[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

rxs schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:22:
3 wota's kan ook, dan krijgen zij alle 3 de aura dubbel. Ligt natuurlijk wel aan je comp, iets met jungle singed + ap mid en top ofzo
Op wikia staat dus dat dat niet zo is. Daar staat dat je maar hooguit twee keer het aura op jezelf kan krijgen. Weet je echt zeker dat dat werkt? :? Ik lees overal (niet alleen op wikia) dat double werkt en triple niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 12-01-2012 13:27 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Cloud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Op wikia staat dus dat dat niet zo is. Daar staat dat je maar hooguit twee keer het aura op jezelf kan krijgen. Weet je echt zeker dat dat werkt? :?
3 man met 2x de aura :P Dus precies wat wikia zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Cloud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Op wikia staat dus dat dat niet zo is. Daar staat dat je maar hooguit twee keer het aura op jezelf kan krijgen. Weet je echt zeker dat dat werkt? :? Ik lees overal (niet alleen op wikia) dat double werkt en triple niet.
Ik begreep ook 2x aura max hoor. Dus 2x WotA. 3x in team zou onzin zijn imo.

edit: 3 man met 2x de aura :P Dus precies wat wikia zegt

Ah ok. het is voor het hele team toch? Dus dan 5 man met 2x aura als je bij elkaar staat

[ Voor 15% gewijzigd door Swanfield op 12-01-2012 13:29 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
"dan krijgen zij alle 3 de aura dubbel"

Ik lees dat als dat ze alle 3, 2x de aura hebben.

Drie keer is niet onzin. Want als #3 geen WotA heeft, krijgt hij/zij slechts 1 aura voor 30ap/25%sv. Het is niet zo effectief als 2x WotA met dubbel AP, maar niet onzin. (aangenomen dat alle 3 ~AP zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

rxs schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:28:
[...]

3 man met 2x de aura :P Dus precies wat wikia zegt.
Oh zo bedoel je, niet drie auras maar drie personen met twee aura's. Ja dat kan inderdaad wel ja :) Ik begreep je verkeerd.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

a geeft aura aan a + b + c
b geeft aura aan b + a + (c - c, want stacked maar 2 keer)
c geeft aura aan c + (a - a want stacked maar 2 keer) + (b - b want stacked maar 2 keer)
= 3 champions met dubbel aura en dus 3 x wota.

[ Voor 7% gewijzigd door rxs op 12-01-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
"However, the auras can only stack up to two times: once for holding the item yourself and once for having a teammate in range who is holding the item as well. Thus every teammember not holding the item will only be affected by the aura effect once. " zoals Cloud quote.

Enkel de personen met WotA krijgen 2 auras(als er 2 of meer personen WotA hebben.)
Personen zonder WotA krijgen 1 aura. (als er 1 of meer personen WotA hebben.)

[ Voor 6% gewijzigd door Wravburn op 12-01-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wravburn schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:32:
"However, the auras can only stack up to two times: once for holding the item yourself and once for having a teammate in range who is holding the item as well. Thus every teammember not holding the item will only be affected by the aura effect once. " zoals Cloud quote.

Enkel de personen met WotA krijgen 2 auras(als er 2 of meer personen WotA hebben.)
Personen zonder WotA krijgen 1 aura. (als er 1 of meer personen WotA hebben.)
Ah ok. Dus het zegt niets over hoeveel keer die zou kunnen stacken het gaat er om dat als je hem heb je dus die dubbele stack krijgt. Dus elk persoon met een WotA krijgt die dubbele stack.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net weer even een ranked gewonnen en ik kan mn eigen rating weer zien: 1180! Best ok voor mijn doen. Nu eens kijken of ik mezelf boven de 1200 kan krijgen vanmiddag. Eerst maar eens even wat lekkers te eten halen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Maar AD heeft het ook met een Starks Fervor (40% lifesteal, 60% AS, 60 hp5 in totaal) een beest is op auto attack champs zoals combinatie van iets als trynd/yi/jax/noc..

Daarbij, meerdere aura's betekend ook dat als 1 iemand neer gaat het voor de rest van het team niks uitmaakt. Dat haalt het nut weg om als eerste op de champ met aura te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:26:
Maar wat is die range van die aura's dan?
op de WotA zit er een gewone aura dat is meestal een 1200 range

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ryze tweemaal wota en ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Stark's Fervor is ook goed, maar niet zo geweldig als een dubbele WotA. Starks biedt voornamelijk 'extra' stats. Je kunt het het moeilijk vergelijken, maar als je het heel kort door de bocht zou bekijken:

Je hebt ongeveer 2 AP voor de prijs van 1 AD (vergelijk BF sword & NL rod). Verander 110AP+50% spellvamp in 220AD & 50% lifesteal. Dat is ongeveer 2 Bloodthirsters.. voor 2100g.

Zoals gezegd, je kunt het schalen van AD/AP carries niet vergelijken, maar toch.. geeft wel grofweg aan wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Wravburn schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:07:
Stark's Fervor is ook goed, maar niet zo geweldig als een dubbele WotA. Starks biedt voornamelijk 'extra' stats. Je kunt het het moeilijk vergelijken, maar als je het heel kort door de bocht zou bekijken:

Je hebt ongeveer 2 AP voor de prijs van 1 AD (vergelijk BF sword & NL rod). Verander 110AP+50% spellvamp in 220AD & 50% lifesteal. Dat is ongeveer 2 Bloodthirsters.. voor 2100g.

Zoals gezegd, je kunt het schalen van AD/AP carries niet vergelijken, maar toch.. geeft wel grofweg aan wat er mis is.
2 ap voor 1 ad. dat betekent dus 110/2 = 55 ad voor 2100g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
:facepalm:

Ik vond het al gek. Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ok ben ik nu de enige die heimerdinger nutteloos vind ... ?
telkens als hij bij mij in een team zit feeden ze aleen en doen ze geen damage en als ik tegen 1 speel doet die ongelofelijk veel AUW ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:38:
ok ben ik nu de enige die heimerdinger nutteloos vind ... ?
telkens als hij bij mij in een team zit feeden ze aleen en doen ze geen damage en als ik tegen 1 speel doet die ongelofelijk veel AUW ...
Heimerdinger is een pusher/lane dominator. En hij kan turrets laten healen ( met zijn passive ) en kan AD carry's laten blinden, maar voor de rest is hij idd nutteloos. ( Maar wel leuk om te spelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:41:
[...]

