[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 07:20:

Vladimir
  • Transfusion cooldown reduced to 10/8.5/7/5.5/4 seconds from 12/10/8/6/4
  • Crimson Pact ability power to health conversion reduced to 1.4 from 1.8
    • Hemoplague no longer costs 15% of your current health and is now no cost to cast
  • Tides of blood health cost ramp up reduced to 25% from 50%
Eindelijk een vladimir buff!
Wordt weer eens tijd om met hem te ownen op mid. :)

edit:
Shaco kan nu ook niet meer double buff pakken op lvl 2 :D.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wordt wel squishier:
Crimson Pact ability power to health conversion reduced to 1.4 from 1.8

Is een vrij behoorlijke nerf. Met 200 AP midgame scheelt dat je 80 HP, lategame met ong. 400 AP scheelt je dat 160 HP.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Goede patch, meeste vind ik wel logisch.

Alleen die Nunu AS buff, dat moet toch een tikfout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:15:
Goede patch, meeste vind ik wel logisch.

Alleen die Nunu AS buff, dat moet toch een tikfout zijn?
zal wel 1.25 moeten zijn ipv 2.25 anders staat hij op lvl 18 idd met 2,5x per seconde te beuken en wordt hij zwaar OP als je hem gewoon puur AD bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Jarvan buff YEAH BABY *O*
NUNU buff *O* NUNU jungle back in action 8)
tryndamere nerf *O*
Volibear buff *O* ... wait what ? volibear buff ??? WTF RIOT ? -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 17-01-2012 09:25 ]

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:20:
Jarvan buff YEAH BABY *O*
NUNU buff *O* NUNU jungle back in action 8)
tryndamere nerf *O*
Volibear buff *O* ... wait what ? volibear buff ??? WTF RIOT ? -O-
Waarom hoor ik in mijn hoofd jij nu WTF RIOT JULLIE STELLETJE IDIOTEN met een drastisch stemmetje roepen? XD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
crap jij hebt goede oren dat je mij vanuit belgië kan horen roepen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:37:
crap jij hebt goede oren dat je mij vanuit belgië kan horen roepen :o
Uiteraard, superman in disguise ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:39:
[...]

Uiteraard, superman in disguise ;)
ok back to topic :D
ik vind eigenlijk die bufs niet zo erg MAAR als ze hem die buffs gaan geven MOET er een nerf komen op zijn passive dat MOET gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:40:
[...]

ok back to topic :D
ik vind eigenlijk die bufs niet zo erg MAAR als ze hem die buffs gaan geven MOET er een nerf komen op zijn passive dat MOET gewoon
/ignite

kthxbye

Same counter as Dr. Mundo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
zo een klein vlammetje gaat niet echt veel verhelpen op die passive hoor :+

of vergis ik me daarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-50% healing and regeneration + 100% dmg van ignite.
Het helpt aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke Vayne nerf.. die zul je niet meer zoveel zien nu denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
damn was ik die health regen reduction ff vergeten

7(8)7 WERK HERSENS WERK 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Volibear heeft geen damage buffs nodig. Hij is sterk zat, hij kan alleen niet in je buurt komen als je dat niet wilt. Ben nu bang dat je niet meer van hem afkomt en dat ie knoepertharde damage doet.

Vayne kan wel wat lategame nerfs gebruiken, maar ik ben bang dat haar earlygame hier onder lijdt. Ze was altijd al een van de makkelijkste carries om in het begin te denyen. high risk-high reward wordt nu higher risk-lower reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Deze patch voelt wel als een dikke Teemo buff. Nashor's Tooth buffed, Ionian Spark <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Jeffroiscool schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:10:
Deze patch voelt wel als een dikke Teemo buff. Nashor's Tooth buffed, Ionian Spark <3
Jammer genoeg gaat dat ene item weg :( Ik vond 't altijd leuk om 'm met on hit effects te bouwen. Wit's End, Madred's, et cetera :) Deed nog flink wat damage trouwens ook!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Eindelijk Ionic Spark! M'n Teemo is happy nu :D

