[PC] League of Legends - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 79 Laatste
Acties:
  • 150.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel kijken of ik een stream aan de praat kan krijgen voor het geval dat.
heb 60 mb down, 6 mb up waarvan er altijd wel minimaal 3 beschikbaar is (rest van huis download niet echt en uploaden al helemaal niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Echte Tweakers hebben hier weer trucjes voor :D

Ookal zou ik het ook kopen als ik nog meer zou streamen, Xsplit heb ik ook netjes gekocht voor een faal gamesource optie -.-
Je weet dat je Xsplit voor een stuk meer gebruikt dan gamesource? Zonder Xsplit zouden overlays een hell zijn, believe me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Als je jungled, start met Cloth+Pots, opbouwen naar Wriggles, Merc Threads, Frozen Mallet, HoG, FoN, Warmogs.

FoN/HoG Aanpassen naar situatie.
met de nieuwe jungle moet je echt niet meer met cloth + pots beginnen hoor een lifesteal scepter is goed genoeg gewoon 1 deftige pull en damage op blue en je bent vertrokken je hebt natuurlijk een team nodig die je een zetje geeft als je gewoon een auto attack pull en loop weg krijgt -.- ( wat ik verschrikkelijk haat )
dan ga je low life zijn op het einde een deftige pull + damage op blue en je hebt meestal nog vol HP bij het krijgen van blue buff

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Gropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:36:
[...]

Je weet dat je Xsplit voor een stuk meer gebruikt dan gamesource? Zonder Xsplit zouden overlays een hell zijn, believe me!
True that, maar Xsplit is nog in Beta en nog gratis! Maargoed licentie heb ik nu wel voor een koopje uiteindelijk :P

Maar ik ben idd erg tevreden met de Overlay opties. Heb bij elke potje die ik stream een scene klaarstaan met introfilmpje van DD. Daarna heb ik een Screen Capture van lolclient.exe en daarna nog eens Dxtory + Wireless IP Camera + DD logo + wat scrolling text :P

Huidige opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dtfA

Kan ff geen screen van Xsplit nemen omdat ik niet thuis ben (Xsplit houd niet zo van Remote Desktop XD)

Die Camera is trouwens m'n Galaxy S2 Front cam :D (wireless <3)

[ Voor 17% gewijzigd door Jeffroiscool op 18-01-2012 14:42 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:37:
[...]

met de nieuwe jungle moet je echt niet meer met cloth + pots beginnen hoor een lifesteal scepter is goed genoeg gewoon 1 deftige pull en damage op blue en je bent vertrokken je hebt natuurlijk een team nodig die je een zetje geeft als je gewoon een auto attack pull en loop weg krijgt -.- ( wat ik verschrikkelijk haat )
dan ga je low life zijn op het einde een deftige pull + damage op blue en je hebt meestal nog vol HP bij het krijgen van blue buff
Dat is bullshit. Vamp Sceptre is niet de standaard op iedereen. Sejuani doet weinig base damage door auto-attacks maar moet het van Q en schild hebben. Dat Lifestealed niet. Heb het met Vamp geprobeerd en dan heb je na lv4 gewoon onvoldoende health om gelijk te ganken en eventueel te tower te diven. Ook na een succesvolle gank zou je dan terug moeten of als je counterjungled.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
moest ik sejuani hebben ik zou het je bewijzen de goede runes en masteries en je kan alles junglen met een vamp scepter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:49:
moest ik sejuani hebben ik zou het je bewijzen de goede runes en masteries en je kan alles junglen met een vamp scepter
Kan is iets anders als willen.

Ik kan met een aantal chars zelfs junglen met 450 gold aan alleen wards, wil je dat? Waarschijnlijk niet XD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:50:
[...]

Kan is iets anders als willen.

Ik kan met een aantal chars zelfs junglen met 450 gold aan alleen wards, wil je dat? Waarschijnlijk niet XD
jaa maar ik vind gewoon als je toch een wriggles gaat uitbouwen dat die health pots een waste of gold zijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het hangt er ook een beetje vanaf of je solo-qq'ed of niet.

Vaak weten die kneuzen niet dat ze meer moeten helpen bij wolfjes dan 1 auto attack, of dat ze blue pas moeten pullen als de jungler er naast staat en dat een paar hits op blue enorm veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja, maar of je dat moet willen...

1 van de voordelen van cloth 5 over vamp scepter is dat je veel flexibeler bent in je routes en beter kunt reageren wat betreft ganks en counterjungling. Lijkt me zeker early best belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, tot die tijd zijn je woorden dus loze argumenten. Je zou op Amumu ook geen Lifesteal bouwen, zo werkt dit ook op Sejuani. Je jungled vooral met haar magic damage. En Health Pots zijn de moeite waard als je daardoor kan blijven ganken of (counter)junglen na een gank waar je veel schade kreeg.

Volgens mij heb je weinig ervaring met junglen als je dat soort opmerkingen plaatst.

@djengizz juistem. Met een early Vamp regen je nooit de genomen schade volledig terug tijdens junglen. Het is slechts een goedkopere manier om jungles te clearen en een Wriggles te bouwen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jaa da heb je echt he dan vraag je een GOEDE pull met damage wat doen ze dan autoattack en terug naar de lane -.- tja na wolven mah je dan al recallen echt daar erger ik me ongelofelijk veel aan

mensen die mid en top staan bij deze : een goede pull bij je jungler is een sneller clear van de jungle en eerder ganks en eerder lvl 4 of 3
gelieve hierbij rekening te houden

gegroet uw jungler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:54:
[...]

jaa maar ik vind gewoon als je toch een wriggles gaat uitbouwen dat die health pots een waste of gold zijn ....
Als ik ooit tegen je moet Junglen en je pakt een Vamp Scept op een niet default Vamp Scept Champ begin ik met Cloth Armor + 25 Armor runes en 5 healthpots. Wedden dat ik het van je win als ik je counterjungle? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Ok, tot die tijd zijn je woorden dus loze argumenten. Je zou op Amumu ook geen Lifesteal bouwen, zo werkt dit ook op Sejuani. Je jungled vooral met haar magic damage. En Health Pots zijn de moeite waard als je daardoor kan blijven ganken of (counter)junglen na een gank waar je veel schade kreeg.

