[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:42:
[...]

Phoenix jungle (met AS reds)
+Sneller dan Tiger
-ganks zijn net iets minder (je moet 3 attacks landen om ongeveer evenveel dmg te doen en je redbuff slow proct iets minder.

Tiger voor toplane, phoenix voor jungle.

Edit: theoddone is nu aan het TIGERjunglen. hm eens zien hoe hij het doet.
Tiger = betere ganks/single target damage?
Phoenix = Snellere jungle?

Wat heb je liever in je team een tiger Udyr of een Phoenix Udyr (Tiger heeft waarschijnlijk dan een betere lategame & ik heb geen AS reds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:32:
Ik heb gister talon gekocht + de nieuwe skin want ik vond talon altijd leuk om solotop te spelen.
Alleen weet ik niet een goeie built voor hem, heb op mobafire gekeken maar de builds deden niet veel.

Heeft iemand een goeie built voor hem?
Welke items?
Welke runes?
Welke skill eerst maxen/levlen?
Vanaf het moment dat Talon uit kwam, speelde ik non-stop met deze champ. Laatste tijd wat minder, maar hij heeft zo'n lekkere burst! 8)

Ik had +20-30 APen runes volgens mij en max W eerst, daarna Q. E als laatste.

Begin boots+pots altijd, want de eerste paar levels kan je nog niet veel behalve beetje harassen. Vanaf level 3 wordt het leuk. Ik ging altijd W > Voordat skill aankomt > E+Q. Daarna nog een AA en retreat. Na CD nogmaals combo + ignite en dood :+

Item volgorde was vrijwel altijd Boots > Brutalizer > CD Boots > Bloodthirster > Phage > Frozen Mallet+Atma als je safe wilt spelen of Infinity Edge voor nog meer burst.

Focus je farm zodat je snel Brutalizer hebt, want daarna rape je gewoon face. >:)
Phage/Frozen mallet werkt coherent met je passive

[ Voor 5% gewijzigd door Tjukkie op 12-01-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:00:
[...]

Talon damage komt vooral van cutthroat openen (debuff voor +3% tot 15% extra damage) gevolgd door noxian diplomacy spam welke je auto attack sterker maakt en reset.
Je wilt dus hoge AD/Crit samen met lage CD met focus op auto attack. Denk aan trinity force (spam van noxian zorgt voor veel procs, ook voor slow passive voor je innate), ionian boots, youmuu's ghostblade, infinity edge. AS is relatief onbelangrijk omdat noxian je attack toch reset en voor burst heb je youmuu's.
Ik had gister met talon Armor pen red, Armor yellow, Magic resist blue, AD guints.
Starte met boots + 3 pots en ging voor brutalizer. Maar ik vond mijn dmg aardig laag en werd ook gecounterpicked door warwick -,-.
2e pot ging iets beter maar nog niet zoals ik het wou, hun solotop werd gebabysit door rammus :(
3e pot werd ik geforceerd om bot te gaan terwijl ik zei solotop -,-. Ik was duo bot met sivir vs cait + soraka.
We domineerde de lane wel en we hebben de game gewonnen ook nog :O. Alleen ik was underfed want kon niet echt farmen, en me dmg was wel redelijk maar niet zoals ik gewend was op Talon.

Ik ging na brutalizter voor merc boots daarna youmou's en ddaarna was meestal BF sword of sheen. verder was ik niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Mijn talon build gaat:
Boots + pots > 2x Dorans indien je het lastig hebt > Brutalizer > CD boots > Bloodthirster > Trinity Force > Nog een bloodthirster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:07:
Mijn talon build gaat:
Boots + pots > 2x Dorans indien je het lastig hebt > Brutalizer > CD boots > Bloodthirster > Trinity Force > Nog een bloodthirster :P
Beter is een IE over BT als je Triforce en Youmuu al hebt is het doodzonde om geen IE te halen. Dat Q burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Jax Champion Spotlight is overigens ook uit! :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Je moet een build doen richting wat je wilt, niet de volgorde.
Zo kan tegen een champ/speler die snel armor item pakt of gewoon tanky is (talon is vrijwel enkel AD damage) youmuu's erg goed uitpakken.

Andere keer moet je herass spelen en dan is snelle boots beter (movement om erin/uit te gaan en snelle cd voor meer E-Q spam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:10:
[...]

Beter is een IE over BT als je Triforce en Youmuu al hebt is het doodzonde om geen IE te halen. Dat Q burst.
Deed ik altijd als laatste item als de game nog niet afgelopen was.

en nog ff snel iets. ik zat te denken aan een skin te kopen, welke vinden jullie zeker het 975 RP waard? aangezien ik bijna alle champs heb (70 ofzo) en ook zeker 50% ervan speel.
Ik dacht meer bij Primal Udyr, Midnight Ahri, Redeemed Riven alleen weet ik niet of ahri generfed word. :P

Kortom: ik wil gewoon even mijn laatste restje RP spenderen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
WHOOP WHOOP vanavond nog eens onze lantaarn bovenhalen ;) (jax)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:12:
[...]

