[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Jawel, maar welke ik ook kies bij champion select hij pakt altijd mijn AD mastery page. Ik heb er meerdere maar welke ik ook pak ik eindig ingame altijd met dezelfde.
Gooi je mastery pages eens lokaal van je pc, en maak dan nieuwe aan. Zijn te vinden in:
C:\Riot Games\League of Legends\rads\projects\lol_air_client\releases\0.0.0.118\deploy\preferences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
de enige bugs die ik tegenkom is dat ik bijna 50% kans heb om met champs als een standbeeld over het veld te bewegen bij lee-sin lijkt dit op surfen xD ( omdat zijn benen gespreid staan )

en bij bepaalde ulti's van champs verschrilkkelijke fps drops zoals die van victor en fizz
maar als ik de champs zelf speel en dan de ulti's gebruik heb ik hier geen last van

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Jawel, maar welke ik ook kies bij champion select hij pakt altijd mijn AD mastery page. Ik heb er meerdere maar welke ik ook pak ik eindig ingame altijd met dezelfde.
Je moet je mastery page selecter door in champion select je mastery page te editen en zo naar de juiste te gaan.

Ik heb gewoon al m'n mastery pages verwijderd en ik hermaak elke match die ene die er nog in zit. Geen zorgen maken dat ik de verkeerde page heb en het is makkelijker om een kleine wijziging in een page te doen die wat meer toespeelt op de setup.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Je moet je mastery page selecter door in champion select je mastery page te editen en zo naar de juiste te gaan.

Ik heb gewoon al m'n mastery pages verwijderd en ik hermaak elke match die ene die er nog in zit. Geen zorgen maken dat ik de verkeerde page heb en het is makkelijker om een kleine wijziging in een page te doen die wat meer toespeelt op de setup.
Dat werkt niet bij iedereen. :'( Hier niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Ik heb ze ook terwijl teamspeak onderwijl gewoon doorgaat, dus aan mn internet zal het niet liggen.
precies dit heb ik ook, ik heb zelfs het idee dat als ik een video op 720p op youtube op de achtergrond aan laat dat LoL het opeens niet meer zo leuk vind. Terwijl ik met andere spellen hier nooit last van heb gehad. Het lijkt soms wel alsof LoL totaal niet met brandbreedte kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:08:
[...]

precies dit heb ik ook, ik heb zelfs het idee dat als ik een video op 720p op youtube op de achtergrond aan laat dat LoL het opeens niet meer zo leuk vind. Terwijl ik met andere spellen hier nooit last van heb gehad. Het lijkt soms wel alsof LoL totaal niet met brandbreedte kan omgaan.
Ik krijg gewoon het idee dat LoL niet de meest stabiele/best geprogrammeerde game is. Met geen enkele game zoveel gezeik gehad als met LoL. En ik heb heel wat games gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Mijn enige (en enorm irritante) bug is bij een disconnect. Als ik reconnect zonder het scherm te sluiten, staat alles nog zoals het was toen ik d/c had met daarbij het normale spelveld.

Heb je ineens champs/minions ergens staan (ook op minimap) terwijl ze tegelijk ergens anders zijn. Doe je soms per ongeluk, bijvoorbeeld, een aoe waar helemaal niks van gevecht is.... of loop je erheen maar is het wel 'echt' en ben je dood.
Of zie je dat plaatje van champs op de minimap (en ook de champs zelf in het veld) zowel top als botlane en moet je gokken waar de echte zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:48:
[...]

Misschien tegen een passive top lane als malphite oid dat het wel lukt.
Nou ik heb het tegen xerath mid geprobeerd omdat ik toch firstpick was en dat was nou niet echt een leuke ervaring. Xerath heeft meer dezelfde damage en imo makkelijker te raken skills. Ook heeft hij meer range dus hij kan je van buiten je range stunnen en zijn stun duurt langer dan jouw stun.

Het lijkt erop dat riot eindelijk weer is een keer niet OP champ heeft uitegebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:04:
de enige bugs die ik tegenkom is dat ik bijna 50% kans heb om met champs als een standbeeld over het veld te bewegen bij lee-sin lijkt dit op surfen xD ( omdat zijn benen gespreid staan )
Volgensmij is dat "surfen/schaatsen" er ooit eens ingeslopen tijdens de eerste keer winter map, of het is een bug die toevallig op dat moment is begonnen.
sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:08:
[...]
LoL is behoorlijk gevoelig, als je ook maar 1 seconden een internet drop hebt (danwel een daadwerkelijke drop, danwel dat je even de verbinding volledig benut), krijg je al een salvo error's vanuit de client. Zelfs wc3 had dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Ik krijg gewoon het idee dat LoL niet de meest stabiele/best geprogrammeerde game is. Met geen enkele game zoveel gezeik gehad als met LoL. En ik heb heel wat games gespeeld.
LoL is dan ook een game die constant in ontwikkeling is en veranderd. Vergelijken met statische games is niet erg handig in dat opzicht. :)
Myrdreon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:32:
Mijn enige (en enorm irritante) bug is bij een disconnect. Als ik reconnect zonder het scherm te sluiten, staat alles nog zoals het was toen ik d/c had met daarbij het normale spelveld.
[...]
Dat hebben de meeste mensen inderdaad ja, heel enkel gaat het wel goed. Maar op zich valt er mee te leven vind ik. :)
atlantisx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:35:
[...]

LoL is behoorlijk gevoelig, als je ook maar 1 seconden een internet drop hebt (danwel een daadwerkelijke drop, danwel dat je even de verbinding volledig benut), krijg je al een salvo error's vanuit de client. Zelfs wc3 had dit probleem niet.
Oh daar heb ik nooit last van. Alleen bij een daadwerkelijke drop (in de zin van je hebt géén internet) heb ik problemen. Als ik mijn verbinding 100% benut heb ik gewone lags zoals je in elke andere game zou hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Cloud op 11-01-2012 14:37 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
atlantisx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:35:
[...]

Volgensmij is dat "surfen/schaatsen" er ooit eens ingeslopen tijdens de eerste keer winter map, of het is een bug die toevallig op dat moment is begonnen.
ik heb het al sinds ik begon te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Maar dat schaatsen stoor ik mij nieteens aan, waar ik me aan stoor is zoals hierboven ook al eens gemeld werd is dat er gewoon minions "staan" die er eigenlijk niet zijn. Heb dit nog niet gehad met champions maar wel met minions....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:57:
[...]

oh damn, ik dacht van niet. Volgende inderdaad maar ff beter timen dan 8)7
De animatie en andere effecten blijven wel, je zult wel merken dat je weer op gewone snelheid loopt.
sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Ik vind trouwens ook dat LoL af en toe erg vervelende lagg spikes heeft... (ben ik de enigste die dit ervaart?)
Een van de vele kwellingen van EU-LoL vanwege te veel spelers op te weinig serverts. Blij dat ik er vanaf ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:36:
[...]

LoL is dan ook een game die constant in ontwikkeling is en veranderd. Vergelijken met statische games is niet erg handig in dat opzicht. :)

[...]