Heimerdinger is een pusher/lane dominator. En hij kan turrets laten healen ( met zijn passive ) en kan AD carry's laten blinden, maar voor de rest is hij idd nutteloos. ( Maar wel leuk om te spelen :) )
Als heimerdinger goed gespeeld word is hij zeker niet nutteloos, jullie hebben zeker nog nooit een ECHT goede heimerdinger gezien. Ik kan toch uit eigen ervaring vertellen dat Heimerdinger toch wel een game kan carryen. Moest eens tegen een heimerdinger waar ik echt NIKS tegen kon doen puur om het feit dat hij met zijn turrets mij weg hield van de minions en hij zo absurd veel damage kon doen.... damm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'ECHT' goede heimerdinger zie je niet, in rankeds zijn er veel betere alternatieven. En ja, normal games worden ze bijna nooit gespeelt en zie je geen goeie heimerdingers.

Heimer kan moelijk een game carry'en, puur omdat je niet in zijn range moet staan bij zijn turrets en zijn andere spells hebben een lange CD. Hij is natuurlijk niet totaal nutteloos, maar veel met hem kun je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Even die Heimer harrassen..... BOOM ROCKETS, half HP weg. AH CRAPPPP

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het zal van de team compo afhangen, maar een goede Heimer kan echt wel een game carryen. Dat jij er niets mee kunt wil niet zeggen dat een ander dat niet kan ;) Heimer heeft een uitzonderlijke goede poke, push skills en ninja gank mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja gank? met een heeeeeele slome stun? Nee, geef mij liever maar een Brand, cassia enz.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:11:
heimer is superleuk als je veel assassins tegen je hebt :)

die willen niet liever dan snel op je vliegen en weer weggaan, terwijl hij dit net leuk countert.
Mischien wel een counter voor Kassadin? ;)

edit:
@ saphua - Is het niet tijd voor League of Legends - Deel 6? Het begint hier aardig vol te raken? :P

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:48:
'ECHT' goede heimerdinger zie je niet, in rankeds zijn er veel betere alternatieven. En ja, normal games worden ze bijna nooit gespeelt en zie je geen goeie heimerdingers.

Heimer kan moelijk een game carry'en, puur omdat je niet in zijn range moet staan bij zijn turrets en zijn andere spells hebben een lange CD. Hij is natuurlijk niet totaal nutteloos, maar veel met hem kun je niet.

die willen niet liever dan snel op je vliegen en weer weggaan, terwijl hij dit net leuk countert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:11:
[...]

Vind ik niet als ze een goede dash/ gap closer hebben is het bijna onmogelijk om je grenade te raken en ga je waarschijnlijk dood bij een gank. Hij is wel supergoed in een early game team. Zou wel een keer een potje willen doen met een team van heimer shaco nidalee en een leuke botlane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:51:
Het zal van de team compo afhangen, maar een goede Heimer kan echt wel een game carryen. Dat jij er niets mee kunt wil niet zeggen dat een ander dat niet kan ;) Heimer heeft een uitzonderlijke goede poke, push skills en ninja gank mogelijkheden.
Vergeleken met anderen Heimer niet carryen tenzij tegen complete noobs of met 20/2 score taferelen. Hij heeft 2 pokes en turrets. Veel kan hij niet doen met slechts 1 nuke en extreme handicap wanneer een teamfight zich beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jax remake maakt me aan het huilen T_T geen health van passive meer.
Verder over Talon builds, mijn build:
CDR boots of mercs
Ghostblade
Last Whisper
Bloodthirster
Triforce
GA

Zie het nut van Infinity Edge niet in, aangezien je die crit passive niet nodig hebt omdat je geen autoattacker bent. De Trinity force koop ik eigenlijk ook alleen voor de sheen proc, misschien dat ik daarvoor in de plaats gewoon een tweede BT koop.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Vergeleken met anderen Heimer niet carryen tenzij tegen complete noobs of met 20/2 score taferelen. Hij heeft 2 pokes en turrets. Veel kan hij niet doen met slechts 1 nuke en extreme handicap wanneer een teamfight zich beweegt.
Moet jij maar eens kijken wat hij opeens voor een damage doet als ie een beetje gefeed is en slow turrets naast je plaatst, rockets op je gooit en de stun goed plaatst. Je hebt dan echt niet meer veel HP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Is wel zo. Maar aan de 'standaard' AP mids heb je veel meer in midgame teamfights.

"/beetje gefeed/slow turrets/rockets/stun goed plaatsen" heeft best wat voorwaarden. Kun je dat ook onder druk van een volledige teamfight?

Dit in tegenstelling tot een Annie/Brand die een teamfight inloopt en de boel in 1 keer opblaast.

Heimer is een degelijke laner, maar schiet gewoon wat tekort -ten op zichte van andere AP carries- in teamfighting midgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Nee, als je goed bent met heimer is hij in de juiste comp erg sterk.
Daarom bij deze YouTube: League of Legends IPL 3 Match 5 Game 2 - Epik Gaming (EG) vs Team Solomid (TSM) *HEIMERDINGER PICK*
Is een video van EPIK tegen TSM in de IPL waar heimer word gespeeld en ze winnen heel rap.
Een van de leukere competitieve matches die ik heb gezien omdat de comp van EPIK toch wel appart te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
hallo beste mensen, ik ben een beginnende speler en ben op zoek naar iemand die mij het spel wil leren. ik heb het een tijdje terug gespeeld maar dat was maar heel even. ik weet dus wat lol is, maar daar houdt het dan ook op. wie o wie wil mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:19:
[...]

