheelt je tegendoelpunten :)
Want iedere lopen ze om de keeper heen en is het 95% een goal. Druk op geen enkele knop en het is 95% geen goal :)

Ikzelf zit nu rond de 520 in MLO met aardige maar zeker geen topspelers. Heb Briand gehaald, zeer oplettend type die zo nu en dan ook scoort.
Ik ben heel erg afhankelijk van de kwaliteit van de verbindingen. Ze zijn vaak niet slecht maar een klein beetje trage verbinding en fatsoenlijk passen wordt voor mij onmogelijk en dus ook rondtikken en verdedigingen uit elkaar tikken. Dan wordt het maar raggen en naar voren werken...

Ps. heb trouwens ook een paar penalty's inmiddels tegen gekregen. Een medespeler van mij die ik niet bestuur, vind het dan nodig om iemand een zetje te geven en voila! : hij ligt weer op de stip.
Je kan dit soort dingen uitzetten maar dan wordt verdedigen voor mij onmogelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 03-11-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:03:
[...]

Voor iedereen de tip nogmaals: ALS EEN TEGENSPELER ALLEEN OP JE KEEPER AFKOMT, GEEN ENKELE KNOP INDRUKKEN! Scheelt je tegendoelpunten :)
Want iedere lopen ze om de keeper heen en is het 95% een goal. Druk op geen enkele knop en het is 95% geen goal :)
Dan wordt het 93%? Mijn keeper komt evengoed uit zijn goal of ik het nu wil of niet. Al druk ik niks in begint ie nog als een idioot op de doorgebroken speler af te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als mensen een goedkope kopsterke spits zoeken, klose. Hij is maar 80 (dus rond de 4-7 milj) maar springen is 99 en koppen 95 (of zoiets allebei 90+ iig). Yay!

@hierboven: ligt ook aan je keeper. Maar als ze er vaak 1 op 1 door komen stap je teveel in of sta je verkeerd. Er komen dan namelijk nogal wat diepte pasjes doorheen. Maar zelfs bij mij komen mensen toch wel 2-3x alleen voor de keeper alleen vaak onder dusdanige druk dat ze naar de buitenkant moeten oid. Om maar aan te geven ik weet niet echt wat jij vaak vindt. In ieder geval nooit je centrale verdedigers laten instappen, ook niet met 2de verdediger laten instappen. Als 1 van de 2 instapt is het 1 pass en je bent er doorheen.

[ Voor 80% gewijzigd door Postius op 03-11-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YUox6.png

Vanmiddag vrij gehad, dus een beetje aan m'n MLO team zitten sleutelen. Merk dat het met deze opstelling beter gaat dan dat ik voorheen had. Dat Villa een speedmerchant is doet nog niks af aan mijn mening over de speedmerchants, misbruik het ook niet echt zoals velen dat wel doen (al heb ik wel een paar momentjes gehad dat ik het misbruikte omdat ik horendol werd van het ge-R1 van de tegenstander, dat slalommen met Villa is wel te makkelijk), hij is wel geniaal in balaanname en het vasthouden van de bal.

Wil alleen nog Badelj vervangen, en dan wordt het tijd om de verdediging eens wat aan te scherpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
mattttt schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:24:
[afbeelding]

Vanmiddag vrij gehad, dus een beetje aan m'n MLO team zitten sleutelen. Merk dat het met deze opstelling beter gaat dan dat ik voorheen had. Dat Villa een speedmerchant is doet nog niks af aan mijn mening over de speedmerchants, misbruik het ook niet echt zoals velen dat wel doen (al heb ik wel een paar momentjes gehad dat ik het misbruikte omdat ik horendol werd van het ge-R1 van de tegenstander, dat slalommen met Villa is wel te makkelijk), hij is wel geniaal in balaanname en het vasthouden van de bal.