Dat hebben de meeste mensen inderdaad ja, heel enkel gaat het wel goed. Maar op zich valt er mee te leven vind ik. :)

[...]

Oh daar heb ik nooit last van. Alleen bij een daadwerkelijke drop (in de zin van je hebt géén internet) heb ik problemen. Als ik mijn verbinding 100% benut heb ik gewone lags zoals je in elke andere game zou hebben.
Hmm maar zat MMORPGS etc waar ik geen problemen mee had hoor. Dota2, WoW, Hon etc. Die zijn ook constant in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je kon dat toch ook zelf triggeren? Was het niet iets met veelvuldig op /dance rammen en ondertussen lopen? :P

Lagspikes heb ik overigens nooit last van. Nou ja een paar maanden geleden een avondje of zo, maar voor de rest echt nooit.
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Hmm maar zat MMORPGS etc waar ik geen problemen mee had hoor. Dota2, WoW, Hon etc. Die zijn ook constant in ontwikkeling.
Dota2 heeft geen bugs? :? Volgens mij hoort die niet in het rijtje thuis. En elke game heeft bugs, ongetwijfeld de andere ook. Perfecte software bestaat nu eenmaal niet. Het zou prima kunnen dat het er bij LoL meer zijn, al is dat voor mijn gevoel zeker niet zo. :) Maar N=1 is geen goede steekproef natuurlijk.
Jeej no more russians! *O*

[ Voor 66% gewijzigd door Cloud op 11-01-2012 14:48 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ben het er wel mee eens dat LoL aardig wat bugs heeft. Vaak geen game slopende bugs, maar veel kleine dingetjes die het spel wel vervelender maken. Voornamelijk de client (Adobe Air) bevat er teveel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SaphuA schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:54:
Ben het er wel mee eens dat LoL aardig wat bugs heeft. Vaak geen game slopende bugs, maar veel kleine dingetjes die het spel wel vervelender maken. Voornamelijk de client (Adobe Air) bevat er teveel imo.
Dat ben ik met je eens, voor wat betreft die Air-client. Stond laatst ook een stuk over op reddit geloof ik. Air schijnt niet echt lekker onderhoudbaar zijn en nu de game zo snel zo groot geworden is, kunnen ze er ook niet snel meer iets aan doen.

De game-client zelf, vind ik wel meevallen in # bugs. Voor mijn gevoel niet meer dan bij andere games die ik ken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ja dat heb ik nog ook al een 3 tal keer meegemaakt in-game alles dat vastloopt en dan plots ...
A new update for adobe air is available download ? :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:56:
[...]

De game-client zelf, vind ik wel meevallen in # bugs. Voor mijn gevoel niet meer dan bij andere games die ik ken :)
Nouja die lagspikes en random disconnects terwijl met mijn internet niets mis is zijn toch wel degelijk gamebreaking. In mn laatste game ook nog gehad. Reconnect werkte ook niet, dus moest helemaal herstarten. Al met al 5 minuten uit de game geweest. Uiteindelijk nog wel gewonnen, maar duurde nu een stuk langer dan nodig en we hadden kunnen verliezen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Launcher vreet gewoon 8-12% van een quad core terwijl ik niets doe. gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:56:
[...]

Dat ben ik met je eens, voor wat betreft die Air-client. Stond laatst ook een stuk over op reddit geloof ik. Air schijnt niet echt lekker onderhoudbaar zijn en nu de game zo snel zo groot geworden is, kunnen ze er ook niet snel meer iets aan doen.

Mjah, maar voor mij als gamer maakt dat niet uit. Of het nou de Adobe Air is of de game. Feit blijft dat er erg vaak problemen zijn als je LoL wil spelen. Beetje jammer toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:04:

en bij bepaalde ulti's van champs verschrilkkelijke fps drops zoals die van victor en fizz
maar als ik de champs zelf speel en dan de ulti's gebruik heb ik hier geen last van
Ik heb precies hetzelfde probleem, als enemy Viktor ultimate gebruikt hakkelt mijn geluid en beeld ENORM, echt super irritant.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Nouja die lagspikes en random disconnects terwijl met mijn internet niets mis is zijn toch wel degelijk gamebreaking. In mn laatste game ook nog gehad. Reconnect werkte ook niet, dus moest helemaal herstarten. Al met al 5 minuten uit de game geweest. Uiteindelijk nog wel gewonnen, maar duurde nu een stuk langer dan nodig en we hadden kunnen verliezen.
Die zijn hartstikke gamebreaking, maar met netwerk issues zijn er zó veel tussenliggende partijen dat ik het altijd vrij lastig vind om daar de conclusie 'het ligt aan Riot' aan te verbinden. Maar het kan absoluut zo zijn, begrijp me niet verkeerd :)

Vóór de EU-split had ik je groot gelijk gegeven, want toen wist iedereen waar het aan lag. Riot was er zelf ook open over. Tegenwoordig (sinds de split) draait LoL echt als een zonnetje bij mij en ik zie de fora ook niet vol staan met mensen met verbindingsproblemen. Het stelletje wat er staat is zo klein dat het evengoed aan de gebruiker kan liggen.
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:03:
[...]

Mjah, maar voor mij als gamer maakt dat niet uit. Of het nou de Adobe Air is of de game. Feit blijft dat er erg vaak problemen zijn als jij LoL wil spelen. Beetje jammer toch wel.
Fixed it ;)

Mensen, steekproef N=1 (of 10, of 100, of zelfs 1000) zegt geen ene moer. Als ik zeg dat ik nooit problemen heb, betekent dat dan, dat de servers van Riot perfect zijn? Nee natuurlijk niet. Als één persoon heel veel problemen heeft, betekent dat dan dat de servers/game van Riot hartstikke faal zijn? Nee ook niet :)

Op de miljoenen spelers van LoL, als het echt zo slecht was, zouden de fora dan niet vol moeten staan met exact dezelfde verhalen?

[ Voor 26% gewijzigd door Cloud op 11-01-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet mijn mening over victor iets bijstellen. Net mijn 2e game ranked geprobeerd met hem moest tegen kennen op mid. Ging dit keer wel goed. Eindigde iets van 5-1-7. Je laning is wel echt ronduit kut zijn Q kan je eigenlijk nooit doen zonder dat het een slechte trade is. De range is te kort en het doet er te lang over om bij je te komen en is vrij klein. Je stun is niet te raken omdat hij echt super korte range heeft. Die lazer is opzich wel ok maar best moeilijk te raken op beweegbare targets.

Maar als je gaat ganken bij iemand met een stun of gaat teamfighten is hij best wel een beest. Je zult je stun nu nooit missen dus je hebt aardige chain cc en die ult + laser doen best wel veel damage. Denk dat deze gast opzich wel viable is tegen zwakke laners als je er veel tijd in steekt om hem goed te leren spelen. Ik vind het in ieder geval niet de moeite. Ben blij dat ik in totaal 1 elo heb vergaard met het spelen van victor. Had verwacht dat ik wel wat zou tanken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:03:
[...]