Build 14.625 gold:
  • Berserker's Greaves (wellicht vervangen door merc's)
  • Madred Bloodrazor
  • Wits End
  • Ionic Spark
  • Frozen Mallet
  • Atma Impaler
Aspd marks + quints, yellow en blue voor armor/mres
9/21/0 Masteries

Stats:
  • 2685 HP
  • 201 Damage
  • 2.36 Attack Speed
  • 170 Armor
  • 99 Magic Resist (124 met mercs)
1 auto-attack doet:
  • 201 Damage
  • 49 Toxic shot + 136 DoT
  • 4% Max HP
  • 42 magic damage
  • 30% Slow
  • 110 Magic damage (elke 4 hits)
Uitgaande van 3k HP enemy, Ionic Spark proc in een groep, en zonder resist, doe je met 1 attack 988 Damage :+ :+ :+

Vind altijd zo leuk om 1vs1 te doen tegen carry's met Teemo >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Tjukkie op 17-01-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Haaaai LOLers, gisteren ben ik ook met LOL begonnen.

Eerst had ik wat newbie guides gelezen over Carries/tanks en dat soort zooi en welke items er leuk zijn voor een bepaalde build. (beetje veel items, dat gaat 'm niet worden zonder website open)

Dus ik vol moed de eerste game in, ik dacht daar staat een melee mannetje noord dus ik ga wel farmen en laat hem de champs doen... geen flauw idee waarom eigenlijk. (trash / towers en support damage op champs)
Dus ik Visir? (die met een glaive) gepakt.. heb geen crowd controll maar wel handige buffs voor me champ killer in "mijn" lane.

Had een mana ding, iets dat health regenerate van allies en een 20% lifesteal voor allies ding.
(vraag me niet hoe dat heet)

Ging opzich best lekker, hij had een stun en volgens mij ook een 2de stun of slow op z'n melee wapen dus mijn support damage en het "luren" van champs ging best aardig, en al snel hadden we noord lane champ onder controlle (+/-2-4 kills op beide champs zonder zelf dood te gaan)

En ondertussen in south lane het tegenover gestelde... een mannetje die blind overal in rent en continu dood ging, dus south lane was al snel verloren.

Gaan er ineens 2 gasten weg!!
Zo van, ja dag.. ik ga niet met die kamikaze gozer spelen hij helpt niet en gaat steeds dood.

En ik met alleen support items kwam dus aardig wat damage te kort, voor 5 vs 3 battles.
(al kon ik al m'n abilities spammen met reduced CD en mp5 items)

Gebeurd dat veel, of had ik gewoon pech met deze ... "spelers".
(wel gewonnen overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Leavers blijven helaas altijd, de eerste levels is het ergste hoor. Dan heb je veel "smurfs" (mensen die een nieuwe account aan maken om nieuwe spelers af te maken). Dat werkt tot veel frustratie en leaves. Ook zul je mensen hebben die het spel uit proberen en er niks aan vinden. Dus leaven. Tot en met level 20 zul je dat veel tegen komen. Daarna word het alsmaar minder ;)

Als je met mensen mee wilt spelen moet je even het GoT channel ingame toevoegen (mapjes icoon rechts onder in de hoek) Dan heb je iig geen last van leavers. Alleen als je met 4 level 30 spelers speelt, word het skill level wel wat te hoog ben ik bang.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:28:
Leavers blijven helaas altijd, de eerste levels is het ergste hoor. Dan heb je veel "smurfs" (mensen die een nieuwe account aan maken om nieuwe spelers af te maken). Dat werkt tot veel frustratie en leaves. Ook zul je mensen hebben die het spel uit proberen en er niks aan vinden. Dus leaven. Tot en met level 20 zul je dat veel tegen komen. Daarna word het alsmaar minder ;)

Als je met mensen mee wilt spelen moet je even het GoT channel ingame toevoegen (mapjes icoon rechts onder in de hoek) Dan heb je iig geen last van leavers. Alleen als je met 4 level 30 spelers speelt, word het skill level wel wat te hoog ben ik bang.
Time to smurf? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hmm ik wil eigenlijk ook wel een smurfie maken :D
ik wil gerust een paar potjes doen met je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Op het moment loop ik nog een beetje "wtf 'nd" rond, zo van:
wtf ik ging dood, hoe?
wtf weer nieuwe tegenstandes met andere abilities.
wtf waar komen die andere 3 champs ineens vandaan (enemy)