Deed ik altijd als laatste item als de game nog niet afgelopen was.

en nog ff snel iets. ik zat te denken aan een skin te kopen, welke vinden jullie zeker het 975 RP waard? aangezien ik bijna alle champs heb (70 ofzo) en ook zeker 50% ervan speel.
Ik dacht meer bij Primal Udyr, Midnight Ahri, Redeemed Riven alleen weet ik niet of ahri generfed word. :P

Kortom: ik wil gewoon even mijn laatste restje RP spenderen :')
Geen van die skins vind ik geweldig. Ahri's skins zijn gewoon glorified recolors/zien er niet uit.

Bewaar het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 11:15

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Primal Udyr is zeker wel cool :) wel jammer dat hij er maar 2 heeft >_>
IK ga vanavond zelf de Demolisher Nunu kopen :P

[ Voor 25% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 12-01-2012 10:20 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:17:
[...]

Geen van die skins vind ik geweldig. Ahri's skins zijn gewoon glorified recolors/zien er niet uit.

Bewaar het
Als je het zo bekijkt:
Champions kopen met RP geven meer fun, maar je kan ook gewoon ip grinden.
Skins zijn gewoon recolours. :P

Maar die Primal Udyr is geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:19:
Primal Udyr is zeker wel cool :) wel jammer dat hij er maar 2 heeft >_>
Dat probleem had ik met Sona dus ook. Heb nu dus eindelijk een vette Sona skin ;D

Trundle mag ook wel wat nieuws krijgen imo.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ja ja maar little slugger blijft nog steeds Geniaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 21:44
Jeffroiscool schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:20:
[...]

Dat probleem had ik met Sona dus ook. Heb nu dus eindelijk een vette Sona skin ;D

Trundle mag ook wel wat nieuws krijgen imo.
Hejhej o.O Chrismas sona is best wel awesome imho. Die gebruik ik iig altijd.

@hierboven

Primal udyr is ook een erg vette skin, 1 van de betere en sowiezo voor 975 RP.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Bruce Lee Sin Skin!!

Gister gehaald, maar nog niet gespeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar udyr zelf vind ik een matige champ, althans, na 30 matches met hem kan ik hem nog steeds niet effectief spelen. lategame en in teamfights enzo, geen gap closers etc. :/
skin is tof.
Ahri & riven zijn goede en leuke champs, maar matige skins :D

@tjukkie; dan neem ik liever die talon skin, lee sin's abilitys zijn niet echt veranderd.

[ Voor 15% gewijzigd door LikeAKing op 12-01-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Sejuani de volgende nieuwe champ voor League of Legends. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Nieuwe skin van Talon vind ik echt geweldig, wil hem ook graag eens uitproberen, miss vanmiddag maar eens aanschaffen met die skin, toch nog wat RP over :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Intruder schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:23:
[...]

Hejhej o.O Chrismas sona is best wel awesome imho. Die gebruik ik iig altijd.

@hierboven

Primal udyr is ook een erg vette skin, 1 van de betere en sowiezo voor 975 RP.
aah batsaap je leeft ook nog steeds :D

ik vind eigenlijk gewoon dat ze voor HEEL populaire champs veel skins maken en sommige gewoon laten stof vangen kijk naar lee-sin hoe lang heeft het nu niet geduurd voor een skin :o
kijk naar ashe en annie en nunu wtf die hebben er gewoon te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Lee Sin is populairder dan annie ashe of nunu hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Jup :D Ben ook weer van de partij.

Na enige tijd op vakantie geweest te zijn en daarvoor een kleine uistap naar dota 2 te hebben gemaakt blijf ik toch terug komen bij LoL for some reason xD. Bijde games zijn goed, maar dit trekt me toch iets meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:25:
Dus Sejuani de volgende nieuwe champ voor League of Legends. :)
ff gegoogled en kwam op deviantart, iemand had deze champ anderhalf jaar getekend na een forumpost. Zat blijkbaar ook al lang in de pipeline :o

http://rinodino.deviantar...i-Winter-s-Claw-182226787

Kan uiteraard totaal anders uitzien/uitpakken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:29:
[...]

ff gegoogled en kwam op deviantart, iemand had deze champ anderhalf jaar getekend na een forumpost. Zat blijkbaar ook al lang in de pipeline :o

http://rinodino.deviantar...i-Winter-s-Claw-182226787

Kan uiteraard totaal anders uitzien/uitpakken xD
Ik kwam dit tegen op de LoL forums:

Sejulani is a bruiser designed to tank and initiate, focusing on movement, timing and positioning. Her skill set is intended to help her and her allies close gaps, disrupt and interrupt during team fights and with good timing reflect spells back. Her resource is mana based and her abilities have a reasonably high cost, Sejulani's passive rewards her for staying in combat longer. Her concept revolves around her fighting prowess, famed, single handily slaying some of the most powerful creatures in Runeterra.

Passive - Chilled to the bones
As Sejulani takes damage her body slowly turns to solid ice, increasing her defence by x%, upon death her entire body is encased in ice, causing her to shatter, immobilizing those around.

Q - Black Ice
Sejulani freezes the ground in a line in front of her, increasing allies movement speed and slowing enemies who walk over it by X%.

