Verwijderd
Na de nerf, Everything > Ahri.
Zo werd talon ook generfd van OP naar redelijk zwak. ahri's sustain gaat minder goed worden na de nerf. Ik vind dat een ap melee @ mid vaak een ap ranged countert.
Net ff een game carryed met Maokai, jezus, mijn team deed gwn niks, als ik geen commando's had gegeven hadden we verloren, ik had meer farm dan onze vayne,
Verwijderd
Al met al ga ik pro worden met ahri.LikeAKing schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:50:
[...]
Na de nerf, Everything > Ahri.
Zo werd talon ook generfd van OP naar redelijk zwak. ahri's sustain gaat minder goed worden na de nerf. Ik vind dat een ap melee @ mid vaak een ap ranged countert.
Net ff een game carryed met Maokai, jezus, mijn team deed gwn niks, als ik geen commando's had gegeven hadden we verloren, ik had meer farm dan onze vayne,
Maar ehm, Maokai is echt wel de beste tank ingame by far. ik ownde de enemy leona gewoon! jawel!!!
ik speelde ook met maokai zo, bot met een vayne, in een normal.
5/2/12 gespeeld. bijna dezelfde items
[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 17-01-2012 21:54 ]
Verwijderd
guardsman bob streamt sjuijanie (weet ik veel hoe je die naam moet typen)
jungle, alleen wel jammer dat die boar zo ongeloofelijk lomp loopt, heb niet het idee dat je naar een mounted champ kijkt, eerder een zwijn die truffels zoekt terwijl er een schaarsgeklede dame erop zit
Verwijderd
Nee hoor, wie bij mij zit wintGideon_92 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:54:
Hmm wordt interresant 5v5 GoT Custom game
Verwijderd
het lijkt wel dat naarmate je movement speed sneller gaat je op een andere manier gaat lopen. waar het eerst waggelend was lijkt het nu meer op rennen en ze houd haar wapen anders vast (eerst naar achter geloof ik, nu meer naar voren, aggresief)
kan ook zijn dat ik maar wat aan het ijlen ben of dat het aan een ability licht
Ik ga Mortal kombat shen instalocken na zijn buffs (weet niet of hij die nodig heeft).
fuck, gemist... dinsdagavonden train ik altijd. Dit zijn de leukste games altijd
Vicariously I live while the whole world dies
Niet voor zover ik weet, sorry!
Ik zal morgenavond opnieuw kijken hoeveel animo er is op dat moment, het zijn inderdaad de tofste games!
De laatste van vanavond voortijdig moeten verlaten wegens real life aggro, een vriend heeft voor me ingevallen. Ben benieuwd naar de uitslag, het tij begon zich te keren
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Jullie hebben gewonnen dankzij caitlyn. ookal was ik uberfed als cho werd ik teveel gekite om bij cait te komen.speedzor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:29:
[...]
Niet voor zover ik weet, sorry!
Ik zal morgenavond opnieuw kijken hoeveel animo er is op dat moment, het zijn inderdaad de tofste games!
De laatste van vanavond voortijdig moeten verlaten wegens real life aggro, een vriend heeft voor me ingevallen. Ben benieuwd naar de uitslag, het tij begon zich te keren
15-3-11, hoogste score in de game maarja
GEEGEE
Edit: Beste moment was toch wel toen ik als cho geganked werd door rammus en jax en ik een double kill haal als ik ze towerdive. (alle full hp)
http://imageshack.us/phot...b2992e8a04098ac90fa4.jpg/ (ander moment
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 00:50 ]
Verwijderd
Hoorde van een vriend dat Riot nogal eens RP wil geven op het moment dat je maar een kleine hoeveelheid nodig hebt (ik had 17 RP te kort voor graves) dus ik dacht: poging wagen kan geen kwaad.
En Riot wil het wel doen al moet je dan wel een tekening maken die LoL related is
Dus wat is er toepasselijker als een Graves die revenge krijgt op TF? Met dit idee in mijn hoofd paint eens aangeslingerd en dit is eruit gekomen.