Volgens mij heb je weinig ervaring met junglen als je dat soort opmerkingen plaatst.
Ik zou haar eerlijk gezegd starten met regrowth -> philo -> hog -> shurelias -> aegis -> randuins. Beetje zoals ik de meeste tanky junglers bouw. Indien fed er een warmogs tussen zetten met atmas.

En junglen met 0-21-9 of 9-21-0 masteries.

Thoughts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:58:
jaa da heb je echt he dan vraag je een GOEDE pull met damage wat doen ze dan autoattack en terug naar de lane -.- tja na wolven mah je dan al recallen echt daar erger ik me ongelofelijk veel aan

mensen die mid en top staan bij deze : een goede pull bij je jungler is een sneller clear van de jungle en eerder ganks en eerder lvl 4 of 3
gelieve hierbij rekening te houden

gegroet uw jungler
De jungle eindigt niet bij Blue buff. Tijdens ganks en andere monsters of het stelen van buffs ga je ook schade op lopen. Die 6-10 HP die je per hit terugkrijgt haalt het bij lange na niet tegen een relatief snelle +150 terwijl je in het algemeen minder schade hebt opgelopen (door armor+).

@Groov 0/21/9 doen met Smite/Ghost imo. Er is weinig in de vroege Offense tree waar Sejuani wat aan heeft. Ik vind extended buffs + movespeed vele malen belangrijker dan een paar AP/AD en wat Pen op een tanky jungle.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik lees al een tijdje deze forum.

Ik speel ook LoL (lvl 30, 220 wins.)
Als ik speel, speel ik 's avonds en zo te zien jullie ook.

Zou ik een keertje met jullie kunnen spelen, want ik word voor mijn gevoel altijd gequeue'd met engelsen. D:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:01:
[...]

De jungle eindigt niet bij Blue buff. Tijdens ganks en andere monsters of het stelen van buffs ga je ook schade op lopen. Die 6-10 HP die je per hit terugkrijgt haalt het bij lange na niet tegen een relatief snelle +150 terwijl je in het algemeen minder schade hebt opgelopen (door armor+).

@Groov 0/21/9 doen met Smite/Ghost imo. Er is weinig in de vroege Offense tree waar Sejuani wat aan heeft. Ik vind extended buffs + movespeed vele malen belangrijker dan een paar AP/AD en wat Pen op een tanky jungle.
ok dan daar heb je een punt maar toch vind ik de cloth + health pots een waste van gold
als je het perfect kan doen met een vamp scepter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:05:

Ik speel nu al een tijdje LoL (lvl 30, 220 wins.)

Zou ik een keertje met jullie kunnen spelen, want ik word voor mijn gevoel altijd gequeue'd met engelsen. D:
Natuurlijk!

Join het in-game chatkanaal 'GoT' (zonder de quotes), daar zitten 's avonds heel wat Tweakers. Meestal wel iemand te vinden om mee te spelen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Cloud op 18-01-2012 15:08 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat krijg je snel aangezien Nederland vrij klein is. Ik denk dat ik slechts 1/50 games een andere Nederlander tegenkom (waar het duidelijk van is in ieder geval, meestal kleuternamen zoals "tijfuslijer" en "grafhoer" een Ezreal en Malph die ik laatst zag bij de tegenstander)
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:01:
[...]

En dan wel de (Minion) damage reducing skills nemen, reflect damage etc. Ook de >70% HP MS boost is fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n

Join de GoT chat channel in game en Roep daar maar eens heel luid er is een grote kans dat mensen wel met jou een potje willen meedoen

gewoon chatroom GoT toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Drunken heeft weinig te doen met perfect. Casters doen gewoon weinig auto-atk damage in de jungle. Op 21/9/0 champs ligt dit anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:10:
@Drunken heeft weinig te doen met perfect. Casters doen gewoon weinig auto-atk damage in de jungle. Op 21/9/0 champs ligt dit anders.
ja maar dat is het hem juist je solo topper of ad carry moet er toch staan om de jungle te defenden ze moeten er gewoon een paar autoattacks op doen bv een ashe die crit er automatish op 1 auto attack van haar is vershrikkelijk goed of een jarvan solo top smijt er gewoon een vlaggetje op = extra AS voor mij en armor

je moet gewoon vriendelijk zijn en de jungler helpen wil ik hiermee zeggen niet autoattack en fck off zoals veel mensen het nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Waarom kunnen jullie allemaal gewoon league of legends spelen?
Hebben jullie geen school of werk :O?
EXPLAIN TO MEH!

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:14:
EXPLAIN TO MEH!
Kon ik maar spelen, enige wat ik doe is de hele dag lezen hoe hun genieten van het spelletje terwijl ik aan het werk ben :p. Kan niet eens streams op werk kijken alles wordt geblokt zelf mijn vps wordt geblokt QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
EXPLAIN TO MEH!
ik speel het niet ik zit op mn werk :D
Lang leve een ticketing systeem dat aleen maar op google chrome werkt kan ik lekker tweakers notifier openzetten elke post die binnekomt krijg ik een melding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
EXPLAIN TO MEH!
Ik werk op dit moment ook, echter komen er geen problemen/calls binnen en staat er bijna niks open wat ik kan doen. Oftewel ik zit gewoon m'n tijd te verdoen hier atm xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Laatst online: 17-09 22:13
Eindelijk weer op de weg terug, maar het is nu wel bewezen dat ook de normal games ELO hebben. :P

Ik ging van +- 50 meer wins in normals, naar 20 in een week, niet dat dat een probleem was: maar de spelers daar wel.
Geen junglers meer, rare combinaties, niet meer volgens de META (Carry/support, maar gewoon Xin+Malph op bot bijv.), 100 cs per 25min, etcetra.