W - Mirror Shield
Sejulani encases her shield in a layer of enchanted ice, reflecting back any spell targeted at her for X seconds. Does not affect area effect spells.

E - Winter's Claw
Sejulani coats her claw in solid ice, extending her melee range and dealing additional damage for 4 hits until the ice shatters.

Champions affected by Black Ice are immobilized for 1.5 seconds if struck.

R - Avalanche
Sejulani slams both claw and shield into the ground, summoning a devastating avalanche that deals x damage and knocking those caught in it forward.

Klinkt opzich als een leuke champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:28:
Jup :D Ben ook weer van de partij.

Na enige tijd op vakantie geweest te zijn en daarvoor een kleine uistap naar dota 2 te hebben gemaakt blijf ik toch terug komen bij LoL for some reason xD. Bijde games zijn goed, maar dit trekt me toch iets meer ;)
oftewel je werd gewoon geroflstompt in DotA en dacht: LoL kan ik tenminste nog een beetje in meekomen. >:)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
eens gekeken op google en dit is een nieuwe immage met naam Sejuani
en het ziet er nogal in LoL stijl uit ik denk dat dit onze nieuwe champ wordt

Afbeeldingslocatie: http://na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=331984&d=1322658484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
de art is een soort mix tussen riven & volibear. Riven heeft ook zo'n gare robot arm.

Niet zo interessant

[ Voor 12% gewijzigd door LikeAKing op 12-01-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:32:
de art is een soort mix tussen riven & volibear. Riven heeft ook zo'n gare robot arm.

Niet zo interessant
Misschien niet interessant voor jou, maar als ik de skills (als ze uiteindelijk kloppen) doorlees, denk ik toch dat dit ook een leuke support zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillset ziet er leuk uit, artwork wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:30:
[...]

oftewel je werd gewoon geroflstompt in DotA en dacht: LoL kan ik tenminste nog een beetje in meekomen. >:)
No comment O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:35:
[...]

Misschien niet interessant voor jou, maar als ik de skills (als ze uiteindelijk kloppen) doorlees, denk ik toch dat dit ook een leuke support zou kunnen zijn.
Meer tank dan support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een champion die klappen kan vangen, dmg can reflecten? Ideaal om je AD carry rustig te laten farmen. Dus wel degelijk support abilities. Tank opties betekent niet dat ze niet kunnen supporten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar zou nooit in een botlane komen met een support denk ik.

Ik heb trouwens een hekel aan de metagame, junglers mooi, solotop, mooi, ad carry en ap carry ook goed, maar supports vind ik sowieso niets.
Ik speel normals 99% zonder support, ik heb wel eens tegen sona's etc gespeeld of in mijn team gehad, maar in soloq normals verliest de team met een support meestal, echt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:30:
[...]

Ik kwam dit tegen op de LoL forums:

Sejulani is a bruiser designed to tank and initiate, focusing on movement, timing and positioning. Her skill set is intended to help her and her allies close gaps, disrupt and interrupt during team fights and with good timing reflect spells back. Her resource is mana based and her abilities have a reasonably high cost, Sejulani's passive rewards her for staying in combat longer. Her concept revolves around her fighting prowess, famed, single handily slaying some of the most powerful creatures in Runeterra.

As Sejulani takes damage her body slowly turns to solid ice, increasing her defence by x%, upon death her entire body is encased in ice, causing her to shatter, immobilizing those around.

Q - Black Ice
Sejulani freezes the ground in a line in front of her, increasing allies movement speed and slowing enemies who walk over it by X%.

W - Mirror Shield
Sejulani encases her shield in a layer of enchanted ice, reflecting back any spell targeted at her for X seconds. Does not affect area effect spells.

E - Winter's Claw
Sejulani coats her claw in solid ice, extending her melee range and dealing additional damage for 4 hits until the ice shatters.

R - Avalanche
Sejulani slams both claw and shield into the ground, summoning a devastating avalanche that deals x damage and knocking those caught in it forward.

Klinkt opzich als een leuke champ.
Tanky Support, dus naar mate je HP bar omlaag gaat, krijg je extra % defense. Als je dood gaat, wordt iedereen om je heen immobilized :o Zeg maar een kog'maw, maar dan met CC ipv damage.

Q = Kog'maw's slow
Q + E kan je vergelijken met Anivia's combo, maar dan CC ipv damage. Elke hit (van de 4) immobilized dus voor 1,5sec. Wat als je dit combineert met Tiamat? :o
W is wel vet, reflect spells voor een paar seconde. Kom maar op met je combo LeBlanc/Kassadin xD
R = Combo van Malphite en Lee Sin ulti

Lijkt me een erg handige/irritante champ voor teamfights. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:44:

Ik heb trouwens een hekel aan de metagame, junglers mooi, solotop, mooi, ad carry en ap carry ook goed, maar supports vind ik sowieso niets.
Ik speel normals 99% zonder support, ik heb wel eens tegen sona's etc gespeeld of in mijn team gehad, maar in soloq normals verliest de team met een support meestal, echt.. :+
Supports zijn sowieso een bijdrage aan je team. Merk je dan niet als je lanet tegen een ad met support, terwijl je zelf geen naast je hebt, dat je minder comfortabel kan farmen ?

