..
[ Voor 97% gewijzigd door 3d0zer op 01-02-2012 13:06 . Reden: oops ]
[ Voor 97% gewijzigd door 3d0zer op 01-02-2012 13:06 . Reden: oops ]
Doorgestegen naar 248 euro! Wh000t3d0zer schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:47:
Trouwens iemand de prijzen van de 5k3000 in de gaten gehouden van Hitachi?
Kocht er pas 5 op 170 euro en nu 220 euro... Boomshakalaka!
Ik heb er een paar maanden geleden 4 gekocht (bij Computerland). Toen zat er Samsung HD204UI in (serienummers gechecked via de Samsung website: 3 jaar garantie, dus niet eens OEM-modellen). Maar dat kan per batch verschillen, het is maar net waar Verbatim de disken het goedkoopst kan krijgen op dat moment.NeutraleTeun schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:36:
2 TB Verbatim USB3.0 voor €99,- ex!
http://www.centralpoint.n...79755&utm_medium=daisycon
Sla je slag ...
Weet iemand misschien wat voor schijf daar in zit?
Computers follow your orders, not your intentions.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat is er dan zo speciaal aan de 5k3000?3d0zer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:06:
[...]
Doorgestegen naar 248 euro! Wh000t
De 7k3000 is goedkoper en zelfs de 5k4000 is goedkoper, maar dan niet verkrijgbaar
Verwijderd
Je bedoelt de 7K3000? Ik vermoed dat die ruim op voorraad is bij distributeurs, met modellen van voor de overstromingen, ik heb ze zelf gekocht. Iemand maakt hier woekerwinsten.
Misschien toch maar zo'n momentus XT ? 500GB valt mee in prijs met 112 euro. Zit er ook bij mijn pa in.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:47:
Ik dacht juist dat ik de dans ontsprongen was deze keer, gezien ik voorzien ben van alle harde schijven die mijn hartje begeren. Echter willen mijn ouders nu ook maar eens aan de nieuwe PC en aangezien daar nog een jarenoude IDE-schijf aanwezig is zal er toch een alternatief moeten komen.
Ik heb al serieus naar SSD's zitten kijken, vooral ook omdat de demonstratie van mijn eigen PC erg in de smaak viel, maar uiteindelijk blijf ik terugkomen op het feit dat er toch een bulkschijf in moet.
Het enige dat voor ze werkt is dat ze geen haast hebben. Maar eens zien wat e.e.a. kost als de nieuwe AMD APU's eindelijk uit zijn.
De verkrijgbaarheid...
Verwijderd
Een optie die ik nooit serieus overwogen heb voor mijzelf, gezien mijn interesses elders liggen, maar wellicht interessant voor mijn ouders. Ik vrees echter dat ook die schijf te lijden heeft onder de overstroming.Bartjuh schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:57:
Misschien toch maar zo'n momentus XT ? 500GB valt mee in prijs met 112 euro. Zit er ook bij mijn pa in.
De 5k3000 wordt idd door maar minder shops aangeboden. De prijs is wel belachelijk vergeleken met WD, Hitachi of Seagate. Misschien toch maar snel een Samsung aanschaffen.3d0zer schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:09:
[...]
De verkrijgbaarheid...
Overigens een zeer betrouwbare en goede schijf, Hitachi is een van de weinig echte producenten die eigen schijven maakt ...
Tis meer van de laatste tijd. Heb ze 2 weken geleden voor 170 euro aangeschaft en dat was een mooie prijs vergeleken met WD. Hitachi staat toch op een hoger kwaliteitspeil dan WD over het algemeen.mca2 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:00:
[...]
De 5k3000 wordt idd door maar minder shops aangeboden. De prijs is wel belachelijk vergeleken met WD, Hitachi of Seagate. Misschien toch maar snel een Samsung aanschaffen.