Gelukkig een paar zelf gecarried en het wordt al beter, maar daar wil je echt niet lang mee spelen met deze spelers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:15:
[...]

ik speel het niet ik zit op mn werk :D
Lang leve een ticketing systeem dat aleen maar op google chrome werkt kan ik lekker tweakers notifier openzetten elke post die binnekomt krijg ik een melding :P
Of je laat je pc de hele dag aanstaan thuis en doe al je privespul vanaf daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik zit ook altijd op me stage tot 4, heb vaak gewoon dit forum openstaan in een tab en dan zie ik vanzelf wel of er weer wat nieuwe berichten zijn gepost :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:13:
[...]

ja maar dat is het hem juist je solo topper of ad carry moet er toch staan om de jungle te defenden ze moeten er gewoon een paar autoattacks op doen bv een ashe die crit er automatish op 1 auto attack van haar is vershrikkelijk goed of een jarvan solo top smijt er gewoon een vlaggetje op = extra AS voor mij en armor

je moet gewoon vriendelijk zijn en de jungler helpen wil ik hiermee zeggen niet autoattack en fck off zoals veel mensen het nu doen
Volgens mij snap je het niet helemaal.

En Ashe crit wasten op een jungle mob is fucking zonde. Crit+auto-attack = vijand op half HP of minder. Easy setup voor de jungler om deze vijand te pakken op lv2/3. Vamp Scepter kiezen op een tanky magic character is nog steeds zonde als deze niet genoeg damage doet om uberhaupt mee te lifestealen. Er is een reden waarom tanks Warmogs/FoN kopen en DPS Bloodthirster/Sanguine/Wriggles.

Je Vamp Scepter heeft totaal geen nut als je voor een towerdive gaat of de confrontatie aangaat in de enemy jungle.

@Rprp daar was geen bewijs voor nodig. Vroeger kon je je normal Elo gewoon zien. Dat is er later uitgepatched toen Ranked werd uitgebracht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ionic Spark is echt een fantastische toevoeging voor Tanky DPS op SR. Hij heeft nu al een vast plaatsje voor mijn Udyr want hij geeft eigenlijk fantastische stats voor Jungle Udyr:

50% attack speed
250HP
110 AoE magic damage

Dit is gewoonweg heerlijk voor Udyr + Phoenix, want het is gewoon briljant voor je Phoenix stance: Hogere attackspeed voor meer Phoenix triggers, een eigen Trigger en geeft ook nog wat bonus damage wat je wat tankier maakt. En hij is ook erg goed betaalbaar.

Mijn Core ziet er tegenwoordig zo uit:

Wriggles
Merc
Wit's
Spark

Het geeft je heel veel damage output, hoge attack speed, en alle procs die je hebt, maken junglen, dragon/baron rushen/stealen een eitje. Het is ook een vrij goedkope build, en als laatste kan je of wat tanky bouwen, of misschien een TriForce als je makkelijk overleeft en nog wat meer damage + slow wilt.

Deze build geeft je veel HP, goede defensive stats en geweldige offensive stats.

Udyr is echt mijn favo jungler, gewoon omdat hij fun is, en overal erg sterk is, met vele build opties (tank, offensief, een mix, noem maar op). Hij is een snelle veilige jungler, en flash + bear en vervolgens phoenix maakt hem een ijzer sterke ganker zonder dat hij late game weg valt.

Hij is ook een erg goede solo top, maar die rol laat ik liever aan een ander over, want zijn jungle potentieel is gewoon beter.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Snap nog niet zo goed waarom het solo top zou zijn... kan je dan niet solo mid of solo bot doen ofzo?

Of zijn er vaste afspraken zoals top is melee lane oid dat sommige mensen weten wat een goeie top champ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Volgens mij snap je het niet helemaal.

En Ashe crit wasten op een jungle mob is fucking zonde. Crit+auto-attack = vijand op half HP of minder. Easy setup voor de jungler om deze vijand te pakken op lv2/3. Vamp Scepter kiezen op een tanky magic character is nog steeds zonde als deze niet genoeg damage doet om uberhaupt mee te lifestealen. Er is een reden waarom tanks Warmogs/FoN kopen en DPS Bloodthirster/Sanguine/Wriggles.

Je Vamp Scepter heeft totaal geen nut als je voor een towerdive gaat of de confrontatie aangaat in de enemy jungle.
een ashe crit wasten echt het duurt met moeite 15 seconden voor ze weer die crit heeft tegen dan is ze terug in lane ... als je daarmee een jungler ongelofelijk kan helpen is dit echt wel de moeite waard en ja als je geen wriggles gaat bouwen dan moet dat inderdaad ook niet om met de vamp scepter te beginnen dan doe je gewoon een regrowth pendant en pot's maar echt die armor is gewoon een waste ...

edit : om ashe crit op volle 100% te krijgen moet je 33 seconden wachten op lvl 1 heel even snel opgezocht :P

[ Voor 4% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 18-01-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xNix schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:22:
Snap nog niet zo goed waarom het solo top zou zijn... kan je dan niet solo mid of solo bot doen ofzo?

Of zijn er vaste afspraken zoals top is melee lane oid dat sommige mensen weten wat een goeie top champ is.
De reden dat het altijd solo top is is dat er bij bottom de dragon zit. De dragon is een early/mid game objective en baron mid(laat)/endgame
met twee man bot heb je dus meer controlle over de dragon.
omdat je er twee hebt staan kun je elkaar ondersteunen, daar komt de support vandaan. Wat is dan beter als de andere persoon zo bouwen dat hij super veel dmg geeft, er is toch support dus is er AD bottom.

waarom mid per se AP is en top bruiser weet ik niet precies maar dat je een jungle hebt geeft wel heel veel extra xp aan top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Als het in dit tempo doorgaat kunnen we beter aparte teams gaan maken. Lijkt erop dat we nu al op 4 teams zitten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xNix schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:22:

Mid is solo ;)
Het is over het algemeen de beste combo gezien qua EXP, als jij een jungler hebt en de enemy niet, dan krijgt de solo (op top) meer EXP en de Jungler houd het ook bij qua level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

En waar moet de "solo top" champ / speler dan aan voldoen?