Meestal hebben jullie dan allebei farm nodig in de botlane, ga je mss tegen elkaar trachten te last hitten en zo gemakkelijk harass ontvangen van de enemy ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:44:

In normals ga je met 5x squishy AD ook kunnen winnen, daarom dat normals nu ook geen goede maatstaf zijn.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:48:
[...]

Supports zijn sowieso een bijdrage aan je team. Merk je dan niet als je lanet tegen een ad met support, terwijl je zelf geen naast je hebt, dat je minder comfortabel kan farmen ?

Meestal hebben jullie dan allebei farm nodig in de botlane, ga je mss tegen elkaar trachten te last hitten en zo gemakkelijk harass ontvangen van de enemy ad.
Niet echt, als ik talon ben gewoon harrassen, heb soms een kogmaw naast me als ik duo queue en dan op lvl 6 die sona met haar 600 hp ofzo insta bursten. De eerste 6 levels gaat het iets minder als er een sona & vayne zijn bijvoorbeeld, maar na die 6 gaat het makkelijk (als assassin dan). Soms heb ik ook wel eens een soraka en een tanky dps tegenover me, en dat is al helemaal niet lastig.

Junglen in normal wel lastig, niemand kan zijn 1v2 zijn mannetje staan top. :P
Support heb je lategame gewoon vrij weinig aan als je tegen allemaal bursters/ high dpsers moet met een beetje cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nieuwe champ lijkt me wel cool. Die spell reflection is echt een nieuwe mechanic en eentje waar je potentieel veel stuk mee kan maken bij de tegenpartij :P Ben heel benieuwd!
[...]

De reden dat in sommige elo's het team met support verliest van het team zonder support is dat men er nog geen gebruik van weet te maken. En dat is ook moeilijk, zeker als je support speler niet zo goed is. Kom het zelf ook regelmatig tegen.

Maar laatst stond ik in zo'n ramplane tegen een Pantheon en nog iets, zelf als Corki en met Soraka als support. Ik heb die lane, vanaf lvl6 helemaal dichtgegooid en zorgde ervoor dat beide zo goed als geen farm meer kregen. Was ik bang voor de pantheon stun? Natuurlijk, maar als je ervoor zorgt dat de HP van de tegenpartij zo laag blijft dat ze óf terug moeten óf wachten, is er geen risico.

Je moet het alleen doen. Als jij de sustain lane hebt moet je niet gewoon gaan farmen, je moet zorgen dat je voordeel trekt het feit dat jij sneller hp terugkrijgt dan de tegenpartij. Als je dat doet zul je zien dat je vrijwel altijd de lane zal winnen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
[...]

Support zijn zekers niet nutteloos.

Ik heb het al vaak gedaan bij cait en ashe andere champs en dat scheelt wel voor hun een stuk.Zekers met soraka , zo moeten ze niet om de sec terug gaan mana en heal.

Natuurlijk ook te zien hoe je support speelt met je teamµ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Deefje85 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Support zijn zekers niet nutteloos.

Ik heb het al vaak gedaan bij cait en ashe andere champs en dat scheelt wel voor hun een stuk.Zekers met soraka , zo moeten ze niet om de sec terug gaan mana en heal.

Natuurlijk ook te zien hoe je support speelt met je teamµ.
Ja, early game zijn ze handig inderdaad, maar lategame meh. ^^
Dan is lifesteal meer van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:56:
[...]

Late game worden ze alleen maar meer belangrijk :P Want ik gok dat jij je 6 slots dan wel gevuld hebt, dan is een CV / Ward van je support toch zeker nog handig. Plus laten we niet vergeten: Sona's stun, Soraka's aoe heal, Janna's knockback. En dat zijn nog maar de standaard supports. Galio support die iedereen netjes voor je taunt terwijl je hun zwaarste DPS neerhaalt.

Imo zijn supports gedurende de hele game van behoorlijke waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Lifesteal is leuk maar valt in het niet bij wat een support met je kan doen. Om nog maar te zwijgen over ap carries; ze bouwen echt niet allemaal een hextech revolver of wota (alhoewel ;)).

Ik speelde gister met een triple heal Soraka, ons team was gewoon niet dood te krijgen. De carries bleven maar doorgaan met hakken en daar kon de tegenpartij gewoon niet tegenop. De enige manier om van een sustain team te winnen is alles in een keer kapot te bursten, pokes zijn dodelijk.

De meeste supports worden belangrijker naarmate de game vordert. Zeker Sona haar ult is ongelooflijk sterk.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 12-01-2012 11:02 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Late game worden ze alleen maar meer belangrijk :P Want ik gok dat jij je 6 slots dan wel gevuld hebt, dan is een CV / Ward van je support toch zeker nog handig. Plus laten we niet vergeten: Sona's stun, Soraka's aoe heal, Janna's knockback. En dat zijn nog maar de standaard supports. Galio support die iedereen netjes voor je taunt terwijl je hun zwaarste DPS neerhaalt.

Imo zijn supports gedurende de hele game van behoorlijke waarde.
Ik speel vaak soraka en heb daar al regelmatig levens mee gered.
Ook andere support zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik koop vrij veel wards in normal games (niemand doet dat), maar ik ben liever geen metasheep. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:01:
[...]