Vind ik niet als ze een goede dash/ gap closer hebben is het bijna onmogelijk om je grenade te raken en ga je waarschijnlijk dood bij een gank. Hij is wel supergoed in een early game team. Zou wel een keer een potje willen doen met een team van heimer shaco nidalee en een leuke botlane.
Mocht grenade mislukken kan je nog altijd trachten te kiten rond je turrets. Met slow op die turrets kan je trouwens gemakkelijker je grenade landen op hen dus moet je die in principe niet eerst casten. Ik zou flash&exhaust nemen op hem zodanig je in eerste instantie kan wegflashen van zijn burst en dan met exhaust hem kiten.
quote: Williewonka03
hallo beste mensen, ik ben een beginnende speler en ben op zoek naar iemand die mij het spel wil leren. ik heb het een tijdje terug gespeeld maar dat was maar heel even. ik weet dus wat lol is, maar daar houdt het dan ook op. wie o wie wil mij helpen?
Ik heb een level 10 account waar ik met je wel wat games wil spelen. Als het goed is begint een collega van me ook met de game een dezer dus kan ik jullie beide via teamspeak/ventrillo/mumble trachten te helpen met de game basics. Invite stringa :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williewonka03 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:27:
Ik kan je wel wat tips geven over league of legends:
1: Probeer te oefenen met het lasthitten van minions. Als je ze afmaakt krijg je goud.
2: Towers kapot maken is uiteindelijk belangrijker dan het winnen van gevechten. Je kan 10 teamgevechten winnen en monsters killen voor buffs. Als je geen towers neerhaalt kom je nauwelijks verder.
3: Bouw slim je champion kijk bijvoorbeeld eens naar http://www.mobafire.com/ uiteindelijk leer je zelf waar je op moet letten tijdens het bouwen van een champion

De rest komt later wel. Je hoeft geen metagame na te doen. Dat betekent spelen met 1 jungler, 1 support, ad carry, solo top en ap carry mid. Voor de begrippen nog even:

AS: Attack speed
AD: Attack damage
AP: Ability power
SS: Stay safe of Miss
MIA: Missing in action
RE: De speler die weg was weg gelopen van de lane is weer terug.
Tank: Iemand die veel schade naar zich toe probeert te trekken, omdat een tank het kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Kijk naar streams op own3d.tv helpt ook een heleboel :)

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hier Miss van maken.

SS wordt in LoL veel vaker gebruikt als afkorting van Miss, uit luiheid natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:26:
Jax remake maakt me aan het huilen T_T geen health van passive meer.
:o

Ik vind echt dat de jax remake op het eerste gezicht erg sterk lijkt . De passive is net supersterk vind ik aangezien dat net de reden is waarom ik level 6 tracht te rushen op jax zoals hij nu is. De extra as zal hem een sterke jungler maken denk ik en vooral de remake van zijn counter -strike. Zijn ulti is ook veel sterker voor hem dan voordien. Hij zal nog meer als assassin+bruiser spelen dan voordien. Een jax die op je ad/ap carry vliegt is gewoon dodelijk.

Leuke is ook de vele verschillende kanten die je uit kan gaan. Zie veel verschillende builds lukken ad&ap zolang hij maar genoeg lifesteal/spellvamp/defense kan voor de dag brengen.

Can't wait & inb4 nerf jax.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:19:
[...]

:o

Ik vind echt dat de jax remake op het eerste gezicht erg sterk lijkt . De passive is net supersterk vind ik aangezien dat net de reden is waarom ik level 6 tracht te rushen op jax zoals hij nu is. De extra as zal hem een sterke jungler maken denk ik en vooral de remake van zijn counter -strike. Zijn ulti is ook veel sterker voor hem dan voordien. Hij zal nog meer als assassin+bruiser spelen dan voordien. Een jax die op je ad/ap carry vliegt is gewoon dodelijk.

Leuke is ook de vele verschillende kanten die je uit kan gaan. Zie veel verschillende builds lukken ad&ap zolang hij maar genoeg lifesteal/spellvamp/defense kan voor de dag brengen.

Can't wait & inb4 nerf jax.
Alleen basic attacks toch? Zal voor AD carry dus wel erg vervelend zijn voor AP carry minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:29:
[...]

Alleen basic attacks toch? Zal voor AD carry dus wel erg vervelend zijn voor AP carry minder.
Volgens de champion spotlight :

Counter-strike buffs jax for a few seconds, causing him to dodge every attack made against him for a short time.

Alhoewel die ryze wel idd aan het aa is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:33:
[...]

Volgens de champion spotlight :

Counter-strike buffs jax for a few seconds, causing him to dodge every attack made against him for a short time.

Alhoewel die ryze wel idd aan het aa is.
Hmm, vreemd, volgens de website:

the Grandmaster at Arms will begin dodging all incoming basic attacks for the duration of the ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
@Vicarious;
Heb een normal jungle game gedaan met skarner: Defeat: 16/6/23
We stonden 80 kills boven de enemy team, en NIEMAND besefte eens te pushen. We scoorden ace, ace, 5vs1 of 4v1's. ik probeerde te pushen enzo, maar niemand werkte mee. echt niemand! gelijk back 2 base gaan, totdat hun een keer een teamfight wonnen. Defeated. hekel aan zulke teams. Ik moest ff te chatbox vol spammen met commando's omdat "niemand" maar ok echt niemand wat deed. soms ff een minuutje afk hier en daar. niemand zei wat. waarschijnlijk heb ik wel weer een report gekregen voor spammen ofzo omdat ik als enige praatte :l
Maar goed, en de enemy team schreeuwde na afloop: NOOB EASY etc.

kut community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Hmm.. nog niks over gezien hier. Maar sommige art is geupdate zie ik net (browsend door de champ store).

