Summoners!
With the upcoming patch, you will notice changes to PVP.net chat. These changes are targeted at providing you with improved visuals along with functionality tweaks that we hope will make chatting a better experience.
Apart from some new visuals, the most noticeable change is that the horizontal arrow used for scrolling has been removed in favor of resizing your chat windows so that they fit into task bar. For those of you who often have multiple chat windows up, we are interested in how you feel this impacts your normal day-to-day usage of chat. Please be sure to reply with your feedback on the new changes.
A few bug fixes have also accompanied this update. For instance, focus stealing on new incoming IM windows has been removed, and chat windows will now only scroll down on incoming messages if you’re already at the bottom.
As with all other features of League of Legends, we will continue to improve and update this experience. In the interim, however, we value your feedback and would like to hear your opinion on the changes.
Dat werd tijd, ik heb elke avond wel 4-5 chat windows met tweakers open en 2 chat kanalen, is veel te irritant om dan constant naar links en rechts te moeten gaan!
De ranked team changes zien er ook heel goed uit!
De Ahri nerf had ik al een tijdje gecalled, alhoewel ik niet denk dat dit veel verschil gaat maken. Haar orb zal wat minder gespammed worden early game, maar dat zal het ook zijn.
De Graves nerf was ook te verwachten natuurlijk, goeie nerfs.
Jax ziet er enorm sterk uit, ik verwacht een soloqueue faceroll.
Rammus nerf ook goed, nu gaat hij dichter moeten komen om je te willen ganken ipv powerball in zijn nexus aan te zetten en je nog onderscheppen aan je turret.
Skarner nerf was te verwachten, die ult had helemaal geen cooldown en je kon gewoon niet aan zijn slow ontsnappen.
Tryndamere nerf is ook goed, hij was te sterk in goede handen. Nu gaan m'n teammates die Tryn spelen en zijn ult vergeten, nog slechter beginnen spelen maar goed, we nemen het erbij
Vayne haar movement speed zal er voor zorgen dat je ze wel met boots moet beginnen, dus ze gaat wat early game damage missen. Ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien, haar speed was niet echt het probleem volgens mij.
Volibear buff is goed, nu gaat die nutteloze beer misschien eens gespeeld worden.
Warwick lijkt me hiermee een leuke jungle buff gekregen te hebben!
Ionic spark zal leuk zijn voor een beperkt aantal champions (ga het asjeblieft niet op AD carries kopen), maar echt bijzonder vind ik het niet tbh.
De colorblind mode is uiteraard een enorme verbetering voor de mensen die het kunnen gebruiken!
En ten laatste is de red buff removal op spells heel spijtig, maar begrijpelijk.
Edit: Sejuani ziet er enorm tof uit! Heb bijna 6300 IP die ik ging gebruiken voor Leona, maar nu twijfel ik toch..