Wil alleen nog Badelj vervangen, en dan wordt het tijd om de verdediging eens wat aan te scherpen.
Houdt is op met de termen misbruiken enzo, speed merchant is niet te misbruiken de enige die dat vinden zijn de mensen die gewoon te hard falen in verdedigen. En ga dan ook niet jezelf ophemelen van ik misbruik het niet!! Ja dat doe je dus wel, je hebt er toch 1? Maw. Houdt gewoon op over het gezeur met speed merchants, het slaat nergens op zo goed zijn ze niet.Het is gewoon een ability van het spel, en ja hij oogt wat beter dan andere maar is dat niet echt. Er is dus ook niet zoiets als speed merchant misbruiken. (overigens niet een aanval persoonlijk ofzo, maar er is niet zoiets als speed merchant misbruiken maar ik zie het continue hier aangehaald worden als DE reden waarom mensen verliezen....right)

Netjes team verder, zou farfan mischien inruilen voor adam johnson(zelfde prijs klasse denk ik). Ziet er verder goed uit. Ken de meeste spelers niet echt goed. Bodmer ook gehad goeie speler, fijne afstandstrap.

Overigens hoe heb je een screenshot genomen? (mij lukt het niet, krijg alleen een zwart beeld).
Edit: Aaaahhh windowed mode! Eens proberen.

Edit 2: In dat geval is farfan goed in te ruilen voor adam johnson ;). Alleen even sparen.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 03-11-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Postius schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:31:
[...]
Netjes team verder, zou farfan mischien inruilen voor adam johnson(zelfde prijs klasse denk ik). Ziet er verder goed uit. Ken de meeste spelers niet echt goed. Bodmer ook gehad goeie speler, fijne afstandstrap.

Overigens hoe heb je een screenshot genomen? (mij lukt het niet, krijg alleen een zwart beeld)
Adam Johnson is absoluut niet dezelfde prijsklasse, Farfan is 6m, Johnson is 12m.

Blijkbaar kun je gewoon ook zonder fraps een screenshot nemen, printscreen drukken en in paint plakken :) Wellicht heeft het er mee te maken gehad dat ik in windowed mode zat?

[ Voor 5% gewijzigd door bakakaizoku op 03-11-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een speed merchant nou weer? Gewoon een heel snelle speler ofzo? Verder vind ik het heel jammer dat bijna niemand meer van afstand schiet. Juist daarom koop ik altijd pes omdat die afstand schoten de Bom zijn. Verder blijf ik echt mega slecht in verdedigen. Spelers die geen sliding maken als ik het wil en het wel doen als ik het niet wil. Bal afpakken Ho maar lukt ook niet. Net alweer 8-0 verloren wordt er niet v
rolijker op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:41:
Wat is een speed merchant nou weer? Gewoon een heel snelle speler ofzo? Verder vind ik het heel jammer dat bijna niemand meer van afstand schiet. Juist daarom koop ik altijd pes omdat die afstand schoten de Bom zijn. Verder blijf ik echt mega slecht in verdedigen. Spelers die geen sliding maken als ik het wil en het wel doen als ik het niet wil. Bal afpakken Ho maar lukt ook niet. Net alweer 8-0 verloren wordt er niet v
rolijker op zo.
Ik heb hier op het forum veel gelezen en gevraagd over verdedigen omdat ik er ook moeite mee had (en nog steeds af en toe heb). Ik heb zelfs ook een keer 12-1 (!) verloren... Maar van mijn laatste 6 wedstrijden heb ik er slechts 1 verloren. Door vaak te spelen en de tips hier te gebruiken, gaat het op een gegeven moment toch beter. En ik ben nog steeds geen hoogvlieger hoor, maar het gaat wel steeds beter. Ik zit inmiddels weer rond de 420 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:41:
rolijker op zo.
1 van de verschillende "kaartjes/speciale eigenschappen" die een speler kan hebben.