In ieder geval alistair, trundle, galio, volgens mij ook malzahar/maokai. Zo te zien is ook alleen in de store het plaatje aangepast. Wel toevallig dat het de minst gespeelde/zwakkere champs zijn (vandaar nog altijd in mn store..). Zeker poging ze wat beter te laten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

zijn allemaal niet zwak/minst gespeeld imo :P

Malzahar is nu idd wel wat minder populair doordat ie z'n lane constant pushed, moakai is een tier 1 jungler, ali een geweldige support, trundle zeer sterk top, weliswaar wat langzamer in de jungle maar nog steeds solid en galio is een ontzettend goeie anti ap counterpick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
Ga ik hele tijd tryhard ranked met Ahri en Morgana, verlies ik door het team. In m'n laatste match zeg ik van 'fuck it, ik ga iets nieuws' en speel blitzcrank support voor de 2de keer ooit. Ik sterf veel te veel maar m'n team feed zich enorm waardoor ze mij carrien. Op het einde nog een paar leuke hooks laten landen op hun carries waardoor het nog gemakkelijker gingen en we winnen met gemak.

Op zo'n momenten vraag je je af of je nog serieus moet spelen..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
speedzor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:27:
Op zo'n momenten vraag je je af of je nog serieus moet spelen..
Ja joh, das gewoon wisselgeld voor al die keren dat er iemand op jouw team door het ijs zakt en jij ze carried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:04:
Hmm.. nog niks over gezien hier. Maar sommige art is geupdate zie ik net (browsend door de champ store).

In ieder geval alistair, trundle, galio, volgens mij ook malzahar/maokai. Zo te zien is ook alleen in de store het plaatje aangepast. Wel toevallig dat het de minst gespeelde/zwakkere champs zijn (vandaar nog altijd in mn store..). Zeker poging ze wat beter te laten verkopen.
Fiddlesticks heeft ook een nieuw plaatje. dit was na een kleine update (heel snel gebeurt) en ik vroeg me af wat er gebeurt was. Toen ik het veranderde plaatje zag dacht ik eerst dat het een hint was naar een model rework maar het blijkt dat ze de standaard artwork hebben vervangen door chinese artwork. Waarom, geen idee..

@jax rework. Hij dodged ALLES dus ook AP maar de CD is redelijk hoog en de duration niet zo lang. Eigenlijk Fizz's playfull/trickster maar met het verschil dat je nu wel je spell kan wasten (fizz kun je niet targeten tijdens playfull/trickster toch?). De duration is echter niet zo lang maar genoeg om de stun erop te krijgen. Lijkt me een sterke jungler te worden en goed vs burst AP (als je niet oplet burst je alles, dodged hij alles en killed hij je terwijl alles op CD is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

dus, le blanc/kassadin/morgana counter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:32:
dus, le blanc/kassadin/morgana counter?
Counteren elkaar allemaal vrij aardig :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:13:

Malzahar is nu idd wel wat minder populair doordat ie z'n lane constant pushed, moakai is een tier 1 jungler, ali een geweldige support, trundle zeer sterk top, weliswaar wat langzamer in de jungle maar nog steeds solid en galio is een ontzettend goeie anti ap counterpick.
Met Malzhar farm ik gewoon met auto atk is nog nou keuriger ook. Mijn E gebruik ik voor Harass.
Voordeel is dat je dan niet pushed. Als jeje E gebruikt om te farmen kan je altijd nog het jungle kamp achter je nemen in de nieuwe jungle. De respawn tijd is enorm laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:46:
[...]

Fiddlesticks heeft ook een nieuw plaatje. dit was na een kleine update (heel snel gebeurt) en ik vroeg me af wat er gebeurt was. Toen ik het veranderde plaatje zag dacht ik eerst dat het een hint was naar een model rework maar het blijkt dat ze de standaard artwork hebben vervangen door chinese artwork. Waarom, geen idee..
Was vraag naar vanuit de community. Omdat de chinese artwork later is opgestart ziet het er met name voor de old school champions een stuk beter uit. Veel mensen vroegen of sommige van die artwork niet terug kon komen naar de originele LoL client. Blijkbaar hebben ze daar dus wat werk van gemaakt als ik het goed begrijp. Heb het zelf nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oooh nieuwe fiddle artwork kan je een screentje tonen :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:46:
[...]
@jax rework. Hij dodged ALLES dus ook AP maar de CD is redelijk hoog en de duration niet zo lang. Eigenlijk Fizz's playfull/trickster maar met het verschil dat je nu wel je spell kan wasten (fizz kun je niet targeten tijdens playfull/trickster toch?). De duration is echter niet zo lang maar genoeg om de stun erop te krijgen. Lijkt me een sterke jungler te worden en goed vs burst AP (als je niet oplet burst je alles, dodged hij alles en killed hij je terwijl alles op CD is)
Jax dodge'd alle auto attacks voor de duration, geen spells alleen autoattacks.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:15:
[...]

AS: Attack speed
AD: Attack damage
AP: Ability power
SS: Stay safeSS: Switching sides! < Dus als iemand van top naar mid gaat etc.
Miss: Enemy is gone (zelfde als MIA)
MIA: Missing in action
RE: De speler die weg was weg gelopen van de lane is weer terug.
Tank: Iemand die veel schade naar zich toe probeert te trekken, omdat een tank het kan hebben.
Fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Lol wut ? SS switching sides ?
er wordt bijna in elke game dat ik speel SS gebruikt om een miSS aan te tonen hoor bvb
jana op bot is niet meer zichtbaar
bot ss jana
en re als ze terug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:13:

Trundle is ook de enige champ die Dragon kan solo aankan op lvl 6 (op fiddle na).
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:25:
[...]

Lol wut ? SS switching sides ?
er wordt bijna in elke game dat ik speel SS gebruikt om een miSS aan te tonen hoor bvb
jana op bot is niet meer zichtbaar
bot ss jana
en re als ze terug is
Ja, tegenwoordig zie je wel dat iedereen SS noemt, maar eigenlijk is het toch echt Switching Sides.
Het is nu een gewoonte geworden, maar daarvoor werd (zelfs in EU) of ss, of Mia genoemt.

Als je btw op USA ss zegt schelden ze je uit. :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:52:
oooh nieuwe fiddle artwork kan je een screentje tonen :D ?
Fiddle.......

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Trundle is ook de enige champ die Dragon kan solo aankan op lvl 6 (op fiddle na).
Shaco, Warwick

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Shaco kan ook dragon op 6. En Lee volgens mij ook, met een potje en juiste runes. (Als je wriggles hebt natuurlijk). Volgens mij Nasus ook, maar tis alweer even geleden dat ik hem in de jungle heb 'getest'.