Is dat een tanky ... buffer of iemand met veel escapes?
Of gewoon een solo pwner die ook de champs kan hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
3xNix schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:32:
En waar moet de "solo top" champ / speler dan aan voldoen?

Is dat een tanky ... buffer of iemand met veel escapes?
Of gewoon een solo pwner die ook de champs kan hunten?
Het verschilt per team set-up. Het liefst iemand tanky die zijn lane kan houden tegen mogelijk ganks. Daarnaast zijn escapes of cc hebben wel handig als je solo top zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Solo top moet sustain hebben en dus een heal of veel/makkelijke spellvamp of lifesteal. Daarnaast is het ook handig als hun builds duur zijn, aangezien gaan farmen als en malle en uiteindelijk meestal sterker zijn dan champs met lagere gold builds.

Mid kan toe met iets minder sustain en moet vooral goed zijn in last hitten en een dure build hebben

Tenminste, dat is mij verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Solo top moet sustain hebben daarnaast is het ook handig als hun build duur is aangezien zij lekker kunnen gaan farmen

Mid kan wat minder sustain hebben en moet vooral goed zijn in last hitten en een dure build hebben wand zij hebben ook een easy farm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet solotop sustain hebben? Dit is niet waar! Ook hoeft hij niet perse een bruiser te zijn. Hij moet alleen vrij kunnen farmen en de lane 1 v 1 tegen houden.
AP champs kunnen alleen maar op mid < mid lane is niet het zelfde als bot/top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:42:
Waarom moet solotop sustain hebben? Dit is niet waar! Ook hoeft hij niet perse een bruiser te zijn. Hij moet alleen vrij kunnen farmen en de lane 1 v 1 tegen houden.
Sustain is wel erg prettig omdat je geen support hebt om je te ondersteunen. Bovendien is het lang teruglopen naar je tower dus als je een keer gezoned wordt omdat je low health bent verlies je extreem veel XP.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Het grote verschil tussen solo top en mid is de afstand tussen de torens. Als je een bruiser top zet en die word geganked, moet hij een stuk verder lopen om veilig te zijn. Als je daar een AP neer zet zou hij zowieso keen kans hebben. Een bruiser komt daar eerder levend uit.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sustain is niet per se nodig maar je zult de tower lane meestal niet kunnen winnen/houden tegen iemand met sustain tenzij je al heel vroeg een voordeel hebt. Als je als Riven bv al fb haalt op top heb je genoeg aan wat pots en is de lantern die je normaal bouwt niet altijd meer nodig en haal je bv een brutaliser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:43:
[...]
Bovendien is het lang teruglopen naar je tower
and thats why god created teleport O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Die wil je bewaren voor dragons, ganks etc.... niet om simpelweg naar je tower terug te teleporten als je een keer B gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Het grote verschil tussen mid en top is de lengte van de lane. Mid is lekker kort, dus is lastiger te ganken.

De hele opstelling is gebouwd op het feit dat er voor 4 champions 'farm' is. 3 lanes en 1 jungle. Je hebt dus 1 dubbele lane die je bot stopt omdat in een laning phase de dragon een belangrijke plek is. Stel je voor dat je 2 top hebt, en 1 bot. Als het tot een dragongevecht komt ben je 3(jungle+mid+1bot) tegen 4(jungle+mid+2bot) en verlies je.

-Een AD carry is in het begin vrij zwak en wordt heel sterk zodra hij/zij items heeft: je stopt de carry met een support die kan functioneren zonder CS. Bescherming voor de carry en optimale verdeling van goud.

-Een AP carry schaalt relatief het hardste met XP (en daarbij gold), dus die wil ook een solo lane. AP mages zijn veelal squishier en hebben minder escapes. Dus stop je ze in de veiligste solo lane: mid.

-Een jungler moet (1 van) 2 dingen kunnen: farmen en ganken.

-Een solo top moet enigzins tegen ganks kunnen omdat het een 'lastige' lane is. Escapes/tankiness/sustain bijvoorbeeld. Om ten volle van de lane te genieten moet het ook een karakter zijn die de beschikbare farm goed kan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Teleport gebruik je alleen early een keer als je snel een voordeel wilt hebben doordat je snel meer items hebt en geen cs mist. (en wards). daarna zou ik hem toch echt bewaren voor botlane ganks of een dragon fight (of evt splitpushen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:46:
[...]

Die wil je bewaren voor dragons, ganks etc.... niet om simpelweg naar je tower terug te teleporten als je een keer B gaat.
inderdaad maar early game gebruik ik die af en toe wel een keertje voor dat om de exp en de farm niet te missen anders vraag ik an bot om stiekem een ward te zetten in de bosjes en daar 2 assist te gaan halen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Dus stel ik koop dit weekend Jarvan, dan pak ik boots? en een paar health pots en probeer ik het "solo-top" zo lang mogelijk vol te houden zonder dood te gaan?

En dan een hoop gold verder portal ik een keer terug ik koop ik gelijk me mid-game set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op teleport. Wie runt er eigenlijk nog vaak teleport op z'n toplane in ranked? Ik merk dat veel beter ignite/heal/exhaust kan nemen tegenwoordig. Hierdoor win je de 1v1 top vaker en heb je meer te bieden met een jungler gank. Op Riven gebruik ik zelfs Heal+Ignite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
3xNix schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:
Dus stel ik koop dit weekend Jarvan, dan pak ik boots? en een paar health pots en probeer ik het "solo-top" zo lang mogelijk vol te houden zonder dood te gaan?

En dan een hoop gold verder portal ik een keer terug ik koop ik gelijk me mid-game set?
Dat is een optie, alleen een Jarvan op solotop word denk ik niet echt serieus genomen.

En je kan heus wel eerder een keer terug, want onder "mid game set" versta ik 2x item van 2-3k gold + level2 boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:50:
[...]

Dat is een optie, alleen een Jarvan op solotop word denk ik niet echt serieus genomen.

En je kan heus wel eerder een keer terug, want onder "mid game set" versta ik 2x item van 2-3k gold + level2 boots.
Als je recalled op top kun je het beste je lane pushen in de enemies tower, zo mis je zelf het minste creeps en vaak gaat de enemies lane dan ook pushen zodra je terug komt in je lane, waardoor de enemy moet overextenden om de cs te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jarvan is in mijn ogen nog steeds de king of solotop als er deze avond een 5v5 met tweakers is wil ik dit gerust bewijzen :D

en een tip begin niet met boots maar met een regrowth pendant en pots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:51:
jarvan is in mijn ogen nog steeds de king of solotop als er deze avond een 5v5 met tweakers is wil ik dit gerust bewijzen :D

Jarvan king?
U just made me laugh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:26
Nice nice 5 ranked games al achter elkaar gewonnen :) wel een leuk team +/- 1800 voor de geinteresseerde hier wat games: Ik mid ahri ging wel lekker brand orriana sommige zijn echt rape de ahri game is wel de mooiste best close op het begin werdt me blue steeds genakt met goeie contest voor blue mooie baron fights etc!
http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-18_15-11-17.html
http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-18_13-25-26.html
http://www.2shared.com/fi...ay_12-01-18_14-39-38.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:53:
[...]

Jarvan king?
U just made me laugh. :)
wat vind jij dan slecht aan jarvan ?
ik vind hem nog steeds heel goed
het is en blijft mijn favoriete solo topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXPLAIN TO MEH!
Je kan nog steeds posten tijdens school/werk.
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:23:
[...]

een ashe crit wasten echt het duurt met moeite 15 seconden voor ze weer die crit heeft tegen dan is ze terug in lane ... als je daarmee een jungler ongelofelijk kan helpen is dit echt wel de moeite waard en ja als je geen wriggles gaat bouwen dan moet dat inderdaad ook niet om met de vamp scepter te beginnen dan doe je gewoon een regrowth pendant en pot's maar echt die armor is gewoon een waste ...

edit : om ashe crit op volle 100% te krijgen moet je 33 seconden wachten op lvl 1 heel even snel opgezocht :P
Ik doe er geen 33 seconden over om van blue naar lane te gaan. En 25 seconden wachten met farmen/harrassen doe ik niet aan.
Maar tegen een andere sustain is het toch handig om het zelf te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:51:

Dat jarvan een king is in termen van "demacianty" Sure. Maar in alle redelijkheid kan jarvan, nouwelijks tot niks beginnen tegen een gemiddelde solotop.

Gangplank -> just auto attack Jarvan
Lee -> just burst Jarvan
Singed -> Just poison him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:54:
wat vind jij dan slecht aan jarvan ?
ik vind hem nog steeds heel goed
het is en blijft mijn favoriete solo topper
Zijn dmg van spells valt mee, Ook is hij erg mana hunggry, gebruikt veel mana.
Ik vind hem niet slecht, maar er zijn veel beter alternatieven.

Ook verliest hij lane tegen iemand met veel sustain omdat hij moelijk kan harrasen.
Een plus punt op hem is dat hij wel erg makkelijk kan farmen met zijn passive.

Hij heeft ook geen in-built sustain dus hij zelf kan niet tegen harras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
AP mid ipv top is ook omdat AP champs bijna altijd betere burst damage en ook vaker een vorm van cc hebben. Dit maakt ze betere gankers en aangezien mid zowel top als bot kan ganken is dit een betere positie voor een AP burster dan bv een sustained (AD) damage dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
atlantisx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:55:
[...]

Dat jarvan een king is in termen van "demacianty" Sure. Maar in alle redelijkheid kan jarvan, nouwelijks tot niks beginnen tegen een gemiddelde solotop.

Gangplank -> just auto attack Jarvan
Lee -> just burst Jarvan
Singed -> Just poison him
daar heb je een punt maar jarvan is ook heel afhankelijk van de jungler jarvan heeft een ongelofelijke sustain en een goede poke :D
en als de jungler er aan komt boem een knockup boem een slow en extra AS en extra armor en indien nodig zet je hem even vast in een kooi samen met de jungler lekker een oneerlijk 2v1tje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:57:
[...]

Zijn dmg van spells valt mee, Ook is hij erg mana hunggry, gebruikt veel mana.
Ik vind hem niet slecht, maar er zijn veel beter alternatieven.

Ook verliest hij lane tegen iemand met veel sustain omdat hij moelijk kan harrasen.
Een plus punt op hem is dat hij wel erg makkelijk kan farmen met zijn passive.

Hij heeft ook geen in-built sustain dus hij zelf kan niet tegen harras.
jarvan geen sustain ? welke mossel heeft jou dit getoond jij moet echt tegen heel slecht jarvans gespeeld hebben solo top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:03:
[...]

jarvan geen sustain ? welke mossel heeft jou dit getoond jij moet echt tegen heel slecht jarvans gespeeld hebben solo top
Uit mijn ervaring is Jarvan solo top ook BAAS. Ik weet niet waar de comments vandaan komen dat Jarvana solo top niet goed is. Hij is ook in de finale (volgensmij de europese) als jungle gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als we (zoals de rest van de LoL community) sustain opvatten als het snel regenereren van health door Lifesteal/Spellvamp of HP/5, hoe heeft Jarvan dan meer sustain als een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Ik doe geen uitspraken over hoe viable Jarvan op top is, maar wat voor sustain heeft Jarvan dan? Hij kan zich niet healen voor zover ik weet en heeft ook geen passives die dat doen. Potjes en/of lifesteal kopen zul je moeten doen, maar dat noemen we geen sustain natuurlijk :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff geprobeerd te streamen maar mijn arme CPU trekt het niet om de stream vloeiend te laten lopen :(

al wil ik nog wel graag mee doen of spectaten vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Als we (zoals de rest van de LoL community) sustain opvatten als het snel regenereren van health door Lifesteal/Spellvamp of HP/5, hoe heeft Jarvan dan meer sustain als een ander?
jarvan heeft een normale sustain als andere solo toppers hij doet early game mss weinig damage maar late game pompt hij gewoon cc in een teamfight en kan hij nog zware klappen uitdelen ook

@ sjaggy inderdaad jarvan is nog steeds ook een goede jungler maar zijn ganks zijn niet echt op en top vind ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:09
Jarvan heeft ook geen sustain in de vorn van regen of lifesteal.