Overigens daarnet echt de grootste pingelgoal ooit gescoord voor mij doen in PES, hahaha met ribery. Helemaal gek geslalomd. Vervolgens in de 16 nog kappen en draaien (het was echt druk in de 16), weer eruit. Weer erin en uiteindelijk scoren. Ik moet het hier niet te hard roepen maar zijn hele verdediging stond zo hard voor lul. Als je zoiets in het echt ooit zou zien zou je niet meer bijkomen(nee het was niet tegen een noobje, gelijke skill rating). Denk ook niet vaak dat ik nog ga meemaken dat ik met 1 speler 5 tot 8 seconden aan de bal ben in de 16, er weer uit loop en weer terug erin ga :+ 8) . Ik heb laatst wel een zooi hilarische goals bewaard, ik save nooit echt de mooie goals alleen de vreemde. Daarnaast vergeet ik 90% van de tijd om goals op te slaan. :9

Had daarnet nog zo'n bizare goal. Vrije trap met drogba op ongeveer 24-25 meter. Ik schiet gewoon op zijn uitlopende speler, dat was niet de bedoeling. En de bal vliegt er zo met een mooi boogje in! Voila drogba goal! :9

[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 03-11-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Postius schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:31:
[...]

Houdt is op met de termen misbruiken enzo, speed merchant is niet te misbruiken de enige die dat vinden zijn de mensen die gewoon te hard falen in verdedigen. En ga dan ook niet jezelf ophemelen van ik misbruik het niet!! Ja dat doe je dus wel, je hebt er toch 1? Maw. Houdt gewoon op over het gezeur met speed merchants, het slaat nergens op zo goed zijn ze niet.Het is gewoon een ability van het spel, en ja hij oogt wat beter dan andere maar is dat niet echt. Er is dus ook niet zoiets als speed merchant misbruiken. (overigens niet een aanval persoonlijk ofzo, maar er is niet zoiets als speed merchant misbruiken maar ik zie het continue hier aangehaald worden als DE reden waarom mensen verliezen....right)
Oh, maar het is niet alleen verliezen hoor. Het is ook 1-1 gelijkspelen omdat men met die verdomde speed merchant er toch 1 maal doorkomt en de boel binnenschiet. Bovendien mag iedereen hier anders beweren, de speed merchants zijn in onbalans met het spel. Zeker als je de verdediging en keepers bekijkt. Benieuwd wat de patch daar aan verhelpt (alle goeie onlinegames hebben hun balans goed, anders wordt er te veel geprofiteerd van de onbalans)

Ik heb na mijn losstreak van 12 matchen gisteren maar eens een dag 'pauze' ingelast. Lukt het mss beter dit weekend (zat voor de losstreak toch terug even tegen de 500 grens aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMoody schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:52:
[...]

Ik heb hier op het forum veel gelezen en gevraagd over verdedigen omdat ik er ook moeite mee had (en nog steeds af en toe heb). Ik heb zelfs ook een keer 12-1 (!) verloren... Maar van mijn laatste 6 wedstrijden heb ik er slechts 1 verloren. Door vaak te spelen en de tips hier te gebruiken, gaat het op een gegeven moment toch beter. En ik ben nog steeds geen hoogvlieger hoor, maar het gaat wel steeds beter. Ik zit inmiddels weer rond de 420 punten.
Hoe verdedigen jullie dan? Ik loop meestal rustig mee en probeer op het goede moment in te stappen lukt me alleen bijna nooit. Tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ekfad schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:08:
[...]

Oh, maar het is niet alleen verliezen hoor. Het is ook 1-1 gelijkspelen omdat men met die verdomde speed merchant er toch 1 maal doorkomt en de boel binnenschiet. Bovendien mag iedereen hier anders beweren, de speed merchants zijn in onbalans met het spel. Zeker als je de verdediging en keepers bekijkt. Benieuwd wat de patch daar aan verhelpt (alle goeie onlinegames hebben hun balans goed, anders wordt er te veel geprofiteerd van de onbalans)