Ik dacht overigens dat SS ook al in Dota gebruikt werd, maar dat kan ook m'n geheugen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Tryndamere / master yi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een half uurtje overhebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de juiste runes met Lee, maar kan dragon niet solo'en op lvl 6, uiteraard op lvl 7/8 wel maar met trundle kun je met je ult ook zonder wriggles solo'en. maar je moet sowieso wel madreds hebben voor de proc.

En met clone van shaco zal het denk ik ook wel lukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:40:
Ik heb de juiste runes met Lee, maar kan dragon niet solo'en op lvl 6, uiteraard op lvl 7/8 wel maar met trundle kun je met je ult ook zonder wriggles solo'en. maar je moet sowieso wel madreds hebben voor de proc.

Clone? Boxes! Zet boxes net buiten bereik van dragon en pull hem erheen met shiv strike. Clone erbij om zelf ook mee te hakken en ezpz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:37:
[...]

Als je een half uurtje overhebt..
:D Klopt ik heb het eens gedaan; het staat ook wel in guides en zo dat het kan, maar het is zéér onpraktisch en onveilig.
Vicarious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Clone? Boxes! Zet boxes net buiten bereik van dragon en pull hem erheen met shiv strike. Clone erbij om zelf ook mee te hakken en ezpz
Ik heb gister voor het eerst gejungled met Shaco en hoe ik het deed was:
  • Een box buiten bereik van dragon plaatsen
  • Two-Shiv om hem te lokken
  • Clonen en de clone dragon aan laten vallen
  • Daarna Deceive naar de achterzijde van dragon
Zo haal je maximale crits vanwege je passive en valt dragon je clone aan totdat deze dood is.

Had nog nooit gejungled met Shaco maar ik snap wel waar die bans vandaan komen nu :+ Dit weekend eens even in de praktijk brengen. Ik dacht altijd dat Shaco jungle moeilijk was, maar het is echt een eitje en zijn ganks zijn zo bizar sterk. Als je af en toe een mana potje meeneemt hoef je niet eens per se Blue te hebben en zou je die vroeg kunnen doneren aan je mid. Ik zie potentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Niet iedereen met een elo van 2400 zijn complete retards, ze weten wel wat ze bannen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:46:

Had nog nooit gejungled met Shaco maar ik snap wel waar die bans vandaan komen nu :+ Dit weekend eens even in de praktijk brengen. Ik dacht altijd dat Shaco jungle moeilijk was, maar het is echt een eitje en zijn ganks zijn zo bizar sterk. Als je af en toe een mana potje meeneemt hoef je niet eens per se Blue te hebben en zou je die vroeg kunnen doneren aan je mid. Ik zie potentie!
Zet 5 boxen neer bij Red in het begin, loop door naar blue. kill blue met smite en je hebt op 2:10 double buff. :)
Met stunners zoals veigar is dit 99% FB als je mid gankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:48:
[...]

Niet iedereen met een elo van 2400 zijn complete retards, ze weten wel wat ze bannen ^^
Ik bedoelde potentie voor mijzelf :P Dat Shaco sterk was wist ik wel, ik dacht alleen dat ik er niet mee zou kunnen spelen omdat hij te moeilijk zou zijn. Alleen clone besturing zal echt veel ervaring vereisen.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Zet 5 boxen neer bij Red in het begin, loop door naar blue. kill blue met smite en je hebt op 2:10 double buff. :)
Met stunners zoals veigar is dit 99% FB als je mid gankt.
Ik moet nog wat oefenen met routes want er zijn vele paden. Zo'n vroege double buff is ook heerlijk inderdaad :) Gister deed ik de red/golem start, dus:
  • 2 boxes bij double golems (buiten bereik)
  • 2 boxes bij red buff (buiten bereik)
  • smite grote wraith
  • 1 box bij redbuf toevoegen (buiten bereik)
  • golems doden
  • red doden
  • wraits
Daarna kijken wat handig is, ganken of verder gaan met wolves > blue. :)
Vicarious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Ik vind hem gewoon zwaar anti-fun om tegen te spelen. Als hij boxes opzet in een brush om te counterjunglen kan de jungler er NIETS, maar dan ook NIETS tegen doen. Hij kan op 2:10 ganken met dubbele (!!!!) buff en heeft dan ook nog een gank die je NIET ziet aankomen en bizar sterk is met veel CC (fear en slow). Echt te lomp gewoon... Een goede shaco wint gewoon met gemak games. Tuurlijk is hij lategame niet zoveel meer waard, maar als hij 9 kills na 20 minuten heeft is de game gewoon al ver daarvoor over.
Shaco is inderdaad super sterk in de juiste handen. Echter kom ik vrijwel nooit goede shacos tegen, dus ik dacht dat het erg moeilijk zou zijn. Natuurlijk heb ik nog maar één game met hem achter de rug, maar zo moeilijk vond ik het niet. Het is inderdaad wel een champ waarmee je moet zorgen dat je de boel tijdens de laning phase al op stelten zet, want vanaf mid-game wordt je minder waard en late game zelfs weinig.

[ Voor 32% gewijzigd door Cloud op 13-01-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:46:
[...]

Ik vind hem gewoon zwaar anti-fun om tegen te spelen. Als hij boxes opzet in een brush om te counterjunglen kan de jungler er NIETS, maar dan ook NIETS tegen doen. Hij kan op 2:10 ganken met dubbele (!!!!) buff en heeft dan ook nog een gank die je NIET ziet aankomen en bizar sterk is met veel CC (fear en slow). Echt te lomp gewoon... Een goede shaco wint gewoon met gemak games. Tuurlijk is hij lategame niet zoveel meer waard, maar als hij 9 kills na 20 minuten heeft is de game gewoon al ver daarvoor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
een shaco is gewoon heel erg vervelend gewoon naar de bosjes naast de wraiths lopen vol zetten met boxjes en dan wachten to de vijandelijke jungler afkomt want 99% gaat via dat bosje ....