Die zijn hartstikke gamebreaking, maar met netwerk issues zijn er zó veel tussenliggende partijen dat ik het altijd vrij lastig vind om daar de conclusie 'het ligt aan Riot' aan te verbinden. Maar het kan absoluut zo zijn, begrijp me niet verkeerd :)

Vóór de EU-split had ik je groot gelijk gegeven, want toen wist iedereen waar het aan lag. Riot was er zelf ook open over. Tegenwoordig (sinds de split) draait LoL echt als een zonnetje bij mij en ik zie de fora ook niet vol staan met mensen met verbindingsproblemen. Het stelletje wat er staat is zo klein dat het evengoed aan de gebruiker kan liggen.
Aan de gebruiker (mij dus)? Ik meld toch net dat de rest van mn internet gewoon doorloopt zonder problemen? Ik zie regelmatig ook anderen met dit probleem op zowel tweakers, reddit als het lol forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Aan de gebruiker (mij dus)? Ik meld toch net dat de rest van mn internet gewoon doorloopt zonder problemen? Ik zie regelmatig ook anderen met dit probleem op zowel tweakers, reddit als het lol forum.
Misschien speelt Adobe Air niet goed samen met je OS/hardware? Misschien heb je andere applicaties openstaan die bijten met LoL? Geheugen vol? Brakke vidcard (drivers) icm. windowed gaming?

Ik noem maar een paar zijstraten waar het aan kan liggen die stuk voor stuk kunnen verklaren waarom LoL niet soepel loopt maar je internet geen problemen vertoont.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Huh? Nee, aan één van de tussenliggende partijen zeg ik toch? :)

En ja, er zijn vast meer mensen met problemen. Maar het aantal is gewoon bijzonder laag voor een game met miljoenen gebruikers. Daarnaast zou je bij problemen vanaf de netwerkkant van Riot verwachten dat de mensen in 'golven' klagen, of dat mensen met tijdstippen aankomen.

@hierboven: klopt
Er is teveel wat meespeelt om conclusies te trekken. Zo heb ik wel eens problemen met de own3d.tv player. Als ik zo'n filmpje/stream open laat staan op pause en ga spelen, flipt die player wel eens waardoor hij meer cpu gaat nemen. Dan krijg ik ook problemen in LoL dus (laggy beeld).

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 11-01-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Cloud schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:03:
[...]

[...]
Fixed it ;)
Mensen, steekproef N=1 (of 10, of 100, of zelfs 1000) zegt geen ene moer. Als ik zeg dat ik nooit problemen heb, betekent dat dan, dat de servers van Riot perfect zijn? Nee natuurlijk niet. Als één persoon heel veel problemen heeft, betekent dat dan dat de servers/game van Riot hartstikke faal zijn? Nee ook niet :)

Op de miljoenen spelers van LoL, als het echt zo slecht was, zouden de fora dan niet vol moeten staan met exact dezelfde verhalen?
Ik heb zelf thuis nagenoeg nooit meer last gehad van lag/spikes etc na serversplit

Een groot probleem met de game & air client blijft gewoon de idiote afhankelijkheid van een stabiele verbinding.

Ondanks dat het uiterraard ieders eigen verantwoordig is een degelijke verbinding te hebben, zijn er veel mensen die door diverse redenen mini-drops hebben. Dat kan dus ook zijn dat de verbinding een halve seconden vol getrokken word door een download, of in de wat connectie betreft "mindere"landen gewoon kortstondige internet drops (<1 sec).

Hierdoor gaan bijde client's helemaal over de rooie, de air client spamt je vol met meldingen, en in de game client gebeuren vervolgens de gekste dingen. Andere, ook niet statische games hebben dit probleem gewoon niet.

[ Voor 3% gewijzigd door atlantisx op 11-01-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

atlantisx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Ik heb zelf thuis nagenoeg nooit meer last gehad van lag/spikes etc na serversplit

Nou, Nee. Nagenoeg niemand (in verhouding tot het aantal spelers) gaat de tijd nemen om een post aan te maken op een forum. Zeker niet op dat van riot. ;)
Hmm. Waarom zien de fora er nu dan zo anders uit dan voor de split? Mensen weten écht het forum/sociale media wel te vinden als iets niet loopt hoor.
Een groot probleem met de game & air client blijft gewoon de idiote afhankelijkheid vaan een stabiele verbinding.
[...]
Hierdoor gaan bijde client's helemaal over de rooie, de air client spamt je vol met meldingen, en in de game client gebeuren vervolgens de gekste dingen. Andere, ook niet statische games hebben dit probleem gewoon niet.
Zoals ik al zei, daar heb ik dus geen last van. Ik heb zelfs torrents aan laten staan of een usenet download, tijdens het spelen. Ja ik lag, maar dat is logisch. Van fouten uit de client heb ik echter geen last :)

Die afhankelijkheid ben ik met je eens, maar ik zie niet in hoe je dat snel kunt verbeteren. Heeft ongetwijfeld te maken met het protocol wat voor de data uitwisseling in-game gebruikt wordt. Een beetje dezelfde reden als je niet kunt terugspoelen in LoL-replay vermoed ik. Riot zou misschien vaker volledige gamestates naar de client moeten sturen, i.p.v. alleen de veranderde waarden. Maar dat gaat ten koste van bandbreedte.
/eigen interpretatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
De lagspikes zijn de enige game breaking bugs waar ik echt last van heb. Verder vind ik het spel voor zijn complexiteit tegenwoordig aardig stabiel.

Wat betreft de client, het gebruik van Adobe Air (ondanks dat ik er geen fan van ben) is natuurlijk geen excuus dat het zo buggy is, want de oorzaak hiervoor is gewoon brakke coding. Ik heb van begin af aan al haat voor de client en helaas worden er te weinig updates voor uitgebracht, behalve het implemteren van nieuwe brakke features.

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 11-01-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:20:
[...]

Misschien speelt Adobe Air niet goed samen met je OS/hardware? Misschien heb je andere applicaties openstaan die bijten met LoL? Geheugen vol? Brakke vidcard (drivers) icm. windowed gaming?

Ik noem maar een paar zijstraten waar het aan kan liggen die stuk voor stuk kunnen verklaren waarom LoL niet soepel loopt maar je internet geen problemen vertoont.
De AIR-based launcher speelt not-nice met elk systeem. Het vreet CPU en ben er laatst met een steekproef al achtergekomen waarom, het programma haalt in realtime gewoon de status-updates van je friends en al dat soort grappen op. Op mijn oude PC kreeg ik een 5-10FPS increase door de launcher processen te sluiten tijdens de game (op m'n oude Core2Duo vrat de launcher 10-18% CPU op). Na elke game opnieuw door de patcher heen. Echt geweldig -not-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik vind het wel leuk dat je in de client een beetje kan rondklooien met die AIR je kan dr andere muziekjes en achtergronden in zetten ( in de launcher ) ik heb de mijne ook al gecustomized wel vervelend dat bij elke patch deze weer gereset worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SaphuA schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:28:
Wat betreft de client, het gebruik van Adobe Air (ondanks dat ik er geen fan van ben) is natuurlijk geen excuus voor een brakke client, want brakke coding is gewoon de oorzaak hiervoor. Ik heb van begin af aan al haat voor de client en helaas worden er te weinig updates voor uitgebracht, naast het implemteren van nieuwe buggy features.
Ik heb zelf nooit met Adobe Air gewerkt, maar het schijnt volgens de mensen die het wel kennen, gewoon niet voor dit soort veranderlijke zaken geschikt te zijn. Lage onderhoudbaarheid (gebaseerd op flash) en vanuit programmeeroogpunt kan ik me daar zeker iets bij voorstellen.