Ik heb na mijn losstreak van 12 matchen gisteren maar eens een dag 'pauze' ingelast. Lukt het mss beter dit weekend (zat voor de losstreak toch terug even tegen de 500 grens aan)
Tot een bepaalde hoogte ben ik het met je eens. Echter staat het iedereen vrij om ze te gebruiken in mijn ogen is het speelveld dan weer gelijk. Er zijn zat goedkopere speedmerchants die ook effectief zijn. Overigens kan het toch altijd een keer gebeuren dat een talentvolle buitenspeler er doorheen gaat? ;) Het is in het begin erg hinderlijk maar volgens mij ligt dit meer aan het verdedig systeem dan iets anders. Ik probeer zelf in ieder geval de slalommers naar de buitenkant te dwingen, vaak kunnen ze dan niet zoveel.(niet dat het altijd lukt hoor maar in het algemeen)

Daarnaast zijn er zat spelers zonder speedmerchant die ook goed zijn om mee te slalommen of de bal vast te houden. Overigens is er tegenaan rennen altijd een goeie.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 03-11-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ben het toch ook meer met Ekfad eens. Al snap ik Postius zijn argumenten ook wel. Die spelers zijn er dus je mag ze gebruiken. Tegen alle tegenstanders die ongeveer gelijkwaardig zijn doe ik het lekker momenteel en win ik meestal. Speel ik echter tegen iemand uit D1 dan verlies ik het omdat hij bijv. 2 snelle spelers voorin heeft. Qua veldspel ben ik dan redelijk gelijkwaardig, maar net ook: ik ben tot 3x toe bezig om al combinerend een aanval op te zetten. Ik raak de bal kwijt en hup: een lange peer naar voren en mijn verdediging wordt er gewoon uitgesprint. De hele wedstrijd ben ik qua veldspel sterker, maar hij krijgt 3x een kans en het is 3x raak. Jammer dat ik het niet kan laten zien met een filmpje. Maar dat heeft naar mijn idee dan niks met slecht verdedigen te maken, maar gewoon het verschil tussen een (te) snelle speler en een gewone speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te geloven maar gisteravond nog 2 potjes gespeeld, 1x gewonnen en 1x gelijk, terwijl ik die ook zwaar had moeten winnen. Ik had iets van 16 schoten op doel 4x lat en/of paal geraakt en hij heeft maar 2 kansen gehad en scoort de gelijkmaker in de allerlaatste minuut :( Balen maar het gaat dus al beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
MadMoody schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:17:
Ik ben het toch ook meer met Ekfad eens. Al snap ik Postius zijn argumenten ook wel. Die spelers zijn er dus je mag ze gebruiken. Tegen alle tegenstanders die ongeveer gelijkwaardig zijn doe ik het lekker momenteel en win ik meestal. Speel ik echter tegen iemand uit D1 dan verlies ik het omdat hij bijv. 2 snelle spelers voorin heeft. Qua veldspel ben ik dan redelijk gelijkwaardig, maar net ook: ik ben tot 3x toe bezig om al combinerend een aanval op te zetten. Ik raak de bal kwijt en hup: een lange peer naar voren en mijn verdediging wordt er gewoon uitgesprint. De hele wedstrijd ben ik qua veldspel sterker, maar hij krijgt 3x een kans en het is 3x raak. Jammer dat ik het niet kan laten zien met een filmpje. Maar dat heeft naar mijn idee dan niks met slecht verdedigen te maken, maar gewoon het verschil tussen een (te) snelle speler en een gewone speler.
Ik weet precies wat je bedoeld met zelf de wedstrijd domineren en verliezen op 1 tegenaanval omdat je verdedigers eruit worden gerent. Echter wordt men in het echt ook gek van een Walcott of Bale en zijn er zelfs teams die op dezelfde wijze spelen (puur op de snelle counter).
Ik vind dan ook niet dat je het gebruik van speeders als vals spelen kan beschuldigen.
ECHTER: Waar in het echt die snelle spelers verdeeld zijn over verschillende teams, zie je in PES12 teams spelen die vol zit met die gasten, wat ik dan weer overdreven vind. Als je zelf dan ook nog eens geen snelle verdedigers hebt dan breekt dat je een gegeven moment in de wedstrijd op.

En dan moet ik eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer gefrustreerd word als ik tegen een team speel met Agbonlahor, Piatti, Walcott, Pato en Zarate.... Daarom ben ik nu zelf maar aan het investeren in snelle verdedigers. Net Richardson gehaald die echt een beest is en de speeders kan bijhouden. Volgende wordt Perea, want in het centrum van de verdediging zit bij mij alles behalve snelheid.
Aangezien ikzelf met vleugelspelers speel gaat Walcott er ook zeker een keer komen, maar nu eerst zaak om het achterin dicht te timmeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft allemaal minder leuk met die speedmerchants, blijf bij mijn mening dat pes om de afstandschoten draait. Alleen nu doet bijna niemand dat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:11:
Blijft allemaal minder leuk met die speedmerchants, blijf bij mijn mening dat pes om de afstandschoten draait. Alleen nu doet bijna niemand dat meer.
Begin er zelf dan mee ;). Geloof me, ik heb Theo Janssen gekocht en schieten dat hij kan!!! (zeker als pijltje rood is). Als ik het totaalplaatje bekijk is Janssen eigenlijk niet echt goed (ondanks zijn 80 rating) in andere dingen dan schieten en passen. Beetje de Beckham uit PES5-6, wereldschoten en passen maar de rest is beduidend minder. Maar zodra je met hem de ruimte krijgt om te schieten dan gaat het schot sowieso op doel en 8-10 keer een goal (rond de 16meter schieten dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik speel veel offline en een paar dingen vallen me op, mede door veel replay te gebruiken na rare situaties.
  • Op het moment dat ik een sliding inzet, draait de tegenstander vaak precies op hetzelfde moment of echt een miliseconde later, waardoor ik een overtreding bega en vaak nog geel krijg ook.
  • Zelfs de meest achterlijke spelers weten te kappen en draaien alsof ze Messi zijn, waardoor verdedigen tegen de AI soms echt idioot moeilijk is
  • Soms is het onmogelijk om een tegengoal te voorkomen. Jouw spelers lopen over ballen heen, lopen weg van afvallende ballen, struikelen letterlijk, de bal komt hoe dan ook bij een tegenstander terecht en ze gaan scoren (vaak als je voor staat)
  • Passes gaan echt heel vaak naar de verkeerde speler. Soms richt ik recht naar boven -naar een speler die perfect inloopt en voor de keeper kan komen- en dan passt de speler naar een vleugelspeler aan de andere kant die ook nog eens in de dekking loopt
  • Counters van de tegenstander zijn -zelfs met slechte teams- levensgevaarlijk en te vaak een doelpunt
  • Vrije trappen gaan er bij de AI te vaak in, met name als je voor staat
Ik heb een beetje het idee dat dit geen bugs zijn, maar bedoeld om het spel moeilijker te maken. Helaas zorgt het er bij mij vooral voor frustratie.

p.s. Ik heb echt heel vaak replays bekeken om er zeker van te zijn dat ik niet gewoon paranoïde ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Framoes schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:45:
Ik speel veel offline en een paar dingen vallen me op, mede door veel replay te gebruiken na rare situaties.
  • Op het moment dat ik een sliding inzet, draait de tegenstander vaak precies op hetzelfde moment of echt een miliseconde later, waardoor ik een overtreding bega en vaak nog geel krijg ook.
  • Zelfs de meest achterlijke spelers weten te kappen en draaien alsof ze Messi zijn, waardoor verdedigen tegen de AI soms echt idioot moeilijk is
  • Soms is het onmogelijk om een tegengoal te voorkomen. Jouw spelers lopen over ballen heen, lopen weg van afvallende ballen, struikelen letterlijk, de bal komt hoe dan ook bij een tegenstander terecht en ze gaan scoren (vaak als je voor staat)
  • Passes gaan echt heel vaak naar de verkeerde speler. Soms richt ik recht naar boven -naar een speler die perfect inloopt en voor de keeper kan komen- en dan passt de speler naar een vleugelspeler aan de andere kant die ook nog eens in de dekking loopt
  • Counters van de tegenstander zijn -zelfs met slechte teams- levensgevaarlijk en te vaak een doelpunt
  • Vrije trappen gaan er bij de AI te vaak in, met name als je voor staat
Ik heb een beetje het idee dat dit geen bugs zijn, maar bedoeld om het spel moeilijker te maken. Helaas zorgt het er bij mij vooral voor frustratie.