First Blood !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ook es kan proberen, maar weet niet of het echt zo viable is, denk zelfs van niet, is na je double buff trucje enemy golems trachten te nemen. Ik dacht gelezen te hebben dat je met experience quints dan level 3 bent en bijna altijd kan uitgaan van een kill top dan veronderstelt dat je in het blauwe team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:07:
[...]

Wat je ook es kan proberen, maar weet niet of het echt zo viable is, denk zelfs van niet, is na je double buff trucje enemy golems trachten te nemen. Ik dacht gelezen te hebben dat je met experience quints dan level 3 bent en bijna altijd kan uitgaan van een kill top dan veronderstelt dat je in het blauwe team zit.
En anders gank je bot als je in het paarse team zit. Maakt weinig uit toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Shaco is inderdaad heel sterk. De beste manier om hem te counteren is door hem die FB niet te geven. Als hij geen kills heeft, loopt ie heel snel achter. Farmen kan hij niet.

Als de tegenstander een Shaco heeft, vooral niet overextenden en in de buurt van je tower blijven. Laat de tegenstander maar even pushen. (zijn weinig laners die een wave echt kunnen laten freezen). En wards. Als die 2:10 gank van Shaco mislukt is er al heel veel druk van de ketel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wravburn schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:12:
Shaco is inderdaad heel sterk. De beste manier om hem te counteren is door hem die FB niet te geven. Als hij geen kills heeft, loopt ie heel snel achter. Farmen kan hij niet.

Als de tegenstander een Shaco heeft, vooral niet overextenden en in de buurt van je tower blijven. Laat de tegenstander maar even pushen. (zijn weinig laners die een wave echt kunnen laten freezen). En wards. Als die 2:10 gank van Shaco mislukt is er al heel veel druk van de ketel.
In een premade krijg je dat voor elkaar. IN soloqueue kun je roepen wat je wil, toch niemand die luistert. In een premade vind ik het ook niet zo erg als zij een shaco hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:40:

Lee kan dragon, (en al helemaal als je madreds/wrig hebt) gewoon op 5-6, verder kan ook bv tryndamere moeiteloos dragon op 6, en the list goes on =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Klopt ook, er zijn gewoon een aantal karakters die erg gebruik(misbruik) kunnen maken van ongeorganiseerde teams.

Zo ook Akali, Trynd, Twitch & Katarina. Zelfs Nasus, veel te veel teams laten hem simpelweg farmen. Maar ook alles wat afwijkt. Kom je met een verrassende combinatie bot, dan kunnen veel mensen er niet mee omgaan, terwijl 1 gank van mid+jungle heel veel zou oplossen. Mensen kijken vaak niet verder dan hun eigen lane, behalve om schuld af te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iemand hier wel eens met Orianna?

Ik vind haar echt de coolste champ, alleen speel er bijna nooit meer mee. En ik zie haar ook weinig tot nooit voorbij komen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
Tjukkie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:36:
[...]

Mannn, gisteren een paar potjes GP gespeeld, voor het eerst en mijn crit build gehanteerd voor early game harass en ik moet zeggen: WAT EEN BEEST 8)

Die crit damage is echt belachelijk en met 26% kans, harass je bijna iedereen de lane uit. Ik had alleen kleine moeite met Pantheon met zijn schild. De enige lane die ik keihard verloor, was tegen Yorick :/

Ulti vind ik geweldig om mijn team te supporten en het forceert me om m'n map awareness te verbeteren. Kijk vaker dan ooit op de minimap :P

Orange is zwaar chill, ganks failde allemaal tenzij ze exhaust gebruikten.

Ik twijfel wel telkens welke item ik moet halen. Avarice Blade bouw ik standaard uit voor extra crit en 5gp/10, daarna ninja tabi als ik moeite heb met bruisers top of sheen als het gewoon easy lane is. Daarna bouw ik wel altijd eerst warmog > atma en daarna ga ik TF als ik Sheen al had of anders IE. Mocht er stevige AP enemies zijn, bouw ik eerst FoN.

Ik begin dus squishy + crit, daarna bouw ik tanky crit

Geweldige champ _/-\o_

offtopic: Babi Pangang is niet Chinees 8)7 . Kwam wel ooit in Shanghai iets tegen dat erop leek. Was fokkin verbaasd en had gelijk foto van gemaakt 8)7
Inmiddels weer een wat GP potjes achter de rug. Mijn bevindingen:
  • Lee Sin stomp je zwaar na de eerste levels, want die domineert hij door hoge damage output van z'n skills. Alsie daarna geen armor bouwt is het gg voor gp :)
  • GP op bot is meh... :/ Probeerde hem als support te bouwen. Beetje harassen, minions killen die de carry niet kon krijgen en warden, maar lukte niet echt lekker >.<
  • solo top tegen Shen... dacht dat het easy game werd, maar wat had ik me vergist! M'n Q deed hem nauwelijks pijn door zijn perfecte shield timing (activatie als de kogel onderweg is) en als ik toe-to-toe ging, deed ik mezelf meer schade. Enige wat ik kon doen, is hem negeren en farmen. Maar aangezien hij meer ganks kreeg, gingen de top turrets redelijk snel neer.
  • GP ulti i.c.m. Fiddles ulti = <3
Wat zijn nog andere counters tegen GP solo top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Tjukkie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:27:
[...]Wat zijn nog andere counters tegen GP solo top?
Weet niet, denk die hetzelfde spelen, zoals turtle udyr en warwick, maar ik denk dat rumble ook sterk is tegen GP en Ryze misschien ook, ookal kan GP eruit, ryze blijft de hele tijd spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Lee Sin is verbazingwekkend sterk op top, maar omdat hij een van de beste junglers is, zie je dat zelden.

Pantheon is een flinke counter tegen GP. Een degelijke Riven is erg vervelend. En Rumble. Maar Rumble ownt geloof ik alles top.

Vroeger speelde ik altijd GP bot, of nou ja, ik speelde GP eigenlijk overal en deed het overal wel goed. Met ignite heb je al gauw FB op bot, en dan lekker farmen. Nu ik inmiddels al enige tijd 30 ben en de personen waarmee ik speel ook, past hij voornamelijk nog op top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Tjukkie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:27:
[...]
Wat zijn nog andere counters tegen GP solo top?
Ik heb altijd wel moeite met Vlad en Riven. Hoewel tegenwoordig ik bij ze allebij focus op farm en voor wriggles ga als het Riven is.