Maar dat komt wel goed, ben inmiddels levl 8 en heb 3k IP?
Ik kan alleen geen champions kopen... als ik er 1 bekijk met abilities e.d. staat er een oranje "unlock" knop.
En dan ga je naar RP of IP? en beide knopjes zijn grijs... en Ashe? (archer) kost echt maar 430... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Moet ik weer een nieuwe maken :D Mijn smurf is ondertussen aardig richting level 30, die heb ik ook puur aangemaakt om als 2e ranked account te gaan gebruiken. Mja kan wel een keer een smurfje aan maken, speciaal om met lagere level spelers te spelen. Op een andere manier gebruik ik een smurf niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
@3xNix

ik maak anders vanavond een nieuwe smurf aan zodat je niet met te hoge lvls speelt
ik laat dan wel iets weten op de GoT chat in-game
noobjes PWNEN altijd leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog altijd mijn level 10 :P

Is wel opmerkelijk dat na een aantal games op je smurf gespeeld te hebben, je niveau toch redelijk daalt als je terug op je level 30 gaat spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Summoners!

With the upcoming patch, you will notice changes to PVP.net chat. These changes are targeted at providing you with improved visuals along with functionality tweaks that we hope will make chatting a better experience.

Apart from some new visuals, the most noticeable change is that the horizontal arrow used for scrolling has been removed in favor of resizing your chat windows so that they fit into task bar. For those of you who often have multiple chat windows up, we are interested in how you feel this impacts your normal day-to-day usage of chat. Please be sure to reply with your feedback on the new changes.

A few bug fixes have also accompanied this update. For instance, focus stealing on new incoming IM windows has been removed, and chat windows will now only scroll down on incoming messages if you’re already at the bottom.

As with all other features of League of Legends, we will continue to improve and update this experience. In the interim, however, we value your feedback and would like to hear your opinion on the changes.
Dat werd tijd, ik heb elke avond wel 4-5 chat windows met tweakers open en 2 chat kanalen, is veel te irritant om dan constant naar links en rechts te moeten gaan!

De ranked team changes zien er ook heel goed uit!

De Ahri nerf had ik al een tijdje gecalled, alhoewel ik niet denk dat dit veel verschil gaat maken. Haar orb zal wat minder gespammed worden early game, maar dat zal het ook zijn.

De Graves nerf was ook te verwachten natuurlijk, goeie nerfs.

Jax ziet er enorm sterk uit, ik verwacht een soloqueue faceroll.

Rammus nerf ook goed, nu gaat hij dichter moeten komen om je te willen ganken ipv powerball in zijn nexus aan te zetten en je nog onderscheppen aan je turret.

Skarner nerf was te verwachten, die ult had helemaal geen cooldown en je kon gewoon niet aan zijn slow ontsnappen.

Tryndamere nerf is ook goed, hij was te sterk in goede handen. Nu gaan m'n teammates die Tryn spelen en zijn ult vergeten, nog slechter beginnen spelen maar goed, we nemen het erbij ;)

Vayne haar movement speed zal er voor zorgen dat je ze wel met boots moet beginnen, dus ze gaat wat early game damage missen. Ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien, haar speed was niet echt het probleem volgens mij.

Volibear buff is goed, nu gaat die nutteloze beer misschien eens gespeeld worden.

Warwick lijkt me hiermee een leuke jungle buff gekregen te hebben!

Ionic spark zal leuk zijn voor een beperkt aantal champions (ga het asjeblieft niet op AD carries kopen), maar echt bijzonder vind ik het niet tbh.

De colorblind mode is uiteraard een enorme verbetering voor de mensen die het kunnen gebruiken!

En ten laatste is de red buff removal op spells heel spijtig, maar begrijpelijk.