Mijn gedachte na dit meesterwerk voltooid te hebben

En ja hoor, 17 RP erbij en de rest van de avond het enemy team kapot gemaakt met graves en sona/soraka op bot (speelde samen met mijn broer, hij speelde soraka, ik sona en graves afwisselend)
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Met de mensen die in het kanaal zitten moet het volgens mij zelfs gemakkelijk mogelijk zijn om meerdere 5v5 simultaan te spelen. Misschien een websiteje maken waar de geïnteresseerden voor die dag zich kunnen opgeven met een uur dat ze online gaan zijn ?Jeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 07:24:
Misschien doe ik vanavond wel mee, heb wel zin in een paar 5v5 potjes aangezien ik niet met DD tournooi mee kon doen
Misschien zelfs naar verloop van tijd tornooitje organiseren ? Ploegen zouden wel gebalanced moeten zijn om het leuk te houden.
Die 5v5 got speelt zoveel lekkerder dan soloqueue, heb wel enkel het eerste potje meegedaan. Was niet op mijn best met skarner maar we speelden behoorlijk samen.
Zelfde ign als hier, lemme know
EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014
Je hoort het wel vaker inderdaad, gaaf dat ze je tekening geaccepteerd hebbenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 02:53:
Lijken me inderdaad leuke potjes zo 5v5
Hoorde van een vriend dat Riot nogal eens RP wil geven op het moment dat je maar een kleine hoeveelheid nodig hebt (ik had 17 RP te kort voor graves) dus ik dacht: poging wagen kan geen kwaad.
En Riot wil het wel doen al moet je dan wel een tekening maken die LoL related is
[...]
En ja hoor, 17 RP erbij en de rest van de avond het enemy team kapot gemaakt met graves en sona/soraka op bot (speelde samen met mijn broer, hij speelde soraka, ik sona en graves afwisselend)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Beter ga je in hetzelfde team als mij, ik ga ook streamen xD Don't want ghostersSHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:58:
Ik wil gerust ook nog wel mee doen aan een GoT Game, kan ik hem livestreamen
Zelfde ign als hier, lemme know

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Beep Boop son ... Beep Boop
Klinkt als een viable optie. Dan wel de GoT'ende DDers?
en ik ga sheepy voor zijn ik CLAIM jungle
[ Voor 44% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 18-01-2012 09:38 ]
Die game moet wel ergens tussen 19:30 en 23:00 zitten
Want nou op mijn laatste stagedag te laat te komen

[ Voor 54% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 18-01-2012 09:40 ]
Verwijderd
Welja, drunkendemon, sheep, jij en nog een paar van de dd'ers hier op het forum ? :]Jeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:36:
[...]
Klinkt als een viable optie. Dan wel de GoT'ende DDers?
Ben niet zeker of ik er vanavond ga zijn, maar anders rond 8u ergens ?
R.E.S.P.E.C.T.SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:50:
Ik denk niet dat er andere DD'ers op het forum zitten die werkelijk van DD -> Tweakers zijn gegaan en niet andersom ik ben de enigste!
ja er was een beetje een grotere hoeveelheid DD GoTers maar die zij Of weg van GoT of weg van DD ...
1 van de redenen waarom team DD GoT niet mee kon doen aan het DD nieuwjaarstournooi enkel ik en jeffro waren er nog en tjah sheepy had al een groep
Vergeet Heal niet te nemen!SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:39:
Np Drunken ik ben gewoon Nunu support en we winnen lane
Die game moet wel ergens tussen 19:30 en 23:00 zitten
Want nou op mijn laatste stagedag te laat te komen![]()
![]()
Drunken houd van Vayne/Taric harrass ;D
Edit:
Ok Drunken claimt Jungle, ik claim Solo Top of AP Mid. Ik kan echt voor geen meter AD Carry spelen xD
Ik zit al heel lang op Tweakers maar ik ben juist diegene die veel mensen had aangespoort om bij DD te komen toen ik DD had gevonden dankzij een IRL vriend van me ^^
Volgens mij sta ik ook in de 1e topic van LoL hiero xD
Dus je hebt Sheepy, Drunken, Mij en ik denk dat de meest andere idd niet meer op Tweakers zitten.
[ Voor 37% gewijzigd door Jeffroiscool op 18-01-2012 10:08 ]
Verwijderd
Maar dan kan ik niet spelen!!!!! D:SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:06:
We kunnen natuurlijk ook DD.TNT vs GoT?