Het voordeel van GP solo top is dat hij met zijn parley best easy last hits kan krijgen onder je tower. Dan speel je tegen een moeilijke setup heel passief in het begin. Als je tower neer gaat maakt het niet zoveel uit want dan heb je free farm. GP is late game gewoon erg sterk als hij met zijn parley de helft van de health van de carry af snoept ;)
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:33:
[...]

Weet niet, denk die hetzelfde spelen, zoals turtle udyr en warwick, maar ik denk dat rumble ook sterk is tegen GP en Ryze misschien ook, ookal kan GP eruit, ryze blijft de hele tijd spammen.
Ryze had ik laatste tijd geen moeite mee. Parley doet belachelijk veel meer harass en als je vast zit kan je (volgens mij, pin me er niet op vast) je orange eten.

[ Voor 27% gewijzigd door broc85 op 13-01-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Hmm, vlad, rumble, pantheon, ryze, yorick, riven. Tot nu toe moeilijke champs solo top voor GP dus. Als je Pantheon/Riven tegenover je krijgt, neem ik aan dat je met armor+5 pots begint. Wat als je tegen rumble/vlad/ryze/yorick gaat? Is het slim om null-mantle te gaan voor die +24 magic res? Dan kan je 2 pots meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Tjukkie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:41:
Hmm, vlad, rumble, pantheon, ryze, yorick, riven. Tot nu toe moeilijke champs solo top voor GP dus. Als je Pantheon/Riven tegenover je krijgt, neem ik aan dat je met armor+5 pots begint. Wat als je tegen rumble/vlad/ryze/yorick gaat? Is het slim om null-mantle te gaan voor die +24 magic res? Dan kan je 2 pots meenemen
Yorick kan je inderdaad ook weinig tegen beginnen. Yorick is volgens mij alsnog meestal AD toch? Als je tegen Yorick in het begin hyper-aggresief speelt kan je hem zonen door zijn gebrek aan mana. Alleen zodra die manamune heeft kan hij z'n beestjes spammen zoveel hij wilt :(

Versus Ryze begin ik met +crit. Null-mantle heb ik nog nooit geprobeerd maar zou beter moeten werken. Bouwt alleen niet heel fijn uit in het begin, behalve naar merc treads, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
broc85 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Yorick kan je inderdaad ook weinig tegen beginnen. Yorick is volgens mij alsnog meestal AD toch? Als je tegen Yorick in het begin hyper-aggresief speelt kan je hem zonen door zijn gebrek aan mana. Alleen zodra die manamune heeft kan hij z'n beestjes spammen zoveel hij wilt :(

Versus Ryze begin ik met +crit. Null-mantle heb ik nog nooit geprobeerd maar zou beter moeten werken. Bouwt alleen niet heel fijn uit in het begin, behalve naar merc treads, toch?
Jah idd mercs of aegis voor je team.

GP vs GP vind ik ook irritant. Ligt eraan wie de meeste crits krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:09:
[...]

En anders gank je bot als je in het paarse team zit. Maakt weinig uit toch? :P
Ik zei dat omdat je inderdaad anders bot moet gaan ganken en niet top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben weer een beetje aan het spelen met Kennen de laatste tijd. Een champion waar ik in het begin zeer veel plezier in had met spelen maar waar ik nu van merk dat ik continu faal....

Ik denk nog niet eens zo zeer dat het ligt aan mijn build aangezien een leuke/goede build zo van mobafire te plukken is maar meer mijn manier van spelen met Kennen.

Ik rush naar mijn idee te vaak naar tegenstanders met full health en knal dan al mijn spels er op inclusief ulti maar krijg ze dan met geen mogelijkheid plat. Zijn er mensen met ervaring met Kennen die mij misschien een beetje kunnen vertellen hoe ze dus een tegenstander aan gaan of hoe ze spelen? Tips and tricks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Swanfield schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Ik rush naar mijn idee te vaak naar tegenstanders met full health en knal dan al mijn spels er op inclusief ulti maar krijg ze dan met geen mogelijkheid plat. Zijn er mensen met ervaring met Kennen die mij misschien een beetje kunnen vertellen hoe ze dus een tegenstander aan gaan of hoe ze spelen? Tips and tricks? :)
Tenzij je verschrikkelijk gefeed bent, gaat dat je als Kennen niet lukken (als geen enkele champ eigenlijk). Ja je doet bakken met schade, maar je hebt wel een team nodig om de boel af te maken. Die ultimate van hem is naast de damage juist belangrijk vanwege de stuns die het oplevert. :)

Verder heb ik weinig ervaring met Kennen dus met tips en trucs kan ik je helaas niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
met kennen gewoon continu harrasen en als hij een beetje low life raakt stunnen rushen ulti en BOEM dood :D
ook die ulti proberen vaak over te houden voor teamfights HEEEL handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Als je Genja007 ingame opzoekt en naar z'n match History kijkt, zie je z'n Kennen build ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:59:
met kennen gewoon continu harrasen en als hij een beetje low life raakt stunnen rushen ulti en BOEM dood :D
ook die ulti proberen vaak over te houden voor teamfights HEEEL handig
Tja dat is dus al een beetje wat ik dacht hehehe. Wat er dus gebeurde, ik had die ulti up en al mijn spells op cooldown en dus niet gefeed :P En ik dacht ga er effe twee afmaken. Tja dan knal ik er in krijg ze beide op half hun health en toen waren mijn spells op en mijn healthbar ook :)

Ik moet dus meer gaan poken en dus moment kiezen om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
speedzor schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:00:
Als je Genja007 ingame opzoekt en naar z'n match History kijkt, zie je z'n Kennen build ;)
Ok! Tnx!!

edit: Een build is natuurlijk niet alles je moet ook de skills hebben maar dan heb ik in ieder geval een solide basis ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Swanfield op 13-01-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:44
Swanfield schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:57:
Ben weer een beetje aan het spelen met Kennen de laatste tijd. Een champion waar ik in het begin zeer veel plezier in had met spelen maar waar ik nu van merk dat ik continu faal....