Hij heeft echter wel goede basic defensive stats en zijn E geeft hem armor (dubbel als gecast). Op die manier doen tegenstanders erg weinig damage en kun je dat simpel terug regennen.

Vind zelf jarvan ook een erg sterke solo top. Als je een volle combo weet te raken heb je iemand toch al relatief simpel naar half HP.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Diange schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Kon ik maar spelen, enige wat ik doe is de hele dag lezen hoe hun genieten van het spelletje terwijl ik aan het werk ben :p. Kan niet eens streams op werk kijken alles wordt geblokt zelf mijn vps wordt geblokt QQ
ik ken dat gevoel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:08:
[...]

jarvan heeft een normale sustain als andere solo toppers hij doet early game mss weinig damage maar late game pompt hij gewoon cc in een teamfight en kan hij nog zware klappen uitdelen ook
De normale health regen valt niet onder 'sustain hebben'. Dan heeft elke champion sustain toch? Het gaat om de champs die dat meer hebben dan anderen. Dus Gangplank, Garen, Vladimir, Irelia, en nog wat meer. Jarvan hoort niet in dat rijtje thuis omdat hij slechts zijn eigen hp/5 heeft, meer niet. Hij is alleen vrij tanky, maar dat zijn alle tanky dps. Dat is niet sustain hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:06:
[...]

Ik doe geen uitspraken over hoe viable Jarvan op top is, maar wat voor sustain heeft Jarvan dan? Hij kan zich niet healen voor zover ik weet en heeft ook geen passives die dat doen. Potjes en/of lifesteal kopen zul je moeten doen, maar dat noemen we geen sustain natuurlijk :)
neen inderdaad cloud maar met de armor die je van je vlaggetje kan halen maak je wel veel vershil en dan nog eens met het shieldje dat je kan poppen met je W heb je een paar makkelijke hits op je target en met die passive kan dit nogal AUW zijn gewoon vlaggetje en dan dragon spear = knockup en armor reduction en dan een W poppen voor nog meer defense ( shieldje ) en dan der op meppen dan krijg je heel weinig damage en heb jij er wel veel op gedaan zo speel ik hem toch

edit : ok jarvan heeft geen passive life steal of regen maar dat is niet te verstaan onder sustain in een lane hebben sustain is gewoon lang in een lane kunnen blijven staan en farmen en dat kan jarvan doen wegens zijn early game tankyness jarvan heeft geen lifesteal nodig hij kan alle dammage absorberen early game

[ Voor 15% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 18-01-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:54:
[...]
Je kan nog steeds posten tijdens school/werk.
[...]
Weet ik, maar ik bedoelde omdat iedereen zegt van "net een potje...".
Snap jah?
Ik wist ook wel dat je op je werk gewoon kan posten want dat doe ik zelf ook nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:11:
[...]

neen inderdaad cloud maar met de armor die je van je vlaggetje kan halen maak je wel veel vershil en dan nog eens met het shieldje dat je kan poppen met je W heb je een paar makkelijke hits op je target en met die passive kan dit nogal AUW zijn gewoon vlaggetje en dan dragon spear = knockup en armor reduction en dan een W poppen voor nog meer defense ( shieldje ) en dan der op meppen dan krijg je heel weinig damage en heb jij er wel veel op gedaan zo speel ik hem toch
zie het als volgt. Je bent jarvan en hebt een echte sustain tegenover je.

Als jouw jungle succesvol komt ganken en hij overleeft kan hij gerust eventjes defensief spelen en zijn lane houden om dan uiteindelijk weer met redelijk wat hp je te harassen. Als jij in zo'n situatie zit ben je gedwongen je turret blijven te campen of terug te keren. Is een slecht voorbeeld ,I know.

Een top met regen kan veiliger harassen/traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik heb tegen sommige bruisers, eigenlijk alleen bruisers met geen ranged spells, vayne gespeeld solo top. Werkt best prima maar dan is het ook maar 1200 elo. Hebben meer mensen ervaring met Vayne solo top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het verhaaltje is leuk, maar dit gaat niet over sustain. Irelia kan ook harrassen zonder veel damage te ontvangen. W>Q>E, rinse, repeat. Toch heeft zij sustain en Jarvan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:14:
[...]

zie het als volgt. Je bent jarvan en hebt een echte sustain tegenover je.

Als jouw jungle succesvol komt ganken en hij overleeft kan hij gerust eventjes defensief spelen en zijn lane houden om dan uiteindelijk weer met redelijk wat hp je te harassen. Als jij in zo'n situatie zit ben je gedwongen je turret blijven te campen of terug te keren. Is een slecht voorbeeld ,I know.

Een top met regen kan veiliger harassen/traden ook.
inderdaad maar dat zijn dan jarvans die niet weten wat ze doen een jarvan moet gewoon in zijn lane kunnen blijven en weten waneer die armor buff te geven en weten waneer zijn shield te poppen dan kan hij ongelofelijk hoog blijven in HP ook met zijn trage regen kan hij dit halen maar zoals ik al zei in een eerdere post ik neem een regrowth pendant en health pots op jarvan in dit geval omdat ik die toch uitbouw naar een warmogs en het goed kan gebruiken in gevallen zoals jij zonet hebt uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:18:
[...]

inderdaad maar dat zijn dan jarvans die niet weten wat ze doen een jarvan moet gewoon in zijn lane kunnen blijven en weten waneer die armor buff te geven en weten waneer zijn shield te poppen dan kan hij ongelofelijk hoog blijven in HP ook met zijn trage regen kan hij dit halen maar zoals ik al zei in een eerdere post ik neem een regrowth pendant en health pots op jarvan in dit geval omdat ik die toch uitbouw naar een warmogs en het goed kan gebruiken in gevallen zoals jij zonet hebt uitgelegd
ondertussen heb jij 435 gold gegeven aan "sustain" en heeft diegene tegenover je boots of iets dergelijks en is hij in het voordeel.