Ik ben ook nooit fan geweest van de Air client en het probleem is dat ze het ding nu al hebben. Ik vermoed dat ze weinig anders kunnen dan doorwerken hierop. Volledig ombouwen naar een nieuwe degelijke client zal er wel niet in zitten.

Kan die betreffende reddit thread helaas niet meer vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:56
[...]

Daarbij heeft Roit van mij nog geen euro gezien dus wanneer de servers er uit ligt ivm onderhoud vind ik dit zeker niet erg. Ik vind het al knap genoeg dat het gratis blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Wat ik trouwens was vergeten te melden, iemand al eens tegen de fout van Cannot connect to the chat logon? Dat je deze melding maar blijft houden en dus niet met je vrienden kan gamen? Wat serieus hiertegen helpt (bij mij dan) is je PC in datum 1 dag naar voren te zetten. Het klinkt misschien dom maar soms kan ik alleen met dit soort oplossingen LoL spelen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:41:
Wat ik trouwens was vergeten te melden, iemand al eens tegen de fout van Cannot connect to the chat logon? Dat je deze melding maar blijft houden en dus niet met je vrienden kan gamen? Wat serieus hiertegen helpt (bij mij dan) is je PC in datum 1 dag naar voren te zetten. Het klinkt misschien dom maar soms kan ik alleen met dit soort oplossingen LoL spelen -.-
Hoe ben je op die oplossing gekomen, heb je al eens de game opnieuw geïnstalleerd of een file repair gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Diange schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:46:
[...]

Hoe ben je op die oplossing gekomen, heb je al eens de game opnieuw geïnstalleerd of een file repair gedaan.
Deze oplossing kan je vinden op het LoL forum, meerdere mensen hebben hier last van. Wat ook voor sommige schijnt te helpen is alle processen van LoL afsluiten in task manager.

Gek genoeg is er eigenlijk geen enkele "logische" oplossing voor het probleem. Geen idee waarom het ontstaat maar het had waarschijnlijk iets met een server te maken voor zo ver ik me de post kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
League of Legends installeert ook Pando Media Booster. Een peer-to-peer applicatie die (op de achtergrond) patches etc. upload/download om de druk op de Riot servers te verlagen.

Als deze dus aan het uploaden is op de achtergrond, kun je wat spikes etc. krijgen. Je kunt 't afsluiten of deinstalleren, wat voor moeilijkheden kan zorgen tijdens patches.

De oplossing van het pafsluiten van processen in je task manager haalt meestal Pando dus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:41:
Wat bij mij werkt in die gevallen is een custom game opstarten met enkel jezelf en dan er direct uitgaan. Meestal is hij dan wel connected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Wat bij mij werkt in die gevallen is een custom game opstarten met enkel jezelf en dan er direct uitgaan. Meestal is hij dan wel connected.
okok, ga ik zeker proberen mocht het nog eens voorkomen!

edit: is de lee sin skin trouwens al uit? zo ja hoeveel RP kost ie?

[ Voor 9% gewijzigd door sjaggy op 11-01-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:32:

edit: is de lee sin skin trouwens al uit? zo ja hoeveel RP kost ie?
975 RP, dragon fist leesin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Gekocht ookal speel ik Lee Sin zelden, blijft een epic skin. Heb ook Sona! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lee-sin is één van mijn main dus moet hem vandaag nog even kopen. :)

edit: btw, is het niet tijd voor LoL - deel 6?:P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Ja ik heb lee sin niet maar wel al vaker met hem gespeeld, wil hem eigenlijk gaan kopen door die skin maar moet m eerst even checken. Ik speel zoiezo altijd jungle omdat men vrienden vaak zoiets hebben van ach.... laat sjaggy maar jungle dan kunnen wij lane xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Jax remastered

Kennelijk krijgt jax dodge 8)7 .
In the coming patch, when you activate your Counter Strike, the Grandmaster at Arms will begin dodging all incoming basic attacks for the duration of the ability. When the duration expires, he will damage all enemies in an area around him and stun them for a short period of time. This will allow Jax players to avoid incoming basic attacks and disrupt opponents using their own skill and ability instead of relying on random chance.
Je krijgt dus tijdelijk 100% dodge chance tegen auto attacks (klinkt als leuke counter tegen voornamelijk auto attackers als yi, kogmaw, trynd, teemo..) waarna je een aoe damage/stun doet.

edit: grote patch trouwens, iets van 250mb als ik even snel terug reken...

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 11-01-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Mja, tis wel dodge, maar niet zoals het vroeger was. Wat dat betreft verschilt het niet veel van Morgana's Shield.

Lijkt me overigens wel leuk om hem weer eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Myrdreon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:49:
Jax remastered

[...]

Je krijgt dus tijdelijk 100% dodge chance tegen auto attacks (klinkt als leuke counter tegen voornamelijk auto attackers als yi, kogmaw, trynd, teemo..) waarna je een aoe damage/stun doet.

nooooo's, link geblokkeerd hier ): nja ik check het zo thuis wel even ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
verwarrend.... de reden waarom dodge veranderd werd, was omdat er geen counter was tegen dodge (behalve dat zwaardje). Is er dan wel een counter tegen immuniteit? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Tjukkie op 11-01-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrdreon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:49:
Jax remastered

[...]

Zal 100% dodge ook spells blokkeren zoals Talons Q, of Parley van GP? Ik hoop het eerlijk gezegd niet anders wordt jax weer te op -,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verschil met voorheen is dat het nu geen random dodge meer is die permanent kan gebeuren.
Nu weet je gewoon van ok, al mijn attacks doen niks voor de komende x seconden en daarna kan Jax me stunnen, ff weglopen dus, daarna kan ik weer op hem in hakken.

Voorheen wist je niet of Jax je attack zou dodgen en wanneer de stun eraan zat te komen. ook kon je als mage gestunned terwijl je Jax niet autoattacked, doordat hij een stun proct via minions.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:53:
verwarrend.... de reden waarom dodge veranderd werd, was omdat er geen counter was tegen dodge (behalve dat zwaardje). Is er dan wel een counter tegen immuniteit? 8)7
Ja een counter champ voor jax kiezen, waarschijnlijk een willekeurige ap champ.
Jax is trouwens nu ook nog prima speelbaar gisteren nog hard mee gecarryd in een normal game met gunblade mejais sword of the occult wits end en atma. Ik was de enige met positieve stats in mijn team XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:55:
[...]