Ik denk nog niet eens zo zeer dat het ligt aan mijn build aangezien een leuke/goede build zo van mobafire te plukken is maar meer mijn manier van spelen met Kennen.

Zelf speel ik kennen met een full AP/APlevel rune page en 21/9/0 masteries. Met natuurlijk magic penetration erbij in. Ik farm constant tot ongeveer level 4 daarna wacht ik elke keer tot de stack op mijn W klaar is, rush ik er in zodat ik mijn E kan raken, auto atack en W. Zo krijg je een gratis his op je Q en herass je je tegestander een stuk harder dan dat hij je kan herassen.

Neem altijd flash ignite op hem en meestal begin ik boots + 3 pots,

Mijn build gaat als volgt.
Will of the antients,
Ryalis chrystal scepter,
Rabadons deathcap
zhonya's hourglass
2 items naar keuze, void staff zou kunnen, abyssal scepter, guardians angel. Licht er dus compleet aan tegen die je speelt, hoe ze spelen en hoe ze bouwen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Swanfield schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:01:
[...]

Tja dat is dus al een beetje wat ik dacht hehehe. Wat er dus gebeurde, ik had die ulti up en al mijn spells op cooldown en dus niet gefeed :P En ik dacht ga er effe twee afmaken. Tja dan knal ik er in krijg ze beide op half hun health en toen waren mijn spells op en mijn healthbar ook :)

Ik moet dus meer gaan poken en dus moment kiezen om aan te vallen.
idd kennen heeft een goede range met zijn Q dus poke poke poke poke en als hij al wat half hp is een moment kiezen om derop in te gaan ( een veilig moment )
1v1 Q dan rush dan W = Stun desnoods ulti poppen niet altijd nodig
teamfights Rushen zoveel mogelijk targets taggen W skill ulti poppen is alle targets die je getaged hebt stun
je kan met kennen een volledig team stunnen als je goede timing hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/2162/genja.png

Kwestie van je het werk te besparen ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ah nice info allemaal :)

Die stun, zit die nu op de 4de hit die je doet? Want ik snap ook niet helemaal hoe die precies werkt. Hij telt op tot 3 geloof ik en dat blijf dan 8 seconde staan maar of nu de 4de of 5de hit de stun is dat begrijp ik niet en volgens mij kon ik hem ook stunnen met mijn W skill toch?

edit: @speedzor tnx!! Zit op mijn werk op het moment dus had het al effe genoteerd om vanavond te doen maar dit scheelt weer idd ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Swanfield op 13-01-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Wait, wut..?

En ik maar proberen Orianna de jungle in te krijgen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Swanfield schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:08:
Ah nice info allemaal :)

Die stun, zit die nu op de 4de hit die je doet? Want ik snap ook niet helemaal hoe die precies werkt. Hij telt op tot 3 geloof ik en dat blijf dan 8 seconde staan maar of nu de 4de of 5de hit de stun is dat begrijp ik niet en volgens mij kon ik hem ook stunnen met mijn W skill toch?

edit: @speedzor tnx!! Zit op mijn werk op het moment dus had het al effe genoteerd om vanavond te doen maar dit scheelt weer idd ;)
Elke skill die je op iemand gebruikt krijgt je tegenstander een mark, elke 3e mark word ie even gestunned.
Je q leaved een mark, je E en R (elke damage tic 1 ) Je W heeft de mogelijkheid om w marks te plaatsen, elke 4 auto attacks word je shurrigen namelijk gecharged. Als je hem dan hit word hij gemarked en kun je hem nog een keer activeren voor nog een mark.

Zo is je volle combo erg easy te raken, en kun je ontzettend sterk herassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
hmmm ik denk plots ergens aan :D ik ga deze avond eens corki jungle proberen :3

ik zie daar wel een toekomst in vooral met de nieuwe jungle

ik heb al een MF jungle gezien en man die deed het goed mooie ganks en easy kills voor haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Yorick is inderdaad een ad spambeest maar normaal gezien zou trundle wel moeten werken tegen hem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
speedzor schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:08:
[afbeelding]

Kwestie van je het werk te besparen ;)
eerste keer dat ik een AD kennen zie :|

blijkbaar werkt het wel....

Je wordt in feite een AD Carry met area en single target stuns....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:12:
hmmm ik denk plots ergens aan :D ik ga deze avond eens corki jungle proberen :3

ik zie daar wel een toekomst in vooral met de nieuwe jungle

ik heb al een MF jungle gezien en man die deed het goed mooie ganks en easy kills voor haar
MF jungle? Sounds unviable.
-Heeft farm nodig
-Geen sterke CC
-Geen cap closer

Corki heeft alleen een sterke cap closer maar denk ook niet dat het echt een goede ganker is. Mja je kunt het altijd proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tjukkie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:13:
[...]

eerste keer dat ik een AD kennen zie :|

blijkbaar werkt het wel....

Je wordt in feite een AD Carry met area en single target stuns....
Ja viel mij ook al op. Heb alleen ervaring met AP. Maar toch wel de moeite waard denk ik om een keer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Intruder schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:14:
[...]

-Heeft farm nodig
-Geen sterke CC
-Geen cap closer

Corki heeft alleen een sterke cap closer maar denk ook niet dat het echt een goede ganker is. Mja je kunt het altijd proberen ;)
Ben ik het mee eens. Natuurlijk kun je ze beide in de jungle stoppen, maar je zult nog steeds een ad carry nodig hebben die wel écht kan farmen. In de jungle hou je een support+adcarry botlane nooit bij qua gold, zelfs al levert het misschien per minion wat meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:14:
[...]

-Heeft farm nodig
-Geen sterke CC
-Geen cap closer

Ach snoopeh jungled best vaak met vayne of graves. Met vrij aardige resultaten in ranked. Dus in een normal moet het zeker lukken.
Pagina: 1 ... 69 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!