Edit: Sejuani ziet er enorm tof uit! Heb bijna 6300 IP die ik ging gebruiken voor Leona, maar nu twijfel ik toch..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Waarneer wordt de patch eigenlijk geactiveerd? Heb hem namelijk, volgens mij, al binnen gehaald net, maar dodge zit er nog steeds in, jax is niet gereworked en die nieuwe champ staat ook nog niet in de store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:38
Gropah schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:11:
Waarneer wordt de patch eigenlijk geactiveerd? Heb hem namelijk, volgens mij, al binnen gehaald net, maar dodge zit er nog steeds in, jax is niet gereworked en die nieuwe champ staat ook nog niet in de store...
Europe krijgt meestal op woensdag de patch en US op dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die passive van Vayne nu niet gewoon compleet useless? Allerlaagste base speed movement, en passive reduced naar 30.

Zo ben je maar 10 / 5 sneller dan andere, en daar merk je alleen wat van als je lange afstanden rent, bijna niet dus.

Alleen icm met haar Ult is het dan nog lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
Ionic spark is mischien slecht op ad carries, maar mijn tristana moet gewoon elke 1.7 s bliksem schieten. lijkt me geweldig om wat te trollen als je toch al an het winnen bent in een normal game. Als het geen damage deed zou ik het nog kopen, alleen voor de bliksem.

[ Voor 15% gewijzigd door Convo op 17-01-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Zal vanavond wel een kiekje plegen in het GoT kanaal...

Heb ook op NA forum een fix gevonden voor m'n champion-shop probleem.
Zat aan Jarvan te denken als m'n eerste "purchase" is dat wel een redelijke dude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja Tabi

Dodge has been removed
New UNIQUE Passive: Reduces the damage taken from non-turret basic attacks by 10%

Dus van de 100 schade die je krijgt. Gaat er 10% vanaf en daarna zegmaar de 50% van je armor. Dus 90 > 45
of 10%+50% 100 > 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Ninja tabi 12% dodge
~ 1 op de 8 gaat dodge
100 x 7 = 700 damage.

Ninja Tabi 10% reduction
100 x 90 = 90 damage
90 x 8 = 720 damage.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon Armor werkt niet in procenten. afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:55:
Zal vanavond wel een kiekje plegen in het GoT kanaal...

Heb ook op NA forum een fix gevonden voor m'n champion-shop probleem.
Zat aan Jarvan te denken als m'n eerste "purchase" is dat wel een redelijke dude?
Jarvan is inderdaad 'redelijk'. Niet echt geschikt om games mee te carryen, maar een vrij degelijke champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Jarvan is inderdaad 'redelijk'. Niet echt geschikt om games mee te carryen, maar een vrij degelijke champion.
jarvan is gewoon een heel goede solo top / tank / support ( niet om specifiek support te spelen maar zijn abilities zijn een beetje aan de supportieve kant ;) )

je kan goed damage dealen early game en goed uithouden op top
je kan met je ulti heet makkelijk de squishies van het team verwijderen of andere mensen hun ass saven
en je hebt een degelijke slow
+ je kan je teammates extra AS en armor geven met je vlaggetje en Dat mijnheer kan heel veel vershil uitmaken in teamfights
als ik jarvan speel heb ik weinig kills en weinig deaths maar meestal 9/10 van de kills geassisteerd O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 17-01-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:11:
Ninja tabi 12% dodge
~ 1 op de 8 gaat dodge
100 x 7 = 700 damage.

Ninja Tabi 10% reduction
100 x 90 = 90 damage
90 x 8 = 720 damage.
Berekening klopt niet. Dodge kun je niet zo berekenen.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Dodge

Ga het zelf niet vertalen aangezien dodge verwijderd wordt van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Vicarious schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Is Jarvan niet iets van 4800IP?

Nu zou ik sowieso in het begin geen IP spenden aan champions (ga je vanaf lvl 20 hard nodig hebben voor je runes). Maar als het dan perse moet zou ik een goedkope champion zoals ashe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Bartjeh schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Is Jarvan niet iets van 4800IP?

