Swanfield schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:57:
Ben weer een beetje aan het spelen met Kennen de laatste tijd. Een champion waar ik in het begin zeer veel plezier in had met spelen maar waar ik nu van merk dat ik continu faal....
Ik denk nog niet eens zo zeer dat het ligt aan mijn build aangezien een leuke/goede build zo van mobafire te plukken is maar meer mijn manier van spelen met Kennen.
Ik rush naar mijn idee te vaak naar tegenstanders met full health en knal dan al mijn spels er op inclusief ulti maar krijg ze dan met geen mogelijkheid plat. Zijn er mensen met ervaring met Kennen die mij misschien een beetje kunnen vertellen hoe ze dus een tegenstander aan gaan of hoe ze spelen? Tips and tricks?

Swanfield schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:57:
Ben weer een beetje aan het spelen met Kennen de laatste tijd. Een champion waar ik in het begin zeer veel plezier in had met spelen maar waar ik nu van merk dat ik continu faal....
Ik denk nog niet eens zo zeer dat het ligt aan mijn build aangezien een leuke/goede build zo van mobafire te plukken is maar meer mijn manier van spelen met Kennen.
Ik rush naar mijn idee te vaak naar tegenstanders met full health en knal dan al mijn spels er op inclusief ulti maar krijg ze dan met geen mogelijkheid plat. Zijn er mensen met ervaring met Kennen die mij misschien een beetje kunnen vertellen hoe ze dus een tegenstander aan gaan of hoe ze spelen? Tips and tricks?

Speel vrij vaak kennen top. (begin daar met een dorans shield of boots + pots)
Probeer te harassen met je Q, W en te farmen.
Ook koop ik vaak de slow staff om met je Q te kunnen slowen.
Koop zo snel mogelijk Zhonja Hourglas voor in de teamfights en probeer daar zoveel mogelijk mensen te stunnen en te raken met je E, W en R. gebruik je Zhonja als het nodig is. Meestal zit er dan wel een kill tussen + het nodig assists.
Farmen met Q gaat trouwens heel goed.
Kennen mid vind ik persoonlijk wat minder.
Owja en neem ghost ipv Flash.
Gebruik je ult nooit! single target alleen bij een gank op de toplane.