Indien je ouders niet meer doen dan een beetje internetten en word, dan is een SSD van rond de 200GB toch genoeg? M'n vader die werkt al 8j aar met een bedrijfslaptop met een schijf van ong 70GB. Dus het gaat welVerwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:47:
Ik dacht juist dat ik de dans ontsprongen was deze keer, gezien ik voorzien ben van alle harde schijven die mijn hartje begeren. Echter willen mijn ouders nu ook maar eens aan de nieuwe PC en aangezien daar nog een jarenoude IDE-schijf aanwezig is zal er toch een alternatief moeten komen.
Ik heb al serieus naar SSD's zitten kijken, vooral ook omdat de demonstratie van mijn eigen PC erg in de smaak viel, maar uiteindelijk blijf ik terugkomen op het feit dat er toch een bulkschijf in moet.
Het enige dat voor ze werkt is dat ze geen haast hebben. Maar eens zien wat e.e.a. kost als de nieuwe AMD APU's eindelijk uit zijn.
Verwijderd
Dat zou waarschijnlijk voorlopig voldoende zijn, ware het niet dat een dergelijke SSD een goed deel van het budget zou opslokken -_-'Tarkin schreef op maandag 06 februari 2012 @ 07:30:
Indien je ouders niet meer doen dan een beetje internetten en word, dan is een SSD van rond de 200GB toch genoeg? M'n vader die werkt al 8j aar met een bedrijfslaptop met een schijf van ong 70GB. Dus het gaat wel
koning der Nederlanden
Deze HDD is inmiddels niet meer leverbaar helaas
Ja die zag ik ook, maar eerst maar eens zien of ze ook daadwerkelijk kunnen leveren. En die beoordeling van de shop, vreselijk... Vraag me dus af of ze enigszins betrouwbaar zijn.roggebrood schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:14:
De Hitachi 5k3000 kost nu bij Redcoon een al heel wat schappelijkere 179 euro.
[ Voor 9% gewijzigd door 3d0zer op 07-02-2012 11:42 . Reden: foutje ]
Garantie kun je altijd nog gewoon bij de fabrikant claimen via de website dus daar zou ik mij geen zorgen over maken hoor.3d0zer schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:41:
USB2.0 in de gaten houden, precies dezelfde schijf -> 7k3000
Zie ook Youtube waar ze er een stel open snijden...
Verders.... de prijs schommelt stukken lager dan de interne diskprijzen...
Alleen die garantieissues... is dat het waard... dat is de vraag..
Edit: Oops... zie dat het gaat om de k4000Sorry :
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Zoals altijd eigenlijk wel het geval is de afgelopen jarenSenor Sjon schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:45:
Ik heb gisteren 2 wd 3TB schijven voor mijn Synology 411 gehaald. De twee extra schijven komen dan wel later als 4TB goedkoop wordt. Vooralsnog zijn grotere schijven relatief voordeliger.
Dat werkt helaas niet altijd met "OEM" hdd's waar deze externe dingen waarschijnlijk ook onder vallen. Dan zul je hdd dus eerst weer in z'n behuizing moeten schroeven.Bull schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:19:
[...]
Garantie kun je altijd nog gewoon bij de fabrikant claimen via de website dus daar zou ik mij geen zorgen over maken hoor.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Inderdaadclasspc schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Dat werkt helaas niet altijd met "OEM" hdd's waar deze externe dingen waarschijnlijk ook onder vallen. Dan zul je hdd dus eerst weer in z'n behuizing moeten schroeven.
Ik kan bij mijn Hitachi 7K3000 3TB harde schijf die uit een Hitachi Touro komt gewoon het serienummer op de website van Hitachi invullen en daar komt gewoon keurig te staan dat ik nog tot 02-09-2013 garantie kan claimen bij hun dus....classpc schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Dat werkt helaas niet altijd met "OEM" hdd's waar deze externe dingen waarschijnlijk ook onder vallen. Dan zul je hdd dus eerst weer in z'n behuizing moeten schroeven.