Zal 100% dodge ook spells blokkeren zoals Talons Q, of Parley van GP? Ik hoop het eerlijk gezegd niet anders wordt jax weer te op -,-.
Voor zover ik las gaat het alleen op voor autoattacks niet voor abilities/spells. Anders zou het wel heel sterk zijn. Dan is het een Kayle ultimate, maar dan geen ultimate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:55:
[...]

Talon's Q en Blitz E zou in principe we moeten, aangezien het een enhanced autoattack is welke ook op turrets gebruikt kunnen worden.
Gangplanks Q is geen enhanced autoattack, maar een spell die onhit effects proct.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als ik lol speel sluit ik alles af, juist om problemen te voorkomen en een zo hoog mogelijke framerate te halen. Videokaart drivers zijn up to date en ik speel niet windowed. Geheugen is ook niet vol, mede omdat ik juist alles afsluit. De kans dat het in mijn laptop zit lijkt me gewoon erg klein. Bovendien: ik heb er ook last van op de vaste pc van mn vriendin.

Het kan best zijn dat het probleem in een tussenliggende hop op het internet richting de riot servers zit, maar Riot geeft de gegevens van zijn serverpark niet vrij (logisch ook wel), dus ik kan ook niet even wat testjes uitvoeren waar het probleem nu precies zit. Wat ik wel weet is dat meerdere mensen op de EUW server hierover klagen via verschillende kanalen en er ook een hoop zijn die het probleem wel hebben maar er niet over klagen. Ik denk dus zeker niet dat het maar 'enkele' gebruikers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
sjaggy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:51:
[...]

nooooo's, link geblokkeerd hier ): nja ik check het zo thuis wel even ^^
http://jeffro.fakegaming.eu/proxy2/ En plak daaro de link! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatic_FS schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:55:
Verschil met voorheen is dat het nu geen random dodge meer is die permanent kan gebeuren.
Nu weet je gewoon van ok, al mijn attacks doen niks voor de komende x seconden en daarna kan Jax me stunnen, ff weglopen dus, daarna kan ik weer op hem in hakken.

Voorheen wist je niet of Jax je attack zou dodgen en wanneer de stun eraan zat te komen. ook kon je als mage gestunned terwijl je Jax niet autoattacked, doordat hij een stun proct via minions.
Als Jax movement speed runes en masteries neemt en ook items daarvoor koopt is dat nog best lastig met die jump van hem. Inb4 Jax OP huilies op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Eerst maar eens de duration en cooldown van de skill zien.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Het kan best zijn dat het probleem in een tussenliggende hop op het internet richting de riot servers zit, maar Riot geeft de gegevens van zijn serverpark niet vrij (logisch ook wel), dus ik kan ook niet even wat testjes uitvoeren waar het probleem nu precies zit. Wat ik wel weet is dat meerdere mensen op de EUW server hierover klagen via verschillende kanalen en er ook een hoop zijn die het probleem wel hebben maar er niet over klagen. Ik denk dus zeker niet dat het maar 'enkele' gebruikers zijn.
Wat je zou kunnen doen is tijdens het spelen wat netstat draaien om uit te vissen met welke server je verbonden bent. Als je het IP eenmaal hebt kun je maar raak testen om te kijken waar de eventuele timeouts/hickups vandaan komen. Zonder traces, weet je eigenlijk niets. Het hoeft niet eens jouw provider te zijn, het kan ook een locatie zijn waar het verkeer van jouw provider, onderweg naar Riot, langs komt. Gebeurt echt vaker dan je denkt.

Hier is een overzicht van de ip's waar je naar zou moeten zoeken in je lijst met verbindingen:
https://support.leagueofl...49152-server-ip-addresses

En enkele spelers met problemen zullen het zeker niet zijn, er zijn altijd mensen met problemen natuurlijk. Echter, op 1,3 miljoen dagelijkse spelers, als er 1000 met een probleem zijn praat je nog maar over 0,07%. Dat soort getallen verbleken bij de hoeveelheid spelers. Stel dat er 10.000 (0,7%) man een probleem hebben met lagspikes/disconnects op een gegeven avond, dan zouden we daar echt wel wat meer van zien op het forum toch? :) Als maar 5% van de mensen met problemen de moeite neemt dat aan Riot te vertellen, zou je nog steeds ~500 threads moeten zien.

Ik vraag me altijd af in hoeverre het echt zo is dat mensen toch niet klagen. Klagen is altijd makkelijker voor mensen dan positieve opmerkingen geven. Daarnaast zijn er veel mensen (die zitten hier overigens niet!), die eerst zeiken en dan na enig aandringen eens bij hunzelf voor de oplossing gaan kijken.
Voor de server split stonden de fora elke dag vol met bergen nieuwe threads van mensen met problemen, lags, disconnects etc. Maar toen had ook vrijwel iedereen er last van. Nu zie je veel andere problemen staan, zoals problemen met RP aankopen of de chat en dergelijke. Geen zaken die doen vermoeden dat er grote server problemen zijn. Dat wil niet zeggen dat die er absoluut niet kunnen zijn, maar wel dat het allemaal wel mee lijkt te vallen.

offtopic:
/advocaat van de duivel

Aan iedereen die zich mogelijk aangevallen voelt :)
De andere kant belichten vind ik altijd belangrijk. Ik wil geenszins zeggen dat ik gelijk heb, of dat Riot echt niets fout doet, maar tegengas is wel nuttig vind ik altijd. Anders verzandt een topic binnen no-time in een rant topic waar de één na de andere fout van Riot gemeld wordt en het spel ultiem klote is. Alles is natuurlijk de schuld van Riot want aan iemands pc/verbinding kan het écht niet liggen. De realiteit is absoluut zo slecht niet.

Niet persoonlijk bedoeld dus dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De serverts zelf zijn niet te pingen, want dat heeft Riot dichtgezet. Was dit al eens van plan, en nu maar eens gedaan. Net even een willekeurige servert gepakt en WinMTR aangezet. Die doet een traceroute en pingt vervolgens 1 voor 1 alle tussenliggende hops om te kijken waar het probleem begint.

De problemen beginnen bij een hop van telia.net . Telia.net is volgens mij een grote Zweedse internetprovider. Maarja, met deze info kunnen we niet veel en wordt het probleem natuurlijk ook niet opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Ik heb het getest. Net zoals jij geen mastery pages ingesteld. Handmatig AP invullen aan het begin. Nog eindig ik met AD stats :'( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://www.mymtw.com/en/article/22937/

Artikel over hoe AL bij CLG ging en zo hun contract(en) met mTw brak. Niet echt veel respect over voor CLG(.eu), naast de zwakke prestaties van HotshotGG zijn ze nu ook nog onbetrouwbaar als het om serieuze dingen gaat.

Edit: iets nieuws aan het uitproberen in ranked. Vijand heeft Karthus, dus de solo top riven, mid Brand (ik) en de support Sona hebben alle drie heal genomen. Eens zien of dit iets viable is.

[ Voor 27% gewijzigd door speedzor op 11-01-2012 18:53 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:43:

Artikel over hoe AL bij CLG ging en zo hun contract(en) met mTw brak. Niet echt veel respect over voor CLG(.eu), naast de zwakke prestaties van HotshotGG zijn ze nu ook nog onbetrouwbaar als het om serieuze dingen gaat.

Edit: iets nieuws aan het uitproberen in ranked. Vijand heeft Karthus, dus de solo top riven, mid Brand (ik) en de support Sona hebben alle drie heal genomen. Eens zien of dit iets viable is.
Zit je met bekenden ingame zodat we kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Begrijp sowieso niet hoe je met Wetdream in zee kunt gaan.

Hij heeft een lange geschiedenis van cheating in Starcraft Broodwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Engels is wel storend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djengizz schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:58:
[...]

Begrijp sowieso niet hoe je met Wetdream in zee kunt gaan.

Hij heeft een lange geschiedenis van cheating in Starcraft Broodwar.
Ook in LoL is vrijwel alles wat hij heeft laten zien geen zuivere koffie. Raar mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://img860.imageshack.us/img860/6937/brandheal.png

Het werkt :)

Zeker in de langdurige teamfights waarbij er 1 iemand van beide kanten gedood wordt en er daarna een skirmish over een halve map volgt, zie je dat die verschillende heals het tij laten keren.

Op een bepaald moment stonden ze voor onze 2de mid turret en had ik laag HP. Ik heb me laten baiten, hun skarner heeft mij gedived met z'n hele team die mee kwam en net voor hij zijn ult op mij deed heb ik m'n heal gepopped. Nadat ik uit de suppress kwam had ik nog net tijd om een R en W te landen op die groep vijanden die samengeperst onder onze turret stonden waardoor ze gewoon weggeblazen werden. Ik ben zelf direct erna gestorven, maar een 1-3 exchange is altijd goed.

Edit: ik zit op dit moment nog wat te laag om met streamers te spelen, heb een paar dagen geleden een hoop gezakt. Geduld!

@Cloud: Inderdaad, mijn uploadsnelheid is te laag om streams aan te kunnen (heel het huis begint te laggen) en m'n computer crasht randomly door xsplit. Wanneer ik in m'n nieuwe kamer ga (+- 2 maand) ga ik proberen de problemen te verhelpen.

[ Voor 19% gewijzigd door speedzor op 11-01-2012 20:01 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:53:
De serverts zelf zijn niet te pingen, want dat heeft Riot dichtgezet. Was dit al eens van plan, en nu maar eens gedaan. Net even een willekeurige servert gepakt en WinMTR aangezet. Die doet een traceroute en pingt vervolgens 1 voor 1 alle tussenliggende hops om te kijken waar het probleem begint.

De problemen beginnen bij een hop van telia.net . Telia.net is volgens mij een grote Zweedse internetprovider. Maarja, met deze info kunnen we niet veel en wordt het probleem natuurlijk ook niet opgelost :D
Servers reageren inderdaad wat gek op een ping, maar een traceroute lukt me wel:
C:\Users\Cloud>tracert 95.172.70.100

Tracing route to 95.172.70.100 over a maximum of 30 hops

1     2 ms     2 ms     1 ms  *.*.*.*
  2    85 ms    15 ms    24 ms  *-*-*-*.dynamic.upc.nl [*.*.*.*]
  3    27 ms    52 ms    48 ms  p52053.net.upc.nl [212.142.52.53]
  4    19 ms    18 ms    23 ms  p5129.net.upc.nl [212.142.5.129]
  5    48 ms    31 ms    33 ms  nl-ams05a-rd2-xe-2-1-2-2364.aorta.net [84.116.244.57]
  6    89 ms    25 ms    21 ms  84.116.136.2
  7    25 ms    26 ms    80 ms  adm-b5-link.telia.net [80.239.128.17]
  8    21 ms    28 ms    27 ms  adm-bb2-link.telia.net [80.91.246.100]
  9    29 ms    62 ms    42 ms  hbg-bb2-link.telia.net [80.91.250.135]
 10    35 ms    62 ms    81 ms  ffm-bb2-link.telia.net [80.91.247.142]
 11    32 ms    31 ms    33 ms  ffm-b11-link.telia.net [213.155.133.235]
 12    51 ms    36 ms    55 ms  internap-ic-138405-ffm-b11.c.telia.net [213.248.98.22]
 13    65 ms    28 ms    49 ms  95.172.70.100
 14     *        *        *     Request timed out.
 15     *        *        *     Request timed out.
 16     *        *        *     Request timed out.
 17     *        *        *     Request timed out.
 18     *        *        *     Request timed out.

Na de server die je tracet lijkt de trace gewoon zonder eind door te lopen. Mijn netwerkcolleges zijn iets te lang geleden om te weten hoe dat komt, maar belangrijk is het niet :P

Duidelijk is inderdaad dat de servers blijkbaar in een rack ergens bij Telia hangen. Zie je rare verschillen met mijn trace? Ik heb een paar ip's geprobeerd (zowel 95.* als 31.*) en allemaal lijken dezelfde hops te nemen.
speedzor schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:33:
[...]

Edit: ik zit op dit moment nog wat te laag om met streamers te spelen, heb een paar dagen geleden een hoop gezakt. Geduld!
Als jij zelf nu eens gaat streamen heb je volgens mij al heel wat fanboys in dit topic rondhangen die maar al te graag zouden gaan kijken :P Maar je internetverbinding is er niet geschikt voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1696462
Summoners,

We’re not usually inclined to comment on politics. We’re a game company, and making games is just a whole lot more fun.

But there is legislation under consideration today by the United States Congress that gives us serious concern.

Called the "Stop Online Piracy Act" (SOPA) in the House of Representatives and the "PROTECT IP Act" (PIPA) in the Senate, these bills are a misguided attempt to curb the illegal piracy of copyrighted content (like movies, music and games). Preventing piracy of copyrighted content is a laudable goal, and Riot supports legitimate efforts to combat these activities and protect content creators (like us).

However, SOPA/PIPA goes far beyond simply addressing piracy. This proposed legislation actually threatens any website that features user-generated content. In effect, any copyright holder could file a claim that a streaming website is hosting unauthorized content (such as a song in the background of a League of Legends stream). Under the law, ad networks, payment providers and internet service providers are now potentially liable for their user’s infringement. These services could then be compelled to immediately remove support for a streaming website or face a costly legal battle – at a minimum cutting off financial means, and likely shutting off the site entirely.

How would SOPA/PIPA impact League of Legends players?