Lifesteal is leuk maar valt in het niet bij wat een support met je kan doen. Om nog maar te zwijgen over ap carries; ze bouwen echt niet allemaal een hextech revolver of wota (alhoewel ;)).

Ik speelde gister met een triple heal Soraka, ons team was gewoon niet dood te krijgen. De carries bleven maar doorgaan met hakken en daar kon de tegenpartij gewoon niet tegenop. De enige manier om van een sustain team te winnen is alles in een keer kapot te bursten, pokes zijn dodelijk.

De meeste supports worden belangrijker naarmate de game vordert. Zeker Sona haar ult is ongelooflijk sterk.
Toevallig heb ik dat vorige week ook nog met een stel tweakers gedaan toen ik Soraka speelde. Die game hebben we ook vrij eenvoudig gewonnen. Ik heb er ook wel eens tegen gespeeld, en meestal instrueer ik dan mn team om eerst Soraka snel kapot te bursten en daarna pas achter de AP carry of AD carry (afhankelijk van wie het meeste damage doet) aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Toevallig heb ik dat vorige week ook nog met een stel tweakers gedaan toen ik Soraka speelde. Die game hebben we ook vrij eenvoudig gewonnen. Ik heb er ook wel eens tegen gespeeld, en meestal instrueer ik dan mn team om eerst Soraka snel kapot te bursten en daarna pas achter de AP carry of AD carry (afhankelijk van wie het meeste damage doet) aan te gaan.
Ik focus ook altijd de support hoor, vooral early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Ik focus ook altijd de support hoor, vooral early game.
Dat vindt Vayne lategame helemaal niet erg als jij dat doet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Dat vindt Vayne lategame helemaal niet erg als jij dat doet :).
Of caitlynn die vanop een veilige afstand ondertussen jouw aan het neerknallen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:12:
[...]

Of caitlynn die vanop een veilige afstand ondertussen jouw aan het neerknallen is ;)
Of een graves die vanaf een afstandje lekker loopt te critten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
of een kog maw die op je gezicht spuwt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Of een Taric die je met Vayne dubbelstunned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bullshit argument, niet iedereen gebruikt Lifesteal (gemiddeld 1/2 leden van een team) en het is zeker geen clutch-save. Nice Lifesteal tijdens stun/snare.
LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:02:
Ik koop vrij veel wards in normal games (niemand doet dat), maar ik ben liever geen metasheep. :P
Er is een meta om een reden. Het is op dat moment de meest effectieve selectie champs/indeling van lanes. Dat supports niet werken ligt meer aan het algemene niveau van spelers die je in jouw bracket tegenkomt dan de waarde van een support. Als we conclusies moeten gaan trekken uit solo queue ervaringen van de gemiddelde speler dan is het einde natuuurlijk zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:17:
Of een Taric die je met Vayne dubbelstunned :D
aaaargh ik haat die combo echt als die goed gecoordineerd werken is het telkens een 6 of 5 seconden stun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:01:
[...]

Ik ben nu ook die tripple heal soraka aan het spelen best leuk. Alleen die summoner heal is soms wat tricky omdat het werkzame gebied kleiner is. Plus waneer je deze gebruikt zijn je eigen heals 50% minder waard dus moet hij als laatste gebruikt worden.

Je bent dan ook een erg goede bait trouwens. Met je armor buff, en tripple heal kun je sommige mensen toch uitlokken om iets verkeerds te doen. Meest vervelende tot nu toe vind ik trouwens graves. Daar moet ik mijn speelstijl iets op aan passen want ik ben te vaak pouf opeens kapot geburst door die gast.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Ik ben nu ook die tripple heal soraka aan het spelen best leuk. Alleen die summoner heal is soms wat tricky omdat het werkzame gebied kleiner is. Plus waneer je deze gebruikt zijn je eigen heals 50% minder waard dus moet hij als laatste gebruikt worden.
Nee, enkel bijkomstige Summoner Heals worden in effectiviteit verminderd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Nah ik ben vind zoals de metagame spelen gewoon minder leuk als normals waar iedereen zijn eigen champ speelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:19:
[...]

Nee, enkel bijkomstige Summoner Heals worden in effectiviteit verminderd.
Ah wist ik niet. Verkeerd begrepen dan. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Als een support/adcarry op botlane niet werkt op de elo waar je zit. Probeer dan eens een support die veel damage doet. Bijvoorbeeld een LB of andere champs die weinig farm nodig hebben. (le blanc doet zowiezo al veel damage met haar ult). Opzich is het geen hele slechte keus. Het klopt dat je ad carry er geen zak aan heeft, maar in teamfights kan je als LB de enemy ad carry insta killen of naar low hp brengen zodat de grootste damagedealer al geneutraliseerd is.

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Je bent dan ook een erg goede bait trouwens. Met je armor buff, en tripple heal kun je sommige mensen toch uitlokken om iets verkeerds te doen. Meest vervelende tot nu toe vind ik trouwens graves. Daar moet ik mijn speelstijl iets op aan passen want ik ben te vaak pouf opeens kapot geburst door die gast.
Soraka + Graves is dan ook een van de ergste combinaties. Graves zijn passive met de bonus effecten van de heal maken hem ongelooflijk tanky in een confrontatie met een andere ad.
axel101 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:23:
Als een support/adcarry op botlane niet werkt op de elo waar je zit. Probeer dan eens een support die veel damage doet. Bijvoorbeeld een LB of andere champs die weinig farm nodig hebben. (le blanc doet zowiezo al veel damage met haar ult). Opzich is het geen hele slechte keus. Het klopt dat je ad carry er geen zak aan heeft, maar in teamfights kan je als LB de enemy ad carry insta killen of naar low hp brengen zodat de grootste damagedealer al geneutraliseerd is.
LB heb ik daar nog niet voor gebruikt, maar Morgana en Lux zijn ook wel enge voorbeelden van agressieve non-sustain supports. Hoe lager de elo hoe beter ze werken. Ik heb al menig game gecarried als Lux support waarbij ik na een tijdje meer kills had dan mijn ad carry (dankzij de ultimate, niet KS). Vooral de binds die beide verschaffen zijn desastreus voor de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
uiteindelijk heb je niet altijd een support/AD combinatie nodig gewoon 2 skillsets die heel goed samen gaan zoals een rammus taunt en de ongelofelijke damage die twitch kan doen op een stillstaand target

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:28:
[...]

Soraka + Graves is dan ook een van de ergste combinaties. Graves zijn passive met de bonus effecten van de heal maken hem ongelooflijk tanky in een confrontatie met een andere ad.
En vooral het feit dat hij constant kan spammen met een soraka in zijn lane.

Hadden wij eergisteren ook met ons normal met mannetje, killertje & japietalent. Lane hadden we sowieso hard gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
even buiten die discussie :P

even buiten die support discussie (imo supports zijn niet zo goed in normals soloQ) :

Ik zat te denken aan een goede jungle build voor ranked:
Skarner wou ik zo bouwen:
Wriggles / TriForce / Randuims Omen / Merc Threads / Atma's / Hextech
Goede build?

Maar Udyr weet ik niet, varieert zijn tiger build van zijn phoenix build? Ik wil denk ik phoenix junglen, maar ik weet geen leuke build en of hij sterk is late game (wat tiger dus dan wel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB heb ik daar nog niet voor gebruikt, maar Morgana en Lux zijn ook wel enge voorbeelden van agressieve non-sustain supports. Hoe lager de elo hoe beter ze werken. Ik heb al menig game gecarried als Lux support waarbij ik na een tijdje meer kills had dan mijn ad carry (dankzij de ultimate, niet KS). Vooral de binds die beide verschaffen zijn desastreus voor de meesten.
Morgana heb ik vaker zien falen dan werken. Zonder cs heeft ze te weinig items en met xp sharing geen lvl voordeel om zomaar even haar ult te kunnen gebruiken.
Plus die zwarte troep op de grond pushed onnodig.
Het kan wel, maar op lage niveau's iig zie ik het alleen maar falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101

Hmm nu je het zegt zijn morgana en lux wel betere opties. Je hebt namelijk wat meer support voor je ad carry. (shield/bind terwijl lb alleen snare/silence heeft)
Er was een tijdje geleden een hoog elo match (team goose geloof ik) Die met jarvan/leona op lane stonden. Die wonnen de lane best wel hard. Het gaat er dus meer om dat je een goede combo op bot hebt staan. Al is een support wel de vaste meta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:30:

even buiten die support discussie (imo supports zijn niet zo goed in normals soloQ) :

Goede build?

Maar Udyr weet ik niet, varieert zijn tiger build van zijn phoenix build? Ik wil denk ik phoenix junglen, maar ik weet geen leuke build en of hij sterk is late game (wat tiger dus dan wel is)
Volgens mij heb ik in dit topic al eerder goede posts gezien over udyr en zijn jungle stances. Beetje een groot topic om doorheen te searchen. Maar ze zitten er.
Phoenix was sneller volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:30:
[...]

Morgana heb ik vaker zien falen dan werken. Zonder cs heeft ze te weinig items en met xp sharing geen lvl voordeel om zomaar even haar ult te kunnen gebruiken.
Plus die zwarte troep op de grond pushed onnodig.
Het kan wel, maar op lage niveau's iig zie ik het alleen maar falen.
Het gaat puur om de bind en de shield. Die tormented soil moet je vanaf blijven tenzij je daadwerkelijk in een gevecht beland bent. :) Wat je doet is Morgana puur voor haar utility gebruiken en niet als ap carry. Ja ze doet geen noemenswaardige damage, maar haar Q en E zijn nog steeds even effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:30:

Goede build?

Ik zou skarner full tank bouwen, anders word je opgeblazen voordat je goed kan initieren met je ulti. Enige non-tank item wat ik meestal maak is sheen, die ik pas VERY lategame ombouw naar triforce.