Nee, die krijg je hoogstwaarschijnlijk niet.CaptJackSparrow schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:59:
Je krijgt dan misschien geen garantie meer op de behuizing maar wel op de harde schijf die er in zit.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
[ Voor 25% gewijzigd door 3d0zer op 09-02-2012 22:50 . Reden: . ]
Dat bedoelde ik dus ook. Bij Hitachi kan het kennelijk wel. Het serienummer van de harde schijf die in het externe apparaat heeft gezeten geeft op het garantie gedeelte van Hitachi naast de harde schijf informatie niks anders aan dus hij wordt alleen als een losse harde schijf gezien en niet gekoppeld aan een extern apparaat en dus zodoende kun je met jouw losse harde schijf gewoon garantie claimen bij Hitacih.pwnage2 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:27:
behalve bij hitachi ext HDD's. hier blijft er garantie op zitten. Heb al verschillende HDD's uit hun behuizing opgehaald en opgestuurd!
[ Voor 13% gewijzigd door Bull op 09-02-2012 23:57 ]
Het is bekend dat schijven uit een appliance wel onder garantie worden geaccepteerd door tenminste een van de grote fabrikanten.Houd er rekening mee dat wanneer de hardeschijf defect raakt hoogstwaarschijnlijk bij een garantie claim deze niet ingewilligd wordt, omdat deze uit de orginele behuizing is gehaald. Hier zijn twee redenen voor.
Groetjes, FaceDown.
Hitachi gaat over naar WD? Waar heb je die info vandaan?marcel87 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 02:43:
Maar ja, Hitachi gaat ook over naar WD...
Toevallig heb ik een collega die bij Hitachi vandaan komt en die vertelde het mij van de week3d0zer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:41:
[...]
Hitachi gaat over naar WD? Waar heb je die info vandaan?
En waarom zou dat gebeuren?
en procentueel gezien? Is de uitval van WD harde schijven groter dan Samsungs? of omgekeerd? Je zou er van staan kijken hoeveel mensen hun (externe) harde schijven mishandelen!3d0zer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:14:
Gaat me niet eens om de prijzen... meer om de kwaliteit.. de kwaliteit van WD is om te huilen.. hoor zoveel verhalen van mensen om mij heen die schijven DOA terug sturen...
Ja, go.... zo heb ik alleen maar Western Digital en ben er erg tevreden over, ik hoef geen Hitachi of Seagate aangezien ik daar mindere ervaring mee heb. Voorheen was ik ook weg van Maxtor nooit problemen mee gehad, terwijl daar ook wel de nodige klachten over de ronde deden, maar daarnaast werden die schven ook erg veel verkocht door een goede prijs/prestatie, maar kwalileits verhouding.3d0zer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:14:
Gaat me niet eens om de prijzen... meer om de kwaliteit.. de kwaliteit van WD is om te huilen.. hoor zoveel verhalen van mensen om mij heen die schijven DOA terug sturen...
Bizar...
Hitachi... heb er 5 en ze presteren top!
Betrouwbaar... gewoon een stukje kwaliteit.... kennissen die die ook hebben... ook zeer tevreden....
Precies wat zijn de overall percentage van de goothandel, dat is interessanter dan eigen ervaring of die van kennissen. Het geeft in iedergeval een beter beeld hoe de kwaliteit tussen de fabrikanten zich verhouden.Tarkin schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:38:
[...]
en procentueel gezien? Is de uitval van WD harde schijven groter dan Samsungs? of omgekeerd? Je zou er van staan kijken hoeveel mensen hun (externe) harde schijven mishandelen!
[ Voor 23% gewijzigd door _Dune_ op 10-02-2012 14:48 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Verwijderd
Als je dit leest is het wel aannemelijk:Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 03:14:
Dat is wel behoorlijk paranoïde, want als er dan ééntje wel goede drives zou maken zou die de anderen al lachende achter zich laten.
Hier is ook wel een reden voor te bedenken. WD gebruikt 4x750GB platters, Hitachi 5x600GB. Hitachi is meestal wat later met het inzetten van platters met een hogere datadichtheid. Het is niet ondenkbaar dat Hitachi met meer beproefde technologie dan betrouwbaarder zou zijn.The Hitachi 3TB drive (Hitachi Deskstar 5K3000 HDS5C3030ALA630) is our current favorite for both its low power demand and astounding reliability. The Western Digital and Seagate equivalents we tested saw much higher rates of popping out of RAID arrays and drive failure. Even the Western Digital Enterprise Hard Drives had the same high failure rates. The Hitachi drives, on the other hand, perform wonderfully.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Dat staat er niet.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:22:
ik zeg alleen dat het nogal paranoïde is om te denken dat die hoge(re) failure rates opzet zijn of zelfs maar gewaardeerd worden.
Echt? Iedereen heeft zijn eigen ervaringen maar er is geen HDD merk die kwalitatief met kop en schouders boven de rest uitsteekt hoor. Zo heb ik zelf altijd goede ervaringen gehad met Samsung, dus dat betekent niet dat de rest crap is, maar het betekent wel dat ik niet zo snel over zal stappen. Het klopt dat de meeste consumenten meer naar de prijs kijken dan naar de prestaties, maar alleen met een goede prijs red je het niet hoor, er wordt ook kwaliteit verwacht. Degene met de beste combinatie verkoopt het meest.mrmrmr schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:01:
[...]
Dat staat er niet.
Je stelling dat als er één fabrikant wel goede drives zou maken, dat deze dan de markt naar zich toe zou kunnen trekken: misschien, maar het grootste deel van de consumenten heeft niet het benodigde inzicht. Die koopt een PC.
Kwaliteit is niet altijd een vereiste voor een groot marktaandeel of winst.
Dat zegt eigenlijk niks over WD. Als dat de enige 2 schijven zijn die DOA zijn op een heel jaar, dan is het een uitstekend en prachtig jaar geweest voor WD. Enkel jouw maat heeft de pech van die 2 fuckups in zijn bezit te hebben. Als iedereen die er 8 koopt, 2 retour kan doen, dan is er wel iets mis mee. Maar dan zou je ook wel veel meer zaken in het nieuws ervan horen.3d0zer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:36:
Nou als er iemand is met exacte cijfers, dan hoor ik het graag
Maar als een maat van mij 8 schijven voor een server besteld en daarvan 2 kan terugsturen (DOA) dan zegt dat mij wat over WD...
Maar goed zo zal iedereen zijn ervaringen hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Dennisik op 17-02-2012 11:28 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 18-02-2012 19:46 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
De productie is inmiddels hervat, maar er is nog steeds een groot tekort aan HDD's (omdat de productie maanden heeft stilgelegen). Verwacht wordt dat de prijzen nog tot eind 2012 aan de hoge kant blijven.Nexxexium schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:02:
Zo maar hoe zit het nu in Thailand is alles al helemaal up and running?
Houden de retailers/importerurs de verkoopprijzen kunstmatig hoog om nog meer winst op te strijken.
van 60 naar 120?
pricewatch: Western Digital Caviar Green WD20EARX, 2TB
een boycot zou dan wel op z'n plaats zijn.
Nog maar een gebruikers ervaring dan3d0zer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:36:
Nou als er iemand is met exacte cijfers, dan hoor ik het graag
Maar als een maat van mij 8 schijven voor een server besteld en daarvan 2 kan terugsturen (DOA) dan zegt dat mij wat over WD...
Maar goed zo zal iedereen zijn ervaringen hebben.
Dat zou wel heeeel slecht zijn...Evertt schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:34:
Is het niet zo als je nu een een harde schijf koopt meer kans hebt op een DOA. Omdat de fabrikanten nu sneller harde schijven gaan maken zo de tekort terug te kunnen dwingen??
Ik heb zelf een 2TB schif nodig ik weet niet of het nu verstandig is of ik even moet wachten. Echt haast heb ik er niet mee.
Ah ben niet de enige dusfrank_b schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:09:
[...]
Nog maar een gebruikers ervaring dan![]()
Deze week 5 maal 3Tb besteld van WD (WD30EZRX) 4 goed, eentje DOA.
Omgeruild en de nieuwe was wel weer ok.
Je moet er ook geluk mee hebben, maar de nacontrole van WD laat wel wat steekjes vallen.
De productie draait nu maximaal, maar dat betekent niet dat er meer defecten tussen zitten, want de kwaliteitseisen zijn net zo hoog als voorheen. Pas is wel de garantietermijn verminderd, maar dat heeft volgens mij meer met geld dan kwaliteit te maken (zie nieuws: WD en Seagate schroeven garantieperiode terug in 2012). Als je geen haast hebt, zou ik nog een tijdje wachten, scheelt flink in de prijs ookEvertt schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:34:
Is het niet zo als je nu een een harde schijf koopt meer kans hebt op een DOA. Omdat de fabrikanten nu sneller harde schijven gaan maken zo de tekort terug te kunnen dwingen??
Ik heb zelf een 2TB schif nodig ik weet niet of het nu verstandig is of ik even moet wachten. Echt haast heb ik er niet mee.
Verwijderd
Want jij verwacht dat met de technologische vooruitgang nooit defecten voorkomen?3d0zer schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:23:
Ah ben niet de enige dus![]()
Wel bizar dat we tegenwoordig in dit technologische tijdperk het hebben over "geluk" bij het bestellen van een harddisk eigenlijk.
Op newegg is die score van die schijf dan ook bedroevend laag.frank_b schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:09:
[...]
Nog maar een gebruikers ervaring dan![]()
Deze week 5 maal 3Tb besteld van WD (WD30EZRX) 4 goed, eentje DOA.
Omgeruild en de nieuwe was wel weer ok.
Je moet er ook geluk mee hebben, maar de nacontrole van WD laat wel wat steekjes vallen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Nooit is wat anders dan 1 op 4 a 5....Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:03:
[...]
Want jij verwacht dat met de technologische vooruitgang nooit defecten voorkomen?
[ Voor 12% gewijzigd door 3d0zer op 20-02-2012 17:17 ]
Uiteraard, de winkel en/of het bedrijf moet jou een passende oplossing voor het defecte product bieden.FutureCow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:07:
ik heb even een vraagje met betrekking tot de garantie.
Ik heb vorig jaar april een 500GB Samsung F3 gekocht. Deze bleek in december kapot te zijn (ik gok kapotte controller). Deze schijf heb ik toen voor 39 euro gekocht.
Ik heb deze HDD terug gestuurd en hij is idd defect bevonden.(nadat ik er 3 keer achteraan moest mailen). Ik kreeg vandaag de reactie dat ze die harde schijf niet op voorraad hebben en dat ik het geld terug gestort krijg (39 euro). ik kan hiervoor natuurlijk nooit een nieuwe 500GB HDD kopen. Mag ik nu een nieuwe(andere?) 500GB eisen?
Het is in dit geval wel heel zuur, maar in principe is er niets mis mee wanneer ze het aankoopbedrag terug storten (credit nota).FutureCow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:07:
ik heb even een vraagje met betrekking tot de garantie.
Ik heb vorig jaar april een 500GB Samsung F3 gekocht. Deze bleek in december kapot te zijn (ik gok kapotte controller). Deze schijf heb ik toen voor 39 euro gekocht.
Ik heb deze HDD terug gestuurd en hij is idd defect bevonden.(nadat ik er 3 keer achteraan moest mailen). Ik kreeg vandaag de reactie dat ze die harde schijf niet op voorraad hebben en dat ik het geld terug gestort krijg (39 euro). ik kan hiervoor natuurlijk nooit een nieuwe 500GB HDD kopen. Mag ik nu een nieuwe(andere?) 500GB eisen?
Verwijderd
Dat is wel een heel smerige manier om onder hun verplichtingen uit te komen3d0zer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
Volgens mij wel.. dit riekt naar winstvervalsing...
Zou een bedrag terug vragen van de huidige aankoopwaarde omdat ze jou nu opzadelen met een probleem wat zij hebben, namelijk niet de juiste schijf in voorraad.
Garantie vind plaats van consument naar supplier, niet naar fabrikant, ook al wordt dit wel vaak zo gespeeld.
Ofwel de winkel handelt op de achtergrond af tussen fabrikant, maar jij hebt recht op een product van de winkel.
De prijzen van een schijf zijn nogal gestegen, dit ruikt er bijna naar dat ze een nieuwe schijf krijgen onder garantie en die verkopen voor meer geld aan een nieuwe consument terwijl jij het lage aankoopbedrag terug krijgt.
Verwijderd
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt, want ik denk dat ze zich er zo makkelijk vanaf maken. Met een beetje pech sturen ze die schijf ook nog RMA ook en verkopen ze die dan weer voor de volle mep.3d0zer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:01:
Zie niet in waarom ze anders zo weinig doen om het in orde te maken.
Slecht reageren op mail enz.
Maar goed.. wellicht ben ik te sceptisch
Haha sorry, misverstand.. reageerde op de reactie van tweaker2010, had hem even moeten quoten.tweaker2010 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:09:
[...]
Het is in dit geval wel heel zuur, maar in principe is er niets mis mee wanneer ze het aankoopbedrag terug storten (credit nota).
tweaker2010 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:09:
[...]
Het is in dit geval wel heel zuur, maar in principe is er niets mis mee wanneer ze het aankoopbedrag terug storten (credit nota).
[ Voor 77% gewijzigd door job op 22-02-2012 18:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar dat zijn allemaal 'premium' schijven van Western Digital geloof ik?_Dune_ schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:43:
[...]
Even voor de duidelijkheid er hangt 8x 74GB WD Raptor schijven in mijn werkstation en 8x 1TB GP schijven in mijn server en ook nog 2x 500GB GP schijven in mijn NAS. Daarnaast heb ik nog 16x 1TB WD RE4-GP schijven die op het moment niks liggen te doen, maar een deel daarvan gaat in een server in aanbouw.
Die apparatuur heeft heus geen waterschade hoor. De meeste machines zijn uit die fabrieken gehaald voordat ze onder water stonden. Gelukkig gaat er in maart een nieuwe WD fabriek in Maleisie open, daardoor zal de productie een boost krijgen en zullen hopelijk de prijzen weer wat gaan dalen:Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:41:
Ik heb met de slachtoffers in Thailand te doen heus. Wat er nog bij komt kijken is dat ik de harddrives die nu uit die fabrieken rollen minder vertrouw. Waterschade heeft een grote impact op de apparatuur waarmee harddrives en onderdelen worden gemaakt. Zijn mijn zorgen terecht afgezien van de stijgende prijzen ?
However, work at Western Digital's head slider facility in Thailand won't restart until March. A new facility in Penang, Malaysia is expected to open about the same time, the company said.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Damn goeie prijs, ik ga het in de gaten houden.psy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:09:
Ik moet zeggen, de Vraag&Aanbod goed in de gaten houden helpt ook. Laatst van een mede tweakert een WD20EARX van nov 2010 overgenomen voor 60 euro. Kijk dat zijn leuke prijzen. Het is dan wel niet nieuw, maar zo veel groter zijn de risico's ook niet.
Niet dus, is blijkbaar nu al uitverkochtboomsma schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:37:
Voldende week woensdag (29-2-2012) weer een externe Hd bij de ALDI te koop
1,5 TB voor € 99,- http://www.aldi.nl/aldi_v...022012_48_156_1045_5.html
Heb niet kunnen ontdekken of dit de 'standaard' ALDI HD is, die ook op de Medion PC's past of een andere formaat/uitvoering is.
Fout 404 - pagina niet gevonden
Dit aanbod / deze inhoud is niet meer beschikbaar. Klik hier om naar het huidige aanbod van ALDI te gaan
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Voor 110 euro heb je misschien een 2TB schijf maar wel eentje met 5400 rpm en met SATA300. De wat snellere schijven zijn momenteel nog een stuk duurder. Geen idee hoe snel deze externe schijf van de Aldi was trouwens.Boobybandit schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:08:
Hoezo? Ik vind die prijs niet echt spannend. Voor een tientje meer heb je 2TB. Dit is zelfs duur (ook met de huidige prijzen)!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq