En gister nog mijn 2de D2 cup bijgeschreven. Deze keer in assistent modus maar toch. 2 cups in 1 dag. Gaat goed! Mischien ga ik wel gewoon CR kopen

.
Nu alleen nog klassementsleider worden en ik heb de treble/trippel!
Edit:
Gepromoveerd naar de D1 MLO
Overgiens weet ik nog steeds niet welke spits ik moet halen. Heb gister Di natale ingeruiled voor Ribery(WINNER), maar mijn spitsen zijn zo slecht haha. Mijn middenveld is echt zwaar mijn beste linie.(2 van 9+ op de vleugels en fellaini en makoun in het midden voor de *jeremy clarkson voice* powaaaaaaah)
Ik denk aguero maar die is erg inflated qua prijs, van persie mischien maar die gebruik ik liever als linkermiddenvelder denk ik, ik heb hem nog niet maar zijn stats daarvoor zijn wel gunstig. Messi en CR zijn gewoon duur. Drogba heb ik dus maar is uit vorm. Echt geen idee wie ik er naast moet zetten. Ik hoef geen pure snelheidsduivels, maar wil wel veel balcontrole. Moet nog kunnen koppen. Misschien dan toch maar Hulk? Dat is een aardige allrounder. Benzema ben ik niet echt van gecharmeerd, en die zie ik al teveel. Rooney kan ook uiteraard maar die vindt ik ook niet zo speciaal
@hieronder: ik speel tegen zat teams met messi en CR. En bij mij rennen ze er echt niet door heen. Ook niet mpehla (ieder team heeft die) en sanchez en di maria en piatti. Ik kom ze iedere wedstrijd allemaal tegen. Maar zo makkelijk is het echt niet. Mischien op lagere niveau's wel, aangezien aanvallen makkelijker is dan verdedigen. Maar dan is het een kwestie van oefenen en zelf een paar spelers opstellen. Maar echt er wordt schromelijk overdreven met die speed merchant. En koop ze dan lekker zelf je zult zien, zo makkelijk is het echt niet.
Voor de laatste keer: Je kan er niet zomaar met 1 speler door heen rennen. Als je dat gebeurd dan ligt het niet aan je tegenstander maar aan de persoon die verdedigt. Het is gewoon godsonmogelijk om er met 1 speler doorheen te rennen, dat kan alleen als er echt gruwelijk verdedigende fouten worden gemaakt, zoals lekker instappen met iederen speler, dit zie ik iedereen in D4 of lager standaard doen, instappen als een gek met al je spelers. Ja dan ren ik er inderdaad zo doorheen, maar dan ren ik er nog doorheen met Iaquanta en Adebayor. Als je echt problemen hebt dat mensen door je verdediging rennen, zou ik echt even de training op gaan zoeken.
Overigens kan ik voorstellen dat als je geen MLO speelt en alleen quick match het wel irritant is maar goed dat is vrij logisch dat iedereen daar met barca en real speelt. Dat is al 10-13 jaar zo.
Overigens als er tweakers zijn die eens een potje willen doen op de PC: Postius is ook mijn gebruikers naam online. Ik ben er altijd voor in een 1 op 1 match. Al is het maar om elkaar een beetje te helpen met je speelstijl en je grootste fouten uit je spel halen. Daarnaast wil ik ook wel is ADO- NEC spelen
[
Voor 130% gewijzigd door
Postius op 25-10-2011 13:27
]