p.s. Ik heb echt heel vaak replays bekeken om er zeker van te zijn dat ik niet gewoon paranoïde ben :P
Ben het met je eens behalve het passen dat ligt echt aan jezelf. Je kan altijd naar de juiste man passen. Anders je pass assist veranderen. Voor de rest ja, ieder jaar hetzelfde toch met de AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Postius schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:49:
[...]

Ben het met je eens behalve het passen dat ligt echt aan jezelf. Je kan altijd naar de juiste man passen. Anders je pass assist veranderen. Voor de rest ja, ieder jaar hetzelfde toch met de AI?
Pass assist heb ik lager gezet, maar nog steeds lijkt het niet echt te werken. Misschien ligt het aan m'n controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Postius schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:49:
[...]

^^ met hem, probeer je pass assist eens aan te passen. Ik speel zelf meestal op 2 of 3, waarbij je met 2 meer controle hebt maar ook eerder fouten gaat maken als je niet hard genoeg passed.

Ik heb gisteren Suarez maar weer omgeruild voor een ander, namelijk Diego Forlan. Suarez kon me niet echt bekoren, stond vaker vast dan dat er met hem potten te breken waren. Maar man, wat gaan die ballen van Forlan als kanonschoten op dat doel af zeg O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
mattttt schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:52:
[...]

^^ met hem, probeer je pass assist eens aan te passen. Ik speel zelf meestal op 2 of 3, waarbij je met 2 meer controle hebt maar ook eerder fouten gaat maken als je niet hard genoeg passed.

Ik heb gisteren Suarez maar weer omgeruild voor een ander, namelijk Diego Farlan. Suarez kon me niet echt bekoren, stond vaker vast dan dat er met hem potten te breken waren. Maar man, wat gaan die ballen van Farlan als kanonschoten op dat doel af zeg O+
Forlan ;)

Overigens sta ik nu op plek 112. Maar ik mag dat hier niet te hard roepen altijd mensen nemen het me nogal kwalijk
:9
Framoes schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:54:
Het is weer raak. Tegenstander drukt zich door afvallende ballen m'n 16m binnen, keeper lijkt de bal te hebben, speler valt over de keeper, maar tegenstander niet. Goal.
Euh en?...dat is toch gewoon grappig. Man man in het echt zie je zoveel pruts goals.

Echt waar ik heb af en toe het gevoel alsof ik de enige ben die dit spel leuk vindt. Iedereen hier lijkt wat gefrustreerd door verdedigen en speedmerchants. Geniet gewoon is van de wedstrijd, ik kan er hherlijk van genieten als ik ook 3-2 verlies door een E.D. In de laatste minuut, kan ik gewoon echt hard om lachen. Want ik geef uiteindelijk gewoon geen zak om mn rating.

En nogmaals je tegenstanders hebben evenveel last van slechte keepers. Dus het is voor iedereen even kut.

[ Voor 47% gewijzigd door Postius op 04-11-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Forlan/Farlan, komt door die vleugelspeler van me, dan ga je gauw namen door elkaar mixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Het is weer raak. Tegenstander drukt zich door afvallende ballen m'n 16m binnen, keeper lijkt de bal te hebben, speler valt over de keeper, maar tegenstander niet. Goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Framoes schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:54:
Nog even de kiezen op elkaar en bidden dat die keeperpatch dat soort geintjes oplost, meer kun je er op dit moment niet van maken, en dat is wat ik op dit moment ook doe..

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste