Inderdad ja ,wie van hun kan een toren rap omlaag halen?, xd poppy? xdVicarious schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:39:
haha ik weet wel waarom. Ze hebben niemand die snel een tower om kan krijgen.
Verwijderd
De nerfs hebben weinig met junglen te maken. Ook was een nerf hard nodig. Herp derp manaloze character met sustain en spammable schild. Geen enkel character in die categorie is ooit balanced gereleased (hai Mordekaiser, Rumble) en ze leren er klaarblijkelijk niets van.LikeAKing schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:30:
Kan Riven nou niet meer jungle?Waarom een riven nerf
Sinds wanneer heeft Riven een Zelda-skin? Ze heeft dat ding met een capuchon en die latex skin.LikeAKing schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:12:
Jammer hoor, die Riven nerf. ik was al zo slecht met haar opzich, die Q autoattack combo is niet wat je noemt echt sterk, pas vanaf je je ult aanklikt. die W en E zijn wel goed tho.
Wou eerst haar zelda skin kopen, blij dat ik primal udyr heb gekocht
Team Spectating een 1v1 tussen Impure en denerdsss7 http://www.twitch.tv/jeffroiscool
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Riven nerf is terecht, 12+1 hp regen is gewoon veel hoger dan alle andere, zelfde verhaal met Talon, welke ze ook op zijn regens generfed hebben welke belachelijk hoog waren.
De damage verschuiving van W naar Q hoeft niet direct een nerf te zijn.
De damage verschuiving van W naar Q hoeft niet direct een nerf te zijn.
redeemed riven vind ik wat op zelda lijken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:27:
[...]
De nerfs hebben weinig met junglen te maken. Ook was een nerf hard nodig. Herp derp manaloze character met sustain en spammable schild. Geen enkel character in die categorie is ooit balanced gereleased (hai Mordekaiser, Rumble) en ze leren er klaarblijkelijk niets van.
[...]
Sinds wanneer heeft Riven een Zelda-skin? Ze heeft dat ding met een capuchon en die latex skin.
laten we onze veigar nog eens uit de oude doos halen 
ik had ongeveer 1050 AP

ik had ongeveer 1050 AP
[ Voor 8% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-01-2012 18:55 ]
Beep Boop son ... Beep Boop
best aardig voor een bot gameDrunk3nD3m0n schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:45:
laten we onze veigar nog eens uit de oude doos halen
ik had ongeveer 1050 AP
[afbeelding]
[afbeelding]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
lol hell no 
Beep Boop son ... Beep Boop
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Was net op mn low level account aan het spelen en maakte me de volgende bedenking. Zou het niet leuk zijn moest je de low level runes kunnen upgraden terwijl je levelt. Dus de t1 runes upgraden naar t2 op level 10 en naar t3 op l20.
Op die manier kan je eigenlijk van in het begin investeren en beginnen testen wat goed is zonder dat je er eigenlijk iets aan verliest van ip.
Op die manier kan je eigenlijk van in het begin investeren en beginnen testen wat goed is zonder dat je er eigenlijk iets aan verliest van ip.
Heb net talon gekocht en ga hem gelijk testen 
Kan iemand mij vertellen of ie nog goed is in ranked? Want ik zie hem eigenlijk gewoon niet meer na die nerf waar zijn mana costs geincreased waren.
Kan iemand mij vertellen of ie nog goed is in ranked? Want ik zie hem eigenlijk gewoon niet meer na die nerf waar zijn mana costs geincreased waren.
De paar keren dat ik hem heb voorbij zien komen is als mid om een Kassadin te counteren. Ik zou me daar inderdaad op focussen, je hebt burst voor een squishy AP, maar een sustain lane op top ga je niet veel tegen kunnen doen.nukidin247 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:16:
Heb net talon gekocht en ga hem gelijk testen

Uploaded with ImageShack.us
Paint skills op.
Iig. meer mensen last van dit verschijnsel, ben namelijk ook al een aparte groep kwijt.
EDIT: Bij opnieuw opstarten staat het weer goed. Blijft vreemd
[ Voor 41% gewijzigd door Gideon_92 op 14-01-2012 22:27 ]
HEb ik ook geregeld last van. Die client is gewoon echt ruk. In het spel heb ik alleen af en toe lags, maar in die client heb ik echt zo vaak de raarste dingen aan de hand...Gideon_92 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:26:
[afbeelding]
Paint skills op.
Iig. meer mensen last van dit verschijnsel, ben namelijk ook al een aparte groep kwijt.
wat is er mis dan? Ik zie niet veel verschil bij mijn clientGideon_92 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:26:
[afbeelding]
Paint skills op.
friends uit zijn friendslist ontbreken.nukidin247 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:50:
[...]
wat is er mis dan? Ik zie niet veel verschil bij mijn client
Is inderdaad een bug die ik de laatste tijd ook heb gemerkt. Vooral dan wanneer ik een custom game host zie ik het constant gebeuren. Een relog maakt alles goed (soms gewoon de custom game afsluiten ook).
http://ggc.leaguecraft.co...mizing-passive-gold-gain/
[ Voor 18% gewijzigd door speedzor op 14-01-2012 23:34 ]
Leuk artikeltje, al moet je early game wel heel erg oppassen met gold seals en gold quints. Je bent dan natuurlijk wel erg squishy. Overigens net even Janna support gespeeld (3de keer in mn leven ofzo), maar dat was ook wel erg leuk. Erg gaaf als je die knockup goed kan landen en niemand komt van je weg door die insane speed die je hebt icm die slow en dan lategame ook nog shurelya's.speedzor schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:59:
Is inderdaad een bug die ik de laatste tijd ook heb gemerkt. Vooral dan wanneer ik een custom game host zie ik het constant gebeuren. Een relog maakt alles goed (soms gewoon de custom game afsluiten ook).
[ Voor 19% gewijzigd door Vicarious op 15-01-2012 01:06 ]
Verwijderd
OH HAI tanky champ met massive slow/cc
Mounted champ is awsome
http://euw.leagueoflegend...ni-winters-wrath-revealed
As some of our more discerning lore-hounds may have anticipated, Sejauni, the Winter’s Wrath, is charging in as our next upcoming champion. We wanted to take a moment to talk to you about her gameplay, and what you can expect to see.
Hailing from the Freljord, Sejuani combines raw, physical might with the chilling ice of her homeland. After slowing enemies with her Frost passive on auto-attacks, she can activate her Permafrost ability to drastically increase the slow and inflict damage. This allows her to continuously disrupt enemy movements and create a threatening presence – a necessity of any primary tank.
Sejuani’s initiation ability comes from two sources: the powerful skillshot charge from her boar and her Glacial Prison ultimate. The former tramples enemies and applies Frost, while the latter flings a giant ice shard from her flail, stunning anything it hits by encasing it in ice. Enemies near that target get stunned for a shorter durartion. This makes accurate skillshots important, as Sejuani needs move into the right position to maximize the stun duration on her intended target. If used correctly, this ability can change the outcome of a teamfight. If used on a sub-optimal target, however, it will be partially wasted on a tank or lower-value target.
This being our first mounted champion, we’re happy to release not only an epic barbarian woman on a giant boar, but also a tank who can use continuous soft disruption with bursts of big, ultimate initiation!
![]()
Abilities:
- Frost (Passive) - Sejuani's basic attacks apply Frost, reducing enemy Movement Speed by 10% for 3 seconds.
- Arctic Assault - Sejuani charges forward to deal magic damage and apply Frost to enemies. Sejuani stops upon colliding with an enemy champion.
- Northern Winds - Sejuani summons an arctic storm around her which deals magic damage to nearby enemies every second. Damage is increased against enemies affected by Frost or Permafrost.
- Permafrost - Sejuani converts Frost on nearby enemies to Permafrost, dealing magic damage and increasing the Movement Speed reduction dramatically.
- Glacial Prison (Ultimate) - Sejuani throws her weapon, stunning the first enemy champion hit. Nearby enemies are stunned for a shorter duration. All targets take magic damage and are affected by Frost.
![]()
Lore:
When Sejuani was born, the mystics of her tribe foretold that she would be the one to unite and lead the divided territories of Freljord. Her people had suffered for centuries, as a losing war on the frozen tundra pushed them farther and farther from Freljord's limited food supplies. Sejuani grew up surrounded by this misery, and it fueled her desire to fulfill her destiny. She pushed herself to extremes, walking out into blizzards without food or furs and training while frigid winds raked her flesh. She sparred with the strongest warriors of her tribe, one after another, until her legs would give out beneath her. She sustained injuries that would have killed any other member of the tribe, but she would only rise again, driven by sheer force of will and what her tribe took to calling her "heart of the blizzard."
On her twentieth birthday, Sejuani declared that she would lead her people out of their remote isolation to conquer the lands of their enemies. She had completed her training and she was ready to face the leaders of the opposing tribes. Her feats had already become legend and soldiers in her company were inspired to new heights of strength and resolve. However, before she struck out on her campaign, Ashe began campaigning for peace in Freljord, joining the League of Legends to demonstrate how the people could be spared violence. To Sejuani, this was a violation of tradition – a coward’s ruse to hoard Freljord's precious few resources. She saw the confidence of her people wane as it seemed they would never be delivered from their plight. She decided that to truly prove herself as the rightful ruler of Freljord, she must defeat Ashe completely and unquestionably on the world’s stage in the League of Legends.
"Freljord provides for the few. For the others, 'peace' means only death." - Sejuani
Mounted champ is awsome
Zoals ze hem presenteren doet hij mij eigenlijk wel een beetje denken aan amumu, wat mij wel bevalt. Misschien de eerste champ die ik koop bij release

Slow op auto attacks is alsof je altijd frozen mallet bij je draagt en dan nog eens 2 skills die ook de slow (in aoe vorm) geven.
Ashe is al redelijk irritant en daar kost het tenminste mana (zit op Q), dat lijkt hier niet het geval te zijn omdat het de innate is. En ze hebben zo te zien beide een aoe slow met beide stun als ult.
Ashe is al redelijk irritant en daar kost het tenminste mana (zit op Q), dat lijkt hier niet het geval te zijn omdat het de innate is. En ze hebben zo te zien beide een aoe slow met beide stun als ult.
Verwijderd
Met die fijne slow en stun op level 6 lijkt ze me een prima jungler, omdat ze zo goed kan ganken.
Ik ben op een Udyr spree de laatste tijd, wat een heerlijke champ is hij toch. Zo veelzijdig, in builds als rollen.
Hij kan prima solo top, is een fantastische jungler, kan wat meer op damage focussen met een sheen/triforce, of wat meer tanky bouwen. Veel vrijheid in zijn build waar je zelf de voorkeur aan geeft.
Ik kijk ook heel erg uit naar de komende patch, want dan komt Ionic Spark op SR beschikbaar, wat voor tankydeeps/bruisers denk een heel leuk item is om naar te kijken.
Hij kan prima solo top, is een fantastische jungler, kan wat meer op damage focussen met een sheen/triforce, of wat meer tanky bouwen. Veel vrijheid in zijn build waar je zelf de voorkeur aan geeft.
Ik kijk ook heel erg uit naar de komende patch, want dan komt Ionic Spark op SR beschikbaar, wat voor tankydeeps/bruisers denk een heel leuk item is om naar te kijken.
-
DD.TNT Go4LoL:
http://www.own3d.tv/live/27270
http://www.own3d.tv/live/27270
EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014
Thank you !
pick and bans kunnen gewoon in chat
np
np
Hij gaat beginnen de game
Hoe laat spelen jullie weer?
Verwijderd
Wel een lekker brand potje gespeeld (rond 1600 elo ranked) dacht wordt weer keiharde drama kennen al heel snel 0/3 ik vs leblanc mid maarja liep toch wel goed af, samen met lee zat ik duo que, we zoeken naar een versie van call on me die carry me heet....
http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-15_15-14-54.html
http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-15_15-14-54.html
Niet kunnen winnen 
STream ging offline omdat ik 15 fps haD

Verwijderd
JammerSHEePYTaGGeRNeP schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:00:
Niet kunnen winnen
ik heb je geinvite. heb je ook skype? mijn skypenaam is williewonka1994Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:08:
[...]
Mocht grenade mislukken kan je nog altijd trachten te kiten rond je turrets. Met slow op die turrets kan je trouwens gemakkelijker je grenade landen op hen dus moet je die in principe niet eerst casten. Ik zou flash&exhaust nemen op hem zodanig je in eerste instantie kan wegflashen van zijn burst en dan met exhaust hem kiten.
[...]
Ik heb een level 10 account waar ik met je wel wat games wil spelen. Als het goed is begint een collega van me ook met de game een dezer dus kan ik jullie beide via teamspeak/ventrillo/mumble trachten te helpen met de game basics. Invite stringa
smurf account. Heel veel high elo na spelers spelen ook op euw. Vooral nu 18januari in kiev het IEM tournooi er is
Hier nog de video van DD.TNT vs DD.TTS: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305581882#
Picks beginnen rond de 20 minuten.
Picks beginnen rond de 20 minuten.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Hopsakee, AP tank Taric.
6/9/32.
Wat een game zeg, Elke teamfight jezelf erin gooien, stun > Ult > Shatter > heal op jezelf en nog een keer
6/9/32.
Wat een game zeg, Elke teamfight jezelf erin gooien, stun > Ult > Shatter > heal op jezelf en nog een keer

Meh. Lastig potje. Als zij niet een leaver hadden, hadden we niet kunnen winnen. ik + vayne carryde hele potje. iemand nog tips voor de build? Vind na zo'n lang potje 5/6e item lastig
[ Voor 16% gewijzigd door Gideon_92 op 16-01-2012 00:13 ]
Verwijderd
Shurelia's bouwen vind ik wel een must op support, maar dat moet sowieso ongeveer je eerste item zijn. Vooral omdat je deze uitbouwt vanuit je Philo stone.Gideon_92 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:08:
http://img42.imageshack.us/img42/7275/triplehealsorakaop.png
Meh. Lastig potje. Als zij niet een leaver hadden, hadden we niet kunnen winnen. ik + vayne carryde hele potje. iemand nog tips voor de build? Vind na zo'n lang potje 5/6e item lastig
Je build zou ongeveer zo moeten gaan:Gideon_92 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
Philo Stone -> lvl 1 boots -> Heart of Gold -> Kage Pick -> CDR boots -> Philo stone naar Shurelia -> Aegis
Heart of Gold kun je evt. nog Raduins Omen van maken, maar op een Soraka vind ik dat geen goed plan. Ik bouw zelf meestal gewoon Kage Pick uit naar Deathfire Grasp. Geeft extra CDR, AP en die nuke kan soms wel handig zijn. Dan sell je HoG en haal je daarvoor een deathcap. Als het dan nog niet over is weet ik het ook niet meer.
Het is me opgevallen dat heel veel mensen niet weten hoe je een attack-move doet. Daarom hierbij deze guide ;D
http://www.rakalakalili.com/attackmove.html
Learn it, use it and love it!
Overigens die bot Speedzor, ik faal @ Dominion?
Jeffro (7:23): !pstats Jeffro
JabeBot (7:23): [EUW] Jeffro (Now:Bronze, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1279 [11W/9L], Dominion: 1306 [73W/73L], Normal: 413W/392L
Learn it, use it and love it!
Overigens die bot Speedzor, ik faal @ Dominion?
Jeffro (7:23): !pstats Jeffro
JabeBot (7:23): [EUW] Jeffro (Now:Bronze, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1279 [11W/9L], Dominion: 1306 [73W/73L], Normal: 413W/392L
Hoe kun jij zo'n hoge cs score hebben als support?Gideon_92 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:08:
Meh. Lastig potje. Als zij niet een leaver hadden, hadden we niet kunnen winnen. ik + vayne carryde hele potje.
Waarschijnlijk het carry deel. Vayne heeft geen goede AOE om grotere minion waves neer te halen, dan is het nuttig om met soraka je Q te spammen om het momentum erin te houden. Vayne de minions 1 voor 1 laten neerhalen kost nogal veel tijd.djengizz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 07:41:
[...]
Hoe kun jij zo'n hoge cs score hebben als support?
[ Voor 12% gewijzigd door Xanaroth op 16-01-2012 08:22 ]
Early game last hit je alleen en later heeft Vayne voldoende AD om minion waves te clearen.Myrdreon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:21:
[...]
Waarschijnlijk het carry deel. Vayne heeft geen goede AOE om grotere minion waves neer te halen, dan is het nuttig om met soraka je Q te spammen om het momentum erin te houden. Vayne de minions 1 voor 1 laten neerhalen kost nogal veel tijd.
Dit lijkt eerder op een 'support' die cs steelt van zijn carry.
Er is niks irritanter dan een Soraka die haar AoE gebruikt om minion waves te killen.djengizz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:49:
[...]
Early game last hit je alleen en later heeft Vayne voldoende AD om minion waves te clearen.
Dit lijkt eerder op een 'support' die cs steelt van zijn carry.
Ik speel regelmatig met een vriend van mij die ook Soraka speelt en hij gebruikt zijn Q zo vaak.En daar valt als AD carry moeilijk op te last hitten. Zeker early game. Zo irritant dan zie je alle minions binnen last hit bereik en PEW PEW Soraka +3 CS. GODVERD... ARG SORAKA JIJ JIJ!!!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Soraka, mid/solo top misschien?
Dan farm je wel dood simpel namelijk. Maar aan zijn damage dealt te zien lijkt me dat niet, als je farmed met starcall zul je meer damage gedaan hebben die game.
Dan lijkt het me dat het een support soraka was en de game ontzettend lang duurde, soraka kan late game ontzettend goed creap waves clearen en base defenden. Als je dit even doen dan heb je die 200 CS zo te pakken. Dat is ook geen probleem als de rest van je team toch al een full build heeft.
Dan farm je wel dood simpel namelijk. Maar aan zijn damage dealt te zien lijkt me dat niet, als je farmed met starcall zul je meer damage gedaan hebben die game.
Dan lijkt het me dat het een support soraka was en de game ontzettend lang duurde, soraka kan late game ontzettend goed creap waves clearen en base defenden. Als je dit even doen dan heb je die 200 CS zo te pakken. Dat is ook geen probleem als de rest van je team toch al een full build heeft.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Als support haal ik wel eens wat CS op als mijn carry er niet bij is, maar ik ben met een Soraka volgens mij nog nooit boven de 80 uitgekomen. Totdat de carry de lane uitgaat heb ik meestal 0 cs, soms 1tje als er per ongelijk tijdens een fight een starcall op een minion komt oid.
Of een Q harrass op de vijand als SonaVicarious schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:27:
Als support haal ik wel eens wat CS op als mijn carry er niet bij is, maar ik ben met een Soraka volgens mij nog nooit boven de 80 uitgekomen. Totdat de carry de lane uitgaat heb ik meestal 0 cs, soms 1tje als er per ongelijk tijdens een fight een starcall op een minion komt oid.
Dan komt het ook weleens voor dat je cs pakt. Maar in principe is het wel goed om idd last hits te pakken als je carry uit de lane is idd
Late game liepen mensen niet op hun lanes te letten. En kon ik mooi top farmen omdat daar niemand was. Potje duurde in totaal een uur. Zo kom ik ook aan op 3 na meeste damage done(incl. enemy team)Myrdreon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:21:
[...]
Waarschijnlijk het carry deel. Vayne heeft geen goede AOE om grotere minion waves neer te halen, dan is het nuttig om met soraka je Q te spammen om het momentum erin te houden. Vayne de minions 1 voor 1 laten neerhalen kost nogal veel tijd.
Edit: Als ik in lane ben dan laat ik alle CS liggen voor de ad carry. Die had dan ook 300+ minions.
[ Voor 8% gewijzigd door Gideon_92 op 16-01-2012 10:25 ]
Nu gaat daar niemand heen omdat jij daar al loopt te farmen. Je kan als je dat ziet beter even je carry seinen dat hij daar free farm heeft, die heeft er meer aan dan jij.Gideon_92 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:22:
[...]
Late game liepen mensen niet op hun lanes te letten. En kon ik mooi top farmen omdat daar niemand was. Potje duurde in totaal een uur. Zo kom ik ook aan op 3 na meeste damage done(incl. enemy team)
Edit: Als ik in lane ben dan laat ik alle CS liggen voor de ad carry. Die had dan ook 300+ minions.
Mooie was dat juist mn carry zei van ga jij er maar heen want jij kan nog wel wat gold gebruiken.Vicarious schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:26:
[...]
Nu gaat daar niemand heen omdat jij daar al loopt te farmen. Je kan als je dat ziet beter even je carry seinen dat hij daar free farm heeft, die heeft er meer aan dan jij.
Ah ok, nouja it's all good danGideon_92 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:28:
[...]
Mooie was dat juist mn carry zei van ga jij er maar heen want jij kan nog wel wat gold gebruiken.
Verwijderd
Ja heb skype, maar heb er een gloeiende hekel aan, gebruik bijna enkel teamspeak of ventrillo eerlijk gezegdwilliewonka03 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:28:
[...]
ik heb je geinvite. heb je ook skype? mijn skypenaam is williewonka1994
Ik zal zien als je online bent, kunnen we een paar games doen
Ben ik de enige die hier zo over denkt ?Was net op mn low level account aan het spelen en maakte me de volgende bedenking. Zou het niet leuk zijn moest je de low level runes kunnen upgraden terwijl je levelt. Dus de t1 runes upgraden naar t2 op level 10 en naar t3 op l20.
Ik denk er nooit zo over na omdat ik geen low lvl account aan het levelen benVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:34:
[...]
Ben ik de enige die hier zo over denkt ?
Verwijderd
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je je bestaande runes kan upgraden naar een volgende tier, en dus geen random runes krijgt in de plaats door die rune combiner.Vicarious schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:43:
[...]
Ik denk er nooit zo over na omdat ik geen low lvl account aan het levelen benMaar Rhodro heeft er een keer een berekening over gedaan volgens mij. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je RANDOM runes terugkrijgt bij upgrades. Kan dus prima een rune zijn waar je niks mee kan.
Had er voordien ook niet aan gedacht, maar nu ik level 10 nader en niet altijd dezelfde champion wil spelen, wil ik al investeren in runes die later dan niet nutteloos gaan zijn.
Sparen tot je lvl 20 bent is mijn advies.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:00:
[...]
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je je bestaande runes kan upgraden naar een volgende tier, en dus geen random runes krijgt in de plaats door die rune combiner.
Had er voordien ook niet aan gedacht, maar nu ik level 10 nader en niet altijd dezelfde champion wil spelen, wil ik al investeren in runes die later dan niet nutteloos gaan zijn.
Verwijderd
Lees!! Ik weet dat het goed is om te sparen maar ik heb het over een eventuele oplossing hiervoor.
Nu kan je runes upgraden maar krijg je een random rune in de plaats. Als je nu gewoon je bestaande rune upgrade naar de volgende tier voor minder ip zou dat toch veel beter zijn of droom ik ?
Op die manier verlies je niets en kan je voor level 20 de runes al leren kennen.
Nu kan je runes upgraden maar krijg je een random rune in de plaats. Als je nu gewoon je bestaande rune upgrade naar de volgende tier voor minder ip zou dat toch veel beter zijn of droom ik ?
Op die manier verlies je niets en kan je voor level 20 de runes al leren kennen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 12:22 ]
Haha: YouTube: League of Legends - Ask Riot with ImBones
Ik denk dat ze boos zijn dat sword of divine er uit gaat xD
Ik denk dat ze boos zijn dat sword of divine er uit gaat xD
Ik snap je punt wel, maar lvl 1 runes zullen echt geen super groot verschil maken. Tuurlijk is met runes spelen altijd iets van verschil maar ikzelf heb tot lvl 20 zonder runes gespeeld en dat ging altijd prima. Ik vond het eerder irritant dat ik nooit mijn masteries had. "Gelukkig" heb ik dat niet meer.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:20:
Lees!! Ik weet dat het goed is om te sparen maar ik heb het over een eventuele oplossing hiervoor.
Wat me trouwens wel direct opviel toen ik lvl 30 was is dat je toch andere teams krijgt, uit mijn ervaring heb ik vaker iemand in me team gehad die jungle wou spelen toen ik lvl 20-30 was dan nu. Nu zit ik bij allemaal mensen die het volgensmij echt geen reet kan schelen. Ik weet in ieder geval dat wins helemaal NIKS zegt. Ik mag dan "maar" bijna 400 wins hebben, toch veeg ik de grond met soms wel over de 1000 wins spelers en zie ik ook mensen in me team ZO hard falen en als ik dan naar hun wins kijk zie ik ook mooi 1000+ staan.
Voor de rest ben ik ook iedere keer weer verbaasd over hoe *** de community in LoL kan zijn. Ik kan me nieteens meer voorstellen hoe LoL zou zijn zonder vrienden die het spelen. Het spel is echt niet te doen als je met allemaal randoms moet spelen....
Had gister nog wat faal potjes, mensen die het voor elkaar krijgen om binnen 5min 6 deaths te halen, premades die met zn 2en bot willen doen als veigar en brand en support op mid dwingen.. Dat soort mensen zorgt ervoor dat elk potje surrender @ 20 is, of juist niet omdat ze weigeren over te geven en het potje nog 20min langer laten lopen met een teamscore van 9 tegen 42...
Daarom probeer ik zo vaak mogelijk met vrienden te spelen
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Ikzelf speel het spel solo, en daar komt zeker zo nu en dan flink wat frustratie bij kijken, maar om heel eerlijk te zeggen vind ik het prima te doen. In bijna alle rollen kan je een verschil maken, en vaak is het een kwestie van lane switchen om snowballen te voorkomen. Dan heb je inderdaad niet een ideale setup maar het is vaak beter dan dat iemand meteen 0-6 achter staat.Nidhiki schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:12:
Had gister nog wat faal potjes, mensen die het voor elkaar krijgen om binnen 5min 6 deaths te halen, premades die met zn 2en bot willen doen als veigar en brand en support op mid dwingen.. Dat soort mensen zorgt ervoor dat elk potje surrender @ 20 is, of juist niet omdat ze weigeren over te geven en het potje nog 20min langer laten lopen met een teamscore van 9 tegen 42...
Het belangrijkste blijft nog altijd je eigen communicatie met andere spelers. Zo moet je bijvoorbeeld nooit opi iemand gaan schelden hoe slecht ze ook zijn, ook ik heb best vaak dat het hele team gaat ragen op één player. Niemand gaat er beter van spelen als ze voor noob (of wat er allemaal verzonnen kan worden) wordt uitgescholden. Als je dan rustig blijft, iedereen uit legt dat het echt nog niet zo'n ramp is kan je best vaak, mitst je nog een behoorlijk team lid hebt, het potje gewoon winnen. Éen behoorlijke team genoot op 4 man is best te doen
Communicatie is zeer belangrijk ja, en dat mis ik ook heel vaak, soms is het handig ff lane te switchen en dan typ je het in chat en ping je de champ.. maar 9 van de 10 keer reageren ze dan niet en wordt je gewoon genegeerd, ze zeggen niks terug en blijven dus met 3/4 man op de lane hangen omdat ze denken dat de persoon dan wel gaat switchen..broc85 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:26:
[...]
Ikzelf speel het spel solo, en daar komt zeker zo nu en dan flink wat frustratie bij kijken, maar om heel eerlijk te zeggen vind ik het prima te doen. In bijna alle rollen kan je een verschil maken, en vaak is het een kwestie van lane switchen om snowballen te voorkomen. Dan heb je inderdaad niet een ideale setup maar het is vaak beter dan dat iemand meteen 0-6 achter staat.
Het belangrijkste blijft nog altijd je eigen communicatie met andere spelers. Zo moet je bijvoorbeeld nooit opi iemand gaan schelden hoe slecht ze ook zijn, ook ik heb best vaak dat het hele team gaat ragen op één player. Niemand gaat er beter van spelen als ze voor noob (of wat er allemaal verzonnen kan worden) wordt uitgescholden. Als je dan rustig blijft, iedereen uit legt dat het echt nog niet zo'n ramp is kan je best vaak, mitst je nog een behoorlijk team lid hebt, het potje gewoon winnen. Éen behoorlijke team genoot op 4 man is best te doen
Wat wel irritant is hieraan is dat je dit niet kan doen als er minions in de buurt zijn. Heb ook wel eens gehad dat mijn champ omdraait om minions aan te gaan vallen zodra de enemy champ de brush in rentJeffroiscool schreef op maandag 16 januari 2012 @ 07:36:
Het is me opgevallen dat heel veel mensen niet weten hoe je een attack-move doet. Daarom hierbij deze guide ;D

Ik heb een account aangemaakt waar ik 100% mordekaiser op speel, solo.sjaggy schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:41:
[...]
Voor de rest ben ik ook iedere keer weer verbaasd over hoe *** de community in LoL kan zijn. Ik kan me nieteens meer voorstellen hoe LoL zou zijn zonder vrienden die het spelen. Het spel is echt niet te doen als je met allemaal randoms moet spelen....
Ik heb momenteel >80% winrate en ben level 25.
Ik ga 100% solo mid.
Meestal rond de >150 creep kills 15 minutes in.
Solo spelen is zo erg nog niet, mits je niet support.
Ja het is een smurf en nee het is niet te vergelijken met ranked play, maar dan nog.
[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 16-01-2012 14:35 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dat is helaas ook iets wat kan gebeuren maar dan moet je echt attackmove IN de bosjes klikken want dat valt hij aan wat daar in de buurt staatSaphuA schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:42:
[...]
Wat wel irritant is hieraan is dat je dit niet kan doen als er minions in de buurt zijn. Heb ook wel eens gehad dat mijn champ omdraait om minions aan te gaan vallen zodra de enemy champ de brush in rent
Over het algemeen wel goed bruikbaar, merk ook dat mijn lasthitting een stuk beter gaat.
Ik gebruikte het nooit, maar snap nu wel waarom ik zo effectief gekite werd door asheJeffroiscool schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:39:
[...]
Dat is helaas ook iets wat kan gebeuren maar dan moet je echt attackmove IN de bosjes klikken want dat valt hij aan wat daar in de buurt staat
Over het algemeen wel goed bruikbaar, merk ook dat mijn lasthitting een stuk beter gaat.
Ga het zeker in gebruik nemen!
sivir is nu eigenlijk best wel pro als je banshees gebruikt en manamune en warmogs en atmog impaler en die speed schoenen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Precies, dat is gewoon A->Klik->A->Klik->A->Klikbroc85 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:38:
[...]
Ik gebruikte het nooit, maar snap nu wel waarom ik zo effectief gekite werd door ashe
Ga het zeker in gebruik nemen!
Met Ashe haar slow is dat oneindig idd xD
Overigens die site waar die AttackMove guide vandaan komt: kijk de videos als je iets wil leren. Ze variëren wat in elo, maar zeker van de ~1300elo games leer ik veel dingen die ik zelf ook regelmatig fout doe. Vooral de laatste video over Caitlyn was voor mij als ad carry erg informatief. 
http://www.rakalakalili.com/ (ontstaan uit het Summoner School initiatief op Reddit, waar ook veel te leren valt)
http://www.rakalakalili.com/ (ontstaan uit het Summoner School initiatief op Reddit, waar ook veel te leren valt)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Thuis eens kijken naar Riven, Irelia, Gragas en Skarner. Vooral de laatste speel ik veel.Cloud schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:49:
Overigens die site waar die AttackMove guide vandaan komt: kijk de videos als je iets wil leren. Ze variëren wat in elo, maar zeker van de ~1300elo games leer ik veel dingen die ik zelf ook regelmatig fout doe. Vooral de laatste video over Caitlyn was voor mij als ad carry erg informatief.
Verwijderd
Iemand die hier Corki speelt?
Ik heb nu Vayne, en ik vind het best saai om te spelen, weinig leuke abilities. Hij ownt wel hard late game, maar dat terzijde:P
Nu twijfel ik tussen Corki & Graves. Ik lees overal dat Graves wel beter is. Maar Corki lijkt me leuk om te spelen, gezien zijn abilities.
Tips?
Ik heb nu Vayne, en ik vind het best saai om te spelen, weinig leuke abilities. Hij ownt wel hard late game, maar dat terzijde:P
Nu twijfel ik tussen Corki & Graves. Ik lees overal dat Graves wel beter is. Maar Corki lijkt me leuk om te spelen, gezien zijn abilities.
Tips?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:32 ]
Heb zelf niet zo heel erg veel verstand van AD carrys maar ik heb Corki ook wel eens gespeeld, leuke champ al vind ik hem zelf early een beetje zwakjes vergeleken met graves. Late game durf ik echt niet te oordelen omdat in mijn mening bijna iedere AD carry wel veegt zodra ie gefed is ^^.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:32:
Tips?
Corki is wel wat moeilijker om zijn skills goed te gebruiken, graves kan iedereen mee ownenVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:32:
Tips?
Verwijderd
2e dag op rij dat snoopeh mijn fotm aan het junglen is. Alistar jungle is zo ziek, en al vooral in snoopeh zijn handen.
http://www.own3d.tv/live/112350/CLG_Snoopeh
http://www.own3d.tv/live/112350/CLG_Snoopeh
Ik lees net dat TSM na Kiev waarschijnlijk permanent overgaat stappen naar de EUW servers. Omdat ze vinden dat EUW meer uitdaging op het gebied van ranked teams biedt. 
http://www.reddit.com/r/l...ng_to_eu_west_after_kiev/
en
http://www.solomid.net/fo...pic/17125-theoddones-ama/
Heeft speedzor straks nog meer BLoLers om tegen te spelen en de spotlight van hun streams te stelen
/fanboy
Maar even serieus, van de Amerikaanse teams is TSM wel mijn favoriet. Vind het dus wel tof
Niet dat ik ze zal tegenkomen natuurlijk.
en
Heeft speedzor straks nog meer BLoLers om tegen te spelen en de spotlight van hun streams te stelen
/fanboy
Maar even serieus, van de Amerikaanse teams is TSM wel mijn favoriet. Vind het dus wel tof
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De enigste rede dat CLG het niet doet is omdat ze allemaal aan de west kust wonnen en de delay dan wel heel veel wordt.Cloud schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:02:
Ik lees net dat TSM na Kiev waarschijnlijk permanent overgaat stappen naar de EUW servers. Omdat ze vinden dat EUW meer uitdaging op het gebied van ranked teams biedt.
en
/fanboy
Maar even serieus, van de Amerikaanse teams is TSM wel mijn favoriet. Vind het dus wel tofNiet dat ik ze zal tegenkomen natuurlijk.
Moet ik nog even 100 elo stijgen, ik zit vast tussen 1820 en 1895Cloud schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:02:
/fanboy
Maar even serieus, van de Amerikaanse teams is TSM wel mijn favoriet. Vind het dus wel tofNiet dat ik ze zal tegenkomen natuurlijk.
Maar inderdaad, ik ben er ook wel over te spreken
En TSM is ook mijn favoriete team (globaal gezien zelfs), dus het is enkel aan te moedigen.
Ook al mijn favoriet, alhoewel EG en Goose ook sympathieke teams zijn. SK heb ik nooit wat mee gehad maar is nu ook wel leuk en zelfs CLG EU met die walgelijke wickd ziet er uit als een goed en leuk team.speedzor schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:14:
[...]
Moet ik nog even 100 elo stijgen, ik zit vast tussen 1820 en 1895Al 2 weken ertussen aan het schommelen!
Maar inderdaad, ik ben er ook wel over te sprekenAlhoewel TSM allemaal 2.1k+ zijn op NA, ga ik ze misschien in hun opmars tegenkomen!
En TSM is ook mijn favoriete team (globaal gezien zelfs), dus het is enkel aan te moedigen.
heb clg eu vandaag nog zien spelen tegen aAa, maar froggen stond na 15 min al 7-1 ofzo. Zijn anivia is echt belachelijk goed.Vicarious schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:27:
[...]
Ook al mijn favoriet, alhoewel EG en Goose ook sympathieke teams zijn. SK heb ik nooit wat mee gehad maar is nu ook wel leuk en zelfs CLG EU met die walgelijke wickd ziet er uit als een goed en leuk team.
Verwijderd
Net per ongeluk voor het eerst viktor gespeeld als support notabene. Ging best redelijk. Beetje lasers schieten konden best veel druk zetten sivir en ik tegen soraka en ashe.
HAha inderdaad. Ik kan me niet herinneren da tik hem ooit heb zien verliezen met Anivia.arcanis schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:47:
[...]
heb clg eu vandaag nog zien spelen tegen aAa, maar froggen stond na 15 min al 7-1 ofzo. Zijn anivia is echt belachelijk goed.
Heb net Nunu support gespeeld met Vayne als AD. Nunu z'n buff is best absurd op carries zoals Vayne
Vooral op Vayne met die on-hit silver bullets is het erg lekker ja. Veel van Vayne's damage komt van die 3 hits op rij en met Nunu buff heb je die 3 hits een stuk sneller. Graves zal daarentegen weer lekker werken met Janna. Janna geeft een AD buff en Graves' skills scalen met AD. Harde burst krijg je danbroc85 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:13:
Heb net Nunu support gespeeld met Vayne als AD. Nunu z'n buff is best absurd op carries zoals Vayne
Holy Shit wat een nerfs komen er aan:
Ahri
General
General
Base armor increased to 20 from 17.5
Ionic Spark is now purchasable on Summoner's Rift and Twisted Treeline
Nashor's Tooth
Total cost reduced to 2735 from 2885
Ability Power increased to 65 from 55
Ninja Tabi
Dodge has been removed
New UNIQUE Passive: Reduces the damage taken from non-turret basic attacks by 10%
Stinger total cost reduced to 1090 from 1140
Sword of the Divine has been removed
Ahri
- Orb of Deception mana cost increased to 70/75/80/85/90 from 60/65/70/75/80
- Spirit Rush cooldown increased to 90/80/70 seconds from 80/70/60
General
- Base attack speed increased to .625 from 0.595
- Attack speed per level increased to 2.8 from 2.5
- Magic resist per level increased to 1.25 from .75
- Burning Agony health cost reduced to 10/15/20/25/30 from 20/25/30/35/40
- Sadism ultimate cooldown reduced to 65 from 75
- mplemented the following changes to Chum the Waters which were in Ahri patch changelog, but not actually moved into the patch:
- Fixed a bug where Chum the Waters stopped working if Fizz died
- Hitting an enemy who is immune to the Fish now causes the Fish to drop on the ground instead of fizzling
- Using Quicksilver Sash now drops the Fish on the ground instead of causing the shark to emerge immediately
- Added a 3-2-1 timer like Time Bomb
- No longer hits nontargetable units like Vladimir in Sanguine Pool
- Buckshot Mana cost increased to 60/70/80/90/100 from 60/65/70/75/80
- Collateral Damage: Initial damage reduced to 250/350/450 from 250/375/500
- Explosion damage reduced to 140/250/360 from 140/275/400
- Cooldown increased to 100/90/80 from 80/70/60
- Mana per level increased to 40 from 30
- Golden Aegis mana cost reduced to 65 from 75
- Demacian Standard mana cost reduced to 55 from 60
General
- Base health increased to 551 from 506
- Health per level increased to 88 from 83
- Armor per level increased to 3.5 from 3.2
- Added an animation to Jax's Joke
- Every time Jax attacks an enemy he gains 4-14% increased attack speed (stacks up to 6 times)
- Cooldown changed to 10/9/8/7/6 seconds from 13/11/9/7/5
- Damage changed to 70/110/150/190/230 (+1.0 bonus attack damage)(0.6 ability power) from 20/45/70/95/120 (+1.0 total attack damage)(0.7 ability power)
- Cooldown reduced to 7/6/5/4/3 seconds from 9/8/7/6/5
- Damage changed to 40/85/130/175/220 from 60/95/130/165/200
- Ability power ratio increased to 0.6 from 0.4
- Mana cost increased to 30 from 20
- Jax dodges all incoming basic attacks for 1.5 seconds. At the end of the effect, Jax deals 40/70/100/130/160 (+0.8 bonus attack damage) physical damage and stuns nearby enemies for 1 second. This spell deals an additional 10/15/20/25/30 damage for each attack dodged.
- Passive: Every third consecutive attack deals an additional 100/160/220 (+0.7 ability power) magic damage.