Kills streaming. If any single streamer plays copyrighted music (or alt tabs into a movie or other owned content) on their stream, there is a significant risk of the entire streaming service being taken down. In some cases, it could even result in criminal penalties for the streamer.
Threatens independent content creation. Services we all use to create and share League of Legends related content, such as YouTube, Reddit, DeviantArt, streaming websites such as Own3d and Twitch, and more would be at risk of shutting down or greatly restricting the scope of legitimate content allowed on their sites.
Attacks our community. Aspects of our service such as the official forums and potentially even in-game chat, could be taken down or have their features reduced based on user behavior.
Other harmful effects. SOPA/PIPA undermine established intellectual property legislation like the DMCA, raise serious constitutional free speech issues, and could even compromise the basic security infrastructure of the internet.

Congress will reconvene at the end of January, and with a long roster of supporters on both sides of the aisle, SOPA/PIPA could actually pass. The likelihood is so great that technology giants including Google, Amazon, Facebook and Twitter have gone so far as to publicly consider a simultaneous blackout in protest.

Riot Games is opposed to SOPA/PIPA in their present form. While we do support efforts to prevent online piracy, the current form of this legislation comes at far too high a cost for us, our players, and online communities across the internet.

Help us take a stand. Write your congressperson today and voice your opposition to this misguided and harmful legislation: https://action.eff.org/o/...n/public/?action_KEY=8173

EDIT: Riot Games Attorney RiotLomar is currently doing an >AMAA on Reddit. Have a question? Check it out!
Waar blijft Tweakers.net, Cloud? ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Wie heeft er zin om mijn Sona game terug te kijken en te zeggen wat ik goed of fout deed als support? :)

Is een losing game maar ik wil van m'n fouten leren.

http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305180049

[ Voor 15% gewijzigd door Jeffroiscool op 11-01-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik en jeffor bot lane lee-sin / talon

http://nl.twitch.tv/jeffroiscool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:29:
Wie heeft er zin om mijn Sona game terug te kijken en te zeggen wat ik goed of fout deed als support? :)

1 ding wat ik altijd doe met sona, is beginnen met Q en bij base al 2~3x je Q af laten gaan. Dan kan je early game meteen een power chord gratis droppen. Vind met W beginnen een beetje zonloos op Sona. Zeker nu je op bot begint tegen een lane zonder heal.

Ook je Power chord wat beter timen met de skill die je als laatste hebt gebruikt. Soms gebruik je je power chord, terwijl je W als laatste skill is gebruik, als offensive attack etc.

Verder tricky single ward bij dragon. Maakt meestal niet veel uit, maar een beetje normale jungler loopt er mid langsaf en komt via tribush jullie ganken. Raad dan ook aan tribush + dragon te warden als je je ward zo wilt plaatsen. Anders gewoon op de hoek van tribush/river.

7:16: je krijgt je ulti van CD en doet dan een onndige Q waardoor je zonder mana komt te zitten voor je Ult :p. Pakt nu goed uit aangezien jullie 2 kills pakken, maar had veel slechter uit kunnen pakken.

Zal de rest van de game vanavond wel kijken.

9:45: je kan hier Lee sin zo ongeveer gratis pakken met ult up, Q en Power chord (Je zit voor je Q op 2 stacks AA)

12:15 dood van Kog Maw was zeker niet nodig, je lijkt af en toe wel iets te voorzichtig te zijn met je ult. Mag je mijns inziens best wat agressiever mee zijn.

13:40 bij de towerdive van lee sin, hier was ik al lang weggerent/flashed. Je hebt geluk dat die lee sin achterlijk veel van zijn skills mist, als hij je raakt ben je dood :p. als je je E had gedaan + flash was die sowieso niet gaan dive en was je 100% veilig geweest. Nu heb je geluk dat hij zuigt.

22:00 Ook al stukken eerder, maar meer de in en uitgangen van je jungle/hun jungle warden. Je hebt best een goede early als support, gebruik van maken door alles permanent vol te hebben met wards. Die 2 gasten op mid redden zich wel 15 seconden zonder jouw.

24:15 Je ziet dat niemand mid doorpush. Oftewel ze zijn dragon, obviously. Toch besluit je top te gaan warden (waar al lang wards hadden moeten staan). Sowieso had rond drag een ward moeten zijn, maar hier had je beter op kunnen anticiperen. Later als de teamfight uitbreekt blijkt ook dat het gebrek aan vision jullie kei hard pakt.

29:45 hier besluit je ineens hun jungle entrance te warden terwijl je nog maar 1 ward hebt. Deze had veel beter bij baron kunnen staan. Ook al weet je dat ze rond baron zitten, je weet nu nooit of ze baiten of niet.

Ben hierna gestopt met kijken aangezien duidelijk werd dat jullie gingen verliezen :P.

Je staat zelf goed gepositioneerd voor zover ik kan zien, maar je had veel meer advantage moeten halen uit je early game. Als support ward je veel te weinig imo en dat had deze game best wel eens kunnen changen. De controle over de map is zo belangrijk en dat miste jullie veel te erg. Vooral omdat de enemy zelf voor mijn gevoel weinig warde had je hier de game op kunnen winnen.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:29:

Ik kijk nu live naar je, misschien later nog eens naar je Sona game. Ik speel support ook wel geregeld dus gok dat ik daar wel van dienst kan zijn.

@Cloud: traceroute is min of meer hetzelfde. Maar ongeveer 1 op de 100 pakketjes ging verloren vanaf de laatste 3 hops. Dat kan de lagspikes wel verklaren.

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 11-01-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik weet het, belachelijke regel die Europa misschien ook wel kan raken.
Gaat iedereen zijn servers nu buiten amerika hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
man man man die talon moet nog eens goed opgepoetst worden voor jullie die de stream gevolgd hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom streamen sommige lui live? Zoals nu TSM vs MTL. Als MTL ff een 6e persoon de stream laat kijken, en dan kan die zo alle info doorspelen op teamspeak o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:28:
Waarom streamen sommige lui live? Zoals nu TSM vs MTL. Als MTL ff een 6e persoon de stream laat kijken, en dan kan die zo alle info doorspelen op teamspeak o.i.d.
3 minute delay, vaak wel eens meer voor scrims ;)

Dan is de info niet relevant meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:28:
Streams hebben delay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, figures :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
voor al degene de mijn legendarishe fiddle jungle *HOEST HOEST* nog eens willen meemaken
jeffro zijn stream :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:29:
[...]

3 minute delay, vaak wel eens meer voor scrims ;)

Dan is de info niet relevant meer.
Je hebt je review gekregen >:) (vorige pagina).

edit: zie het nu ook weer op je huidige stream, ben je een toren aan aan het vallen zonder iemand in de buurt, gooi je er een power chord op terwijl je W aura draait. Gooi dan gewoon ff een losse Q voor die extra dmg op de tower, mana zat toch nog zo goed als vol.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:30:
voor al degene de mijn legendarishe fiddle jungle *HOEST HOEST* nog eens willen meemaken
jeffro zijn stream :D

Ben zelf zo gek op Sona.. die aura's maken je een geweldige support doordat je ook hulp geeft terwijl al je skills op cooldown zitten.
Daarbij heb je alle support smaakjes bij elkaar. Heal, armor, movement speed boost/slow, stun, damage boost/aoe...