Volgens mij waren niet zo heel veel mensen blij met m'n cast though xD
M'n stem zuigt ballen D:
(Voor de mensen die zich het afvragen: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305581882 )
Ik heb al een e-mail gestuurd naar de mede DD.TNT'ers en gezegd dat
ze op Tweakers actiever moeten zijn
[ Voor 60% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 18-01-2012 10:22 ]
For president
Ben ik er dan niet voor compensatie als level 23 n00b?Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:29:
je besseft toch dat DD.TNT niks waard is he tegen GoT wij hebben hier een pro ...
SPEEDZOR
![]()
For president![]()
Verwijderd
Vond je eerlijk gezegd niet slecht op soraka, maar heb wel niet veel de botlane gezienGideon_92 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:30:
[...]
Ben ik er dan niet voor compensatie als level 23 n00b?
Ga vanavond es de replay bekijken en mijn faalulti op skarner herzien. Wordt lachen.
Vicariously I live while the whole world dies
Akkoord, ik doe ook wel mee en zal er zijn..Vicarious schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:33:
Als we nu zorgen dat mensen die geinteresseerd zijn in een 5v5 got vanavond om 20.00 uur aanwezig zijn in het ingame GoT chatkanaal moet het goedkomen lijkt me. Verder lijkt het me verstandig dat we de slowchat hier wat inperken want zo gaat het wel heel hard. Een stukje slowchat is niet zo'n probleem, maar probeer je post dan aan te vullen met wat anders.
Is de nieuwe patch al up op West? Zo ja; ben wel benieuwd naar de "nieuwe" vladimir, iemand ervaringen? (naast diegene die er gister al over poste)
Patch is al online, ben zelf ook wel benieuwd naar vlad, ga hem vanmiddag als ik thuis kom meteen even uit proberen. Nieuwe jax lijkt me ook sterk. Gisteren dyrus stream gekeken, hij zij dat jax wel sterker was.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
echt zo van de champ die je target doet je pijn en al de rest niet en dan kom ik in een teamfight en doe ik net het omgekeerde

maar poppy is wel leuk om te trollen bot lane gestaan met een vayne en gewoon telkens als ze te dicht blij mij komen uit de bosjes dashen vatne rolt ernaartoe knalt hem tegen de muur een stun en ik maar bashen der op xD echt geniaal
iemand nog tips en een goede build voor poppy ?
runes en items masteries zoek ik zelf wel uit
DoubleLift gathers no rustDrunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:46:
iemand nog tips en een goede build voor poppy ?
runes en items masteries zoek ik zelf wel uit
op youtube zoeken
zijn build zal vast wel ergens te vinden zijn.
Verwijderd
Mijn LoL name = Olazur
Voeg me maar toe! Ik zal vanaf 16u30 online zijn rond 18u even eten en dan terug online vanaf 18u30ish.
Ik ben nog geen hoge level (maar 14 /sob), maar speel wel een degelijke Akali & Voigar. Gisteren enkele potjes gespeeld met Akali en telkens mijn team gecarried. Yez, i iz proud!
Ik heb back in the day ook veel Warcraft 3 Dota gespeeld dus ik ken het spel wel vree goed en inmiddels ken ik 99% van heros hun skillpallet en dergelijke wel. Just sayin' dat je je geen zorgen moet maken dat ik n00b ben!
Hopelijk tot vnvd!
M'n favo LoL filmpje geloof ik xD
Echt vet gemaakt.
Zorg dat je in het chatkanaal 'GoT' zit. Ik zal iedereen in dat kanaal een invite sturen voor de game.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:48:
Ik ben ook up voor vanavond mannen!
Mijn LoL name = Olazur
Voeg me maar toe! Ik zal vanaf 16u30 online zijn rond 18u even eten en dan terug online vanaf 18u30ish.
Ik ben nog geen hoge level (maar 14 /sob), maar speel wel een degelijke Akali & Voigar. Gisteren enkele potjes gespeeld met Akali en telkens mijn team gecarried. Yez, i iz proud!
Ik heb back in the day ook veel Warcraft 3 Dota gespeeld dus ik ken het spel wel vree goed en inmiddels ken ik 99% van heros hun skillpallet en dergelijke wel. Just sayin' dat je je geen zorgen moet maken dat ik n00b ben!
Hopelijk tot vnvd!
En nogmaals een herinnering voor vanavond: door het aantal invites gaat het lijken alsof je client niets doet, maar dat is niet zo. Het kan makkelijk 1 à 2 minuten duren voor je in de game komt.
OE OE! dan ga ik bij jouw in het team als jungle alistarSaphuA schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:55:
Zal er zijn om 8 uur! Jungle Blitz ftw!
Tot nu toe nog maar 1 keer gedaan, het is geen top tactiek ofzo, maar zoo ontzettend gaaf om te spelen ^^
Kan julie trollen en rapen at the same time!
Why Sow serious ?Jeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:58:
AP Solo Top Shaco anyone?
Kan julie trollen en rapen at the same time!
shaco just got Nerfed
zin om daarna eens een all random all mid game te doen dat is ook altijd nog lachen xD
ik zal wel op de got channel zijn als ik kan! !
Ohja na 60 seconden zijn je boxes nu weg -.-Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:02:
[...]
Why Sow serious ?
shaco just got Nerfed
zin om daarna eens een all random all mid game te doen dat is ook altijd nog lachen xD
ARAM lijkt me ook wel leuk om een keer te doen weer. Lang niet gedaan ;D
Verwijderd
Speel eigenlijk alles wel behalve jungle, daar faal ik hard in (niet moeilijk met alleen nunu en twitch als jungle chars
Dacht gisteren trouwens dat ze viktor flink gebuffed hadden, had geen mana isues meer. Toen vertelde mijn broer dat ik de blue buff had, derp, dat je dat over het hoofd ziet na honderden games >_>
vervolgens spells gespammed totdat ik de lane won xD
Meh ben maar lvl 13, heb het gevoel dat als ik join ik zoiezo word gepwnd door alle lvl30's xDspeedzor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Zorg dat je in het chatkanaal 'GoT' zit. Ik zal iedereen in dat kanaal een invite sturen voor de game.
En nogmaals een herinnering voor vanavond: door het aantal invites gaat het lijken alsof je client niets doet, maar dat is niet zo. Het kan makkelijk 1 à 2 minuten duren voor je in de game komt.
Zou wel veel van de game leren maarja, liever een goede competetieve match!
Ik was vereerd dat ik gisteren mocht meedoen. Ben zelf dan ook maar level 23, maar heb gewoon goed mn best gedaan en kreeg een rol waar ik naar mijn insziens redelijk goed in ben. Soraka Support.En heb gewoon mn best gedaan.ramon1984 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:02:
[...]
Meh ben maar lvl 13, heb het gevoel dat als ik join ik zoiezo word gepwnd door alle lvl30's xD
Zou wel veel van de game leren maarja, liever een goede competetieve match!
Ik speel best vaak Soraka Support, was me eerste char die ik kocht ^^.Gideon_92 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:
[...]
Ik was vereerd dat ik gisteren mocht meedoen. Ben zelf dan ook maar level 23, maar heb gewoon goed mn best gedaan en kreeg een rol waar ik naar mijn insziens redelijk goed in ben. Soraka Support.En heb gewoon mn best gedaan.
Maar we zien het wel, ga zoiezo vanavond een paar potjes doen
F4cer is me username ingame
Iemand al ervaringen met haar?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Heb dan dinh haar gisteren zien spelen en het lijkt me echt een goede champ te zijn. Een klein beetje vergelijkbaar met shyvana maar nu met bijna permanente cc mogelijkheden, en zodus een perfecte ganker.Nidhiki schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:31:
Was eerst van plan Sejuani te kopen vandaag, maar als ik zo nu wat replays zie begin ik wel beetje te twijfelen of ze wel beetje goed is en leuk om te spelen. Anders bewaar ik me RP voor andere champs/skins
Iemand al ervaringen met haar?
Worth the buy !
Verwijderd
anders is het misschien wel leuk om bij 5v5 matches een spectator toe te voegen die streamt.
Ik wil wel een paar games spectating streamen =). 720p stream ik gewoonlijk op dus moet oke zijn. Zit vanavond wel in de channel, lijkt me wel leuk een keer als spectator te streamenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:50:
Ik vroeg me net af, hoeveel upload heb je nodig voor een stream?
anders is het misschien wel leuk om bij 5v5 matches een spectator toe te voegen die streamt.
[ Voor 17% gewijzigd door atlantisx op 18-01-2012 13:26 ]
Verwijderd
Het liefst 1.5 mbps voor 720p streaming of hogerVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:50:
Ik vroeg me net af, hoeveel upload heb je nodig voor een stream?
Ik zou zeggen dat 1.5 mbps te laat is, als ik stream dan strekt xsplit op zn piek alleen al 2 mbps, aangezien je ook nog 500kb over wil hebben voor een fatsoenlijke ping heb je wel meer nodig. Denk echt dat 2 Mb het minimum is, maar dat je nog wel af en toe lag spikes krijgt.Jeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Het liefst 1.5 mbps voor 720p streaming of hoger
Verwijderd
Nee dat hebben ze weer omgedraaidVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:55:
Hebben ze nu ALWEER die onzin mode en de original mode door elkaar gehusseld? Ik zat net per ongeluk in een onzin mode game, omdat ik nu standaard de 2de optie kies. (was op us trouwens)
Verwijderd
Ik zelf gebruik alleen al 2mbit voor mij 720P stream en heb zo nog eens 1mbit over voor de game. Is altijd goed, tenzij de provider je niet 3 mbit, maar 2 mbit levert. Dan moet je ergens inkorten.Intruder schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:04:
[...]
Ik zou zeggen dat 1.5 mbps te laat is, als ik stream dan strekt xsplit op zn piek alleen al 2 mbps, aangezien je ook nog 500kb over wil hebben voor een fatsoenlijke ping heb je wel meer nodig. Denk echt dat 2 Mb het minimum is, maar dat je nog wel af en toe lag spikes krijgt.
Vind ik btw wel jammer aan het huidige aanbod voor internet. Down is erg hoog te krijgen (tot 120 mbit hier) maar upload is max 10 mbit, wat genoeg zou zijn ware het niet dat ik dit abbo niet ga afsluiten alleen voor streamen. Bijde 40 mbit down die ik krijg zit 3 mbit up, wat ik net weer wat te laag vind eigenlijk...
btw die nieuwe champ, sejunogwat, lijkt mij opzich wel tof. alleen jammer dat ryleis septer net generfed is om abilities niet meer een slow te geven...
Dat probleem is opgelost. Was namelijk nooit de bedoelingVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:55:
Hebben ze nu ALWEER die onzin mode en de original mode door elkaar gehusseld? Ik zat net per ongeluk in een onzin mode game, omdat ik nu standaard de 2de optie kies. (was op us trouwens)
Ik heb Vladimir weer onder het stof vandaan gehaald. Gisteravond al, pre-patch dus, weer een game mee gespeeld. Ging wel aardig maar die buffs ga ik wel waarderen denk ik. Vroeger veel mee gespeeld en vind het nog altijd een leuke champ.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:49:
Ben benieuwd naar de warwick buff. Ga hem vanavond vanonder het stof halen en es opnieuw ermee de jungle in duiken. Hij zal zeker geen godtier jungler worden nu, maar moet hem toch terug enigzinds viable maken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Yay weer alfabetisch en dominion onderaan zoals het hoort. Nu maar hopen dat ze niet nog een keer zo'n geintje uithalen.Cloud schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Dat probleem is opgelost. Was namelijk nooit de bedoeling
[...]
1. Sejuani zo moeilijke is het eigenlijk helemaal nietGropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:50:
[...]
btw die nieuwe champ, sejunogwat, lijkt mij opzich wel tof. alleen jammer dat ryleis septer net generfed is om abilities niet meer een slow te geven...
2. WTF? ik weet alleen dat ze redbuff niet meer hebben laten procen op single target spells? Zeker weten dat je Rylais bedoeld?
Bij heronderzoek blijkt het idd niet zo te zijn... dacht het ergens gelezen te hebben. Wel beter eigenlijk, maar vraag me af of het wel handig is om hem te bouwen nu ik wat verder heb gekeken. Denk dat het handiger is, vooral omdat je als tank moet dienen, om aoe effects en health te bouwen. Iemand een ander idee erover?SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:59:
[...]
1. Sejuani zo moeilijke is het eigenlijk helemaal niet
2. WTF? ik weet alleen dat ze redbuff niet meer hebben laten procen op single target spells? Zeker weten dat je Rylais bedoeld?