Nieuw prentje/model voor alistar ? Sweeeeeet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
En nog steeds is een "Goeie" Jarvan niet opgewassen tegen een "Goeie" Gangplank/Irelai/Vlad (of iets anders met sustain anders dan char hp/5 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
broc85 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:14:
Ik heb tegen sommige bruisers, eigenlijk alleen bruisers met geen ranged spells, vayne gespeeld solo top. Werkt best prima maar dan is het ook maar 1200 elo. Hebben meer mensen ervaring met Vayne solo top?
Ja, het werkt zolang je safe speelt mbt ganks en niet een gap closer tegen je hebt. Overigens vind ik graves een betere keus vanwege zijn passive en burst en betere synergy met een wat tankier build die nodig is. Ook werkt imo een corky of trist ook beter vanwege hun range en betere escapes dan vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.own3d.tv/live/61772/Speedzor-LoL

Ik ga gewoon een normal game spelen en zien hoe het gaat. Zou iemand wat kunnen volgen en zeggen of het teveel lagged enzo?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jarvan kan vast een pak damage uitdelen, maar op de lange termijn zal hij (even aangenomen dat beide spelers even goed zijn en evenveel ganks krijgen) uit de lane gestuurd worden door een champion met sustain. Na een tijdje wordt het voor Jarvan steeds gevaarlijker om te traden omdat het hp verschil steeds groter wordt. Je kunt gewoon niet goed traden met een sustain champ. :)

Of je moet sustain kopen via items, maar dat kan de tegenpartij ook doen; dus helpt effectief niet en we hadden het tenslotte over champions en niet builds. Je kunt regrowth starten op hem, maar dat kan Irelia ook doen (is nog vrij populair ook geloof ik).
speedzor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:21:

Ik ga gewoon een normal game spelen en zien hoe het gaat. Zou iemand wat kunnen volgen en zeggen of het teveel lagged enzo?
Ik heb hem aangezet. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 18-01-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel even 15 min de tijd, zal even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:19:
[...]

ondertussen heb jij 435 gold gegeven aan "sustain" en heeft diegene tegenover je boots of iets dergelijks en is hij in het voordeel.
waarom ben je in voordeel met boots ? een klein beetje meer snelheid wat gaat dat nu uitmaken op mij ? als ze me komen ganken vlagetje + dragon strike = wedden dat ik sneller ben dan hun ... ok als een lee sin je dan raakt met zn Q ben je natuurlijk de sjaak maar jarvan heeft nog een trukje in de mouw zitten hoor
BAM een shieldje en dan heb je nog een goede slow op je staan en als het ech een hopeloze escape wordt en je kan niks anders ulti poppen en dan vlaggetje + dragon strike uit je ulti ... doei doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Ik heb geen last van lags hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rushleader schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:20:
En nog steeds is een "Goeie" Jarvan niet opgewassen tegen een "Goeie" Gangplank/Irelai/Vlad (of iets anders met sustain anders dan char hp/5 )
ik heb al zat lanes gewonnen van een goeie gangplank / irelia / vlad? ( nog niet solotop gezien :P )
kijk naar jax hij is ook een geniale solo top en O.o raad eens wat ... hp/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00

Zie de counter gewoon per seconde aflopen dus weinig lag ;)

Edit: Muziek stoort wel een beetje. Maar zit hier op wireless verbinding van het werk, dus kan ook daar aan liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door SaphuA op 18-01-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

edit : ok jarvan heeft geen passive life steal of regen maar dat is niet te verstaan onder sustain in een lane hebben sustain is gewoon lang in een lane kunnen blijven staan en farmen en dat kan jarvan doen wegens zijn early game tankyness jarvan heeft geen lifesteal nodig hij kan alle dammage absorberen early game
Lol op je eerste reactie, Extra armor is geen sustain! Iedereen kan dit krijgen.
Jarvan heeft geen sustain, en hij kan zeker niet alle dmg absorberen zoals jij dat zecht. Hij is te mana hungry zoals ik eerder al zei. Dus je kunt je shield helemaal niet continue gebruiken en dan ook niet te vergeten dat het een cooldown heeft.
En nogmaals: Ik heb nooit gezegt dat hij 'slecht' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:
[...]

daar heb je een punt maar jarvan is ook heel afhankelijk van de jungler jarvan heeft een ongelofelijke sustain en een goede poke :D
en als de jungler er aan komt boem een knockup boem een slow en extra AS en extra armor en indien nodig zet je hem even vast in een kooi samen met de jungler lekker een oneerlijk 2v1tje ;)
Jarvan goede sustain ? Ben je in de war met Garen ? Wat geeft jarvan een goede sustain ? Hij kan niet farmen als hij lage hp heeft, iets wat voor een GP/Lee geen probleem is. Hij heeft geen ingebouwde extra regen o.i.d.

En tsja... zodra een lane afhankelijk is van een jungler, is het wat mij betreft een slechte lane. (tenzij full-pre).

En in een kooi 2v1tje ? Tegen de tijd dat Jarvan level 6 geraakt is het al veel te laat om terug te komen, laat staan op basis van kills. (En bijvoorbeeld Irelia, Leesin, signed. Die vinden je ulti juist leuk, singed gooit je er uit, lee springt er uit, irelia jumped naar een minion).

Jarvan zijn poke (ik neem aan dat je zijn Q en E hiermee bedoeld ? stellen ook niks voor, lage standaard waardes qua schade.

Ook lategame vind ik Jarvan's weinig toevoegen, met items heeft hij nogsteeds geen noemenswaardige burst/consitente schade

Niet om Jarvan, of "jou" Jarvan af te kraken, maar Jarvan solo top, is gewoon niet viable. Lang niet de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:22:
[...]

waarom ben je in voordeel met boots ? een klein beetje meer snelheid wat gaat dat nu uitmaken op mij ? als ze me komen ganken vlagetje + dragon strike = wedden dat ik sneller ben dan hun ... ok als een lee sin je dan raakt met zn Q ben je natuurlijk de sjaak maar jarvan heeft nog een trukje in de mouw zitten hoor
BAM een shieldje en dan heb je nog een goede slow op je staan en als het ech een hopeloze escape wordt en je kan niks anders ulti poppen en dan vlaggetje + dragon strike uit je ulti ... doei doei
Je denkt teveel in 1v1s; het is een teamgame. :) En ja boots lvl1 helpt enorm, je kunt makkelijker last hits pakken en een paar keer traden en weglopen. Maar veel belangrijker, je kunt sneller op mid zijn dan iemand zonder boots. Of dragon, of terug in lane, of in de jungle. En ja Jarvan heeft een gapcloser, maar die kun je maar één keer gebruiken dan is hij op CD. Boots blijven werken.
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:25:
[...]

ik heb al zat lanes gewonnen van een goeie gangplank / irelia / vlad? ( nog niet solotop gezien :P )
kijk naar jax hij is ook een geniale solo top en O.o raad eens wat ... hp/5
Je zult ongetwijfeld lanes winnen, maar je kunt niet eenvoudig dit succes toeschrijven aan Jarvan. Misschien kreeg je meer ganks? Misschien was de tegenpartij slechter? In theorie wint sustain van non-sustain als het gaat om melee champs. Dat is dan ook de reden dat je vrij weinig Jarvan ziet solo top.

Nogmaals ik zeg niet dat Jarvan slecht is op top, maar sustain heeft gewoon altijd voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Maar Jarvan's mana is gebuffed deze patch
Uit mijn hoofd -10 op een paar spells en +10 max mana per level.
EDIT:
Jarvan IV
Mana per level increased to 40 from 30
Golden Aegis mana cost reduced to 65 from 75
Demacian Standard mana cost reduced to 55 from 60

[ Voor 42% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 18-01-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Speedzor
Je stream is zojuist offline gegaan? Weet niet of dat de bedoeling was, maar wilde het wel even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
M'n computer zit nu al een halve minuut vast te lopen, dus ik vrees ervoor :P Hoe zit het op de stream zelf?

Edit: Ok, dankje Cloud. Streamen is dus nog niet voor nu :(

[ Voor 22% gewijzigd door speedzor op 18-01-2012 16:32 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:31:
M'n computer zit nu al een halve minuut vast te lopen, dus ik vrees ervoor :P Hoe zit het op de stream zelf?
Stream is offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2qwjL.jpg
Vladimir buff :*

tips voor een betere build?

[ Voor 19% gewijzigd door LikeAKing op 18-01-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

staat op offline, meer niet.

Zag er goed uit. Tip: zet geen stream aan, vooral niet van jezelf, als je gaat streamen, kost alleen maar CPU. Voor LoL moet je btw (met screen cap) borderless windowed mode spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:30:
Maar Jarvan's mana is gebuffed deze patch
Uit mijn hoofd -10 op een paar spells en +10 max mana per level.
EDIT:
Jarvan IV
Mana per level increased to 40 from 30
Golden Aegis mana cost reduced to 65 from 75
Demacian Standard mana cost reduced to 55 from 60
Wat verandert dit aan de sustain discussie? :)

Speedzor indeed offline nu blijkbaar.

@demon die drinkt : jax geniale solo top ? In heel specifieke gevallen pre patch misschien. Nu alvast beter maar ook geen regen van nature als ik me goed herinner en overduidelijk beter in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:28:
[...]
Ook lategame vind ik Jarvan's weinig toevoegen, met items heeft hij nogsteeds geen noemenswaardige burst/consitente schade
Hier ben ik het dan weer net niet mee eens. Met die flag combo + ult heeft hij wel degelijk een burst waarmee hij een squishy redelijk low kan krijgen waarna je team het af kan maken (uitgaande van geen flash up). Bovendien heb je in teamfights wel degelijk nut door:
1. Armor debuff met je Q. Dan doen je teammates dus ook meer damage op diegene
2. Armor buff voor je eigen team met je vlaggetje. Die armor scheelt best veel in teamfights, zeker lategame als de meeste damage van de AD carry komt
3. Behoorlijk wat CC met je knockup combo en je W-skill (AoE-slow).

Ik speel J4 zelf als jungler en hoewel hij niet de snelste jungler is vind ik zijn ganks wel vrij sterk en juist omdat hij in een ondersteunende rol lategame in teamfights alsnog wat toevoegt (meer dan Maokai imo) vind ik het altijd wel een solide keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ok het is goed vanavond worden er toch een paar 5v5s gespeeld he ik zal er een paar meedoen en ik ga jarvan solo top doen jullie mogen dan eens zien dat jarvan zeker nog vaiable is en een goede sustain heeft
en nogmaals zoals er hier gezegd is geweest sustain is niet regen van hp maar voor hoelang je de lane kan volhouden en een jarvan die weet wat hij doet kan dit doen
sus·tain   [suh-steyn] verb (used with object)
1.
to support, hold, or bear up from below; bear the weight of, as a structure.
2.
to undergo, experience, or suffer (injury, loss, etc.); endure without giving way or yielding.
3.
to keep (a person, the mind, the spirits, etc.) from giving way, as under trial or affliction.
4.
to keep up or keep going, as an action or process: to sustain a conversation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gropah schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:33:
staat op offline, meer niet.

Zag er goed uit. Tip: zet geen stream aan, vooral niet van jezelf, als je gaat streamen, kost alleen maar CPU. Voor LoL moet je btw (met screen cap) borderless windowed mode spelen
Inderdaad, ik heb dat browserwindow afgesloten van zodra het in me opkwam.

Waar stel ik die windowed mode ergens in?

Streaming History

Pagina: 1 ... 74 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!