- Active: Jax gains ability power equal to 25/45/65 (+ 20% of his ability power) and attack damage equal to 25/45/65 (+ 20% of his bonus attack damage) for 6 seconds.
- Base attack speed increased to .625 from .613
- Attack speed per level increased to 2.25 from 1.08
- Powerball duration reduced to 7 seconds from 8
- Powerball initial speed increased to 30% from 25%
- Defensive Ball Curl damage return reduced to 15/25/35/45/55 from 20/30/40/50/60
- Base movement speed reduced to 320 from 325
- Base health regen reduced to 10.4 per 5 seconds from 12
- Health regen per level reduced to 0.9 per 5 seconds from 1
- Broken Wings base damage increased to 30/55/80/105/130 from 30/50/70/90/110
- Ki Burst base damage reduced to 50/80/110/140/170 from 50/90/130/170/210
- Jack in the Box duration lowered to 60 seconds from 90
- Jack in the Boxes now show their remaining duration (in seconds) in their mana bar
- Crystal Slash mana cost adjusted to 20/22/24/26/28 from 15 at all levels
- Crystal Slash slow decreased to 20/25/30/35/40% from 25/30/35/40/45%
- Impale cooldown increased to 130/120/110 from 110/100/90
- Base attack damage lowered to 56 from 59.2
- Base health regen per 5 seconds reduced to 7.9 from 10.9
- Mocking Shout attack damage reduction lowered to 20/35/50/65/80 from 20/40/60/80/100
- Fury decay now begins after 5 seconds, as opposed to 8 second previously
- Base movement speed reduced to 300 from 305
- Night Hunter movement speed reduced to 30 from 40
- Tumble bonus damage reduced to 30/35/40/45/50% from 40/45/50/55/60%
- Final Hour Tumble stealth duration reduced to 1 second from 1.5
- Fixed a bug where killing a unit with Baleful Strike would not create the particle effect
- Transfusion cooldown reduced to 10/8.5/7/5.5/4 seconds from 12/10/8/6/4
- Crimson Pact ability power to health conversion reduced to 1.4 from 1.8
- Hemoplague no longer costs 15% of your current health and is now no cost to cast
- Tides of blood health cost ramp up reduced to 25% from 50%
Base armor increased to 20 from 17.5
- Rolling Thunder Damage increased to 30/60/90/120/150 from 25/50/75/100/125
- Volibear now gains 15% Movement Speed for the duration. This bonus increases to 45% Movement Speed when moving toward enemy champions.
- Fixed a bug where Rolling Thunder's attack would sometimes cancel against fast moving targets
- Frenzy bonus health to damage ratio reduced to 15% from 18%
- Majestic Roar damage increased to 60/105/150/195/240 from 60/95/130/165/200
- Chosen of the Storm (Passive) cooldown no longer resets on death
- Hunter's Call cooldown reduced to 24/22/20/18/16 seconds from 30/27/24/21/18
- Fixed a bug where Mage Chains could sometimes stun the target for 2 seconds instead of 1.5
Ionic Spark is now purchasable on Summoner's Rift and Twisted Treeline
Nashor's Tooth
Total cost reduced to 2735 from 2885
Ability Power increased to 65 from 55
Ninja Tabi
Dodge has been removed
New UNIQUE Passive: Reduces the damage taken from non-turret basic attacks by 10%
Stinger total cost reduced to 1090 from 1140
Sword of the Divine has been removed
Heb ook net de spotlight gezien, lijkt me erg leuke champion met bizar veel slow
Twijfel of ik haar aanschaf op de release of wacht op de rotation
Edit:
Nieuwe champ rotation valt tegen, heb de helft al
Alleen Shyvana lijkt me interessant om eens te proberen
Twijfel of ik haar aanschaf op de release of wacht op de rotation
Edit:
Nieuwe champ rotation valt tegen, heb de helft al
Alleen Shyvana lijkt me interessant om eens te proberen
[ Voor 30% gewijzigd door Nidhiki op 17-01-2012 07:52 ]
Niet echt verrassingen, behalve die jax buffs. Krijgt ie nog meer burst dan er al was. Je moet toch niet denken dat je tijdens ult een empower leapstrike op je dak krijgt gevolgd door dodge/stun en dan nog een keer (past allemaal niet binnen de ult als je wat CDR hebt).
Ook leuke rotatie, ga zo te zien jungle proberen deze week met malphite/shyvana.
Ook leuke rotatie, ga zo te zien jungle proberen deze week met malphite/shyvana.
vind echt dat jax zo ziek OP wordt, ap shaco buff had van mij ook niet gehoeven, na die laatste nerf is ie al zwak zat.
Allemaal terechte nerfs wat mij betreft. Alleen de Volibear buff, tjah, Volibear was al erg goed solotop. Ik ben benieuwd hoe erg hij 'uit de klauwen' (haha!) loopt
Ik vind ze allemaal wel logisch klinken. Ben wel blij met die kleine J4 buff, ik speel hem geregeld in de jungle. Rammus nerf zal denk ik nauwelijks merkbaar zijn. Skarner nerf is wel jammer, maar die was wel een beetje te verwachten. Ik verwacht overigens dat hij nog steeds heel sterk zal zijn, alhoewel nu misschien udyr en lee sin weer sterker zijn in de jungle.
Ik ben vooral blij met de Graves en Vayne nerfs, hopelijk is er nu weer wat variatie op AD carry gebied. Zie wel graag wat Ezreals, Corki's, MF's en Ashe's voorbijkomen naast enkel Vayne, Graves en Cait.Vicarious schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:08:
Ik vind ze allemaal wel logisch klinken. Ben wel blij met die kleine J4 buff, ik speel hem geregeld in de jungle. Rammus nerf zal denk ik nauwelijks merkbaar zijn. Skarner nerf is wel jammer, maar die was wel een beetje te verwachten. Ik verwacht overigens dat hij nog steeds heel sterk zal zijn, alhoewel nu misschien udyr en lee sin weer sterker zijn in de jungle.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!