Verwijderd
Denk dat frozen heart/randuin's redelijk goed op haar gaat zijn.Gropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:05:
[...]
Bij heronderzoek blijkt het idd niet zo te zijn... dacht het ergens gelezen te hebben. Wel beter eigenlijk, maar vraag me af of het wel handig is om hem te bouwen nu ik wat verder heb gekeken. Denk dat het handiger is, vooral omdat je als tank moet dienen, om aoe effects en health te bouwen. Iemand een ander idee erover?
In principe is het goed te doen, je moet hem alleen juist instellen.Gropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:50:
[...]
Ik zelf gebruik alleen al 2mbit voor mij 720P stream en heb zo nog eens 1mbit over voor de game. Is altijd goed, tenzij de provider je niet 3 mbit, maar 2 mbit levert. Dan moet je ergens inkorten.
Vind ik btw wel jammer aan het huidige aanbod voor internet. Down is erg hoog te krijgen (tot 120 mbit hier) maar upload is max 10 mbit, wat genoeg zou zijn ware het niet dat ik dit abbo niet ga afsluiten alleen voor streamen. Bijde 40 mbit down die ik krijg zit 3 mbit up, wat ik net weer wat te laag vind eigenlijk...
Deze legt uit hoe je ook in combinatie met Dxtory kan streamen (verbeterd je FPS while streaming drastisch) en in 1 van zijn andere tutorials legt ie ook de beste settings per connectie uit.
Ik zit op het moment gelimiteerd aan de 2.5 mbps en ik heb mensen nog nooit over mijn stream horen klagen xD
Ik heb het zelf niet zo op DXtory. Zelf merk ik er redelijk weinig van (binnen starcraft 2). Daarnaast is het niet gratis, tenminste toen ik voor het laatst testte. Maar ik zal even die vids doornemen, kan ik misschien ook weer de TS van Het grote "stream een game" topic updatenJeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:08:
[...]
In principe is het goed te doen, je moet hem alleen juist instellen.
[video]
Deze legt uit hoe je ook in combinatie met Dxtory kan streamen (verbeterd je FPS while streaming drastisch) en in 1 van zijn andere tutorials legt ie ook de beste settings per connectie uit.
Ik zit op het moment gelimiteerd aan de 2.5 mbps en ik heb mensen nog nooit over mijn stream horen klagen xD
Dxtory is goddelijk imo.Gropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:13:
[...]
Ik heb het zelf niet zo op DXtory. Zelf merk ik er redelijk weinig van (binnen starcraft 2). Daarnaast is het niet gratis, tenminste toen ik voor het laatst testte. Maar ik zal even die vids doornemen, kan ik misschien ook weer de TS van Het grote "stream een game" topic updaten
Starcraft 2 is misschien net iets anders dan LoL maar ik weet dat streamen over het algemeen beter gaat met Dxtory omdat hij in je game hooked
Mooi topic overigens.
Over de kwaliteit van mijn Stream mag je zelf beoordelen
http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/videos
Ik stream met een I7 920 (overclocked naar 3.4 GHz) en een ATI Radeon HD4870X2 met een internet van UPC 50 mbps down en 2.5 mbps up (zegt speedtest iig).
Edit: Overigens heeft Dxtory nog een setting die je erg snel over het hoofd ziet waardoor je inderdaad haast geen verschil zag maar heeft echt een gigantische impact op performance
[ Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 18-01-2012 14:23 ]

Echte Tweakers hebben hier weer trucjes voor
Ookal zou ik het ook kopen als ik nog meer zou streamen, Xsplit heb ik ook netjes gekocht voor een faal gamesource optie -.-
Verwijderd
Als je jungled, start met Cloth+Pots, opbouwen naar Wriggles, Merc Threads, Frozen Mallet, HoG, FoN, Warmogs.Gropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:05:
[...]
Bij heronderzoek blijkt het idd niet zo te zijn... dacht het ergens gelezen te hebben. Wel beter eigenlijk, maar vraag me af of het wel handig is om hem te bouwen nu ik wat verder heb gekeken. Denk dat het handiger is, vooral omdat je als tank moet dienen, om aoe effects en health te bouwen. Iemand een ander idee erover?
FoN/HoG Aanpassen naar situatie.
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!