Mijn build (jungle skarner):
- Start regrowth + healthpot
- Rush Philo stone + lvl 1 boots
- Heart of Gold
- Lvl 2 boots (meestal merc treads) en sheen
- Philo stone naar Shurelia's uppen
- HoG naar Raduins Omen uppen
- Triforce afmaken
- Situationeel. Als damage/sustain in fights nodig is: hextech + wits end (voor de attack speed, added damage en magicres), als tankyness nodig is haal je de nodige tank-items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Cloud schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:36:
[...]

Het gaat puur om de bind en de shield. Die tormented soil moet je vanaf blijven tenzij je daadwerkelijk in een gevecht beland bent. :) Wat je doet is Morgana puur voor haar utility gebruiken en niet als ap carry. Ja ze doet geen noemenswaardige damage, maar haar Q en E zijn nog steeds even effectief.
Ik ga vanavond zeker morgana support proberen! Naast het shield en de bind verlaagd je tormented soil ook magic resist.(bind me er niet 100% op vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
axel101 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Ik ga vanavond zeker morgana support proberen! Naast het shield en de bind verlaagd je tormented soil ook magic resist.(bind me er niet 100% op vast)
:+

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingpin twitch hem er niet aan vast wil hij zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:36:
[...]

Ik zou skarner full tank bouwen, anders word je opgeblazen voordat je goed kan initieren met je ulti. Enige non-tank item wat ik meestal maak is sheen, die ik pas VERY lategame ombouw naar triforce.

Mijn build (jungle skarner):
- Start regrowth + healthpot
- Rush Philo stone + lvl 1 boots
- Heart of Gold
- Lvl 2 boots (meestal merc treads) en sheen
- Philo stone naar Shurelia's uppen
- HoG naar Raduins Omen uppen
- Triforce afmaken
- Situationeel. Als damage/sustain in fights nodig is: hextech + wits end (voor de attack speed, added damage en magicres), als tankyness nodig is haal je de nodige tank-items.
Maar hoe bouwen die high elo streamers dan?
Damage doen geeft een kick en met die build had ik 130 magic resist, 260+ armor, 300 attack damage, 1,4 attack speed. Dat zijn redelijke stats toch? :P
Damage + tankyness. Ik vind skarner eerder dps dan fulltank in mijn ogen ;)
En aangezien zijn Q al weinig dmg geeft, 120 damage lategame ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Next Champ:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sJzvCb0ulxPf0eE5eiW4zlw6/full.jpg

Sejuani, the Winter's Claw

In de Jax Champion Spotlight, horen we "in the Sejuani Patch...."
Schijnt al een oud concept te zijn voor een champ met deze specs:

Q - Black Ice

W - Mirror Shield

E - Winter's Claw

R - Avalanche

/rumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Skarner is OP in 2v2 :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cPqp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:45:
Next Champ:
[afbeelding]

Sejuani, the Winter's Claw

Q - Black Ice

/rumors
Ijs die slow en een speed boost geeft? Heeft 1 team transformer shoenen/schaatsen aan?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Damage doen geeft een kick en met die build had ik 130 magic resist, 260+ armor, 300 attack damage, 1,4 attack speed. Dat zijn redelijke stats toch? :P
Damage is leuk, maar je hebt er weinig aan als je gelijk opgeblazen wordt. Tuurljik zijn die endgame stats die je noemt leuk, maar hoe vaak kom je zo ver met zulke dure items? MEestal is de game afgelopen zodra ik Philo Stone, Heart of Gold en Sheen heb. Jij zou met jouw build dan ongeveer halverwege je triforce zijn en dan ben je dus totaal niet tanky om te initieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:47:
[...]

Ijs die slow en een speed boost geeft? Heeft 1 team transformer shoenen/schaatsen aan?
Afbeeldingslocatie: http://interscription.com/wp-content/uploads/2009/08/slide.jpg
Slide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Gisteren een paar potten queued samen met iemand anders, hij op alistar als early support, ik op graves. ging echt super. leuke van alistar is dat hij buiten z'n dubbele cc nog z'n heal heeft, en flink wat HP. Samen in bottom lane betekend gewoon dat daar geen farm meer is voor de tegenstander :-)

1 hele leuke pot gehad. Sivir + soraka top, kassadin mid en graves / alistar bot :-) Dubbele AD, dubbele support voor early, en alister kon lategame schakelen naar tank. daar geeindigd met graves op 28/4/10 :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Damage is leuk, maar je hebt er weinig aan als je gelijk opgeblazen wordt. Tuurljik zijn die endgame stats die je noemt leuk, maar hoe vaak kom je zo ver met zulke dure items? MEestal is de game afgelopen zodra ik Philo Stone, Heart of Gold en Sheen heb. Jij zou met jouw build dan ongeveer halverwege je triforce zijn en dan ben je dus totaal niet tanky om te initieren.
mijn games duren meestal zo'n 45 minuten hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
LikeAKing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:43:
speedzor schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:34:
Wat ik vaak zie is dat mensen early game wat voor komen te staan en dan voor damage gaan ipv tankiness, waardoor ze midgame plots als glasscanon eruit komen terwijl de vijand die survivability heeft gehaald en het dus nog heel nipt kan zijn. Als je skarner jungled dan ben je de tank, zorg dat je je team niet gimpt door te snel voor damage te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zonet een Ahri game in ranked gespeeld (10 win streak, yay!) en heb naar mijn eigen mening nagenoeg perfect gespeeld. Daarom smijt ik de replay hier op voor mensen die er graag meer van willen leren en/of haar enorme kracht (ze gaat sowieso generfed worden) nog moeten ontdekken.