Nu zou ik sowieso in het begin geen IP spenden aan champions (ga je vanaf lvl 20 hard nodig hebben voor je runes). Maar als het dan perse moet zou ik een goedkope champion zoals ashe kopen.
ik ben IP beginnen sparen vanaf lvl 15 en tegen dat ik lvl 30 was had ik 2 volle runepages :D
dus nu mag hij gerust wat kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:11:
Ninja tabi 12% dodge
~ 1 op de 8 gaat dodge
100 x 7 = 700 damage.

Ninja Tabi 10% reduction
100 x 90 = 90 damage
90 x 8 = 720 damage.
Dat was de vraag niet. Dodge haal ik er niet bij.
Enkel hoe de % damage reduction werkt van de boots en van je armor score.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:12:
Gewoon Armor werkt niet in procenten. afaik.
62 armor = 38% damage reduction.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Vayne

Base movement speed reduced to 300 from 305
Night Hunter movement speed reduced to 30 from 40
Tumble bonus damage reduced to 30/35/40/45/50% from 40/45/50/55/60%
Final Hour Tumble stealth duration reduced to 1 second from 1.5

beste nerf.

En yeah weer een 4 tegen 5 in ranked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:28:
Vayne

Base movement speed reduced to 300 from 305
Night Hunter movement speed reduced to 30 from 40
Tumble bonus damage reduced to 30/35/40/45/50% from 40/45/50/55/60%
Final Hour Tumble stealth duration reduced to 1 second from 1.5

beste nerf.

En yeah weer een 4 tegen 5 in ranked :P
Is RIOT nou zo dom :S
Ik speel nooit Vayne maar hoe vaak isdie ondertussen wel niet generfed. 3/4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:31:
[...]

Is RIOT nou zo dom :S
Ik speel nooit Vayne maar hoe vaak isdie ondertussen wel niet generfed. 3/4 ?
ze wordt nog steeds als beste soloque carry pick gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:35:
[...]

ze wordt nog steeds als beste soloque carry pick gezien
Ja daarom. na 3 nerfs is ze nog steeds overpowerd -.-. Zelfde was toen Vladimir uit kwam. Ondertussen ook al meerdere keren generfd. Vraag me af of ze zoiets wel testen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

dragon3016 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Berekening klopt niet. Dodge kun je niet zo berekenen.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Dodge

Ga het zelf niet vertalen aangezien dodge verwijderd wordt van de game.
Klopt, maar dan krijg je dus nog minder damage met de dodge boots dan met die nieuwe?

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Vayne wordt als beste lategame carry gezien. Dit omdat ze met drie abilities schaalt: tumble, silver bolts en haar ult.

Haar early/mid-game zijn niet bijster goed. (vergeleken met andere carries). Als je er dus vanuit gaat dat soloqueue games eeuwen duren, is Vayne inderdaad de 'beste'. Dit is echter maar de halve waarheid. Nog afgezien van het feit dat ze ook een van de lastigste is om te spelen.

Ik ben het dus ook niet helemaal eens met de manier waarop ze haar een nerf hebben gegeven. Ze hadden enkel de lategame scaling aan moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:38:
[...]

Ja daarom. na 3 nerfs is ze nog steeds overpowerd -.-. Zelfde was toen Vladimir uit kwam. Ondertussen ook al meerdere keren generfd. Vraag me af of ze zoiets wel testen:S
Ja, dat testen ze wel degelijk. Maar ze krijgen pas een goed beeld naarmate een champion vaker gespeeld wordt. Nu vayne een tijdje meedraait worden spelers beter met haar waardoor beter naar voren komt hoe sterk ze werkelijk is. Datzelfde zie je nu ook met graves gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Dr.R schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Ja, dat testen ze wel degelijk. Maar ze krijgen pas een goed beeld naarmate een champion vaker gespeeld wordt. Nu vayne een tijdje meedraait worden spelers beter met haar waardoor beter naar voren komt hoe sterk ze werkelijk is. Zelfde zie je nu ook met graves gebeuren.
dat is inderdaad correct kijk maar naar jax nu gaan meer mensen hem terug beginnen spelen en ik zeg het je nu al volgende patch is een gigantishe jax nerf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:43:
dat is inderdaad correct kijk maar naar jax nu gaan meer mensen hem terug beginnen spelen en ik zeg het je nu al volgende patch is een gigantishe jax nerf :D
Ik vermoed dat solide builds voor Jax nu meer tanky stats zullen moeten kopen dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Anivia hard snowballen? >:)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/258pj5c.png

