Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:
[...]
daar heb je een punt maar jarvan is ook heel afhankelijk van de jungler jarvan heeft een ongelofelijke sustain en een goede poke

en als de jungler er aan komt boem een knockup boem een slow en extra AS en extra armor en indien nodig zet je hem even vast in een kooi samen met de jungler lekker een oneerlijk 2v1tje

Jarvan goede sustain ? Ben je in de war met Garen ? Wat geeft jarvan een goede sustain ? Hij kan niet farmen als hij lage hp heeft, iets wat voor een GP/Lee geen probleem is. Hij heeft geen ingebouwde extra regen o.i.d.
En tsja... zodra een lane afhankelijk is van een jungler, is het wat mij betreft een slechte lane. (tenzij full-pre).
En in een kooi 2v1tje ? Tegen de tijd dat Jarvan level 6 geraakt is het al veel te laat om terug te komen, laat staan op basis van kills. (En bijvoorbeeld Irelia, Leesin, signed. Die vinden je ulti juist leuk, singed gooit je er uit, lee springt er uit, irelia jumped naar een minion).
Jarvan zijn poke (ik neem aan dat je zijn Q en E hiermee bedoeld ? stellen ook niks voor, lage standaard waardes qua schade.
Ook lategame vind ik Jarvan's weinig toevoegen, met items heeft hij nogsteeds geen noemenswaardige burst/consitente schade
Niet om Jarvan, of "jou" Jarvan af te kraken, maar Jarvan
solo top, is gewoon
niet viable. Lang niet de beste keuze.