Het was zeker geen faceroll potje, ik denk dat de eerste kill pas rond de 10de minuut oid gemaakt werd en in het algemeen ging het aan beide kanten gelijk op.

http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-12_11-49-12.html

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
http://solomid.net/guides.php?g=13232

deze guide bedoe je?
Ik gebruik deze:
http://www.mobafire.com/l...ith-skarner-jungle-112315

ik vind tanky dps zelf net zo handig maar goed ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:25:
Zonet een Ahri game in ranked gespeeld (10 win streak, yay!) en heb naar mijn eigen mening nagenoeg perfect gespeeld. Daarom smijt ik de replay hier op voor mensen die er graag meer van willen leren en/of haar enorme kracht (ze gaat sowieso generfed worden) nog moeten ontdekken.

Het was zeker geen faceroll potje, ik denk dat de eerste kill pas rond de 10de minuut oid gemaakt werd en in het algemeen ging het aan beide kanten gelijk op.

http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-12_11-49-12.html
Ik kan je game nu even niet bekijken, maar wat voor build gebruik je bij ahri, eerste grote item?
Laatst had ik: sorcecors shoes, deathcap, rylias scepter, abbysal scepter, void staff en hourglass. Betere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:34:
[...]

Ik kan je game nu even niet bekijken, maar wat voor build gebruik je bij ahri, eerste grote item?
Laatst had ik: sorcecors shoes, deathcap, rylias scepter, abbysal scepter, void staff en hourglass. Betere opties?
Ik ga voor Sorcerers, Deathcap, Will of the Ancients, Rylais, Void staff en dan nog iets situationeels. Die WotA werkt zo lekker samen met je passive dat ik hem toch wel heel snel wil.

Edit: en zoals bij bijna elke AP carry, in het begin ook 2 dorans rings.

[ Voor 6% gewijzigd door speedzor op 12-01-2012 12:39 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Nerf WotA! (of iig het stacken ervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
De aura is unique dus stacked niet. Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
SaphuA schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:51:
Het aura stacked wel tussen je eigen WotA en die van een medespeler, waardoor double AP setups (mid and top, kennen en morgana bijvoorbeeld) snel een WotA halen en zo enorm sterk worden in teamfights.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Als 2 mensen een Wota nemen dan krijg je je eigen aura en de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stacked wel net als starks aura en aegis aura. De 2 in je team die hem hebben krijgen de aura 2x de rest 1x
Of als 3 in je team het hebbben krijgen 3 hem 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt tussen twee personen. Een Brand en Morde deden het laatst. De 2 easiest faceroll mages die met enkele spreuken van bijna nul naar full life gingen in teamfights. Fucking retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:53:
[...]

Hij bedoelt tussen twee personen. Een Brand en Morde deden het laatst. De 2 easiest faceroll mages die met enkele spreuken van bijna nul naar full life gingen in teamfights. Fucking retarded.
Met Kennen/Rumble combi's heb ik het ook vaak gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Met Kennen/Rumble combi's heb ik het ook vaak gezien.
Akali met 2x WotA aura en gunblade is als ze niet gecced word ook hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:17:

WotA passive is unique, dus stackt maar 1 keer op jezelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:18:
[...]

Volgens mij hadden we net al besproken dat een WotA van een ander een dubbele aura veroorzaakt. Even lezen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:18:
[...]

If you and a teammate both own this item, you will each receive your own aura's effects and the additional aura effect from ally champion, adding up for a total of 110 ability power and 50% spell vamp each. However, the auras can only stack up to two times: once for holding the item yourself and once for having a teammate in range who is holding the item as well. Thus every teammember not holding the item will only be affected by the aura effect once. See stacking.
Het is inderdaad unique, maar dat betekent dat je er zelf niet meerdere van hoeft aan te schaffen. Als een teammate dat doet, helpt dat echter wel :) Tot hooguit 2 stacks dus; het is vrij onzinnig om 3 teammembers een WotA te laten dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:20:
Volgens mij hadden we net al besproken dat een WotA van een ander een dubbele aura veroorzaakt. Even lezen a.u.b.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:17:
Hm, ik dacht dat hij 2x WotA bedoelde, had 'aura' niet gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

3 wota's kan ook, dan krijgen zij alle 3 de aura dubbel. Ligt natuurlijk wel aan je comp, iets met jungle singed + ap mid en top ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:22:
3 wota's kan ook, dan krijgen zij alle 3 de aura dubbel. Ligt natuurlijk wel aan je comp, iets met jungle singed + ap mid en top ofzo
Op supports zoals sona, soraka kan een WotA ook wel handig zijn, maar dan moet je wel double AP spelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
een fizz / sona bottom ik denk dat het hier een goede combinatie zou zijn

als jeffro dit leest : mss kunnen we dit vanavond eens uittesten ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 12-01-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
110AP, 50% spellvamp: 2100g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Maar wat is die range van die aura's dan?
Pagina: 1 ... 68 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!