Dan is er ook nog een zooi van die dingen in aura basis waardoor alle 5 ervan profiteren in een teamfight.

Vind alleen dat je enorm zuinig bent met je Q/mana als je alleen staat tegen minions. Daardoor pakt je turret de kills, kan je beter zelf het geld innen. Geloof dat je rond 20 daardoor ook je turret verliest. Te conservatief waardoor minions de turret tanken (en turret daarbij minion kills pakt) en de champs het neermeppen omdat de turret ze geen prioriteit geeft. Had je de minions gefocussed was de push (voorlopig) mislukt.
Rond 23 de kill, gebruik CV via de minimap en je verliest je eigen champ niet uit het oog tijdens de achtervolging. Of loop uberhaupt niet voorop met Sona..
offtopic:
of wie dan ook Sona speelt in de stream

[ Voor 44% gewijzigd door Xanaroth op 11-01-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
DrunkenDemon is blij met z'n Fiddle game hoor! XD

http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/305188540#

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Negeer hierin de ultiem slecht lasthittende Ezrael die op maximaal 600 Elo thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
Hoe zit het eigenlijk met die patches? Normaal gesproken download ik hier met 6MB/s ofzo, maar LoL blijft meestal maar op 500 - 600 KB/s hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
oke dit is de ultieme afsluiter van de avond we gaan een 3 tegen 3tje doen met een idee dat ik al lang eens wou doen

ik ( AP shaco )
Jeffro ( twitch )
Vicarious // PublicPervert ( ad evelyn )

jeffro zijn stream : http://nl.twitch.tv/jeffroiscool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
We gaan nu global ults op 3 on 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
want het vorige idee was een faal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basrijk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-01-2013
Zo de [Tweak]Tweakers ranked team ging lekker, de eerste 2 wins binnen.
Beide teams verpulverd en na 25 min surrendered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
basrijk schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:19:
En de GoT vs GoT was ook leuk, was weer een hele tijd geleden dat dat nog eens gebeurde :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Was ff aan het denken, jungle udyr Tiger of Phoenix, +/- punten anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:20:
[...]

En de GoT vs GoT was ook leuk, was weer een hele tijd geleden dat dat nog eens gebeurde :)
Het was leuk op het feit na dat ik, tegen speedzor moest, hij op lvl 1 een blue buff had, hij Ahri was. Maar voor de rest topgames!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:31:
Was ff aan het denken, jungle udyr Tiger of Phoenix, +/- punten anyone? :)
Phoenix jungle (met AS reds)
+Sneller dan Tiger
-ganks zijn net iets minder (je moet 3 attacks landen om ongeveer evenveel dmg te doen en je redbuff slow proct iets minder.

Tiger voor toplane, phoenix voor jungle.

Edit: theoddone is nu aan het TIGERjunglen. hm eens zien hoe hij het doet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basrijk schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:19:
Mjah ik liep alles helaas net mis. Vlak voordat jullie gingen spelen had ik mn broertje al beloofd om een game samen te doen. Toen ik terugkwam waren jullie bezig en werd ik door een ander team van 5 uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gisteren een gekke pot gespeeld. Ik stond met Brand mid tegen Victor een slechte Victor in mijn ogen want het stond na een 10 tot 15 minuten 4/0/0 voor mij.

Afijn in de veronderstelling dat het dus lekker gaat was ik dus lekker aan het door drukken tot er een Nasus kwam die blijkbaar alle kills van de tegenpartij op zijn naam had :( Geloof dat hij eindigde met iets van 32 kills ofzo. Hij had denk ik meer dan 80% van de kills van de tegenpartij en was daarmee echt niet meer tegen te houden. Zelfs mijn gehele arsenaal aan spells van Brand incl. al mijn items die ik nodig had in mijn build en de buff wist ik hem niet plat te krijgen :S echt bizar....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister talon gekocht + de nieuwe skin want ik vond talon altijd leuk om solotop te spelen.
Alleen weet ik niet een goeie built voor hem, heb op mobafire gekeken maar de builds deden niet veel.

Heeft iemand een goeie built voor hem?
Welke items?
Welke runes?
Welke skill eerst maxen/levlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik speelde vroeger nog veel talon ik ging voor een crit / damage build
ik stuur anders eens vanavond mijn runepage door op tweakers en mijn build

skills zijn nogal basic
Je begint met Rake W
dan doe je 1 in die E skill (naar je vijand toespringen )
dan je Q
dan max je de Rake W
ulti waneer je kan
na dat Rake max is dan doe je die Q
op het einde de E skill

die rake doet ongelofelijk veel pijn op squishies en de slow is handig
het is ook goed voor farmen en harrasen early game

ik herriner mij nog een deel van mijn item build

shoes en health pots ( die snelle shoentjes uitbouwen handig in combinatie met je ulti )
dan een brutaliser
dan een BF sword
dan build je een infinity edge en een Ghost blade ( ik doe meestal eerst IE )
daarna ga je een beetje lifesteal erbij doen met een Starks Frevor of een Blood Thirster
En natuurlijk een Tri forcje om het compleet te maken :3

[ Voor 79% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 12-01-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:32:
Ik heb gister talon gekocht + de nieuwe skin want ik vond talon altijd leuk om solotop te spelen.
Alleen weet ik niet een goeie built voor hem, heb op mobafire gekeken maar de builds deden niet veel.

Heeft iemand een goeie built voor hem?
Welke items?
Welke runes?
Welke skill eerst maxen/levlen?
Talon damage komt vooral van cutthroat openen (debuff voor +3% tot 15% extra damage) gevolgd door noxian diplomacy spam welke je auto attack sterker maakt en reset.
Je wilt dus hoge AD/Crit samen met lage CD met focus op auto attack. Denk aan trinity force (spam van noxian zorgt voor veel procs, ook voor slow passive voor je innate), ionian boots, youmuu's ghostblade, infinity edge. AS is relatief onbelangrijk omdat noxian je attack toch reset en voor burst heb je youmuu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen idee ;) Ik denk dat misschien de gevolgen voor T.net wat kleiner zijn o.i.d. Maar ik zal eens een tip aan de redactie doorspelen, want SOPA is wel een gevaarlijk stukje regelgeving.
Vicarious schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:40:
[...]

@Cloud: traceroute is min of meer hetzelfde. Maar ongeveer 1 op de 100 pakketjes ging verloren vanaf de laatste 3 hops. Dat kan de lagspikes wel verklaren.
Ik zal hem ook eens langer laten lopen, om te kijken of ik die zelfde packetloss terug kan vinden. Welke server heb je mee getest?
Xevoo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:16:
Hoe zit het eigenlijk met die patches? Normaal gesproken download ik hier met 6MB/s ofzo, maar LoL blijft meestal maar op 500 - 600 KB/s hangen.
Patches voor LoL komen via P2P binnen en duren dus wat langer. Verwacht inderdaad niet dat je hele lijn volgetrokken wordt daarmee. :)

Pagina: 1 ... 67 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!