echt drama deze game mijn team moest en zal er zo lang mogelijk over doen omdat ze dan meer ip kregen. Alleen hun gp had een idee wat die aan het doen was volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:58
arcanis schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:23:
Anivia hard snowballen? >:)

[afbeelding]

echt drama deze game mijn team moest en zal er zo lang mogelijk over doen omdat ze dan meer ip kregen. Alleen hun gp had een idee wat die aan het doen was volgens mij.
Die xin heeft toch ook helemala geen damage output.... Meer tanky dan wat anders.. Terwijl je al een Rammus hebt die volledig tank gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Killertjuh op 17-01-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Xin is Wits End heel goed... geeft magic resist en werkt uitstekend met je passive en je Q-skill. Ideale Xin endgame build lijkt hierop imo:

- Zerkers
- Wits End
- Black Cleaver
- Banshee's
- Raduins
- Phantom Dancers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik vind de weekly rotation een beetje tegenvallen :( Wil eigenlijk alleen Veigar proberen de rest trekt mij niet zo aan.

Kan iemand mij vertellen of Rumble een leuke champ is om te spelen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Swanfield schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:17:
Ik vind de weekly rotation een beetje tegenvallen :( Wil eigenlijk alleen Veigar proberen de rest trekt mij niet zo aan.

Rumble OP solo top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Haha ok maar is hij leuk om te spelen? En ik speel nog in de newb categorie he :) Dus we hebben nog geen solo top :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
Ik wil syvana wel spelen, is ze een beetje viable. Want ik zag dat ze geen cc heeft dus wat voor rol past het beste bij haar. Jungle/ganker of Solo top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo

Natuurlijk is Rumble leuk om te spelen. Je loopt achter je tegenstanders aan met een vlammenwerper en een 'evil laugh' terwijl je het doet. Je kunt dat ding constant spammen en de vijand de lane uitpesten. En dan hebben we het nog niet eens over die andere abilities gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rumble is zeker wel leuk om te spelen, je hebt geen mana je kunt continue je spells spammen en enemy harrasen. Alleen zijn dmg valt early game wel mee, en dou lane met rumble is echt niet leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Dr.R schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Natuurlijk is Rumble leuk om te spelen. Je loopt achter je tegenstanders aan met een vlammenwerper en een 'evil laugh' terwijl je het doet. Je kunt dat ding constant spammen en de vijand de lane uitpesten. En dan hebben we het nog niet eens over die andere abilities gehad.
Haha ok 'evil laugh' is wel een uniek selling point :) Moet nog wel even wat centen overhouden voor de nieuwe support class maar ik zal Rumble toevoegen aan mijn stal :)

edit: Wat gebeurd er eigenlijk met die energie bar die oploopt? Heeft dat nog nadelige gevolgen? Ik snap dat niet echt uit de beschrijving. En waarom is duo lane niet zo leuk? Te weinig farm mogelijkheden voor Rumble of voor de andere champ die naast je staat?

[ Voor 18% gewijzigd door Swanfield op 17-01-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swanfield schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Haha ok 'evil laugh' is wel een uniek selling point :) Moet nog wel even wat centen overhouden voor de nieuwe support class maar ik zal Rumble toevoegen aan mijn stal :)

edit: Wat gebeurd er eigenlijk met die energie bar die oploopt? Heeft dat nog nadelige gevolgen? Ik snap dat niet echt uit de beschrijving. En waarom is duo lane niet zo leuk? Te weinig farm mogelijkheden voor Rumble of voor de andere champ die naast je staat?
Duo lane is ruk omdat je de farm nodig hebt, en die energie bar is heat. Als je te heet wordt doen je basic attacks meer damage, maar kun je geen abilities meer gebruiken totdat je weer afkoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vicarious schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:43:
[...]

Duo lane is ruk omdat je de farm nodig hebt, en die energie bar is heat. Als je te heet wordt doen je basic attacks meer damage, maar kun je geen abilities meer gebruiken totdat je weer afkoelt.
Hmm zal eens kijken of ik mijn team maten zo ver krijg dat er één gaat jungelen. Het is alleen tricky dat je dan tegenover 2 champs staat omdat er beneden L30 eigenlijk weinig Solo top en met een jungler word gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WIL AHRI NOG 300 IP WOOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Denk dat ik Pantheon ga unlocken... maar ik wil eigenlijk ook runes O_O keuzes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Xevoo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:09:
Denk dat ik Pantheon ga unlocken... maar ik wil eigenlijk ook runes O_O keuzes......
Runes > champions imho,
Nu is pantheon geloof ik 1350? ofniet? Dus zou je het kunnen overwegen. Wel weet ik dat ik het verrekte moeilijk heb om tegen een level 30'er te spelen zonder runes. Terwijl ik met een volle rune page makkelijk van die persoon zou kunnen winnen (niet specifiek naar iemand :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
precies op tijd voor de nerf voor morgen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Is Fizz AD of AP het beste? ik wil hem jungle proberen en solomid guides zeggen dat hij AD is.
Ik heb nu 2x fizz gespeeld, beiden AP en eindigde; 13/3/9 en 13/2/2. AP is sterk, ad lijkt me meh, aangezien hij alleen maar op AP scaled.

edit: en hoe build je jarvan? Full tank of tanky dps? ^^ heb moeite met hem, maar wil hem zeker leren aangezien ik hem heb gekocht voor 487RP.

[ Voor 23% gewijzigd door LikeAKing op 17-01-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:11:
[...]

precies op tijd voor de nerf voor morgen ;D
ik speel haar obv voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
hou je van japanse meisjes dan? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:$

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Gadverdamme :P

[ Voor 12% gewijzigd door LikeAKing op 17-01-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze ziet er gewoon gelikt uit

en niet op die manier :')

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:26:
ze ziet er gewoon gelikt uit

en niet op die manier :')
Katten likken zichzelf dan ook best vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

LikeAKing schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:14:
Is Fizz AD of AP het beste? ik wil hem jungle proberen en solomid guides zeggen dat hij AD is.
Ik heb nu 2x fizz gespeeld, beiden AP en eindigde; 13/3/9 en 13/2/2. AP is sterk, ad lijkt me meh, aangezien hij alleen maar op AP scaled.

edit: en hoe build je jarvan? Full tank of tanky dps? ^^ heb moeite met hem, maar wil hem zeker leren aangezien ik hem heb gekocht voor 487RP.
M'n teamgenoten lachten me uit toen ik voor de team composition in de Champion Selection vroeg of Fizz AD was. Blijkbaar wordt Fizz AP het vaakst gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:27:
[...]

I concur. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Jeffroiscool schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:27:
[...]

ze is een vos

@boven: Hm, fizz is dan sowieso al underrated. maar ap is het populairst ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
LikeAKing schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:31:
[...]

ze is een vos

@boven: Hm, fizz is dan sowieso al underrated. maar ap is het populairst ja
Behoren gedeeltelijk tot de kattenfamilie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Jeffroiscool schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:32:
[...]

Behoren gedeeltelijk tot de kattenfamilie ;)
Nope. Familie van warwick, niet van nidalee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lezen jullie die lores? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Nope. Wil het wel gaan doen. Zijn ze interessant genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel LoL vanaf beta en heb me nooit wat daarvan aangetrokken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik haat mensen die op het einde zeggen GG NOOBS of OMG SOO EASY!
arrogante bitches, net 12 jarige meisjes. Permaban doet hun goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:59:
Ik haat mensen die op het einde zeggen GG NOOBS of OMG SOO EASY!
arrogante bitches, net 12 jarige meisjes. Permaban doet hun goed. :)
Ik doe het ook, echter alleen als ze ons allemaal lopen te bmen :) wuilt iemand spielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Permaban dan maar voor jou? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want ik zeg het op een manier waarop de average LoL player het toch niet snapt: ezpz :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

gruwelijk irritant. dat het winnende team altijd iets als gg easy of gg noobs zegt. Er hoeft echt maar een klein verschil in skill te zitten waardoor je een flinke voorsprong kan krijgen. Dan is het andere team niet ineens noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar als ze eerst je hele team lopen flamen en zichzelf gaan verheerlijken dan is zon ezpz wel erg leuk om te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Mensen, lees die waarschuwing eens voor je post. Wat een slowchat de laatste 20 berichten ;)

Fizz speel je inderdaad AP, van zodra je een beetje fed bent dan steamroll je heel hard.
Op het einde van de game met de tegenstander lachen is op geen enkel moment goed te praten, het is een teken van slechte sportiviteit. Zelfs als ze je de hele tijd hebben zitten uitlachen. Vijand kun je gewoon /ignore doen, je gaat er geen noodzakelijke communicatie van missen, dus het is zeker geen excuus.

Xin moet je zwaar tanky bouwen omdat je er in springt als eerst van je team. Je ult scaled niet met items, dus daar moet je het al niet van hebben. Je bent een disrupter van hun carry, Randuins omen en tanky is dus het beste wat je kunt doen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1LEmO.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Nee, niet echt, mijn berichtje was misschien wat te cryptisch:
Warwick = wolf / hyena = hondachtige
Nidalee = Luipaard / Kat = katachtige
Vos = familie van de hond niet van de kat

Maar anyway, om het slowchat gehalte wat tegen te gaan:

Zijn er hier mensen die Kage's Lucky Pick --> DFG gaan voor hun AP carries mid.
Zo ja, op wie?

Ik zie tegenwoordig chu vaker deze combo openen (chu = pro HoN / DotA speler die in een zeer korte tijd in de top van de NA ladder zat met minder gangbare champs als lux / janna / karma en imo een zeer creatieve AP mid is).

In theorie geeft het je, buiten CDR, AP en mana reg, wat goud voordeel midgame en wat later een nuke. Allemaal niet slecht voor een AP carry lijkt mij.
Aan de andere kant is hij het type speler die het zelfs met Eve nog wel goed zou doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
djengizz schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:23:
[...]

Nee, niet echt, mijn berichtje was misschien wat te cryptisch:
Warwick = wolf / hyena = hondachtige
Nidalee = Luipaard / Kat = katachtige
Vos = familie van de hond niet van de kat

Maar anyway, om het slowchat gehalte wat tegen te gaan:

Zijn er hier mensen die Kage's Lucky Pick --> DFG gaan voor hun AP carries mid.
Zo ja, op wie?

Ik zie tegenwoordig chu vaker deze combo openen (chu = pro HoN / DotA speler die in een zeer korte tijd in de top van de NA ladder zat met minder gangbare champs als lux / janna / karma en imo een zeer creatieve AP mid is).

In theorie geeft het je, buiten CDR, AP en mana reg, wat goud voordeel midgame en wat later een nuke. Allemaal niet slecht voor een AP carry lijkt mij.
Aan de andere kant is hij het type speler die het zelfs met Eve nog wel goed zou doen volgens mij.
Veigar en Leblanc zijn het meest aangewezen omdat hun hele skillset om hun nuke draait.
Ik zie het ook nog af en toe gebruikt worden op Gragas op streams.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
speedzor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:25:
Veigar en Leblanc zijn het meest aangewezen omdat hun hele skillset om hun nuke draait.
Hmm, ja, makes sense.

Zou jij in lijn met die filosofie annie en xerath ook als kandidaat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

anne zou goed kunnen, xerath blijft net teveel uit range om dat te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speedzor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:25:
[...]

Ik own veigars met Fizz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan dinh speelt nieuwe champ :

www.own3d.tv/live/38854/Dan_Dinh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fizz is ook vet. Maar Ahri > errything
Pagina: 1 ... 72 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!